Τι αλλάζει στην supersport μοτοσυκλέτα της εταιρείας, για το 2019;
Αρχικά, το traction control σύστημα HSTC ρυθμίστηκε για πιο ομαλή λειτουργία και καλύτερη ανταπόκριση στο γκάζι, ενώ ανεξαρτητοποιείται πλέον από το σύστημα ελέγχου σούζας και μπορεί να ρυθμιστεί ξεχωριστά από αυτό. Το τελευταίο, θα έχει 3 επίπεδα ρύθμισης και έχει καλιμπραριστεί ανάλογα, για να εξομαλύνει την προσγείωση του εμπρός τροχού.
Επιπλέον, ο ηλεκτροκινητήρας που ανοιγοκλείνει τις πεταλούδες του γκαζιού, είναι πλέον ταχύτερος –η εταιρεία δηλώνει 45% γρηγορότερο κλείσιμο των πεταλουδών, κατά το κλείσιμο του δεξιού γκριπ από τέρμα ανοιχτό-, ενώ ο αλγόριθμος ελέγχου της ισχύος είναι επίσης ανασχεδιασμένος. Ο τελευταίος δίνει έμφαση στην πιο άμεση απόδοση ισχύος στον χάρτη 1 –τον πιο δυνατό, δηλαδή-, για καλύτερη συμπεριφορά και μεγαλύτερη δύναμη σε συνθήκες πίστας.
Ανασχεδιάζεται επιπλέον, ο προγραμματισμός του ABS, ένα σημείο στο οποίο το μοντέλο δέχθηκε δριμεία κριτική, και πλέον η επεμβατικότητά του μειώνεται. Τέλος, νέα χρώματα θα χαρακτηρίζουν την μοτοσυκλέτα για το 2019, ενώ το ειδικό χρώμα της SP έκδοσης δέχθηκε «φρεσκάρισμα» με πιο ζωντανές βαφές.
Πηγή: mototriti
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου