Ωραία τα 150 άλογα, τα 250+ χιλιόμετρα τελικής και ο ασφάλτινος προσανατολισμός, αλλά δεν επιθυμούν όλοι οι αναβάτες αυτά τα χαρακτηριστικά και αυτές τις δυνατότητες, σε μια μοτοσυκλέτα της κατηγορίας. Μερικοί το προτιμούν όχι πιο...καυτό αλλά πιο On-Off, με την πραγματική διάσταση και έννοια του χώρου.
Τιμή: 11.550 ευρώ (βασική έκδοση) 13.320 ευρώ(μοτοσικλέτα δοκιμής)
Χρώματα: Μαύρο, Λευκό / Κόκκινο, Μπλε μεταλλικό / Μαύρο
+: Φιλικότητα, ζύγισμα, πραγματικές off-road δυνατότητες
-: «Επίπεδη - Ηλεκτρική» απόδοση κινητήρα που δεν προσδίδει «χαρακτήρα»
Με την νέα τάξη πραγμάτων στα Adventure να θέλει τους κυβισμούς των μεγάλων μοντέλων της κατηγορίας στα 1200κ.εκ., το 800άρι GS της BMW δικαίως μπορεί να χαρακτηριστεί ως μεσαία πρόταση, τουλάχιστον σε ότι αφορά στην χωρητικότητα του κινητήρα.
Ένα άλλο στοιχείο που διαχωρίζει επίσης το F 800 GS από την συντριπτική πλειοψηφία των μοντέλων της κατηγορίας γενικότερα, είναι ο προσανατολισμός της μοτοσικλέτας, που με τον τροχό διαμέτρου 21” μπροστά, τις ακτινωτές ζάντες, τις μεγάλες σε διαδρομές αναρτήσεις και την slim – αθλητική σιλουέτα της, καθιστά ξεκάθαρο ότι έχει σοβαρές off – road βλέψεις και προθέσεις.
Το F 800 GS λανσαρίστηκε στην αγορά το 2008 και έκτοτε έχει ακολουθήσει μια πορεία βελτίωσης στα σημεία, φθάνοντας στην σημερινή του έκδοση, της οποίας νέα στοιχεία αποτελούν η επανασχεδίαση το καλύμματος του ρεζερβουάρ και του πλαισίου του κεντρικού διακόπτη, η ηλεκτροστατική βαφή στα καλύμματα του ψυγείου και η χρήση υλικών σε διαφορετικούς τόνους του γκρι για την επένδυση της σέλας.
Πηγη
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου