Σμιλεμένο από την μακρά κληρονομία της εταιρείας και γυμνό μέχρι τα βασικά στοιχεία μιας καθαρόαιμης μοτοσυκλέτας, το νέο Harley-Davidson Roadster επιστρέφει στα αστικά τοπία αλλά και σε δαντελωτούς δρόμους και δηλώνει μια τολμηρή παρουσία.
Από την κατασκευή τους το 1957, τα Sportster έχουν αποδειχθεί ικανά για συνεχή επανεφεύρεση, και το Roadster γράφει ένα νέο κεφάλαιο σε αυτή την ιστορία», δήλωσε ο Διευθυντής Styling της Harley-Davidson Brad Richards. "Έχουμε παρακολουθήσει τους πελάτες μας, να προσωποποιούν τα Sportster σε τόσες πολλές διαφορετικές κατευθύνσεις. Το Roadster είναι ένα μείγμα διαφορετικών ειδών στυλ, αλλά η πρόθεση μας ήταν να δημιουργηθεί μια μοτοσυκλέτα για τον αναβάτη τόσο ισχυρή αλλά και κομψή που να συνδέει τον αναβάτη με το δρόμο".
Το νέο Roadster, συνδέει το Dark Custom lineup με ένα μινιμαλιστικό σχεδιασμό, εμπνευσμένο από τις κλασικές αγωνιστικές μοτοσικλέτες, τη σύγχρονη τάση προς τις γυμνές custom μοτοσικλέτες και ένα προφίλ που θυμίζει αγωνιστικές Sportster από τη δεκαετία του 1950 και του 1960.
"Θέλαμε να δώσουμε στο Roadster, το DNA από τα μοντέλα υψηλών επιδόσεων KHR στα μέσα της δεκαετίας του '50, και αργότερα από τα Sportsters που είχαν μετατραπεί για drag racing," δήλωσε ο Richards. "Αυτές οι μοτοσικλέτες είχαν κομμένα φτερά μέχρι το υποπλαίσιο, μικρό ρεζερβουάρ καυσίμου, και γυμνώνονταν ώστε να μείνουν με τα απολύτως απαραίτητα για μέγιστη επιτάχυνση"
Το Roadster προσφέρει επιδοσεις συνδυάζοντας νέες ζάντες και ελαστικά με premium εξαρτήματα ανάρτησης και αερόψυκτο κινητήρα V-Twin 1200cc που αποδίδει έναν ισχυρό παλμό ροπής στις μεσαίες στροφές. Οι μπροστινές 19-ιντσών ζάντες και οι 18-ιντσες πίσω από χυτό αλουμίνιο, σχεδιάστηκαν ειδικά για το Roadster και συμβάλλουν στην ισορροπία και αγωνιστική εμφάνισή της.
"Οι τροχοί εμπνεύστηκαν από τους κλασικούς πλεγμένους τροχούς, και είναι οι πιο περίπλοκοι χυτοί τροχοί που έχουμε δημιουργήσει ποτέ», δήλωσε ο Industrial Designer της Harley-Davidson Ben McGinley. "Οι διαπλεκόμενες ακτίνες κατευθύνονται από τα κέντρα προς τις αντίθετες πλευρές του τροχού, δημιουργώντας ένα συναρπαστικό αισθητικό αποτέλεσμα. Οι τροχοί ελεφρού κράματος και συμβάλλουν στην καλύτερη απόδοση των αναρτήσεων του Roadster".
Η εμπρός ανάρτηση του Roadster περιλαμβάνει ανάποδο πηρούνι 43 χιλιοστών, single-cartridge, με ελατήρια 3πλής σταθεράς και στηρίζεται σε ιδιαίτερα στιβαρές τιμονόπλακες. Η πίσω ανάρτηση περιλαμβάνει αμορτισέρ αερίου με ρυθμιζόμενης προφόρτησης και μεγαλύτερες διαδρομές απο οποιοδήποτε άλλο Sportster: 4,5 ίντσες εμπρός και 3,2 ίντσες πίσω. Τα φρένα περιλαμβάνουν διπλό πλευστό δισκόφρενο εμπρός ενώ το ABS περιλαμβάνεται στο standard εξοπλισμό.
Το Roadster βάζει τον αναβάτη, σε μια επιθετική στάση με ένα νέο χαμηλό τιμόνι και με τα mid-mount controls σε θέση που τοποθετούν το βάρους του αναβάτη πάνω από το κλασικού προφίλ ρεζερβουάρ καυσίμου 12.5 λίτρων.
Ακολουθώντας το λιτό ύφος της μοτοσυκλέτας το πίσω φτερό είναι κομμένο κοντύτερο απο οποιοδήποτε άλλο bobber φτερό Sportster. Τα καλύματα του ιμάντα και της εξάτμισης φέρουν τρύπες ελάφρυνσης, ενώ ένα μοναδικό κεντρικό όργανο περιλαμβάνει αναλογικό στροφόμετρο και ψηφιακό ταχύμετρο. Η νέα βάση πινακίδας και το πίσω φανάρι συμβάλλουν στην απλή «καθαρότητα» του πίσω μέρους.
"Το προφίλ του καθίσματος ΄΄σβήνει΄΄ στο πολύ κοντό πίσω φτερό», αναφέρει ο McGinley ενώ το κάλυμμα του διαθέτει μια σειρά από μαξιλαράκια, εμπνευσμένα από την θωράκιση ενός δερμάτινο jacket. Τέλος το πίσω μέρος του καθίσματος έχει σχεδιαστεί ώστε να χρησιμοποιείται και σαν κάθισμα για τον συνεπιβάτη, δίνοντας στο Roadsterφ πρόσθετη ευελιξία."
Το νέο Harley-Davidson Roadster προσφέρεται σε 4 χρώματα: Vivid Black μα ματ ανθρακί pinstripe, Black Denim με κόκκινο pinstripe; Velocity Red Sunglo με κόκκινο pinstripe και two-tone Billet Silver/Vivid Black με burgundy pinstripe.
ΠΗΓΗ
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου