Ο Κώστας Κουκάς που και στο παρελθόν έχει ασχοληθεί με την αναπαλαίωση ιστορικών μοτοσυκλετών, αλλά και τη βελτίωση τους, μπήκε και πάλι στο εργαστήριό του και έφτιαξε ένα εντυπωσιακό αεροδυναμικό βοήθημα για την Aprilia Tuono R V2, που είναι η προσωπική του μοτοσυκλέτα.
Εμπνευσμένο από την αεροδυναμική της μοτοσυκλέτας της Ιταλικής εταιρίας στο MotoGP, αλλά στη προσαρμογή του με αναγκαστική συγγένεια σχήματος με τα αεροδυναμικά βοηθήματα της Honda RCV213, το ανθρακονημάτινο αεροδυναμικό φτερό σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε από τον δαιμόνιο Έλληνα, στις ελεύθερες ώρες του, καθώς η κύρια δουλειά του είναι η κομμωτική.
Έφτιαξε το καλούπι που χρειάζεται και με προσοχή έδωσε το σχήμα που απαιτούσε η περίσταση, ώστε να έχει το επιθυμητό αποτέλεσμα.
Πράγματι το “φτερό” είναι εντυπωσιακό και ο σχεδιασμένος τρόπος προσαρμογής του στο φέρινγκ της Aprilia Tuono R, που είναι μοντέλο του 2006 και αποδίδει 133 ίππους, έδωσε ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα.
Πέρα από την οπτική βελτίωση της μοτοσυκλέτας που έγινε πολύ πιο μοντέρνα, ειδικά με τα χρώματα και τα αγωνιστικά λογότυπα της ομάδας του MotoGP, ο Κώστας Κουκάς έκανε και τις απαραίτητες δοκιμές στο δρόμο. Η οδική συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας άλλαξε προς το καλύτερο και το μπροστά μέρος κρατά χωρίς αστάθειες τη γραμμή του, ειδικά στις υψηλότερες ταχύτητες, όταν η αρνητική άντωση της πτέρυγας αυτής είναι αυξημένη.
Ξεχωριστή λοιπόν η κατασκευή του και λειτουργική, αλλά το μόνο αρνητικό είναι ότι τη θέλει μόνο για τη δική του μοτοσυκλέτα και δεν έχει σκοπό να προχωρήσει σε παραγωγή του αεροδυναμικού βοηθήματος, ώστε να επωφεληθούν και άλλοι κάτοχοι Tuono R.
Όπως και νάχει αξίζουν συγχαρητήρια σε έναν ανήσυχο σχεδιαστή και κατασκευαστή που όπως μας είπε χρειάστηκε να ξοδέψει 40€ για την αγορά του ανθρακονήματος και απλά να αφιερώσει αρκετό χρόνο για τη σχεδίαση του καλουπιού και την κατασκευή του εξαρτήματος.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου