• Latest News

    Νέο Harley-Davidson Roadster - Ένα νέο κεφάλαιο


    Σμιλεμένο από την μακρά κληρονομία της εταιρείας και γυμνό μέχρι τα βασικά στοιχεία μιας καθαρόαιμης μοτοσυκλέτας, το νέο Harley-Davidson Roadster επιστρέφει στα αστικά τοπία αλλά και σε δαντελωτούς δρόμους και δηλώνει μια τολμηρή παρουσία.

    Από την κατασκευή τους το 1957, τα Sportster έχουν αποδειχθεί ικανά για συνεχή επανεφεύρεση, και το Roadster γράφει ένα νέο κεφάλαιο σε αυτή την ιστορία», δήλωσε ο Διευθυντής Styling της Harley-Davidson Brad Richards. "Έχουμε παρακολουθήσει τους πελάτες μας, να προσωποποιούν τα Sportster σε τόσες πολλές διαφορετικές κατευθύνσεις. Το Roadster είναι ένα μείγμα διαφορετικών ειδών στυλ, αλλά η πρόθεση μας ήταν να δημιουργηθεί μια μοτοσυκλέτα για τον αναβάτη τόσο ισχυρή αλλά και κομψή που να συνδέει τον αναβάτη με το δρόμο".

    Το νέο Roadster, συνδέει το Dark Custom lineup με ένα μινιμαλιστικό σχεδιασμό, εμπνευσμένο από τις κλασικές αγωνιστικές μοτοσικλέτες, τη σύγχρονη τάση προς τις γυμνές custom μοτοσικλέτες και ένα προφίλ που θυμίζει αγωνιστικές Sportster από τη δεκαετία του 1950 και του 1960.

    "Θέλαμε να δώσουμε στο Roadster, το DNA από τα μοντέλα υψηλών επιδόσεων KHR στα μέσα της δεκαετίας του '50, και αργότερα από τα Sportsters που είχαν μετατραπεί για drag racing," δήλωσε ο Richards. "Αυτές οι μοτοσικλέτες είχαν κομμένα φτερά μέχρι το υποπλαίσιο, μικρό ρεζερβουάρ καυσίμου, και γυμνώνονταν ώστε να μείνουν με τα απολύτως απαραίτητα για μέγιστη επιτάχυνση"

    Το Roadster προσφέρει επιδοσεις συνδυάζοντας νέες ζάντες και ελαστικά με premium εξαρτήματα ανάρτησης και αερόψυκτο κινητήρα V-Twin 1200cc που αποδίδει έναν ισχυρό παλμό ροπής στις μεσαίες στροφές. Οι μπροστινές 19-ιντσών ζάντες και οι 18-ιντσες πίσω από χυτό αλουμίνιο, σχεδιάστηκαν ειδικά για το Roadster και συμβάλλουν στην ισορροπία και αγωνιστική εμφάνισή της.

    "Οι τροχοί εμπνεύστηκαν από τους κλασικούς πλεγμένους τροχούς, και  είναι οι πιο περίπλοκοι χυτοί τροχοί που έχουμε δημιουργήσει ποτέ», δήλωσε ο Industrial Designer της Harley-Davidson Ben McGinley. "Οι διαπλεκόμενες ακτίνες κατευθύνονται από τα κέντρα προς τις αντίθετες πλευρές του τροχού, δημιουργώντας ένα συναρπαστικό αισθητικό αποτέλεσμα.  Οι τροχοί ελεφρού κράματος και συμβάλλουν στην καλύτερη απόδοση των αναρτήσεων του Roadster".

    Η εμπρός ανάρτηση του Roadster περιλαμβάνει ανάποδο πηρούνι 43 χιλιοστών, single-cartridge, με ελατήρια 3πλής σταθεράς και στηρίζεται σε ιδιαίτερα στιβαρές τιμονόπλακες.  Η πίσω ανάρτηση περιλαμβάνει αμορτισέρ αερίου με ρυθμιζόμενης προφόρτησης και μεγαλύτερες διαδρομές απο οποιοδήποτε άλλο Sportster: 4,5 ίντσες εμπρός και 3,2 ίντσες πίσω. Τα φρένα περιλαμβάνουν διπλό πλευστό δισκόφρενο εμπρός ενώ το ABS περιλαμβάνεται στο standard εξοπλισμό.

    Το Roadster βάζει τον αναβάτη, σε μια επιθετική στάση με ένα νέο χαμηλό τιμόνι και με τα mid-mount controls σε θέση που τοποθετούν το βάρους του αναβάτη πάνω από το κλασικού προφίλ ρεζερβουάρ  καυσίμου 12.5 λίτρων.
    Ακολουθώντας το λιτό ύφος της μοτοσυκλέτας το πίσω φτερό είναι κομμένο κοντύτερο απο οποιοδήποτε άλλο bobber φτερό Sportster.  Τα καλύματα του ιμάντα και της εξάτμισης φέρουν τρύπες ελάφρυνσης, ενώ ένα μοναδικό κεντρικό όργανο περιλαμβάνει αναλογικό στροφόμετρο και ψηφιακό ταχύμετρο. Η νέα βάση πινακίδας και το πίσω φανάρι συμβάλλουν στην απλή «καθαρότητα» του πίσω μέρους.

    "Το προφίλ του καθίσματος ΄΄σβήνει΄΄ στο πολύ κοντό πίσω φτερό», αναφέρει ο McGinley ενώ το κάλυμμα του διαθέτει μια σειρά από μαξιλαράκια, εμπνευσμένα από την θωράκιση ενός δερμάτινο jacket.  Τέλος το πίσω μέρος του καθίσματος έχει σχεδιαστεί ώστε να χρησιμοποιείται και σαν κάθισμα για τον συνεπιβάτη, δίνοντας στο Roadsterφ πρόσθετη ευελιξία."
    Το νέο Harley-Davidson Roadster προσφέρεται σε 4 χρώματα: Vivid Black μα ματ ανθρακί pinstripe, Black Denim με κόκκινο pinstripe; Velocity Red Sunglo με κόκκινο pinstripe και two-tone Billet Silver/Vivid Black με burgundy pinstripe.

    ΠΗΓΗ

    ΔΟΚΙΜΗ: HONDA AFRICA TWIN CRF 1000L - Ολική επαναφορά


    Ένα όνομα βαρύ σαν ιστορία, σε μια ολοκαίνουργια μοτοσυκλέτα με εξαιρετικά δείγματα γραφής, η οποία έχει κάθε προδιαγραφή να κατακτήσει την δική της θέση στον μύθο!

    Τιμή βασικής έκδοσης: 13.990 ευρώ, Τιμή έκδοσης δοκιμής: 14.990 ευρώ
    Χρώμα: Μαύρο ματ, γκρι μεταλλικό, κόκκινο-λευκό, λευκό-κόκκινο-μπλε                  

    +: Aνεση,ποιότητα, κατανάλωση, ζύγισμα
    -:Traction control στο επίπεδο 3 

    Με την νέα Africa Twin η Honda έφερε ξανά κοντά μας ένα όνομα που έχει γράψει την δική του ιστορία στους δύο τροχούς, πάνω σε μια μοτοσυκλέτα που ετοιμάζεται να γράψει την δική της!


  • Σχεδίαση-ποιότητα: Μια γνήσια "Made in Japan"

  • Aνεση-εργονομία: Απόλυτη άνεση για δύο, εντός και εκτός

  • Κινητήρας: Ανθεκτικός, φιλικός και οικονομικός

  • Πλαίσιο- Αναρτήσεις-Φρένα: Τα κάνουν όλα!

  • Ηλεκτρονικό οπλοστάσιο: Στην υπηρεσία του αναβάτη

  • Οδηγώντας: Αριστεύει παντού

  • Συμπέρασμα: Για μια θέση στην ιστορία


  • Πηγή: mototriti
  • BEST BUY: ΜΙΚΡΑ ON-OFF - Καθημερινά παντός εδάφους


    Καταναλώνουν μικρές ποσότητες βενζίνης, κινούνται μέσα στην πόλη αέρινα και το Σαββατοκύριακο παίρνουν τα βουνά και μεταμορφώνονται στο απόλυτο εργαλείο-σχολείο για οδήγηση στο χώμα και φυσικά για εξερεύνηση. Τα μικρά on-off είναι εδώ, έτοιμα για όλα!

    AJP PR4 240 Enduro PRO
    Τιμή (ευρώ): 4.490
    + Ικανότητες στο χώμα, περιφερειακά
    - Μικρή τελική

    Honda CRF 250L
    Τιμή (ευρώ): 4.990
    + Ελαστικότητα κινητήρα
    - Μη ρυθμιζόμενο πιρούνι

    Kawasaki KLX250
    Τιμή (ευρώ): 5.290
    + Λειτουργία μοτέρ στο μεσαίο φάσμα
    - 'Aνεση συνεπιβάτη

    Με τον “πόλεμο” που έχει ξεσπάσει μεταξύ των κατασκευαστών στα mega on-off/adventure όλο το δίτροχο κοινό έχει την προσοχή του στραμμένη εκεί. Έτσι παραβλέπεται λανθασμένα από τους αναβάτες μια από τις σημαντικότερες κατηγορίες μοτοσικλετών, τα μονοκύλινδρα on-off στα 250 κ.εκ. Το “Τι να κάνεις με ένα on-off με μόλις 250 κ.εκ. τη σήμερον ημέρα;” μπορεί να περάσει από το μυαλό κάθε αναβάτη. Κι όμως κυρίες και κύριοι η απλή, απολύτως ειλικρινής και άκρως κατατοπιστική απάντηση σε αυτό είναι η εξής: “Τα πάντα!”. Ρωτήστε ανθρώπους που έχουν οδηγήσει τέτοια μοτοσικλέτα και τότε μόνο καλά λόγια θα ακούσετε, βάζουμε και στοίχημα. Τα 250άρια on-off είναι τα καλύτερα σχολεία για να ξεκινήσετε τη σχέση σας με τους δύο τροχούς. Είναι σούπερ χρηστικά σε περιβάλλον πόλης, οικονομικά σε χρήση-συντήρηση και δεν θα πουν όχι σε ταξίδια (όχι βέβαια από εθνική). Παράλληλα έχουν το τεράστιο ατού της άνετης κίνησης στο χώμα που συνδυάζεται και με διασκέδαση. Με λίγα λόγια πραγματικά σχολεία. Τρεις από τις χαρακτηριστικότερες προτάσεις της κατηγορίας είναι τα AJP PR4 240 Enduro, Honda CRF 250L Kawasaki KLX250 και εσείς δεν έχετε παρά να διαλέξετε εκείνο που σας ταιριάζει καλύτερα.


  • Σχεδίαση-Ποιότητα

  • Θέση οδήγησης- Εργονομία

  • Κινητήρες

  • Πλαίσιο-Αναρτήσεις- Φρένα

  • Οδηγώντας

  • Συμπέρασμα


  • Πηγή: mototriti
  • Οι 'Fantastic Five' των GP!


    O Γιώργος Παπασταύρου, ο Έλληνας νεαρός αγωνιζόμενος με τις σημαντικές επιτυχίες στους αγώνες τόσο εντός, όσο και εκτός Ελλάδος, μιλάει για πέντε αναβάτες του Moto GP!

    Όλοι οι αγωνιζόμενοι ξεκινούν από κάπου, έχουν κάποιες επιρροές από άτομα και διάσημους οδηγούς του χώρου, συμπαθούν κάποιους αναβάτες, θυμώνουν με κάποιους άλλους. Ο Γιώργος Παπασταύρου, ο αγωνιζόμενος-φαινόμενο που τρέχει από το 2008 και έχει συμμετέχει με διακρίσεις τόσο σε εγχώρια όσο και σε διεθνή γεγονότα, μας αποκαλύπτει τις σκέψεις του για 5 κορυφαίους αναβάτες των GP, με αντικειμενικότητα αλλά και μια δόση χιούμορ. Ας δούμε τι λέει!

    ΔΟΚΙΜΗ: MOTO GUZZI STELVO 1200 VS - Ιταλικό ταμπεραμέντο


    Μοναδικό από όλες τις απόψεις, το Stelvio της Moto Guzzi μεταφέρει μια παράδοση δεκαετιών στην κατηγορία των μεγάλων On-Off, με σύγχρονη όμως έκφραση.

    Τιμή: 16.000 ευρώ

    + Eμφάνιση, σπορ συμπεριφορά, ταξίδι
    - Σκληρότητα σέλας, εμπορικότητα

    Αν ψάχνετε μια μοτοσικλέτα με χαρακτήρα που θα σας συντροφέψει σε μακρινά ή κοντινά ταξίδια, μόνος ή με παρέα, που να μην πεισμώνει μόλις συναντήσει λίγο χώμα και να μην λέει όχι σε σπορτίφ αναβάτες, αλλά προπάντων, εάν θέλετε να ξεχωρίζετε, η πρόταση της ιταλικής εταιρίας αξίζει μια πιο προσεκτική ματιά, καθώς το Stelvio της δεύτερης γενιάς μπορεί να κοιτάξει τον ανταγωνισμό στα μάτια


  • Aνεση - Εργονομία: 10 με τόνο

  • Κινητήρας: Καρδιά από μέταλλο

  • Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα: Supersport εξοπλισμός!

  • Οδηγώντας: Ιταλικό ταμπεραμέντο

  • Συμπέρασμα: Καίρια βελτιωμένο


  • Πηγή: mototriti




  • ΔΟΚΙΜΗ: LML STER 150 47 CVT - Χρώμα στο δικό σου γκρίζο


    Να κάτι που σίγουρα θα βάλεις στην καθημερινότητα σου, με την αυτόματη και υπερ-στιλάτη Star 150 4T CVT, μιας ξεχωριστής ρετρό πρότασης που έχει όλα τα φόντα για να πρωταγωνιστήσει στις μετακινήσεις σου στο αστικό περιβάλλον.

    Τιμή : 2.450 ευρώ 

    + Απαράμιλλο στιλ, ευελιξία, κινητήρας
    - Αδύναμο πίσω φρένο

    Η LML είναι ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές δικύκλων στην Ασία. Το 1984 υπεγράφη συμφωνία τεχνικής συνεργασίας μεταξύ της LML και της Piaggio, με σκοπό την παραγωγή ενός scooter για τις ασιατικές αγορές, μια κοινοπραξία που έληξε το 1999. Η LML συνέχισε να παράγει αυτό το scooter, το οποίο στην Ευρώπη ονομάζεται «Star» και έχει σχεδιαστεί με βάση τη θρυλική σειρά PX της Piaggio. Η Star 4T είναι η τετράχρονη έκδοση του μοντέλου που διατίθεται με κλασικό χειροκίνητο κιβώτιο ή, όπως στην περίπτωση του scooter της δοκιμής με CVT αυτόματο κιβώτιο. Μετά το 125 ήρθε και η σειρά της αυτόματης Star των 150 κ.εκ. να περάσει από τα χέρια μας με τη συμβίωση μαζί της να είναι εξίσου απολαυστική. Για τη σχεδίαση δεν θα μιλήσουμε καν αφού, κακά τα ψέματα, αυτός είναι και ο λόγος που διαβάζετε αυτές τις γραμμές. Με λίγα λόγια το βλέπετε και δεν το χορταίνετε! Πάλι καλά που και η ποιότητα κατασκευής βρίσκεται σε ικανοποιητικά επίπεδα και εκτός από κάποια κρυφά σημεία δεν απογοητεύει, ειδικά αν σκεφτεί κανείς την τιμή που είναι προσιτή για ένα scooter που είναι κατασκευασμένο εξολοκλήρου από μέταλλο.

    Τα μυστικά των 340mm


    Τα εμπρός φρένα των μοτοσικλετών Moto GP αποτελούνται από δύο δίσκους, διαμέτρου 340 χιλιοστών, μεγαλύτερων από οποιονδήποτε δίσκο έχει κάνει ποτέ την εμφάνισή του σε μοτοσυκλέτα παραγωγής. Ποια είναι τα μυστικά πίσω από αυτή την διάσταση;

    Τα Moto GP είναι ένα εργαστήριο συνεχόμενης έρευνας και ανάπτυξης τεχνολογιών, που στη συνέχεια βρίσκουν τον δρόμο τους για μοτοσυκλέτες παραγωγής. Αν και πλέον οι κανονισμοί έχουν στο επίκεντρο την μείωση του κόστους για τις ομάδες, η τεχνολογική ανάπτυξη δεν σταματά ποτέ. Η Brembo, η εταιρεία που βρίσκεται πίσω από την παροχή των συστημάτων φρένων, πέτυχε το 2014 την έγκριση χρήσης δίσκων με διάμετρο 340 χιλιοστά, αντί για 320 που χρησιμοποιούνταν μέχρι τότε.

    Ο Lorenzo Bortolozzo της διεύθυνσης πελατών Brembo Moto GP, μίλησε για τα χαρακτηριστικά των νέων δίσκων. «Όσο αυξήθηκε η ταχύτητα αλλά και το βάρος των μοτοσυκλετών, φτάσαμε πολύ κοντά στα όρια της απόδοσης των δίσκων των 320 χιλιοστών. Στις θερμοκρασίες που αναπτύσσονταν, η απόδοσή τους δεν έπεφτε δραματικά, ωστόσο σημειωνόταν οξείδωση και ταχεία φθορά των τακακιών, που μπορούσαν να οδηγήσουν σε ζήτημα ασφαλείας»

    Σύμφωνα με τον Bortolozzo, η μεγάλη βελτίωση σημειώθηκε στην θερμοκρασία και στην πίεση του φρεναρίσματος, παρά στην απόλυτη ισχύ. «Με τους δίσκους των 340 χιλιοστών, οι αναβάτες μπορούν να πετύχουν την ίδια ροπή φρεναρίσματος στον τροχό με αυτούς των 320 χιλιοστών. Ωστόσο, η πίεση φρεναρίσματος μειώθηκε και οι θερμοκρασίες έπεσαν, με αποτέλεσμα οι μοτοσυκλέτες να φρενάρουν γρηγορότερα.»

    Η διαφορά θερμοκρασίας που έχει επιτευχθεί είναι αρκετά σημαντική, σύμφωνα με τον Bortolozzo, καθώς οι νέοι δίσκοι λειτουργούν σε θερμοκρασίες κατά 100 βαθμούς χαμηλότερες! O Bortolozzo δήλωσε επίσης ότι οι νέοι δίσκοι έχουν αμελητέα διαφορά βάρους από τους παλιούς, αλλά και ότι πρωταρχικό ρόλο στην ανάπτυξη των τεχνολογιών των φρένων, για την Brembo, έχει η εγγυημένη ασφάλεια.

    ΠΗΓΗ

    Τα μέτρα για τις γιορτές


    Σε δελτίο τύπου που εξέδωσε η Ελληνική Αστυνομία, ανακοινώνει την εφαρμογή ενισχυμένων μέτρων ασφαλείας, αστυνόμευσης και τροχαίας, για την περίοδο του Πάαχα.

    Ενισχυμένες θα είναι οι δράσεις των Υπηρεσιών της Ελληνικής Αστυνομίας σε όλη την επικράτεια, με την εφαρμογή αυξημένων μέτρων ασφάλειας, αστυνόμευσης και τροχαίας, που αναπτύσσονται σταδιακά και αναμένεται να κορυφωθούν τις επόμενες μέρες, εν όψει των εορτών του Πάσχα.

    Το Αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας, στο πλαίσιο του γενικότερου στρατηγικού σχεδιασμού, έχει απευθύνει σε όλες τις αστυνομικές Υπηρεσίες συγκεκριμένες εντολές και κατευθύνσεις, με στόχο τη διασφάλιση υψηλού επιπέδου επιχειρησιακής ετοιμότητας και ανταπόκρισης στις αυξημένες απαιτήσεις της εορταστικής περιόδου.

    Στο πλήρες δελτίο τύπου που εξέδωσε η Ελληνική Αστυνομία, αναφέρει τα μέτρα τα οποία θα ληφθούν για την ασφαλή διεξαγωγή της κυκλοφορίας αυτές τις ημέρες και περιλαμβάνουν:

    αυξημένη τροχονομική αστυνόμευση του οδικού δικτύου σε τομείς ανά 20-30 χιλιόμετρα, με βάση τις ιδιαίτερες κυκλοφοριακές συνθήκες κάθε περιοχής,
    ενισχυμένη αστυνομική παρουσία και αστυνόμευση των σημείων του οδικού δικτύου, όπου σημειώνονται συχνά τροχαία ατυχήματα,
    ρύθμιση της κυκλοφορίας με πεζούς τροχονόμους, σε βασικές διασταυρώσεις, για την αποφυγή κυκλοφοριακών προβλημάτων,
    αυξημένα μέτρα τροχαίας στις εισόδους - εξόδους των μεγάλων αστικών κέντρων, όπου παρατηρείται μεγάλη κίνηση οχημάτων,
    αυξημένα μέτρα τροχαίας σε χώρους όπου παρατηρείται μαζική διακίνηση επιβατών (αεροδρόμια, λιμάνια, υπεραστικά ΚΤΕΛ, σιδηροδρομικοί σταθμοί, κ.λπ.),
    κυκλοφοριακές ρυθμίσεις και αυξημένα μέτρα τροχαίας, σε περιοχές που θα πραγματοποιηθούν εορταστικές εκδηλώσεις,
    παρουσία τροχονόμων στους σταθμούς διοδίων της χώρας για τη διευκόλυνση της κυκλοφορίας, την ενημέρωση και την παροχή συμβουλών στους οδηγούς και τους συνεπιβάτες,
    ενημέρωση των πολιτών σε περιπτώσεις κυκλοφοριακών ή άλλων προβλημάτων, μέσω των Υπηρεσιών επικοινωνίας του Σώματος, ενώ
    συνεργεία της Τροχαίας θα διενεργούν ειδικούς και γενικούς ελέγχους (ιδιαίτερα για τη βεβαίωση επικίνδυνων παραβάσεων, όπως υπερβολική ταχύτητα, οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, αντικανονικό προσπέρασμα, κ.λπ., καθώς και παραβάσεων που ευθύνονται για την πρόκληση σοβαρών τροχαίων ατυχημάτων, όπως η χρήση κινητών τηλεφώνων κατά την οδήγηση).

    Υπενθυμίζεται ότι παράλληλα ισχύουν μέτρα απαγόρευσης κίνησης φορτηγών αυτοκινήτων ωφελίμου φορτίου άνω του 1,5 τόνου για την περίοδο των εορτών του Πάσχα (βλ. σχετ. Δελτίο Τύπου από 20 -04-2016)
    Το Αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας, με αφορμή το γεγονός ότι αρκετοί πολίτες θα μετακινηθούν κατά την εορταστική περίοδο, υπενθυμίζει βασικές χρήσιμες συμβουλές για την ασφαλή μετακίνηση, την πρόληψη εγκληματικών συμπεριφορών και την αποφυγή χρήσης κροτίδων, βεγγαλικών και πυροτεχνημάτων.

    Φεύγοντας από το σπίτι:
    Πριν φύγετε για διακοπές βεβαιωθείτε ότι οι πόρτες και τα παράθυρα του σπιτιού σας είναι καλά ασφαλισμένα.
    Ενημερώστε για την απουσία σας µόνο συγγενικά και φιλικά σας πρόσωπα ή τους γείτονές που εμπιστεύεστε, για να επιβλέπουν την οικία σας και αν υπάρχουν ιδιαίτερα σοβαροί λόγοι και το Αστυνομικό Τμήμα της περιοχής σας.
    Μην αφήνετε σημειώματα για το πότε πρόκειται να επιστρέψετε ή για το πόσο καιρό θα απουσιάζετε.
    Μην αφήνετε μηνύματα έξω από την πόρτα ή γραμματοκιβώτια υπερπλήρη από έντυπα και περιοδικά στο κεφαλόσκαλο. Είναι "κράχτες" της απουσίας σας. Αποφύγετε επίσης να αφήνετε σκάλες, έπιπλα ή άλλα ογκώδη πράγματα στον κήπο σας, που θα βοηθήσουν τον επίδοξο δράστη στην αναρρίχησή του.
    Το σπίτι ή το διαµέρισµά σας να µη δείχνει "εντελώς κλειστό", υποδηλώνοντας έτσι την απουσία σας.
    Τοποθετήστε, εάν είναι δυνατόν, χρονοδιακόπτη αυτόματου φωτισμού.
    Ενεργοποιήστε, εάν υπάρχει, το σύστημα συναγερμού.
    Μην αφήνετε μεγάλα χρηματικά ποσά ή αντικείμενα αξίας στο σπίτι σας.
    Σε περίπτωση που ενημερωθείτε από γείτονες, φιλικά ή συγγενικά σας πρόσωπα ότι παρατηρούν κάτι ύποπτο στην οικία σας, µη διστάσετε να ειδοποιήστε το "100" ή το Αστυνομικό Τµήµα της περιοχής σας.
    Σε περίπτωση κλοπής, ειδοποιήστε το "100" ή το Τµήµα Ασφαλείας της περιοχής σας.
    Στο ταξίδι:
    Μην αφήνετε ποτέ εκτεθειμένα τσάντα, πορτοφόλι, χρήματα, πιστωτικές κάρτες, κλειδιά μηχανής ή αυτοκινήτου, όπου κι αν βρίσκεστε.
    Μην αφήνετε ποτέ ασυνόδευτες τις αποσκευές σας, παρά μόνον όταν μπορείτε να τις ασφαλίσετε σε κάποιο χώρο υποδοχής.
    Σε περίπτωση μετακινήσεών σας με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, μην έχετε μαζί σας μεγάλα χρηματικά ποσά.
    Να πραγματοποιείτε τις συναλλαγές σας στα Μηχανήματα Ανάληψης Χρημάτων (ΑΤΜ) με μεγάλη προσοχή και διακριτικότητα.
    Στην περίπτωση που χρησιμοποιείτε δικό σας μεταφορικό μέσο (αυτοκίνητο ή μηχανή), μην αφήνετε πολύτιμα αντικείμενα σΆ αυτό ή τοποθετήστε αυτά σε μη ορατό σημείο.
    Μην αφήνετε ποτέ τα κλειδιά της μηχανής ή του αυτοκινήτου σας επάνω σΆ αυτά, ακόμη και εάν πρόκειται να λείψετε για ελάχιστο χρόνο.
    Να φροντίζετε πάντοτε να παρκάρετε σε οδούς, εάν είναι δυνατόν καλά φωτιζόμενες τις νυκτερινές ώρες και ποτέ σε ερημικά μέρη. Σε κάθε περίπτωση, μην ξεχνάτε να ενεργοποιείτε το σύστημα συναγερμού, εφόσον διαθέτετε.

    Οδηγώ με Ασφάλεια σημαίνει:
    Μαθαίνω και εφαρμόζω τον Κ.Ο.Κ.
    Δεν οδηγώ όταν έχω καταναλώσει οινοπνευματώδη ποτά
    Σέβομαι τα όρια ταχύτητας
    Δεν κάνω αντικανονικά προσπεράσματα
    Δεν παραβιάζω τον κόκκινο σηματοδότη
    Σταματώ στο STOP και δίνω προτεραιότητα
    Δίνω προτεραιότητα στους πεζούς και στα άτομα με ειδικές ανάγκες
    Σέβομαι τα σήματα και τις υποδείξεις των τροχονόμων
    Φορώ πάντοτε ζώνη ασφαλείας
    Τοποθετώ τα παιδιά στο πίσω κάθισμα του αυτοκινήτου και τους φορώ ζώνη ασφαλείας
    Σε περίπτωση που οδηγώ ή είμαι συνεπιβάτης σε μοτοσυκλέτα, φορώ πάντα κράνος
    Πριν ξεκινήσω για ταξίδι, ελέγχω το όχημα που θα οδηγήσω

    Διαβάστε το πλήρες δελτίο τύπου της Αστυνομίας κάνοντας κλικ εδώ.

    ΠΗΓΗ

    Πάρτε μέρος στο 2ο SCOOTER RALLY AΝΤΟΧΗΣ!


    Η διοργάνωση του Scooter Rally προκηρύσσει τον 2ο αγώνα αντοχής και ενημερώνει για την διαδρομή, τις λεπτομέρειες διεξαγωγής και τον τρόπο συμμετοχής: 

     
     
    Προκήρυξη και περιγραφή διαδρομής 2ου Scooter Rally Αντοχής
    Φίλοι και φίλες, Το 2ο Scooter Rally Αντοχής με θέμα
    ‘’Ταξιδεύοντας…….στα χνάρια της Ιστορίας’’ είναι πραγματικότητα.
     
     
    Εφέτος μετά τη περσινή επιτυχία της πρώτης διοργάνωσης σκεφτήκαμε να ανεβάσουμε λίγο το πήχη και να διοργανώσουμε ένα 2ημερο οδοιπορικό με σκοπό να ευχαριστηθούν όλοι οι συμμετέχοντες ακόμα περισσότερο.
     
    Οι ημερομηνίες διεξαγωγής θα είναι η 28 & 29 Μαΐου 2016.
     
    Ο Χώρος διεξαγωγής του θα είναι οι νομοί Αττικής, Κορινθίας και Αργολίδας
    Οι ανωτέρω ημερομηνίες δύναται να αλλάξουν λόγω καιρικών συνθηκών ή άλλου απρόβλεπτου προβλήματος.
    Η διανυκτέρευση θα γίνει στο Τολό στο Apollon Hotel. http://minoanhotels.gr/Xenodoxeio-sto-Tolo/Apollon/
    Η τιμή ανά δωμάτιο είναι 70€ για το δίκλινο και 50€ για το μονόκλινο.
    Στη παραπάνω τιμή συμπεριλαμβάνεται πρωινό και βραδινό αμφότερα σε μπουφέ.
    Για κράτηση δωματίου επικοινωνείτε απευθείας με το ξενοδοχείο στο τηλέφωνο 27520-59207 (υπεύθυνος Ξενοδοχείου κος Δημήτρης) αναφέροντας ότι είστε από τους συμμετέχοντες στο scooter rally.
     
    Για να ολοκληρωθεί η κράτηση θα πρέπει να εξοφλήσετε το ποσό της διαμονής σας σύμφωνα με τις οδηγίες που θα πάρετε από τον υπεύθυνο του ξενοδοχείου. Σε περίπτωση πληρότητας του παραπάνω ξενοδοχείου από τους συμμετέχοντας στην εκδήλωση και λόγω του ότι το βράδυ του Σαββάτου θα γίνει το δείπνο της εκδήλωσης στις αίθουσες του ξενοδοχείου, η συμμετοχή στο δείπνο για τους μη έχοντες κράτηση δωματίου είναι 10€ ανά άτομο εφόσον ενημερώσουν έγκαιρα την οργανωτική επιτροπής στο email schrally@yahoo.gr μέχρι τις 26/05/2016 και ώρα 22:00. Για τους έχοντες κάνει κράτηση δωματίου το δείπνο συμπεριλαμβάνεται στη τιμή όπως αυτή αναφέρεται παραπάνω.
     
    Μπορείτε να γράφετε οποιαδήποτε απορία στο ανάλογο θέμαhttp://forum.scooterclubhellas.gr/viewforum.php?f=386 ή στη σελίδα μας στο fbhttps://www.facebook.com/scooterallygr/ όπως επίσης και στο email schrally@yahoo.gr για κάθε επιπρόσθετη πληροφορία.
    Αναλυτικές οδηγίες για τις δηλώσεις τους όρους και τις προϋποθέσεις συμμετοχής.
     
    Τις δηλώσεις συμμετοχής θα τις βρείτε εδώ.
     
    Η υπεύθυνη δήλωση την οποία θα βρείτε εδώ, θα πρέπει να παραδοθεί υπογεγραμμένη στους διοργανωτές στο χώρο της εκκίνησης.
    Δηλώσεις συμμετοχής θα γίνονται δεκτές από Δευτέρα 25/04/2016 μέχρι και Πέμπτη 26/05/2016 και ώρα 22:00
    Τις υπεύθυνες δηλώσεις θα πρέπει να τις συμπληρώσουν και να τις υπογράψουν και οι συνεπιβάτες.
    Η διοργάνωση αυτή δεν έχει κανενός είδους αγωνιστικό ή ανταγωνιστικό χαρακτήρα. Οι υπεύθυνοι διοργάνωσης δεν έχουν καμία απολύτως ευθύνη για οποιαδήποτε υλική ή σωματική ζημία επέλθει στον συμμετέχοντα αναβάτη ή στον τυχόν συνεπιβάτη ή σε τρίτο που τυχόν προκληθεί από τους συμμετέχοντες κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης αυτής.
    Ευνόητο είναι ότι καθ όλη τη διάρκεια της διαδρομής θα πρέπει να τηρούνται οι προβλεπόμενοι κατά περίπτωση κανόνες του Κ.Ο.Κ. και όλοι οι συμμετέχοντες θα πρέπει να φέρουν τον απαραίτητο εξοπλισμό και υποχρεωτικά να φορούν κράνος.
    Ο σκοπός της εκδήλωσης είναι οι συμμετέχοντες να χαρούν με την παρουσία τους, να παίξουν, να φωτογραφήσουν και να χαρούν τις ομορφιές της διαδρομής που θα οδηγήσουν.
     
     
    Νικητής δεν θα είναι αυτός που θα ολοκληρώσει πιο γρήγορα τη διαδρομή, αλλά εκείνος που θα καταφέρει να συλλέξει τις σωστές φωτογραφίες, θα δώσει τη σωστή λύση στους γρίφους της διαδρομής και θα κερδίσει τους περισσότερους πόντους στα παιγνίδια που θα έχει συμμετοχή.
    Για να θεωρηθεί ότι ο συμμετέχων ολοκλήρωσε με επιτυχία την εκδήλωση, πρέπει να αποστείλει τις ζητούμενες φωτογραφίες στο email schrally@yahoo.gr μέχρι τη Δευτέρα 30/5/2016 και ώρα 00:00.
     
    Ο αριθμός των φωτογραφιών που θα αποσταλούν από τους συμμετέχοντες πρέπει να είναι το πολύ μέχρι όσες έχουν ζητηθεί. Σε περίπτωση που είναι περισσότερες θα θεωρούνται ΟΛΕΣ άκυρες.
    Στην εκδήλωση εκτός από την ατομική συμμετοχή του καθενός μπορεί να υπάρχει παράλληλα και ομαδική συμμετοχή.
    Στην ομαδική μπορεί να συμμετέχουν από τρεις (3) τουλάχιστον μηχανές και θα ληφθεί υπόψη ο μέσος όρος της βαθμολογίας των μελών της για το ομαδικό (αρκεί η αναγραφή σε χαρτί που θα παραδώσετε στην εκκίνηση των συμμετεχόντων μαζί με τον αριθμό συμμετοχής του καθενός).
    Στον τερματισμό θα απονεμηθούν στους συμμετέχοντες οδηγούς, μπλούζες, αναμνηστικά και διπλώματα, ενώ λίγες μέρες μετά θα γίνει η εκδήλωση απονομής επάθλων και κλήρωση πολλών δώρων στους συμμετέχοντες.
     
    Στους τρεις (3) πρώτους του ατομικού και στη πρώτη ομάδα του ομαδικού θα απονεμηθούν κύπελλα.
    Σημαντικό 1 Οι φωτογραφίες των σημείων έλεγχου θα αναρτηθούν στο φόρουμhttp://forum.scooterclubhellas.gr/viewforum.php?f=386 και στη σελίδα μας στο fbhttps://www.facebook.com/scooterallygr/ και θα ενσωματωθούν στη περιγραφή της διαδρομής δύο μέρες πριν την έναρξη της διοργάνωσης, δηλαδή τη Πέμπτη 26/5/2016 και ώρα 18:00.
    Σημαντικό 2 Στις φωτογραφίες των σημείων ελέγχου θα πρέπει απαραίτητα να απεικονίζεται η μηχανή του συμμετέχοντα και το αυτοκόλλητο με τον αριθμό συμμετοχής εκτός και αν υπάρχουν άλλες οδηγίες από τους διοργανωτές.
    Σημαντικό 3 Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, θα υπάρχουν αφανή σημεία ελέγχου στη διαδρομή, για τον έλεγχο της οδικής συμπεριφοράς των συμμετεχόντων και τη τήρηση του Κ.Ο.Κ επί ποινή αποκλεισμού.
    Σημαντικό 4 Όσοι δηλώσουν συμμετοχή μέχρι και 20/05/2016 θα παραλάβουν στο τερματισμό μια μπλούζα της διοργάνωσης δωρεάν.
    ΧΟΡΗΓΟΙ ΚΑΙ ΔΩΡΟΘΕΤΕΣ
     
    ΜΕΓΑΛΟΣ ΧΟΡΗΓΟΣ
    SYM
     
    ΧΟΡΗΓΟΙ
    ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΡΓΑΡΗΣ (SCOOTERLAND) PIAGGIO
    ALSOS CAFΕ
    ΔΩΡΟΘΕΤΕΣ
    ALSOS CAFE Ένα 4ήμερο (3 διανυκτερεύσεις) στην Σαντορίνη Δύο 4ήμερα (3 διανυκτερεύσεις) στην Ερέτρια
    KYPARISSIA BLUE LUXURY ROOMS & STUDIOS Δύο διανυκτερεύσεις με πρωινό
    ΑΝΔΡΕΑΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ Ένα ζευγάρι λάστιχα για το 1ο scooter
    MOTO.K Έκπτωση 80,00 σε μια ανατομική σέλα custom για scooter ή μηχανή
    TOOFAST Ένα soft shell jacket Ένα σετ αδιάβροχο Ένα ζευγάρι γάντια
    KYMCO ΝΕΑ ΜΟΤΟΤΕΧΝΙΚΉ Δύο κράνη UTAX JET με γυαλιά
    ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΝΤΕΛΗΣ Επισκευή και βάψιμο σε δύο ζάντες μοτό ή έκπτωση 100,00 ευρώ για επισκευή και βάψιμο σε 4 ζάντες αυτοκινήτου
    HAIRSTAR ΚΟΜΜΩΤΗΡΙΟ Υπηρεσίες κομμωτηρίου αξίας 70,00 ευρώ για ζευγάρι ή ξεχωριστά
    SP SPILIOTIS Έκπτωση 40% επί της αρχικής τιμής σε μπουφάν της Γαλλικής εταιρείας BERING. Μαζί με την αγορά του μπουφάν, δώρο το βιβλίο "Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΜΟΥ"
    GIATRAKOS MODEL SHOP Ένα mini drone αξίας 45,00 ευρώ
    MEGA STOCK BAZAAR Ένα ζευγάρι παπούτσια DAINESE “WALL”
    IONIA PAINTS Πέντε σετ εργαλείων 40 τεμαχίων αξίας 30,00 ευρώ έκαστο
    ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΣΙΟΥΛΗΣ Ένα βιβλίο e-book “ Riding in Greece”
    ΑΦΟΙ ΜΗΛΙΩΝΗ 5 κάρτες δωρεάν antivirus για PC 5 κάρτες δωρεάν antivirus για τηλέφωνο
    Σας ευχαριστούμε πολύ Οι διοργανωτές
     

     

    2ο Scooter Rally Αντοχής ‘’Ταξιδεύοντας…….στα χνάρια της Ιστορίας’’

    Σημείο εκκίνησης θα είναι τα κεντρικά γραφεία της χορηγού εταιρείας SYM (ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε. που βρίσκονται στη Καλλιθέα και επί της οδού Θησέως 312 http://www.gorgolis.gr )https://goo.gl/maps/nb8mNg5V75S2
    Τα χιλιόμετρα που θα διανυθούν είναι περίπου 550χλμ.
    Ώρα εκκίνησης στις 08:30πμ.
    Η εκκίνηση θα γίνει σύμφωνα με τον αύξοντα αριθμό συμμετοχής καθαρά για λόγους διοργανωτικούς και μόνο.
    Διαδρομή πρώτης ημέρας 276 χλμ.
    Xάρτης διαδρομής: https://goo.gl/maps/qS1HCrUcu322
    Οδηγούμε διαδοχικά στη παραλιακή, λεωφόρο Σχιστού.
    Συνεχίζουμε στην παλαιά Ε. Ο. και οδηγούμε προς το Λουτράκι.
    Μπαίνουμε στο Λουτράκι και μέσω της Περαχώρας και της λίμνης Βουλιαγμένης Λουτρακίου φτάνουμε στον αρχαιολογικό χώρο του Ηραίου.
    Από το χώρο του Ηραίου κατευθυνόμαστε και πάλι στο Λουτράκι και από την παραλιακή οδό φτάνουμε στη βυθιζόμενη γέφυρα ‘’δίολκος’’ του ισθμού.
    Από εκεί κατευθυνόμαστε στην αρχαία Κόρινθο και φτάνουμε στη πύλη του κάστρου της Ακροκορίνθου.
    Από την Ακροκόρινθο και μέσω των χωριών Εξαμίλια, Ξυλοκέριζα και Αγία Παρασκευή φτάνουμε στην Ε.Ο Ισθμού-Αρχαίας Επιδαύρου στο ύψος των λουτρών της Ωραίας Ελένης.
    Οδηγούμε επί της Ε.Ο για 3,5 χλμ και στρίβουμε δεξιά στις κατευθυντήριες πινακίδες προς Ρυτό και Άγιος Ιωάννης.
    Φτάνουμε στο χωριό Ρυτό και έχουμε τη προσοχή μας για κατευθυντήρια πινακίδα που οδηγεί προς Αθίκια & Άγιος Ιωάννης την οποία και ακολουθούμε.
    Οδηγούμε στον επαρχιακό δρόμο με κατεύθυνση τα χωριά Άγιος Ιωάννης, Αθίκια, Καμμαρέτα και φτάνουμε στο χωριό Κλένια.
    Από τη Κλένια οδηγούμε προς τα χωριά Αγιονόρι, Λίμνες, Αγγελόκαστρο και μετά το Αγγελόκαστρο ακολουθούμε τη κατευθυντήρια πινακίδα προς Δήμαινα.
    Περνάμε το χωριό Δήμαινα και φτάνουμε στην είσοδο της μονής Ταξιαρχών.
    Από τη μονή Ταξιαρχών οδηγούμε προς το χωριό Λυγουριό και φτάνουμε στην είσοδο του αρχαιολογικού χώρου της Αρχαίας Επιδαύρου και του θεάτρου.
    Οδηγούμε στην Ε.Ο Λυγουριό Πόρτο Χέλι και βγαίνουμε δεξιά από την Ε.Ο στη κατευθυντήρια πινακίδα προς Κάντια Ίρια.
    Περνάμε από το εκκλησάκι Άγιος Βλάσιος και μετά από 11 χλμ φτάνουμε στο χωριό Κάντια.
    Από Κάντια και μέσω των χωριών Βιβάρι και Δρέπανο φτάνουμε στο Τολό.
    Διαδρομή δεύτερης ημέρας 239 χλμ.
    Xάρτης διαδρομής: https://goo.gl/maps/iuM7DCNyZAN2
    Ώρα εκκίνησης το αργότερο στις 9:00 πμ.
    Ξεκινάμε από το Τολό και κατευθυνόμαστε προς τα χωριά Δρέπανο, Βιβάρι, Κάντια.
    Ακολουθούμε την επαρχιακή οδό Ναυπλίου Τραχείας και οδηγούμε προς τα χωριά Καρναζέικα, Καναπίτσα, Σταυροπόδι και Βοθίκι.
    Ακολουθούμε την κατευθυντήρια πινακίδα προς Κρανίδι και μπαίνουμε στην Ε.Ο Λυγουριό Πόρτο Χέλι.
    Οδηγούμε με κατεύθυνση προς Πόρτο Χέλι και φτάνουμε στο χωριό Δίδυμα.
    Συνεχίζουμε την οδήγηση και μέσω των χωριών Φούρνοι, Βλαχοπουλέικα φτάνουμε στο Κρανίδι.
    Από το Κρανίδι κατευθυνόμαστε προς Πόρτο Χέλι και εν συνεχεία στο λιμανάκι της Κόστα.
    Από τη Κόστα φτάνουμε στον Άγιο Αιμιλιανό και εν συνεχεία οδηγούμε προς τα χωριά Πετροθάλασσα, Άγιοι Ανάργυροι και φτάνουμε στο λιμάνι της Ερμιόνης.
    Οδηγούμε στην Ε.Ο Ερμιόνης Γαλατά και μέσω των χωριών Θερμησία, Πλέπι, Μετόχι φτάνουμε στο χωριό Γαλατάς.
    Οδηγούμε στις Ε.Ο Γαλατά Φαναρίου και Παλαιάς Επιδαύρου Μεθάνων και φτάνουμε στη παραλία της παλαιάς Επιδαύρου.
    Συνεχίζουμε στην Ε.Ο Ισθμού Αρχαίας Επιδαύρου και φτάνουμε στη βυθιζόμενη γέφυρα Ισθμίων του Ισθμού Κορίνθου.
    Από τη γέφυρα των Ισθμίων κατευθυνόμαστε προς το Λουτράκι στη καφετέρια καταρράκτες όπου και θα γίνει ο τερματισμός.
    Καλή επιτυχία σε όλους.

    Πηγή: motomag.gr

    Ανανέωση του ΚΤΜ RC390


    Σε αλλαγές προέβη η Αυστριακή εταιρεία στο supersport μοντέλο της, το οποίο πλέον προσαρμόστηκε στις προδιαγραφές ρύπων Euro 4, ενώ θα φέρει και συμπλέκτη ολίσθησης.

    Για το 2016, το ΚΤΜ RC390 θα είναι πλέον διαθέσιμο με κάποιες αλλαγές, τις οποίες πραγματοποίησε η πορτοκαλί εταιρεία, εισακούγοντας τις γνώμες των αναβατών αλλά και συμμορφώνοντας το με τις προδιαγραφές ρύπων Euro 4.

    Το μοντέλο θα φέρει πλέον την εξάτμιση στο πλάι, με αποτέλεσμα η απόσταση από το έδαφος να είναι μεγαλύτερη (μια λύση που την είδαμε και στις κατασκοπευτικές φωτό του Duke 390 που αναπτύσσεται). Με την ευκαιρία αυτή, η ΚΤΜ ανανέωσε επίσης τα μαρσπιέ του συνεπιβάτη. Σημαντική αλλαγή στο μοντέλο θα είναι η προσθήκη ενός συστήματος ride by wire, του οποίου η απόκριση θα είναι «ρυθμισμένη για ομαλή λειτουργία και οικονομία», σύμφωνα με την ΚΤΜ.

    Επίσης, το νέο RC390 θα είναι διαθέσιμο με συμπλέκτη ολίσθησης (slipper clutch), με σκοπό να μειώνει την ολίσθηση του πίσω ελαστικού στα κατεβάσματα των ταχυτήτων. Το μοντέλο επίσης θα έχει έναν δίσκο φρένου στα 320 χιλιοστά εμπρός, 20 περισσότερα από το απερχόμενο μοντέλο.

    Τέλος, η μοτοσυκλέτα αποκτά ρυθμιζόμενες μανέτες συμπλέκτη και φρένου, ενώ αλλαγές έχουν γίνει στο ρεζερβουάρ του καυσίμου και στη σέλα του αναβάτη, η οποία απέκτησε επιπλέον αφρώδες, για περισσότερη άνεση.

    To μοντέλο θα φέρει την ίδια κινητήρια μονάδα των 373,2 κυβικών εκατοστών, με απόδοση 44 ίππους, ενώ το βάρος της κενής μοτοσικλέτας θα είναι 147 κιλά.

    Πηγή: mototriti

    ΔΟΚΙΜΗ: KTM 1190 ADVENTURE R: Απόλυτο εργαλείο περιπέτειας


    Το 1190 Adventure R είναι μια πραγματική "όλα σε ένα" μοτοσυκλέτα, καθώς προσφέρει στον αναβάτη του όλα τα απαραίτητα εφόδια για να κινηθεί γρήγορα εντός και εκτός δρόμου, χωρίς να ξεχνά τους παράγοντες "διασκέδαση" και "ασφάλεια".

    Τιμή: 16.690 ευρώ

    + Κινητήρας, συμπεριφορά, φιλικότητα
    - Θερμοκρασία κινητήρα σε χαμηλές ταχύτητες

    Το νέο Adventure R απευθύνεται στους πιο σκληροπυρηνικούς φίλους της αυστριακής εταιρίας για τους οποίους το χώμα περιλαμβάνεται σε κάθε τους ταξίδι και μάλιστα σε μεγάλες δόσεις. Αν ψάχνετε για το απόλυτο εργαλείο περιπέτειας το “R” είναι αυτό που θα προτιμήσετε.

    Ασφαλής οδήγηση μοτοσυκλέτας: Βίντεο-τροφή για σκέψη


    Ένα γαλλικό βίντεο που έχει σκοπό να επαγρυπνήσει τους μοτοσυκλετιστές, επισημαίνοντας τους ότι, σε περίπτωση ατυχήματος, δεν επηρεάζονται μόνο οι δικές τους ζωές.

    Το ζήτημα της οδικής ασφάλειας είναι μείζον, ειδικά για τους μοτοσυκλετιστές, που αποτελούν μια από τις πιο ευάλωτες ομάδες χρηστών του δρόμου. Όπως είναι φυσικό, σε περίπτωση σοβαρού ατυχήματος, δεν επηρεάζεται μόνο η ζωή του ίδιου του αναβάτη αλλά και πολλών άλλων ανθρώπων, κυρίως των αγαπημένων προσώπων...

    Σε αυτό το βίντεο γαλλικής παραγωγής, βλέπουμε με έναν έξυπνο αλλά και συγκλονιστικό τρόπο, το πως το ατύχημα ενός αναβάτη πυροδοτεί ένα "ντόμινο" συνεπειών για τα αγαπημένα του πρόσωπα. Δείτε το, και σκεφτείτε. Μην ξεχνάτε να οδηγείτε με ασφάλεια, με προστατευτικό εξοπλισμό, και να θυμάστε ότι, όπως λέει και στο βίντεο, "ο μεγαλύτερος κίνδυνος οδηγώντας μοτοσυκλέτα, είναι να πιστέψεις ότι δεν υπάρχει κίνδυνος".


    ΠΗΓΗ

    Έναντι 332.000 λιρών! :ΜΙΑ BTOUGH ΕΣΠΑΣΕ ΤΟ ΡΕΚΟΡ


    Το παγκόσμιο ρεκόρ τιμής σε δημοπρασία για μοτοσυκλέτα έσπασε μια Brough Superior του 1938 που πωλήθηκε στις δημοπρασίες του Stanford αυτό το Σαββατοκύριακο!

    Μια από επτά σπάνιες Brough Superior της δεκαετίας του 1930, μοντέλο BS4, ήταν και η μοτοσυκλέτα που έσπασε ρεκόρ τιμής για μοτοσυκλέτα σε δημοπρασία παγκοσμίως, αλλά και το ρεκόρ για οποιαδήποτε Brough μοτοσυκλέτα, στις δημοπρασίες του οίκου Bonhams που έγιναν το προηγούμενο Σαββατοκύριακο.

    Η τετρακύλινδρη BS4 κατάφερε να πωληθεί έναντι του αστρονομικού ποσού των 331.900 λιρών Αγγλίας, το οποίο προσφέρθηκε από έναν Γερμανό ιδιώτη! Η συλλογή της οποίας ήταν μέρος, ένα σύνολο 7 μοτοσικλετών Brough που βρέθηκαν σε έναν αχυρώνα στο Bodmin Moor, συνολικά πωλήθηκε σε τιμή 752.625 λιρών (!) ξεπερνώντας κάθε προσδοκία.

    Οι μοτοσυκλέτες αυτές, στις οποίες περιλαμβάνεται και η εν λόγω BS4, θεωρούνταν κατεστραμμένες, καθώς δεν υπήρχε κάποιο ίχνος τους και δεν μπορούσαν να εντοπιστούν. Ωστόσο, το 2015 ο οίκος Bonhams τις ανακάλυψε σε ένα μικρό χωριό και χαρακτηριστικά τις θεωρεί την «ανακάλυψη της δεκαετίας» δια στόματος Ben Walker, του διεθνή διευθυντή του τμήματος Συλλεκτών Μοτοσυκλέτας του οίκου.

    Οι Brough Superior BS4 ήταν τετρακύλινδρες μοτοσυκλέτες επαναστατικές για την εποχή τους, με τον κινητήρα τους να προέρχεται από ένα αυτοκίνητο Austin 7, κίνηση που προκάλεσε αίσθηση εκείνο τον καιρό και έθεσε την BS4 πολύ μπροστά από τον ανταγωνισμό. Η σπανιότητα του μοντέλου υπογραμμίζεται από το γεγονός ότι μόνο δέκα μοτοσυκλέτες κατασκευάστηκαν, και επιβιώνουν οι 7 από αυτές! Η φίρμα Brough Superior ήταν μια από τις κορυφαίες βρετανικές μάρκες των δεκαετιών του 20 και του 30, η οποία κατασκεύαζε εξολοκλήρου χειροποίητες, custom μοτοσικλέτες υπερυψηλών επιδόσεων.

    Πηγή: mototriti

    6κύλινδρο BMW naked;


    Μόνο σε επίπεδο φημών προς το παρόν, κυκλοφόρησε μια καλλιτεχνική απεικόνιση ενός κτηνώδους 6κύλινδρου naked μοντέλου BMW, το οποίο είναι αν μη τι άλλο επιβλητικό!

    Οι φήμες στον χώρο των νέων μοντέλων μπορούν να έχουν κάθε μορφή: αμυδρές, ισχυρές, βάσιμες με πολλές αποδείξεις να τις υποστηρίζουν ή απλά σενάρια ανθρώπων και δημοσιογράφων του χώρου. Περισσότερο ένα πιθανό σενάριο προς το παρόν, από την Γερμανία και το περιοδικό Motorrad έρχεται μια καλλιτεχνική απεικόνιση ενός μοντέλου BMW, το οποίο έχει τον 6κύλινδρο κινητήρα των 1.600 κυβικών εκατοστών της Κ1600GTL σε ένα σπορ πλαίσιο με διαστάσεις όχι πάνω από το απαραίτητο!

    Η απεικόνιση του μοντέλου, σε συνδυασμό με το όλο concept που ίσως να κρύβεται πίσω από αυτό, μας έκανε να μείνουμε έκπληκτοι! Προς το παρόν, παραπάνω πληροφορίες δεν υπάρχουν, αλλά θεωρούμε ότι αν μη τι άλλο οι φήμες έχουν ενδιαφέρον και μπορούν να πυροδοτήσουν συζητήσεις!

    Στις εικόνες, φαίνεται ένα naked μοντέλο μοτοσυκλέτας, στο οποίο δεσπόζει ο μεγάλος εξακύλινδρος, ενώ το πλαίσιο είναι ξεκάθαρα δύο δοκών αλουμινίου, στα πρότυπα των S1000R και RR!

    H ιδέα δεν είναι τόσο ξένη για την Βαυαρική εταιρεία, καθώς στο παρελθόν είχε παρουσιάσει ένα ακόμα concept bike με αυτόν τον κινητήρα, το οποίο ωστόσο ήταν αρκετά διαφορετικό σε εμφάνιση και κατασκευή- βασιζόταν στο πλαίσιο και τις αναρτήσεις από το μεγάλο τουριστικό, ενώ το τωρινό μοντέλο απεικονίζει ένα ανεστραμμένο πιρούνι και άλλο πλαίσιο.

    Νέο μοντέλο στα σκαριά; Προσπάθειες αναβίωσης του παλιότερου concept και συνεπώς, του θορύβου γύρω από την BMW και τα νέα της μοντέλα; Ο χρόνος θα δείξει!

    ΠΗΓΗ

    Με το γόνατο κάτω!


    Τι μπορεί να κάνει ο 23χρονος άσος της Repsol Honda, όταν βρίσκεται στη σέλα της αγωνιστικής μοτοσυκλέτας του και στην αγαπημένη του πίστα; Δείτε στο βίντεο!

    Οι ακραίες κλίσεις που πετυχαίουν οι αναβάτες των Moto GP είναι και θα είναι ένας ακόμα πόλος έλξης για το άθλημα! Ο Marc Marquez, με δύο πρωταθλήματα στο ενεργητικό του, κατέχει και ρεκόρ κλίσης σε στροφή, στις 68 μοίρες!

    Αλλά πως φαίνεται η κλίση αυτή, πάνω από την μοτοσικλέτα; Ας δούμε σε αυτό το βίντεο ένα γύρο του Ισπανού στην αγαπημένη του πίστα, το Circuit of the Americas, και ας θαυμάσουμε το πόσο... χαμηλά μπορούν να πέσοουν οι αναβάτες του Moto GP για να κερδίσουν μια νίκη!


    ΠΗΓΗ
    Scroll to Top