Μετά το σύντομο καλοκαιρινό διάλειμμα, οι οδηγοί της μεγάλης κατηγορίες ετοιμάζονται να ριχτούν στη «μάχη» του Brno για τον 10ο Γύρο της χρονιάς.
Το Brno - που έχει το όνομα του Tomas Masaryk, του 1ου Προέδρου της Τσεχοσλοβακίας - είναι η 4η μεγαλύτερη πίστα του Ημερολογίου.
Η θερμοκρασία, ο καιρός, οι υψομετρικές διαφορές και το πανέμορφο τοπίο, συνθέτουν την εικόνα της Τσεχικής πίστας.
Μια πίστα αρκετά απαιτητική στα φρένα, καθώς η Brembo - που μας στέλνει τα στοιχεία - τη βαθμολογεί με 4 στα 5.
Σε έναν γύρο μέσα στην πίστα, οι οδηγοί χρησιμοποιούν τα φρένα 11 φορές για 31 δευτερόλεπτα που ίσως φαντάζει πολύ, αλλά σε 7 άλλες πίστες του Ημερολογίου ο χρόνος αυτός είναι μεγαλύτερος.
Σε μια από τις μικρές ευθείες της πίστας, ανάμεσα στις στροφές 9 και 10, έχουμε την (με διαφορά) πιο απαιτητική στροφή για τα φρένα.
Πρόκειται για την 10η, εκεί όπου οι οδηγοί φτάνουν τα 100χλμ/ώρα, έχοντας αναπτύξει προηγουμένως ταχύτητα που φτάνει τα 280χλμ/ώρα.
Χρειάζονται 210 μέτρα για να φρενάρουν κι ένα χρονικό διάστημα της τάξης των 4,2’’ με τη μέγιστη επιβράδυνση να φτάνει το 1,5g.
Επιπρόσθετα, η μέγιστη δύναμη που ασκείται στη μανέτα του φρένου είναι της τάξης των 6.2 κιλών.
Πηγή: motograndprix.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου