Pos | Rider | Nat | Team | Time/Diff | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 | Miguel Oliveira | POR | Red Bull KTM (RC16) | 33m 27.223s | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 | Fabio Quartararo | FRA | Monster Yamaha (YZR-M1) | +2.205s | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | Johann Zarco | FRA | Pramac Ducati (GP22) | +3.158s | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4 | Jack Miller | AUS | Ducati Lenovo (GP22) | +5.663s | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5 | Alex Rins | SPA | Suzuki Ecstar (GSX-RR) | +7.044s | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6 | Joan Mir | SPA | Suzuki Ecstar (GSX-RR) | +7.832s | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7 | Franco Morbidelli | ITA | Monster Yamaha (YZR-M1) | +21.115s | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8 | Brad Binder | RSA | Red Bull KTM (RC16) | +32.413s | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9 | Aleix Espargaro | SPA | Aprilia Racing (RS-GP) | +32.586s | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10 | Darryn Binder | RSA | WithU Yamaha RNF (YZR-M1)* | +32.901s | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
11 | Enea Bastianini | ITA | Gresini Ducati (GP21) | +33.116s | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
12 | Pol Espargaro | SPA | Repsol Honda (RC213V) | +33.599s | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
13 | Alex Marquez | SPA | LCR Honda (RC213V) | +33.735s | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
14 | Luca Marini | ITA | Mooney VR46 Ducati (GP22) | +34.991s | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
15 | Francesco Bagnaia | ITA | Ducati Lenovo (GP22) | +35.763s | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
16 | Maverick Viñales | SPA | Aprilia Racing (RS-GP) | +37.397s | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
17 | Raul Fernandez | SPA | KTM Tech3 (RC16)* | +41.975s | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
18 | Fabio Di Giannantonio | ITA | Gresini Ducati (GP21)* | +47.915s | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
19 | Takaaki Nakagami | JPN | LCR Honda (RC213V) | +49.471s | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
20 | Marco Bezzecchi | ITA | Mooney VR46 Ducati (GP21)* | +49.473s | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
21 | Remy Gardner | AUS | KTM Tech3 (RC16)* | +55.964s | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jorge Martin | SPA | Pramac Ducati (GP22) | DNF | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Andrea Dovizioso | ITA | WithU Yamaha RNF (YZR-M1) | DNF | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Marc Marquez | SPA | Repsol Honda (RC213V) | DNS |
Αποτελέσματα Indonesian MotoGP στην πίστα Mandalika
Ducati Monster: Πώς ένα τέρας σε κάνει φανατικό Ducatista
Από το 1993 μέχρι σήμερα το Monster αποτελεί σύμβολο για την Ducati καθώς έχει τον τρόπο να σε κάνει φανατικό Ducatisti. Πώς τα καταφέρνει;
Μπροστά από την εποχή του
Μετά την πρώτη του εμφάνιση στο σαλόνι της Κολωνίας το 1992, το κοινό πραγματικά έκανε σαν τρελό για να αποκτήσει ένα Monster. Τόση ήταν η επιτυχία του αρχέτυπου, που η Ducati αναγκάστηκε να τριπλασιάσει την παραγωγή σε σχέση με τις αρχικές της εκτιμήσεις, φτιάχνοντας 3.000 κομμάτια για την πρώτη χρονιά του μοντέλου, αντί για 1.000. Μάλιστα, σύμφωνα με κάποιες πηγές, πολλοί πελάτες δεν είχαν την δυνατότητα να «κλείσουν» το Monster τους έγκαιρα, κάποιοι αναβάτες στην Αγγλία το προπλήρωναν πριν καν ανακοινωθεί τιμή, ενώ στην Αυστραλία έφτασαν μόλις… 40 Monster M900 πρώτης γενιάς! Πολλοί χρεώνουν την σημερινή κατάσταση της Ducati, στην τεράστια επιτυχία του Monster καθώς πέρα από την επιτυχία του ως μοτοσυκλέτα, είχε εδραιωθεί και ως σύμβολο στυλ.
Το Monster στο σήμερα
Μετά από 29 χρόνια, το τερατάκι αφήνει πίσω το πλαίσιο χωροδικτύωμα και φέρνει πιο συμπυκνωμένη από ποτέ τη γεύση μιας γνήσιας Ducati. Με πινελιές από τα κορυφαία V4, κάνει το επόμενο βήμα και στέκεται πιο περήφανο από ποτέ στη γκάμα της εταιρίας.
Για να παραμείνει προσιτό, όμορφο, ευκολοδήγητο για κάθε αναβάτη αλλά και ικανό στη σπορ οδήγηση συμβαδίζοντας με την ανανέωση των υπόλοιπων μοντέλων της φίρμας, οι σχεδιαστές έβαλαν κάτω χαρτί και μολύβι δημιουργώντας ξανά το Monster. Μπαίνοντας στην εποχή Euro 5 δεν ξεχωρίζει μόνο λόγω της πιο δυναμικής εμφάνισης. Εξοπλίστηκε με τον γνωστό δικύλινδρο κινητήρα Testastreta 11ο ο οποίος αποδίδει 111 ίππους, με νέο αλουμινένιο πλαίσιο, και με πλούσιο πακέτο ηλεκτρονικών (ΙMU 6 αξόνων, όλα τα απαραίτητα βοηθήματα και quickshifter), ενώ έγινε και πιο ελαφρύ κατά 18 ολόκληρα κιλά από την προηγούμενη γενιά, ώστε το τερατάκι να δείξει τα αιχμηρά του δόντια, παραμένοντας όμως φιλικό για τους εκκολαπτόμενους Ducatisti και όχι μόνο.
Συμπεριφορά γνήσιας Ducati
Με σύμμαχο τις μικρές του διαστάσεις, το Monster γίνεται παιχνίδι στο αστικό περιβάλλον όπου κινείται με χάρη μικρότερης μοτοσυκλέτας ακόμη και όταν όλοι γύρω του είναι μποτιλιαρισμένοι. Σε αντίθεση με τις προηγούμενες γενιές το τιμόνι κόβει εντυπωσιακά (7ο περισσότερο) συμβάλλοντας σε οποιαδήποτε μανούβρα σκεφτείς, ενώ παράλληλα εκτιμάς τον ελαφρύ συμπλέκτη, το χαμηλό ύψος της σέλας και το μικρό βάρος που το κάνουν ευκολοδήγητο για κάθε αναβάτη. Ο δικύλινδρος V κινητήρας είναι φιλικός με πλούσια αποθέματα ροπής στο μεσαίο φάσμα στροφών, διάρκεια μέχρι τα κόκκινα και άμεση απόκριση που ταιριάζει γάντι στον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας.
Η ιταλική φίρμα όπως σε κάθε της μοντέλο έχει δώσει μεγάλος βάρος και στα ηλεκτρονικά βοηθήματα τα οποία λειτουργούν εξαιρετικά, κάνοντας ασφαλέστερη τη διασκέδαση στους δρόμους της Ελλάδας, χωρίς να σε περιορίζουν χωρίς λόγο όταν θες να κινηθείς σε γρήγορους ρυθμούς. Η αφαίρεση των 18 κιλών έκανε τη μοτοσυκλέτα ακόμα πιο ευέλικτη και δεκτική στις γρήγορες αλλαγές κατεύθυνσης, ενώ η στιβαρότητα του συνόλου εμπνέει εμπιστοσύνη και σωστή πληροφόρηση στις εισόδους και στην κορυφή των στροφών ανεξαρτήτως κλίσης. Τα ισχυρά φρένα της Brembo που έχουν σωστή αίσθηση, δυνατό δάγκωμα αλλά και ένα ABS που λειτουργεί εξαιρετικά σε όλες τις συνθήκες ολοκληρώνουν το καλύτερο ¨μικρό¨ Monster που έχει φτιαχτεί. Η επιτυχία συνεχίζεται…
Από το 1993 αποτελεί ορόσημο για τις γυμνές μοτοσυκλέτες
H μοτοσυκλέτα με τους περισσότερους φανατικούς Ducatisti
Με 111 ίππους, πλούσια ηλεκτρονικά και ολοκαίνουργιο πλαίσιο, η νέα γενιά είναι πιο ολοκληρωμένη από ποτέ
Θα έδινες 13.500 ευρώ για μια πραγματική Ducati;
"Θα είναι μια τρελή σεζόν" Τα βασικά σημεία της συνέντευξης τύπου
Μετά από μήνες αναμονής, είμαστε επιτέλους έτοιμοι να επιστρέψουμε στην πίστα. Το 2022 έχει σχεδόν ξεκινήσει και στην πρώτη συνέντευξη τύπου πριν το πρώτο Grand Prix της χρονιάς o Παγκόσμιος Πρωταθλητής Fabio Quartararo πλαισιώθηκε από τους Francesco Bagnaia, Joan Mir, Marc Marquez, Brad Binder και Maverick Viñales.
Πιο κοντά από ποτέ
Πολλοί πιστεύουν ότι αυτή θα μπορούσε να είναι η πιο σφιχτή, πιο σκληρή
σεζόν στα MotoGP. Φαίνεται ότι οι αναβάτες συμφωνούν καθώς είμαστε
έτοιμοι για έξι κατασκευαστές και 24 εξαιρετικά γρήγορους αναβάτες που
θα έρθουν αντιμέτωποι σε 21 αγώνες. Οι ίδιοι οι αναβάτες είπαν τη γνώμη
τους για την επόμενη σεζόν.
Quartararo: "Λοιπόν, θα κάνει τη ζωή πιο δύσκολη, αλλά για την παράσταση και για όλους θα είναι ωραίο να μην έχουμε τόσο μεγάλη διαφορά. Θυμάμαι ότι ίσως πριν από 10 χρόνια είχαμε μερικούς αναβάτες και μετά τους υπόλοιπους, αλλά τώρα βασικά όλα είναι τόσο σφιχτά και το επίπεδο των αναβατών είναι πολύ υψηλό. Τώρα νομίζω ότι είναι πιο σφιχτό από ποτέ και θα είναι διασκεδαστικό".
Bagnaia: "Είναι κάτι καλό για το σόου, αλλά νομίζω
ότι πριν από χρόνια, ο τρόπος δουλειάς ήταν διαφορετικός. Τώρα πρέπει να
κάνεις επίθεση χρόνου. Με τον χρόνο γύρου που έκανα το 2020 κατά την
επίθεση χρόνου ήμουν πέμπτος και φέτος 17ος. Μεγάλη διαφορά. Νομίζω
πλέον πρέπει να γίνεται περισσότερη δουλειά στα τεστ"..
Mir: "Ναι, νομίζω ότι για τους θεατές θα είναι πολύ καλό. Η τελευταία μέρα της δοκιμής ήταν σαν κατατακτήριες, αλλά αυτό σημαίνει ότι υπάρχει μεγάλη ανταγωνιστικότητα μεταξύ των κατασκευαστών και των αναβατών, για το σόου είναι εκπληκτικό. Όπως είπε ο Fabio, κάνει τη ζωή μας λίγο πιο δύσκολη, αλλά είμαστε εδώ για αυτό. Καλύτερα έτσι, θα το απολαύσουμε περισσότερο και εμείς από μέσα και οι άνθρωποι από έξω".
Marc Marquez: "Φυσικά όπως λένε στο τεστ ήμασταν πολύ κοντά, αλλά δεν είναι η πρώτη χρονιά που στο τεστ ήμασταν πολύ κοντά. Ας δούμε στους πρώτους τέσσερις ή πέντε αγώνες και εκεί θα καταλάβουμε ποιοί είναι οι κορυφαίοι. Τέλος πάντων, θα είναι ενδιαφέρον να έχουμε ίσες μοτοσυκλέτες, ίσο επίπεδο μεταξύ των αναβατών και αυτό κάνει τα πάντα πιο ενδιαφέροντα".
Brad Binder: "Θα είναι μια τρελή χρονιά. Οι χρόνοι είναι τόσο κοντά όσο ποτέ και τα πράγματα είναι εξαιρετικά ανταγωνιστικά. Περιμένω λίγο αγώνες σε στυλ Moto3 την Κυριακή, θα είναι πολύ ωραίο να το παρακολουθήσεις, οπότε ας δούμε πώς θα εξελιχθεί".
Viñales: «Ειλικρινά, είναι πάντα ωραίο. Ο ανταγωνισμός είναι όλο και πιο σφιχτός. Ένα δευτερόλεπτο καλύπτει σχεδόν όλο το grid. Αυτό είναι φανταστικό, οι μοτοσυκλέτες είναι λίγο πολύ ίσες και ο ανταγωνισμός είναι πραγματικός".
Πώς νιώθουν οι δύο κορυφαίοι του 2021 ενόψει του 2022;
Οι Quartararo και Bagnaia μπαίνουν στη σεζόν ως δύο από τα πρώτα φαβορί.
Η Yamaha δεν βρήκε την βελτίωση της κορυφαίας ταχύτητας που αναζητούσε,
καθώς η Ducati συνεχίζει να μοιάζει σαν να έχει ένα από - αν όχι το πιο
δυνατό πακέτο στο grid. Πώς νιώθουν, λοιπόν, ενόψει του πρώτου γύρου
της σεζόν στο Qatar;
Quartararo: "Για να είμαι ειλικρινής, είναι υπέροχο να επιστρέφεις. Όταν τελειώνει η σεζόν, οι εβδομάδες περνάνε γρήγορα, αλλά όταν είσαι κοντά στο να ανέβεις στη μοτοσυκλέτα στο Qatar, η τελευταία εβδομάδα ήταν μεγάλη και είναι υπέροχο να είσαι εδώ. Νομίζω ότι η προετοιμασία ήταν καλή, περιμέναμε λίγο περισσότερη τελική ταχύτητα. Είναι αυτό που είναι, πρέπει να δώσουμε το 100% σε κάθε περίπτωση. Είμαι έτοιμος και ανυπομονώ να ξεκινήσω αύριο".
Bagnaia: "Νομίζω ότι δουλέψαμε καλά στην προετοιμασία. Είναι δύσκολο να κατανοήσουμε το επίπεδο των μοτοσυκλετών σε αυτές τις δοκιμές, επειδή ο καθένας έκανε ό,τι ήθελε σχετικά με τον τρόπο δουλειάς του. Νομίζω ότι οι δυνατότητες της μοτοσυκλέτας μας είναι υψηλές και επιλέξαμε το καλύτερο πακέτο κατά τη διάρκεια των δοκιμών. Είμαι αρκετά σίγουρος, όπως στο τέλος της περασμένης σεζόν, και νομίζω ότι μπορούμε να ξεκινήσουμε από εκεί".
Marc Marquez και Honda – πού βρίσκονται;
Είναι μια ερώτηση στα χείλη όλων. Πώς θα τα πάει ο Marc Marquez στο
Qatar και πόσο καλή είναι η ολοκαίνουργια RC213V της Honda; Η απάντηση
και στα δύο θα έρθει πολύ σύντομα στο Lusail International Circuit.
Marc Marquez: "Ναι, φυσικά, είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ. Είναι ήδη καλύτερα από πέρυσι και αυτό είναι σημαντικό. Μετά τον χειμώνα δεν ήταν ξεκάθαρο, αλλά ήταν σημαντικό να κάνω τα τεστ στη Μαλαισία και στη Ινδονησία, μετά τη Mandalika ένιωσα ότι έκανα ένα βήμα με τη φυσική μου κατάσταση και αυτό είναι σημαντικό. Ας δούμε πώς θα ξεκινήσω τον πρώτο αγώνα, για το 2022 θέλω να παλέψω με όλα αυτά τα παιδιά για τον τίτλο φυσικά, ίσως όμως για το Grand Prix του Qatar δεν είμαι έτοιμος. Το Σαββατοκύριακο θα καταλάβουμε πού βρισκόμαστε".
"Έκαναν ένα μεγάλο βήμα με τη μοτοσυκλέτα. Ειλικρινά, αισθάνομαι ότι
άλλαξα εταιρία επειδή είναι μια εντελώς διαφορετική μοτοσυκλέτα. Από
τότε που έφτασα στη Honda υπήρχε πάντα βελτίωση, αλλά ο χαρακτήρας της
μοτοσυκλέτας ήταν πάντα παρόμοιος, αλλά τώρα είναι μια μεγάλη αλλαγή.
Στη Μαλαισία δυσκολεύτηκα λίγο αλλά αισθάνομαι τις δυνατότητες της
μοτοσυκλέτας γιατί σε έναν γύρο επιτυγχανόταν ο χρόνος του γύρου, αλλά
στη Mandalika έφερα τη μοτοσυκλέτα στο δικό μου στυλ οδήγησης ήδη και
ένιωσα ότι κάναμε ένα βήμα. Κατά τη διάρκεια των πρώτων αγώνων θα βρούμε
μικρά πράγματα, αλλά η βάση είναι ωραία, είναι καλή και ναι, ας δούμε
στις κατατακτήριες και τις συνθήκες αγώνα πού βρισκόμαστε".
Ο ήχος των μοτοσικλετών Grand Prix που βουίζουν έξω από το pitlane στο Qatar είναι προ των πυλών. Το 2022 είναι εδώ και μια νέα εποχή διαμορφώνεται. Εάν οι περσινοί αγώνες σε απόσταση αναπνοής από τη Doha είναι ένα δείγμα, τότε αυτό το Σαββατοκύριακο θα είναι απολύτως συγκλονιστικό.
Πηγή: motograndprix.gr