• Latest News

    Zundapp: Όταν η παράδοση συναντάει την υψηλή ποιότητα κατασκευής


     

    Η Zündapp , ένας από τους σημαντικότερους κατασκευαστές μοτοσυκλετών στην παγκόσμια σκηνή, παρουσιάζει νέα scooter με κινητήρα βενζίνης αλλά και ηλεκτρικά, τα οποία συνδυάζουν την παράδοση με την υψηλή ποιότητα κατασκευής.

    Η Zündapp ιδρύθηκε το 1917 με έδρα τη Νυρεμβέργη, από τον Fritz Neumeyer, μαζί με την Friedrich Krupp AG και τον κατασκευαστή εργαλειομηχανών Thiel.  Αρχικά ή εταιρία ξεκίνησε με την παραγωγή πυροκροτητών, όμως το 1919 και καθώς η ζήτηση όπλων μετά τον Α  Παγκόσμιο Πόλεμο μειώθηκε, ο Neumeyer έγινε ο μοναδικός ιδιοκτήτης της εταιρείας και δύο χρόνια αργότερα αποφάσισε να στραφεί στην κατασκευή μοτοσυκλετών. Μετά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο, η Zündapp επεκτάθηκε και στις αγορές μικρών αυτοκινήτων, μοτοποδηλάτων και σκούτερ.

    Η Zündapp σημείωσε διάφορες επιτυχίες στα μηχανοκίνητα αθλήματα με τον αμερικανικό αναβάτη Dave Ekins να κερδίζει στο Enduro του 1967 Greenhorn Enduro με Zündapp 100 κυβικών,  απέναντι σε ανταγωνιστές με πολύ μεγαλύτερες μοτοσυκλέτες. Ο Βέλγος αναβάτης Andre Malherbe οδήγησε ένα Zündapp  στη νίκη στα 125 κυβικά  στα ευρωπαϊκά πρωταθλήματα μοτοσικλετών το 1973 και πάλι το 1974.

    Στόχος της Zündapp είναι η κατάκτηση ενός πρωταγωνιστικού ρόλου στην παγκόσμια αγορά δικύκλου, με την αναβίωση της υψηλής ποιότητας κατασκευής και του μοναδικού σχεδιασμού, σε συνδυασμό με καινοτόμες τεχνολογικές αναβαθμίσεις. Η γκάμα της περιλαμβάνει έξι scooter βενζίνης με κυβισμούς από 50 έως 125 κυβικά και τιμές από 1.580 έως 2.500 ευρώ κατά περίπτωση.

    Η Zündapp πρωτοπόρος στις εξελίξεις και με το βλέμμα στην απόλυτα οικολογική μετακίνηση, αφουγκράζεται και ικανοποιεί  κάθε σύγχρονη απαίτηση για άνετη, ασφαλή και μη ρυπογόνα οδήγηση. Έτσι, η Zündapp προσφέρει τα ηλεκτρικά μοντέλα e-zundapp, από 3.000 έως 20.000 Wat  με εγγύηση από 2 έως 8 έτη.
     
    Η IGE IMPORT MOTORS HELLAS αποτελεί τον αποκλειστικό διανομέα Ελλάδος και Κύπρου και σκοπός της είναι η προώθηση του εμπορικού σήματος της Zündapp, χτίζοντας ένα εκτενές δίκτυο αντιπροσώπων, με πρωταρχική στόχευση στην υψηλή ποιότητα παροχής υπηρεσιών και προϊόντων στον καταναλωτή.

    Για περισσότερες πληροφορίες:

    Λεωφόρος Μεσογείων 203
    Τηλ.: 210 67 77 592
    Email: sales@zundappeurope.com

    www.zundappeurope.com


    Πηγή: motottriti.gr

    Ducati Multistada V4: Η πρώτη μοτοσυκλέτα στον κόσμο με σύστημα ραντάρ


     

    Ζητείται αντίπαλος. Ιδανική για πόλη, ταξίδια, χωμάτινες και σπορ διαδρομές, η πολυτάλαντη Multistrada είναι η πιο προηγμένη μοτοσυκλέτα στην κατηγορία της με τεχνολογία ραντάρ ανίχνευσης κίνησης για πρώτη φορά σε μοτοσυκλέτα παραγωγής. Μπορεί κανείς να την αντιμετωπίσει;

    Οι σχεδιαστές της Ducati έδωσαν έμφαση στις αναλογίες και τη συμπαγή αίσθηση της μοτοσυκλέτας, για να τελειοποιήσουν το συνδυασμό αισθητικής και λειτουργικότητας. Αυτό το γεγονός είναι άμεσα αντιληπτό από τους κυρίαρχους όγκους στο μπροστινό μέρος με μυώδεις αλλά ελκυστικές γραμμές για την ενσωμάτωση του νέου ρεζερβουάρ 22 λίτρων, σε συνδυασμό με το λεπτό πίσω μέρος που επιτρέπει τη βέλτιστη θέση οδήγησης ακόμα και όταν ο αναβάτης στέκεται όρθιος σε τμήματα εκτός δρόμου. Παράλληλα, η μελέτη των αεροδυναμικών ροών είχε ως στόχο να εγγυηθεί τη μέγιστη δυνατή άνεση για τον αναβάτη και τον συνεπιβάτη.



    Ελαφρύς (66,7 κιλά) και compact, έχει μεγάλη ισχύ, αλλά αποδεικνύεται εξαιρετικά ομαλός και γλυκός χαμηλά, με άφθονη δύναμη στις μεσαίες και συναρπαστικός στις υψηλές στροφές. Ο V4 Granturismo έχει χωρητικότητα 1.158 κ.εκ. και αποδίδει 170 ίππους στις 10.500 σ.α.λ. με μέγιστη ροπή 125 12,7 χλγρμμ. στις 8.750 σ.α.λ.. Ο κινητήρας φέρει ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου με προσαρμοσμένη χαρτογράφηση που αλλάζει ανάλογα με την επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο, προκειμένου η απόδοση της ροπής να είναι πάντα όσο πιο γραμμική γίνεται. Επιπλέον, η τοποθέτηση αυτού του κινητήρα επιτρέπει σημαντική επιμήκυνση των διαστημάτων μεταξύ των εργασιών συντήρησης: στη Multistrada V4 η αλλαγή λαδιού προγραμματίζεται κάθε 15.000 χλμ., ενώ απαιτείται έλεγχος και ενδεχόμενη ρύθμιση βαλβίδων κάθε 60.000 χλμ.. που αποτελεί ρεκόρ για μοτοσυκλέτα παραγωγής.



    Multistrada V4 είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα στον κόσμο, που εξοπλίζεται με πομποδέκτες ραντάρ εμπρός και πίσω, που συνεργάζονται με σύστημα Adaptive Cruise Control και σύστημα ελέγχου τυφλών σημείων: BSD. Το σύστημα ραντάρ είναι διαθέσιμο στο μοντέλο ανάλογα με το εξοπλιστικό πακέτο που θα επιλέξει ο αναβάτης (υπάρχει επιλογή ανάμεσα από 5) και δίνει την επιλογή διατήρησης σταθερής απόστασης από το προπορευόμενο όχημα (σε συνεργασία με το ACC) και έγκαιρη προειδοποίηση για κίνδυνο από το πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας (σε συνεργασία με το BSD).



    Το επίπεδο ηλεκτρονικών στη νέα Multistrada V4 είναι κορυφαίο: Cornering ABS, αισθητήρα IMU της Bosch, σύστημα Traction Control (DTC), περιορισμό σούζας DWC, χαρτογραφήσεις ισχύος  και μια οθόνη TFT για την απεικόνιση ενδείξεων. Η έκδοση S προσθέτει στα παραπάνω: Ηλεκτρονική ανάρτηση DSS – Ducati Skyhook Suspension, σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί, μεγαλύτερη οθόνη 6,5 ιντσών, Quickshifter και Cruise control, αλλά και σύστημα συγκράτησης του οχήματος στις ανωφέρειες – Vehicle Hold Control. Ακόμα, οι εκδόσεις S και S Sport φέρουν σύστημα σύνδεσης της μοτοσυκλέτας με Smartphone: Το Ducati Connect, με το οποίο ο αναβάτης μπορεί να χειριστεί το κινητό του τηλέφωνο μέσω Bluetooth και Wi-Fi και να προβάλλει πλοήγηση απευθείας στην οθόνη της Multistrada V4 και φυσικά να χειριστεί μουσική και κλήσεις.



    Το πλαίσιο της Ducati Multistrada V4 είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο και είναι τύπου monocoque, ενώ στην πίσω ανάρτηση χρησιμοποιείται «κλειστό» ψαλίδι και όχι μονόμπρατσο. Οι διαδρομές των αναρτήσεων εμπρός και πίσω, ανέρχονται σε 170 και 180 χιλοστά, ενώ η απόσταση από το έδαφος βρίσκεται στα 220 χιλιοστά. Το πιρούνι, είναι πλήρως ρυθμιζόμενο και διαμέτρου 50 χιλιοστών, που στις εκδόσεις S και S Sport φέρει το σύστημα ηλεκτρονικού ελέγχου DSS – Ducati Skyhook Suspension. Το αμορτισέρ προέρχεται από την Marzocchi και, στην απλή έκδοση της μοτοσυκλέτας, ρυθμίζεται πλήρως (η προφόρτιση υδραυλικά εξ αποστάσεως), ενώ με το σύστημα DSS ελέγχεται εξολοκλήρου ηλεκτρονικά. Στα φρένα, υπάρχουν διαφορές μεταξύ των εκδόσεων: Η «απλή» έκδοση φέρει 2 δίσκους 320 χιλιοστών εμπρός με δαγκάνες Brembo M4.32, ενώ οι εκδόσεις S και S Sport εξοπλίζονται με δίσκους 330 χιλιοστών και δαγκάνες Brembo Stylema.

    Η νέα Ducati Multistrada V4 είναι διαθέσιμη με τιμή εκκίνησης τις 20.600 ευρώ.


    Πηγή: mototriti.gr

    Κατασκοπευτικό: Είναι αυτό το επόμενο 990 Duke;


     

    Ο φακός έπιασε μια νέα μεγάλου κυβισμού γυμνή μοτοσυκλέτα της KTM. Λέτε να είναι αυτό το επόμενο 990 Duke;

    Η KTM τάραξε τα νερά το 2018 όταν παρουσίασε το 790 Duke, ενώ φέτος γύρισε σελίδα, έκανε μια γενναία ένεση αύξησης κυβισμού και έφερε στην αγορά το 890 Duke. Όλα δείχνουν όμως ότι σύντομα θα έχουμε νέο Duke, καθώς ο κατασκοπευτικός φακός “έπιασε” μια νέα γυμνή μοτοσυκλέτα μεγάλου κυβισμού κατά τη διάρκεια δοκιμών εξέλιξης.

    Όταν έγινε η αλλαγή από 790 σε 890, το μεγαλύτερο μέρος της μοτοσυκλέτας παρέμεινε ίδιο, αλλά τα πράγματα είναι διαφορετικά με το μοντέλο που βλέπουμε στις φωτογραφίες, αφού ο κινητήρας είναι εντελώς διαφορετικός. Θεωρούμε άλλη μια αύξηση κυβισμού δεδομένη, οπότε δεν αποκλείεται να φτάσει τα 990 κυβικά, ενώ θα εναρμονίζεται με τις προδιαγραφές ρύπων Euro5b. Αυτό υποδηλώνει η νέα εξάτμιση και το μεγάλο ψυγείο, καθώς οι προδιαγραφές Euro5b έχουν να κάνουν σε μεγάλο βαθμό με τα επίπεδα θορύβου και οι κατασκευαστές θα αναγκαστούν να τοποθετήσουν πιο ογκώδεις εξατμίσεις και να δημιουργήσουν μεγαλύτερες διόδους αντιψυκτικού στα μπλοκ των κινητήρων, που θα βοηθήσουν στη μείωση των μηχανικών θορύβων.

    Από τις φωτογραφίες βλέπουμε επανασχεδιασμένο ψαλίδι και δεν αποκλείεται να έχουν γίνει αλλαγές στο πλαίσιο, ώστε αυτό να μπορεί να διαχειριστεί την αυξημένη ιπποδύναμη. Πάντως, δεν βλέπουμε ογκώδη καζανάκια στην εξάτμιση, κάτι πολύ θετικό που θα συμβάλει στη διατήρηση του βάρους σε χαμηλά επίπεδα (169 κιλά στεγνό ζυγίζει το 890). Φυσικά, το συγκεκριμένο μοντέλο δεν αποκλείεται να αποτελέσει τη βάση και για άλλες μοτοσυκλέτες adventure ή sport touring που έχουν γίνει πολύ δημοφιλής σε αυτά τα κυβικά.

    Δεν υπάρχει κάποια επίσημη ανακοίνωση από την KTM και δεν πιστεύουμε ότι θα δούμε κάποιο νέο μοντέλο μέχρι το 2022. Προς το παρόν δεν γνωρίζουμε που μπορεί να φτάσει η τιμή του, όμως με το 890 να κοστίζει αυτή τη στιγμή 12.980 ευρώ, μάλλον θα πλησιάζει τις 13.500 ευρώ. Μέινετε συντονισμένοι για τις εξελίξεις.

    Πηγή: mototriti.gr

    Ακυρώνεται ο αγώνας της Ταϊλάνδης!


     Όπως ακουγόταν έντονα τις τελευταίες μέρες, ο αγώνας της Ταϊλάνδης, που ήταν προγραμματισμένος για τις 17 Οκτωβρίου, ακυρώθηκε. Οι αγώνες που θα πραγματοποιηθούν φέτος θα είναι 18.

    Αυτή τη στιγμή μένουν απομονωμένοι οι αγώνες των Η.Π.Α. και της Μαλαισίας, με τον τελευταίο να κινδυνεύει και αυτός λόγω κόστους. 

    "Η FIM, η IRTA και η Dorna sports λυπούνται που ανακοινώνουν την ακύρωση του OR Thailand Grand Prix που θα λάμβανε χώρα στο Chang International Circuit από τις 15 μέχρι τις 17 Οκτωβρίου. Παρά τις προσπάθειες που κατέβαλαν όλα τα συμβαλλόμενα μέρη, η συνεχιζόμενη πανδημία του Covid και οι περιορισμοί που αυτή επιβάλλει, οδήγησαν στην ακύρωση του Grand Prix. Ανυπομονούμε να επιστρέψουμε να αγωνιστούμε μπροστά στο παθιασμένο κοινό της Ταϊλάνδης το 2022. Σκεφτόμαστε να πραγματοποιηθεί κάποιος αγώνας αντικατάστασης και κάθε καινούργια ενημέρωση θα δημοσιοποιείται το νωρίτερο δυνατόν ".

    Πηγή: motograndprix.gr

    Αλλάζουν λωρίδα χωρίς να βγάλουν φλας και όποιον πάρει ο χάρος


    Κοιτούν μόνο την πάρτη τους. Αν και η πραγματοποίηση οποιουδήποτε ελιγμού προϋποθέτει την έγκαιρη προειδοποίηση των άλλων χρηστών του δρόμου, οι περισσότεροι αλλάζουν λωρίδα ή κατεύθυνση χωρίς φλας προκαλώντας εκνευρισμό και ατυχήματα. Τι πρέπει να γίνει ώστε να αλλάξουν νοοτροπία

    Σοβαρά ατυχήματα από μη χρήση φλας

    Το φλας είναι ένα πολύ σημαντικό εργαλείο προειδοποίησης που διατηρεί την τάξη κατά την κίνηση στους δρόμους και μπορεί να αποτρέψει πολλά ατυχήματα. Παρά το γεγονός ότι όλοι οι οδηγοί γνωρίζουν τη σπουδαιότητα του, είναι πολύ μικρό το ποσοστό όσων το χρησιμοποιούν τακτικά. Δυστυχώς τα ατυχήματα από αλλαγές λωρίδας ή απότομου ελιγμού χωρίς τη χρήση φλας είναι πολλά και οφείλονται στην έλλειψη σεβασμού προς τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας. Ανθρώπινες ζωές χάνονται κάθε μέρα στην άσφαλτο γιατί ορισμένοι οδηγοί νιώθουν ότι δεν οφείλουν να προειδοποιήσουν τους γύρω τους για το τι ετοιμάζονται να κάνουν.

    Χωρίς φλάς προκαλείται αναρχία στο δρόμο
    Έλα μωρέ θα με δει…. Είναι η συνηθέστερη έκφραση στα χείλη όσων δεν χρησιμοποιούν φλας. Όμως κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να βρίσκεται στο μυαλό και τη σκέψη του άλλου. ΓιΆ αυτό το φλας αποσαφηνίζει τις προθέσεις του κάθε οδηγού, χωρίς να δημιουργούνται προβλήματα. Μια απότομη αλλαγή λωρίδας χωρίς προειδοποίηση μπορεί να προκαλέσει σύγκρουση με το επερχόμενο όχημα ή ακόμα και καραμπόλα πολλών οχημάτων αν μιλάμε για συνθήκες έντονης κίνησης. Για να μην αναφέρουμε όσους δεν βγάζουν φλας ενώ ξεκινούν από τελείως σταματημένοι και όσοι έρχονται με ταχύτητα αναγκάζονται να φρενάρουν απότομα για να μην πέσουν πάνω τους.
     
    Πέφτουν πάνω στις μοτοσυκλέτες μέσα στην κίνηση
    Περισσότερο εκτεθειμένοι σε αυτή την κατάσταση είναι οι μοτοσυκλετιστές, καθώς πέφτουν πάνω τους μέσα στην κίνηση, όσοι αποφασίζουν να αλλάξουν λωρίδα χωρίς φλας. Σε πολλές περιπτώσεις δεν τους δίνουν σημασία ή δεν τους βλέπουν καν, ενώ ακόμα και να καταλάβουν την παρουσία τους, νομίζουν ότι προλαβαίνουν να πραγματοποιήσουν ελιγμό και το φλας δεν είναι απαραίτητο. Όμως ένας αναβάτης διατρέχει μεγαλύτερο κίνδυνο σε περίπτωση σύγκρουσης με άλλο όχημα και είναι πραγματικά εξοργιστική η αδιαφορία όσων θεωρούν ότι δεν θα συμβεί τίποτα κακό αν αλλάξουν λωρίδα απότομα ή αν στρίψουν σε κάποιο δρομάκι τελευταία στιγμή χωρίς πριν να ενεργοποιήσουν το φλας.

    Γιατί αλλάζουν μέσα στην κίνηση τόσες πολλές λωρίδες
    Εδώ είναι μια στιγμή παραφροσύνης. Όταν τα πάντα είναι κολλημένα στην κίνηση και τα οχήματα κινούνται μόνο ελάχιστα μέτρα στην κάθε διαδικασία πρώτη – νεκρά, μερικοί επιλέγουν να αλλάζουν λωρίδα πιο συχνά από ότι αλλάζουν δωμάτιο στο σπίτι τους. Χωρίς προφανή λόγο και χωρίς ουσιαστικά να κερδίζουν τίποτα. Και φυσικά όλα αυτό χωρίς τη χρήση φλας, ενώ σε μερικές περιπτώσεις μένουν μετέωροι μεταξύ δύο λωρίδων επειδή δεν κινήθηκε αρκετά το κομβόι οχημάτων ώστε να προλάβουν να χωθούν στη νέα του , προσωρινή πάλι, λωρίδα. Από τη στιγμή που υπάρχει μποτιλιάρισμα, κάτσε στα αυγά σου, μην αλλάζεις λωρίδα χωρίς λόγο και να ακόμα χρειαστεί χρησιμοποίησε φλας γιατί το ατύχημα παραμονεύει, ειδικά με μοτοσυκλέτα που εκείνη την ώρα διέρχεται ανάμεσα από αυτοκίνητα.
     
    Υπάρχουν οδηγοί που αγνοούν επιδεικτικά τους, δείχνοντας αλαζονικές τάσεις λες και ο δρόμος τους ανήκει, ενώ για αυτούς η χρήση φλας είναι μια περιττή διαδικασία. Υπάρχει τρόπος να διορθωθεί αυτή η νοοτροπία; Εσείς νιώθετε απροστάτευτοι έναντι όσων δεν ανάβουν δεν προειδοποιούν όταν αλλάζουν λωρίδα;

    Πηγή: mototriti.gr

    «Τι θα γίνει με τα γ@&οκινητά σας;»


     

    Η χρήση κινητού τηλεφώνου μπορεί να κοστίσει ζωές και όμως μεγάλη μερίδα οδηγών δεν αλλάζει συνήθειες. Μα καλά, δεν καταλαβαίνετε;

    Τα κινητά ή έξυπνα τηλέφωνα όπως έχουν μετονομαστεί, αποτελούν αναγκαίο κακό στις μέρες μας, καθώς εκτός της βασικής λειτουργίας, δηλαδή να μπορεί κάποιος να μας βρει ανά πάσα στιγμή, διευκολύνουν την καθημερινότητά μας, με ένα σωρό εφαρμογές και λειτουργίες. Η συνεχής χρήση, οδήγησε στην εξάρτηση όλων από το κινητό και έτσι σήμερα είναι καθημερινή εικόνα, άνθρωποι σκυμμένοι στην οθόνη του smartphone, ο καθένας για τους δικούς του λόγους, μοιάζουν εθισμένοι σε κάτι που ρουφάει τις στιγμές αλλά και την προσοχή τους. Σε παρέες, σε καφετέριες, στο λεωφορείο, την ώρα που περπατούν, ή όπου αλλού θέλει ο καθένας αλλά όχι στο δρόμο! Όχι την ώρα που οδηγούν!

    Αρχικά είχαμε να αντιμετωπίσουμε ένα μικρό μέρος του γυναικείου πληθυσμού. Τις κατά τα άλλα συμπαθέστατες κυρίες και δεσποινίδες, που μετέτρεπαν το κάθισμα του οδηγού σε προσωπικό ατελιέ βαψίματος και μακιγιάζ. Τώρα η κατάσταση έχει ξεφύγει. Aντρες και γυναίκες όλων των ηλικιών απορροφημένοι στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με το ένα χέρι στο κινητό τους και όποτε το θυμηθούν με το άλλο στο τιμόνι του αυτοκινήτου.

    Αν είσαι μοτοσικλετιστής, ΣΙΓΟΥΡΑ θα είχες την "ευχάριστη" εμπειρία να διαπιστώσεις τα παραπάνω γραφόμενα στην πράξη. Αρκεί να κοιτάξεις μέσα στο αυτοκίνητο από το παράθυρο ή από τον καθρέπτη και θα δεις  να μιλούν στο τηλέφωνο λες και βρίσκονται στον καναπέ του σπιτιού τους, να αναζητούν το πρόσφατο τραγούδι της Beyonce στο youtube ή να ψάχνουν τι θα γίνει στο επόμενο επεισόδιο της αγαπημένης τους τούρκικης σαπουνόπερας.

    Αυτοκίνητα παρεκκλίνουν της πορείας τους, αλλάζουν λωρίδα, μπαίνουν ανάποδα σε μονόδρομους, παραβιάζουν ερυθρούς σηματοδότες και στοπ, γιατί οι οδηγοί τους κοιτούν τη φωτογραφία που ανέβασε η Σουζάνα στο facebook, επιδεικνύοντας τη γλουτιαία της περιοχή, ευρισκόμενη στα μαγευτικά νησιά Φίτζι. Και αν καταφέρεις και τη γλιτώσεις και τους κάνεις παρατήρηση, ακούς κλασικές δικαιολογίες του τύπου "δεν σε είδα", ή απολαμβάνεις πλούσιους λεκτικούς θησαυρούς από το πανεπιστήμιο της Σορβόννης, γιατί τους διέκοψες από την αγαπημένη τους ασχολία.  

    Υπάρχουν φυσικά και περιπτώσεις ανθρώπων που δεν ανήκουν σε αυτή την  κατηγορία και χρειάζεται απλά να απαντήσουν σε κάποιο επείγον τηλεφώνημα. Όμως και σε αυτή την περίπτωση μπορούν να σταθμεύσουν σε κάποιο σημείο που δεν ενοχλούν, μέχρι να τελειώσουν το τηλεφώνημα,  ή έστω να χρησιμοποιήσουν ένα Bluetooth.
     
    Όσο για την τροχαία, εξαντλεί όλη την αυστηρότητα της σε όσους δεν φορούν κράνος ή σε άλλες παραβάσεις, αμελώντας να τιμωρήσει τους παραβάτες που έχουν κάνει το κινητό τηλέφωνο, προέκταση του χεριού τους. Το ότι δεν οδηγούν όλοι μοτοσικλέτα, δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να σκέφτονται, τι μπορεί να προκαλέσει μια ενδεχόμενη πτώση στον αναβάτη. Φυσικά από το παραλογισμό, δεν εξαιρούμε και κατόχους δικύκλου, συνήθως ιδιοκτήτες scooter και παπιών, αυτόματη μετάδοση γαρ, που κρατούν αρχοντικά το κινητό στο χέρι και μιλάνε ή στέλνουν μηνύματα, λες και κάνουν περατζάδα στην πλατεία της γειτονιάς τους. Για αυτούς, ουδέν σχόλιο.

    Σοβαρευτείτε επιτέλους και αναλογιστείτε τους κινδύνους! Η τεχνολογία έχει σκοπό να βοήθησε τον τελικό χρήστη και όχι να στραφεί εναντίον του. Μια στιγμή απροσεξίας, μπορεί να κοστίσει μια ζωή!

    Εσείς τι λέτε; Έχετε συναντήσει παρόμοια φαινόμενα στο δρόμο; Πως τα αντιμετωπίζετε και τι κάνετε για να προστατευτείτε; Ποια είναι η γνώμη σας για όσους μιλούν στο κινητό κατά τη διάρκεια της οδήγησης;

    Πηγή! mototriti.gr

    Scroll to Top