Μέχρι στιγμής η Aprilia RSV4 RF ήταν μια από τις ισχυρότερες superbike μοτοσυκλέτες. Πλέον, περνάει σε άλλο επίπεδο, καθώς συμβαδίζει με τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές Euro 4.
Η νέα Aprilia RSV4 RF προσαρμόστηκε στα πρότυπα του Euro 4. Το μοντέλο διαθέτει ένα μεγαλύτερο τελικό εξάτμισης, ένα ανθρακονημάτινο φίλτρο κι αεραγωγούς ντεπόζιτου. Η νέα εξάτμιση φιλοξενεί δυο εσωτερικούς θαλάμους και ένα κλαπέτο, το οποίο ανοίγει μόνο μετά τις 5.000 σ.α.λ. κι αφήνει τα καυσαέρια να περάσουν από τον μεγαλύτερο από τους δυο θαλάμους.
Το νέο μοντέλο αποδίδει 198 ίππους και ο κινητήρας V4 έχει ρυθμιστεί με ακρίβεια για να μειωθεί το συνολικό βάρος του και η εσωτερική τριβή. Η απόκριση του γκαζιού είναι άμεση. Ακόμα και με την πιο σπορ χαρτογράφηση (mapping "track"), το Aprilia RSV4 RF διαθέτει απαλό κι ελεγχόμενο γκάζι.
Χάρη στη νέα ECU, ο κινητήρας στροφάρει ελαφρώς υψηλότερα από πριν. Ένα από τα εξαιρετικά χαρακτηριστικά της Aprilia RSV4 RF στο παρελθόν ήταν ο κορυφαίος χειρισμός της στο επίπεδο μιας ελαφριάς 600 supersport. Τα εξαρτήματα Öhlins έχουν τώρα μαλακότερα ελατήρια, τα οποία είναι για να παρέχουν καλύτερες ιδιότητες απόσβεσης, ειδικά σε υψηλές ταχύτητες. Το σύστημα πέδησης δεν έχει αλλάξει, εκτός από τους νέους 330 χλστ δίσκους.
Το σύστημα ηλεκτρονικών APRC αναθεωρήθηκε επίσης. Η Aprilia RSV4 RF διαθέτει traction control, που παρεμβαίνει αργά και παρουσιάζει πολύ καλή ποιότητα ελέγχου. Το anti-wheelie control επιτρέπει μικρές σούζες κατά την επιτάχυνση. Αν, όμως, τα πράγματα ξεφύγουν, παρεμβαίνει δραστικά. Το cruise control, το pit limiter και το σύστημα multimedia περιλαμβάνονται στον κατάλογο των ηλεκτρονικών.
Το νέο μοντέλο αποδίδει 198 ίππους και ο κινητήρας V4 έχει ρυθμιστεί με ακρίβεια για να μειωθεί το συνολικό βάρος του και η εσωτερική τριβή. Η απόκριση του γκαζιού είναι άμεση. Ακόμα και με την πιο σπορ χαρτογράφηση (mapping "track"), το Aprilia RSV4 RF διαθέτει απαλό κι ελεγχόμενο γκάζι.
Χάρη στη νέα ECU, ο κινητήρας στροφάρει ελαφρώς υψηλότερα από πριν. Ένα από τα εξαιρετικά χαρακτηριστικά της Aprilia RSV4 RF στο παρελθόν ήταν ο κορυφαίος χειρισμός της στο επίπεδο μιας ελαφριάς 600 supersport. Τα εξαρτήματα Öhlins έχουν τώρα μαλακότερα ελατήρια, τα οποία είναι για να παρέχουν καλύτερες ιδιότητες απόσβεσης, ειδικά σε υψηλές ταχύτητες. Το σύστημα πέδησης δεν έχει αλλάξει, εκτός από τους νέους 330 χλστ δίσκους.
Το σύστημα ηλεκτρονικών APRC αναθεωρήθηκε επίσης. Η Aprilia RSV4 RF διαθέτει traction control, που παρεμβαίνει αργά και παρουσιάζει πολύ καλή ποιότητα ελέγχου. Το anti-wheelie control επιτρέπει μικρές σούζες κατά την επιτάχυνση. Αν, όμως, τα πράγματα ξεφύγουν, παρεμβαίνει δραστικά. Το cruise control, το pit limiter και το σύστημα multimedia περιλαμβάνονται στον κατάλογο των ηλεκτρονικών.
Πηγή: mototriti
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου