• Latest News

    ΒMW: Επιβεβαίωση για τον 1.800άρη Boxer!


    Επισήμως μίλησαν οι Βαυαροί για το κολοσσιαίο νέο μοτέρ τους, που εντοπίστηκε σε custom μοτοσυκλέτα στην Ιαπωνία. Τι λένε;


    Πριν λίγες ημέρες, σας φέραμε μια είδηση σχετικά με ένα νέο κινητήρα Boxer από την BMW, ο οποίος δοκιμάζεται και τοποθετείται ήδη σε custom πλατφόρμες. Η BMW αποφάσισε να σπάσει την σιωπή της –εν μέρει-, αποκαλύπτοντας κάποια πράγματα για τον κινητήρα αυτόν.


    Ο μεγάλος Boxer λοιπόν είναι ένας καινούργιος κινητήρας, και ας θυμίζει τα παλιότερα αερόψυκτα Βαυαρικά μοτέρ. Αυτό προφανώς γίνεται σκόπιμα, προκειμένου ο κινητήρας να έχει το απαραίτητο ρετρό look, καθώς όπως όλα δείχνουν, θα χρησιμοποιηθεί σε νέο cruiser μοντέλο το οποίο θα «χτυπήσει» τις Harley-Davidson, Indian και πιθανότατα, το Ducati Diavel. Ο κινητήρας θα είναι αερόψυκτος και θα χρησιμοποιεί ωστήρια για την λειτουργία των βαλβίδων του, χωρίς επικεφαλής εκκεντροφόρους, κάτι που προσθέτει κι άλλο στους ρετρό «πόντους».


    Για ποιο λόγο όμως η BMW αποφάσισε να ανέβει τόσο δραστικά στα κυβικά, στην Boxer πλατφόρμα της; Υπάρχουν αρκετοί λόγοι. Αρχικά, με την έλευση του Euro 5, οι αερόψυκτοι κινητήρες είναι ουσιαστικά… καταδικασμένοι, καθώς όταν η ισχύς τους ανεβαίνει, αντίστοιχα ανεβαίνουν και οι ρύποι τους. Με έναν μεγαλύτερου κυβισμού κινητήρα, μια εταιρεία μπορεί να «βγάλει» τα επιθυμητά άλογα και ροπή, χωρίς να λειτουργεί σε ρυπογόνες συνθήκες. Ακόμη, ένας μεγάλος κυβισμός βοηθά στην τοποθέτηση ενός νέου μοντέλου στην αγορά, αν μιλάμε για την κατηγορία των cruisers στα οποία κατά πάσα πιθανότητα, θα εισέλθει η νέα BMW που περιμένουμε.

    Σχετικά με την απόδοση αυτού του νέου κινητήρα, η BMW δεν αποκαλύπτει τίποτα. Λέει μάλιστα, κατά λέξη, ότι «περισσότερες λεπτομέρειες για τον κινητήρα και την πιθανή μελλοντική χρήση του θα επικοινωνηθούν σε μια περαιτέρω χρονική στιγμή»


    Πηγή: mototriti

    Προσθήκες στους κανονισμούς Κάποιες επιπλέον αλλαγές για το ’19



    Είδαμε ορισμένες αλλαγές που θα υιοθετηθούν από τη νέα χρονιά στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, όμως δεν είναι οι μόνες.

    Υπάρχουν μερικές ακόμα που αξίζουν της προσοχής μας:

    Αντικαταστάτες οδηγοί
    Ομάδες της Moto2 και της Moto3 συχνά αντικαθιστούν τραυματίες οδηγούς τους με αναβάτες από άλλα Πρωταθλήματα, όπως για παράδειγμα το Ισπανικό. Από εδώ και πέρα οι αντικαταστάτες θα μπορούν να αγωνίζονται στα Πρωταθλήματά τους και οι μέρες που θα αγωνίζονται εκεί δεν θα μετρούν για το GP, κάτι που σημαίνει ότι θα μπορούν να αγωνίζονται στην ίδια πίστα εντός 14 ημερών από το GP.

    Ποινή για προσπέραση σε κίτρινη σημαία
    Μέχρι τώρα η ποινή φαινόταν στον οδηγό σε διάρκεια πέντε γύρων. Από το ’19 η ενημέρωση προς τον αναβάτη που δέχεται την ποινή θα γίνεται για τρεις γύρους.

    Εκκίνηση μοτοσυκλετών
    Απαγορεύεται πλέον, για λόγους ασφαλείας, οι μοτοσυκλέτες να παίρνουν μπροστά μέσα στα box και αυτό θα γίνεται αποκλειστικά και μόνο στη γραμμή των pits.

    Αλλαγές στη διάθεση των ελαστικών
    MotoGP: Τα διαθέσιμα βρόχινα ελαστικά για τους οδηγούς αυξάνονται από 11 σε 13 (6 μπροστά και 7 πίσω).

    Moto3/Moto2: Δεν υπάρχει περιορισμός στα ελαστικά, αλλά από εδώ και πέρα ο προμηθευτής (Dunlop) θα πρέπει να έχει έτοιμα προς χρήση το λιγότερο τέσσερα σετ βρόχινων ελαστικών ανά αναβάτη.


    Πηγή; motograndprix.gr

    Νέες αλλαγές στους κανονισμούς Τι προβλέπεται για το 2019


    Από το 2019 θα ισχύει ένας νέος κανονισμός για το πως θα παίρνουν τερματισμό αναβάτες οι οποίοι έχουν φύγει από τη σέλα της μοτοσυκλέτας τους.

    Δεν είναι αρκετά συνηθισμένο το φαινόμενο να βλέπουμε αναβάτες να τερματίζουν έχοντας πέσει και να περνά η μοτοσυκλέτα και αυτοί ξεχωριστά τη γραμμή τερματισμού.

    Πιο πρόσφατα είχε συμβεί στον Αγώνα του Assen πέρυσι, όταν ο Bo Bendsneyder - που αγωνιζόταν στην κατηγορία της Moto3 - έπεσε λίγα μέτρα πριν τερματίσει (φωτό).

    Μέχρι τότε ίσχυε ο κανονισμός που έπρεπε ο αναβάτης να ακουμπά τη μοτοσυκλέτα του όταν περνά τη γραμμή τερματισμού, ώστε να πάρει τους βαθμούς.

    Ο Ολλανδός, που τα έδωσε όλα σ’ εκείνον τον Αγώνα μπροστά στους συμπατριώτες του, δεν ακουμπούσε τη μοτοσυκλέτα κι έτσι ακυρώθηκε, χάνοντας τη 10η θέση.

    Πλέον τα πράγματα αλλάζουν:
    «Στο μέλλον, ο χρόνος τερματισμού θα καθορίζεται από το πρώτο κομμάτι του αναβάτη ή της μοτοσυκλέτας του, όποιο από τα δύο περάσει τελευταίο τη γραμμή τερματισμού».

    Ουσιαστικά δηλαδή, ο Bendsneyder θα έπαιρνε χρόνο τερματισμού (και θέση) στο Assen όταν περνούσε και ο ίδιος τη γραμμή, μιας και τότε πρώτα πέρασε η KTM του και τελευταίος αυτός.

    Επιπλέον, έχουμε αλλαγές και για το ποιοί αναβάτες έχουν το δικαίωμα να ξαναπάρουν θέση στο grid μετά από έναν Αγώνα που διεκόπη κι ενώ προηγουμένως αυτοί είχαν πτώση.

    Κάτι τέτοιο έγινε στον τελευταίο Αγώνα της χρονιάς, στην Valencia στη μεγάλη κατηγορία, όταν ο Pol Espargaro έπεσε στο πρώτο σκέλος αλλά ξεκίνησε στο δεύτερο και πήρε το βάθρο.

    Μέχρι φέτος, ο κανονισμός έλεγε ότι ο κάθε αναβάτης μπορεί να συμμετάσχει στην επανέναρξη του Αγώνα, αν καταφέρει εντός 5 λεπτών να έχει επιστρέψει με τη μοτοσυκλέτα του στα pits.

    Ο Bradley Smith - και πάλι στην Valencia - τα κατάφερε, αλλά πλέον αλλάζουν και εδώ τα δεδομένα και ο νέος κανονισμός αναφέρει:
    «Σε περίπτωση κόκκινης σημαίας, όλοι οι οδηγοί που δεν εμπλέκονται ενεργά στον Αγώνα δεν θα έχουν δικαίωμα επανεκκίνησης».

    Ως «ενεργοί» οδηγοί νοούνται μόνον εκείνοι που συνεχίζουν τον Αγώνα μέσα στην πίστα, προσπαθούν να επισκευάσουν/επανεκκινήσουν τη μοτοσυκλέτα τους, προσπαθούν να επιστρέψουν στον Αγώνα ή να γυρίσουν στα pits.

    Σύμφωνα με την απόφαση: «Αποκλειστικά και μόνο οι Αγωνοδίκες θα αποφασίζουν ποιός είναι ενεργός και ποιός όχι. Στη συγκεκριμένη απόφαση δεν θα υπάρχει δικαίωμα έφεσης».
    Τέλος, θα έχουμε ημερομηνία λήξης των βαθμών που παίρνουν τα εργοστάσια με κάθε τους βάθρο.

    Όταν συγκεντρώνουν έξι βαθμούς (3 για νίκη, 2 για 2η θέση και 1 για 3η θέση) τότε χάνουν τα πλεονεκτήματα των έξτρα μοτέρ, τεστ κτλ την επόμενη σεζόν.

    Κάτι τέτοιο έγινε με την Suzuki, ενώ επί της ουσίας ο κανονισμός αυτός ισχύει τώρα για την KTM, η οποία πήρε τον 1ο της βαθμό με την 3η θέση του
     Pol Espargaro στην Valencia.

    Έτσι, αν σε ακριβώς δυο χρόνια η ΚΤΜ δεν έχει πάρει άλλο βαθμό, τότε αυτός ο ένας θα ακυρωθεί.


    Πηγή; motograndprix.gr

    Μήπως πετάς τα λεφτά σου στις αλλαγές λαδιών;



    Χαρίζεις φράγκα στον μάστορα σου αλλάζοντας τα λάδια σου κάθε 5.000 χιλιόμετρα, επειδή «έτσι έμαθες» ή «δεν αντέχουν άλλο τα λάδια»; Αναθεώρησε τώρα!

    Ένας από τους μύθους που διαιωνίζεται ακόμα μεταξύ των μοτοσυκλετιστών, είναι ότι τα λάδια πρέπει να αλλάζονται «κάθε 5.000 χιλιόμετρα αυστηρά» ενώ σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να ξεπεράσουν τις 10.000 χιλιόμετρα σε χρήση… Αυτά τα στοιχεία όμως δεν έχουν κανένα απολύτως αντίκρισμα στη σημερινή εποχή, καθώς έχουν αλλάξει πολλά πράγματα στους κινητήρες και στα λιπαντικά. Τι ισχύει λοιπόν;

    Αν αλλάζεις λάδια κάτω από τις 5.000 χιλιόμετρα, απλά πετάς τα λεφτά σου

    Στη σημερινή εποχή πρακτικά καμία μοτοσυκλέτα ή scooter δεν απαιτεί αλλαγή λαδιών τόσο σύντομα. Εδώ και καιρό, οι περισσότερες μοτοσυκλέτες έχουν αυξήσει τα διαστήματα απαιτούμενης αλλαγής λαδιών πάνω από τις 10.000 χιλιόμετρα και στο ίδιο μονοπάτι βαδίζουν πλέον και τα μοντέλα μικρότερου κυβισμού. Μόνο κάποια μοντέλα παπιών ζητούν αλλαγή λαδιών σύντομα –και αυτό διότι έχουν μικρή ποσότητα η οποία καταπονείται έντονα. Αρα, αν εμμένεις στο να αλλάζεις τα λάδια κάθε 5.000, απλά σπαταλάς χρήματα και λάδι που είναι ακόμα λειτουργικό.

    Ακολουθούμε μόνο, τις οδηγίες του κατασκευαστή

    Ο κατασκευαστής του δικύκλου μας είναι και αυτός που έχει καθορίσει τι λάδια πρέπει να του βάζουμε και κάθε πότε πρέπει να αλλάζονται. Για παράδειγμα, μια αλλαγή κάθε 12.000 χιλιόμετρα, είναι κάτι που έχει καθοριστεί από το εργοστάσιο για κάποιους λόγους, μετά από εξονυχιστικές μελέτες και δοκιμές. Ακόμα, η τεχνολογία των λιπαντικών έχει προχωρήσει δραματικά και τα λιπαντικά έχουν πολύ μεγαλύτερη αντοχή στο χρόνο και την καταπόνηση. Πλέον, ακόμη και τα συμβατικά, μη συνθετικά «ορυκτέλαια» ανταποκρίνονται σε πολύ αυστηρές προδιαγραφές , ενώ τα «καλά» συνθετικά λάδια είναι υπεράνω κριτικής για τις περισσότερες πολιτικές εφαρμογές.

    Διάβασε το manual για να μη σε πιάνουν «κότσο»

    Το βιβλίο οδηγιών της μοτοσυκλέτας είναι όπλο για τον αναβάτη της. Πέρα από τα «προφανή», αν θέλετε, τα περισσότερα εγχειρίδια αναφέρουν σημαντικές τεχνικές λεπτομέρειες, όπως για παράδειγμα τύπο και διαστήματα αλλαγής λαδιών. Κάθε αναβάτης πρέπει να γνωρίζει κάποια βασικά στοιχεία συντήρησης, για το δίκυκλο που οδηγεί. Σε αυτό τον κόσμο που η απάτη οργιάζει, δεν είναι λίγοι οι μάστορες ή οι έμποροι λιπαντικών που εξαπατούν τους αναβάτες, πατώντας στο αδύναμο σημείο της άγνοιάς τους. Έτσι λοιπόν, αν είστε διαβασμένοι όσο χρειάζεται σε αυτό το θέμα, θα ξέρετε τι να απαντήσετε, αν κάποιος μάστορας σας πει: «Είναι πάρα πολλά τα 10.000 χιλιόμετρα για λάδι στη μοτοσυκλέτα»…

    Τι πιστεύετε εσείς;

    Είναι σωτήρια πρακτική ή… πεταμένα λεφτά, το να αλλάζουμε λάδια πιο συχνά από όσο προβλέπεται; Εμπιστεύεστε τους τεχνικούς σε ό, τι σας πουν ή το ψάχνετε και μόνοι σας, όταν έρθει η ώρα της αλλαγής; Και το πιο σημαντικό: Εσείς ποια μέθοδο ακολουθείτε; Αλλάζετε κάθε 5 ή... όταν πρέπει; 


    Πηγή: mototriti

    Suzuki: Hayabusa τέλος και επίσημα!


    Επισήμως φεύγει από τις αγορές μετά από 20 χρόνια, το θρυλικό hypersport της Suzuki, που έμεινε στην ιστορία και αγαπήθηκε όσο λίγες μοτοσυκλέτες.

    Ανοίξτε ένα πακέτο χαρτομάντιλα, βάλτε το αγαπημένο σας λυπηρό τραγούδι και ετοιμαστείτε. Η Suzuki, σύμφωνα με βρετανικές πηγές, ανακοίνωσε και επίσημα ότι η GSX-R1300 Hayabusa, τερματίζει την παρουσία της στις αγορές, βγαίνοντας εκτός παραγωγής το 2019.

    Πρόκειται για μια εξέλιξη που ίσως πιάνει αρκετούς στο ξαφνικό, καθώς τα τελευταία χρόνια οι φήμες για την νέα, τρίτη γενιά της μοτοσυκλέτας οργίαζαν. Ωστόσο, το βασικό πρόβλημα του μοντέλου ήταν και είναι οι ρύποι. Η Hayabusa δεν συμφωνεί με τις Euro4 προδιαγραφές και μέχρι τώρα διατίθετο στην Ευρώπη με ειδική άδεια, ενώ με τις πολύ αυστηρότερες Euro5 να καραδοκούν, η Suzuki αποφάσισε να μην μπει στην διαδικασία που απαιτείται για τον εναρμονισμό του μοντέλου.

    Με τις περισσότερες αγορές του κόσμου να υιοθετούν προδιαγραφές ρύπων παρόμοιες με αυτές του Euro4, το μοντέλο ουσιαστικά οδηγείται στον αφανισμό από του χρόνου. Έτσι, η παραγωγή διακόπτεται από τα Ιαπωνικά εργοστάσια, ενώ μόνο στην αγορά της Αμερικής η Busa θα διατίθεται και του χρόνου, ως stock μοντέλο και μέχρι εξάντλησης.

    Τα σενάρια για την επόμενη μέρα δεν είναι πολλά, ωστόσο όλα συγκλίνουν προς την παρουσίαση μιας μοτοσυκλέτας-αντικαταστάτη του θρυλικού Γερακιού, χωρίς όμως να αποκαλύπτονται περισσότερα. Υπάρχουν ωστόσο κάποιες σοβαρές ενδείξεις, ότι το Hayabusa ως όνομα, θα στολίσει και την νέα μοτοσυκλέτα. Μένει μόνο να δούμε, τι επιφυλάσσει ο χρόνος.


    Πηγή: mototriti

    BMW: Έρχεται boxer 1.800 κυβικών;


    Νέος κινητήρας εθεάθη σε custom μοντέλο, που μπορεί να αποτελεί πλατφόρμα δοκιμής του! Περιμένουμε τον μεγαλύτερο boxer όλων των εποχών;



    Στην έκθεση Hot Rod Custom Show στην Yokohama της Ιαπωνίας, Βρετανοί συνάδελφοί μας ανακάλυψαν μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα custom μοτοσυκλέτα από την Custom Work Zon, βασισμένη σε έναν boxer της BMW. Εκτός από το μινιμάλ στυλ της, που θυμίζει τις τετρακύλινδρες Αμερικανικές υπερταχείες της δεκαετίας του 1910-20, στην καρδιά της βρίσκεται ένας θηριώδης κινητήρας.


    Πρόκειται για έναν boxer που έρχεται από την BMW, ο οποίος είναι πραγματικά τέρας κυβισμού, με 1.800 κ.εκ.!Προσέχοντας τις λεπτομέρειες, ο κινητήρας φαίνεται να είναι μια custom παραγγελία του πελάτη στο Βαυαρικό εργοστάσιο, με την μονάδα να θυμίζει εμφανισιακά και σαν διάταξη τα πρώτα boxer μοτέρ της εταιρείας. Το μοτέρ αυτό, ωστόσο, σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, είναι μια καινούργια μονάδα και όχι τροποποίηση ενός παλαιότερου Boxer.

    Τι σημαίνει αυτό; Για κάποιους, αυτό είναι ξεκάθαρη ένδειξη ότι η BMW, έχει ήδη έτοιμο τον μεγαλύτερο boxer που έχει βγάλει ποτέ σε παραγωγή και αναζητά πλατφόρμες να τον δοκιμάσει! Το σενάριο αυτό βασίζεται στο γεγονός, ότι πριν η BMW παρουσιάσει την σειρά R nineT, είχε ήδη επιδείξει τις προθέσεις της με ένα Custom μοντέλο, που είχε επιμεληθεί ο Roland Sands και είχε την ονομασία Concept Ninety (τυχαίο; Δεν νομίζουμε.).

    Τι λοιπόν μπορεί να ετοιμάζει η BMW; Ανθρωποι του διεθνούς χώρου κάνουν λόγο για μια custom-retro τεράστιου κυβισμού, έτοιμη να αντιμετωπίσει τόσο τον ευρωπαϊκό ανταγωνισμό, όσο και αντίστοιχες προτάσεις από τις Indian και Harley. Ο χρόνος θα έχει τον τελευταίο λόγο...

    Πηγή; mototriti

    Yamaha Tenere 700: Στις σημαντικότερες μοτό του 2019



    Μπορεί η μεσαία μοτοσυκλέτα περιπέτειας της Yamaha να ξεχωρίσει ανάμεσα στις καλύτερες του 2019; Φυσικά και μπορεί. Δείτε τους λόγους.


    To 2019 προμηνύεται μια μεγάλη χρονιά για την μοτοσυκλέτα. Σε Intermot και EICMA, αλλά και στο σαλόνι του Παρισιού, οι κατασκευαστές έδειξαν «άγριες» διαθέσεις αποκαλύπτοντας ούτε λίγο, ούτε πολύ, πάνω από 70 νέα μοντέλα μοτοσυκλετών και scooters. Ποια όμως ξεχωρίζουν μέσα από όλα αυτά, ως τα καλύτερα μοντέλα του 2019;

    Τις επόμενες ημέρες, θα ασχοληθούμε αναλυτικά με τα  μοντέλα μοτοσυκλετών και scooters, τα οποία ξεχωρίζουν ως οι πλέον ισχυρότερες προτάσεις, για το 2019.

    Yamaha Tenere 700

    Πρόκειται για μία από τις πλέον αναμενόμενες, ολοκαίνουργιες μοτοσυκλέτες για το 2019. Η Yamaha ρίχνει ένα δυνατό χαρτί στην παρτίδα των Adventure μοτοσυκλετών μεσαίου κυβισμού, χρησιμοποιώντας ένα ισχυρό όνομα από την ιστορία της και χτίζοντας ένα νέο μοντέλο, με κινητήρα και τεχνογνωσία που ήδη έχουν αποδείξει την δυναμική τους. Το Tenere 700 παρουσιάστηκε στην φετινή EICMA, αφού όμως πρώτα γύρισε τον κόσμο σε μορφή προπαραγωγής, δοκιμάζοντας τις δυνατότητές του σε σκληρές διαδρομές εκτός δρόμου. Μπορεί η Tenere 700 να αναδειχθεί σε ένα από τα καλύτερα μοντέλα του 2019;



    Τεχνικά μιλώντας

    Η Tenere 700 είναι μια μοτοσυκλέτα που σχεδιάστηκε βασισμένη στην πρωτότυπη T7. Χτίστηκε πάνω σε ένα καινούργιο, ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, σχεδιασμένο για μικρό βάρος και μεγάλη αντοχή –βασικά προαπαιτούμενα για χρήση δρόμου. Ως πηγή ισχύος της Tenere 700 επιλέχθηκε ο πασίγνωστος δικύλινδρος CP2, που χρησιμοποιείται ήδη με τεράστια επιτυχία στα MT-07 και Tracer 700 και έχει συγκλονίσει αναβάτες και δημοσιογράφους, με την συμπεριφορά του.  Ο κινητήρας αποδίδει 75 ίππους και για την περίσταση του Tenere 700, έχει δεχθεί αλλαγές στην τελική μετάδοση και τον ψεκασμό.

    Οι ακτινωτοί τροχοί των 21 και 18 ιντσών, εμπρός και πίσω αντίστοιχα, συνεργάζονται με νέες, μεγάλης διαδρομής αναρτήσεις. Εμπρός, χρησιμοποιείται ένα πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι 43 χιλιοστών διαμέτρου, το οποίο προσφέρει διαδρομή 210 χιλιοστών. Πίσω, ένα αμορτισέρ με διαδρομή 200 χιλιοστών και ρυθμιζόμενο από απόσταση, ακόμη και εν κινήσει, αναλαμβάνει το δύσκολο έργο, συνεργαζόμενο με ένα ελαφρύ ψαλίδι αλουμινίου.

    Η εργονομία ήταν κάτι στο οποίο δόθηκε μεγάλη σημασία στην σχεδίαση του Tenere 700 και πολλά στοιχεία της μοτοσυκλέτας στοχεύουν στην παροχή ελέγχου και άνεσης στον αναβάτη. Το κωνικό τιμόνι, το στενό ρεζερβουάρ και η επίπεδη σέλα χαρίζουν μεγάλη ευελιξία επιλογής της κατάλληλης θέσης οδήγησης στον αναβάτη, ενώ το φέρινγκ έχει σχεδιαστεί για υψηλό βαθμό ανεμοκάλυψης. Το σύστημα ABS της Tenere 700 μπορεί να απενεργοποιηθεί, αφήνοντας τον απόλυτο έλεγχο του φρεναρίσματος στον αναβάτη.H Yamaha δηλώνει πως το νέο μοντέλο, θα έχει μια αυτονομία άνω των 350 χιλιομέτρων.



    Γιατί είναι στις καλύτερες μοτοσυκλέτες για το 2019;
    1. Η μεσαία adventure κατηγορία είναι η σημαντικότερη στην Ελλάδα: Οι μοτοσυκλέτες on-off, πέρα από το ότι διανύουν μια περίοδο μεγάλης επιτυχίας παγκοσμίως και στην χώρα μας, είναι παράλληλα οι μοτοσυκλέτες που είναι οι πιο κατάλληλες για την ελληνική πραγματικότητα. Παράλληλα, είναι έκδηλη η τάση των αναβατών, να προτιμούν πλέον μοτοσυκλέτες της κατηγορίας σε μικρότερο κυβισμό, που εξασφαλίζει τόσο μικρότερα έξοδα όσο και πιο διαχειρίσιμη οδηγική συμπεριφορά. Το Tenere 700 έχει λοιπόν όλα τα φόντα, να πρωταγωνιστήσει στην κατηγορία. Αρκεί μόνο να σκεφτούμε, πόση επιτυχία έχει σημειώσει η πρώτη μοτοσυκλέτα της CP2 πλατφόρμας στα 700 κυβικά, το ΜΤ-07.
    2. Έχει έναν από τους καλύτερους κινητήρες στην βιομηχανία: Ο CP2 των 689 κυβικών και των 75 ίππων είναι ένας κινητήρας-διαμάντι. Με κύριο χαρακτηριστικό του την πλούσια ροπή του, την άμεση απόκρισή του στο γκάζι και την ομαλή λειτουργία του, ο CP2 μπορεί να κινήσει με αξιώσεις την νέα Tenere 700 ενθουσιάζοντας τον αναβάτη της. Παράλληλα, με το μικρό βάρος και τις διαστάσεις του, αλλά και την μικρή του κατανάλωση, καθίσταται ιδανικός για ταξίδια και εξερευνήσεις εκτός δρόμου. Επίσης, μην ξεχνάμε κάτι πολύ σημαντικό: Οι 75 ίπποι είναι μια απόλυτα διαχειρίσιμη τιμή ισχύος, για μοτοσυκλέτα εκτός δρόμου και όχι υπερβολική. 
    3. Έχει δημιουργήσει έντονη αναμονή: Με το World Raid, η Yamaha προώθησε παγκόσμια το Tenere 700, δίνοντας την ευκαιρία σε πολλές αγορές στον πλανήτη, να το γνωρίσουν. Μέσα από τον χρόνο αναμονής που ανήλθε σχεδόν στα 2 χρόνια, η Yamaha έχτισε την επιθυμία στους αναβάτες, παρουσιάζοντας ένα σύνολο που εντυπωσίασε και είναι σίγουρο, πως η εταιρεία γνωρίζει το πώς θα διαθέσει το μοντέλο ξεχωριστά σε κάθε αγορά, προκειμένου να είναι επιτυχημένο.
    4. Είναι καθαρά χωμάτινη μοτοσυκλέτα. Πρόκειται για ένα μοντέλο που έχει δημιουργηθεί με ξεκάθαρη ταυτότητα και αποστολή. Αυτό σημαίνει, πως η ποιότητα του τελικού προϊόντος μόνο υψηλή μπορεί να είναι, μιας και δεν αναγκάζεται να κάνει συμβιβασμούς προς διάφορες κατευθύνσεις. Η Tenere 700 είναι μια μοτοσυκλέτα που προορίζεται ξεκάθαρα για οδήγηση κυρίως εκτός δρόμου και το εξοπλιστικό της επίπεδο υπογραμμίζει αυτό το χαρακτηριστικό. Επιπλέον, αποτελεί μια εναλλακτική πρόταση σε μια κατηγορία, που διαρκώς δείχνει να στρέφεται προς την άσφαλτο και την ταξιδιωτική χρήση μεγάλων αποστάσεων, δίνοντας επιλογές σε αναβάτες που δεν ψάχνουν μόνο αυτά. 



      Πηγή: mototriti

      Domenicali: Έρχονται 29 νέες Ducati


      Δηλώσεις για το μέλλον της ιταλικής εταιρείας, τα νέα μοντέλα της αλλά και το που θα χρησιμοποιηθεί ξανά ο V4, έκανε ο Claudio Domenicali.

      Μεγάλα είναι τα σχέδια που ο επικεφαλής της Ducati, Claudio Domenicali, έχει για τα επόμενα χρόνια. Ο Ιταλός επιχειρηματίας μίλησε για τα επόμενα μοντέλα της εταιρείας, ενώ δεν δίστασε να πει τν γνώμη του και για την πιθανότητα παρουσίασης ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας.

      Ο Domenicali είπε: «Θα παρουσιάσουμε 29 νέες μοτοσυκλέτες στα επόμενα 5 χρόνια. Θα συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε νέες εκδόσεις των υπαρχόντων προϊόντων μας αλλά θα μπούμε και σε κατηγορίες στις οποίες δεν είμαστε ήδη. Μέρος αυτής της κίνησης θα είναι να χρησιμοποιήσουμε τον V4 και σε άλλες πλατφόρμες.»

      Ο Domenicali αναφέρθηκε επίσης και στην πιθανότητα να χρειαστεί η Ducati, να παράξει ηλεκτρική μοτοσυκλέτα, χωρίς όμως να κρύβει τον σκεπτικισμό του για το τελικό αποτέλεσμα. «Οι ηλεκτρικές είναι συναρπαστικές αλλά η τεχνολογία είναι αυτή που είναι, δεν μπορείς να ξεγελάσεις την χημεία. Αυτή την στιγμή, αφαιρούμε 15 κιλά καύσιμο και τα αντικαθιστούμε με 150 κιλά μπαταρίας. Αν υπάρχει κανονισμός να φτιάξουμε ηλεκτρικές σε 5 χρόνια, θα το κάνουμε, αλλά θα είναι μια χειρότερη μοτοσυκλέτα από αυτές που φτιάχνουμε τώρα»

      Ο Ιταλός έκανε και μια ευχάριστη παρένθεση, μιλώντας για την Panigale V4R, στην οποία τόνισε το τεχνολογικό επίπεδο της μοτοσυκλέτας με ένα τολμηρό παράδειγμα: «Αν πάρεις μια Panigale V4R σε αγωνιστικό στήσιμο, έχεις καλύτερα πτερύγια, κάποια καλύτερα ηλεκτρονικά και καλύτερες αναρτήσεις από ότι στα MotoGP. Έχεις επίσης το Cornering ABS, που απαγορεύεται στο MotoGP. Πολλοί αγωνιζόμενοι χάνουν το μπροστινό και πέφτουν, με το δικό μας σύστημα δεν πρόκειται να πέσει ούτε ένας αναβάτης»


      Πηγή; mototriti

      Τέλος συνεργασίας Rossi-Cadalora


      Την λήξη της επαγγελματικής τους σχέσης ανακοίνωσαν ο Rossi και ο προπονητής του για την τελευταία 3ετία.

      Μόλις πριν λίγο δημοσιεύθηκε, πως ο Valentino Rossi και ο Luca Cadalora θα διακόψουν την επαγγελματική τους σχέση. Ο Cadalora, ο οποίος ήταν ο προσωπικός προπονητής του Rossi κατά την διάρκεια της περιόδου 2015-2018, δεν θα βρίσκεται στο πλάι του «Γιατρού» το 2019.

      Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, οι λόγοι απόσυρσης του Cadalora είναι οικογενειακοί και η απόφαση ανήκει στον 55χρονο προπονητή, χωρίς να συντρέχει λόγος απομάκρυνσης του.

      Ο Rossi προέβη σε δηλώσεις για το θέμα αυτό, λέγοντας συγκεκριμένα: «Ο Cadalora δυστυχώς αποφάσισε να μας πει αντίο. Μετά από 3 σεζόν αποφάσισε να μείνει σπίτι του γιατί η σεζόν είναι πολύ μεγάλη, λείπεις πολύ καιρό. Είναι πραγματικά κρίμα γιατί νιώθω πραγματικά καλά μαζί του, νομίζω το ίδιο νιώθει και αυτός, αλλά πήρε μια οικογενειακή απόφαση».

      «Είναι κάτι προσωπικό. Προσπαθήσαμε πολύ να τον κρατήσουμε, αλλά τελικά αποφάσισε να το κάνει έτσι. Η πολύ καλή μας σχέση παραμένει και νομίζω ότι σίγουρα θα συνεχιστεί» συμπλήρωσε ο Rossi.


      Πηγή; mototriti

      Dovi: Δεν ήμουν ο πιο γρήγορος! Απλά οι άλλοι ήταν πιο αργοί!



      Για τον Andrea Dovizioso η σημερινή του νίκη στην Valencia δεν ήταν αποτέλεσμα μόνο των αλλαγών που έκανε ο ίδιος και η ομάδα του στη μοτοσυκλέτα.

      Ο Dovi κατάφερε να κερδίσει στην Valencia και να χαρίσει στην Ducati την πρώτη της νίκη στην πίστα εδώ και μια δεκαετία, ενώ για τον ίδιο ήταν η πρώτη της καριέρας του εκεί!

      Με την επανέναρξη του Αγώνα που διακόπηκε αρχικά λόγω έντονης βροχόπτωσης, ο Doviκατάφερε να βγει νικητής στο σπριντ των 14 γύρων. Να πως εξήγησε τη νίκη του μετά:

      «Δεν ήμουν ο πιο γρήγορος στον Αγώνα, σε σχέση με την εικόνα στα ελεύθερα, απλά κάποιοι άλλοι ήταν πιο αργοί απ’ ότι στα ελεύθερα».

      «Πολλοί είναι γρήγοροι στα ελεύθερα αλλά όχι στον Αγώνα. Η νοοτροπία του οδηγού αλλάζει πολύ από τις δοκιμές στον Αγώνα».

