Τέσσερις μοτοσυκλέτες που μπορούν να παρέχουν ανόθευτη ισχύ, υψηλές ταχύτητες και άνεση στο ταξίδι, κορυφαίο στήσιμο για κάθε χρήση και τόνους τεχνολογίας.
Τα mega on-off είναι μια κατηγορία η οποία βρίσκεται σε ιδιαίτερη ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια. Η ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας και των κινητήρων, σε συνδυασμό με τις απαιτήσεις των αναβατών που θέλουν μια μοτοσυκλέτα να τα κάνει όλα και πολύ καλά, έχουν οδηγήσει στην εξέλιξη πολλών μοντέλων με εξαιρετικά χαρακτηριστικά, στην κατηγορία. Κινητήρες με τερατώδη ισχύ, στήσιμο σε κορυφαία επίπεδα, άνεση και τεχνολογία στο έπακρο και δυνατότητες κίνησης σε κάθε τερέν, με αξιώσεις.
BMW R 1200 GS Adventure / Rallye: 18.600 ευρώ
Απόδοση: 125 ίπποι
Το GS είναι μια μοτοσυκλέτα που προσφέρει άνεση και ασφάλεια και είναι έτοιμο να σε πάει παντού. Σταθερότητα, ροπή, φρένα και ελαφριά αίσθηση είναι τα βασικά στοιχεία που συνθέτουν μια πολύ καλή μοτοσυκλέτα δρόμου και συνάμα ένα εξαιρετικό μηχάνημα εκτός δρόμου. Τις εντυπώσεις κλέβει ο όγκος, ένα χαρακτηριστικό που είναι must στην κατηγορία, τόσο για πρακτικούς όσο και για marketing λόγους. Ποιοτικά, ακόμα και να βάλεις στοίχημα με φίλους και γνωστούς, όσο και αν το ψάξουν, όπου και να το ψάξουν, δεν πρόκειται να εντοπίσουν το παραμικρό. Πολύ απλά, κορυφαία η ποιότητα των υλικών, της βαφής και της συναρμογής. Η φιλοξενία που προσφέρει το GS είναι υπεράνω κριτικής. Τι προστασία από τον αέρα, τι εργονομία, τι θερμαινόμενα grip, τι ευκολόχρηστα menu, θυσία γίνεται το GS για πάρτη σου. Ο γνωστός πλέον σε όλους Boxer στην υγρόψυκτη εκδοχή του, αποδίδει 125 ίππους στις 7.750σαλ με μέγιστη ροπή 12,7kgm στις 6.500σαλ. Ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τέσσερις διαφορετικές χαρτογραφήσεις, οι οποίες διαφοροποιούν την απόκριση στο γκάζι και την παρεμβατικότητα των ηλεκτρονικών βοηθημάτων. Παρά το massive παρουσιαστικό, το ζύγισμα είναι άψογο και η αίσθηση αέρινη. Το R 1200 GS Adventure είναι πανεύκολο στη οδήγηση. Το φέρνεις και στα μέτρα σου άμα θες, ρυθμίζοντας αναρτήσεις και απόδοση κινητήρα. Η ροπή φορτηγού είναι πανταχού παρούσα και δίνει την αίσθηση ότι μπορείς να μετακινήσεις και βουνά στο διάβα σου. Το άνοιγμα του γκαζιού με 2 ή και 3 ταχύτητες πάνω, όχι μόνο δεν κρεμάει τον κινητήρα, αλλά είναι μια συνηθισμένη διαδικασία που θες να επαναλαμβάνεις. Η ποιότητα κύλισης απλά κορυφαία, οι αναρτήσεις σιδερώνουν κάθε είδους ανωμαλία του οδοστρώματος και το GS καταπίνει τα χιλιόμετρα αβίαστα. Η επιτάχυνση είναι εντυπωσιακή και απρόσκοπτη μέχρι την τελική των 235 χιλιομέτρων και οι στροφές ανεβαίνουν αγόγγυστα με ότι σχέση και αν έχεις επιλέξει στο σασμάν. Το γερμανικό θηρίο, μετατρέπεται σε off-road όπλο και θα σας προσφέρει μια one of a kind εμπειρία, όταν βρεθείτε σε εκτός δρόμου διαδρομή.
KTM 1090 Adventure: 14.490 ευρώ
Απόδοση: 125 ίπποι
Το 1090 είναι μια μοτοσυκλέτα, που απευθύνεται σε αναβάτες που αναζητούν ένα πολυεργαλείο για κάθε χρήση. Βουνό και θάλασσα, πόλη και ταξίδια, δεν πρόκειται να θέσει περιορισμούς στις ορέξεις σου. Σχεδιαστικά διατηρεί την φιλοσοφία της σειράς Adventure με το αγριεμένο εμπρός φωτιστικό να ενσωματώνει φώτα LED και φώτα ημέρας DRL. Η ποιότητα της βαφής είναι εξαιρετική, η συναρμογή είναι κορυφαία και τυχόν τριγμοί και κραδασμοί απουσιάζουν. Το 1090 παρουσιάζει την εικόνα μιας ποιοτικής κατασκευής και είναι από τα κορυφαία της κατηγορίας του. Η σέλα, αν και με την πρώτη ματιά φαίνεται σκληρή, στην πράξη αποδεικνύεται αρκετά άνετη και δεν κουράζει ακόμα και σε μακρινές αποστάσεις. Ούτε ο συνεπιβάτης θα παραπονεθεί. Ο γνωστός δικύλινδρος LC8 των 1050 κυβικών, αποδίδει πλέον 125 ίππους στις 8.500 σαλ και 10,9kg ροπής στις 6.500 σαλ. 30 επιπλέον ίπποι από το απερχόμενο μοντέλο, δεν το λες και λίγο. Το μοτέρ έχει γίνει περισσότερο νευρικό και πρόθυμο στις μεσαίες και η δύναμη κορυφώνεται ψηλά, εκεί που δείχνει τα δόντια του. Τα 3 modes, Sport, Street και Rain, εναλλάσσουν την απόδοση και την απόκριση του γκαζιού, διαμορφώνοντας ανάλογα και την παρεμβατικότητα του Traction. Η διαφορά στο βάρος είναι κάτι παραπάνω από αισθητή στο δρόμο, καθώς μπορεί και ελίσσεται και πλαγιάζει σαν καλογυμνασμένη μπαλαρίνα και σου δίνει την αίσθηση ότι έχεις να κάνεις με μοτοσυκλέτα μικρότερων κυβικών. Η επιτάχυνση έρχεται απρόσκοπτα και αβίαστα μέχρι τα 225+ χιλιόμετρα, με το φόρτε του να είναι οι μεσαίες και ψηλές στροφές. Μετά τις 5.000σαλ. ξεσπάει, βάζοντας δύσκολα στο πίσω ελαστικό. Η ροπή είναι αρκετή για να σε μεταφέρει μέχρι την επόμενη στροφή, αν όμως είστε σε race mood, απλά κατεβάζετε μια ταχύτητα και το στροφόμετρο βουλιάζει στην κόκκινη περιοχή του κοντέρ, εκτινάσσοντας το 1090 με δύναμη μπροστά. Σε χωμάτινη διαδρομή, η ελαφριά αίσθηση και οι σωστά ρυθμισμένες αναρτήσεις, θα ανταποκριθούν επάξια , όμως τα όρια έρχονται από τα ελαστικά δρόμου και τον πιο ασφάλτινο χαρακτήρα της συγκεκριμένης έκδοσης. Μην ξεχνάμε και την έκδοση R που προορίζεται ειδικά για αυτό το σκοπό.
Ducati Multistrada 1200 Enduro: 22.900 ευρώ
Απόδοση: 160 ίπποι
Το Multistrada Enduro είναι μια μοτοσικλέτα προσαρμόσιμη σε κάθε τερέν και με απίστευτη παραμετροποίηση, είναι ικανή να ανταποκριθεί άριστα στις απαιτήσεις που έχουν διαμορφωθεί στην κατηγορία των Mega On-Off. Συνολικά το αποτέλεσμα είναι περιπετειώδες. Ο όγκος και η επιβλητική παρουσία είναι τα “must” σε αυτή την κατηγορία και η Ducati ακολούθησε αυτή την συνταγή. Η ποιότητα κατασκευής είναι αντάξια ενός luxury Mega On-Off, όπως είναι το Multistrada Enduro. Αριστα υλικά, καλή συναρμογή, βαφή και φινιρίσματα ποιότητος. Τα προσφερόμενα επίπεδα άνεσης, βρίσκονται σε πολύ υψηλά επίπεδα, τόσο για τον οδηγό όσο και για τον συνεπιβάτη. Το Multistrada Εnduro, μπορεί να φιλοξενήσει ακόμα και πολύ ψηλού αναστήματος αναβάτες στις σέλες του, χωρίς να προβληματίσει σε καμία περίπτωση και χωρίς να τους κουράσει ακόμα και αν η παραμονή τους πάνω στην μοτοσικλέτα είναι πολύωρη. Ο L2 υγρόψυκτος κινητήρας με χωρητικότητα 1.198,4 κυβικών., τέσσερις βαλβίδες δέσμιες του desmo, μεταβλητό χρονισμός (DVT) και δύο μπουζί ανά κύλινδρο, αποδίδει 160 ίππους στις 9.500σαλ. και 13,8 kg-m ροπής στις 7.500σαλ. Επιλέγοντας κανείς κάποιο από τα τέσσερα riding modes, πέραν της απόδοσης του μοτέρ, ρυθμίζονται σε preset θέσεις... τα πάντα όλα, δηλαδή ο βαθμός επέμβασης των ABS, DWC και DTC καθώς και τα settings των αναρτήσεων. Με λίγα λόγια, πλήρης μεταμόρφωση! Όσο ξεθαρρεύεις, ανακαλύπτεις ότι το “Enduro” ανταποκρίνεται πολύ καλά -τηρουμένων των αναλογιών- στο αστικό πεδίο. Η μοτοσικλέτα φωνάζει ανοικτό δρόμο, στροφιλίκια και γενικά απόδραση από το κλεινόν άστυ. Πολύ το touring γονίδιο στο DNA του “Εnduro”: Εξαιρετική κάλυψη, γκάζι για να εξανεμιστούν οι αποστάσεις σε χρόνο dt, σταθερό ακόμη και σε ταχύτητες 200+ χλμ./ώρα, συμπεριφορά GT στις παρατεταμένες που τις στρίβει όπως έρχεται... και έρχεται με πολλά. Το Εnduro Mode και ο On-Off χαρακτηρισμός, δεν είναι απλά κόλπα του marketing. Η απόδοση του μοτέρ “γλύκανε” σε μεγάλο βαθμό, οι αναρτήσεις “μελώσανε” καταπίνοντας μικρές και μεγάλες ανωμαλίες και τελικά αποδείχτηκε ότι το χώμα δεν είναι απογορευμένο πεδίο.
KTM 1290 Super Adventure S: 18.290 ευρώ
Απόδοση: 160 ίπποι
Το KTM 1290 Adventure S είναι μια σπορ κατασκευή, που δίνει στον οδηγό τη δυνατότητα να δρέψει τους απαγορευμένους καρπούς της ανόθευτης οδηγικής απόλαυσης, χωρίς κόπο, χάρη στον πλούσιο εξοπλισμό του και στα εξελιγμένα ηλεκτρονικά του βοηθήματα. Η νέα σχεδίαση ακολουθεί τις νόρμες της σπορ αισθητικής, ενώ ταυτόχρονα δεν χάνει τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα της Adventure καταγωγής της. Το Super Adventure μας αποδεικνύει ότι, σπορ και πολυτελές είναι δύο έννοιες που μπορούν να συνυπάρξουν αρμονικά. Η ποιότητα της βαφής και των υλικών αλλά και η συναρμογή των επιμέρους μερών είναι υπεράνω κριτικής. Βασιλικές ανέσεις θα απολαύσει όποιος βρεθεί στη σέλα του 1290 S. Σε αυτό συνεισφέρουν τα μάλα, από τη μία το πλούσιο αφρώδες που θα κρατήσει ξεκούραστο τον οδηγό για ώρες και από την άλλη η άνετη όρθια θέση οδήγησης, που αν και σε ωθεί να κινηθείς σε γρήγορους ρυθμούς, εκπληρώνει επάξια τον τουριστικό της ρόλο. Ο συνεπιβάτης δεν θα δυσκολευτεί να ακολουθήσει σε οποιαδήποτε είδος διαδρομής. Η χωρητικότητα του κινητήρα παραμένει στα 1.301 κυβικά και η ιπποδύναμη ανέρχεται στους 160 ίππους στις 8.750σαλ με μέγιστη ροπή 14,3kg-m στις 6.750σαλ. Η δύναμη είναι άμεσα διαθέσιμη και 11 κιλά ροπής είναι ολοζώντανα από τις 2.500σαλ! Ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τέσσερα riding modes: Street, Sport, Rain και Off Road, μέσω των οποίων μεταβάλλεται η απόκριση και η απόδοση του γκαζιού. Η ροπή αποδίδεται με εκκωφαντικό τρόπο και σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού τα ελαστικά δεινοπαθούν να κρατήσουν επαφή με την άσφαλτο. Επιταχύνσεις και ρεπρίζ που κόβουν την ανάσα και βάζουν τα γυαλιά σε πολλές σπορ κατασκευές άλλων κατηγοριών. Στο χώμα θα πατήσει χωρίς να αγχώσει τον οδηγό αν και τα ελαστικά έχουν περισσότερο ασφάλτινο προσανατολισμό. Εξάλλου υπάρχει και η έκδοση R για όσους επιλέγουν περισσότερες εκτός δρόμου διαδρομές. Η ποιότητα κύλισης είναι υποδειγματική και η σταθερότητα σημείο αναφοράς, μέχρι και την τελική ταχύτητα των 265+ χιλιομέτρων, κάτι πολύ σημαντικό αν σκεφτούμε την κατηγορία στην οποία εντάσσεται το συγκεκριμένο μοντέλο.
BMW R 1200 GS Adventure / Rallye: 18.600 ευρώ
Απόδοση: 125 ίπποι
Το GS είναι μια μοτοσυκλέτα που προσφέρει άνεση και ασφάλεια και είναι έτοιμο να σε πάει παντού. Σταθερότητα, ροπή, φρένα και ελαφριά αίσθηση είναι τα βασικά στοιχεία που συνθέτουν μια πολύ καλή μοτοσυκλέτα δρόμου και συνάμα ένα εξαιρετικό μηχάνημα εκτός δρόμου. Τις εντυπώσεις κλέβει ο όγκος, ένα χαρακτηριστικό που είναι must στην κατηγορία, τόσο για πρακτικούς όσο και για marketing λόγους. Ποιοτικά, ακόμα και να βάλεις στοίχημα με φίλους και γνωστούς, όσο και αν το ψάξουν, όπου και να το ψάξουν, δεν πρόκειται να εντοπίσουν το παραμικρό. Πολύ απλά, κορυφαία η ποιότητα των υλικών, της βαφής και της συναρμογής. Η φιλοξενία που προσφέρει το GS είναι υπεράνω κριτικής. Τι προστασία από τον αέρα, τι εργονομία, τι θερμαινόμενα grip, τι ευκολόχρηστα menu, θυσία γίνεται το GS για πάρτη σου. Ο γνωστός πλέον σε όλους Boxer στην υγρόψυκτη εκδοχή του, αποδίδει 125 ίππους στις 7.750σαλ με μέγιστη ροπή 12,7kgm στις 6.500σαλ. Ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τέσσερις διαφορετικές χαρτογραφήσεις, οι οποίες διαφοροποιούν την απόκριση στο γκάζι και την παρεμβατικότητα των ηλεκτρονικών βοηθημάτων. Παρά το massive παρουσιαστικό, το ζύγισμα είναι άψογο και η αίσθηση αέρινη. Το R 1200 GS Adventure είναι πανεύκολο στη οδήγηση. Το φέρνεις και στα μέτρα σου άμα θες, ρυθμίζοντας αναρτήσεις και απόδοση κινητήρα. Η ροπή φορτηγού είναι πανταχού παρούσα και δίνει την αίσθηση ότι μπορείς να μετακινήσεις και βουνά στο διάβα σου. Το άνοιγμα του γκαζιού με 2 ή και 3 ταχύτητες πάνω, όχι μόνο δεν κρεμάει τον κινητήρα, αλλά είναι μια συνηθισμένη διαδικασία που θες να επαναλαμβάνεις. Η ποιότητα κύλισης απλά κορυφαία, οι αναρτήσεις σιδερώνουν κάθε είδους ανωμαλία του οδοστρώματος και το GS καταπίνει τα χιλιόμετρα αβίαστα. Η επιτάχυνση είναι εντυπωσιακή και απρόσκοπτη μέχρι την τελική των 235 χιλιομέτρων και οι στροφές ανεβαίνουν αγόγγυστα με ότι σχέση και αν έχεις επιλέξει στο σασμάν. Το γερμανικό θηρίο, μετατρέπεται σε off-road όπλο και θα σας προσφέρει μια one of a kind εμπειρία, όταν βρεθείτε σε εκτός δρόμου διαδρομή.
KTM 1090 Adventure: 14.490 ευρώ
Απόδοση: 125 ίπποι
Το 1090 είναι μια μοτοσυκλέτα, που απευθύνεται σε αναβάτες που αναζητούν ένα πολυεργαλείο για κάθε χρήση. Βουνό και θάλασσα, πόλη και ταξίδια, δεν πρόκειται να θέσει περιορισμούς στις ορέξεις σου. Σχεδιαστικά διατηρεί την φιλοσοφία της σειράς Adventure με το αγριεμένο εμπρός φωτιστικό να ενσωματώνει φώτα LED και φώτα ημέρας DRL. Η ποιότητα της βαφής είναι εξαιρετική, η συναρμογή είναι κορυφαία και τυχόν τριγμοί και κραδασμοί απουσιάζουν. Το 1090 παρουσιάζει την εικόνα μιας ποιοτικής κατασκευής και είναι από τα κορυφαία της κατηγορίας του. Η σέλα, αν και με την πρώτη ματιά φαίνεται σκληρή, στην πράξη αποδεικνύεται αρκετά άνετη και δεν κουράζει ακόμα και σε μακρινές αποστάσεις. Ούτε ο συνεπιβάτης θα παραπονεθεί. Ο γνωστός δικύλινδρος LC8 των 1050 κυβικών, αποδίδει πλέον 125 ίππους στις 8.500 σαλ και 10,9kg ροπής στις 6.500 σαλ. 30 επιπλέον ίπποι από το απερχόμενο μοντέλο, δεν το λες και λίγο. Το μοτέρ έχει γίνει περισσότερο νευρικό και πρόθυμο στις μεσαίες και η δύναμη κορυφώνεται ψηλά, εκεί που δείχνει τα δόντια του. Τα 3 modes, Sport, Street και Rain, εναλλάσσουν την απόδοση και την απόκριση του γκαζιού, διαμορφώνοντας ανάλογα και την παρεμβατικότητα του Traction. Η διαφορά στο βάρος είναι κάτι παραπάνω από αισθητή στο δρόμο, καθώς μπορεί και ελίσσεται και πλαγιάζει σαν καλογυμνασμένη μπαλαρίνα και σου δίνει την αίσθηση ότι έχεις να κάνεις με μοτοσυκλέτα μικρότερων κυβικών. Η επιτάχυνση έρχεται απρόσκοπτα και αβίαστα μέχρι τα 225+ χιλιόμετρα, με το φόρτε του να είναι οι μεσαίες και ψηλές στροφές. Μετά τις 5.000σαλ. ξεσπάει, βάζοντας δύσκολα στο πίσω ελαστικό. Η ροπή είναι αρκετή για να σε μεταφέρει μέχρι την επόμενη στροφή, αν όμως είστε σε race mood, απλά κατεβάζετε μια ταχύτητα και το στροφόμετρο βουλιάζει στην κόκκινη περιοχή του κοντέρ, εκτινάσσοντας το 1090 με δύναμη μπροστά. Σε χωμάτινη διαδρομή, η ελαφριά αίσθηση και οι σωστά ρυθμισμένες αναρτήσεις, θα ανταποκριθούν επάξια , όμως τα όρια έρχονται από τα ελαστικά δρόμου και τον πιο ασφάλτινο χαρακτήρα της συγκεκριμένης έκδοσης. Μην ξεχνάμε και την έκδοση R που προορίζεται ειδικά για αυτό το σκοπό.
Ducati Multistrada 1200 Enduro: 22.900 ευρώ
Απόδοση: 160 ίπποι
Το Multistrada Enduro είναι μια μοτοσικλέτα προσαρμόσιμη σε κάθε τερέν και με απίστευτη παραμετροποίηση, είναι ικανή να ανταποκριθεί άριστα στις απαιτήσεις που έχουν διαμορφωθεί στην κατηγορία των Mega On-Off. Συνολικά το αποτέλεσμα είναι περιπετειώδες. Ο όγκος και η επιβλητική παρουσία είναι τα “must” σε αυτή την κατηγορία και η Ducati ακολούθησε αυτή την συνταγή. Η ποιότητα κατασκευής είναι αντάξια ενός luxury Mega On-Off, όπως είναι το Multistrada Enduro. Αριστα υλικά, καλή συναρμογή, βαφή και φινιρίσματα ποιότητος. Τα προσφερόμενα επίπεδα άνεσης, βρίσκονται σε πολύ υψηλά επίπεδα, τόσο για τον οδηγό όσο και για τον συνεπιβάτη. Το Multistrada Εnduro, μπορεί να φιλοξενήσει ακόμα και πολύ ψηλού αναστήματος αναβάτες στις σέλες του, χωρίς να προβληματίσει σε καμία περίπτωση και χωρίς να τους κουράσει ακόμα και αν η παραμονή τους πάνω στην μοτοσικλέτα είναι πολύωρη. Ο L2 υγρόψυκτος κινητήρας με χωρητικότητα 1.198,4 κυβικών., τέσσερις βαλβίδες δέσμιες του desmo, μεταβλητό χρονισμός (DVT) και δύο μπουζί ανά κύλινδρο, αποδίδει 160 ίππους στις 9.500σαλ. και 13,8 kg-m ροπής στις 7.500σαλ. Επιλέγοντας κανείς κάποιο από τα τέσσερα riding modes, πέραν της απόδοσης του μοτέρ, ρυθμίζονται σε preset θέσεις... τα πάντα όλα, δηλαδή ο βαθμός επέμβασης των ABS, DWC και DTC καθώς και τα settings των αναρτήσεων. Με λίγα λόγια, πλήρης μεταμόρφωση! Όσο ξεθαρρεύεις, ανακαλύπτεις ότι το “Enduro” ανταποκρίνεται πολύ καλά -τηρουμένων των αναλογιών- στο αστικό πεδίο. Η μοτοσικλέτα φωνάζει ανοικτό δρόμο, στροφιλίκια και γενικά απόδραση από το κλεινόν άστυ. Πολύ το touring γονίδιο στο DNA του “Εnduro”: Εξαιρετική κάλυψη, γκάζι για να εξανεμιστούν οι αποστάσεις σε χρόνο dt, σταθερό ακόμη και σε ταχύτητες 200+ χλμ./ώρα, συμπεριφορά GT στις παρατεταμένες που τις στρίβει όπως έρχεται... και έρχεται με πολλά. Το Εnduro Mode και ο On-Off χαρακτηρισμός, δεν είναι απλά κόλπα του marketing. Η απόδοση του μοτέρ “γλύκανε” σε μεγάλο βαθμό, οι αναρτήσεις “μελώσανε” καταπίνοντας μικρές και μεγάλες ανωμαλίες και τελικά αποδείχτηκε ότι το χώμα δεν είναι απογορευμένο πεδίο.
KTM 1290 Super Adventure S: 18.290 ευρώ
Απόδοση: 160 ίπποι
Το KTM 1290 Adventure S είναι μια σπορ κατασκευή, που δίνει στον οδηγό τη δυνατότητα να δρέψει τους απαγορευμένους καρπούς της ανόθευτης οδηγικής απόλαυσης, χωρίς κόπο, χάρη στον πλούσιο εξοπλισμό του και στα εξελιγμένα ηλεκτρονικά του βοηθήματα. Η νέα σχεδίαση ακολουθεί τις νόρμες της σπορ αισθητικής, ενώ ταυτόχρονα δεν χάνει τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα της Adventure καταγωγής της. Το Super Adventure μας αποδεικνύει ότι, σπορ και πολυτελές είναι δύο έννοιες που μπορούν να συνυπάρξουν αρμονικά. Η ποιότητα της βαφής και των υλικών αλλά και η συναρμογή των επιμέρους μερών είναι υπεράνω κριτικής. Βασιλικές ανέσεις θα απολαύσει όποιος βρεθεί στη σέλα του 1290 S. Σε αυτό συνεισφέρουν τα μάλα, από τη μία το πλούσιο αφρώδες που θα κρατήσει ξεκούραστο τον οδηγό για ώρες και από την άλλη η άνετη όρθια θέση οδήγησης, που αν και σε ωθεί να κινηθείς σε γρήγορους ρυθμούς, εκπληρώνει επάξια τον τουριστικό της ρόλο. Ο συνεπιβάτης δεν θα δυσκολευτεί να ακολουθήσει σε οποιαδήποτε είδος διαδρομής. Η χωρητικότητα του κινητήρα παραμένει στα 1.301 κυβικά και η ιπποδύναμη ανέρχεται στους 160 ίππους στις 8.750σαλ με μέγιστη ροπή 14,3kg-m στις 6.750σαλ. Η δύναμη είναι άμεσα διαθέσιμη και 11 κιλά ροπής είναι ολοζώντανα από τις 2.500σαλ! Ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τέσσερα riding modes: Street, Sport, Rain και Off Road, μέσω των οποίων μεταβάλλεται η απόκριση και η απόδοση του γκαζιού. Η ροπή αποδίδεται με εκκωφαντικό τρόπο και σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού τα ελαστικά δεινοπαθούν να κρατήσουν επαφή με την άσφαλτο. Επιταχύνσεις και ρεπρίζ που κόβουν την ανάσα και βάζουν τα γυαλιά σε πολλές σπορ κατασκευές άλλων κατηγοριών. Στο χώμα θα πατήσει χωρίς να αγχώσει τον οδηγό αν και τα ελαστικά έχουν περισσότερο ασφάλτινο προσανατολισμό. Εξάλλου υπάρχει και η έκδοση R για όσους επιλέγουν περισσότερες εκτός δρόμου διαδρομές. Η ποιότητα κύλισης είναι υποδειγματική και η σταθερότητα σημείο αναφοράς, μέχρι και την τελική ταχύτητα των 265+ χιλιομέτρων, κάτι πολύ σημαντικό αν σκεφτούμε την κατηγορία στην οποία εντάσσεται το συγκεκριμένο μοντέλο.
Πηγή: mototriti
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου