• Latest News

    HONDAROADTRIPS 2017 - ΓΙΝΕ ΕΣΥ Ο ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑΣ


    Μετά την δική σας ψηφοφορία, η νέα περιπέτεια του Hondaroadtrips θα πραγματοποιηθεί στην μεγευτική Νότια Ιταλία!

    Δήλωσε συμμεροχή μαζί με έναν φίλο σου για να γίνετε οι αναβάτες που θα πραγματοποιήσουν το ταξίδι!

    Κάνε κλικ ΕΔΩ και... ΠΑΡΕ ΜΕΡΟΣ -

    Μοτοσυκλέτα με turbo από τη Suzuki


    H Suzuki έχει καταθέσει 13 διαφορετικά διπλώματα ευρεσιτεχνίας για μοτοσυκλέτα με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα. Οι εικόνες δείχνουν μια μοτοσυκλέτα με δικύλινδρο κινητήρα, παρόμοιο με τον XE 7 που παρουσιάστηκε στο σαλόνι του Τόκυο το 2015.
     
    Ο XE 7 δίπλα στα σχέδια του νέου κινητήρα

    Ο κινητήρας φαίνεται ότι παραμένει ένας μικρών διαστάσεων και μεσαίου κυβισμού δικύλινδρος σε σειρά σαν τον XE 7. Επίσης, από τα σχέδια διακρίνουμε ένα αρκετά μακρύ ψαλίδι, που σίγουρα συμβάλει ώστε να μειωθεί η τάση για σούζα, λόγω της αυξημένης ροπής. Ορισμένες από τις πατέντες της Suzuki περιγράφουν το σύστημα λίπανσης, τη διάταξη των διπλών ψυγείων και τον τρόπο με τον οποίο θα ψύχεται η μοτοσυκλέτα ενώ βρίσκεται σταματημένη.
     
    Στην παραπάνω φωτό διακρίνονται τα δύο ψυγεία νερού
    Οι λεπτομέρειες που αφορούν τον κινητήρα και το πλαίσιο, υποδηλώνουν ότι βρίσκονται κοντά στο τελικό προϊόν, ενώ το περίγραμμα της μοτοσυκλέτας μπορεί απλά να είναι μια κατοχύρωση πριν οριστικοποιηθεί ο τελικός σχεδιασμός.

    Η Ιαπωνική εταιρία, εργάζεται αρκετά χρόνια πάνω στην τεχνολογία των υπερσυμπιεστών, σημειώνοντας συνεχώς πρόοδο. Ίσως δούμε σύντομα μια μοτοσυκλέτα με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα σαν τον XE 

    7. Πως θα σας φαινόταν μια νέα Suzuki Κatana;


    Πηγή: mototriti

    3 γυμνά 300άρια - Μικρά στο μάτι. . .μεγάλες επιδόσεις


    Με εμφάνιση που ξεχωρίζει και δυναμικούς κινητήρες, οι μοτοσυκλέτες μικρού μικρομεσαίου κυβισμού, μπορούν να καλύψουν πλήθος αναγκών και αποτελούν ιδανική λύση για καθημερινή συμβίωση.

    Είναι αλήθεια ότι τα scooter έχουν κατακλύσει την αγορά, λόγω της άνεσης και της ευχρηστίας που προσφέρουν. Οι κατασκευαστές αποφάσισαν να επαναφέρουν μια κατηγορία η οποία είχε εκλείψει και πλέον βρίσκεται σε διαρκή άνοδο τα τελευταία χρόνια. Τα Kawasaki Z300, KTM 390 Duke και Yamaha MΤ-03 είναι τρεις από τους αξιότερους εκπροσώπους στην κατηγορία των street στους μικρούς κυβισμούς και αποδεικνύουν ότι μπορούν να τα κάνουν όλα διαπρέποντας στην καθημερινή μετακίνηση. Ξεφεύγουν από την μονοτονία της απλής μετακίνησης, προσδίνοντας στιγμές απόλαυσης και σπορ οδηγικής συμπεριφοράς. Μοτοσυκλέτες που θέλουν να αφήσουν το δικό τους στίγμα σε μια κατηγορία που έχει πάρει φωτιά τα τελευταία χρόνια.


    KTM 390 Duke










    Πηγή: mototriti

    Suzuki GSX-R Hayabusa. Η ΚΑΥΤΗ ΓΙΑΠΩΝΕΖΑ


    Η μοτοσυκλέτα Suzuki GSX-R Hayabusa αποτελεί μία από τις κορωνίδες της ταχύτητας και της κόντρας των εταιρειών για το ρεκόρ των 300 χλμ/ώρα. Σε μετρήσεις ταχύτητας έφτασε τα 350 χλμ/ανά ώρα. Το μοντέλο του 1999 παρά το μεγάλο βάρος του είχε 0-100 σε 2.68 δευτ. και 0-200 σε 6.9 δευτ.

    Ήταν στα μέσα της δεκαετίας του 1990, όταν οι μεγάλες ιαπωνικές εταιρείες μοτοσυκλετών ξεκίνησαν να φλερτάρουν με το ρεκόρ των 300 χλμ/ώρα. Η έναρξη έγινε με το Honda CBR 1100 XX και έπειτα ακολούθησαν τα Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa και Kawasaki ZX-12 R. Αυτά τα τρία μοντέλα ήταν οι κυρίαρχοι της ταχύτητας.

    To GSX-R 1300 Hayabusa, συνταράσσει τον κόσμο με τη ταχύτητα των 312 χλμ/ώρα. Είναι εξοπλισμένο με έναν τετρακύλινδρο κινητήρα 1298 κ.εκ. 175 ίππων. Σε όλο το εγχείρημα σημαντικό ρόλο έπαιξε η εξαιρετική αεροδυναμική που διαθέτει και προκύπτει από το σχήμα «αυγού» του φέρινγκ. Αυτή η λύση εξασφάλιζε την καλύτερη απόδοση της ροής αέρα πίσω από τη μοτοσυκλέτα. Τα τεστ ταχύτητας πραγματοποιήθηκαν σε αυτοκινητοδρόμους (Autobahn) στην Γερμανία, με ένα εντυπωσιακό ταχύμετρο πλήρους κλίμακας, το οποίο έδειξε εώς και 350 χλμ/ώρα. Παρά το μεγάλο βάρος της μοτοσυκλέτας, που άνευ υγρών αγγίζει τα 243 κιλά, το Hayabusa του 1999 είχε 0-100 σε 2.68 δευτ. και 0-200 σε 6.9 δευτ.

    Στις επόμενες εκδόσεις του Hayabusa υπήρξαν αναβαθμίσεις και βελτιώσειςΟ κινητήρας στην έκδοση του 2008 ήταν 1347 κ.εκ. και είχε απόδοση 197 ίππων. Όμως, έγινε αντιληπτό ότι όλη αυτή η δύναμη με σκοπό την ταχύτητα ήταν αναχρονιστική, αλλά ταυτόχρονα αποτελούσε και πηγή κινδύνου. ΓιΆ αυτόν τον λόγο, η μέγιστη ταχύτητα περιορίστηκε στα 299 χλμ/ ώρα.

    Πηγή: mototriti

    ΣΕ ΓΑΛΑΖΙΟ ΚΟΚΚΙΝΟ. To Motus MSTR


    Η εταιρεία Fuller Moto έκανε κάποιες τροποποιήσεις στο sport touring μοντέλο Motus MSTR και το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικό. Το λευκό, το γαλάζιο και το κόκκινο είναι τα χρώματα που επιλέχθηκαν για να ομορφύνουν τη μοτοσυκλέτα των 155 ίππων.

    Το Motus MSTR είναι μία αμερικανική sport touring μοτοσυκλέτα με μεγάλη εργονομία. Διαθέτει κινητήρα V4, 1650 κ.εκ. και έχει κατασκευαστεί για να διανύει μεγάλες αποστάσεις. Οι εραστές αυτής της μοτοσυκλέτας πάντα αναρωτιόνταν πώς θα μπορούσε να μοιάζει η έκδοση της σε street fighter. Πλέον, μπορούν να το γνωρίζουν αυτό, αφού η Motus MSTR, έκανε κάποιες τροποποιήσεις.

    Αν σας αρέσουν τέτοιου είδους μετατροπές σίγουρα θα βρείτε το MSTR πολύ ελκυστικό εμφανισιακά αλλά συγχρόνως και πολύ οικείο. Οι κόκκινες πινελιές σε ορισμένα σημεία της μοτοσυκλέτας και το γαλάζιο στις ζάντες, θα σας ενθουσιάσειΕνώ, ο συνδυασμός των δύο χρωμάτων στο μπροστινό φανάρι αποτελεί μια εξαιρετική επιλογή. Το λευκό κυριαρχεί για να αποτελέσει τη βάση ανάδειξης των υπόλοιπων χρωματικών επιλογών.

    Όμως, η συνεργασία των εταιρειών δεν απέδωσε εξαιρετικά αποτελέσματα που σχετίζονται μόνο με την εμφάνιση αλλά επίσης και με τις επιδόσεις. Ο κινητήρας της μοτοσυκλέτας αποδίδει 155 ίππους σύμφωνα με όσα έδειξε η δυναμομέτρηση, την οποία μπορείτε να απολαύσετε στο παρακάτω βίντεο.




    Πηγή: mototriti

    Rossi: Το πρόβλημα είναι ο Zarco! Και προειδοποιεί: εδώ δεν είναι Moto2!


    Ο Valentino Rossi δέχτηκε μια ποινή τριών δεκάτων στο χτεσινό αγώνα, όταν στον έβδομο γύρο του αγώνα ο Zarco έκανε μια επιθετική κίνηση.

    Για να μην υπάρξει επαφή και σύγκρουση, ο Ιταλός άσος επέλεξε να σηκώσει τη μοτοσυκλέτα του και να κόψει την πίστα, μειώνοντας τη διαφορά του από τον Marquez μπροστά.

    Από την πλευρά της, η Επιτροπή τόνισε ότι δεν θα υπήρχε καμμία ποινή, αν ο Vale έκλεινε για ελάχιστα το γκάζι ώστε να χάσει το προβάδισμα που πήρε βγαίνοντας εκτός πίστας.

    Για τον Ιταλό άσο πάντως η τιμωρία ήταν άδικη, αλλά το πρόβλημά του δεν είναι οι Αγωνοδίκες, αλλά ο... Johann Zarco!

    «Για μένα αυτό δεν είναι σωστό, διότι είχα δυο επιλογές: ή θα έβγαινα εκτός, ή θα είχαμε επαφή και θα πέφταμε. Μου είπαν ότι η ποινή ήταν για το ότι κέρδισα λίγο χρόνο».

    «Αυτό δεν είναι το πρόβλημα όμως, το πρόβλημα είναι ο Zarco! Είναι γρήγορος, έχει μεγάλες δυνατότητες αλλά εδώ δεν είναι Moto2! Πρέπει να προσπερνάς με άλλο τρόπο».

    Ο Rossi δεν έμαθε ποτέ για την ποινή κατά τη διάρκεια του αγώνα, μιας και η Yamaha αποφάσισε να μην δείξει τίποτα στον αναβάτη της. Μια απόφαση που ο Ιταλός υπερασπίστηκε.

    «Η ομάδα περίμενε και μόλις πέρασα τον Dani, κατάφερα να του κάνω μια καλή διαφορά στα πρώτα δυο κομμάτια, περίπου ένα δευτερόλεπτο κι έτσι αποφάσισαν ότι δεν είχε σημασία».

    «Αν το έβαζαν στον πίνακα “ποινή 0,3” ίσως να έβλεπα μόνο το 3 και να νόμιζα ότι ήταν δευτερόλεπτα και θα πίεζα στο μέγιστο βαθμό στο τέλος, κάνοντας λάθη. Πήραν τη σωστή απόφαση».

    Σε αυτό βρήκε σύμφωνο και τον Dani Pedrosa, η ομάδα του οποίου του έδειξε ότι ο Valentino έχει δεχτεί ποινή 0,3δ.

    «Είδα μόνο το “ποινή” αλλά ούτως ή άλλως δεν μπορούσα να κάνω τίποτα μιας και πάλευα με το ελαστικό μου. Δεν ήταν απαραίτητο να μου το δείξουν, εκτός κι αν ήμουν εκεί στον τελευταίο γύρο».

    «Δεν είδα ακριβώς τι ποινή ήταν και μπορεί να ήταν 10 δευτερόλεπτα ή μια θέση. Κάποιες φορές δεν βλέπεις ακριβώς τι γράφει ο πίνακας».

    Ο Marquez - στη συνέντευξη τύπου μετά τον αγώνα - υπογράμμισε ότι η επιθετική οδήγηση είναι μέρος της φιλοσοφίας στην Moto2.

    «Ήταν επιθετική κίνηση, αλλά στο τέλος και στην αρχή όλοι πιέζουμε στο 100%. Είμαι επιθετικός οδηγός, όπως και ο Valentino κι έχουμε κάνει δυνατά προσπεράσματα στο παρελθόν και το ίδιο θα συμβεί και στο μέλλον».

    «Έτσι αν είσαι επιθετικός και κάνεις δυνατές προσπεράσεις, πρέπει να καταλάβεις ότι και οι άλλοι είναι επιθετικοί και πάντα έτσι θα είναι στους αγώνες».

    Πηγή: motograndprix

    Marquez: Επιστρέψαμε στη μάχη του Πρωταθλήματος !


    Μετά την απογοήτευση της Αργεντινής, η 5η νίκη του Marc Marquez στην COTA βάζει και πάλι - για τα καλά - τον Ισπανό στη μάχη του Πρωταθλήματος.

    Ο 24χρονος πήρε την πρώτη φετινή του νίκη και την πρώτη μετά από πέντε GP, σκαρφαλώνοντας στην 3η θέση της βαθμολογίας, 18 βαθμούς πίσω από τον Rossi.
    «Ήταν ένας πολύ σημαντικός αγώνας και ήταν σημαντικό μετά την Αργεντινή να επανέλθουμε με μια νίκη. Ήταν δύσκολος αγώνας».

    «Η θερμοκρασία ήταν μεγαλύτερη από χτες ενώ αποφάσισα να βάλω το σκληρό μπροστά, μιας και δεν θα μπορούσα να είμαι με το μεσαίο».

    «Στην αρχή πρόσεχα για να καταλάβω το όριό του μιας και δεν το είχα δοκιμάσει πολύ την Παρασκευή αυτό το ελαστικό».

    «Μετά που είδα κάποια προβλήματα των Valentino και Dani, αποφάσισα ότι ήταν η ώρα να επιτεθώ. Ήταν ο τέλειος αγώνας! Ήμουν σταθερός, είχα τον έλεγχο και επιστρέψαμε στη μάχη για το Πρωτάθλημα».

    Στην αρχή του αγώνα ο Maverick Vinales έκανε το πρώτο του λάθος στη φετινή σεζόν. Η πτώση του αντιπάλου του όμως, δεν άλλαξε το πλάνο του Marquez στον αγώνα.

    «Είδα ότι έπεσε και από τον πίνακα και από τις οθόνες, όμως το πλάνο μου δεν άλλαξε για τον αγώνα. Ήθελα να τον καταλάβω, διότι το λάθος στην Αργεντινή ήταν μεγάλο και δεν ήθελα να το επαναλάβω».

    «Ο Valentino είναι μπροστά στη βαθμολογία και μπορεί να μην ήταν ο πιο γρήγορος στους πρώτους αγώνες, ήταν όμως ο πιο σταθερός. Πολλά συγχαρητήρια και είναι κάτι που μας διδάσκει πολλά».

    «Κάθε χρόνο είναι όλο και πιο δύσκολα εδώ. Αυτή η νίκη είναι πάρα πολύ σημαντική, επειδή προερχόμαστε από το λάθος της Αργεντινής».

    Πηγή: motograndprix

    Suzuki GSX1000SD Katana! Ένα vintage καμ μπακ...


    Η δεκαετία του 1980 ήταν μια αρκετά καλή περίοδος για την παραγωγή μοτοσυκλετών. Δυο μεγάλες στιγμές υπήρξαν σε αγώνες Grand Prix, όπου δυο από τους καλύτερους οδηγούς της Αμερικής οδήγησαν δυο κορυφαία μοντέλα. Ένα από αυτά ήταν και το Suzuki GSX1000SD Katana.


    Τα μόνα βοηθήματα τότε, που ήταν διαθέσιμα για τον αναβάτη, ήταν εξαρτήματα όπως το τιμόνι και τα ποδοστήρια. Ακόμη και έτσι, η αγωνιστική μοτοσυκλέτα ήταν μια άσκηση γεμάτη κινδύνους. Αν σκεφτούμε από την πλευρά της παραγωγής εξαρτημάτων, θα συνειδητοποιήσουμε πως οι superbikes μοτοσυκλέτες ξεκίνησαν να αναπαράγονται από τη στιγμή που οι καταναλωτές μπορούσαν να αγοράζουν προϊόντα, που δοκίμαζαν τα όρια του πλαισίου και το σχεδιασμό των ελαστικών.

    Μια υγιής δόση αρσενικής κατάκτησης ήταν εμφανής στην οδήγηση μια μοτοσυκλέτας, όπως το Suzuki Katana. Εάν η τρέχουσα τάση στην παραγωγή είναι να ανακαλύψουμε εκ νέου αυτές τις μοτοσυκλέτες, τότε όλοι θα περιμένουν τη στιγμή αυτή. Σε αυτό το πλαίσιο, οι μοτοσυκλέτες του `80 επανέρχονται στους δικούς τους vintage αγώνες, αν και αυτό εξαρτάται από το πότε στο παρελθόν διάφορες οργανώσεις οριοθετούν μια μοτοσυκλέτα που έχει vintage σχεδιασμό.
     
    Από την άλλη πλευρά, το Classic TT στο Isle of Man είναι ένα γεγονός που αξίζει να παρακολουθήσουμε και η Suzuki Katana που θα δούμε, είναι έτοιμη για τον 4ωρο αγώνα Endurance Legends στο Donington Park αργότερα φέτος.
     
    Πρόκειται για ένα Suzuki GSX1000SD Katana, που κατασκευάστηκε από την ομάδα Classic Suzuki, μια ειδική ομάδα εργοστασιακών αγωνιστικών ομάδων από τον ιαπωνικό κατασκευαστή. Παρουσιάζεται με ένα εμβληματικό σχεδιασμό 35 ετών και με μερικά μοντέρνα στοιχεία του σήμερα.
     
    Αυτή η μοτοσυκλέτα θα δοκιμαστεί φέτος από τους οδηγούς James Whitham, Steve Parrish και Michael Neeves - μερικά από τα σημαντικά ονόματα των βρετανικών μέσων ενημέρωσης στο χώρο της μοτοσυκλέτας - που ξέρουν να οδηγούν μοτοσυκλέτα με ταχύτητα. Αυτοί οι αναβάτες ίσως να είναι λίγο "vintage" οι ίδιοι, αλλά το πιο σημαντικό είναι να δούμε το Katana να κάνει τα κόλπα του στη πίστα.

    Πηγή: mototriti

    Νέα πατέντα από τη Suzuki! Φώτα και ασφάλεια.


    Η Suzuki έχει υποβάλει σχέδια για ένα νέο σύστημα προειδοποίησης και βοήθειας αναβάτη. Πρόκειται για σύνθετα φώτα LED που όχι μόνο φωτίζουν μπροστά, αλλά προειδοποιούν και τα άλλα οχήματα με φωτεινές ενδείξεις.

    Το σύστημα ρίχνει τα φώτα του  στη σχετική πλευρά της μοτοσυκλέτας, καθώς κινείται για να βοηθήσει τον αναβάτη να δει τι πρέπει  να κάνει, όταν προχωρήσει και φωτίζει τις περιοχές πέδησης μπροστά. Φωτίζει, επίσης, το έδαφος ως ένα μαζικό προειδοποιητικό σύνολο παλμικών εικόνων τύπου λέιζερ για να προειδοποιήσει τα άλλα οχήματα που έρχονται κοντά στη μοτοσυκλέτα. Σαν να μην είναι αρκετό, τα σύνθετα φώτα αλλάζουν την εξάπλωση και την περιοχή φωτισμού, έτσι ώστε να ταιριάζουν με την ταχύτητα και το στυλ οδήγησης.

    Τα απίστευτα διπλώματα ευρεσιτεχνίας κατατέθηκαν στις 19 Απριλίου και δείχνουν το σύστημα που προσαρμόστηκε σε ένα GSX-R, αλλά η περιγραφή της Suzuki για τη διάταξη λέει ότι αυτό μπορεί να τοποθετηθεί σε οποιαδήποτε μοτοσυκλέτα ή scooter.
     
    Το νέο αυτό σύστημα λειτουργεί με δύο τροφοδοσίες εισόδου. Οι αισθητήρες ενσωματώνονται στην μονάδα καταγραφής εσωτερικής κίνησης της μοτοσυκλέτας - που γνωρίζει πώς κινείται η μοτοσυκλέτα - και παραδίδουν ένα σύνολο οδηγιών. Επιπλέον, ένα δεύτερο σύνολο προέρχεται από αυτό που η Suzuki αποκαλεί μια «Συγκριτική Μονάδα Υπολογιστικής Κατάστασης του Οχήματος», η οποία βασικά σαρώνει συνεχώς γύρω από μια μοτοσυκλέτα μια συγκεκριμένη απόσταση και, εάν κάποιο άλλο όχημα εισέλθει σε αυτήν την περιοχή, ενεργοποιείται και ανταποκρίνεται για να προειδοποιήσει το άλλο όχημα να αποχωρήσει.
     
    Το πρώτο σετ εισροών σημαίνει ότι οποιοσδήποτε από τους τρεις πρώτους προβολείς (ένας είναι τοποθετημένος μέσα στο εμπρόσθιο φανάρι για να προβάλει το φωτισμό LED προς τα εμπρός, υπάρχει ένας προβολέας εκατέρωθεν του ντεπόζιτου για να φροντίσει τα φώτα που προβάλλουν αριστερά και δεξιά) αντιδρά σε ό,τι και να συμβαίνει στη μοτοσυκλέτα. Το δεύτερο σετ εισροών μεταβάλλει αυτόματα τη λειτουργία του φωτός, ώστε να αντιδράσει όταν ένα όχημα βρεθεί κοντά.
     
    Αυτοί οι τρεις εμπρόσθιοι προβολείς φωτίζουν στο εσωτερικό της απαραίτητης γωνίας, καθώς η μοτοσυκλέτα γέρνει στο πλάι για να φωτίσει το δρόμο στο εσωτερικό της στροφής και το εξωτερικό της γωνίας για να αυξήσει την ορατότητα της μοτοσυκλέτας εν κινήσει για άλλους οδηγούς.  Οι εμπρός προβολείς ανάβουν για να δείξουν περισσότερο μέρος από το δρόμο μπροστά όταν φρενάρατε - και οι τέσσερις προβολείς ρυθμίζονται αυτόματα, έτσι ώστε με μεγαλύτερη ταχύτητα να προβάλλουν περισσότερο φως μπροστά για να υπολογίζουν το επιπλέον έδαφος που καλύπτεται με ρυθμό.
     
    Ο οπίσθιος προβολέας τροφοδοτείται από τους αισθητήρες, που παρακολουθούν πόσο κοντά βρίσκεται ένα όχημα. Αν ένα άλλο όχημα φτάσει στο προκαθορισμένο εύρος που έχει θέσει η  μοτοσυκλέτα, τότε αυτή η μονάδα προβολής χτυπά μια στέρεη κόκκινη γραμμή από το πίσω μέρος μιας μοτοσυκλέτας που πάλλεται.

    Τόσο η εμπρόσθια όσο και η οπίσθια μονάδα προβολής πυροδοτούν ένα παλλόμενο φως στο έδαφος, που αναβοσβήνει και αναπαράγει τον παλμό από τους δείκτες. Αν και αυτό μοιάζει με τέσσερις ακόμη μικρότερους προβολείς τοποθετημένους στους δείκτες των σχεδίων από το εργοστάσιο. Η πραγματικότητα του συστήματος είναι ότι θα υπάρχουν τέσσερις προβολείς τοποθετημένοι στη μοτοσυκλέτα. Μόνο έτσι είναι πιθανό ότι οι δείκτες θα ελευθερωθούν από τις ίδιες μονάδες προβολής, που φροντίζουν τις άλλες λειτουργίες διοχέτευσης.

    Τα φώτα όχι μόνο πέφτουν στο έδαφος ταυτόχρονα με τους δείκτες που φωτίζονται στη μοτοσυκλέτα, κινούνται επίσης γύρω από τη σχετική πλευρά της μοτοσυκλέτας σε ημικύκλιο για να δείξουν ποια είναι η πορεία  που πρόκειται να κινηθεί. Η πλευρική μονάδα προβολής της ίδιας πλευράς θα τρεμοπαίζει, επίσης,  ταυτόχρονα με τις ενδείξεις για να δείξει ποια είναι η στροφή της μοτοσυκλέτας.

    Δεν υπάρχει καμία ένδειξη για το πότε το σύστημα αυτό μπορεί να εμφανιστεί σε μοτοσυκλέτα ή scooter. Την περίοδο αυτή η Suzuki είναι πολύ δραστήρια όσον αφορά την κατάθεση νέων τεχνολογιών, συμπεριλαμβανομένου του συστήματος μετάδοσης κίνησης με δύο τροχούς και την παραγωγή κυψελών καυσίμου υδρογόνου. Μετά από ζωντανές δοκιμές στην Ιαπωνία, το μοντέλο θα είναι διαθέσιμο ως ενοικιαζόμενη μοτοσυκλέτα πόλης μέσα στα επόμενα δύο χρόνια.

    Πηγή: mototriti

    350 GP για τον Rossi! Φτάνει τον αριθμό ρεκόρ στην Αργεντινή!


    Από τα 125cc στα 250cc και μετά στα 500cc, για να κάνει και το βήμα στο MotoGP τα τελευταία 15 χρόνια.

    Ο Valentino Rossi έχει ξεκινήσει - μέχρι τώρα - σε 349 Grand Prix κι ετοιμάζεται για τον αριθμό ρεκόρ των 350!

    Κανείς άλλος δεν έχει καταφέρει να φτάσει τον αριθμό αυτό, με τον δεύτερο - τον Dani Pedrosa - να έχει 260 Grand Prix.

    Τα παραπάνω ισχύουν για τους εν ενεργεία αθλητές, καθώς στη δεύτερη θέση όλων των εποχών είναι ο Loris Capirossi που έφτασε τα 328 GP.

    Ο Vale ετοιμάζεται για έναν πολύ σημαντικό αγώνα αυτή την Κυριακή, σε μια πίστα που του αρέσει και στην οποία είχε πανηγυρίσει τη νίκη το 2015 (φωτό).

    Τα χειμερινά τεστ ήταν δύσκολα για τον Ιταλό άσο, ωστόσο για μια ακόμη φορά έκανε τα μαγικά του και την Κυριακή στο Qatar κατάφερε ν’ ανέβει στο βάθρο.

    Με το βάθρο του αυτό, ο Rossi είναι ανελλιπώς επί 22 χρόνια στο βάθρο, κάτι που αποτελεί κι άλλο ρεκόρ!

    Επιπλέον, αν περιοριστούμε στη μεγάλη κατηγορία, ο Vale βρίσκεται στο βάθρο επί 18 συνεχόμενα χρόνια, το οποίο επίσης αποτελεί ρεκόρ.

    Πηγή: motograndprix.gr

    Mugen Shinden Roku. ΥΨΗΛΗ ΤΑΣΗ!


    Η ομάδα της Mugen παρουσίασε στην έκθεση μοτοσυκλέτας του Τόκυο, την μοτοσυκλέτα με την οποία θα συμμετέχει το 2017 στον αγώνα TT zero που γίνεται στο isle of man.

    Το TT zero είναι ένας αγώνας που πραγματοποιείται στο θρυλικό νησί από το 2010 και στον οποίο συμμετέχουν ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες. Η ομάδα της Mugen έχει καταφέρει να κατακτήσει τρεις συνεχόμενες νίκες τα τελευταία έτη.

    Οι δύο οδηγοί που βοήθησαν να πραγματοποιηθεί αυτό, είναι ο πολυνίκης John McGuinness ο οποίος κατέχει και το ρεκόρ στην κατηγορία με χρόνο 18:58:743 και δύο νίκες και ο Bruce Antsey, που πήρε την νίκη το προηγούμενο έτος. Την φετινή χρονιά, ο οδηγός που θα εκπροσωπήσει την ομάδα της Mugen θα είναι ο Guy Martin.

    Εφόσον λοιπόν υπήρχε ήδη μια καλή βάση από πέρυσι με το Shinden Go, το Roku βελτιώθηκε στα σημεία. Έτσι, οι 160,9 ίπποι όπως και τα 21,4 (!) κιλά ροπής παρέμειναν ως είχαν, αλλά το βάρος μειώθηκε κατά 4,4 κιλά. Επίσης αλλαγή υπέστη και το fairing καθώς πλέον είναι πιο λεπτό μπροστά και με πιο ανασηκωμένο το πίσω μέρος προσδίδοντας συνολικά μια πιο αιχμηρή εμφάνιση.

    Το 2017 ο αγώνας TT zero έχει προγραμματιστεί για τις 7 Ιουνίου.


    Πηγή: mototriti

    Αγορά scooter βάσει των αναγκών μου


    Ο καιρός ανοίγει και μαζί με αυτόν η όρεξή μας για κοντινές βόλτες αλλά και για ευκολότερη μετακίνηση μέσα στην πόλη. Αν αναρωτιέστε λοιπόν τι θα μπορούσε να συνδυάσει και τα δύο, η απάντηση βρίσκεται στην αγορά ενός scooter.

    Αλλά ας δούμε πιο αναλυτικά τι μπορεί να μας προsφέρει ένα scooter. Η αγορά τα τελευταία χρόνια διαθέτει πάρα πολλές επιλογές για τα βαλάντια και τις απαιτήσεις των οδηγών. Το θέμα που θα καθορίσει όμως το μοντέλο που τελικά θα αποφασίσουμε να αποκτήσουμε, είναι αποτέλεσμα των κριτηρίων που έχουμε θέσει εμείς οι ίδιοι. Έχουμε να διαλέξουμε ανάμεσα σε μοντέλα που προσφέρουν μεγαλύτερη άνεση, μικρότερη κατανάλωση ή ταχύτητα. Όποιο scooter διατηρεί υψηλά standards σε κάποιο από τα παραπάνω, πιθανόν να χάνει έδαφος στα υπόλοιπα. Όμως, αφού καθορίσουμε τα δεδομένα, μπορούμε να κάνουμε την κατάλληλη επιλογή και να διαλέξουμε το μοντέλο που ταιριάζει περισσότερο σε εμάς.

    Ανεση

    Αν ανήκετε σε εκείνους που επιλέγουν να έχουν άνεση σε κάθε έκφανση της ζωής τους, σίγουρα δε θα κάνετε εκπτώσεις στο scooter που θα επιλέξετε. Η άνετη σέλα που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί «πολυθρόνα» και οι μεγάλοι αποθηκευτικοί χώροι είναι τα χαρακτηριστικά βάσει των οποίων θα κάνετε την επιλογή σας. Φυσικά, δεν θα μπορούσαμε να παραλείψουμε την άνεση στην οδήγηση που προσφέρουν τα αυτόματα scooter, τα οποία δεν διαθέτουν ταχύτητες ή συμπλέκτη και μας αφήνουν ελεύθερους να απολαύσουμε τη βόλτα μας. Ένα ακόμα μεγάλο πλεονέκτημα ενός τέτοιου scooter είναι ότι είναι πολύ φιλικό και άνετο για τον συνεπιβάτη.

    Κατανάλωση

    Με την τιμή της βενζίνης να αυξάνεται συνεχώς, το πρώτο μέλημα μας εφόσον έχουμε σκοπό να γράψουμε πολλά χλμ στην άσφαλτο, σε μετακινήσεις εντός και εκτός πόλης, είναι η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Η χαμηλότερη μέση κατανάλωση θα προσφέρει μεγαλύτερο περιθώριο για περισσότερες βόλτες. Όμως, σε αυτό σημείο, καλό θα είναι να γνωρίζουμε ότι είναι πιθανό να μην μπορούσε να πιάσουμε πολύ υψηλές ταχύτητες. Πιο συγκεκριμένα, ένα scooter που έχει χαμηλή κατανάλωση όταν διατηρούμε ένα ήπιο οδηγικό προφίλ, μπορεί να αποτελέσει ιδανική επιλογή.

    Ταχύτητα

    Η ταχύτητα αποτελεί ένα από τα πιο δελεαστικά στοιχεία της οδήγησης δίτροχου. Σήμερα η αγορά προσφέρει εξαιρετικά scooters που μπορούν να πιάσουν υψηλές ταχύτητες εύκολα, χωρίς να ζορίζεται ο κινητήρας. Οι κατηγορίες κινητήρων άνω των 300 κ.εκ. είναι αυτές που πρέπει να μας απασχολήσουν, αν θέλουμε να κινούμαστε με άνεση στην ταχύτητα εντός πόλης, αλλά και στην εθνική. Τα scooters που ανήκουν σε αυτές μπορούν να αποτελέσουν το μοναδικό δίτροχο που θα χρησιμοποιούμε για οτιδήποτε θέλουμε. Ό,τι και αν επιλέξετε, μια καλή έρευνα αγοράς βάσει των απαιτήσεων σας και ένας σχολαστικός έλεγχος των χαρακτηριστικών του scooter, είναι απαραίτητα για το καλύτερο αποτέλεσμα.

    Εσείς, τελικά, με ποια κριτήρια θα κάνετε την επιλογή σας;


    Πηγή: mototriti
    Scroll to Top