      «Υπάρχουν πολλοί τρόποι να δουλέψεις όλο το Σ/Κ κι έτσι, ακόμα κι αν δεν είσαι ο πιο γρήγορος, δεν σημαίνει ότι δεν μπορείς να παλέψεις για το βάθρο».


      «Επιπλέον σε έναν τέτοιο Αγώνα τα πάντα μπορούν να συμβούν. Είχαμε πολλές πτώσεις.

      Ο Marcήταν δυνατός με το μεσαίο πίσω ελαστικό, αλλά νομίζω δεν ήταν καλό για το τόσο νερό που είχαμε. Όμως ήταν εκεί, επομένως όλα ήταν ανοιχτά».

      Στη συνέχεια μίλησε για την επανέναρξη του Αγώνα και τις αλλαγές που έκαναν στη μοτοσυκλέτα του.

      «Κάναμε κάποιες αλλαγές γιατί είχαμε δει ότι ο Valentino ήταν πολύ πιο γρήγορος στα φρένα, στην είσοδο των στροφών».

      «Ο λόγος που δεν μπορούσα στον πρώτο Αγώνα να είμαι τόσο δυνατός κι εγώ εκεί, ήταν το πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας. Κι έτσι αλλάξαμε εκεί κάτι».

      «Ο συνδυασμός του νέου ελαστικού που βάλαμε, με τις αλλαγές στο set-up δούλεψαν καλά κι έτσι είμαι πολύ χαρούμενος για τη δουλειά που κάναμε».

      «Σε κάθε δοκιμή η ταχύτητά μας ήταν καλή, όμως ποτέ δεν ήμασταν οι πιο γρήγοροι. Στο τέλος όμως, στις κατατακτήριες και στον Αγώνα ήμασταν εκεί και είμαι χαρούμενος που χάρισα τη νίκη στην ομάδα μου».

      Ο Dovi έφτασε τα εννέα βάθρα φέτος που είναι προσωπικό ρεκόρ για τον ίδιο, ξεπερνώντας τα οχτώ που είχε πέρυσι.

      Στο τέλος, είπε και για το λόγο που σήκωσε το χέρι λίγα δευτερόλεπτα αφότου είχε περάσει μπροστά από τον Rins στον πρώτο Αγώνα, ζητώντας τη διακοπή.

      «Μας είχαν ζητήσει από την Επιτροπή Ασφαλείας να τους λέμε για την κατάσταση της ασφάλτου, μιας και από την τηλεόραση δεν μπορείς να το καταλάβεις».

      «Για εμάς είναι πιο εύκολο να κατανοήσουμε πότε φτάνουμε στο όριο, πότε το ξεπερνάμε ή πότε όλα είναι καλά».

      «Τους έδωσα την πληροφόρηση και πήραν αμέσως την απόφαση».


      Πηγή; motograndprix.gr

      Rossi: Χωρίς τη διακοπή Θα είχα πάρει τη νίκη!



      Δεύτερο λάθος σε δεύτερο συνεχόμενο Αγώνα. Κάτι στο οποίο δεν μας έχει συνηθίσει ο Valentino Rossi.

      Ωστόσο αυτή ήταν η πραγματικότητα για τον Ιταλό άσο, ο οποίος έφυγε από την πίστα με μια πικρή γεύση στα χείλη.

      Ο λόγος; Πιστεύει ότι χωρίς τη διακοπή του Αγώνα θα είχε την ευκαιρία να πάρει τη νίκη!

      «Δυστυχώς δεν κατάφερα να πάρω μια νίκη φέτος, αλλά φτάσαμε κοντά τόσο στο στεγνό όσο και στο βρεγμένο».

      Αυτές οι εμφανίσεις του όμως, τόσο στην Sepang, όσο και στην Valencia, ελπίζει ότι θα αποτελέσουν τη βάση για ένα καλύτερο 2019.

      «Είναι κρίμα, πολύ κρίμα και λυπάμαι... χρειαζόμουν αυτό το βάθρο και για την Yamaha και για όλη την ομάδα. Από το Sachsenring και μετά δεν έχουμε καταφέρει να πάρουμε βάθρο».

      «Σίγουρα έκανα λάθος αλλά δεν καταλάβαμε τι ακριβώς έγινε από την τηλεμετρία που είδαμε.

      Δεν περίμενα να πέσω... κρατάω την ικανοποίηση ότι παλέψαμε για τη νίκη στους δυο τελευταίους Αγώνες. Είναι καταπληκτικό συναίσθημα».

      Στο φινάλε της φετινής σεζόν, ο Valentino κατάφερε να πάρει την τρίτη θέση στη βαθμολογία απέναντι στον ομόσταυλό του, τον Vinales.

      «Είμαι η καλύτερη Yamaha και νομίζω ότι μου άξιζε διότι πάλεψα ακόμα και στις δύσκολες στιγμές. Και δεν ήταν εύκολο, επειδή ξεκίνησα 16ος και ο Maverick 1ος».
      Και παρά το ότι ήταν 16ος έφτασε κοντά στην πρώτη του νίκη για το 2018.

      «Όταν έπεσε η κόκκινη σημαία ήμουν πολύ γρήγορος. Είχα το σωστό ελαστικό μπροστά και για εμάς ήταν αρνητικό που σταμάτησε ο Αγώνας».

      «Από την άλλη όμως, ήταν σωστό για το θέμα της ασφάλειας. Ήταν σωστό γιατί η πίστα είχε πολύ νερό και τα πράγματα άρχιζαν να γίνονται επικίνδυνα».

      «Αν δεν είχαμε τη διακοπή νομίζω ότι θα κέρδιζα τον Andrea, αλλά έκαναν σωστά και σταμάτησαν τον Αγώνα».

      Στο δεύτερο σκέλος ο Dovi είχε πάρει το πάνω χέρι:

      «Το πρόβλημά μου ήταν ότι δεν είχα άλλα καινούργια ελαστικά. Αντίθετα ο Andrea είχε ακόμα δυο καινούργια και δεν ξέρω που τα είχε κρύψει», έλεγε γελώντας.

      «Ήταν αυτό που στρατηγικά του έδωσε το πάνω χέρι».

      Στο τέλος της σεζόν γίνεται κι ένας σύντομος απολογισμός:

      «Το τελείωμα ήταν αρκετά καλό, αλλά για να παλέψουμε απέναντι στις Honda και στις Ducatiθέλουμε βοήθεια από την Ιαπωνία».

      «Από τεχνικής άποψης δεν είμαστε στο επίπεδο των καλύτερων. Ναι, ο Vinales κέρδισε, αλλά παίζουν ρόλο και οι συνθήκες. Σ’ εκείνον τον Αγώνα έπεσε ο Marquez».

      Εδώ και καιρό ακούμε και διαβάζουμε τις δηλώσεις του Vinales, ο οποίος ουσιαστικά ζητά από την Yamaha να ακούσει περισσότερο αυτόν. Ο Rossi λέει σχετικά με αυτό:

      «Είναι λογικό να υπάρχει αντιπαλότητα μέσα στο ίδιο box, αλλά μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι δεν υπάρχουν προτιμήσεις για την εξέλιξη της μοτοσυκλέτας».

      «Μιλάω με τον Maverick και κατά 90% έχουμε την ίδια γνώμη, λέμε τα ίδια πράγματα. Σας διαβεβαιώνω ότι θα ήμουν χαρούμενος αν η Yamaha έφερνε όλα όσα θέλει ο Vinales. Αρκεί να φέρει κάτι».

      Και συνεχίζει:
      «Δεν ξεκινήσαμε καλά τη σεζόν. Ελπίζαμε ότι θα είχαμε καινούργια εξαρτήματα μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα, αλλά δεν ήρθε κάτι».

      «Την ίδια ώρα η Ducati έκανε βήματα μπροστά. Αν είχαμε κάτι, τουλάχιστον θα παλεύαμε. Κάτι άρχισε να κινείται στους τελευταίους Αγώνες και είδατε τ’ αποτελέσματα».

      Παρά ταύτα, αυτή δεν ήταν η χειρότερή του σεζόν στην Yamaha.

      «Νομίζω ήταν το 2013. Τότε είχα κερδίσει έναν Αγώνα, αλλά ήμουν αρκετές φορές μακριά από τους τρεις πρώτους. Φέτος ήμουν πιο δυνατός».

      «Η καλύτερη στιγμή φέτος ήταν η pole στο Mugello και η χειρότερη όταν έπεσα στην Sepangενώ θα μπορούσα να είχα κερδίσει».


      Πηγή: motograndprix.gr

      Rossi: Γρήγορος στην Valencia; Συνήθως όχι, αλλά η Μ1 έχει βελτιωθεί!



      Ενδοοικογενειακή μάχη στην Valencia. Κάπως έτσι θα μπορούσε να περιγράψει κανείς τον Αγώνα αυτό το Σ/Κ για το δίδυμο της Yamaha.

      Τόσο ο Valentino Rossi, όσο και ο Maverick Vinales, θα μπουν στην πίστα την Κυριακή για να μάθουμε στο τέλος του Αγώνα ποιος θα πάρει την 3η θέση στη βαθμολογία.

      Η Valencia δεν είναι στις αγαπημένες πίστες του Vale, ωστόσο ο Ιταλός παραμένει αισιόδοξος μετά τις πρόσφατες πολύ καλές εμφανίσεις της M1.

      «Θα έχει ενδιαφέρον αυτό το Σ/Κ διότι είναι μια πίστα στην οποία συνήθως δεν είμαστε γρήγοροι, αλλά στους τελευταίους Αγώνες έχουμε βελτιωθεί».

      «Στην Μαλαισία ήμασταν πολύ γρήγοροι όλο το Σ/Κ και στον Αγώνα, αλλά δυστυχώς δεν μας βγήκε. Παραμένουν όμως τα θετικά».

      Με την άκρη του μυαλού στην επόμενη σεζόν, ο Rossi συνεχίζει λέγοντας:

      «Θα βάλουμε τα δυνατά μας για τον Αγώνα στην Valencia. Θέλουμε να τελειώσει η σεζόν μ’ ένα θετικό αποτέλεσμα».

      «Μετά υπάρχουν τα τεστ σε Valencia και Jerez.... έτσι οι επόμενες εβδομάδες θα είναι γεμάτες».


      Πηγή: motograndprix.gr

      Video: 18 σεζόν σε 2 λεπτά! «Ευχαριστούμε Dani Pedrosa»


      Σήμερα το απόγευμα, στις 17:00 ώρα Ελλάδας, το MotoGP θα τιμήσει τον Dani Pedrosa για την προσφορά του στο άθλημα.

      Λίγες ώρες πριν μπει στην πίστα για τελευταία φορά, για τον τελευταίο του Αγώνα, ο Dani θα ανακηρυχθεί Θρύλος του MotoGP σε μια ειδική τελετή.

      Στην πίστα που είναι ο πολυνίκης, ο Pedrosa θα προσπαθήσει να πετύχει αυτό που είχε καταφέρει και πέρυσι: να πάρει δηλαδή τη νίκη!

      Κι αν τα καταφέρει, τότε θα διευρύνει το ρεκόρ του, τον 16 συνεχόμενων ετών με τουλάχιστον μια νίκη στα GP.

      Πέρυσι, με τη νίκη του στην Valencia, ισοφάρισε τον Giacomo Agostini και είναι μόνο αυτοί οι 2 οδηγοί που έχουν καταφέρει να πάρουν τουλάχιστον μια νίκη για 12 συνεχόμενα χρόνια στη μεγάλη κατηγορία.

      Ο Ισπανός θα προσπαθήσει στον Αγώνα της Κυριακής να τα κάνει 13 τα χρόνια.

      Παρακάτω είναι ένα 2λεπτο video-αφιέρωμα στην πλούσια και μεγάλη καριέρα του DaniPedrosa.




      Πηγή: motograndprix.gr

      Kymco SuperNEX – Ηλεκτρικό πρωτότυπο στην EICMA 2018



      Η Kymco επενδύει πολύ σοβαρά στην ηλεκτροκίνηση. Πέρα από τα ηλεκτρικά scooter καθημερινής μετακίνησης που θα προσθέσει στη γκάμα της, η Kymco σκοπεύει να δημιουργήσει ένα ηλεκτρικό superbike, το Kymco SuperNEX που θα είναι ηλεκτροκίνητο, θα έχει πολύ δυνατές επιδόσεις και κάποια πολύ ενδιαφέροντα έξτρα χαρακτηριστικά.

      Kymco-Supernex-electric-suprebike-11
      Οι επιδόσεις που ανακοινώνει το εργοστάσιο είναι πραγματικά αντίστοιχες με ένα σύγχρονο 1000άρι superbike: 0 - 100km/hr σε 2,9’’, 0 - 200km/hr σε 7,5’’ και 0 - 250km/hr σε 10,9’’.

      Η Kymco όμως δεν ανακοίνωσε μόνο μια πολύ γρήγορη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα, αλλά προσέθεσε και δύο έξτρα χαρακτηριστικά που υπόσχονται να κάνουν την εμπειρία με το Kymco SuperNEX πολύ πιο «μοτοσυκλετιστική». Το ένα από αυτά τα χαρακτηριστικά είναι ότι του έβαλε 6τάχυτο κιβώτιο. Κανονικά ένας ηλεκτροκινητήρας δεν χρειάζεται κιβώτιο ταχυτήτων επειδή μπορεί και αποδίδει τη μέγιστη ροπή του από την αρχή της περιστροφής του. Η Kymco όμως πιστεύει ότι η μοτοσυκλετιστική εμπειρία δεν είναι απόλυτα σωστή χωρίς κιβώτιο ταχυτήτων και γι’ αυτό έχει σχεδιάσει ένα. Το άλλο χαρακτηριστικό είναι ότι του προσέθεσε… ήχο. Οι ηλεκτροκινητήρες ακούγονται πολύ διαφορετικά σε σχέση με τους βενζινοκινητήρες, για την ακρίβεια δεν ακούγονται, ενώ οι κινητήρες επιδόσεων παράγουν ένα δυνατό βουητό, που προστίθεται στον ήχο της αλυσίδας, των ελαστικών και τους αεροδυναμικούς θορύβους, αλλά δεν συγκρίνεται με ένα τετρακύλινδρο μοτέρ με ελεύθερη εξάτμιση και το ουρλιαχτό του ram air. Γι’ αυτό η Kymco έφτιαξε μια γεννήτρια που παράγει ήχο (Active Acoustic Motor) ο οποίος μπορεί να ρυθμιστεί από τον αναβάτη να είναι στο επίπεδο του αρέσει.

