Να αλλάξει την ανακοινώσιμη ισχύ σε όλους τους πίνακες χαρακτηριστικών αναγκάζεται η Ducati, λόγω ασυμβατότητας στις μεθόδους μέτρησης της εταιρείας με τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές ομολογκασιόν.
Μια είδηση-έκπληξη, η οποία έσκασε πριν λίγο στο διαδίκτυο και μάλλον θα στενοχωρήσει κάπως τους φίλους της Ιταλικής εταιρείας! Τι συμβαίνει; Λοιπόν, σύμφωνα με ασυμβατότητα των προδραγραφών της Ευρώπης με αυτές των μετρήσεων της Ducati, όλα τα μοντέλα της εταιρείας...βγάζουν λιγότερα άλογα από αυτά τα οποία υπόσχονται –η υπόσχονταν, μέχρι τώρα.
Η διαφορά προέκυπτε από το γεγονός ότι η Ducati, για τις ιπποδυνάμεις που μέχρι τώρα ανακοίνωνε, βασιζόταν σε μετρήσεις από δυναμόμετρο «πλαισίου» -μια συσκευή πολύ παρόμοια με το κλασικό δυναμόμετρο εμπορίου που ξέρουμε»-, ενώ οι ευρωπαϊκές προδιαγραφές απαιτούν την χρήση δυναμομέτρου κινητήρα, που εξάγει αρκετά διαφορετικά νούμερα...
Ως αποτέλεσμα, η ιταλική εταιρεία έχει ήδη αλλάξει τα αντίστοιχα νούμερα, αν κανείς επισκεφθεί το site της. Επι παραδείγματι, η 1299 Panigale, η οποία μέχρι πρότινος ανακοινωνόταν ότι αποδίδει 205 ίππους, πλέον εκτιμάται στους 197, η Multistrada 1200 από τους 160 έχει «πέσει» στους 152, η Hypermotard 939 από 113 ίππους στους 110, ενώ ο μεγαλύτερος «χαμένος» είναι η Diavel, που με τις νέες μετρήσεις εμφανίζεται 10 ίππους κάτω...
Πρέπει να επισημανθεί εδώ, ότι η διαφορά αυτή ΔΕΝ σημαίνει ότι πλέον οι μοτοσυκλέτες της Ducati είναι πιο αδύναμες: σημαίνει ότι μέχρι τώρα, οι μετρήσεις γίνονταν με διαφορετικό τρόπο και τα αποτελέσματα προέκυπταν διαφορετικά. Δείτε και μια λίστα, με όλες τις αλλαγές στα νούμερα ισχύος...
959 Panigale – 157hp σε 150hp
1299 Panigale – 205hp σε 197hp
Panigale R (1198cc) – 205hp σε 196hp
Monster 797 – 75hp σε 73hp
Monster 821 – 112hp σε 109hp
Monster 1200 – 150hp σε 147hp
Monster 1200 R –160hp σε 152hp
Diavel –162hp σε 152hp
XDiavel – 156hp σε 152hp
Multistrada 1200/Enduro – 160hp σε 152hp
Hypermotoard – 113hp σε 110hp
SuperSport – 113hp σε 110hp
Η διαφορά προέκυπτε από το γεγονός ότι η Ducati, για τις ιπποδυνάμεις που μέχρι τώρα ανακοίνωνε, βασιζόταν σε μετρήσεις από δυναμόμετρο «πλαισίου» -μια συσκευή πολύ παρόμοια με το κλασικό δυναμόμετρο εμπορίου που ξέρουμε»-, ενώ οι ευρωπαϊκές προδιαγραφές απαιτούν την χρήση δυναμομέτρου κινητήρα, που εξάγει αρκετά διαφορετικά νούμερα...
Ως αποτέλεσμα, η ιταλική εταιρεία έχει ήδη αλλάξει τα αντίστοιχα νούμερα, αν κανείς επισκεφθεί το site της. Επι παραδείγματι, η 1299 Panigale, η οποία μέχρι πρότινος ανακοινωνόταν ότι αποδίδει 205 ίππους, πλέον εκτιμάται στους 197, η Multistrada 1200 από τους 160 έχει «πέσει» στους 152, η Hypermotard 939 από 113 ίππους στους 110, ενώ ο μεγαλύτερος «χαμένος» είναι η Diavel, που με τις νέες μετρήσεις εμφανίζεται 10 ίππους κάτω...
Πρέπει να επισημανθεί εδώ, ότι η διαφορά αυτή ΔΕΝ σημαίνει ότι πλέον οι μοτοσυκλέτες της Ducati είναι πιο αδύναμες: σημαίνει ότι μέχρι τώρα, οι μετρήσεις γίνονταν με διαφορετικό τρόπο και τα αποτελέσματα προέκυπταν διαφορετικά. Δείτε και μια λίστα, με όλες τις αλλαγές στα νούμερα ισχύος...
959 Panigale – 157hp σε 150hp
1299 Panigale – 205hp σε 197hp
Panigale R (1198cc) – 205hp σε 196hp
Monster 797 – 75hp σε 73hp
Monster 821 – 112hp σε 109hp
Monster 1200 – 150hp σε 147hp
Monster 1200 R –160hp σε 152hp
Diavel –162hp σε 152hp
XDiavel – 156hp σε 152hp
Multistrada 1200/Enduro – 160hp σε 152hp
Hypermotoard – 113hp σε 110hp
SuperSport – 113hp σε 110hp
Πηγή: mototriti
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου