Εικόνες μιας μοτοσυκλέτας που φέρεται να είναι η νέα Ducati Diavel είδαν το φως της δημοσιότητας. Τι περιμένουμε;
Φωτογραφίες που μας έρχονται από την Μεγάλη Βρετανία αποκαλύπτουν ότι η Ducati, μάλλον δοκιμάζει μια νέα και αρκετά πιο σπορ, εκδοχή του Diavel για το 2019. To cruiser μοντέλο, που κυκλοφορεί από το 2011 φαίνεται ότι θα λάβει πολλές αλλαγές προς την πιο «αθλητική» πλευρά.
Αρχικά, στις εικόνες διακρίνουμε ξεκάθαρα, τόσο εμπρός όσο και πίσω ανάρτηση από την Ohlins. Επίσης, το ψαλίδι φαίνεται να προέρχεται από την Panigale, ενώ ο ιμάντας της τελικής μετάδοσης δίνει την θέση του σε αλυσίδα. Αυτό πιθανόν να σημάνει, ότι η διάταξη του μοχλικού της ανάρτησης να είναι εμπνευσμένη και αυτή, από την 1299 Panigale, η οποία έφερε την ανάρτηση εξωτερικά τοποθετημένη.
Ο κινητήρας πιθανόν θα είναι και πάλι ο Testastretta των 1.260 κ.εκ., που χρησιμοποιείται και στην Multistrada, ενώ αναμένεται να ξεπερνά τους 160 ίππους ισχύος. Μια ακόμη μεγάλη αλλαγή που βλέπουμε είναι ότι τα μαρσπιέ τραβήχτηκαν πίσω, σε σπορ τοποθέτηση! Ακόμα, αλλαγμένη θα είναι και η γεωμετρία του τιμονιού, με το πιρούνι πιο κοντά τοποθετημένο στον άξονα.
Αν δε, κρίνει κανείς από το εύκολα διακριτό… καμουφλάζ στην μοτοσυκλέτα, μιλάμε σίγουρα για νέο μοντέλο. Πότε θα το δούμε; Κατά πάσα πιθανότητα, στην EICMA, τον Νοέμβριο αυτής της χρονιάς, όταν και θα μάθουμε περισσότερες τεχνικές λεπτομέρειες για αυτό.
Αρχικά, στις εικόνες διακρίνουμε ξεκάθαρα, τόσο εμπρός όσο και πίσω ανάρτηση από την Ohlins. Επίσης, το ψαλίδι φαίνεται να προέρχεται από την Panigale, ενώ ο ιμάντας της τελικής μετάδοσης δίνει την θέση του σε αλυσίδα. Αυτό πιθανόν να σημάνει, ότι η διάταξη του μοχλικού της ανάρτησης να είναι εμπνευσμένη και αυτή, από την 1299 Panigale, η οποία έφερε την ανάρτηση εξωτερικά τοποθετημένη.
Ο κινητήρας πιθανόν θα είναι και πάλι ο Testastretta των 1.260 κ.εκ., που χρησιμοποιείται και στην Multistrada, ενώ αναμένεται να ξεπερνά τους 160 ίππους ισχύος. Μια ακόμη μεγάλη αλλαγή που βλέπουμε είναι ότι τα μαρσπιέ τραβήχτηκαν πίσω, σε σπορ τοποθέτηση! Ακόμα, αλλαγμένη θα είναι και η γεωμετρία του τιμονιού, με το πιρούνι πιο κοντά τοποθετημένο στον άξονα.
Αν δε, κρίνει κανείς από το εύκολα διακριτό… καμουφλάζ στην μοτοσυκλέτα, μιλάμε σίγουρα για νέο μοντέλο. Πότε θα το δούμε; Κατά πάσα πιθανότητα, στην EICMA, τον Νοέμβριο αυτής της χρονιάς, όταν και θα μάθουμε περισσότερες τεχνικές λεπτομέρειες για αυτό.
Πηγή: Mototriti
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου