Είδαμε ορισμένες αλλαγές που θα υιοθετηθούν από τη νέα χρονιά στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, όμως δεν είναι οι μόνες.
Υπάρχουν μερικές ακόμα που αξίζουν της προσοχής μας:
Αντικαταστάτες οδηγοί
Ομάδες της Moto2 και της Moto3 συχνά αντικαθιστούν τραυματίες οδηγούς τους με αναβάτες από άλλα Πρωταθλήματα, όπως για παράδειγμα το Ισπανικό. Από εδώ και πέρα οι αντικαταστάτες θα μπορούν να αγωνίζονται στα Πρωταθλήματά τους και οι μέρες που θα αγωνίζονται εκεί δεν θα μετρούν για το GP, κάτι που σημαίνει ότι θα μπορούν να αγωνίζονται στην ίδια πίστα εντός 14 ημερών από το GP.
Ποινή για προσπέραση σε κίτρινη σημαία
Μέχρι τώρα η ποινή φαινόταν στον οδηγό σε διάρκεια πέντε γύρων. Από το ’19 η ενημέρωση προς τον αναβάτη που δέχεται την ποινή θα γίνεται για τρεις γύρους.
Εκκίνηση μοτοσυκλετών
Απαγορεύεται πλέον, για λόγους ασφαλείας, οι μοτοσυκλέτες να παίρνουν μπροστά μέσα στα box και αυτό θα γίνεται αποκλειστικά και μόνο στη γραμμή των pits.
Αλλαγές στη διάθεση των ελαστικών
MotoGP: Τα διαθέσιμα βρόχινα ελαστικά για τους οδηγούς αυξάνονται από 11 σε 13 (6 μπροστά και 7 πίσω).
Moto3/Moto2: Δεν υπάρχει περιορισμός στα ελαστικά, αλλά από εδώ και πέρα ο προμηθευτής (Dunlop) θα πρέπει να έχει έτοιμα προς χρήση το λιγότερο τέσσερα σετ βρόχινων ελαστικών ανά αναβάτη.
Πηγή; motograndprix.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου