Αλλάζουν σε σημεία-κλειδιά οι κανονισμοί των Moto GP από την επόμενη σεζόν, με σκοπό την αποφυγή συμβάντων σαν αυτά της Αργεντινής.
Μετά «το κουτί της Πανδώρας» που άνοιξε στην Αργεντινή, η ίδια η διοργάνωση των Moto GP δέχθηκε βολές για το κανονιστικό πλαίσιο και τον τρόπο που δόθηκαν ποινές. Σύμφωνα με πληροφορίες από Ισπανικά μέσα ενημέρωσης τις οποίες σας αποκαλύπτουμε πρώτοι στην Ελλάδα, η FIM και η Dorna δεν θα επιτρέψουν σε τέτοια συμβάντα να επαναληφθούν και στην επόμενη επιτροπή ασφαλείας, το θέμα θα τεθεί επί τάπητος, για μεγάλες αλλαγές στους κανόνες.
Πιο συγκεκριμένα, θα γίνει προσπάθεια ώστε οι κανονισμοί να εξαρτώνται λιγότερο από την προσωπική κρίση της επιτροπής αγώνα, που αποτελείται από 3 άτομα της FIM και της Dorna, αλλά να γίνουν εξαιρετικά συγκεκριμένοι, με αυστηρά πλαίσια. Αυτό σημαίνει ότι σε συμβάντα παρόμοια με την επαφή Marquez-Rossi, η εξέταση τους θα γίνει ακόμη πιο εξονυχιστική με περισσότερα παρακλάδια στους κανονισμούς, που θα μειώνουν την υποκειμενικότητα της λήψης αποφάσεων βάσει γραπτού πλαισίου.
Αυτό πρακτικά, τι σημαίνει; Ότι, π.χ., σε μία επαφή εντός αγώνα, θα κανονίζεται πλέον ρητά και όχι υποκειμενικά από την επιτροπή αγώνα, το πώς η επαφή θα θεωρείται άξια τιμωρίας ή όχι, αλλά και για το ποιος θα τιμωρείται. Αυτή η κατεύθυνση θα ακολουθηθεί γενικότερα στον χώρο.
Οι αλλαγές στους κανονισμούς θα έρθουν μετά από πολλά παράπονα από τους αναβάτες και τις ομάδες, σχετικά με τις αποφάσεις που λαμβάνονται, αλλά θα ικανοποιήσει και τις συνεχόμενες φωνές για «μεγαλύτερη ασφάλεια των αναβατών» που ακούγονται τον τελευταίο καιρό. Ίδωμεν…
Πιο συγκεκριμένα, θα γίνει προσπάθεια ώστε οι κανονισμοί να εξαρτώνται λιγότερο από την προσωπική κρίση της επιτροπής αγώνα, που αποτελείται από 3 άτομα της FIM και της Dorna, αλλά να γίνουν εξαιρετικά συγκεκριμένοι, με αυστηρά πλαίσια. Αυτό σημαίνει ότι σε συμβάντα παρόμοια με την επαφή Marquez-Rossi, η εξέταση τους θα γίνει ακόμη πιο εξονυχιστική με περισσότερα παρακλάδια στους κανονισμούς, που θα μειώνουν την υποκειμενικότητα της λήψης αποφάσεων βάσει γραπτού πλαισίου.
Αυτό πρακτικά, τι σημαίνει; Ότι, π.χ., σε μία επαφή εντός αγώνα, θα κανονίζεται πλέον ρητά και όχι υποκειμενικά από την επιτροπή αγώνα, το πώς η επαφή θα θεωρείται άξια τιμωρίας ή όχι, αλλά και για το ποιος θα τιμωρείται. Αυτή η κατεύθυνση θα ακολουθηθεί γενικότερα στον χώρο.
Οι αλλαγές στους κανονισμούς θα έρθουν μετά από πολλά παράπονα από τους αναβάτες και τις ομάδες, σχετικά με τις αποφάσεις που λαμβάνονται, αλλά θα ικανοποιήσει και τις συνεχόμενες φωνές για «μεγαλύτερη ασφάλεια των αναβατών» που ακούγονται τον τελευταίο καιρό. Ίδωμεν…
Πηγή: mototriti
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου