• Latest News

    3 Tips για την πρόσφυση! Και ο αναβάτης παίζει ρόλο


    Δείτε μερικές χρήσιμες συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να μην χάσετε την πρόσφυση, οδηγώντας το δίκυκλό σας, διαβάζοντας κατάλληλα τις επικρατούσες συνθήκες!

    Με την πιο απλή ανάλυση, η πρόσφυση της μοτοσυκλέτας είναι αποτέλεσμα της επιφάνειας επαφής των ελαστικών μας, με το οδόστρωμα. Ωστόσο, φυσικά, όλα όσα συντελούν στην παρεχόμενη πρόσφυση είναι αρκετά περισσότερα. Φυσικά, τα χαρακτηριστικά των ελαστικών, οι πιέσεις τους αλλά και το οδόστρωμα παίζουν κύριο ρόλο, αλλά σήμερα θα δούμε ότι και ο αναβάτης συμβάλλει στην διατήρηση της πρόσφυσης!

    Πως το κάνει αυτό; Ένας αναβάτης μπορεί να μάθει να «διαβάζει» την πρόσφυση της μοτοσυκλέτας του, ανάλογα με τον δρόμο και τις συνθήκες. Μάλιστα, υπάρχουν κάποιες δεξιότητες τις οποίες, αν αναπτύξει ο αναβάτης, μπορεί να οδηγήσει πολύ ασφαλέστερα, ότι και αν γίνει!
    Ας δούμε μερικά tips και κόλπα που μπορούν να βοηθήσουν τον αναβάτη να «διαβάζει» την πρόσφυση που έχει ή θα έχει, όπως οδηγεί!

    1) Σωστό διάβασμα του οδοστρώματος: Πάρα πολλές φορές, ο δρόμος δίνει ολοφάνερα σημάδια σχετικά με το αν «κρατάει» ή όχι. Ένας δρόμος που οπτικά «γυαλίζει» και αντανακλά πολύ φως προς τα επάνω μας, μπορούμε ασφαλώς να θεωρήσουμε ότι έχει και πρόσφυση… γυαλί, όπως λέμε. Ή με άλλα λόγια, ανεπαρκή. Ένας ματ δρόμος, ομαλός στην όψη, σημαίνει ότι πιθανότατα παρέχει αρκετή τριβή για να επιτύχουμε ικανοποιητική πρόσφυση. Μία πολύ σκούρα και πιθανότατα κολλώδης άσφαλτος σημαίνει ότι είναι φρεσκοστρωμένη και πιθανόν να μην έχει στεγνώσει καλά, άρα χρειάζεται προσοχή! Αντίστοιχα σημάδια μας δίνουν και οι λευκές διαγραμμίσεις: Αν είναι πολύ έντονες και παχείς, σημαίνει ότι είναι φρεσκοβαμμένες, συνεπώς γλιστρούν περισσότερο.

    2) Διάβασμα του περιβάλλοντος, και πως πιθανόν αυτό επηρεάζει το δρόμο: Πολλές φορές, αιτίες κακής πρόσφυσης δεν εντοπίζονται αποκλειστικά και μόνο στο οδόστρωμα. Εξωτερικοί παράγοντες μπορεί να δημιουργήσουν πρόβλημα, μολύνοντας την άσφαλτο και δημιουργώντας κινδύνους. Ένας αναβάτης μπορεί να μάθει να διαβάζει το περιβάλλον, ώστε να είναι προετοιμασμένος για πιθανό κίνδυνο. Για παράδειγμα, κοντά σε μια ισόπεδη οικοδομή, πιθανόν να υπάρχει χώμα στο δρόμο. Κοντά σε ένα ατύχημα, ίσως υπάρχουν λάδια ή υγρά. Επίσης, κονά σε οδικά εργα, μπορεί να υπάρχουν πρόσφατες κίτρινες διαγραμμίσεις ή μεταλλικές πλάκες, που… γλυστράνε πολύ! Αν ο αναβάτης διαβάζει τα σημάδια πιο γρήγορα, είναι και πιο ασφαλής!

    3) Σωστή «ανάγνωση» της μοτοσυκλέτας: Αυτή είναι μια ικανότητα την οποία κάθε αναβάτης πρέπει να αναπτύξει. Έγκειται στο να καταλαβαίνει κανείς, την κατάσταση πρόσφυσης ενός ελαστικού κατά την διάρκεια της οδήγησης, και συνολικά της ίδιας της μοτοσυκλέτας. Έτσι, ένας μοτοσυκλέτιστής θα μπορέσει αν αντιδράσει έγκαιρα και καλύτερα, αν αισθανθεί π.χ. ότι το εμπρός ελαστικό γλιστρά ελαφρώς ή έχει «αποφορτιστεί», αν οδηγεί φορτωμένος ή και με δικάβαλο. Κάπως έτσι μπορεί να κατανοήσει αν, σε βρεγμένο οδόστρωμα, το πίσω ελαστικό τείνει να γλιστρήσει στο γκάζι, και να προσαρμόσει ανάλογα την οδήγησή του. Μην ξεχνάμε ότι, σε περιπτώσεις αμφίβολης πρόσφυσης, οι ομαλοί χειρισμοί είναι απαραίτητοι!

    ΠΗΓΗ

    To BMW G310R σε…κόμικ!


    Το νέο μικρό naked της Γερμανικής εταιρείας είναι πρωταγωνιστής σε ένα κόμικ, το οποίο θα κυκλοφορήσει η ίδια η BMW σε συνεργασία με καλλιτέχνες που έχουν δουλέψει για την DC και την Marvel!

    Ακόμα δεν έχουμε προλάβει καλά καλά να το…δούμε, το νέο μοντέλο BMW G310R, και η «μαμά» εταιρεία το θέτει ως πρωταγωνιστή σε… κόμικ. Ναι, καλά διαβάσατε. Η BMW θα κυκλοφορήσει ένα περιορισμένων αντιτύπων comic book, στο οποίο πρωταγωνιστής θα είναι το νέο μικρό naked μοντέλο.

    Η υπόθεση του κόμικ, το οποίο θα ονομάζεται «Riders in the Storm», περιστρέφεται γύρω από μια νεαρή αστυνομικό, που καταπολεμά το έγκλημα στη σέλα ενός G310R, έχοντας στο πλευρό της έναν…λύκο! (Comics είναι αυτά, όλα γίνονται…)

    Για τη δημιουργία του εγχειρήματος, η BMW συνεργάστηκε με τον συγγραφέα Darko Macan και τον καλλιτέχνη Ricardo Burchielli, ο οποίος στο παρελθόν έχει δουλέψει με τα δύο «μεγαθήρια» Marvel και DC. Μάλιστα, ο ίδιος ο Burchielli είναι ενθουσιώδης μοτοσυκλετιστής!

    Το κόμικ αυτό θα κυκλοφορήσει τον Οκτώβριο, σε περιορισμένο αριθμό παγκοσμίως. Συλλέκτες, προλάβετε!

    ΠΗΓΗ

    Superbike VS 918!


    Ενα συναρπαστικό βίντεο, μέσα σε πίστα, με την μονομαχία μιας Yamaha R1 και μιας Porsche 918!

    To ερώτημα "μοτοσυκλέτα vs αυτοκίνητο" συνεχίζει ακόμα να απασχολεί, αλλά και να συναρπάζει, πολλούς από εμάς! Η απάντηση μάλλον είναι η "εξαρτάται", αλλά πολλοί θέλουν να το δουν...στην πράξη!

    Δείτε ένα συναρπαστικό βίντεο, στο οποίο μια Yamaha YZF-R1 κοντράρεται με μία Porsche 918, μέσα σε πίστα! Ποιος πιστεύετε ότι κέρδισε;


    ΠΗΓΗ

    Η μοτοσυκλέτα το 30 τελευταία χρόνια - 10 μεγάλες καινοτομίες!


    Ας δούμε μια λίστα με τις 10 μεγαλύτερες καινοτομίες, οι οποίες έχουν σημειωθεί στο χώρο της μοτοσυκλέτας τα τελευταία 30 χρόνια!

    Μπορεί η μοτοσυκλέτα να διανύει μια εκατονταετία και πλέον ύπαρξης στους δρόμους, ωστόσο η μεγαλύτερή της εξέλιξη σημειώθηκε τα τελευταία 30 χρόνια, ένα χρονικό διάστημα που επηρέασε σφοδρά όλο τον χώρο της αυτοκίνησης. Πολύ καλύτερο στήσιμο, όλο και περισσότερα ηλεκτρονικά, μεγαλύτερες ιπποδυνάμεις και πλούσιος εξοπλισμός όλα μαζί χαρακτηρίζουν τις μοντέρνες μοτοσυκλέτες, μετά από μια τρομακτικά γρήγορη εξέλιξη, που μας κάνει αν αναρωτιόμαστε τι ακολουθεί στο μέλλον!

    Ας δούμε μια λίστα με τις 10 μεγαλύτερες καινοτομίες στον χώρο της μοτοσυκλέτας, για την τελευταία 30ετία.

    Τρία streetfighters-φωτιά!


    Στο πέρασμά τους εντυπωσιάζουν και εμπνέουν σεβασμό, ο χαρακτήρας τους είναι απίστευτα διασκεδαστικός, η δύναμη του κινητήρα τους...μακραίνει τα χέρια. Τα streetfighters είναι εφώ και μπορούν να ομορφαίνουν την ζωή σας, κάθε μέρα!

    BMW S 1000 R
    Τιμή (ευρώ): βασική έκδοση 13.800
    +: Κινητήρας, αναρτήσεις, φρένα, φιλικότητα
    -: Βαρύς συμπλέκτης
    Χρώματα: Κόκκινο, μαύρο, λευκό, μπλε


    Kawasaki Z1000
    Τιμή (ευρώ): 13.490
    +: Χαρακτήρας, επιταχύνσεις, φρένα
    -: Απουσία traction control
    Χρώματα: Γκρι μεταλλικό ματ, λευκό μεταλλικό


    Suzuki GSX-S 1000
    Τιμή (ευρώ): 12.995
    +: Επιδόσεις κινητήρα, λειτουργία αναρτήσεων, ήχος
    -: Ελαστικά, ABS δεν απενεργοποιείται, ψεκασμός
    Χρώματα: Μπλε, γκρι ματ, μαύρο-κόκκινο

    Η σημερινή εποχή είναι δύσκολη  για τις μοτοσικλέτες. Οι αναβάτες ψάχνουν για εκείνο το όλα-σε-ένα δίκυκλο που θα τους πάει παντού με άνεση, θα μπορεί να ταξιδέψει, δεν θα πει όχι στο χώμα αλλά ούτε και στην καθημερινή μετακίνηση.

    Έτσι, θα περίμενε κανείς από τους κατασκευαστές, να μη δίνουν και τόση σημασία σε μοντέλα με καθαρά διασκεδαστικό χαρακτήρα, όπως είναι τα streetfighters. Κι όμως, οι συγκεκριμένες μοτοσικλέτες όχι μόνο υπάρχουν, αλλά η κατηγορία τους δείχνει ιδιαίτερα ακμαία με πολλά νέα και εντυπωσιακά μοντέλα σε εμφάνιση και σε επιδόσεις.
    Αυτή μάλιστα είναι μάλλον η χρυσή εποχή για τις εν λόγω μοτοσικλέτες για τον εξής απλό λόγο: η τεχνολογία έχει προχωρήσει τόσο πολύ από τότε που παρουσιάστηκαν τα πρώτα εργοστασιακά streetfighters που με το πάτημα μερικών κουμπιών μπορείτε να τα μετατρέψετε από αφηνιασμένους ταύρους, που απαιτούν επιδέξιους χειρισμούς, σε ευτραφή αρνάκια, για να κάνετε χαλαρή βόλτα στο κέντρο της πόλης.

    Μην ξεχνάτε ότι συνήθως βασίζονται στο superbike του εκάστοτε κατασκευαστή η τουλάχιστον αντλούν τεχνολογία ή μηχανικά μέρη από αυτά. Έτσι δανείζονται και τα ανάλογα κορυφαία ηλεκτρονικά συστήματα ασφάλειας και διαχείρισης κινητήρα. Αποτέλεσμα, οι μοτοσικλέτες που όλοι οι αναβάτες θαύμαζαν σε κάποιο σημείο της ζωής τους να είναι σήμερα πιο φιλικές από ποτέ!

    Σχεδόν όλοι οι αναβάτες που έχουν σώας τας φρένας μπορούν πλέον να οδηγήσουν αυτά τα “τέρατα” των 140 και πλέον ίππων και μάλιστα γρήγορα. Παράλληλα έχουν την ευκαιρία να μάθουν πάνω στη σέλα τους και να εξελιχθούν μαζί τους χωρίς να διατρέχουν κάποιον από τους κινδύνους του παρελθόντος. Ακολουθούν τρία 4κύλινδρα 1000άρια που μπορούν να σας πάρουν τα μυαλά, αφού πρώτα όμως σας κλέψουν την καρδιά.


  • Σχεδίαση-Ποιότητα

  • Ηλεκτρονικά

  • Κινητήρας

  • Οδηγώντας

  • Συμπέρασμα   

  •    Πηγή: mototriti

  •                       

  • Πρώτη δοκιμή: Honda CBR500R


    Το CBR500R ανήκει στην τριάδα των προσιτών, οικονομικών στην χρήση αλλά πολυδιάστατων μοτοσικλετών της Honda. Παρουσιάστηκε μαζί με τα CB500X και F πριν από τρία περίπου χρόνια, κάτι που μόνο τυχαίο δεν είναι: αυτές οι τρεις μοτοσικλέτες χρησιμοποιούν την ίδια βάση (μοτέρ, πλαίσιο, φρένα, αναρτήσεις).

    Τιμή: 6.850 ευρώ
    +: Φιλικότητα, οικονομία, σχεδίαση
    -: Πολύ μαλακό αμορτισέρ,  τιμή

    Χρώματα: Λευκό, μαύρο, κόκκινο, πορτοκαλί-μαύρο,
    κίτρινο-μαύρο, λευκό-κόκκινο-μπλε

    Για φέτος η ιαπωνική εταιρία προχώρησε σε αλλαγές και στα τρία μοντέλα της. Η μεγαλύτερη βέβαια αφορά τη σχεδίασή τους και ακόμη περισσότερο τη σχεδίαση του CBR500R που “μεταλλάχθηκε” σε μεγάλο βαθμό.
    Στόχος να διαχωριστούν εμφανισιακά ακόμη περισσότερο αυτές οι τρεις μοτοσικλέτες και να αποκτήσουν ακόμη πιο έντονο χαρακτήρα ανάλογο και των σειρών στις οποίες ανήκουν.

    Σε συνδυασμό με μερικές ακόμη μικρές αλλαγές ουσίας το CBR500R, με την sport σχεδίαση και τον καθημερινό χαρακτήρα, που έχει στο στόχο του και τους αναβάτες με δίπλωμα κατηγορίας A2, έγινε ακόμη καλύτερη από το αρχικό concept.
    Πάμε να δούμε τις επιρροές που είχαν αυτές οι αλλαγές στο δικύλινδρο μοντέλο των Ιαπώνων.


  • Σχεδίαση-Ποιότητα: Κλέβει τις εντυπώσεις!

  • Aνεση-Εργονομία: Με προσανατολισμό στην καθημερινότητα

  • Πλαίσιο- αναρτήσεις-Φρένα: Χωρίς εκπλήξεις

  • Κινητήρας: Μικρές αλλαγές

  • Οδηγώντας: Ένας ιδανικός σύντροφος

  • Συμπέρασμα: Ψυχολογικό πλεονέκτημα!


  • Πηγή: mototriti


  • Τροχός με ελαστικότητα!

    Το αρχικό σχέδιο του τροχού, του Claudio Domenicali.

    Μια ριζοσπαστική και, σύμφωνα με τον Domenicali, πολλά υποσχόμενη πατέντα, που σίγουρα θα προκαλέσει συζητήσεις!

    Ο Claudio Domenicali, διευθύνων σύμβουλος της Ducati, είναι παράλληλα και μηχανικός αλλά και εφευρέτης. Και η τελευταία του ιδέα, την οποία θα δούμε εδώ, είναι σίγουρο ότι θα προκαλέσει συζητήσεις, καθώς ο Domenicali προτείνει μια ριζοσπαστική λύση, που κυριολεκτικά σκοπεύει στο… να επανεφεύρει τον τροχο!

    Λεπτομέρεια που απεικονίζει το μεγάλο ελαστικό κομμάτι,
    στο κέντρο του τροχού, που θα εκτείνεται και στις ακτίνες.
    Ο προβληματισμός του Domenicali είχε να κάνει με το φαινόμενο αναπήδησης του μπροστινού τροχού, γνωστό και ως «chatter», και το πώς θα μπορούσε να μειωθεί αυτό, όταν ο αναβάτης βρίσκεται σε μεγάλη κλίση. Η πρότασή του; Ένας νέος τροχός, με ενσωματωμένο ελαστικό στοιχείο, που θα απορροφά τους κραδασμούς!

    Μπερδευτήκατε; Ας το κάνουμε λίγο πιο σαφές: Ο τροχός που σχεδίασε ο Domenicali θα έχει ένα μεγάλο κομμάτι από σκληρό λάστιχο, το οποίο θα ξεκινά από το κέντρο του τροχού και θα εκτείνεται μέσα στις ακτίνες του! Στο κέντρο του τροχού, το λάστιχο θα ενώνεται με ένα μεταλλικό κολάρο, το οποίο θα υποστηρίζει και τα ρουλεμάν τροχού, μέσα από τα οποία θα διέρχεται ο άξονας.

    Μια ακόμα λεπτομέρεια, από το κέντρο του τροχού,
    που πας δείχνει πως θα συνδεθεί το λάστιχο με το κεντρικό
    μεταλλικό κομμάτι-προσέξτε τις εναλλαγές των γραμμών.
    Σκοπός του Domenicali είναι να υπάρχει μια κάποια απορρόφηση των κραδασμών που προκύπτουν από το chattering, προκειμένου και ο αναβάτης να έχει καλύτερη αίσθηση στο τιμόνι, αλλά και να μειωθεί η εν λόγω ταλάντωση.

    Που όμως αυτή η ενδιαφέρουσα, κατά τα άλλα πατέντα, μπορεί να προκαλέσει έντονη συζήτηση; Μα φυσικά, στον παράγοντα της ελαστικότητας που εισάγει, ακόμα και στον ελάχιστο βαθμό, στο μπροστινό σύστημα της μοτοσυκλέτας. Αν σκεφτούμε ότι στην ακαμψία του εμπρός συστήματος στηρίζεται η κατευθυντικότητα της μοτοσυκλέτας, τότε αναμφίβολα ένα μεγάλο κομμάτι λάστιχο ανάμεσα στον άξονα και τον τροχό, προκαλεί σκέψεις.

    Ο Claudio Domenicali
    Βέβαια, ο Domenicali σε καμία περίπτωση δεν είναι κάποιος…τυχαίος, και αναμφίβολα θα πρέπει να γίνουμε μάρτυρες της λειτουργίας του συστήματος, για να κρίνουμε οριστικά. Αν αποδειχθεί επιτυχημένο, τότε πολύ πιθανόν να ξεκινά και μια νέα εποχή για τα sportsbikes.

    Πηγή mototriti

    Ducati: Διάκριση για το Monster 1200S - Βραβείο «Golden Compass»


    Μια σημαντική διάκριση απέσπασε το Ducati Monster 1200S, καθώς βραβεύτηκε στον διαγωνισμό design «Golden Compass», μια ιστορική διοργάνωση βραβείων στην Ιταλία.

    Μια εταιρεία που ανέκαθεν βρισκόταν στο επίκεντρο της προσοχής για το design της, η Ducati, λαμβάνει μια ακόμα βράβευση σε αυτόν τον τομέα, για φέτος. Μετά την απονομή του βραβείου Red Dot στο XDiavel, τώρα και το Monster 1200S διακρίθηκε στα βραβεία Compasso DΆOro, ή «Golden Compass», όπως είναι διεθνώς γνωστά.

    Τα βραβεία Golden Compass είναι η μεγαλύτερη βράβευση βιομηχανικού σχεδιασμού στην Ιταλία, τα οποία εγκαθιδρύθηκαν το 1954 και έχουν βραβεύσει προϊόντα κάθε τομέα της βιομηχανίας της Ιταλίας, από οχήματα μέχρι και ηλεκτρικές συσκευές.

    Η Ducati Monster 1200S κέρδισε το βραβείο τιμητικής αναφοράς, μια βράβευση την οποία είχε κατακτήσει και το Panigale, λίγα χρόνια νωρίτερα!

    Ο Andrea Ferraresi, ο γενικός διευθυντής σχεδιασμού της Ducati, δήλωσε για το γεγονός: «Είναι μεγάλη ικανοποίηση που βραβευόμαστε ξανά. Είναι μια ικανοποίηση την οποία μοιράζομαι με τους συνεργάτες μου, χωρίς τους οποίους δεν θα μπορούσαμε να καταφέρουμε τίποτα. Το Monster ήταν ήδη μια μοτοσυκλέτα-ορόσημο, τώρα το επαναπροσδιορίσαμε.» 

    ΠΗΓΗ

    BMW K1600 BAGGER: Παρουσία στην Intermot 2016;


    Φήμες θέλουν το νέο concept της BMW να παρουσιάζεται και επίσημα, τελικά, στην έκθεση Intermot 2016 τον Οκτώβριο.

    Μια ακόμα ένδειξη ότι η Βαυαρική εταιρεία θα παρουσιάσει και επίσημα, τελικά, το bagger μοντέλο μεγάλου κυβισμού της, έρχεται από δηλώσεις του Stephan Schaller, του «μεγάλου αφεντικού» της BMW Motorrad. Όταν ερωτήθηκε σχετικά με το project, ο Schaller μίλησε για μία «έκπληξη» που έρχεται το φθινόπωρο!


    Πριν περίπου ένα μήνα, είχαμε δει κάποια 3D renderings τα οποία απεικόνιζαν μια BMW K1600GT Bagger Style, με αρκετή λεπτομέρεια. Ωστόσο, μην ξεχνάμε ότι η BMW είχε παρουσιάσει και το μοντέλο της φωτογραφίας, το οποίο έχει την ονομασία «Bagger 101 concept» πέρσι τον Οκτώβριο! Μάλλον λοιπόν οι πιθανότητες ότι θα δούμε αυτό το μοντέλο, στην Intermot, είναι πιο πολλές από ποτέ.

    Συγκεκριμένα, ο Stephan Schaller είπε για το θέμα, αν ερωτήθηκε περί πιθανής «εγκατάλειψης» του project: «Φυσικά και δεν το εγκαταλείψαμε! Αντιθέτως, θα δείτε μια έκπληξη προς το τέλος της χρονιάς!»

    Η έκθεση της Intermot θα πραγματοποιηθεί από τις 5 μέχρι τις 9 Οκτωβρίου, στην Κολωνία της Γερμανίας. Περιμένουμε με αγωνία, για το τι θα δούμε!

    Πηγή: mototriti

    Δηλώσεις καταπέλτης από Stoner: «Γι'αυτό άφησα την Honda»


    Ο Casey Stoner προέβη σε νέες δηλώσεις, στις οποίες αναφέρεται στον λόγο που τον έκανε να εγκαταλείψει την Honda και να επιστρέψει στην Ducati, στο τέλος της περασμένης χρονιάς!

    Ο Casey Stoner μιλάει και πάλι για την πορεία του στον χώρο των Moto GP. O Αυστραλός αστέρας, αφού είχε εγκαταλείψει την αγωνιστική δράση το 2012, είχε παραμείνει ως δοκιμαστής για την Honda μέχρι και το τέλος του 2015, για να μετακινηθεί στην Ducati κατόπιν.

    Σε μια συνέντευξη που έδωσε, ο Stoner αποκαλύπτει ποιος ήταν ένας από τους λόγους που έφυγε από την Honda. Σύμφωνα με αυτόν, η Honda σταμάτησε να χρησιμοποιεί την γνώμη και τα δεδομένα του, για να αναπτύξει την μοτοσυκλέτα!

    Δήλωσε συγκεκριμένα: «Το 2015 πρόσεξα ότι κάτι δεν πάει καλά. Είχα την εντύπωση ότι δεν χρησιμοποιούσαν τα δεδομένα και τις αναφορές μου από τις δοκιμές. Και ξέρω ποια είναι η αξία μου σαν δοκιμαστής, έχω πολλά να προσφέρω. Τώρα με την Ducati, έχω μια νέα σχέση και θέλω να βοηθήσω, ώστε να κατακτήσει την κορυφή»

    Ο Stoner θα συνεργάζεται στενά με τον Jorge Lorenzo από την αρχή της επόμενης σεζόν, γεγονός για το οποίο δεν μπορεί να κρύψει τον ενθουσιασμό του και για άλλη μια φορά πλέκει το εγκώμιο του Ισπανού αναβάτη: «Είναι μακράν ο δυνατότερος και σταθερότερος αναβάτης, αυτή την στιγμή, και τον θεωρώ το μεγάλο φαβορί για τον τίτλο.»

    ΠΗΓΗ

    Δηλώσεις του Matteo Flamigni: Πιο δυνατός φέτος ο Rossi


    O επί 12 έτη τηλεμέτρης του Valentino Rossi προβάινει σε δηλώσεις, στις οποίες υποστηρίζει σθεναρά ότι ο «Γιατρός» είναι ισχυρότερος φέτος, ακόμα και σε σχέση με πέρσι!

    Ένα από τα πρόσωπα που δεν θα δουν τον βαθμό δημοσιότητας που λαμβάνουν οι «αστέρες» του αθλήματος, ο Matteo Flamigni είναι ο τηλεμέτρης του Valentino Rossi, με την πολύ σημαντική δουλειά να αναλύει τα αριθμητικά δεδομένα από τους αγώνες. Παρά το γεγονός ότι δεν απολαμβάνουν την «λάμψη» των πιλότων, το τεχνικό προσωπικό αποτελείται από άτομα με εξαιρετική τεχνογνωσία και βαρύτητα λόγου-για αυτό άλλωστε είναι και δίπλα στους μεγάλους αναβάτες!

    Ο Flamigni, ο οποίος είναι συνεργάτης του Valentino Rossi από το 2004, την πρώτη του χρονιά στην Yamaha και τον έχει ακολουθήσει και στην Ducati, προέβη σε δηλώσεις στις οποίες υποστηρίζει ότι ο Valentino είναι ακόμα ισχυρότερος και από πέρσι! Μάλιστα, δεν διστάζει να ρίξει τα βέλη του στους ανταγωνιστές του, με υποννοούμενα για το περσινό πρωτάθλημα.

    Ο Flamigni δήλωσε χαρακτηριστικά: «Είναι πολύ, πολύ δυνατός. Τον βλέπω να αγωνίζεται με κίνητρο, θέλει να πάρει πίσω αυτά που του πήραν πέρσι. Θέλει να πάρει εκδίκηση. Η αποφασιστικότητά του είναι καταπληκτική» Δηλώσεις με βαρύτητα θα λέγαμε εμείς, αν σκεφτεί κανείς ότι προέρχονται από τον άνθρωπο που παρακολουθεί τα αριθμητικά δεδομένα του «Γιατρού» τα τελευταία 12 χρόνια!

    Ο Flamigni μίλησε και για τα ελαστικά, για τα οποία δηλώνει χαρακτηριστικά ότι είναι πιο βολικά για το στυλ του Rossi, λέγοντας: «Με τα Bridgestone, μπορούσες, στις κατατακτήριες δοκιμές, να μπεις και να κάνεις έναν γρήγορο γύρο, μια και έξω. Μετά, δεν απέδιδαν τόσο καλά. Με τα Michelin, μπορείς να κάνεις δύο ή και τρεις γύρους περισσότερο. Και ο Valentino πάντα αυτό προτιμούσε.»

    ΠΗΓΗ

    Προσφορά από την Yamaha: Δώρα αξίας 400 ευρώ!


    Αγοράστε ένα Yamaha Tricity 125 και κερδίστε μπουφάν, κράνος και γνήσια αξεσουάρ αξίας 400 ευρώ!

    Η Yamaha σας προσέχει και φέτος το καλοκαίρι! Αν σκέφτεστε να αγοράσετε τρίκυκλο scooter, τώρα είναι η καλύτερη στιγμή να επωφεληθείτε από την μεγάλη προσφορά της Yamaha.

    Συγκεκριμένα, για κάθε αγορά Yamaha Tricity 125 που θα γίνει μέχρι και τις 30 Ιουνίου 2016, η Yamaha σας κάνει δώρο πακέτο γνήσιων αξεσουάρ Yamaha, αξίας 400 ευρώ!

    Αλλά περιμένετε...έχει κι άλλο! Μαζί, κερδίζετε και ένα κράνος Shark, αλλά και ένα μπουφάν από την κορυφαία εταιρεία Alpinestars! 

    Αν λοιπόν σκέφτεστε το τρίκυκλο, ήρθε η ώρα να σταματήσετε την σκέψη και να ενδώσετε στo Yamaha Tricity! 

    ΠΗΓΗ

    Suzuki: Ηλεκτρικός μπόμπος! Θα τον δούμε στην αγορά;


    Σχέδια που κατατέθηκαν προς κατοχύρωση θέλουν την Suzuki να θέτει σε παραγωγή τον ηλεκτροκίνητο «μπόμπο» EXTRIGGER, o οποίος θα εναντιωθεί στον ανταγωνισμό από την Honda και την Kawasaki.

    To χαρακτηριστικό στυλ ενός «μπόμπου» έχει επιζήσει διαχρονικά, στα δίκυκλα, με το Honda Grom να είναι ιδιαίτερα πετυχημένο και την Kawasaki να έχει ήδη απαντήσει δυναμικά με το Z125! Φαίνεται λοιπόν ότι και η Suzuki μπαίνει στο χορό, με μια διαφορετική, όμως, προσέγγιση!

    Η Ιαπωνική εταιρεία προχώρησε στην κατοχύρωση πατεντών για την έκδοση παραγωγής του ηλεκτροκίνητου EXTRIGGER, ενός «μπόμπου» που είχε παρουσιαστεί ως concept to 2013, στο Τόκιο.

    Αυτό είναι ένα από τα σχέδια που κατατέθηκαν προς κατοχύρωση
    Οι πατέντες αφορούν προς το παρόν, τις αγορές της Κίνας, της Ευρώπης και των Ηνωμένων Πολιτειών, συνεπώς κάθε νέο μας αφορά άμεσα! Σύμφωνα με την Suzuki, ο ηλεκτρικός κινητήρας αλλά και η μπαταρία του νέου EXTRIGGER δεν έχουν σχεδιαστεί με βασικό γνώμονα τις επιδόσεις, αλλά την ευκολία χρήσης, καθώς οι μπαταρίες δεν θα είναι μεγάλου μεγέθους, ενώ και ο ηλεκτροκινητήρας αναμένεται να είναι λογικής ισχύος και όχι με σκοπό τις απόλυτες επιδόσεις.

    Σύμφωνα με ρεπορτάζ από την άλλη άκρη του Ατλαντικού, με βάση το ότι οι πατέντες κατατέθηκαν τώρα, αναμένουμε το νέο μοντέλο να παρουσιαστεί το φθινόπωρο, ενώ θα μπει σε παραγωγή το 2017. Πως θα σας φαινόταν, μια τέτοια ιδέα;

    Πηγή: mototriti

    Suzuki, με επαναστατική κατασκευή: Hayabusa 2017: Σχέδια του πλαισίου


    Ένα νέο πλαίσιο, πολύ χαμηλού βάρους και υψηλότατης ακαμψίας, φαίνεται ότι θα δώσει η Suzuki στο νέο της Hayabusa 2017, όπως φαίνεται από σχέδια που κυκλοφόρησαν.

    Ένα πολύ δυνατό, κυριολεκτικά και μεταφορικά μοντέλο της Suzuki, το Hayabusa, ετοιμάζεται να ανανεωθεί σε μεγάλο βαθμό, για το 2017. Σύμφωνα με ρεπορτάζ του βρετανικού Morebikes, τα σχέδια που βλέπετε απεικονίζουν το νέο πλαίσιο της μοτοσυκλέτας, το οποίο έχει επαναστατική κατασκευή και σχεδιασμό με στόχο την μέγιστη ακαμψία και το ελάχιστο βάρος.

    Η μοτοσυκλέτα που ετοιμάζεται σχεδιάζεται κατά κόρον γύρω από το ελάχιστο δυνατό βάρος, προκειμένου να είναι ακόμα γρηγορότερη! Αν παρατηρήσουμε λοιπόν τα σχέδια, θα δούμε ότι η εταιρεία ξεχωρίζει τρία τμήματα του πλαισίου, τα οποία έχει μαρκάρει στο σχέδιο με τους αριθμούς 3, 4 και 5.

    Το τμήμα 3, που θα φιλοξενεί και τον λαιμό, είναι φτιαγμένο για να είναι όσο το δυνατόν ελαφρύτερο και θα φέρει ενισχυτικά «νεύρα» στο εσωτερικό του τμήμα, που θα εξασφαλίσουν και την κατάλληλη ακαμψία. Το κομμάτι 4 θα είναι και το πιο άκαμπτο τμήμα του πλαισίου, το οποίο θα είναι μασίφ χυτευμένο από αλουμίνιο και θα υποστηρίζει και το βάρος του κινητήρα. Επιπλέον λειτουργία του θα είναι να απορροφά κάθε πιθανή ελαστικότητα που ίσως προκύψει ανάμεσα στο μπροστά και το πίσω τμήμα του πλαισίου.

    Τέλος, το κομμάτι 5 θα είναι κατασκευασμένο όπως το κομμάτι 3, δηλαδή με το μικρό βάρος ως κύριο παράγοντα, και θα εισέρχεται μέσα στο κομμάτι 4, ολοκληρώνοντας την κατασκευή.

    Περιμένουμε λοιπόν, και ακόμα περισσότερα για την επερχόμενη μοτοσυκλέτα!

    Πηγή: mototriti

    Indian Scout Custom


    Μια ριζικά μεταλλαγμένη Indian Scout παρουσιάστηκε στην έκθεση custom μοτοσυκλετών Wheels and Waves του Μπιάριτζ και εντυπωσίασε με την επιβλητικότητά της, αλλά και την πίστη της στο κλασικό!

    Βασισμένη στην κλασική μοτοσυκλέτα του 1920, η Indian Scout Custom που βλέπουμε αποκαλύφθηκε στην μεγάλη έκθεση Wheels and Waves, στην οποία παρουσιάστηκαν custom μοτοσυκλέτες από όλον τον κόσμο. Το μοντέλο εντυπωσίασε από τον κτηνώδη κινητήρα των 1200 κ.εκ., ο οποίος φιλοξενήθηκε μέσα στο πλαίσιο του κλασικού μοντέλου!

    Η μοτοσυκλέτα έχει δημιουργηθεί από τον Roland Sands με τις “ευλογίες” της Indian, η οποία μάλιστα ανακοίνωσε ότι ένα παρόμοιο μοντέλο είναι πολύ πιθανόν να παρουσιαστεί και στην γκάμα της εταιρείας!

    Η μοτοσυκλέτα έχει ένα custom-made πλαίσιο που βασίζεται στα μοντέλα της εταιρείας την δεκαετία του 1920, ενώ και η εμπρός ανάρτηση είναι ολοκαίνουργια και χειροποίητη. Εντυπωσιάζει ο θηριώδης κινητήρας, ο οποίος είναι σε πρώτο πλάνο, ενώ η μοτοσυκλέτα φέρει αμορτισέρ Ohlins εμπρός και πίσω!

    Όλο το μοντέλο είναι βαμμένο σε έντονο κόκκινο, ένα πολύ χαρακτηριστικό χρώμα της θρυλικής φίρμας, κατά την χρυσή εποχή της αμερικανικής μοτοσυκλέτας.

    O Roland Sands δήλωσε για την μοτοσυκλέτα: «Περάσαμε πολύ καλά όταν δουλεύαμε με αυτή την μοτοσυκλέτα. Ήταν μια ξεκάθαρη κατασκευή, αλλά και ταυτόχρονα έπρεπε να σκεφτούμε και να υπολογίσουμε κάθε λεπτομέρεια. Στόχος μας ήταν να κρατήσουμε όσο ισχυρότερη γίνεται την αναφορά στο κλασικό, προσθέτοντας όμως και τις μοντέρνες πινελιές, όπως τα αμορτισέρ της Ohlins».

    ΠΗΓΗ

    Ducati: Έρχονται δύο νέα μοντέλα


    Επίσημη επιβεβαίωση από την ιταλική εταιρεία δηλώνει την παρουσίαση νέων μοντέλων, τα οποία θα επιδειχθούν για πρώτη φορά στην World Ducati Week, στην πίστα του Misano!

    Με ανακοίνωση τύπου της, η Ducati επιβεβαιώνει ότι θα παρουσιάσει δύο νέα μοντέλα, τα οποία θα εμφανιστούν για πρώτη φορά στην μεγάλη γιορτή της Ιταλικής εταιρείας, την World Ducati Week στην πίστα του Misano.

    Δεν υπάρχουν περισσότερες συγκεκριμένες πληροφορίες σχετικά με το τι θα είναι το κάθε μοντέλο, αλλά, αν διαβάσει κανείς προσεκτικά την ανακοίνωση τύπου της εταιρείας, διαπιστώνει ότι το ένα από αυτά, σχεδόν βέβαια, θα είναι μια περιορισμένη έκδοση κάποιου από τα μοντέλα της γκάμας της Ducati, ενώ όσο για το άλλο… θα μείνουμε με την απορία, αφού το μόνο που αποκαλύπτει η εταιρεία είναι ότι «θα είναι ένα νέο μοντέλο για την γκάμα του 2017»!

    Συγκεκριμένα, η ανακοίνωση τύπου λέει: «Κάθε Ducatista θα έχει την ευκαιρία να δει δύο αποκλειστικά γεγονότα: Την αποκάλυψη μιας special μοτοσυκλέτας για τον εορτασμό των 90 χρόνων της εταιρείας, και έναν κλειστό χώρο που θα προσφέρει μια κλεφτή ματιά σε ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο, για το 2017.»

    Τα σενάρια είναι πολλά, κυρίως για τηνspecial μοτοσυκλέτα! Πολλοί μιλούν για μια ειδική scrambler, ωστόσο ακούγονται και φωνές για μια limited edition μιας Multistrada ή ενός Diavel! Όσο για το δεύτερο μοντέλο, καλύπτεται από πέπλο μυστηρίου από την εταιρεία, με κάποιες φήμες να μιλούν ακόμα και για μια εξωτική Superbike, στα πρότυπα της Desmosedici RR!

    Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε προς το παρόν, είναι να περιμένουμε!

    Πηγή: mototriti

    Διαγωνισμός Battle of the Kings: Τελική νικήτρια η 'ΝΥΧ'!


    Σημαντική διάκριση για την ελληνική αντιπροσωπεία της Harley-Davidson αλλά και την Ελλάδα, αφού η ελληνική συμμετοχή στον διεθνή διαγωνισμό Battle of the Kings κέρδισε την πρώτη θέση, ανάμεσα σε συμμετοχές από όλον τον κόσμο!

    Μια πολύ σημαντική διάκριση πέτυχε η Harley-Davidson Athena και η μοτοσυκλέτα 'ΝΥΧ' που συμμετείχε στον διαγωνισμό 'Battle of the Kings', μια διεθνή διοργάνωση με συμμετοχές custom μοτοσυκλετών Harley-Davidson από όλον τον κόσμο.

    Η  'Νύχτα' της ελληνικής αντιπροσωπείας κατάφερε να κερδίσει τον διαγωνισμό, ξεχωρίζοντας μέσα από πολλά υπέροχα custom μοντέλα, από όλον τον κόσμο.

    Διαβάστε το δελτίο τύπου σχετικά με το γεγονός!

    "Η Harley-Davidson ανακοίνωσε την Πέμπτη 9/06/2016, ότι η αντιπροσωπεία HD Athena, στέφθηκε νικήτρια, με το εμπνευσμένο από την αρχαία θεά "Νύχτα" δημιουργημά της, στον τελικό του διαγωνισμού "The Battle Of The Kings".  Η νικήτρια μοτοσυκλέτα που κατασκευάστηκε από τον Πασχάλη Τσαλαμάγκα και την ομάδα της HD Athena, επιλέχθηκε ανάμεσα από 12 φιναλίστ, απο επιτροπή εμπειρογνωμόνων customizing.

    Η Ομάδα της Harley-Davidson Athena, κατασκεύασε ένα café racer, εμπνευσμένο από την αρχαία θεά Νύχτα, μια σκοτεινή θεότητα, εξαιρετικής ομορφιάς και δύναμης.  Το πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας θυμίζει φίδι ενώ το εμπρός, έρποντα πάνθηρα, και τα δύο, πλάσματα της Νύχτας.  Το βαθύ μαύρο χρώμα, με αραιά ρινίσματα ασημένιων νιφάδων, παραπέμπουν σε έναστρο ουρανό.

    211 αντιπρόσωποι από την Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική (EMEA) έλαβαν μέρος και διαγωνίστηκαν για τον τίτλο του κορυφαίου customizer για το 2016, χρησιμοποιόντας σα βάση το ολοκαίνουργιο Sportster®Iron 883™.

    Ο διαγωνισμός διεξήχθη σε δύο φάσεις, με την πρώτη φάση να βασίζεται στην ψηφορία του κοινού, στην οποία συμμετείχαν πάνω από 65.000 ψηφοφόροι, για να αναδειχθούν οι νικητές των περιοχών, οι οποίοι συναντήθηκαν σε μια μάχη σώμα με σώμα ανάμεσα στους πρωταθλητές προκειμένου να επιλεγεί ένας και μοναδικός νικητής στις 9 Ιουνίου 2016, στο φεστιβάλ Wheels and Waves στο Μπιαρίτζ.

    Το πάνελ των κριτών για την ανάδειξη του κορυφαίου customizer αποτελούνταν από τους : Gary Inman, Sideburn Magazine; Thor Drake, See See Motorcycles; Fabrice Roux, Moto Heroes Magazine; David Borras, El Solitario; Jerome Alle, Southsiders Motorcycle Club and Michael Spaeth, Consumer Segment Lead Outreach at Harley-Davidson Motor Company.

    Τα μοντέλα Sportster αποτελούν ένα σύμβολο του Αμερικάνικου μοτοσυκλετισμού από το 1957.  Είναι μια από τις δημοφιλέστες σειρές της Harley-Davidson, για εξατομοίκευση στη new wave custom σκηνή και όπως οι προκάτοχοί του, το νέο Iron 883,  αποτελεί τον ιδανικό καμβά προκειμένου το επίσημο δίκτυο της Harley-Davidson, να προβάλει τις ικανότητές του στο customizing.

    Ο Πασχάλης Τσαλαμάγκας, aftersales manager δήλωσε: "Όταν αποφασίσαμε να κατασκευάσουμε αυτή τη μοτοσυκλέτα, δεν περιμέναμε να φτάσουμε τόσο ψηλά.  Είναι τιμή μας να στεφθούμε Custom King για το 2016, και θα ήθελα να ευχαριστήσω γιΆαυτό όλη την ομάδα πίσω στην Ελλάδα."

    Ο Johnstone, Director Of Marketing Operations της Harley-Davidson EMEA αναφέρει: "Είμασταν ιδιαίτερα ανυπόμονοι να διαπιστώσουμε πόσο ψηλά θα σήκωναν τον πήχη οι αντιπρόσωποί μας φέτος. Mπορώ να πω με βεβαιότητα ότι η δημιουργικότητα και η έμφαση στη λεπτομέρεια των φετινών συμμετοχών απλά μας καθήλωσαν"

    Χτίζοντας ακόμα περισσότερο στην επιτυχία του περσινού διαγωνισμού ΅Battle of the KingsΆ, λάβαμε πάνω από 65.000 ψήφους και 211 συμμετοχές απο αντιπροσώπους σε όλη την Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική.  Οι 12 φιναλιστ μοτοσυκλέτες, ήταν όλες εξαιρετικές αλλά η κριτική επιτροπή επέλεξε τη συμμετοχή της Harley-Davidson Athena, εξαιτίας της έμπνευσης, αλλά την απόλυτη προσοχή στη λεπτομέρεια.

    "Είμαστε πολύ χαρούμενοι που επιστρέψαμε στο Wheels and Waves Festival, προκειμένου και φέτος να ανακοινώσουμε το νικητή του ΅Battle Of The Kings".  Η Harley-Davidson είναι για 113 συναπτά έτη, ηγέτης στο customization και η εκδήλωση μας έδωσε τη δυνατότητα να παρουσιάσουμε την custom κληρονομιά μας, πλάι στους περισσότερα υποσχόμενους νέους customizers, αναφέρει ο Johnstone.

    Συγχαρητήρια και από εμάς, για την μεγάλη επιτυχία της ομάδας του Πασχάλη Τσαλαμάγκα και της Haley-Davidson Athena.

    Πηγή: mototriti

    Μεγαλούτικος αναβάτης αλλά - Όλα κάτω με S1000RR!


    Δείτε το βίντεο ενός αναβάτη, του οποίου η σωματική διάπλαση δεν τον εμπόδισε ούτε στο ελάχιστον να "ξύσει" στην θρυλική διαδρομή του Mullholland!

    Το βίντεο αυτό θα σας κάνει να σκέφτεστε διπλά προτού κοροιδέψετε κάποιον! Πρωταγωνιστής του είναι ο Chris Kramp, ένας εύσωμος αμερικανός αναβάτης, ο οποίος ωστόσο δεν αποθαρρύνθηκε ποτέ από το μέγεθός του!

    Δείτε τον στο βίντεο να οδηγεί την BMW S1000RR του, χωρίς να διστάξει στιγμή να τα βάλει "όλα κάτω"! Απολαύστε τον.


    ΠΗΓΗ

    Το νέο KTM 390 Duke 2017! (Αποκαλυπτική φωτό κατασκοπείας)


    Μία φωτογραφία κατευθείαν από το εργοστάσιο που κατασκευάζει τα μικρά Duke μας αποκαλύπτει ποια θα είναι η μορφή του νέου 390 Duke της αυστριακής εταιρείας!

    Ίσως μια από τις πλέον αποκαλυπτικές κατασκοπευτικές φωτογραφίες του τελευταίου καιρού, μας έρχεται από την Ινδία και συγκεκριμένα το Motoroids. Ως γνωστόν, η ινδική Bajaj έχει αναλάβει την κατασκευή των μικρών μοντέλων της KTM, μεταξύ αυτών και των μικρών Duke.

    Η φωτογραφία, τραβηγμένη από το εργοστάσιο της εταρείας στο Chakan της Ινδίας, φανερώνει ένα εντελώς νέο 390 Duke, ενώ για πρώτη φορά κάνει την μεγάλη του εμφάνιση το διάσημο διπλό φανάρι, το οποίο έχουμε δει μέχρι τώρα σε κατασκοπείες των 1290 Super Adventure και 1290 Superduke!

    Αν παρατηρήσει κανείς τη φωτογραφία, θα διαπιστώσει ότι το νέο μοντέλο είναι ολοκαίνουργιο, ενώ έχει σημαντικές ομοιότητες με το 1290 Superduke. To μοντέλο αναμένεται να φέρει επίσης ανανεώσεις στον κινητήρα του, ο οποίος θα εναρμονιστεί με Euro 4, ενώ πιθανότατα η ισχύς του θα είναι μεγαλύτερη από του υπάρχοντος μοντέλου!

    Αναμένεται ότι θα δούμε το νέο μοντέλο στις εκθέσεις στα τέλη του έτους, με την παραγωγή και τη διάθεσή τους να ξεκινάει το 2017!

    Πηγή: mototriti

    Σε μαύρο και μπεζ: Honda CB750 Analog Motorcycles


    Μια καταπληκτική δουλειά custom από την Analog Motorcycles, οι οποίοι «ανέστησαν» ένα Honda CB750 και το έκαναν ένα πραγματικό έργο τέχνης.

    Για τους γνώστες και όχι μόνο, η Honda CB750 δεν χρειάζεται συστάσεις. Πρόκειται για την μοτοσυκλέτα που όρισε τον όρο «superbike», την πρώτη τετρακύλινδρη μοτοσυκλέτα μαζικής παραγωγής στον κόσμο. Το διαχρονικό στυλ της και η ποιότητα κατασκευής της σημαίνουν ότι πολλά τέτοια μοντέλα, κυκλοφορούν ακόμα. Πάνω σε μία CB750 λοιπόν, ο ιδιοκτήτης Arne Denise και οι Analog Motorcycles προέβησαν σε ριζικές αλλαγές, με αποτέλεσμα την μοτοσυκλέτα που βλέπετε.

    O Denise πήγε στους Analog Motorcycles, παραπονούμενος ότι ακούει έναν θόρυβο από τον κινητήρα. Μόλις η ομάδα των builders έπιασε το μοντέλο στα χέρια της, διαπίστωσε κάτι ακόμα πιο τρομακτικό: το πλαίσιο της μοτοσυκλέτας ήταν «κομμένο», μετά από αποτυχημένη επέμβαση στην κινητήρα! Επιπλέον, είχε γίνει μια προσπάθεια επιμήκυνσης του ψαλιδιού, με τον λάθος όμως τρόπο. Οι builders επισκεύασαν το πλαίσιο και αντικατέστησαν το ψαλίδι, ενώ έγινε δουλειά και στο υποπλαίσιο, το οποίο είναι πλέον πιο κοντό και με νέες κολλήσεις.

    Αφού λοιπόν τα σοβαρότερα ζητήματα τακτοποιήθηκαν, η ομάδα προχώρησε στο βάψιμό του: Η επιλογή των Analog Motorcycles ήταν ένα έντονα γυαλιστερό μαύρο, το οποίο κάλυψε σχεδόν όλη την μοτοσυκλέτα. Μαύρα βάφτηκαν επίσης τα καπάκια του κινητήρα, από την δεξιά πλευρά. Η σέλα είναι χειροποίητη από τον Dave Pruney, ο οποίος ανέλαβε να βάψει και τις ρίγες στο τεπόζιτο, οι οποίες είναι βαμμένες με το χέρι!

    Ο κινητήρας, για τον οποίο παραπονέθηκε αρχικά ο ιδιοκτήτης, αντικαταστάθηκε με έναν νέο, ο οποίος δέχτηκε μια εξάτμιση τύπου 4 σε 1 και μια τετράδα καρμπυρατέρ Keihin 28 χιλιοστών, τα οποία αναπνέουν μέσα από φίλτρα K&N.

    Οι builders ωστόσο δεν άφησαν το στήσιμο του μοντέλου σε δεύτερη μοίρα: Αντικατέστησαν τα εμπρός ελατήρια του πηρουνιού, ενώ η μοτοσυκλέτα δέχθηκε νέες τρόμπες φρένων. Το αποτέλεσμα μας εντυπωσίασε και πιστεύουμε ότι θα κάνει το ίδιο και με εσάς!

    Πηγή: mototriti

    Η 'Lac Rose' σε δράση


    Το πρώτο βίντεο που κυκλοφόρησε στο Internet, το οποίο δείχνει την πανέμορφη Lac Rose της BMW να κάνει αυτό για το οποίο φτιάχτηκε.

    Πριν λίγες ημέρες, είδαμε ότι η BMW παρουσίασε το νέο της concept με όνομα "Lac Rose", προς τιμήν του αγώνα Dakar. Tώρα κυκλοφόρησε και ένα βίντεο, το οποίο δείχνει την μοτοσυκλέτα...στην χρήση για την οποία προορίζεται.

    Απολαύστε τα φανταστικής ποιότητας πλάνα. Μια μοτοσυκλέτα που κατασκευάστηκε για να μην είναι "βιτρίνα", στο περιβάλλον που της αρμόζει.


    ΠΗΓΗ


    Scroll to Top