To "στρώσιμο" της μοτοσικλέτας έχει ξεπεράσει για πολλούς το στάδιο της υποχρεωτικής διαδικασίας και έχει φτάσει στα όρια της τελετουργίας. Και δικαιολογημένα...Δε λένε άλλωστε ότι η ανατροφή παίζει σημαντικό ρόλο στη μετέπειτα συμπεριφορά του παιδιού;
Γι` αυτό και το στρώσιμο είναι μια διαδικασία αρκετά σημαντική, που φροντίζει για την καλύτερη δυνατή λειτουργία των μηχανικών και όχι μόνο μερών της μοτοσικλέτας. Μην ξεχνάτε ότι μέχρι τη στιγμή, που έφτασε στα χέρια σας η μοτοσικλέτα δεν ήταν παρά ένας ακίνητος συνδυασμός μηχανικών μερών που δεν λειτούργησαν ποτέ. Και οι πρώτες στιγμές λειτουργίας τους δεν πρέπει να είναι απότομες και βίαιες, αλλά στοργικές και προσεκτικές. Όχι όμως σε υπερβολικό επίπεδο, καθώς η λειτουργία πρέπει να είναι πλήρης και να απαιτεί σταδιακά όλο και περισσότερα από τον κινητήρα και τα υπόλοιπα μηχανικά μέρη της μοτοσικλέτας.
1. Στα πρώτα 1.000 χλμ. που ο κινητήρας "ζωντανεύει" για πρώτη φορά, καλό είναι να αποφύγετε την πίεση.
2. Βάλτε κάποια σημάδια στο στροφόμετρό σας και ξεπεράστε τα σταδιακά. Για παράδειγμα, κρατήστε τη λειτουργία μέχρι τις 5.000-6.000 σ.α.λ. στα πρώτα χιλιόμετρα και ανεβείτε σιγά-σιγά, χωρίς να πιέσετε τον κινητήρα.
3. Αντίστοιχα, δεν χρειάζεται να το παρακάνετε με "άψυχα" ανοίγματα του γκαζιού. Η επιτάχυνση πρέπει να είναι γεμάτη, ώστε να κυκλοφορεί καλά το μείγμα του καυσίμου και η βελόνα πρέπει να μη μένει κολλημένη σε ένα σημείο του στροφόμετρου.
4. Εκτός από τον κινητήρα, τις πρώτες ώρες ζωής τους διανύουν και άλλα μέρη της μοτοσικλέτας, όπως τα φρένα και τα ελαστικά. Τον πρώτο καιρό, λοιπόν, θα πρέπει να είστε πολύ πιο προσεκτικοί, καθώς οι επιδόσεις τους δεν θα βρίσκονται το 100%.
5. Μην αμελήσετε το ιδιαίτερα σημαντικό πρώτο service στα 1.000 χλμ. Η αλλαγή των λαδιών που πραγματοποιείται σε αυτό, θα καθαρίσει τον κινητήρα από το γρέζι των πρώτων λειτουργιών του.
2. Βάλτε κάποια σημάδια στο στροφόμετρό σας και ξεπεράστε τα σταδιακά. Για παράδειγμα, κρατήστε τη λειτουργία μέχρι τις 5.000-6.000 σ.α.λ. στα πρώτα χιλιόμετρα και ανεβείτε σιγά-σιγά, χωρίς να πιέσετε τον κινητήρα.
3. Αντίστοιχα, δεν χρειάζεται να το παρακάνετε με "άψυχα" ανοίγματα του γκαζιού. Η επιτάχυνση πρέπει να είναι γεμάτη, ώστε να κυκλοφορεί καλά το μείγμα του καυσίμου και η βελόνα πρέπει να μη μένει κολλημένη σε ένα σημείο του στροφόμετρου.
4. Εκτός από τον κινητήρα, τις πρώτες ώρες ζωής τους διανύουν και άλλα μέρη της μοτοσικλέτας, όπως τα φρένα και τα ελαστικά. Τον πρώτο καιρό, λοιπόν, θα πρέπει να είστε πολύ πιο προσεκτικοί, καθώς οι επιδόσεις τους δεν θα βρίσκονται το 100%.
5. Μην αμελήσετε το ιδιαίτερα σημαντικό πρώτο service στα 1.000 χλμ. Η αλλαγή των λαδιών που πραγματοποιείται σε αυτό, θα καθαρίσει τον κινητήρα από το γρέζι των πρώτων λειτουργιών του.
Πηγή: mototriti
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου