motoGP

  • Latest News

    η ιστορια της SUZUKI GSX-R


    Η αρχή του θρύλου, εν έτει 1985!
    Το πρώτο GSX-R 750 που έφερε νέα πρότυπα στην κατασκευή των supersport μοντέλων της εποχής.

    Την αρχή έκανε το GSX-R 750 που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Σαλόνι της Κολωνίας στα τέλη του 1984.
    Η μοτοσικλέτα είχε, σύμφωνα με τους σχεδιαστές της Suzuki, διπλό στόχο, ο οποίος, μάλιστα, έμελλε να στιγματίσει συνολικά τα GSX-R και να καθορίσει τη μετέπειτα πορεία τους.
    Αφ' ενός να φέρει μια μοτοσικλέτα επιδόσεων κοντά στους αναβάτες που αγαπούσαν την sport οδήγηση, αφ' ετέρου να αποτελέσει μια προσιτή μοτοσικλέτα για τον ιδιώτη αγωνιζόμενο στα τοπικά πρωταθλήματα.
    Το βασικότερο χαρακτηριστικό του πρώτου GSX-R, που έκτοτε συνοδεύει την γκάμα, ήταν η άφθονη ισχύς του κινητήρα σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος.
    Πράγματι, οι 106 ίπποι του αεροελαιόψυκτου κινητήρα και τα 179 κιλά της πρώτης μοτοσικλέτας μπορεί σήμερα να μην λένε τίποτα, αλλά εκείνη την εποχή "τάραξαν" τα λιμνάζοντα ύδατα της sport κατηγορίας.
    Εν έτει 1986 προστέθηκε στην γκάμα των GSX-R το μοντέλο των 1.100 κ.εκ., κατασκευασμένο με τη φιλοσοφία του 750 και εξοπλισμένο με αεροελαιόψυκτο μοτέρ μέγιστης ισχύος 128 ίππων και βάρους 197 κιλών.
    Με το πέρασμα των χρόνων, τα δύο μοντέλα που έφεραν στα φέρινγκ τους το λογότυπο GSX-R, αναβαθμίζονταν συνεχώς στους τομείς της ιπποδύναμης και της οδικής συμπεριφοράς και δέχονταν εκτεταμένες βελτιώσεις, με σημαντικότερη τη χρήση υδρόψυκτου μοτέρ από το 1992 και έπειτα, μέχρι που ήρθε το 1996 και μαζί του η ανανέωση εκ βάθρων του μοντέλου των 750 κ.εκ.
    Το νέο τότε GSX-R 750 άφησε πίσω το αλουμινένιο περιμετρικό πλαίσιο και απόκτησε δύο δοκών επίσης από αλουμίνιο, έφερε νέο κινητήρα με ισχύ 128 ίππους, ήταν κατά 20 κιλά ελαφρύτερο και σαφώς ομορφότερο και πιο σύγχρονο σε σχεδίαση.
    Σε γενικές γραμμές, δανείστηκε την τεχνολογία από την αγωνιστική RGV-Γ και σημαντική καινοτομία αποτέλεσε η τοποθέτηση του SRAD (Suzuki Ram Air Direct).
    Την αμέσως επόμενη χρονιά, το 1997, παρουσιάστηκε το πρώτο GSX-R 600 με υδρόψυκτο, τετρακύλινδρο σε σειρά κινητήρα 599 κ.εκ., ο οποίος αποδίδοντας 97 ίππους και σε συνδυασμό με τα 174 κιλά, χάριζε στο σύνολο εξαιρετικές επιδόσεις.
    Δύο χρόνια αργότερα, το 1999, το μοντέλο των 1.100 κ.εκ. κρίθηκε ότι είχε κάνει τον κύκλο του και αντικαταστάθηκε από το GSX-R 1300 Hayabusa, που είχε πιο τουριστικό χαρακτήρα και ήταν η πρώτη μοτοσικλέτα που "φλέρταρε" έντονα με τα 300 χιλιόμετρα τελικής ταχύτητας.
    Το 2000 ήταν έτος-σταθμός για τη σειρά των GSX-R.
    To μοντέλο των 750 κ.εκ. αναβαθμίστηκε σημαντικά σε όλους τους τομείς και άρχισε να αναλαμβάνει, ουσιαστικά, χρέη "οδηγού", καθώς πάνω του έμελλε να βασιστούν όλα τα μεταγενέστερα GSX-R για να πάρουν τη μορφή που έχουν μέχρι και σήμερα.
    Η ανανέωση ήταν σαρωτική, τόσο στον αισθητικό τομέα όσο και σε αυτούς του κινητήρα και του πλαισίου.
    Η ιπποδύναμη ανέβηκε στα 141 άλογα και το βάρος κινήθηκε αντιστρόφως ανάλογα, πέφτοντας στα 166 κιλά, νούμερα πραγματικά εντυπωσιακά.
    Το 2001 ξεκίνησε η σταδιοδρομία του GSX-R 1000, το οποίο αποτελεί ακόμα και στις μέρες μας τη ναυαρχίδα της σειράς.
    Από το έτος αυτό και μετά, τα τρία μοντέλα που φέρουν το λογότυπο GSX-R, 600 - 750 και 1.000 κ.εκ., συνοδεύονται από το διακριτικό Κ και από έναν αύξοντα αριθμό που δηλώνει το έτος κατασκευής τους.
    Τα μοντέλα  βελτιώνονται συνεχώς και ενσωματώνουν το σύνολο της αγωνιστικής εμπειρίας της Suzuki, στοχεύοντας αποκλειστικά στην κορυφή των κατηγοριών τους.
    Με ιπποδυνάμεις που αγγίζουν τα όρια του εξωπραγματικού και με καθαρά αγωνιστικό στήσιμο, έρχονται να δώσουν στους "κοινούς θνητούς" την αίσθηση των αγώνων ταχύτητας.


    Ας δούμε λοιπόν την αρχική πορεία που ακολούθησε η μοτοσυκλέτα, που για πολλούς ήταν σύμβολο, μοτοσικλέτα σταθμός και το απόλυτο σύμβολο της δύναμης για την εποχή της.

    Πρώτα τα . . . μικρά. . .

    1985 Suzuki GSX-R 750F

    Suzuki_GSX-R_750_1985
    Η πρώτη τετράχρονη sport μοτοσικλέτα παραγωγής με πραγματικά αγωνιστικά γονίδια. Με κινητήρα 100hp με πλαίσιο εμπνευσμένο από τις μοτοσικλέτες endurance, πλήρως καλυμμένη με φέρινγκ, επίσης εμπνευσμένα από τους αγώνες, endurance διπλά φώτα. Με βάρος στεγνό στα 179kg, παρουσιάστηκε με τροχούς 18in. Είναι, χωρίς αμφιβολία, ο γεννήτορας της κατηγορίας των σημερινών supersport μοτοσικλετών.
    Suzuki_GSX-R_750_1986
    ΜοντέλοSuzuki GSX-R 750F
    Χρονολογία1985
    ΚινητήραςΑερό/Ελαιόψυκτος, τετράχρονος, τετρακύλινδρος, εν σειρά, με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και τέσσερις βαλβίδες ανα κύλινδρο
    Χωρητικότητα749
    Διάμετρος x Διαδρομή (mm)70 x 48,7
    Σχέση συμπίεσης9,8:1
    Εισαγωγή4 x 29 mm Mikuni CV Καρμπυρατέρ με επίπεδα slides
    ΑνάφλεξηFul Transistor
    Μέγιστη Ισχύς100 hp @ 10.500 rpm  (στον τροχό περίπου 92,1hp)
    Μέγιστη ροπή7,2 kgm @ 10.000 rpm
    Μετάδοση5 σχέσεων
    Σχέσεις κιβωτίου-
    Μπροστινή ανάρτησηPDF τηλεσκοπικό πιρούνι
    Πίσω ανάρτησηFull-floater monoshock
    Μπροστινό φρένο2 δίσκοι 300mm, δαγκάνες 4 εμβόλων
    Πίσω φρένοΔίσκος 280mm, δαγκάνα 1 εμβόλου
    Μπροστινό ελαστικό110/80-18
    Πίσω ελαστικό140/70-18
    Υψος σέλας (cm)755
    Μεταξόνιο (mm)1425
    Βάρος στεγνό/Βάρος πλήρες176kg  / 185 Kg
    Χωρητικότητα ρεζερβουάρ18,5lt
    0-400m (sec)11,2 (με 195,2km/h)
    Μέγιστη ταχύτητα (km/h)234,7


    1987 Suzuki GSX-R 750H

    Suzuki_GSX-R_750_1987
    Είχε ελαφρύτερο νέας σχεδίασης μπροστινό σύστημα NEAS (New Electrically Activated Suspension) από το προηγούμενης γενιάς μοντέλο «RR» και φαρδύτερη πίσω ζάντα.
    ΜοντέλοSuzuki GSX-R 750H
    Χρονολογία1987
    ΚινητήραςΑερό/Ελαιόψυκτος, τετράχρονος, τετρακύλινδρος, εν σειρά, με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και τέσσερις βαλβίδες ανα κύλινδρο
    Χωρητικότητα749
    Διάμετρος x Διαδρομή (mm)70 x 48,7
    Σχέση συμπίεσης10,6:1
    Εισαγωγή4 x 29 mm Mikuni CV Καρμπυρατέρ με επίπεδα slides
    ΑνάφλεξηFul Transistor
    Μέγιστη Ισχύς100 hp @ 10.500 rpm  (στον τροχό περίπου 92,1hp)
    Μέγιστη ροπή7,2 kgm @ 10.000 rpm
    Μετάδοση6 σχέσεων
    Σχέσεις κιβωτίου-
    Μπροστινή ανάρτησηPDF τηλεσκοπικό πιρούνι
    Πίσω ανάρτησηFull-floater monoshock
    Μπροστινό φρένο2 δίσκοι 300mm, δαγκάνες 4 εμβόλων
    Πίσω φρένοΔίσκος 280mm, δαγκάνα 1 εμβόλου
    Μπροστινό ελαστικό110/80-18
    Πίσω ελαστικό140/70-18
    Υψος σέλας (cm)795
    Μεταξόνιο (mm)1425
    Βάρος στεγνό/Βάρος πλήρες176kg  / 185 Kg
    Χωρητικότητα ρεζερβουάρ18,5lt
    0-400m (sec)11,3 (με 196,7km/h)
    Μέγιστη ταχύτητα (km/h)235

    1988 Suzuki GSX-R 750J

    Suzuki_GSX-R_750_1988
    Η πρώτη πραγματική ανανέωση του μοντέλου με νέα σχεδίαση και σημαντικές αλλαγές στον κινητήρα και το πλαίσιο. Το πλαίσιο διπλής δοκού ενισχύθηκε, ο κινητήρας απέκτησε μικρότερη διαδρομή και απέδιδε 112hp, όμως το βάρος ήταν πλέον στα 195kg. Δύο τρύπες στο μπροστινό μέρος του νέου φέρινγκ τροφοδοτούσαν με φρέσκο αέρα το SCAI (Suzuki Condenced Air Intake) που οδηγούσε τον αέρα στα καρμπυρατέρ για καλύτερη απόδοση.
    ΜοντέλοSuzuki GSX-R 750J
    Χρονολογία1988
    ΚινητήραςΑερό/Ελαιόψυκτος, τετράχρονος, τετρακύλινδρος, εν σειρά, με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και τέσσερις βαλβίδες ανα κύλινδρο
    Χωρητικότητα748
    Διάμετρος x Διαδρομή (mm)73 x 44,7
    Σχέση συμπίεσης10,9:1
    Εισαγωγή4 x 36 mm Mikuni
    Ανάφλεξη-
    Μέγιστη Ισχύς112 hp @ 11.000 rpm  (στον τροχό περίπου 106hp)
    Μέγιστη ροπή7,4 kgm @ 10.000 rpm
    Μετάδοση6 σχέσεων
    Σχέσεις κιβωτίου-
    Μπροστινή ανάρτησηΤηλεσκοπικό πιρούνι 42mm. Ρυθμίσεις: Προφόρτιση Ελατηρίου, Απόσβεση Επαναφοράς
    Πίσω ανάρτησηFull-floater monoshock. Ρυθμίσεις: Προφόρτιση Ελατηρίου, Απόσβεση Επαναφοράς
    Μπροστινό φρένο2 δίσκοι 300mm, δαγκάνες 4 εμβόλων
    Πίσω φρένοΔίσκος 230mm, δαγκάνα 1 εμβόλου
    Μπροστινό ελαστικό120/60-17
    Πίσω ελαστικό160/60-17
    Υψος σέλας (cm)795
    Μεταξόνιο (mm)1400
    Βάρος στεγνό/Βάρος πλήρες195kg/-
    Χωρητικότητα ρεζερβουάρ21
    0-400m (sec)10,8 (με 203km/h)
    Μέγιστη ταχύτητα (km/h)248

    1989 Suzuki GSX-R 750R

    Suzuki_GSX-R_750_1989
    Παράχθηκαν 500 κομμάτια (άλλοι λένε για 1000) από την συλλεκτική αυτή μοτοσικλέτα που ήταν μια ready to race κατασκευή. Άλλαξαν οι διαστάσεις του κινητήρα επιστρέφοντας στις αρχικές με μεγάλη διαδρομή. Ενισχύθηκαν ο στρόφαλο, τα κάρτερ, οι μπιέλες, ο συμπλέκτης ώστε να αντεπεξέρχονται στις αγωνιστικές τους υποχρεώσεις. Η μοτοσικλέτα είχε καρμπυρατέρ 40mm και κιβώτιο με κοντά κλιμακωμένες σχέσεις, αλουμινένιο ρεζερβουάρ και μονόσελο.
    ΜοντέλοSuzuki GSX-R 750R
    Χρονολογία1989
    ΚινητήραςΑερό/Ελαιόψυκτος, τετράχρονος, τετρακύλινδρος, εν σειρά, με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και τέσσερις βαλβίδες ανα κύλινδρο
    Χωρητικότητα748
    Διάμετρος x Διαδρομή (mm)70 x 48,7
    Σχέση συμπίεσης10,9:1
    Εισαγωγή4 x 40 mm Mikuni
    Ανάφλεξη-
    Μέγιστη Ισχύς120 hp @ 11.000 rpm  (στον τροχό περίπου 106hp)
    Μέγιστη ροπή8,1 kgm @ 10.000 rpm
    Μετάδοση6 σχέσεων
    Σχέσεις κιβωτίου-
    Μπροστινή ανάρτησηΤηλεσκοπικό πιρούνι 42mm. Ρυθμίσεις: Προφόρτιση Ελατηρίου, Απόσβεση Επαναφοράς, Απόσβεση Συμπίεσης
    Πίσω ανάρτησηFull-floater monoshock. Ρυθμίσεις: Προφόρτιση Ελατηρίου, Απόσβεση Επαναφοράς
    Μπροστινό φρένο2 δίσκοι 310mm, δαγκάνες 4 εμβόλων
    Πίσω φρένοΔίσκος 230mm, δαγκάνα 1 εμβόλου
    Μπροστινό ελαστικό120/60-17
    Πίσω ελαστικό170/60-17
    Υψος σέλας (cm)795
    Μεταξόνιο (mm)1400
    Βάρος στεγνό/Βάρος πλήρες187kg/-
    Χωρητικότητα ρεζερβουάρ19
    0-400m (sec)10,8 (με 203km/h)
    Μέγιστη ταχύτητα (km/h)248

    1990 Suzuki GSX-R 750L

    Suzuki_GSX-R_750_1990
    Ο κινητήρας προερχόταν από το RR με μεγαλύτερη διαδρομή εμβόλων, νέα έμβολα, και ξανασχεδιασμένους θαλάμους καύσης. Είχαν τοποθετηθεί καρμπυρατέρ 38mm τύπου slingshot. Στο μοντέλο αυτό έκανε την εμφάνισή του το ανεστραμμένο πιρούνι (USD ή Upside-Down) και το αμορτισέρ με το ξεχωριστό δοχείο διαστολής. Η ζάντα του πίσω τροχού έγινε ακόμη πιο φαρδιά, ομοίως και το ελαστικό, ενώ η ισχύς ανέβηκε στους 114hp με το βάρος να βρίσκεται στα 193kg.
    ΜοντέλοSuzuki GSX-R 750L
    Χρονολογία1990
    ΚινητήραςΑερό/Ελαιόψυκτος, τετράχρονος, τετρακύλινδρος, εν σειρά, με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και τέσσερις βαλβίδες ανα κύλινδρο
    Χωρητικότητα748
    Διάμετρος x Διαδρομή (mm)70 x 48,7
    Σχέση συμπίεσης10,8:1
    Εισαγωγή4 x 38 mm Mikuni
    Ανάφλεξη-
    Μέγιστη Ισχύς115 hp @ 11.000 rpm  (στον τροχό περίπου 102hp)
    Μέγιστη ροπή7,8 kgm @ 10.000 rpm
    Μετάδοση6 σχέσεων
    Σχέσεις κιβωτίου-
    Μπροστινή ανάρτησηΑνεστραμμένο Πιρούνι. Ρυθμίσεις: Προφόρτιση Ελατηρίου, Απόσβεση Επαναφοράς, Απόσβεση Συμπίεσης
    Πίσω ανάρτησηFull-floater monoshock. Ρυθμίσεις: Προφόρτιση Ελατηρίου, Απόσβεση Επαναφοράς
    Μπροστινό φρένο2 δίσκοι 310mm, δαγκάνες 4 εμβόλων
    Πίσω φρένοΔίσκος 230mm, δαγκάνα 1 εμβόλου
    Μπροστινό ελαστικό120/60-17
    Πίσω ελαστικό170/60-17
    Υψος σέλας (cm)795
    Μεταξόνιο (mm)1420
    Βάρος στεγνό/Βάρος πλήρες193kg/-
    Χωρητικότητα ρεζερβουάρ21
    0-400m (sec)10,9 (με 202km/h)
    Μέγιστη ταχύτητα (km/h)247

    1991 Suzuki GSX-R 750M

    Suzuki_GSX-R_750_1991
    Η αισθητική του Suzuki GSX-R 750 άλλαξε για μια ακόμη φορά με διπλά πίσω φώτα και αεροδυναμικό κάλυμμα στους διπλούς προβολείς. Ενώ η ισχύς έμεινε στους 114hp το βάρος αυξήθηκε στα 208kg.
    ΜοντέλοSuzuki GSX-R 750M
    Χρονολογία1991
    ΚινητήραςΑερό/Ελαιόψυκτος, τετράχρονος, τετρακύλινδρος, εν σειρά, με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και τέσσερις βαλβίδες ανα κύλινδρο
    Χωρητικότητα748
    Διάμετρος x Διαδρομή (mm)70 x 48,7
    Σχέση συμπίεσης10,8:1
    Εισαγωγή4 x 38 mm Mikuni
    Ανάφλεξη-
    Μέγιστη Ισχύς115 hp @ 11.000 rpm  (στον τροχό περίπου 102hp)
    Μέγιστη ροπή7,8 kgm @ 10.000 rpm
    Μετάδοση6 σχέσεων
    Σχέσεις κιβωτίου-
    Μπροστινή ανάρτησηΑνεστραμμένο Πιρούνι. Ρυθμίσεις: Προφόρτιση Ελατηρίου, Απόσβεση Επαναφοράς, Απόσβεση Συμπίεσης
    Πίσω ανάρτησηFull-floater monoshock. Ρυθμίσεις: Προφόρτιση Ελατηρίου, Απόσβεση Επαναφοράς
    Μπροστινό φρένο2 δίσκοι 310mm, δαγκάνες 4 εμβόλων
    Πίσω φρένοΔίσκος 230mm, δαγκάνα 2 εμβόλων
    Μπροστινό ελαστικό120/60-17
    Πίσω ελαστικό170/60-17
    Υψος σέλας (cm)795
    Μεταξόνιο (mm)1420
    Βάρος στεγνό/Βάρος πλήρες208kg/-
    Χωρητικότητα ρεζερβουάρ21
    0-400m (sec)10,9 (με 202km/h)
    Μέγιστη ταχύτητα (km/h)247

    1992 Suzuki GSX9R 750WN

    Suzuki_GSX-R_750_1992
    Πρόκειται για το πρώτο μοντέλο της σειράς που εγκαταλείπει τον αεροελαιόψυκτο κινητήρα προς χάρην ενός νέου υγρόψυκτου συνόλου. Η υγρόψυξη επέτρεψε στους μηχανικούς να βγάλουν περισσότερα άλογα από τον κινητήρα των 750cc, που πλέον απέδιδε σταθερή ισχύ ακόμη και όταν η θερμοκρασία ανέβαινε. Το GSX-R 750WN είχε νέο πλαίσιο σχεδιασμένο σε υπολογιστή και πρεσσαριστό αλουμινένιο ψαλίδι. Η στρεπτική ακαμψία του πλαισίου είχε αυξηθεί κατά 24%. Η ισχύς είχε πλέον ανέβει στους 118hp με το βάρος να βρίσκεται στα 208kg. Χαρακτηριστικό το φούξια χρώμα που παρεμβλήθηκε στο λευκό/μπλε και δίχασε αρκετούς, ενώ έδωσε σε πολλούς «Ευρωπαίους» λαβή για κακόπιστη κριτική σε σχέση με την αισθητική (αφού στο θέμα των επιδόσεων δεν είχαν τύχη…).
    ΜοντέλοSuzuki GSX-R 750WN
    Χρονολογία1992
    ΚινητήραςΥγρόψυκτος, τετράχρονος, τετρακύλινδρος, εν σειρά, με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και τέσσερις βαλβίδες ανα κύλινδρο
    Χωρητικότητα748
    Διάμετρος x Διαδρομή (mm)70 x 48,7
    Σχέση συμπίεσης11,8:1
    Εισαγωγή4 x 38 mm Mikuni BST38SS
    Ανάφλεξη-
    Μέγιστη Ισχύς118 hp @ 11.500 rpm  (στον τροχό περίπου 108hp)
    Μέγιστη ροπή8,0 kgm @ 10.000 rpm
    Μετάδοση6 σχέσεων
    Σχέσεις κιβωτίου-
    Μπροστινή ανάρτησηΑνεστραμμένο Πιρούνι Showa. Ρυθμίσεις: Προφόρτιση Ελατηρίου, Απόσβεση Επαναφοράς, Απόσβεση Συμπίεσης
    Πίσω ανάρτησηFull-floater monoshock. Ρυθμίσεις: Προφόρτιση Ελατηρίου, Απόσβεση Επαναφοράς
    Μπροστινό φρένο2 δίσκοι 310mm, δαγκάνες 4 εμβόλων
    Πίσω φρένοΔίσκος 240mm, δαγκάνα 2 εμβόλων
    Μπροστινό ελαστικό120/60-17
    Πίσω ελαστικό170/60-17
    Υψος σέλας (cm)795
    Μεταξόνιο (mm)1440
    Βάρος στεγνό/Βάρος πλήρες208kg/220
    Χωρητικότητα ρεζερβουάρ21
    0-400m (sec)10,7 (με 206km/h)
    Μέγιστη ταχύτητα (km/h)258

    1995 Suzuki GSX-R 750S

    Suzuki_GSX-R_750_1995
    Ήταν το τελευταίο μοντέλο που είχε το κλασικό πλαίσιο με τις δύο δοκούς στο άνω μέρος, το οποίο είχε κλείσει μια δεκαετία. Οι εμφανησιακές αλλαγές ήταν στοιχεία που προήλθαν από το Suzuki GSX-R 750 SPR μεταξύ αυτών και η αλουμινένια αντλία νερού, οι εξαπίστονες δαγκάνες στα φρένα, το ψαλίδι και τμήματα του κινητήρα από μαγνήσιο. Το πιρούνι απέκτησε καλάμια σε απόχρωση στο χρώμα του γυαλισμένου μετάλλου, ενώ στο προηγούμενο μοντέλο ήταν μπλε.
    ΜοντέλοSuzuki GSX-R 750S
    Χρονολογία1995
    ΚινητήραςΥγρόψυκτος, τετράχρονος, τετρακύλινδρος, εν σειρά, με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και τέσσερις βαλβίδες ανα κύλινδρο
    Χωρητικότητα749
    Διάμετρος x Διαδρομή (mm)70 x 48,7
    Σχέση συμπίεσης11,8:1
    Εισαγωγή4 x 38 mm Mikuni BST38SS
    Ανάφλεξη-
    Μέγιστη Ισχύς118 hp @ 11.500 rpm  (στον τροχό περίπου 110hp)
    Μέγιστη ροπή8,0 kgm @ 10.000 rpm
    Μετάδοση6 σχέσεων
    Σχέσεις κιβωτίου-
    Μπροστινή ανάρτησηΑνεστραμμένο Πιρούνι Showa. Ρυθμίσεις: Προφόρτιση Ελατηρίου, Απόσβεση Επαναφοράς, Απόσβεση Συμπίεσης
    Πίσω ανάρτησηFull-floater monoshock. Ρυθμίσεις: Προφόρτιση Ελατηρίου, Απόσβεση Επαναφοράς
    Μπροστινό φρένο2 δίσκοι 310mm, δαγκάνες 4 εμβόλων
    Πίσω φρένοΔίσκος 240mm, δαγκάνα 2 εμβόλων
    Μπροστινό ελαστικό120/60-17
    Πίσω ελαστικό170/60-17
    Υψος σέλας (cm)795
    Μεταξόνιο (mm)1435
    Βάρος στεγνό/Βάρος πλήρες199kg/216
    Χωρητικότητα ρεζερβουάρ21
    0-400m (sec)10,7 (με 206km/h)
    Μέγιστη ταχύτητα (km/h)258

