Η Honda φαίνεται να έχει πάρει στα σοβαρά την υπόθεση «τρίτροχη μοτοσυκλέτα» και συνεχίζει να πατεντάρει διάφορες ιδέες. Πόσο κοντά είναι άραγε ένα NC750 με τρεις τροχούς;
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η Honda έχει βάλει στο στόχαστρό της το Niken και το Tricity της Yahama και αφιερώνει σημαντικούς πόρους στην έρευνα και την εξέλιξη των δικών της τρίτροχων μοτοσυκλετών. Ο Ιαπωνικός κολοσσός κατέθεσε αίτηση προκειμένου να κατοχυρώσει μια ακόμα πατέντα για ένα νέο εμπρός σύστημα δυο τροχών που μπορούν να πάρουν κλίση.
Το συγκεκριμένο όμως διαφέρει από ότι έχουμε δει έως τώρα και δείχνει αρκετά πολύπλοκο. Όπως συμβαίνει με τα περισσότερα αντίστοιχα συστήματα σαν αυτό της Yamaha και της Piaggio, υπάρχει ένα σετ με παράλληλους συνδέσμους που είναι τοποθετημένοι εγκάρσια. Στην περίπτωση της Honda ο κάτω σύνδεσμος βρίσκεται στο χαμηλότερο σημείο της μοτοσυκλέτας, ενώ ο πάνω βρίσκεται στην περιοχή του λαιμού. Ανθεκτικά χυτά τμήματα συνδέουν τους άνω και κάτω παράλληλους συνδέσμους σε κάθε πλευρά.
Η όλη διάταξη δείχνει βαριά και δυσκίνητη, ενώ θα έδινε στο τρίκυκλο ιδιαίτερα μεγάλο μεταξόνιο. Εξίσου πολύπλοκο δείχνει και το σύστημα διεύθυνσης. Μόνο ο χρόνος θα δείξει αν τελικά η Honda θα υιοθετήσει τη συγκεκριμένη διάταξη. Αναμένουμε με αγωνία τις εξελίξεις καθώς, όπως φαίνεται η κατηγορία των τρίτροχων παίρνει φωτιά.
Η όλη διάταξη δείχνει βαριά και δυσκίνητη, ενώ θα έδινε στο τρίκυκλο ιδιαίτερα μεγάλο μεταξόνιο. Εξίσου πολύπλοκο δείχνει και το σύστημα διεύθυνσης. Μόνο ο χρόνος θα δείξει αν τελικά η Honda θα υιοθετήσει τη συγκεκριμένη διάταξη. Αναμένουμε με αγωνία τις εξελίξεις καθώς, όπως φαίνεται η κατηγορία των τρίτροχων παίρνει φωτιά.
Πηγή: mototriti
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου