Συνεχίζει να αναπτύσσεται η «μεσαία», υπερτροφοδοτούμενη μοτοσυκλέτα από την Suzuki, σύμφωνα με τα τελευταία νέα. Δείτε περισσότερα.
Φαίνεται όμως ότι η Suzuki δεν έχει εγκαταλείψει επ ουδενί το project, αφού πατέντες κατατέθηκαν πάλι για το μοντέλο, τις οποίες αλίευσαν οι Βρετανοί δημοσιογράφοι του BikeSocial. Συγκεκριμένα, η Suzuki φαίνεται ότι κάνει και πάλι αλλαγές στον επίμαχο κινητήρα, αυτή την φορά σκεφτόμενη και τις αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων.
Πιο συγκεκριμένα, οι νέες πατέντες εμφανίζουν την τοποθέτηση ενός ευμεγέθους καταλύτη, πολύ κοντά στο turbo το οποίο είναι επίσης πολύ κοντά στις εξαγωγές των κυλίνδρων. Και τα δύο στοιχεία αυτά επιτρέπουν τόσο την πλήρη εκμετάλλευση της ενέργειας των εξερχόμενων καυσαερίων, όσο και την διατήρηση του καταλύτη στην θερμοκρασία λειτουργίας –η οποία είναι πάντα ιδιαίτερα υψηλή. Επιπλέον, διαφορετική εμφανίζεται η διάταξη των δύο εμπρός ψυγείων: Το χαμηλότερο από τα δύο είναι πιο στενό, αφήνοντας τον καταλύτη αλλά και το turbo στην ροή του αέρα για καλύτερη ψύξη τους.
Το project φαίνεται ότι έχει ακόμα δουλεία, όπως θα λέγαμε στην καθομιλουμένη, με την Suzuki να μην αποκαλύπτει περισσότερες πληροφορίες. Ελπίζουμε ότι τελικά όλη αυτή η δουλειά θα πιάσει τόπο και θα οδηγήσει και σε μία μοτοσυκλέτα παραγωγής, παρά ένα ακόμα concept ή ακόμα χειρότερα, μονάχα μηχανολογικές ασκήσεις επί χάρτου…
Πηγή: mototriti
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου