• Latest News

    Τι σας εκνευρίζει όταν οδηγείτε;


    Αν μετακινείσαι με μοτοσυκλέτα στους δρόμους της Ελλάδας, έχεις πάντα μια πρόκληση. Να καταφέρεις να παραμένεις ψύχραιμος. Εσάς, τι σας εκνευρίζει περισσότερο;


    Οι περισσότερες διαφωνίες παρατηρούνται κυρίως στο αστικό περιβάλλον. Αθήνα και Θεσσαλονίκη είναι οι μεγαλύτερες πόλεις, οι οποίες κατασκευάστηκαν όταν κυκλοφορούσαν ελάχιστα οχήματα, χωρίς να έχουν καμία πρόβλεψη για το μέλλον. Οι δρόμοι στενοί και κακοφτιαγμένοι, η κίνηση αυξημένη και οι οδηγοί πολλές φορές αφηρημένοι. Αν σε όλα αυτά προσθέσετε και το ελληνικό ταμπεραμέντο, η ψυχραιμία πάει περίπατο…

    Φυσικά για τους αναβάτες δεν είναι μόνο θέμα ψυχραιμίας, αλλά και ασφάλειας αφού οι κίνδυνοι πολλαπλασιάζονται, όταν οδηγείς μοτοσυκλέτα. Ξεκινώντας από τους δρόμους, δεν υπάρχει περίπτωση να μην πέσεις κάποια στιγμή σε μια λακκούβα-χαντάκι που έχει ξεφυτρώσει από το πουθενά… Μπορεί επιτέλους να είδαμε δρόμους ευρωπαϊκών προδιαγραφών στις Εθνικές οδούς, που πληρώνουμε την κάθε διέλευση, αλλά στο υπόλοιπο δίκτυο, δυστυχώς τα πράγματα δεν είναι τόσο ρόδινα. Αντιθέτως, πολλές φορές είναι άκρως επικίνδυνα (ακόμα και αν δεν ¨τρέχεις¨). Αρκεί να φέρουμε στο μυαλό μας την πρόσφυση της ελληνικής ασφάλτου σε μια βροχερή μέρα, τους σηματοδότες πίσω από δέντρα κλπ.
     
    Όσον αφορά τους οδηγούς των οχημάτων (τετράτροχων και δίτροχων), εκεί γίνεται το πραγματικό πάρτι. Συναντάς οδηγούς αυτοκινήτων να ανοίγουν ξαφνικά τις πόρτες στη μέση του δρόμου, τύπους να έρχονται ανάποδα σε μονόδρομο μεσημέρι, κορνάροντας σε κάθε διασταύρωση, άλλους να αλλάζουν αψυχολόγητα λωρίδες κοιτώντας τους καθρέπτες μόνο για να καλλωπίζονται κ.α. Όσον αφορά τα stop, την τήρηση προτεραιότητας και τα κόκκινα φανάρια, σε ορισμένες περιπτώσεις απλώς είναι σα να μην υπάρχουν. Για να υπάρχει σασπένς όλο το 24ωρο, τη νύχτα ο γρήγορος έχει τα μεγάλα φώτα αναμμένα, ώστε ερχόμενος από απέναντι, να μην μπορείς να δεις απολύτως τίποτα.

    Το παρκάρισμα πάνω σε πεζοδρόμια, διαβάσεις, θέσεις Α.Μ.Ε.Α, και πάνω σε γωνίες, ώστε να εμποδίζει την ορατότητα είναι εθνικό σπορ, με το αποκορύφωμα το πάρκινγκ σε πολυκατάστημα όπου ορισμένες φορές κάποιοι ταλαντούχοι οδηγοί αυτοκινήτων, καταφέρνουν να πιάσουν ακόμα και 4 θέσεις.

    Με λίγα λόγια είναι δύσκολο να βρεις μέρα, που θα βγεις στο δρόμο και θα καταφέρεις να μην «ανάψεις».Υπάρχουν ακόμα πολλές περιπτώσεις που δεν αναφέραμε, μιας και ο κάθε αναβάτης σίγουρα θα έχει δει και κάτι διαφορετικό. Εσάς, όμως, τι σας ενοχλεί πιο πολύ και πώς πιστεύετε ότι μπορεί να διορθωθεί;

    Πηγή: mototriti

    motoGP 2018. Η Ταϊλάνδη στο καλεντάρι


    Σήμερα ο διευθυντής της Dorna, Carmelo Ezpeleta, ταξιδεύει στην Ταϊλάνδη για να υπογράψει τα συμβόλαια με την πίστα του Buriram, ώστε αυτή να φιλοξενήσει τα επόμενα χρόνια αγώνα MotoGP


    Η πίστα του Buriram φιλοξενεί ήδη αγώνα του παγκόσμιου πρωταθλήματος Superbikes, ενώ από την επόμενη χρονιά έως και το 2020, θα έχουμε εκεί κι αγώνα MotoGP. Είναι, επίσης, πολύ πιθανό οι δοκιμές που διεξάγονταν στο Phillip Island, να μετακομίσουν στην Ταϊλάνδη τον Φεβρουάριο. Με την είσοδο του αγώνα της Ταϊλάνδης, ολοκληρώνεται το καλεντάρι του 2018 το οποίο θα περιλαμβάνει 19 αγώνες συνολικά, με την αρχή να γίνεται στις 18 Μαρτίου στο Losail του Qatar.

    Για να αποφευχθεί η βραδινή δροσιά της Ταϊλάνδης, η έναρξη του αγώνα θα γίνεται 2 ώρες νωρίτερα, δηλαδή στις 19:00 αντί για 21:00 τοπική ώρα. Το πρόγραμμα του 2018 έχει πολλές ομοιότητες με το φετινό, αφού η σειρά των αγώνων είναι σε μεγάλο βαθμό ίδια. Μένει να επιβεβαιωθεί η τοποθεσία του βρετανικού Grand Prix, αφού ακόμα δεν έχει γίνει γνωστό αν θα διεξαχθεί στο Silverstone ή στο Donington Park. H λογική λέει στο Silverstone, αφού οι εγκαταστάσεις του Donington δεν μπορούν με ευκολία να φιλοξενήσουν αγώνα MotoGP μιας και τα paddock και τα γκαράζ δεν είναι αρκετά μεγάλα για τα φορτηγά και τις μονάδες φιλοξενίας των ομάδων.

    Πηγή: mototriti

    4 Μοτοσυκλέτες πάνω από 300 κ.εκ. που οδηγούνται με δίπλωμα Α2


    Οι 4 καλύτερες επιλογές για κατόχους διπλώματος Α2 για όσους κάνουν τα πρώτα τους βήματα στον κόσμο της μοτοσυκλέτας.


    Το δίπλωμα Α2 θέτει περιορισμό στη μέγιστη ιπποδύναμη, που μπορεί να αποδίδει η μοτοσυκλέτα του κατόχου, το όριο αυτό είναι τα 35 Kw, δηλαδή 47 ίπποιΣτόχος είναι οι νέοι αναβάτες να μπουν σταδιακά στον κόσμο της μοτοσυκλέτας. Ας δούμε ποιες είναι οι 4 καλύτερες επιλογές, που μπορεί να διαλέξει ο κάτοχος ενός διπλώματος Α2.

    Τι να προσέχεις όταν οδηγείς στην πόλη!


    Αστική μετακίνηση, το μεγάλο αγκάθι για τους μοτοσικλετιστές. Και λέμε αγκάθι γιατί οι χαώδεις συνθήκες και οι ρυθμοί των πόλεων φέρνουν σε δεύτερη μοίρα την προσοχή των οδηγών προς τους μοτοσικλετιστές.


    Η μετακίνηση με μοτοσικλέτα εντός πόλεων αποτελεί μία από τις πιο γρήγορες λύσεις. Ωστόσο, δεν είναι απαραίτητα και ο ασφαλέστερος τρόπος μετακίνησης. Κύρια αίτια για αυτό είναι η υπερβολική κίνηση στους δρόμους και πολλές φορές η ανευθυνότητα των οδηγών στη συμπεριφορά και στις αντιδράσεις τους. Τα μάτια σας 14, λοιπόν, καθώς η μετακίνηση στην πόλη κρύβει κινδύνους, τους οποίους πρέπει να έχει κατά νου κάθε συνειδητοποιημένος αναβάτης μοτοσικλέτας.

    1. Πολλές φορές, ανάμεσα από τα μποτιλιαρισμένα αυτοκίνητα πετάγεται ένας πεζός που διασχίζει το δρόμο. Ο αναβάτης μοτοσικλέτας πρέπει να έχει πάντα το νου του και να είναι έτοιμος να αντιδράσει άμεσα.

    2. Η ποιότητα της ασφάλτου στη χώρα μας είναι επιεικώς απαράδεκτη. Φανταστείτε πόσο χειροτερεύει η κατάσταση με τα εκατομμύρια περάσματα οχημάτων καθημερινά. Υπάρχουν πολλά σημεία στα οποία γλιστράει πολύ και απαιτούνται απαλοί χειρισμοί σε γκάζι και φρένο.

    3. Οι κακοτεχνίες και οι λακκούβες που σχηματίζονται στην άσφαλτο, μπορούν να προξενήσουν ζημιά στα ελαστικά ή στους τροχούς της μοτοσικλέτας. Καλό είναι ο μοτοσικλετιστής να οδηγεί στη νοητή ευθεία πίσω από τα λάστιχα του προπορευόμενου αυτοκινήτου, ώστε να έχει καλύτερο οπτικό πεδίο και να τις αποφεύγει πιο εύκολα.

    4. Η ελλιπής σήμανση, καθώς και η κάλυψη των σημάτων από διαφημιστικά, καθιστούν πιο δύσκολη την ασφαλή οδήγηση στην πόλη. Πολλές φορές ο αναβάτης πρέπει να μαντέψει για το σήμα, και σίγουρα να έχει τα μάτια του… 

    5. Η κίτρινη φυλή. Οι ταξιτζήδες σταματούν όπου βρουν πελάτη, ακόμα και μες στη μέση του δρόμου, χωρίς αλάρμ, χωρίς καμία προειδοποίηση. Μεγάλη προσοχή!

    6. Οι κάδοι απορριμμάτων υπάρχουν για τη συλλογή σκουπιδιών και πρέπει να βρίσκονται σε καθορισμένα σημεία. Ωστόσο, κάποιοι οδηγοί ΙΧ, προς αναζήτηση πάρκινγκ, μετακινούν τους κάδους ακόμα και στη μέση του δρόμου.

    7. Μεγάλα οχήματα, όπως φορτηγά και λεωφορεία, κρύβουν την ορατότητα των δικυκλιστών. Σε ό,τι αφορά λοιπόν την προσπέραση τέτοιων οχημάτων, πρέπει να γίνεται με προσοχή για να αποφευχθούν τα χειρότερα.

    8. Οι μοτοσικλέτες χωράνε σχεδόν παντού για να παρκάρουν. Ωστόσο, οι δικυκλιστές πρέπει να προνοούν ότι τα διπλανά αυτοκίνητα χρειάζονται χώρο για να ξεπαρκάρουν, καθώς δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που οδηγοί IX στην προσπάθειά τους αυτή, ρίχνουν κάτω τις μοτοσικλέτες. 

    Πηγή: mototriti

    Honda X-ADV. Μοναδικό κι ακαταμάχητο


    Η Honda πρωτοπορεί για ακόμα μια φορά και με το X-ADV δημιουργεί μια εντελώς νέα γενιά μοτοσυκλετών που δίνουν περισσότερες επιλογές στους αναβάτες τους.


    Το X-ADV είναι ένα υπερσύγχρονο όχημα που μπορεί να ταξιδέψει τόσο σε άσφαλτο, όσο και σε χώμα και να σας μεταφέρει με άνεση και ασφάλεια σε μοναδικά μέρη. Συνδυάζει ιδανικά την ευκολία χειρισμών και την πρακτικότητα ενός scooter με την άνεση και τη συμπεριφορά μιας μοτοσυκλέτας. Η εμφάνιση του έχει έντονο το στοιχείο της περιπέτειας με τις χούφτες, τα προστατευτικά πλαστικά, τους ακτινωτούς τροχούς και το τελικό της εξάτμισης με την έντονη κλίση προς τα πάνω να συμβάλουν με τον τρόπο τους σε αυτό. Η ποιότητα κατασκευής βρίσκεται σε εξαιρετικά υψηλό επίπεδο και παρά το γεγονός ότι μεγάλο μέρος της μοτοσυκλέτας καλύπτεται από πλαστικά, η συναρμογή τους είναι κορυφαία και δεν παρουσιάζονται τριγμοί ακόμα και σε σκληρή εκτός δρόμου χρήση.

    Κάτω από την άνετη σέλα διαθέτει αποθηκευτικό χώρο 21 λίτρων που μπορεί να φιλοξενήσει ένα full face κράνος, ενώ ο εξοπλισμός του περιλαμβάνει Smart Key, χειρόφρενο, παροχή ρεύματος 12v, κεντρικό σταντ και ρυθμιζόμενη ζελατίνα. Η οθόνη των οργάνων είναι πλήρως ψηφιακή, παρέχοντας πλήθος πληροφοριών στον αναβάτη και θυμίζει Dakar.

    Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 745 κυβικών, αποδίδει 55 ίππους και 6,9 κιλά ροπής και συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT. Ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε 4 διαφορετικά προγράμματα, τον τρόπο λειτουργίας του κιβωτίου και έχει τη δυνατότητα χειροκίνητων αλλαγών από κουμπιά στο τιμόνι. Η κατανάλωση του κυμαίνεται στα 4,7 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και σε συνδυασμό με το 13 λίτρων ρεζερβουάρ, εξασφαλίζει αραιά διαστήματα επισκέψεων για ανεφοδιασμό.

    Το πλαίσιο τύπου διαμάντι είναι ειδικά σχεδιασμένο, ώστε να ανταποκρίνεται στη σκληρή χρήση για την οποία προορίζεται η μοτοσυκλέτα και συνεργάζεται με ένα αλουμινένιο ψαλίδι. Οι μεγάλες διαδρομές των αναρτήσεων επιτρέπουν στο Χ-ADV να κινείται με άνεση εκτός δρόμου, ενώ η ρύθμισή τους ισορροπεί ιδανικά ανάμεσα σε άσφαλτο και χώμα.

    Μπορείτε εδώ να διαβάσετε την αναλυτική δοκιμή του μοντέλου και να ενημερωθείτε για όλες τις λεπτομέρειες. Η Honda έχει παρουσιάσει κάτι πρωτοποριακό, που δεν μπορεί να καταταχθεί σε μια κατηγορία και έχει τραβήξει την προσοχή του αγοραστικού κοινού, αλλά και των ανταγωνιστών της. Αποκτήστε το σήμερα από 12.450 ευρώ.

    Πηγή: mototriti

    4 γυμνές στα 10.000 ευρώ


    Μοτοσυκλέτες που μπορούν να χρησιμοποιηθούν καθημερινά, αλλά και για πιο μακρινές βόλτες του Σαββατοκύριακου, προσφέροντας απλόχερα ευχαρίστηση με την συμπεριφορά τους στον δρόμο.


    Αποτελούν ιδανικές επιλογές για εκείνον που θέλει να αποκτήσει μια σύγχρονη μοτοσυκλέτα μεγάλου κυβισμού, που κουβαλάει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, χωρίς η τιμή τους να είναι απαγορευτική.

    Δυναμική είσοδος της KTM στις adventure μεσαίου κυβισμού


    Σε αντίθεση με το γυμνό πρωτότυπο Duke 790 που είδαμε πέρυσι στην EICMA, νέες κατασκοπευτικές φωτογραφίες δείχνουν μια πιο περιπετειώδη έκδοση με ψηλή ζελατίνα και εξοπλισμό ταξιδίου.


    Το Duke 790 που είδαμε ως πρωτότυπο την περασμένη χρονιά στην έκθεση του Μιλάνο, θα είναι, λογικά, το πρώτο μοντέλο που θα εξοπλιστεί με τον νέο μεσαίου κυβισμού κινητήρα, και το οποίο θα αποτελεί τον συνδετικό κρίκο ανάμεσα στα Duke 690 και 1290 Super Duke. Αυτή την περίοδο η μοτοσυκλέτα βρίσκεται στα τελικά στάδια της εξέλιξής της και περιμένουμε ότι θα είναι έτοιμη να παρουσιαστεί μέσα στον χειμώνα. Είναι πολύ πιθανό, η KTM να φτιάξει ολόκληρη οικογένεια μοτοσυκλετών που θα μοιράζονται τον καινούργιο της κινητήρα.

    Η μοτοσυκλέτα της φωτογραφίας, φαίνεται να είναι η Adventure έκδοση του Duke 790, αφού διακρίνονται πολλές λεπτομέρειες, όπως ψηλή ζελατίνα, φαίρινγκ, εμπρός τροχός 19 ιντσών, σχάρα και βάσεις για πλαϊνές βαλίτσες. Η κίνηση εκτός δρόμου, θα είναι στις δυνατότητες μιας τέτοιας μοτοσυκλέτας, ενώ οι άμεσοι ανταγωνιστές της, θα είναι τα BMW F 800 GS και Triumph Tiger 800. Περιμένουμε να δούμε ποια μοντέλα τελικά, θα παρουσιάσει η αυστριακή εταιρεία στις προσεχείς εκθέσεις.


    Πηγή: mototriti

    Νέα BMW στα βήματα της R1200C


    Θυμάστε τη BMW R1200C του 1997 στην ταινία του James Bond «Το Αύριο Ποτέ Δεν Πεθαίνει»; Σύντομα θα δούμε τη νέα έκδοση της μοτοσυκλέτας στην παραγωγή. Η Wunderlich, γνωστός κατασκευαστής αξεσουάρ BMW, ζήτησε από τον σχεδιαστή της, Nicolas Petit, να φανταστεί μια υποθετική προς το παρόν BMW R1600C. Εμείς σάς παρουσιάζουμε τα πρώτα σχέδια. 



    Εμπνευσμένη από το concept της Ducati X Diavel S, η BMW R1600C από την Wunderlich θα μπορούσε πραγματικά να βγει στην παραγωγή. Για να υλοποιηθεί αυτή η σκέψη ο boxer κινητήρας θα είναι χωρητικότητας 1.600 κ.εκ., ενώ η μπροστινή ανάρτηση θα είναι τύπου Τelelever. Ο ιταλικός σχεδιασμός θα συνδυαστεί με τη γερμανική τεχνογνωσία και το αποτέλεσμα θα δικαιώσει το μοτοσυκλετιστικό κοινό.

    Ωστόσο, στην εμφάνιση της R1600C υπάρχουν εμφανείς αναφορές στη R nineT, όπως ο μονός και στρογγυλός προβολέας και το αφαιρούμενο υποπλαίσιο. Δεν υπάρχει, επίσης, αναδιπλούμενη θέση συνεπιβάτη, που χρησιμεύει ως υποστηρικτική πλάτη για τον αναβάτη, όπως στην παλιά R1200C. Τέλος, το νέο μοντέλο θα διαθέτει μια μονή εξάτμιση με διπλές απολήξεις, ζάντες δυο αποχρώσεων και δαγκάνες Brembo.


    Πηγή: mototriti

    MV Agusta Dragster 800 RC: Αδρεναλίνη χωρίς πλαστικά


    ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΒΙΤΣΙΛΑΚΗΣ
    Στο πρες κιτ του μοντέλου διάβασα πάνω από μια σελίδα υπερθετικών σχολίων πριν φτάσω σε κάτι ουσιώδες που να αφορά στην προσοχή όσων θέλουν να μάθουν τι σόϊ πράγμα είναι αυτή η νέα Dragster 800 RC.
    Όμορφα βαμμένη στα αγωνιστικά χρώματα της ομάδας του Π.Π. Superbike, αλλά βρε παιδιά χάθηκε ο κόσμος να τη βγάλετε και σε ένα πιο …σοβαρό χρώμα για εμάς τους …ηλικιωμένους; Δηλαδή δεν μπορούμε και εμείς οι γέροντες να χαρούμε τα 140 άλογα του τρικύλινδρου χωρίς να μας κοιτούν στο δρόμο σαν κάτι εξωτικό; Να ακούμε τον ήχο που παράγει το ομολογουμένως πανέμορφο τρίκανο τελικό και να χαιρόμαστε που ακόμα καβαλάμε τέτοια “μηχανάκια”;
    Το ζουμί
    Στα τρία προγράμματα οδήγησης προστέθηκε και ένα τέταρτο, το οποίο είναι απόλυτα παραμετροποιήσιμο, κοινώς δίνει τη δυνατότητα να ρυθμιστεί έτσι όπως θέλει ο αναβάτης. Μέσω του προηγμένου συστήματος MVICS (Motor & Vehicle Integrated Control System), μπορούμε να αλλάξουμε πολλές παραμέτρους στη λειτουργία του κινητήρα, όπως π.χ. την απόκριση στο γκάζι, το όριο των στροφών του, την παρεχόμενη ροπή, την ευαισθησία του γκαζιού, καθώς και το φρένο που παρέχει ο ίδιος ο κινητήρας.

    Το νέο Quickshifter EAS 2.0 επιτρέπει την αλλαγή ταχυτήτων, προς τα πάνω και προς τα κάτω, χωρίς τη χρήση συμπλέκτη και χωρίς το κλείσιμο του γκαζιού (αυτό το τελευταίο ισχύει μόνο “προς τα πάνω”). Το Traction control έχει 8 στάδια λειτουργίας, στο 0 είναι “off” και φτάνοντας στο 8 γίνεται απόλυτα παρεμβατικό. Η χρήση ινών άνθρακα (carbon) είναι περιορισμένη και εντοπίζεται στο μπροστινό φτερό, στους απαγωγείς θερμότητας του ψυγείου και στο μίνι φέρινγκ του προβολέα.


    Έργο τέχνης οι σφυρήλατες ζάντες, απόλυτα ρυθμιζόμενο τόσο το USD πιρούνι της Marzocchi όσο και το νέο μονό αμορτισέρ της Sachs, xάρμα οφθαλμών το μονόμπρατσο ψαλίδι, μία από τα ίδια και για το διαιρούμενο και ρυθμιζόμενο τιμόνι, ενώ κανείς δεν μπορεί να πει κάτι αρνητικό για τα φρένα της Brembo.
    Ο αριθμός 37 πάνω στην RC συμβολίζει τους ισάριθμους παγκόσμιους τίτλους κατασκευαστών της ιταλικής φίρμας και το λογότυπο της Motul τη χορηγία της κορυφαίας εταιρείας λιπαντικών στον πλανήτη.




    Η Dragster 800 RC των μόλις 168 κιλών πιθανά κατέχει τον τίτλο στη σχέση κιλών ανά ίππο ανάμεσα στις γυμνές μοτοσυκλέτες παραγωγής κάτω των 1000cc και θα παραχθεί σε μόλις 350 κομμάτια για ισάριθμους streetfighters.


    Πηγή: caranddriver.gr

    MV Agusta Brutale 800RR: H εξέλιξη δεν σταματά


    Μια από τις ομορφότερες μοτοσυκλέτες παραγωγής αναβαθμίζετα. Ο λόγος για το Brutale 800RR, που δείχνει κτηνώδες μέσα στην ομορφιά του.

    ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΣΤΑΣ ΤΑΡΝΑΒΑΣ
    Έχοντας ήδη κατακτήσει τον άτυπο τίτλο της ομορφότερης μοτοσυκλέτας για το 2016, η μητέρα Agusta προχωρά σε αισθητικές βελτιώσεις αλλά και καίριες μηχανικές.
    Ο τρικύλινδρος κινητήρας του νέου RR (και προκειμένου να δικαιολογήσει το διπλό R) δέχθηκε τις απαραίτητες περιποιήσεις των μηχανικών του ιταλικού εργοστασίου, με αποτέλεσμα να σκαρφαλώσει στους 140 ίππους και στα 8,8 χλγμ. ροπής.


    Οι αλλαγές που έγιναν στα ενδότερα αφορούν νέους εκκεντροφόρους, οδηγούς βαλβίδων και αντικραδασμικούς άξονες, νέα μίζα και γρανάζι πρωτεύουσας μετάδοσης, βελτιωμένο κιβώτιο ταχυτήτων για πιο ομαλές αλλαγές, καθώς και διαφορετικό τεντωτήρα καδένας. Παράλληλα γίνεται χρήση διπλών μπεκ ψεκασμού σε κάθε κύλινδρο και όλες αυτές οι αλλαγές, εκτός από την επίτευξη αυξημένης ιπποδύναμης και ροπής, συνέβαλαν τόσο στην πιο αθόρυβη λειτουργία του κινητήρα κατά 50% όσο και στην εναρμόνιση με τις προδιαγραφές Euro4.
    Τα ηλεκτρονικά του νέου μοντέλου φέρουν και αυτά βελτιώσεις. Τα οδηγικά προγράμματα έχουν γίνει τέσσερα, ο συμπλέκτης είναι μονόδρομος και υδραυλικός, νέα είναι η μονάδα γκαζιού ενώ στο βασικό εξοπλισμό συμπεριλαμβάνεται και quick shifter EAS 2.0, που επιτρέπει αλλαγές σχέσεων χωρίς τη χρήση συμπλέκτη, είτε προς τα πάνω είτε προς τα κάτω, ενώ στην πρώτη περίπτωση δεν απαιτείται καν το κλείσιμο του γκαζιού. Το traction control ρυθμίζεται σε οκτώ επίπεδα, ενώ στα όργανα υπάρχει διαγνωστικό OBD (On Board Diagnostics).

    Το σταμπιλιζατέρ (αμορτισέρ τιμονιού) είναι επίσης νέο και έχει τοποθετηθεί πάνω από το τιμόνι, μπροστά στο πάνελ. Η μπροστινή ανάρτηση αποτελείται από ένα «κτηνώδες» (για μοτοσυκλέτα δρόμου) ανεστραμμένο πολυρυθμιζόμενο πιρούνι 43mm της Marzocchi, ενώ πίσω προτιμήθηκε αμορτισέρ της Sachs, επίσης πλήρως ρυθμιζόμενο.
    Το σετ των φρένων προέρχεται από τη Brembo, με δύο δίσκους 320mm μπροστά και τετραπίστονες δαγκάνες ενώ πίσω υπάρχει ένας δίσκος 220mm με διπίστονη δαγκάνα. Φυσικά δεν θα μπορούσε να λείψει το δικάναλο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος Bosch ABS 9 Plus, μάλλον ότι το καλύτερο μπορεί να βρεθεί στην αγορά σήμερα. Με μεταξόνιο 1400mm και βάρος 175kg, δύσκολα θα βρεθεί κάτι να αντισταθεί στο RR σε δρόμους χωρίς ευθείες.
    Πηγή: caranddriver.gr

    Η τσέχικη μοτοσυκλέτα πολυτελείας των 120.000 ευρώ


    Η FGR Midalu, φορά V6 2,5 λίτρων και αποδίδει 240 ίππους

    Οι Τσέχοι έχουν γράψει αρκετές σελίδες στην ιστορία της μοτοσυκλέτας, σε περασμένες, λίθινες εποχές. Μετά την κατρακύλα των Jawa και CZ η υπόθεση «μοτοσυκλέτα» έγινε παρελθόν για αυτήν την χώρα της κεντρικής Ευρώπης που οικονομικά είναι δεμένη στο άρμα της Γερμανίας. Ή έτσι νομίσαμε.
    Γιατί ξαφνικά, στην έκθεση της Κολωνίας Intermot, εμφανίστηκε το εικονιζόμενο εξωτικό μοντέλο, το οποίο σχεδίασε και ανέπτυξε η τσέχικη εταιρεία FGR μετά από 10 χρόνια σχεδίασης και εξέλιξης.
    Η Midalu, όπως είναι το όνομα του μοντέλου, έχει χτιστεί γύρω από έναν εξακύλινδρο V κινητήρα 2,5 λίτρων, ο οποίος κατά δήλωση αποδίδει 240 ίππους, λίγο λιγότερους από όσους και ένας σύγχρονος κινητήρας MotoGP.


    Εδώ είναι λογικό να αρχίσουν οι ερωτήσεις: ποια είναι επιτέλους αυτή η FGR; Όπως μάθαμε, είναι η μόνη εταιρεία από την Τσεχία που έχει αγωνιστεί ολόκληρη σαιζόν στα GP, στη σύγχρονη εποχή τους. Με εμπειρία από τα 125 GP συμμετείχε το 2012 στην Moto3, καταλαμβάνοντας την 7η θέση ανάμεσα σε 11 κατασκευαστές!
    Αυτή λοιπόν η εταιρεία δούλεψε σκληρά πάνω στο δεκαετές πρότζεκτ της και τώρα εκπλήσσει με το αποτέλεσμα των σχεδιαστών/μηχανικών/μηχανουργών της!
    midalu8
    Ο κινητήρας έχει για την ακρίβεια 2.442 κυβικά και αποτελείται από δύο σειρές των τριών κυλίνδρων σε διάταξη V-90 μοιρών. Πέρα από τους 240 ίππους αποδίδει και τόνους ροπής, κάπου 16,3χλγμ., που αρκούν για να εξατμίσουν οποιοδήποτε πίσω λάστιχο πάνω στην άσφαλτο σε λίγα δευτερόλεπτα.
    Η μάζα του κινητήρα δεσπόζει στη μοτοσυκλέτα, αποτελώντας το οπτικό κέντρο βάρους της και καθορίζοντας τη συνολική εντύπωση, ανάλογη ενός αθλητή του Strong Man.
    midalu4
    Μπορεί η μοτοσυκλέτα να διαφημίζεται σαν «πολυτελείας» αλλά όπως καταλαβαίνετε, κάτι λάθος να κάνει με το γκάζι ο VIP ιδιοκτήτης στην παραλιακή του Μονακό και τον πήρανε μέσα σηκωτό.
    Προφανώς στη σύγχρονη εποχή ο χαρακτηρισμός «πολυτελείας» χωράει και κορυφαίες αναρτήσεις της Ohlins και θηριώδη φρένα της Brembo αγωνιστικών προδιαγραφών και πανέμορφο πλαίσιο χωροδικτύωμα.
    Το σύνολο συμπληρώνεται από το ανθρακονημάτινο κουστούμι και τα δύο απειλητικά τελικά των εξατμίσεων που μοιάζουν με εξαπλό rail-gun.
    midalu2
    Δάκρυα στα μάτια φέρνει το πανέμορφο ψαλίδι που προέκυψε από την CNC κατεργασία ενός μονοκόμματου αλουμινένιου όγκου, κάπως σαν τα αγάλματα που ο καλλιτέχνης απελευθερώνει από το μάρμαρο.
    Το βάρος της Midalu δηλώνεται στα 262 κιλά, όχι και άσχημα αν αναλογιστεί κανείς ότι τόσο ζυγίζουν τα περισσότερα μεγάλα Adventure.
    midalu11
    Η τσέχικη μοτοσυκλέτα είναι όμορφη, η κατασκευή ξεχειλίζει από ποιότητα και αισθητικά φέρνει κατά έναν κολακευτικό τρόπο προς τις Agusta Brutale. Μετά την Intermot η FGR άρχισε να δέχεται παραγγελίες έναντι μόλις 120.000 ευρώ.
    Για όποιον δεν «βγαίνει» οικονομικά, μπορεί να αγοράσει το ημερολόγιο της εταιρείας on-line με φωτογραφίες της Midalu για μόλις 15 ευρώ!midalu10
    Δείτε και το σχετικό promo video για το οποίο επιστρατεύθηκε και ο Karel Abraham, τσέχος οδηγός MotoGP...



    Και ένα επιβλητικό 3D animation συναρμολόγησης του κινητήρα και της μοτοσυκλέτας γύρω του...


    midalu7
    midalu9
    midalu6
    midalu3
    Θανάσης Χούντρας
    Πηγή: newsbeast.gr

    Rossi: Η φετινή μάχη; Το πιο συναρπαστικό Πρωτάθλημα!


    Ο Valentino Rossi πιστεύει ότι το φετινό Πρωτάθλημα και η σκληρή μάχη που δίνεται για τον Τίτλο, είναι «κάτι το ιδιαίτερο».

    Ο Ιταλός άσος είναι στην τέταρτη θέση της βαθμολογίας αλλά μόλις 26β πίσω από τον πρωτοπόρο, τον Andrea Dovizioso.

    Με τον Dani Pedrosa στην πέμπτη θέση και μόλις 35β από την κορυφή και τρία εργοστάσια να παλεύουν για τον Τίτλο, οπωσδήποτε διανύουμε χρυσές εποχές στο MotoGP.

    «Ναι, νομίζω ότι είναι πραγματικά κάτι το ιδιαίτερο επειδή συνήθως παλεύεις  με άλλον έναν ή δυο οδηγούς για τον Τίτλο. Τώρα είμαστε πέντε!»

    «Και δεν είναι μόνο αυτό... στα ελεύθερα μπορεί πολύ εύκολα να είσαι εκτός δεκάδας κι επομένως ναι, είναι το πιο συναρπαστικό Πρωτάθλημα που έχω πάρει μέρος».

    Πάντως ο Valentino συνεχίζει να κρατά μικρό καλάθι για τις φετινές προσδοκίες Τίτλου, λέγοντας μετά τον αγώνα στο Silverstone όπου τερμάτισε 3ος.

    «Ναι, οι 26β διαφοράς δεν είναι πολλοί. Έχουμε έξι ακόμα αγώνες, που είναι αρκετοί, αλλά για εμένα είναι δύσκολο».

    «Δεν είμαι αρκετά δυνατός στους τελευταίους γύρους ώστε να παλέψω για τον Τίτλο. Δεν είμαι μακριά, είμαι 4ος, αλλά είναι δύσκολο».

    Πηγή: motograndprix.gr

    Jorge Lorenzo: «Βελτιωνόμαστε, αλλά όχι αρκετά»


    Ο Jorge Lorenzo ανησυχεί πως ο ίδιος και η ομάδα της Ducati, απέχουν πολύ ακόμα από το να εξαλείψουν τις αδυναμίες που επηρεάζουν φέτος την απόδοσή τους.


    Στη σεζόν που διανύουμε, ο Ισπανός, έχει καταφέρει να ανέβει μόλις μια φορά στο βάθρο στους 12 αγώνες που έχουν διεξαχθεί έως τώρα, ενώ ο ομόσταυλός του, Andrea Dovizioso, έχει κερδίσει τέσσερις φορές και βρίσκεται στην κορυφή του βαθμολογικού πίνακα. Ο Lorenzo λέει ότι η κατάσταση έχει βελτιωθεί, αλλά όχι αρκετά, αφού ακόμα δεν μπορεί να πάρει το 100% από τη μοτοσυκλέτα του. Παραδέχεται, όμως, ότι παρά τις δυσκολίες νιώθει μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση τώρα από ότι στην αρχή της σεζόν.

    Σύμφωνα με δηλώσεις του: «Στην αρχή της σεζόν είχα προβλήματα με το μπροστινό και ακόμα δεν μπορώ να πάρω το μάξιμουμ από τη μοτοσυκλέτα. Πιστεύω ότι μπορώ να τα πάω καλύτερα. Η ομάδα δουλεύει πάνω στους τομείς που πρέπει να βελτιωθεί η μοτοσυκλέτα για την επόμενη χρονιά. Τον τελευταίο μήνα έχουμε δει κάποια βελτίωση και τα πηγαίνουμε καλύτερα με τις ρυθμίσεις, ειδικά ο Dovi, που φαίνεται να έχει καλύτερη πληροφόρηση από το μπροστινό. Έχουμε ακόμα πολύ δρόμο μέχρι να βελτιώσουμε τα αδύναμα σημεία μας και να γίνουμε ανταγωνιστικοί στο μέλλον».
      
    Στους δυο τελευταίους γύρους του πρωταθλήματος, ο Jorge Lorenzo παρουσιάζει μια σταθερότητα, αφού στα δοκιμαστικά αλλά και στους αγώνες βρίσκεται πάντα στην πρώτη πεντάδα. Περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει έως το τέλος της σεζόν και αν η απόδοσή του θα συνεχίσει να βελτιώνεται.


    Πηγή: mototriti

    5 προτάσεις για το μέλλον του μοτοσυκλετιστή


    Ο χώρος της μοτοσυκλέτας συνεχώς εξελίσσεται και ψάχνει λύσεις είτε για να μειώσει το κόστος αγοράς είτε για να προσελκύσει περισσότερους αγοραστές. Σκεφτήκαμε 5 νέες προτάσεις, που θα βελτιώσουν τη ζωή του μοτοσυκλετιστή στο μέλλον.


    Προτείνουμε 5 νέες λύσεις που πιθανότατα θα κεντρίσουν το ενδιαφέρον των μοτοσυκλετιστών και θα τους αφυπνίσουν σχετικά με τη βελτίωση της οδήγησης και της δίτροχης καθημερινότητάς τους.

    1. Προειδοποίηση για κλέφτες

    Δημιουργία μιας υπηρεσίας τεχνολογιών μόνο για μοτοσυκλέτες. Για παράδειγμα, μια αντικλεπτική συσκευή που όχι μόνο θα μπλοκάρει την εκκίνηση του κινητήρα σε περίπτωση κλοπής, αλλά θα ειδοποιεί και την αστυνομία ή την κατασκευαστική εταιρεία για τον εντοπισμό της μοτοσυκλέτας. Επιπλέον, η συσκευή θα μπορούσε να συνδέεται απευθείας με μια ιατρική μονάδα ελέγχου σε περίπτωση πτώσης ή πρόσκρουσης.

    2. Οικονομία στα καύσιμα

    Η τεχνολογία μπορεί να βοηθήσει κι εδώ. Γιατί όχι να μην τοποθετήσετε μια μικρή συσκευή, που να υπολογίζει τα χιλιόμετρα, τις ημέρες χρήσης και τις διαδρομές που διανύετε και βάσει των οποίων να έχετε στα χέρια σας μια οικονομική ανάλυση των εξόδων σας και μια εναλλακτική πρόταση για λιγότερα καύσιμα.

    3. Αναθεώρηση της διαδικασίας αφαίρεσης πόντων από την άδεια οδήγησης

    Κάθε παράβαση πρέπει να τιμωρείται. Υπάρχουν, όμως, κι άλλοι τρόποι να συμμορφωθούν οι αναβάτες και μάλιστα χωρίς να αφαιρούνται πόντοι. Σε περίπτωση παρανομίας, ο μοτοσυκλετιστής θα μπορούσε να παρακολουθήσει ξανά υποχρεωτικά μαθήματα οδήγησης ή να εκτελέσει κάποια κοινωνική υπηρεσία υπέρ του δημοσίου.

    4. Οικονομικότερη ασφάλιση για περισσότερες από μια μοτοσυκλέτες

    Μια ασφαλιστική κάλυψη που θα επιτρέπει περισσότερα από ένα οχήματα σε ένα ιδιώτη (όχι εταιρικά) σε προσιτή τιμή θα προσελκύσει περισσότερους μοτοσυκλετιστές. Επιπλέον, η χαμηλή τιμή στα ασφάλιστρα και τις παροχές υπηρεσιών θα μειώσει τα ανασφάλιστα οχήματα και θα εξασφαλίσει τον ίδιο τον μοτοσυκλετιστή.

    5. Αpplication για έλεγχο αλκοόλ στο αίμα

    Πολύ χρήσιμη θα ήταν μια εφαρμογή για smartphone, που θα έδειχνε στον αναβάτη τα επίπεδα αλκοόλ στο αίματου και θα παρότρυνε την αποφυγή της οδήγησης όταν βρίσκεται υπό την επήρρεια. Επιπλέον, η εφαρμογή θα ενημέρωνε τον μοτοσυκλετιστή για τα πιθανά πρόστιμα ανάλογα με το ποσοστό του αλκόολ, που καταναλώθηκε.


    Πηγή: mototriti

    Harley-Davidson. Καταργούνται οι V-Rod


    Μετά από 17 χρόνια στην υπηρεσία της Harley-Davidson, η σειρά των V-Rod αποσύρεται και δεν θα τις δούμε στη γκάμα του 2018.


    Η σειρά των V-Rod αποτελούσε πάντα το μαύρο πρόβατο στη γκάμα της Harley-Davidson. Ο κινητήρας που χρησιμοποιεί είναι ένας υψηλής τεχνολογίας υδρόψυκτος ο οποίος δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την Γερμανική Porsche. Το πρόβλημα με τις V-Rod είναι ταυτόχρονα και το δυνατό τους σημείο. Είναι μια μοτοσυκλέτα που έχει σαν στόχο τις επιδόσεις και δεν ταιριάζει με τις υπόλοιπες cruiser της Harley-Davidson. Ξεφεύγει από τη φιλοσοφία τόσο της εταιρείας, όσο και από αυτά που θέλει και περιμένει ο υποψήφιος αγοραστής μιας Harley.

    Από τη γκάμα του 2018 θα λείπει η V-Rod και θα έχουμε μόνο τα μοντέλα που αποτελούν τον πυρήνα της εταιρείας και έχουν αγαπηθεί από τον κόσμο τα προηγούμενα χρόνια. Είδαμε πριν λίγες ημέρες ημέρες τις αλλαγές που έχει κάνει η εταιρεία με στόχο να φρεσκάρει πολλά από τα μοντέλα της. Οι απαιτήσεις των πελατών είναι συγκεκριμένες και τα νούμερα των πωλήσεων καθορίζουν τη στρατηγική κάθε εταιρείας. Μόνο ο χρόνος μπορεί να δείξει αν η Harley πήρε τη σωστή απόφαση.


    Πηγή: mototriti

    Επιστρέφουν τα μοτοποδήλατα!


    Οι παλιές μοτοσυκλέτες αποτελούσαν σύμβολο αστικής και νεανικής κινητικότητας από τα τέλη της δεκαετίας του `60 μέχρι και λίγα χρόνια πριν. Δημιουργήθηκε μια συλλογή με τα 50 πιο διάσημα μοντέλα των τελευταίων 40 ετών σε κλίμακα 1:18, θέλοντας να επαναφέρει τις αναμνήσεις εκείνης της εποχής.


    Πολλοί μοτοσυκλετιστές έχουν μνήμες από την «εποχή του μοτοποδηλάτου» με την απλή μηχανολογική κατασκευή, την οικονομική τιμή αγοράς και τις αμέτρητες δυνατότητες τροποποίησης. Το πιο διάσημο μοντέλο απ`όλα είναι το Piaggio Hello, το οποίο έμεινε στην παραγωγή περίπου σαράντα χρόνια. Ακόμα και σήμερα μπορεί να δείτε κάποιο μοντέλο να κινείται στο δρόμο.

    Μετά από πολλά χρόνια, τα μοτοποδήλατα επέστρεψαν στην μόδα χάρη σε κάποιες εκδηλώσεις που διοργάνωσαν μεγάλες επιχειρήσεις, όπως οι Monferraglia, Red Bull Epic Rise και Mosquitos Way. Θέλοντας να συνεχιστεί αυτή η τάση, η εταιρεία Centaura Editions δημιούργησε μια ενδιαφέρουσα συλλογή με μοντέλα κλίμακας 1:18, εκ των οποίων 12 έχουν εγγύηση. Τα πρώτα μοντέλα που θα βγουν στην κυκλοφορία θα είναι τα:  Piaggio Ciao, Malaguti Fifty, Garelli Gulp 50 Flex, Rizzato Califfone, Piaggio Yes, Malaguti Dribbling, Moto Morini Dollaro, Motom Daina Matic και Benelli Mini Cross, Oscar College, Peugeot 104 και Italjet Go Go .

    Εσείς, έχετε κρατήσει κάποιο μοτοποδήλατο στη συλλογή σας;

    Πηγή: mototriti

    5 τρόποι για να φθάσετε καθαροί!


    Σε λίγο το φθινόπωρο θα μας χτυπήσει την πόρτα. Τι μπορείτε να κάνετε, όταν είστε έτοιμοι να βγείτε το βράδυ με τη μοτοσικλέτα σας και δε θέλετε να λερώσετε τα ρούχα σας, ούτε από τυχόν νερά στο δρόμο ούτε από τα χιλιάδες μυγάκια. Σας δίνουμε 5 tips για να φθάσετε καθαροί στον προορισμό σας.


    Πώς όμως θα την βγάλετε… καθαροί, με δεδομένες τις ιδιαιτερότητες της οδήγησης μιας μοτοσικλέτας, αλλά και τα νερά των δρόμων, τα οποία επιμένουν να "απειλούν" ρούχα και παπούτσια;

    1. Μαζέψτε λίγο το παντελόνι σας ενώ οδηγείτε, ώστε να αποφύγετε να πέσουν νερά του δρόμου πάνω του. 

    2. Προφυλάξτε τα παπούτσια σας βάζοντας ένα ειδικό προστατευτικό στο λεβιέ των ταχυτήτων. Είναι κατασκευασμένο από μαλακό συνθετικό υλικό, που δεν ξεβάφει. Με αυτόν τον τρόπο προστατεύετε και το σχήμα και το χρώμα των παπουτσιών σας. 

    3. Φοράτε μπουφάν: είναι θέμα ασφάλειας, αλλά θα κρατήσετε καθαρό και το πουκάμισό σας.

    4. Αν έβρεξε, έστω και πριν από ώρες, φορέστε τα αδιάβροχα ώστε να μη λερωθείτε από το σπρέι που προέρχεται από τα νερά του δρόμου και βγάλτε τα λίγο πριν φτάσετε στον προορισμό σας.

    5. Αν τα μαλλιά σας είναι μακριά, οπωσδήποτε δέστε τα και βάλτε την κοτσίδα μέσα από το μπουφάν σας. Ειδάλλως, θα φτάσετε με… τρελό κεφάλι στο ραντεβού σας.

    Πηγή: mototriti

    Πώς λειτουργούν τα ηλεκτρονικά στη Yamaha R1;


    H εταιρεία Yamaha δημιούργησε δυο ενδιαφέροντα βίντεο, που εξηγούν πώς λειτουργoύν τα ηλεκτρονικά εξαρτήματα της R1M και πώς να τα προσαρμόσετε στη μοτοσυκλέτα σας. Πρόκειται για έναν οπτικοακουστικό οδηγό εγκατάστασης, που θα δώσει πολλές λύσεις κι επιλογές για ένα δίτροχο «υπολογιστή» 200 ίππων.


    Η Yamaha R1 είναι ένα από τα πιο εκλεπτυσμένα μοντέλα superbike που κυκλοφόρησε πριν από τρια χρόνια, παρουσιάζοντας πολλές αλλαγές σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Αυτό οφείλεται στη τοποθέτηση των νέων ηλεκτρονικών. Η νέα οθόνη οργάνων LCD δίνει πρόσβαση σε όλες τις επιλογές, που προσφέρουν οι ηλεκτρονικές συσκευές ελέγχου ανάλογα με τις προτιμήσεις του αναβάτη.

    Τα ηλεκτρονικά συστήματα είναι τόσο εξελιγμένα, που ο αναβάτης χρειάζεται μια περίοδο για να μάθει πώς να τα χειρίζεται. Για να αποκλείσει την ύπαρξη οποιουδήποτε προβλήματος με τα ηλεκτρονικά, η Yamaha σκέφτηκε ότι είναι καλό να δημιουργήσει tutorials βίντεο προκειμένου να εξηγήσει πώς λειτουργούν αυτά τα συστήματα. Στο πρώτο βίντεο γίνεται αναφορά στα συστήματα ελέγχου και στο δεύτερο στις δυνατότητες σύνδεσης της μοτοσυκλέτας μέσω εφαρμογών με ένα smartphone ή ένα tablet.






    ΠΗΓΗ

    4 tips για τέντωμα της αλυσίδας


    Το τέντωμα της αλυσίδας αποτελεί, ίσως, το πρώτο "μαστόρεμα" που μπορεί κάποιος να μάθει να κάνει μόνος του.


    Eπιπλέον, πρέπει να πραγματοποιείται σε τακτά χρονικά διαστήματα, καθώς η αμέλεια μπορεί να οδηγήσει σε κινδύνους, αλλά και σε φθορά της αλυσίδας και των γραναζιών. Η συγκεκριμένη διαδικασία είναι αρκετά σύντομη και απλή. Πρώτα απ´ όλα, πρέπει να σηκώσετε τη μοτοσικλέτα στο διπλό σταντ (αν δεν έχει, καλό θα ήταν να βρείτε κάποιον για να σας βοηθήσει), ώστε ο πίσω τροχός να βρίσκεται ελεύθερος στον αέρα. Έπειτα, αυτό που απαιτείται είναι η χαλάρωση, το ρύθμισμα και μετά το σφίξιμο. Πολλές φορές, μάλιστα, επάνω στο ψαλίδι υπάρχει ένα αυτοκόλλητο, που δείχνει πόσο πρέπει να ρυθμιστεί η αλυσίδα.
     
    Σε γενικές γραμμές, πάντως, οι κατασκευαστές προτείνουν έναν τζόγο 2-3 εκατοστών στην αλυσίδα, ώστε να μπορεί η μοτοσικλέτα να αντέξει το επιπλέον βάρος (συνεπιβάτη, αποσκευών). Αν ο τζόγος αυτός ξεπερνά τα 2-3 εκ., είναι ώρα να την σφίξετε με τον εξής τρόπο:
     
    1. Αφού στηρίξετε τη μοτοσικλέτα στο κεντρικό σταντ, λύνετε χωρίς να ξεβιδώσετε εντελώς τον άξονα...
     
    2. Ανάλογα με τον τύπο του ρεγουλατόρου που έχει η μοτοσικλέτα σας, μετακινείτε το σύστημα άξονα-ρόδα προς τα πίσω από την πλευρά του γραναζιού, μέχρι η αλυσίδα να τεντώσει, όπως υποδεικνύει το καρτελάκι ή το manual.
     
    3Μετράτε τα σημάδια (ή τα "κλικ" σε σαλίγκαρο) και ρυθμίζετε στο ίδιο επίπεδο το ρεγουλατόρο και της άλλης πλευράς. Αν δεν υπάρχουν σημάδια, χρησιμοποιήστε ένα παχύμετρο, ένα μέτρο ή ένα χάρακα.

    4Ξανασφίγγετε πολύ καλά τον άξονα και ελέγχετε την τεντωμένη αλυσίδα, καθισμένοι απαραίτητα πάνω στη μοτοσικλέτα. Η αλυσίδα δεν πρέπει να είναι εντελώς τεντωμένη.

    Πηγή: mototriti
    Scroll to Top