• Latest News

    Επετειακή Έκδοση Suzuki GSX-R1000R Για την 100η επέτειο της εταιρίας


     Επετειακή Έκδοση GSX-R1000R -  Η ΠΙΣΤΑ ΣΟΥ ΑΝΗΚΕΙ!

    Η SUZUKI κατασκεύασε την πιο προηγμένη και συναρπαστική GSX-R στην ιστορία της, γιορτάζοντας τα 100α της γενέθλια!

    Η σειρά των GSX-R όρισε το είδος των superbike για περισσότερα από 30 χρόνια, με περισσότερες από ένα εκατομμύριο πωλήσεις παγκοσμίως.

    Έτσι, οι μηχανικοί της SUZUKI αφιέρωσαν την ζωή τους στην GSX-R και ανέπτυξαν την ουσία της:

    Κάθε GSX-R πρέπει να χαρακτηρίζεται από το χαμηλό βάρος και τις κορυφαίες επιδόσεις της κατηγορίας, σε ένα ασυναγώνιστο σύνολο.

    Αεροδυναμικά εξελιγμένη, με συμπαγείς διαστάσεις και με τον χαρακτηριστικό εύκολο χειρισμό των GSX-R, είναι η πιο δυνατή GSX-R που κατασκευάστηκε ποτέ.

    Η τεχνολογία απευθείας από τα MotoGP μεγιστοποιεί την απόδοση των 202 ίππων του κινητήρα και δικαιωματικά κάνει την πίστα να σου ανήκει!

    Η ειδική αυτή έκδοση της GSX-R1000R είναι εμπνευσμένη από τα επίσημα χρώματα και γραφικά της αγωνιστικής έκδοσης GSX-RR MotoGP.

    Ο μπλε/ασημί χρωματισμός αποτίει φόρο τιμής στα προγενέστερα αγωνιστικά μοντέλα της μάρκας και συνθέτει την πιο συναρπαστική οπτικά μοτοσικλέτα GSX-R που κατασκευάστηκε ποτέ.

    Η επετειακή έκδοση είναι ήδη διαθέσιμη σε περιορισμένο αριθμό στην Ελλάδα και η τιμή της ανέρχεται στις 19.995€.




    Πηγή: mgp.gr

    Θεωρείς τον εξοπλισμό απαραίτητο ή προτιμάς να πουλάς μούρη;


     

    Είτε φοράμε εξοπλισμό που να ταιριάζει με το στιλ μας, χωρίς να ξέρουμε αν και πως μας προστατεύει είτε ψάχνουμε δικαιολογίες για να τον αποφύγουμε εντελώς, το σίγουρο είναι ότι ελάχιστοι γνωρίζουν την πραγματική σημασία του.


    Δυστυχώς στην Ελλάδα το προσωπικό φαίνεσθαι παίζει πολύ μεγάλο ρόλο σχεδόν σε κάθε τομέα της ζωής και η μοτοσυκλέτα δεν αποτελεί εξαίρεση. Καθώς λοιπόν έχουμε και έναν τρόπο σκέψης των άκρων σαν λαός, είναι πάρα πολλοί οι αναβάτες που δεν φορούν καν κράνος, για να μην… χαλάσει το μαλλί ή το στυλ και κατά συνέπεια, κυκλοφορούν εντελώς απροστάτευτοι. Από την άλλη, έχουμε και τους αναβάτες γνωστούς και ως λεζάντες που φορώντας πάντα εντυπωσιακό, φιρμάτο εξοπλισμό, κάνουν περισσότερο επίδειξη της ιδιότητάς τους ή της τσέπης τους. Και στις δύο κατηγορίες βέβαια, χάνεται η ουσία της χρήσης εξοπλισμού, δηλαδή η προστασία του αναβάτη.
     
    Σαν να μην φτάνει η ελλιπής παιδεία στο θέμα της προστασίας, αντιμετωπίζουμε και τους στενόμυαλους ξερόλες που είναι πανταχού παρόντες, έτοιμοι να κοροϊδέψουν χωρίς να γνωρίζουν. Ατάκες όπως που πας με το μπουφάν στο κατακαλόκαιρο ή μα καλά, μπότες και γάντια για ένα καφέ; ακούγονται συχνά, επιδεικνύοντας πόσο βαθύ είναι το πρόβλημα στην πραγματικότητα. Ακόμα όμως και μέσα στους κύκλους των αναβατών, πολλοί δεν μπορούν να αποδεχθούν ότι θα αρματωθούν στο κατακαλόκαιρο ή θα δουλέψουν ως διανομείς με κράνος όλη την ημέρα, τοποθετώντας την διευκόλυνσή τους πάνω από την προστασία τους.

    Σε μια ενδεχόμενη πτώση, δεν βρίσκει μόνο… το κεφάλι στην άσφαλτο: Πολλές φορές μάλιστα οι ζημιές στο σώμα είναι πιο εκτεταμένες και πιο οδυνηρές. Μπορεί π.χ. να επιλέξεις να μην φορέσεις γάντια… και να μάθεις πόσο μπορούν να δυσκολέψουν την καθημερινότητά σου δύο παλάμες που έχουν καεί στην άσφαλτο. Το ίδιο ισχύει και για τα κάτω άκρα, τον κορμό και γενικά, ολόκληρο το σώμα. Όταν μιλάμε για εξοπλισμό προστασίας αναβάτη, αναφερόμαστε στην ολότητά του και δεν μπορούμε να εξαιρούμε κομμάτια… ακόμα και αν μας βολεύει λόγω καιρού, απόστασης ή δικής μας νοοτροπίας.

    Κάποιες μάρκες του χώρου είναι σαφώς πιο δυνατά ονόματα από άλλες, φέροντας όμως και σημαντικά αυξημένες τιμές. Αξίζουν λοιπόν τα χρήματα  ή όπως σε πολλές άλλες περιπτώσεις πληρώνουμε την φίρμα; Η απάντηση είναι ότι υπάρχουν επιλογές για κάθε τσέπη στην αγορά, άρα η έκφραση δεν έχω αρκετά χρήματα για εξοπλισμό είναι απλά… υπεκφυγή.  Ο εξοπλισμός πρέπει να θεωρείται ως αναπόσπαστο κομμάτι στην αγορά μιας μοτοσυκλέτας, δεν μπορούμε να επενδύουμε τα πάντα στο όχημα και να τσιγκουνευόμαστε στον ρουχισμό μας.

    Σε τελική ανάλυση, το αν θα χρησιμοποιήσουμε ή όχι σωστά τον εξοπλισμό προστασίας εξαρτάται αποκλειστικά από εμάς. Φυσικά, η εκπαίδευση σχετικά με την αξία του εξοπλισμού στη χώρα μας είναι μάλλον… μηδενική από τις σχολές οδηγών, αλλά υφίσταται πρόσφορο πεδίο στις σχολές ασφαλούς οδήγησης, που ήδη υπάρχουν και φέρνουν αποτελέσματα. Πέραν τούτου, ζούμε σε μια εποχή που μας χαρίζει πρόσβαση σε τόνους πληροφοριών και γνώσης με ένα μόνο κλικ, άρα το να ισχυριστεί κανείς ότι δεν υπάρχει σωστή πληροφόρηση γύρω από τον εξοπλισμό μοτοσυκλέτας είναι τουλάχιστον…αστείο.

    Εσείς τι λέτε; Κατανοούμε τον ρόλο του προστατευτικού εξοπλισμού; Θέλουμε να προστατευτούμε ή βρίσκουμε λόγους να μην το κάνουμε; Ποιος είναι, τελικά, ο σωστός τρόπος να εκπαιδευτεί ο μέσος αναβάτης μοτοσυκλέτας, στον εξοπλισμό και την σπουδαιότητά του;


    Πηγή: mototriti

    Νέο KTM 890 Adventure 2021


     

    Αποκαλύφθηκε και η βασική έκδοση της νέας γκάμας των 890 Adventure από την KTM, ολοκληρώνοντας την νέα περιπετειώδη τριάδα της εταιρείας.


    Πριν λίγες ημέρες, διαβάζατε για την επίσημη αποκάλυψη των νέων KTM 890 Adventure R και R Rally, με την εταιρεία να ανεβάζει τον πήχη του κυβισμού στην μεσαία πλατφόρμα της. Τώρα, καταφθάνει να ολοκληρώσει την γκάμα και η «βασική έκδοση», ήτοι το KTM 890 Adventure.
       

    Το μοντέλο φυσικά φέρει τον νέο κινητήρα LC8c, ο οποίος επωφελείται από αύξηση κυβισμού στα 889 κυβικά τόσο μέσω μεγαλύτερης διαμέτρου κυλίνδρων κατά 2 χιλιοστά, όσο και της διαδρομής κατά 3 χιλιοστά. Η απόδοση του νέου κινητήρα φτάνει τους 105 ίππους και 10,2 kgm ροπής, φέροντας στρόφαλο βαρύτερο κατά 20% για καλύτερη αίσθηση λειτουργίας στις χαμηλότερες στροφές του φάσματος και καλύτερο ζύγισμα της μοτοσυκλέτας. Ο νέος κινητήρας είναι φυσικά σύμφωνος και με τις προδιαγραφές Euro5 και φέρει νέο ενισχυμένο συμπλέκτη και αισθητήρα προανάφλεξης.
     
     

    Εξοπλιστικά,
     το μοντέλο βάσης επωφελείται από την ενσωμάτωση ανάρτησης WP APEX εμπρός και πίσω, με διαδρομή στα 200 χιλιοστά και ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου πίσω, νέα ελαστικά ειδικά επιλεγμένα για το μοντέλο και νέο ελαφρύτερο υποπλαίσιο. Παράλληλα, μιλάμε για μια νέα σέλα ρυθμιζόμενη σε ύψος, μια ψηλότερη ζελατίνα, οθόνη TFT με δυνατότητα σύνδεσης smartphone, Cornering ABS και Traction control. Στον προαιρετικό εξοπλισμό, ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει cruise control, quickshifter, θερμαινόμενη σέλα και γκριπ και διάφορες επιλογές από βαλίτσες.
     
    Αναμένονται περισσότερα, συγκεκριμένα για την διάθεση και την τιμή του 890 Adventure στην αγορά μας.


    Πηγή: mototriti
    Scroll to Top