Η BMW Motorrad αποκάλυψε την πλήρη έκδοση παραγωγής της μοτοσυκλέτας που μας είχε γοητεύσει στα τέλη του 2016 στο Μilan show. To μοντέλο HP4 RACE είναι η πρώτη BMW που διαθέτει πλήρες πλαίσιο από ανθρακονήματα.
Σύμφωνα με τη BMW το HP4 RACE είναι η επιτομή της καινοτομίας, της πρωτοποριακής τεχνολογίας και της κορυφαίας απόδοσης σε κατηγορία. Το μοντέλο παρουσιάστηκε σε όλο του το μεγαλείο στο Auto Shanghai 2017. Το νέο του πλαίσιο ζυγίζει μόλις 7.8 κιλά και ενώνει τους τροχούς από ανθρακονήματα, που πιθανότατα είναι 30% ελαφρύτεροι από αντίστοιχα κράματα.
Η γερμανική εταιρεία υποστηρίζει ότι ο κινητήρας, τα ηλεκτρονικά, τα φρένα και η τεχνολογία ανάρτησης στο HP4 RACE βρίσκονται στο ίδιο επίπεδο τεχνικών προδιαγραφών με τις σημερινές superbikes αγωνιστικές μοτοσυκλέτες. Η μοτοσυκλέτα έχει βάρος 171 κιλά –με γεμάτο ντεπόζιτο- και είναι πιο ελαφρύ από τις World Superbikes.
Το μεγάλο μειονέκτημα του HP4 RACE είναι ότι χρησιμοποιείται κυρίως για οδήγηση σε πίστες και όχι σε δρόμο. Το πλεονέκτημα από την άλλη είναι ότι μπορείτε να αγοράσετε μια μοτοσυκλέτα προδιαγραφών World Superbike με απόδοση 212 ίππων, ανεστραμμένο πιρούνι Öhlins FGR 300 και ένα αμορτισέρ TTX 36 GP – το ίδιο που χρησιμοποιείται σε αγωνιστικές μοτοσυκλέτες World Superbike και MotoGP. Επιπλέον, διαθέτει δαγκάνες Brembo GP4 PR monoblock, που διασφαλίζουν τη βέλτιστη απόδοση πέδησης.
Ένα εκτεταμένο πακέτο ηλεκτρονικών διατάξεων ελέγχου περιλαμβάνεται στα χαρακτηριστικά του μοντέλου. Το πακέτο αυτό ελέγχεται μέσα από τη 2D οθόνη με τη καταγραφή των δεδομένων να συμπεριλαμβάνονται. Τα συστήματα πρόσφυσης, Dynamic Traction Control, πέδησης και Wheelie ελέγχου μπορούν να προγραμματιστούν για κάθε ταχύτητα, σύμφωνα με τις προτιμήσεις του αναβάτη.
Η σειρά μοτοσυκλετών της BMW HP έχει τοποθετήσει την εταιρεία σε άλλο επίπεδο. Η τιμή του HP4 στην Αγγλία ανέρχεται περίπου στα 81.400 ευρώ. Μια προφανής σύγκριση με το HP4 RACE θα μπορούσε να γίνει με τη Ducati Superleggera. Οι ομοιότητες είναι πολλές και ξεκάθαρες.
Ας δούμε μερικά από τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά BMW HP4 RACE:
Η γερμανική εταιρεία υποστηρίζει ότι ο κινητήρας, τα ηλεκτρονικά, τα φρένα και η τεχνολογία ανάρτησης στο HP4 RACE βρίσκονται στο ίδιο επίπεδο τεχνικών προδιαγραφών με τις σημερινές superbikes αγωνιστικές μοτοσυκλέτες. Η μοτοσυκλέτα έχει βάρος 171 κιλά –με γεμάτο ντεπόζιτο- και είναι πιο ελαφρύ από τις World Superbikes.
Το μεγάλο μειονέκτημα του HP4 RACE είναι ότι χρησιμοποιείται κυρίως για οδήγηση σε πίστες και όχι σε δρόμο. Το πλεονέκτημα από την άλλη είναι ότι μπορείτε να αγοράσετε μια μοτοσυκλέτα προδιαγραφών World Superbike με απόδοση 212 ίππων, ανεστραμμένο πιρούνι Öhlins FGR 300 και ένα αμορτισέρ TTX 36 GP – το ίδιο που χρησιμοποιείται σε αγωνιστικές μοτοσυκλέτες World Superbike και MotoGP. Επιπλέον, διαθέτει δαγκάνες Brembo GP4 PR monoblock, που διασφαλίζουν τη βέλτιστη απόδοση πέδησης.
Ένα εκτεταμένο πακέτο ηλεκτρονικών διατάξεων ελέγχου περιλαμβάνεται στα χαρακτηριστικά του μοντέλου. Το πακέτο αυτό ελέγχεται μέσα από τη 2D οθόνη με τη καταγραφή των δεδομένων να συμπεριλαμβάνονται. Τα συστήματα πρόσφυσης, Dynamic Traction Control, πέδησης και Wheelie ελέγχου μπορούν να προγραμματιστούν για κάθε ταχύτητα, σύμφωνα με τις προτιμήσεις του αναβάτη.
Η σειρά μοτοσυκλετών της BMW HP έχει τοποθετήσει την εταιρεία σε άλλο επίπεδο. Η τιμή του HP4 στην Αγγλία ανέρχεται περίπου στα 81.400 ευρώ. Μια προφανής σύγκριση με το HP4 RACE θα μπορούσε να γίνει με τη Ducati Superleggera. Οι ομοιότητες είναι πολλές και ξεκάθαρες.
Ας δούμε μερικά από τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά BMW HP4 RACE:
- Κύριο πλαίσιο από ανθρακονήματα για την κατασκευή μονοκόκ με βάρος 7,8 κιλά
- Κινητήρας 212 ίππων, με 13.900 σ.α.λ. και 12.2 κιλά στις 10.000 σ.α.λ.
- Αυτοφερόμενο πίσω πλαίσιο από ανθρακονήματα με λειτουργία τριών σταδίων ρύθμισης του ύψους.
- Τροχοί από ανθρακονήματα
- Πιρούνι Öhlins FGR 300
- Αμορτισέρ Öhlins TTX 36 GP
- Δαγκάνες Brembo GP4 PR monoblock
- Αγωνιστικό κιβώτιο ταχυτήτων
- Μπαταρία ιόντων λιθίου
- 2D οθόνη και καταγραφή δεδομένων 2D
- Σύστημα ελέγχου Dynamic Traction DTC (προγραμματισμένο για επιλεγμένες ταχύτητες σε 15 επίπεδα)
- Φρένο κινητήρα EBR (προγραμμασμένο για επιλεγμένες ταχύτητες σε 15 επίπεδα)
- Σύστημα ελέγχου Wheelie (προγραμματισμένο για επιλεγμένες ταχύτητες)
- Launch Control & Pit Lane περιοριστής ταχύτητας
- Βαφή σε χρώματα της BMW Motorsport HP
- Παραγωγής 750 μονάδων, το καθένα ξεχωριστά κατασκευασμένο
- Τιμή στα 81.400 ευρώ και διατίθεται από Σεπτέμβριο 2017
Πηγή: mototriti
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου