Η ηλεκτροκίνηση φαίνεται να είναι το μέλλον της αστικής μετακίνησης και όχι μόνο. Οι προτάσεις γίνονται όλο και περισσότερες και μάλλον είναι θέμα χρόνου να δούμε κάτι παρόμοιο και στη χώρα μας.
Το Evoluzione είχε αρχικά παρουσιαστεί ως πρωτότυπο στην έκθεση της EICMA to 2016 και τώρα γίνεται πραγματικότητα. Διαθέτει κινητήρα απόδοσης 11 kW, που του δίνει επιδόσεις ανάλογες ενός βενζινοκινητήρα 125 κυβικών, ο οποίος τροφοδοτείται από μια μπαταρία λιθίου χωρητικότητας 6,6 kWh που δίνει αυτονομία περίπου 100 χιλιομέτρων ανάλογα με το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης μιας και διαθέτει 3 (Eco, Normal και Sport), ενώ η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 120 χιλιόμετρα την ώρα.
Στον τομέα των αναρτήσεων έχουμε ένα ανεστραμμένο πιρούνι 37 χιλιοστών εμπρός κι ένα αμορτισέρ της Ohlins που ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση ελατηρίου και την απόσβεση επαναφοράς. Για την επιβράδυνσή του φροντίζουν δυο δίσκοι 305 χιλιοστών με διπίστονη δαγκάνα εμπρός και ένας δίσκος 260 χιλιοστών πίσω επίσης με διπίστονη δαγκάνα. Οι ζάντες του είναι 17 ιντσών και φορούν ελαστικά Pirelli Diablo Rosso III διαστάσεων 110/70-17 και 160/60-17 εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Το βάρος του ανακοινώνεται στα 196 κιλά, αλλά με την τιμή του να είναι στα 9.500 ευρώ, μάλλον δύσκολα κάποιος θα το προτιμήσει έναντι ενός βενζινοκίνητου scooter ή μιας μοτοσυκλέτας.
Στον τομέα των αναρτήσεων έχουμε ένα ανεστραμμένο πιρούνι 37 χιλιοστών εμπρός κι ένα αμορτισέρ της Ohlins που ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση ελατηρίου και την απόσβεση επαναφοράς. Για την επιβράδυνσή του φροντίζουν δυο δίσκοι 305 χιλιοστών με διπίστονη δαγκάνα εμπρός και ένας δίσκος 260 χιλιοστών πίσω επίσης με διπίστονη δαγκάνα. Οι ζάντες του είναι 17 ιντσών και φορούν ελαστικά Pirelli Diablo Rosso III διαστάσεων 110/70-17 και 160/60-17 εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Το βάρος του ανακοινώνεται στα 196 κιλά, αλλά με την τιμή του να είναι στα 9.500 ευρώ, μάλλον δύσκολα κάποιος θα το προτιμήσει έναντι ενός βενζινοκίνητου scooter ή μιας μοτοσυκλέτας.
Πηγή: mototriti
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου