Ένα από τα πράγματα που λείπει σε όσους οδηγούν ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες είναι η αίσθηση του να αλλάζεις ταχύτητες. Η Tacita το ξεπερνάει και εφοδιάζει τη νέα Diabolika με κιβώτιο ταχυτήτων.
Η Diabolika έχει flat track εμφάνιση και είναι βασισμένη στη Supermoto Race T-M με την οποία μοιράζεται το πλαίσιο την μπαταρία και τον υδρόψυκτο ηλεκτροκινητήρα των 25 kW με τα 6.1 κιλά ροπής. Το εντυπωσιακό είναι ότι συνεργάζεται με κιβώτιο 5 ταχυτήτων που, κατασκευάζει η ίδια η Tacita, μέσω ενός υδραυλικού συμπλέκτη. Διαθέτει δυο προγράμματα λειτουργίας Eco και Sport, ενώ δίνει τη δυνατότητα στον αναβάτη να επιλέξει αν θα έχει ή όχι φρένο κινητήρα, το οποίο ανακτά μέρος της ενέργειας και το επιστρέφει στην μπαταρία.
Το ατσάλινο πλαίσιό του συνεργάζεται με ένα πιρούνι 45 χιλιοστών της Marzocchi και μονό αμορτισέρ της Ohlins, ενώ στον τομέα των φρένων έχουμε έναν δίσκο 300 χιλιοστών εμπρός κι έναν 220 χιλιοστών πίσω με δαγκάνες της Brembo. Ένα μικρό ψηφιακό όργανο παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στον αναβάτη και αξίζει να αναφέρουμε ότι ορισμένα τμήματα του φαίρινγκ είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα. Θα υπάρχει και έκδοση με δυο έξτρα μπαταρίες που θα είναι τοποθετημένες σε μικρά σαμάρια για διπλάσια αυτονομία.
Το ατσάλινο πλαίσιό του συνεργάζεται με ένα πιρούνι 45 χιλιοστών της Marzocchi και μονό αμορτισέρ της Ohlins, ενώ στον τομέα των φρένων έχουμε έναν δίσκο 300 χιλιοστών εμπρός κι έναν 220 χιλιοστών πίσω με δαγκάνες της Brembo. Ένα μικρό ψηφιακό όργανο παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στον αναβάτη και αξίζει να αναφέρουμε ότι ορισμένα τμήματα του φαίρινγκ είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα. Θα υπάρχει και έκδοση με δυο έξτρα μπαταρίες που θα είναι τοποθετημένες σε μικρά σαμάρια για διπλάσια αυτονομία.
Πηγή: mototriti
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου