Το CB500X είναι ιδανικό, όχι μόνο για commuting, αλλά και για μικρά ή μεγάλα ταξίδια. Προσφέρει πολλά, χωρίς η τιμή του να είναι απαγορευτική και είναι ψηλά στις προτιμήσεις του αγοραστικού κοινού.
Δεν χρειάζεσαι πολλά άλογα ή πολλά κυβικά για να ευχαριστηθείς την οδήγηση μιας μοτοσυκλέτας. Το ζητούμενο είναι να μπορείς να καλύψεις τις ανάγκες σου, χωρίς να χρειαστεί να δώσεις ένα σωρό χρήματα. Μπορεί η ιαπωνική εταιρεία να έχει στη γκάμα της Africa Twin, X-ADV και VFR 1200, όμως οι πωλήσεις από τον Ιανουάριο μέχρι και τον Ιούλιο κατατάσσουν το CB500X στη δεύτερη θέση στην κατηγορία των μοτοσυκλετών με 106 μονάδες. Έτσι, συνεχίζει για δεύτερη χρονιά την πολύ καλή πορεία του στην ελληνική αγορά. Η προτίμηση του κοινού είναι η καλύτερη διαφήμιση για το μοντέλο της Honda.
Η εμφάνιση της μοτοσυκλέτας αποπνέει δυναμισμό και συμβαδίζει απόλυτα με τα μοντέρνα πρότυπα της εποχής. Το ανασχεδιασμένο, πιο αιχμηρό και μεγαλύτερο σε μήκος ρύγχος προσθέτει πόντους στην περιπετειώδη εμφάνιση, ενώ ο προβολέας και το πίσω φωτιστικό σώμα είναι τεχνολογίας LED. Η ποιότητα κατασκευής βρίσκεται σε υψηλό επίπεδο, ειδικά αν αναλογιστούμε την προσιτή τιμή της και είναι στα πρότυπα που μας έχει συνηθίσει η Honda. Η θέση οδήγησης τοποθετεί το σώμα σε μια όρθια και άνετη στάση, όπως ακριβώς αρμόζει σε μια μοτοσυκλέτα αυτής της φιλοσοφίας, ενώ η σέλα θα κρατήσει ξεκούραστους τον αναβάτη και τον συνεπιβάτη για πολλά χιλιόμετρα.
Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 471 κυβικών εκατοστών αποδίδει 47 ίππους, ώστε να μπορεί να οδηγηθεί από κατόχους διπλώματος Α2, με την παροχή της ισχύος να γίνεται γραμμικά και ομαλά. Μπορεί να κινείται άνετα με ταχύτητες της τάξης των 130 – 140 χ.α.ω. έχοντας επιπλέον αποθέματα δύναμης για να προσπεράσετε με ασφάλεια, όταν χρειαστεί. Η κατανάλωσή του μπορεί να πέσει κάτω από τα 4 λίτρα / 100 χιλιόμετρα με προσεκτική οδήγηση, κάτι που σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 17,5 λίτρων, του δίνει αυτονομία πάνω από 300 χιλιόμετρα.
Στον έξτρα εξοπλισμό του θα βρείτε πολλά αξεσουάρ, όπως πλαϊνές βαλίτσες, top case, χούφτες, προβολείς ομίχλης κ.α. για να μετατρέψετε το CB500X σας σε μια πραγματική μοτοσυκλέτα τουρισμού. Η τιμή του έχει καθοριστεί στα 7.150ευρώ.
Η εμφάνιση της μοτοσυκλέτας αποπνέει δυναμισμό και συμβαδίζει απόλυτα με τα μοντέρνα πρότυπα της εποχής. Το ανασχεδιασμένο, πιο αιχμηρό και μεγαλύτερο σε μήκος ρύγχος προσθέτει πόντους στην περιπετειώδη εμφάνιση, ενώ ο προβολέας και το πίσω φωτιστικό σώμα είναι τεχνολογίας LED. Η ποιότητα κατασκευής βρίσκεται σε υψηλό επίπεδο, ειδικά αν αναλογιστούμε την προσιτή τιμή της και είναι στα πρότυπα που μας έχει συνηθίσει η Honda. Η θέση οδήγησης τοποθετεί το σώμα σε μια όρθια και άνετη στάση, όπως ακριβώς αρμόζει σε μια μοτοσυκλέτα αυτής της φιλοσοφίας, ενώ η σέλα θα κρατήσει ξεκούραστους τον αναβάτη και τον συνεπιβάτη για πολλά χιλιόμετρα.
Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 471 κυβικών εκατοστών αποδίδει 47 ίππους, ώστε να μπορεί να οδηγηθεί από κατόχους διπλώματος Α2, με την παροχή της ισχύος να γίνεται γραμμικά και ομαλά. Μπορεί να κινείται άνετα με ταχύτητες της τάξης των 130 – 140 χ.α.ω. έχοντας επιπλέον αποθέματα δύναμης για να προσπεράσετε με ασφάλεια, όταν χρειαστεί. Η κατανάλωσή του μπορεί να πέσει κάτω από τα 4 λίτρα / 100 χιλιόμετρα με προσεκτική οδήγηση, κάτι που σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 17,5 λίτρων, του δίνει αυτονομία πάνω από 300 χιλιόμετρα.
Στον έξτρα εξοπλισμό του θα βρείτε πολλά αξεσουάρ, όπως πλαϊνές βαλίτσες, top case, χούφτες, προβολείς ομίχλης κ.α. για να μετατρέψετε το CB500X σας σε μια πραγματική μοτοσυκλέτα τουρισμού. Η τιμή του έχει καθοριστεί στα 7.150ευρώ.
Πηγή: mototriti
Τρελό... Και για εξοπλισμό φυσικά εδώ https://www.hondabikes.gr/
ΑπάντησηΔιαγραφή