Μετά την παρουσίασή της ως πρωτότυπο το 2011, η ηλεκτρική supermoto της Alta, μπαίνει πλέον σε παραγωγή. Η Redshift SM είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα της Αμερικάνικης εταιρείας που μπορεί να κυκλοφορήσει νόμιμα στο δρόμο.
Είναι βασισμένη στην Redshift MX, την ηλεκτρική motocross της εταιρείας, που ξεκίνησε να παράγεται δυο χρόνια πριν. Φημολογείται ότι η Alta σκοπεύει να επενδύσει στην εξέλιξη ηλεκτρικών enduro και street-tracker μοτοσυκλετών, επεκτείνοντας έτσι την γκάμα της.
Η ΚΤΜ θέλει να μπει κι αυτή δυναμικά στο παιχνίδι των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών και ήδη διαθέτει το πολύ επιτυχημένο, στην άλλη άκρη του Ατλαντικού, Freeride E-XC και σκοπεύει κι εκείνη να βγάλει ένα ηλεκτροκίνητο supermoto σε παραγωγή. Προς το παρόν, το Redshift SM, διαθέτει πιο ισχυρό ηλεκτροκινητήρα και μεγαλύτερη μπαταρία από Freeride E-XC, αλλά είναι και σημαντικά ακριβότερο, αφού κοστίζει στην Αμερική πάνω από 15.000 δολλάρια, ενώ το Freeride της ΚΤΜ κοστίζει σχεδόν τα μισά.
Το «παιχνίδι» των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών παίζεται ανάμεσα στις επιδόσεις, την διάρκεια της μπαταρίας και την τιμή, με τις εταιρείες να κάνουν συμβιβασμούς σε κάποιο από αυτά ανάλογα με το τι θέλουν να προσφέρουν στους πελάτες τους.
Στην Ελληνική αγορά το Freeride E-XC δεν έχει προς το παρών ανταγωνισμό και μάλλον δεν θα αποκτήσει σύντομα, μιας και η ζήτηση για ηλεκτροκίνητες μοτοσυκλέτες, είναι περιορισμένη. Οι κατασκευαστές πάντως, επενδύουν σε αυτές και με τον καιρό, θα βλέπουμε όλο και περισσότερες στη γκάμα τους.
Η ΚΤΜ θέλει να μπει κι αυτή δυναμικά στο παιχνίδι των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών και ήδη διαθέτει το πολύ επιτυχημένο, στην άλλη άκρη του Ατλαντικού, Freeride E-XC και σκοπεύει κι εκείνη να βγάλει ένα ηλεκτροκίνητο supermoto σε παραγωγή. Προς το παρόν, το Redshift SM, διαθέτει πιο ισχυρό ηλεκτροκινητήρα και μεγαλύτερη μπαταρία από Freeride E-XC, αλλά είναι και σημαντικά ακριβότερο, αφού κοστίζει στην Αμερική πάνω από 15.000 δολλάρια, ενώ το Freeride της ΚΤΜ κοστίζει σχεδόν τα μισά.
Το «παιχνίδι» των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών παίζεται ανάμεσα στις επιδόσεις, την διάρκεια της μπαταρίας και την τιμή, με τις εταιρείες να κάνουν συμβιβασμούς σε κάποιο από αυτά ανάλογα με το τι θέλουν να προσφέρουν στους πελάτες τους.
Στην Ελληνική αγορά το Freeride E-XC δεν έχει προς το παρών ανταγωνισμό και μάλλον δεν θα αποκτήσει σύντομα, μιας και η ζήτηση για ηλεκτροκίνητες μοτοσυκλέτες, είναι περιορισμένη. Οι κατασκευαστές πάντως, επενδύουν σε αυτές και με τον καιρό, θα βλέπουμε όλο και περισσότερες στη γκάμα τους.
Δείτε κι ένα βιντεάκι να πάρετε μια γεύση...
Πηγή: mototriti
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου