"Ειλικρινά, είναι σαν να έχουμε κερδίσει τον αγώνα του Mugello τώρα δύο συνεχόμενα χρόνια".
Είναι ασυνήθιστο να βλέπεις τον πρώην αρχιμηχανικό ενός Παγκόσμιου Πρωταθλητή να είναι τόσο χαρούμενος με μια δεύτερη θέση, αλλά ο Lin Jarvis θα ξέρει, όπως όλοι, ότι ο αναβάτης του, Fabio Quartararo, κανονικά δεν θα μπορούσε να κάνει αυτό που έκανε στο Ιταλικό Grand Prix.
Ο Quartararo αναμενόταν να έχει έναν τελείως απογοητευτικό αγώνα από την έκτη θέση στη σχάρα εκκίνησης, πίσω από πέντε Ducati που θεωρητικά θα μπορούσαν να εξαφανίσουν την Yamaha στην ευθεία των 1.141 μέτρων του Mugello.
Αντ 'αυτού, o Quartararo ξεκίνησε δυνατά, κέρδισε την αρχική του μονομαχία με τον Aleix Espargaro και στη συνέχεια πέρασε από την αρμάδα της Ducati. Δεν μπόρεσε να αντισταθεί στον Francesco Bagnaia, αλλά κατάφερε να μην τον αφήσει να ξεφύγει πολύ.
Από καθαρά περιγραφική άποψη ίσως δεν είναι τίποτα το ιδιαίτερο – αλλά πολύ λίγα στοιχεία από αυτά που είχαμε νωρίτερα το Σαββατοκύριακο υπονοούσαν ότι ο Quartararo θα μπορούσε να πάρει ένα βάθρο εδώ, πόσω μάλλον μια δεύτερη θέση.
Ο ρυθμός του αγώνα του φαινόταν εντάξει, αλλά όχι θεαματικός, και φαινόταν προορισμένος να κολλήσει πίσω από μια τυχαία Ducati ή KTM στις χαμηλότερες θέσεις της πρώτης 10άδας.
Αντίθετα, ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2021 ξεπέρασε λίγο-πολύ τις μικτές συνθήκες στις κατατακτήριες, παίρνοντας την έκτη θέση και στη συνέχεια είχε μια εκπληκτική απόδοση στον αγώνα. Το προβάδισμά του στο πρωτάθλημα διπλασιάζεται και έχει 41 βαθμούς προβάδισμα έναντι του σημερινού νικητή του αγώνα, Francesco Bagnaia.
"Ήταν βασικά ο καλύτερος αγώνας της καριέρας μου, για να είμαι ειλικρινής", παραδέχτηκε ο Quartararo. "Ένιωθα άσχημα όλο το Σαββατοκύριακο (πριν τον αγώνα). Έκανα ένα καταπληκτικό ξεκίνημα, το καλύτερο, και μετά έκανα προσπεράσεις, χάνοντας το μπροστινό, χάνοντας το πίσω, οι Ducati προσπερνούσαν στην ευθεία, εγώ προσπερνούσα μετά – νομίζω ότι ήταν ο καλύτερος αγώνας".
"Πριν τον αγώνα ήμουν "ΟΚ, δεν έχω τίποτα να χάσω" γιατί ήξερα ότι ο ρυθμός μου δεν ήταν τόσο καλός. Για να είμαι ειλικρινής, έκανα την καλύτερή μου οδήγηση σήμερα".
Ο αυτοέπαινος του Quartararo είναι μια μάλλον οικεία εικόνα για το 2022, και μπορεί να νευριάσει κάποιους οπαδούς. Πολλές φορές υπάρχει υπερβολή στα λογια του, καθώς υποδηλώνει έντονα ότι έχει περάσει κάθε γύρο κάθε μεμονωμένης περιόδου δοκιμών στο όριο της μοτοσυκλέτας.
Αλλά αν αυτό το επίπεδο αυτοπεποίθησης είναι αυτό που ωθεί τον Quartararo να επιδεικνύει την φόρμα που επιδεικνύει στις αρχές του 2022, τότε ας είναι έτσι, γιατί ήταν πραγματικά εξαιρετικός – και ίσως πουθενά περισσότερο από ό,τι στο Mugello αυτή την Κυριακή, με μια μοτοσυκλέτα που μπήκε οριακά στις ΚΑΤ2.
Το προφανές σημείο αναφοράς για τον Quartararo είναι ότι κανένας από τους άλλους αναβάτες της Yamaha δεν πήρε βαθμούς στο Mugello. Σαφώς, συμβαίνει κάτι περίεργο στη Yamaha με τις μοτοσυκλέτες εργοστασιακών προδιαγραφών, καθώς ο Franco Morbidelli και ο Andrea Dovizioso ταπεινώθηκαν (βάση αποτελεσμάτων), όχι μόνο από τον Quartararo αλλά από τον rookie, Darryn Binder, ο οποίος τερμάτισε μπροστά και από τους δύο στη Yamaha παλαιότερων προδιαγραφών του, παρόλο που εξέτισε μια ποινή μεγάλου γύρου.
Αλλά υπάρχει και κάτι άλλο – ο Quartararo δεν κάνει μεγάλα λάθη. Πιέζει, αλλά δεν πέφτει. Βασικά έχει συγκεντρώσει σχεδόν κάθε διαθέσιμο βαθμό που θα μπορούσε να συγκεντρώσει αυτή τη σεζόν.
Αναμφισβήτητα, στο Mugello πήρε ακόμη και μερικούς «μη διαθέσιμους»
βαθμούς. Ο Quartararo πιστεύει ότι μια επαναφορά στο "κανονικό φέρινγκ"
του έδωσε την δυνατότητα να είναι καλύτερος στον αγώνα, αλλά ακόμη και
ένας απλός τερματισμός στην πεντάδα θα ήταν αξιοπρεπής, και αντ' αυτού
έφτασε στην δεύτερη θέση, μόλις ένα δευτερόλεπτο μακριά από τον νικητή
του αγώνα.
Ό,τι πορεία και να πάρει τελικά το Πρωτάθλημα φέτος, είναι εμφανές ότι ο
Quartararo θα είναι ένας αναβάτης που ήρθε για να μείνει και αυτή η
χρονιά θα είναι καθοριστική για την πορεία του Παγκόσμιου Πρωταθλητή του
2021.
Πηγή: motograndprix.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου