Λίγο από streetfighter, λίγο από Café Racer και με βάση μία από τις κορυφαίες superbikes της Suzuki, αυτή η μοτοσυκλέτα είναι κάτι διαφορετικό. Απολαύστε.
Το μυαλό ενός δημιουργικού customizer δεν σταματάει ποτέ και στην προκειμένη περίπτωση, ο λόγος γίνεται για τον Arno Overweel από την Ολλανδία. Κάποτε, ο Overweel είχε κατασκευάσει ένα «υβρίδιο» ενώνοντας το μονόμπρατσο ψαλίδι μίας Honda VFR800 με ένα Suzuki GSX-R1100. Θέλοντας να κάνει το ίδιο χρησιμοποιώντας τους τροχούς και το ψαλίδι από ένα Ducati 1098, ο Overweel αναζητούσε μια GSX-R 1100 για δότη, μέχρι που, ψάχνοντας αγγελίες, έπεσε πάνω στην παλιά δημιουργία του! Ο Overweel δεν έχασε χρόνο και το αγόρασε πίσω.
Στο εργαστήριο του, ο Overweel ξεκίνησε με το ταίριασμα του πλαισίου του GSX-R με το ψαλίδι από το Ducati 1098, που ήθελε αρκετή δουλειά αφαίρεσης και προσθήκης μετάλλου για το σωστό κεντράρισμα. Το αμορτισέρ πίσω είναι της Showa, ρυθμισμένο από την HK Suspension και τοποθετείται σε νέες βάσεις υποπλαισίου, ενώ το τελευταίο είναι custom και ολοκαίνουργιο, φιλοξενώντας την σέλα και το πίσω φωτιστικό σώμα.
Στο εμπρός μέρος, το πιρούνι προέρχεται από μία Panigale, ενώ ο σταυρός του τιμονιού είναι νέος custom κατασκευής σε μηχανουργείο. Τα κλιπ-ον είναι custom και είναι φτιαγμένα από ανθρακόνημα που εδράζεται σε αλουμινένιους σφιγκτήρες, ενώ το εμπρός φωτιστικό σώμα προέρχεται από μία Harley V-Rod.
Σε επίπεδο απόδοσης, ο Overweel τοποθέτησε μία τετράδα καρμπυρατέρ Mikuni 40 χιλιοστών με φίλτρα K&N και έφτιαξε μία custom εξάτμιση, με τους ίππους της κατασκευής του να ξεπερνούν τους 145. Ακόμα, νέα είναι η καλωδίωση του μοντέλου, η μπαταρία που τοποθετήθηκε στην ουρά, οι μικρές αλλαγές στην μορφολογία του ρεζερβουάρ και η ιδιαίτερη μπλε απόχρωση. Πως σας φαίνεται;
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου