Η Honda θέλει να επανέλθει στην αγορά των μεσαίου ή μικρού κυβισμού on – off μοτοσυκλετών και τα σχέδια που ήρθαν στο φώς της δημοσιότητας το επιβεβαιώνουν.
Το σχεδιάγραμμα δείχνει μια μοτοσυκλέτα που μοιάζει να με τη Dominator που ήταν πολύ δημοφιλής και ήταν στην παραγωγή από το 1988 έως το 2001. Τα σχέδια δείχνουν ένα διακόπτη στην αριστερή πλευρά του τιμονιού, που σημαίνει ότι η νέα μοτοσυκλέτα ίσως διαθέτει επιλογή για διαφορετικές χαρτογραφήσεις, που θα επηρεάζουν την απόδοση του κινητήρα.
Η αρχική Dominator είχε μονοκύλινδρο κινητήρα 643 κυβικών και απόδοσης 44 ίππων και ήταν εφοδιασμένη με σχάρα στο ίδιο επίπεδο με τη σέλα που βοηθούσε στο φόρτωμα αποσκευών. Ο μεγάλος εμπρός τροχός έδινε σταθερότητα και αύξανε τις εκτός δρόμου δυνατότητες της μοτοσυκλέτας.
Τα σχέδια δείχνουν ένα φαίρινγκ που μοιάζει πολύ με του Dominator και μεγάλη σέλα που ανεβαίνει ψηλά στο πίσω μέρος του ρεζερβουάρ, ενώ δεν λείπει και η μεγάλη σχάρα. Με ερωτηματικό παραμένει η επιλογή του κινητήρα. Μπορεί το αρχικό μοντέλο να ήταν στα 650 κυβικά, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι και το νέο θα έχει τον ίδιο κυβισμό. Δεν αποκλείεται η Honda να πάει σε μια on - off στα 250 κυβικά για να ανταγωνιστεί το G310 GS της BMW ή το Versys X-300 της Kawasaki.
Η αρχική Dominator είχε μονοκύλινδρο κινητήρα 643 κυβικών και απόδοσης 44 ίππων και ήταν εφοδιασμένη με σχάρα στο ίδιο επίπεδο με τη σέλα που βοηθούσε στο φόρτωμα αποσκευών. Ο μεγάλος εμπρός τροχός έδινε σταθερότητα και αύξανε τις εκτός δρόμου δυνατότητες της μοτοσυκλέτας.
Τα σχέδια δείχνουν ένα φαίρινγκ που μοιάζει πολύ με του Dominator και μεγάλη σέλα που ανεβαίνει ψηλά στο πίσω μέρος του ρεζερβουάρ, ενώ δεν λείπει και η μεγάλη σχάρα. Με ερωτηματικό παραμένει η επιλογή του κινητήρα. Μπορεί το αρχικό μοντέλο να ήταν στα 650 κυβικά, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι και το νέο θα έχει τον ίδιο κυβισμό. Δεν αποκλείεται η Honda να πάει σε μια on - off στα 250 κυβικά για να ανταγωνιστεί το G310 GS της BMW ή το Versys X-300 της Kawasaki.
Πηγή: mototriti
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου