• Latest News

    Πρώτη δοκιμή: Honda CBR500R


    Το CBR500R ανήκει στην τριάδα των προσιτών, οικονομικών στην χρήση αλλά πολυδιάστατων μοτοσικλετών της Honda. Παρουσιάστηκε μαζί με τα CB500X και F πριν από τρία περίπου χρόνια, κάτι που μόνο τυχαίο δεν είναι: αυτές οι τρεις μοτοσικλέτες χρησιμοποιούν την ίδια βάση (μοτέρ, πλαίσιο, φρένα, αναρτήσεις).

    Τιμή: 6.850 ευρώ
    +: Φιλικότητα, οικονομία, σχεδίαση
    -: Πολύ μαλακό αμορτισέρ,  τιμή

    Χρώματα: Λευκό, μαύρο, κόκκινο, πορτοκαλί-μαύρο,
    κίτρινο-μαύρο, λευκό-κόκκινο-μπλε

    Για φέτος η ιαπωνική εταιρία προχώρησε σε αλλαγές και στα τρία μοντέλα της. Η μεγαλύτερη βέβαια αφορά τη σχεδίασή τους και ακόμη περισσότερο τη σχεδίαση του CBR500R που “μεταλλάχθηκε” σε μεγάλο βαθμό.
    Στόχος να διαχωριστούν εμφανισιακά ακόμη περισσότερο αυτές οι τρεις μοτοσικλέτες και να αποκτήσουν ακόμη πιο έντονο χαρακτήρα ανάλογο και των σειρών στις οποίες ανήκουν.

    Σε συνδυασμό με μερικές ακόμη μικρές αλλαγές ουσίας το CBR500R, με την sport σχεδίαση και τον καθημερινό χαρακτήρα, που έχει στο στόχο του και τους αναβάτες με δίπλωμα κατηγορίας A2, έγινε ακόμη καλύτερη από το αρχικό concept.
    Πάμε να δούμε τις επιρροές που είχαν αυτές οι αλλαγές στο δικύλινδρο μοντέλο των Ιαπώνων.


  • Σχεδίαση-Ποιότητα: Κλέβει τις εντυπώσεις!

  • Aνεση-Εργονομία: Με προσανατολισμό στην καθημερινότητα

  • Πλαίσιο- αναρτήσεις-Φρένα: Χωρίς εκπλήξεις

  • Κινητήρας: Μικρές αλλαγές

  • Οδηγώντας: Ένας ιδανικός σύντροφος

  • Συμπέρασμα: Ψυχολογικό πλεονέκτημα!


  • Πηγή: mototriti


    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    Item Reviewed: Πρώτη δοκιμή: Honda CBR500R Rating: 5 Reviewed By: misterS
    Scroll to Top