Αποκαλύφθηκε και η βασική έκδοση της νέας γκάμας των 890 Adventure από την KTM, ολοκληρώνοντας την νέα περιπετειώδη τριάδα της εταιρείας.
Πριν λίγες ημέρες, διαβάζατε για την επίσημη αποκάλυψη των νέων KTM 890 Adventure R και R Rally, με την εταιρεία να ανεβάζει τον πήχη του κυβισμού στην μεσαία πλατφόρμα της. Τώρα, καταφθάνει να ολοκληρώσει την γκάμα και η «βασική έκδοση», ήτοι το KTM 890 Adventure.
Το μοντέλο φυσικά φέρει τον νέο κινητήρα LC8c, ο οποίος επωφελείται από αύξηση κυβισμού στα 889 κυβικά τόσο μέσω μεγαλύτερης διαμέτρου κυλίνδρων κατά 2 χιλιοστά, όσο και της διαδρομής κατά 3 χιλιοστά. Η απόδοση του νέου κινητήρα φτάνει τους 105 ίππους και 10,2 kgm ροπής, φέροντας στρόφαλο βαρύτερο κατά 20% για καλύτερη αίσθηση λειτουργίας στις χαμηλότερες στροφές του φάσματος και καλύτερο ζύγισμα της μοτοσυκλέτας. Ο νέος κινητήρας είναι φυσικά σύμφωνος και με τις προδιαγραφές Euro5 και φέρει νέο ενισχυμένο συμπλέκτη και αισθητήρα προανάφλεξης.
Εξοπλιστικά, το μοντέλο βάσης επωφελείται από την ενσωμάτωση ανάρτησης WP APEX εμπρός και πίσω, με διαδρομή στα 200 χιλιοστά και ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου πίσω, νέα ελαστικά ειδικά επιλεγμένα για το μοντέλο και νέο ελαφρύτερο υποπλαίσιο. Παράλληλα, μιλάμε για μια νέα σέλα ρυθμιζόμενη σε ύψος, μια ψηλότερη ζελατίνα, οθόνη TFT με δυνατότητα σύνδεσης smartphone, Cornering ABS και Traction control. Στον προαιρετικό εξοπλισμό, ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει cruise control, quickshifter, θερμαινόμενη σέλα και γκριπ και διάφορες επιλογές από βαλίτσες.
Αναμένονται περισσότερα, συγκεκριμένα για την διάθεση και την τιμή του 890 Adventure στην αγορά μας.
Το μοντέλο φυσικά φέρει τον νέο κινητήρα LC8c, ο οποίος επωφελείται από αύξηση κυβισμού στα 889 κυβικά τόσο μέσω μεγαλύτερης διαμέτρου κυλίνδρων κατά 2 χιλιοστά, όσο και της διαδρομής κατά 3 χιλιοστά. Η απόδοση του νέου κινητήρα φτάνει τους 105 ίππους και 10,2 kgm ροπής, φέροντας στρόφαλο βαρύτερο κατά 20% για καλύτερη αίσθηση λειτουργίας στις χαμηλότερες στροφές του φάσματος και καλύτερο ζύγισμα της μοτοσυκλέτας. Ο νέος κινητήρας είναι φυσικά σύμφωνος και με τις προδιαγραφές Euro5 και φέρει νέο ενισχυμένο συμπλέκτη και αισθητήρα προανάφλεξης.
Εξοπλιστικά, το μοντέλο βάσης επωφελείται από την ενσωμάτωση ανάρτησης WP APEX εμπρός και πίσω, με διαδρομή στα 200 χιλιοστά και ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου πίσω, νέα ελαστικά ειδικά επιλεγμένα για το μοντέλο και νέο ελαφρύτερο υποπλαίσιο. Παράλληλα, μιλάμε για μια νέα σέλα ρυθμιζόμενη σε ύψος, μια ψηλότερη ζελατίνα, οθόνη TFT με δυνατότητα σύνδεσης smartphone, Cornering ABS και Traction control. Στον προαιρετικό εξοπλισμό, ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει cruise control, quickshifter, θερμαινόμενη σέλα και γκριπ και διάφορες επιλογές από βαλίτσες.
Αναμένονται περισσότερα, συγκεκριμένα για την διάθεση και την τιμή του 890 Adventure στην αγορά μας.
Πηγή: mototriti
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου