• Latest News

    Τρεις βαθμοί διαφορά: το MotoGP™ σε μια κομβική επιστροφή στην Mandalika


     Ο αγώνας τίτλου είναι πολύ σκληρός, καθώς υπάρχουν 111 βαθμοί στο τραπέζι σε τρία Σαββατοκύριακα – ξεκινώντας από την Ινδονησία.

    Η μάχη του Πρωταθλήματος, με τους δύο πρώτους να χωρίζονται κατά μόλις τρεις βαθμούς και με διαθέσιμους 111 για τα επόμενα τρία Σαββατοκύριακα. Και όλα ξεκινούν μπροστά σε ένα από τα πιο παθιασμένα πλήθη του MotoGP™, καθώς επιστρέφει στην Ινδονησία και την υπέροχη διεθνή πίστα Pertamina Mandalika στο νησί Lombok, με τις διαφημιστικές πινακίδες στη θέση τους και το καλωσόρισμα των ηρώων εξασφαλισμένο.

    Βρισκόμασταν στην καταρρακτώδη βροχή του προηγούμενου Αγώνα, βλέποντας τον επικεφαλής του Πρωταθλήματος Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team) να συγκρατείται μπροστά μέχρι στιγμής, αλλά και την πορεία του Jorge Martin (Prima Pramac Racing) προς την κορυφή. Οπότε τώρα είναι μόλις τρεις βαθμοί η διαφορά με τον Pecco να είναι ακόμη μπροστά και να έχει να αντιμετωπίσει αυτή την πίεση, αλλά ο Martin βρίσκεται σε αποστολή να συνεχίσει και ο Bagnaia να τον σταματήσει.

    Ο επίσης υποψήφιος για τον τίτλο Marco Bezzecchi (Mooney VR46 Racing Team) υπέστη κάταγμα στην κλείδα στην προπόνηση, κάνοντας τον Ιταλό να δίνει έναν αγώνα ενάντια στο χρόνο για να μην χάσει πολύ έδαφος από την κορυφή. Η ομάδα δεν έχει ακόμη επιβεβαιώσει πότε θα επιστρέψει, αλλά θα το κάνει σύντομα. Ο Luca Marini, εν τω μεταξύ, αναμένεται να ταξιδέψει στην Ινδονησία.

    Το ίδιο ισχύει και για τον Alex Marquez (Gresini Racing MotoGP™), με την ομάδα να επιβεβαιώνει ότι τουλάχιστον θα ταξιδέψει για να δοκιμάσει ή να ξεκινήσει μια επιστροφή στη δράση. Και είναι μια δύσκολη εβδομάδα καθώς οι φήμες συνεχίζουν να στροβιλίζονται γύρω από τη θέση που καταλαμβάνει αυτή τη στιγμή ο συναθλητής του Fabio Di Giannantonio, κάτι που δεν είναι εύκολο για οποιονδήποτε εμπλέκεται. Το μόνο πράγμα που έχουμε επιβεβαιώσει, ωστόσο, είναι ότι ο Marc Marquez θα χωρίσει από την HRC στα τέλη του 2023.

    Μετά από εβδομάδες, ακόμη και μήνες εικασιών, θα ήταν εύκολο για κάποιους να εκλάβουν την επίσημη επιβεβαίωση, που έλαβε την περασμένη εβδομάδα, ως τυπικότητα. Αλλά οι τεράστιες αποφάσεις δεν είναι ποτέ κάτι τέτοιο, με ώρες, μέρες και εβδομάδες διαπραγματεύσεων και συναισθημάτων στα παρασκήνια. Ειδικά όταν έχουν ξαναγραφεί τα βιβλία ρεκόρ και έχουν αγωνιστεί μαζί για πάνω από μια δεκαετία. Τι επιφυλάσσει λοιπόν το μέλλον; Ανεξάρτητα από τη μακροπρόθεσμη απάντηση, μετά το βάθρο στην Ιαπωνία για τον αριθμό 93, απομένουν έξι αγωνιστικά Σαββατοκύριακα. Και μπορούμε να στοιχηματίσουμε στο ότι ο Marquez θα κάνει κάτι παραπάνω από μια απλή κίνηση, ξεκινώντας τώρα. Μαζί του, είναι επίσης σε μια τελική ευθεία και ο Alex Rins (LCR Honda Castrol) πριν από την αλλαγή του, εάν μπορέσει να επιστρέψει εκεί αυτό το Σαββατοκύριακο.

    Για τον Takaaki Nakagami (LCR Honda Idemitsu) είναι μια νέα εποχή εντός της μάρκας καθώς το 2024 επιβεβαιώθηκε ότι θα είναι με τη Honda, και για τον Joan Mir (Repsol Honda Team) υπάρχει η αναμονή για το ποιος θα είναι εκεί στην επόμενη σεζόν. Είναι επίσης, κατά κάποιο τρόπο, μια ευκαιρία, για μια καλή επίδοση εκτός από τους δύο βαθμούς του τερματισμού, συμπεριλαμβανομένης αυτής της ένδοξης επιστροφής στην πρώτη πεντάδα της Ινδίας.

    Ο Fabio Quartararo (Monster Energy Yamaha MotoGP™) ανέβηκε ξανά στο βάθρο στην Ινδία και μετά είχε ένα πιο δύσκολο Ιαπωνικό GP, οπότε θα είναι ενδιαφέρον να δούμε πώς θα τα καταφέρει στο νησί Lombok μετά από έναν πρωτοποριακό Γύρο την περασμένη σεζόν. Ο συναθλητής του Franco Morbidelli, εν τω μεταξύ, θα προσπαθήσει να ξεκινήσει μια σειρά Αγώνων αποχωρώντας από την Yamaha με στυλ. Το ίδιο και για τον τρέχοντα αναβάτη της Prima Pramac Racing, Johann Zarco, καθώς θέλει να επιστρέψει στο βάθρο πριν αποχωρήσει από την ομάδα, και η ομάδα της Ducati στην οποία ανήκει ο Zarco αυτή τη στιγμή, θα μπορούσε να έχει τον Enea Bastianini και πάλι, αν και η επιστροφή του δεν έχει ακόμη επιβεβαιωθεί.

    Στην KTM, είναι τώρα πραγματικά η τελευταία προσπάθεια στον αγώνα για το στέμμα των κατασκευαστών, ενάντια σε αυτήν την προαναφερθείσα αρμάδα της Ducati. Μετά την πτώση του Brad Binder (Red Bull KTM Factory Racing) στην Ιαπωνία, ξαφνικά φαινόταν ότι η Ducati επρόκειτο να επικρατήσει στο Motegi, αλλά στο τέλος ο Jack Miller (Red Bull KTM Factory Racing) έκανε το κάτι παραπάνω και εξασφάλισε ότι αυτός ο αγώνας θα συνεχιστεί. Ωστόσο, ο Miller θα θέλει περισσότερα στην Ινδονησία, και ο Binder επίσης, καθώς σε αυτή την πίστα πέρυσι η KTM έφτασε στο κορυφαίο σκαλί καθώς κέρδισε το πρώτο Grand Prix εκεί, με τον Oliveira

    Οι τίτλοι των νέων από το Αυστριακό σώμα προέρχονται περισσότερο από την GASGAS Factory Racing Tech3 στο δρόμο για το Pertamina Grand Prix της Ινδονησίας. Τα νέα επιτέλους κυκλοφόρησαν και οι αναβάτες του MotoGP™ για την ομάδα του επόμενου έτους θα είναι ο Augusto Fernandez μαζί με τον Pedro Acosta, αφαιρώντας λίγη πίεση και από τους δύο. Ωστόσο, ο Pol Espargaro θα συνεχίσει να συμμετέχει στην ομάδα και θα θέλει να χρησιμοποιήσει τους υπόλοιπους Αγώνες του 2023 για να δείξει τι έχει να προσφέρει.

    Τέλος, η Aprilia ψάχνει για πολλά περισσότερα στο νησί Lombok. Ο Aleix Espargaro (Aprilia Racing) έρχεται από ένα σταθερό GP της Ιαπωνίας, αλλά θέλει να επιστρέψει σε αυτή την εκπληκτική καλοκαιρινή φόρμα και ο συναθλητής του Maverick Viñales είχε λίγο δραματική κατάσταση την Κυριακή στο Motegi αλλά σίγουρα θέλει να επιστρέψει δυναμικά. Ωστόσο, η φόρμα του Raul Fernandez (Ομάδα CryptoDATA RNF MotoGP™) συνεχίζει αυτή την ανοδική πορεία, και έχουν επίσης τώρα τον μοναδικό νικητή στη Mandalika στις τάξεις τους: τον Miguel Oliveira (Ομάδα CryptoDATA RNF MotoGP™). Δεν υπάρχει καμία σιγουριά ότι δεν θα είναι ξανά βρόχινος ο φετινός Αγώνας. Ανεξάρτητα από αυτό, υπάρχουν μερικές καλές αναμνήσεις στην πίστα για τον Πορτογάλο αναβάτη και το δράμα της προηγούμενης σεζόν φαίνεται να τον έχει ηρεμήσει. Τι μπορεί να κάνει επιστρέφοντας στην πίστα αυτή με την Aprilia;

    Πηγή: motograndprix.gr

    Scroll to Top