      Αλλα ενδιαφέροντα στοιχεία για το Kymco SuperNEX είναι ότι έχει traction control και wheelie control για έλεγχο της επιτάχυνσης, ενώ ταυτόχρονα το στήσιμό του αποτελείται από αλουμινένιο πλαίσιο και από ακριβά ευρωπαϊκά κομμάτια, όμως αναρτήσεις Öhlins, φρένα Brembo και τροχούς OZ με ελαστικά Metzeler Racetec.

      Δεν γνωρίζουμε ακόμη άλλα ενδιαφέροντα στοιχεία, όπως αυτονομία, τελική ταχύτητα (αυτονομία με τελική ταχύτητα και μέγιστη αυτονομία), χρόνο φόρτισης και φυσικά κόστος. Δεν γνωρίζουμε επίσης αν το Kymco SuperNEX θα κατασκευαστεί του χρόνου ή σε μια δεκαετία. Οπωσδήποτε το περιμένουμε με ανυπομονησία.
      Kymco-Supernex-electric-suprebike-10

      Copyright© Δημήτρης Μπαζίνας – 2018
      Copyright© MrBike – 2018

      Dani: Ο τελευταίος Αγώνας! «Όλη μου η προσοχή: στην οδήγηση»



      Η μεγάλη και πλούσια καριέρα του Dani Pedrosa φτάνει στο τέλος της κι αυτό θα γίνει μπροστά στους συμπατριώτες του, αυτό το Σ/Κ στην πίστα της Valencia.

      Ο Dani, αναβάτης της Honda από το 2001 στα GP, κέρδισε τρεις Παγκόσμιους Τίτλους στις μικρές κατηγορίες, προτού ανέβει στη μεγάλη το 2006.

      Έχοντας 31 νίκες σε όλη του την καριέρα, σημαίνει ότι ο Pedrosa είναι ο πιο επιτυχημένος αναβάτης στην ιστορία, χωρίς να έχει κατακτήσει Τίτλο.

      Πάντως για την προσφορά αλλά και για το ήθος που έδειξε όλα αυτά τα χρόνια, ο Dani θα τιμηθεί αύριο και το όνομά του θα προστεθεί σ’ αυτό των Θρύλων του MotoGP.

      «Είναι βέβαιο ότι στην Valencia θα είναι κάπως ιδιαίτερα τα πράγματα, καθώς είναι ο τελευταίος μου Αγώνας», σχολίασε ο Dani.

      «Επομένως είναι λογικό τα συναισθήματά μου να είναι λίγο διαφορετικά απ’ ότι συνήθως».

      «Θα έχουμε πολλή δουλειά, μιας και πολλοί από τους δικούς μου θα είναι εκεί και θα θέλουν να περάσουν χρόνο μαζί μου».

      «Όπως και να ‘χει, όταν ανεβαίνω στη μοτοσυκλέτα όλη μου η προσοχή είναι στην οδήγηση.

       Η Valencia είναι από τις αγαπημένες μου πίστες και φυσικά θα παλέψω για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα».

      Ο Αγώνας στην Valencia αποτελεί την τελευταία ευκαιρία του Dani να συνεχίσει ένα εκπληκτικό σερί που έχει, καθώς κερδίζει τουλάχιστον έναν Αγώνα τα τελευταία 16 χρόνια!

      Ο Ισπανός θα είναι ο νέος οδηγός εξέλιξης της KTM από τη νέα σεζόν, έχοντας υπογράψει με το συγκεκριμένο κατασκευαστή πριν από μερικές εβδομάδες.


      Πηγή: motograndprix.gr

      Pursang E-Street. ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ SCRAMBLER



      Η μόδα των ρετρό αγγίζει σιγά σιγά και της ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες, όπως φαίνεται από την E-Street.

      Η Pursang είναι μια Ισπανική εταιρεία με έδρα τη Βαρκελώνη το όνομα της οποίας προέρχεται από την ομώνυμη χωμάτινη μοτοσυκλέτα της Bultaco. Η E-Street είναι σχεδιασμένη με στόχο το χαμηλό βάρος και την ευκολία χειρισμών σε κάθε οδόστρωμα, ενώ ξεχωρίζει χάρη στη scrambler εμφάνιση. Είναι εφοδιασμένη με ένα brushless μοτέρ της  Ashwoods το οποίο αποδίδει 11kW, δηλαδή, περίπου 15 ίππους και μπορεί να οδηγηθεί με δίπλωμα Α1. Τραβάει ρεύμα από δυο αποσπώμενες μπαταρίες που αφαιρούνται σηκώνοντας τη σέλα και την ουρά της μοτοσυκλέτας. Βέβαια, δεν είναι απαραίτητο να αφαιρεθούν για να φορτιστούν, αφού μπορεί η μοτοσυκλέτα να συνδεθεί με κοινή πρίζα. Η αυτονομία του E-Street κυμαίνεται από τα 90 έως τα 120 χιλιόμετρα, ανάλογα με τη χρήση, ενώ στο μέλλον θα υπάρχουν διαθέσιμες μπαταρίες μεγαλύτερης χωρητικότητας.



      Το πλάισιό του είναι ατσάλινο και συνεργάζεται με αλουμινένιο ψαλίδι, ενώ έχουμε ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός και μονό αμορτισέρ πίσω. Οι δίσκοι των φρένων είναι τύπου «μαργαρίτα» και πατάει σε τροχούς 18 ιντσών με ακτίνες οι οποίοι φορούν ελαστικά της Pirelli. Φυσικά, όλα τα φώτα είναι LED για χαμηλή κατανάλωση. Η σέλα του απέχει 820 χιλιοστά από το έδαφος και δεν μπορεί να φιλοξενήσει δεύτερο άτομο, ενώ το φαρδύ τιμόνι δίνει καλό μοχλό σύμφωνα με την εταιρεία και κάνει παιχνιδάκι την κίνηση μέσα στην πόλη. Ο αναβάτης θα ενημερώνεται για τις λειτουργίες της μοτοσυκλέτας μέσα από μια μεγάλη TFT οθόνη.


      Πηγή: mototriti
      Scroll to Top