    1996 Suzuki GSX-R 750T SRAD

    Suzuki_GSX-R_750_1996
    Ανανεώθηκαν τα πάντα! Το μοντέλο εντυπωσίασε τους δημοσιογράφους και το κοινό! Το πλαίσιο απέκτησε πιο σύγχρονη μορφή με μεγάλες δοκούς στο άνω μέρος που είχαν τον κινητήρα στηριγμένο επάνω τους. Ο κινητήρας αναβαθμίστηκε στους 122hp. ΤΟ μοντέλο έγινε ευρέως γνωστό ως το SRAD, από τα αρχικά των λέξεων Suzuki Ram Air Direct που έφερνε υπό πίεση τον αέρα στο φιλτροκούτι. Η μοτοσικλέτα αυτή είχε ακριβώς τις διαστάσεις της μοτοσικλέτας του KevinSchwantz, την RGV 500cc GP του 1993. Ήταν από την αρχή μια μοτοσικλέτα που σχεδιάστηκε για να πετύχει! Το βάρος είχε πέσει και πάλι στα 179kg, το ίδιο δηλαδή με το πρώτο GSX-R 750, αλλά πλέον με 25% περισσότερη ισχύ!
    ΜοντέλοSuzuki GSX-R 750T
    Χρονολογία1996
    ΚινητήραςΥγρόψυκτος, τετράχρονος, τετρακύλινδρος, εν σειρά, με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και τέσσερις βαλβίδες ανα κύλινδρο
    Χωρητικότητα749
    Διάμετρος x Διαδρομή (mm)72 x 46
    Σχέση συμπίεσης11,8:1
    Εισαγωγή4 x 39 mm Mikuni
    Ανάφλεξη-
    Μέγιστη Ισχύς128 hp @ 12.000 rpm  (στον τροχό περίπου 120hp)
    Μέγιστη ροπή8,0 kgm @ 10.000 rpm
    Μετάδοση6 σχέσεων
    Σχέσεις κιβωτίου-
    Μπροστινή ανάρτησηΑνεστραμμένο Πιρούνι 43mm. Ρυθμίσεις: Προφόρτιση Ελατηρίου, Απόσβεση Επαναφοράς, Απόσβεση Συμπίεσης
    Πίσω ανάρτησηΜονό αμορτισέρ με μοχλισμό. Ρυθμίσεις: Προφόρτιση Ελατηρίου, Απόσβεση Επαναφοράς
    Μπροστινό φρένο2 δίσκοι 310mm, δαγκάνες 6 εμβόλων
    Πίσω φρένοΔίσκος 220mm, δαγκάνα 2 εμβόλων
    Μπροστινό ελαστικό120/60-17
    Πίσω ελαστικό190/50-17
    Υψος σέλας (cm)825
    Μεταξόνιο (mm)1400
    Βάρος στεγνό/Βάρος πλήρες179kg/194
    Χωρητικότητα ρεζερβουάρ18
    0-400m (sec)10,5 (με 216km/h)
    Μέγιστη ταχύτητα (km/h)270

    1998 Suzuki GSX-R 750W

    Suzuki_GSX-R_750_1998
    Ενώ οι αλλαγές για το 1997 αφορούσαν μόνον τα χρώματα, το 1998 έγινε μια ιδιαίτερα σημαντική προσθήκη. Το σύστημα τροφοδοσίας απέκτησε ηλεκτρονικό ψεκασμό! Χρησιμοποιούσε λαιμούς 46mm(!) και λάμβανε πληροφορίες από: τη θερμοκρασία στην εισαγωγή, την περιβαλλοντική πίεση και την πίεση στο φιλτροκούτι, τη θέση του γκαζιού, τις στροφές του κινητήρα. Στόχος η σωστή τροφοδοσία σε όλες τις συνθήκες.
    ΜοντέλοSuzuki GSX-R 750W
    Χρονολογία1998
    ΚινητήραςΥγρόψυκτος, τετράχρονος, τετρακύλινδρος, εν σειρά, με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και τέσσερις βαλβίδες ανα κύλινδρο
    Χωρητικότητα749
    Διάμετρος x Διαδρομή (mm)72 x 46
    Σχέση συμπίεσης12,0:1
    ΕισαγωγήΨεκασμός με σώματα 46mm
    ΑνάφλεξηΨηφιακή
    Μέγιστη Ισχύς135 hp @ 12.300 rpm 
    Μέγιστη ροπή8,2 kgm @ 10.300 rpm
    Μετάδοση6 σχέσεων
    Σχέσεις κιβωτίου-
    Μπροστινή ανάρτησηΑνεστραμμένο Πιρούνι Showa 43mm. Ρυθμίσεις: Προφόρτιση Ελατηρίου, Απόσβεση Επαναφοράς, Απόσβεση Συμπίεσης
    Πίσω ανάρτησηΜονό αμορτισέρ με μοχλισμό. Ρυθμίσεις: Προφόρτιση Ελατηρίου, Απόσβεση Επαναφοράς
    Μπροστινό φρένο2 δίσκοι 320mm, δαγκάνες 6 εμβόλων
    Πίσω φρένοΔίσκος 220mm, δαγκάνα 4 εμβόλων
    Μπροστινό ελαστικό120/60-17
    Πίσω ελαστικό190/50-17
    Υψος σέλας (cm)830
    Μεταξόνιο (mm)1395
    Βάρος στεγνό/Βάρος πλήρες179kg/194
    Χωρητικότητα ρεζερβουάρ18,5
    0-400m (sec)10,5
    Μέγιστη ταχύτητα (km/h)266

    2000 Suzuki GSX-R 750Y K1, K3

    Suzuki_GSX-R_750_2000
    Το μοντέλο Y ήταν το ισχυρότερο και το πιο ελαφρύ Suzuki GSX-R 750. Με περίπου 125hp και 166kg, ήταν σαφώς η καλύτερη μοτοσικλέτα στα 750 και οι επιδόσεις της στις πίστες συγκρίνονταν με εκείνες των 1000. Το πλαίσιο είχε μεταξόνιο 1.400mm με μικρότερο βάρος και μακρύτερο ψαλίδι. Το φέρινγκ σχεδιάστηκε εκ νέου και έμεινε όμοιο μέχρι το 2004.
    ΜοντέλοSuzuki GSX-R 750K3
    Χρονολογία2003
    ΚινητήραςΥγρόψυκτος, τετράχρονος, τετρακύλινδρος, εν σειρά, με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και τέσσερις βαλβίδες ανα κύλινδρο
    Χωρητικότητα749
    Διάμετρος x Διαδρομή (mm)72 x 46
    Σχέση συμπίεσης12,3:1
    ΕισαγωγήΨεκασμός
    ΑνάφλεξηΨηφιακή
    Μέγιστη Ισχύς141 hp @ 11.800 rpm 
    Μέγιστη ροπή8,6 kgm @ 10.500 rpm
    Μετάδοση6 σχέσεων
    Σχέσεις κιβωτίου1st 39/ 14 (2.786:1) / 2nd 39/ 19 (2.053:1) / 3rd 37/ 22 (1.682:1) / 4th 29/ 20 (1.450:1) / 5th 30/ 23 (1.304:1) / 6th 26/ 22 (1.182:1)
    Μπροστινή ανάρτησηΑνεστραμμένο Πιρούνι. Ρυθμίσεις: Προφόρτιση Ελατηρίου, Απόσβεση Επαναφοράς, Απόσβεση Συμπίεσης
    Πίσω ανάρτησηΜονό αμορτισέρ με μοχλισμό. Ρυθμίσεις: Προφόρτιση Ελατηρίου, Απόσβεση Επαναφοράς
    Μπροστινό φρένο2 δίσκοι 320mm, δαγκάνες 4 εμβόλων
    Πίσω φρένοΔίσκος 220mm, δαγκάνα 2 εμβόλων
    Μπροστινό ελαστικό120/60-17
    Πίσω ελαστικό180/55-17
    Υψος σέλας (cm)810
    Μεταξόνιο (mm)1410
    Βάρος στεγνό/Βάρος πλήρες166kg/-
    Χωρητικότητα ρεζερβουάρ18
    0-400m (sec)10,4
    Μέγιστη ταχύτητα (km/h)284

    Και τώρα τα. . . μεγάλα. . .

    1986 Suzuki GSX-R 1100G

    Suzuki_GSX-R_1100_1986
    Με κινητήρα 1052cc και βάρος 197kg ήταν το υπερόπλο της εποχής του. Είχε 5άρι κιβώτιο και πίσω ελαστικό 150/70-18 που δύσκολα άντεχε τη ροπή του κινητήρα. Αδυναμία του το κακώς τοποθετημένο πλαϊνό stand.
    ΜοντέλοSuzuki GSX-R 1100G
    Χρονολογία1986
    ΚινητήραςΑερό/Ελαιόψυκτος, τετράχρονος, τετρακύλινδρος, εν σειρά, με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και τέσσερις βαλβίδες ανα κύλινδρο
    Χωρητικότητα1052
    Διάμετρος x Διαδρομή (mm)76 x 58 mm
    Σχέση συμπίεσης10.0:1
    Εισαγωγή4 x 34 mm Mikuni CV Καρμπυρατέρ με επίπεδα slides
    ΑνάφλεξηΨηφιακή
    Μέγιστη Ισχύς125 hp @ 8.500 rpm  (στον τροχό περίπου 115,3hp)
    Μέγιστη ροπή10,3 kgm @ 8.500 rpm
    Μετάδοση5 σχέσεων
    Σχέσεις κιβωτίου1st 2,385 (31/13)  /  2nd 1,632 (31/19)  / 3rd 1,250 (25/20)  /  4th 1,045 (23/22)  / 5th 0,913 (21/23)
    Μπροστινή ανάρτηση41mm τηλεχκοπικό πιρούνι με ρυθμιζόμενο antidive
    Πίσω ανάρτησηFull-floater monoshock, Ρυθμίσεις: 4 θέσεις για απόσβεση επαναφοράς
    Μπροστινό φρένο2 δίσκοι 310mm, δαγκάνες 4 εμβόλων
    Πίσω φρένοΔίσκος 230mm, δαγκάνα 1 εμβόλου
    Μπροστινό ελαστικό110/80-18
    Πίσω ελαστικό150/70-18
    Υψος σέλας (cm)810
    Μεταξόνιο (mm)1460
    Βάρος στεγνό/Βάρος πλήρες197kg/204kg
    Χωρητικότητα ρεζερβουάρ19lt
    0-400m (sec)10,8 (με 208,7km/h)
    Μέγιστη ταχύτητα (km/h)256


    1988 Suzuki GSX-R 1100J

    Suzuki_GSX-R_1100_1988
    Αισθητικές αλλαγές δεν έγιναν. Άλλαξαν οι τροχοί με νέους της Enkei με τρία μπράτσα, ενώ το πίσω ελαστικό έγινε φαρδύτερο (160/60-18). Μεγάλωσε το ψυγείο του λαδιού με κατά 7% καλύτερη απόδοση. Το βάρος αυξήθηκε κατά 2kg και πήγε στα 199kg. Από πολλούς θεωρείται συλλεκτικό, καθώς αποτελεί την βελτιωμένη εκδοχή του πρώτου μοντέλου. Βελτιώθηκε και η σχεδίαση του stand.
    ΜοντέλοSuzuki GSX-R 1100J
    Χρονολογία1988
    ΚινητήραςΑερό/Ελαιόψυκτος, τετράχρονος, τετρακύλινδρος, εν σειρά, με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και τέσσερις βαλβίδες ανα κύλινδρο
    Χωρητικότητα1052
    Διάμετρος x Διαδρομή (mm)76 x 58 mm
    Σχέση συμπίεσης10.0:1
    Εισαγωγή4 x 34 mm Mikuni CV Καρμπυρατέρ με επίπεδα slides
    ΑνάφλεξηΨηφιακή
    Μέγιστη Ισχύς130 hp @ 9.500 rpm  (στον τροχό περίπου 115,3hp)
    Μέγιστη ροπή10,3 kgm @ 8.500 rpm
    Μετάδοση5 σχέσεων
    Σχέσεις κιβωτίου1st 2,385 (31/13)  /  2nd 1,632 (31/19)  / 3rd 1,250 (25/20)  /  4th 1,045 (23/22)  / 5th 0,913 (21/23)
    Μπροστινή ανάρτηση41mm τηλεσκοπικό πιρούνι με ρυθμιζόμενο antidive
    Πίσω ανάρτησηFull-floater monoshock, Ρυθμίσεις: 4 θέσεις για απόσβεση επαναφοράς
    Μπροστινό φρένο2 δίσκοι 310mm, δαγκάνες 4 εμβόλων
    Πίσω φρένοΔίσκος 230mm, δαγκάνα 1 εμβόλου
    Μπροστινό ελαστικό110/80-18
    Πίσω ελαστικό150/70-18
    Υψος σέλας (cm)810
    Μεταξόνιο (mm)1460
    Βάρος στεγνό/Βάρος πλήρες197kg/204kg
    Χωρητικότητα ρεζερβουάρ19lt
    0-400m (sec)10,5 (με 209km/h)
    Μέγιστη ταχύτητα (km/h)256


    1989 Suzuki GSX-R 1100K

    Suzuki_GSX-R_1100_1989
    Το μοντέλο K σχεδιάστηκε από την αρχή, με νέο, βαρύτερο πλαίσιο όμοιο με του GSX-R 750 1988. Η χωρητικότητα του κινητήρα ανέβηκε στα 1.127cc και τα Mikuni είχαν διάμετρο 36mm. Η ισχύς έφτασε τους 138hp, όμως είχε ανέβει και το βάρος στα 210kg. Οι τροχοί έγιναν 17in και τα clipons μπήκαν πάνω από την άνω πλάκα του τιμονιού.
    ΜοντέλοSuzuki GSX-R 1100K
    Χρονολογία1989
    ΚινητήραςΑερό/Ελαιόψυκτος, τετράχρονος, τετρακύλινδρος, εν σειρά, με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και τέσσερις βαλβίδες ανα κύλινδρο
    Χωρητικότητα1127
    Διάμετρος x Διαδρομή (mm)78 x 59 mm
    Σχέση συμπίεσης10.0:1
    Εισαγωγή4 x 36 mm Mikuni CV Καρμπυρατέρ με επίπεδα slides
    Ανάφλεξη-
    Μέγιστη Ισχύς143 hp @ 9.500 rpm  (στον τροχό περίπου 130,3hp)
    Μέγιστη ροπή11,7 kgm @ 7.250 rpm
    Μετάδοση5 σχέσεων
    Σχέσεις κιβωτίου-
    Μπροστινή ανάρτησηAνεστραμμένο πιρούνι με διαδρομή 120mm
    Πίσω ανάρτησηFull-floater monoshock, Ρυθμίσεις: Προφόρτιση Ελατηρίου, απόσβεση Συμπίεσης, Απόσβεση Επαναφοράς
    Μπροστινό φρένο2 δίσκοι 310mm, δαγκάνες 4 εμβόλων
    Πίσω φρένοΔίσκος 240mm, δαγκάνα 2 εμβόλων
    Μπροστινό ελαστικό120/70-17
    Πίσω ελαστικό160/60-17
    Υψος σέλας (cm)810
    Μεταξόνιο (mm)1460
    Βάρος στεγνό/Βάρος πλήρες210kg/240kg
    Χωρητικότητα ρεζερβουάρ21
    0-400m (sec)10,2 (με 215km/h)
    Μέγιστη ταχύτητα (km/h)270


    1990 Suzuki GSX-R 1100L

    Suzuki_GSX-R_1100_1990
    Η πρωτοποριακή σχεδίαση του GSX-R 1100K είχε σοβαρά προβλήματα συμπεριφοράς, που έλυσε ως έναν βαθμό το ανεστραμμένο πιρούνι που μπήκε στο GSX-R 1100L. Επίσης αυξήθηκε το μεταξόνιο στα 1.465mm χωρίς όμως αλλαγές στο πλαίσιο.
    ΜοντέλοSuzuki GSX-R 1100L
    Χρονολογία1990
    ΚινητήραςΑερό/Ελαιόψυκτος, τετράχρονος, τετρακύλινδρος, εν σειρά, με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και τέσσερις βαλβίδες ανα κύλινδρο
    Χωρητικότητα1127
    Διάμετρος x Διαδρομή (mm)78 x 59 mm
    Σχέση συμπίεσης10.0:1
    Εισαγωγή4 x 40 mm Mikuni CV
    Ανάφλεξη-
    Μέγιστη Ισχύς149 hp @ 10.000 rpm  (στον τροχό περίπου 139hp)
    Μέγιστη ροπή11,2 kgm @ 7.250 rpm
    Μετάδοση5 σχέσεων
    Σχέσεις κιβωτίου-
    Μπροστινή ανάρτησηAνεστραμμένο πιρούνι Ρυθμίσεις: Προφόρτιση Ελατηρίου, απόσβεση Συμπίεσης, Απόσβεση Επαναφοράς
    Πίσω ανάρτησηFull-floater monoshock, Ρυθμίσεις: Προφόρτιση Ελατηρίου, απόσβεση Συμπίεσης, Απόσβεση Επαναφοράς
    Μπροστινό φρένο2 δίσκοι 310mm, δαγκάνες 4 εμβόλων
    Πίσω φρένοΔίσκος 240mm, δαγκάνα 2 εμβόλων
    Μπροστινό ελαστικό130/60-17
    Πίσω ελαστικό180/55-17
    Υψος σέλας (cm)810
    Μεταξόνιο (mm)1465
    Βάρος στεγνό/Βάρος πλήρες219kg/-
    Χωρητικότητα ρεζερβουάρ19
    0-400m (sec)10,0 (με 219km/h)
    Μέγιστη ταχύτητα (km/h)275


    1991 Suzuki GSX-R 1100M

    Suzuki_GSX-R_1100_1991
    Τα φώτα καλύφθηκαν από διάφανο κάλυμμα. Οι τροχοί φάρδυναν ώστε να μπορούν να πάρουν ελαστικά 120/70-17 και 180/55-17. Η νέα ανάρτηση ήταν σαφώς καλύτερη, ενώ είχε δυνατότητες για πολλές ρυθμίσεις μπροστά και πίσω. Οι βαλβίδες εγκατέλειψαν τα κοκκοράκια με το κόντρα παξιμάδι και υιοθέτησαν τη λύση των καπελότων. Τα καρμπυρατέρ της Mikuni μεγάλωσαν στα 40mm και σχεδιάστηκαν εκ νέου οι αυλοί εισαγωγής. Η μέγιστη ισχύς δεν άλλαξε ενώ στο κιβώτιο προστέθηκαν μπεκ ψεκασμού λαδιού για την 3η, 4η και 5η σχέση.
    Suzuki_GSX-R_1100_1991b
    ΜοντέλοSuzuki GSX-R 1100M
    Χρονολογία1991
    ΚινητήραςΑερό/Ελαιόψυκτος, τετράχρονος, τετρακύλινδρος, εν σειρά, με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και τέσσερις βαλβίδες ανα κύλινδρο
    Χωρητικότητα1127
    Διάμετρος x Διαδρομή (mm)78 x 59 mm
    Σχέση συμπίεσης10.0:1
    Εισαγωγή4 x 40 mm Mikuni CV
    Ανάφλεξη-
    Μέγιστη Ισχύς149 hp @ 10.000 rpm  (στον τροχό περίπου 139hp)
    Μέγιστη ροπή11,2 kgm @ 7.250 rpm
    Μετάδοση5 σχέσεων
    Σχέσεις κιβωτίου-
    Μπροστινή ανάρτησηAνεστραμμένο πιρούνι Ρυθμίσεις: Προφόρτιση Ελατηρίου, απόσβεση Συμπίεσης, Απόσβεση Επαναφοράς
    Πίσω ανάρτησηFull-floater monoshock, Ρυθμίσεις: Προφόρτιση Ελατηρίου, απόσβεση Συμπίεσης, Απόσβεση Επαναφοράς
    Μπροστινό φρένο2 δίσκοι 310mm, δαγκάνες 4 εμβόλων
    Πίσω φρένοΔίσκος 240mm, δαγκάνα 2 εμβόλων
    Μπροστινό ελαστικό130/60-17
    Πίσω ελαστικό180/55-17
    Υψος σέλας (cm)810
    Μεταξόνιο (mm)1465
    Βάρος στεγνό/Βάρος πλήρες219kg/238kg
    Χωρητικότητα ρεζερβουάρ21
    0-400m (sec)10,0 (με 219km/h)
    Μέγιστη ταχύτητα (km/h)275


    1993 Suzuki GSX-R 1100WP

    Suzuki_GSX-R_1100_1998
    To W στο όνομά του σημαίνει την προσθήκη υγρόψυξης στον κινητήρα. Η ισχύς αυξήθηκε στους 155hp ενώ το βάρος ήταν στα 215kg. Suzuki_GSX-R_1100_1993Αυτή ήταν και η τελευταία ανανέωση του μοντέλου (στη συνέχεια δέχθηκε μόνον χρωματικές αλλαγές), που η Suzuki αντικατέστησε ουσιαστικά το 2001 με το GSX-R 1000 K1. Highlight οι εξαπίστονες δαγκάνες στα μπροστινά φρένα, που για την εποχή ήταν εντυπωσιακό χαρακτηριστικό!
    ΜοντέλοSuzuki GSX-R 1100WP
    Χρονολογία1993
    ΚινητήραςΥγρόψυκτος, τετράχρονος, τετρακύλινδρος, εν σειρά, με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και τέσσερις βαλβίδες ανα κύλινδρο
    Χωρητικότητα1074
    Διάμετρος x Διαδρομή (mm)75,5 x 60 mm
    Σχέση συμπίεσης11.2:1
    Εισαγωγή4 x 40 mm Mikuni CV
    ΑνάφλεξηCDI
    Μέγιστη Ισχύς156 hp @ 10.000 rpm  (στον τροχό περίπου 138hp)
    Μέγιστη ροπή11,5 kgm @ 9.000 rpm
    Μετάδοση5 σχέσεων
    Σχέσεις κιβωτίου-
    Μπροστινή ανάρτησηAνεστραμμένο πιρούνι Ρυθμίσεις: Προφόρτιση Ελατηρίου, απόσβεση Συμπίεσης, Απόσβεση Επαναφοράς
    Πίσω ανάρτησηBottom Link, Ρυθμίσεις: Προφόρτιση Ελατηρίου, απόσβεση Συμπίεσης, Απόσβεση Επαναφοράς
    Μπροστινό φρένο2 δίσκοι 310mm, δαγκάνες 6 εμβόλων
    Πίσω φρένοΔίσκος 240mm, δαγκάνα 1 εμβόλου
    Μπροστινό ελαστικό120/70-17
    Πίσω ελαστικό180/55-17
    Υψος σέλας (cm)815
    Μεταξόνιο (mm)1485
    Βάρος στεγνό/Βάρος πλήρες231kg/242kg
    Χωρητικότητα ρεζερβουάρ21
    0-400m (sec)10,2 (με 216km/h)
    Μέγιστη ταχύτητα (km/h)272

    ΠΗΓΗ
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    Item Reviewed: η ιστορια της SUZUKI GSX-R Rating: 5 Reviewed By: moto-Steki
    Scroll to Top