Εφάμιλλη της μέθης η δίψα κατά την οδήγηση!
Rossi: Δύσκολο να συνεχίσω ως αναβάτης και το 2022
Ο θρύλος του MotoGP Valentino Rossi παραδέχεται ότι η αδιάφορη μέχρι τώρα παρουσία του κάνει το ενδεχόμενο να συνεχίσει να αγωνίζεται και το 2022 πολύ δύσκολο.
Αυτή είναι η πιο σπάνια BMW S 1000 RR
Ακόμα μία μοτοσυκλέτα για πολύ λίγους… Αυτή είναι η νέα, υπέρ-περιορισμένης παραγωγής έκδοση της BMW S1000RR, από Γαλλικά χέρια. Εσείς θα αγοράζατε ένα τόσο σπάνιο κομμάτι;
Σήμερα, οι superbikes τείνουν όλο και περισσότερο να γίνουν κάτι σαν τα… supercars, ξεφεύγοντας εντελώς από την μαζική κατανάλωση και ανεβαίνοντας στο επίπεδο του συλλεκτικού/επενδυτικού οχήματος. Αυτή την φορά, ακόμα μία μοτοσυκλέτα λαμβάνει το «βάπτισμα» της special edition σε πολύ λίγα κομμάτια και συγκεκριμένα, μιλάμε για την BMW S1000RR, που απέκτησε μία ειδική έκδοση από την BMW Γαλλίας.
Η μοτοσυκλέτα που βλέπετε εδώ είναι η S 1000 RR «Isle of man edition», που θα φτιαχτεί μόνο σε 50 κομμάτια όλα κι όλα, προς τιμήν του αγώνα ΤΤ που γίνεται στο «Νησί», αλλά ακυρώθηκε τα τελευταία 2 χρόνια λόγω Covid. Οι μοτοσυκλέτες της ειδικής έκδοσης είναι βαμμένες στο πράσινο «Isle of Man Green» που προέρχεται από τα χρώματα των αυτοκινήτων της Βαυαρικής μάρκας. Στο ρεζερβουάρ, βρίσκεται η επιγραφή S 1000 R Isle of Man Edition, ενώ οι μοτοσυκλέτες θα είναι αριθμημένες με χαρακτό αριθμό. Ακόμα, οι ζάντες της μοτοσυκλέτας είναι από την σειρά M, βαμμένες στην μεταλλική απόχρωση «χαλκού» που η S 1000 RR έχει στα καπάκια του κινητήρα.
Η ειδική έκδοση έχει και επιπλέον στοιχεία στον εξοπλισμό της, αφού θα φέρει τμήματα από Cabron, εξάτμιση Akrapovic, ηλεκτρονικές αναρτήσεις, θερμαινόμενα γκριπ, cruise control, χρονόμετρο γύρων GPS, θύρα USB και την αλυσίδα που δεν θέλει ποτέ λάδωμα, την M Endurance.
Κάθε μία από τις 50 S 1000 RR Isle of Man Edition θα κοστίζει 33.005 ευρώ (ναι, με 5 στο τέλος, δεν κάναμε λάθος). Πως σας φαίνεται; Θα θέλατε αυτή την BMW στο γκαράζ σας;
Πηγή: mototriti.gr
Νέες ημερομηνίες για Τέξας και Ταϊλάνδη Ακυρώνεται ο αγώνας της Ιαπωνίας
H Dorna επιβεβαίωσε ότι το, μέχρι τώρα αναβληθέν, Grand Prix στις Η.Π.Α. θα λάβει χώρα τον Οκτώβριο και συγκεκριμένα 1-3 Οκτωβρίου. Επίσης στην ίδια ανακοίνωση, αναφέρεται η ακύρωση του Ιαπωνικού Grand Prix.
Δίνεις σημασία στα ελαστικά σου ή τα αγνοείς;
Τα κακά ελαστικά μπορεί να είναι ακόμα και θανατηφόρα! Μπορεί να νομίζεις ότι είναι ένα εξάρτημα της μοτοσικλέτας, αλλά η δουλειά τους είναι πολύ σημαντική όσον αφορά την ασφάλεια μας. Εσύ πόσο σοβαρά παίρνεις τα λάστιχά σου;
Ένα γλίστρημα του μπροστινού τροχού σε ανοιχτή στροφή ή ενδεχόμενη απώλεια πρόσφυσης του πίσω ελαστικού σε απότομο άνοιγμα του γκαζιού, μπορεί να οφείλεται σε λάθος χειρισμό ή στο χάλια οδόστρωμα. Όμως πρέπει να σκεφτείς και τα ελαστικά σου.
Η πρόταση των κατασκευαστών ελαστικών αλλά και όσων τα εμπορεύονται είναι ότι πρέπει να τα αλλάζουμε κάθε 2 χρόνια. Το σημαντικότερο είναι να ελέγχουμε εμείς οι ίδιοι, την φθορά των ελαστικών μας. Με ένα παχύμετρο μπορούμε να μετρήσουμε το ύψος του ελαστικού σε διάφορα σημεία. Θα πρέπει πάντα να είναι τουλάχιστον 1.6 χιλιοστά σε όλη τη διάμετρό του. Υπάρχει πάντα η περίπτωση να μην κάνουμε πολλά χιλιόμετρα αν δεν κυκλοφορούμε συχνά τη μοτοσικλέτα μας. Ακόμα και έτσι, η ακινησία και η έκθεση στον ήλιο "στεγνώνουν" το ελαστικό και μειώνουν την απόδοσή του.
Στο μυαλό πρέπει να έχουμε πάντα ότι τα ελαστικά δεν είναι διακοσμητικά. Δουλειά τους είναι να μεταφέρουν τη δύναμη του κινητήρα στο δρόμο όταν επιταχύνουμε, να εφαρμόζουν τη δύναμη των φρένων σε αυτόν, να μπορούμε να σταματάμε με ασφάλεια και να στρίβουμε. Φυσικά διώχνουν και το νερό από τον δρόμο στο σημείο όπου πατάνε, για να μπορούμε να οδηγήσουμε στη βροχή.
Πάνω στο σώμα του κάθε ελαστικού θα βρούμε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για όσα μας αφορούν. Καλό είναι να ξέρουμε τι σημαίνουν για να είμαστε σίγουροι ότι χρησιμοποιούμε το σωστό. Το πιο σημαντικό, φυσικά, είναι οι διαστάσεις. Επιλέγουμε σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή της μοτοσυκλέτας. Επίσης, κάθε ελαστικό αναγράφει το έτος κατασκευής. Μας θυμίζει, έτσι, πόσο παλιά είναι και αν έχει έρθει η ώρα που χρήζουν αλλαγής. Τέλος, υπάρχει ο δείκτης ταχύτητας που δείχνει πια είναι η μέγιστη ταχύτητα, που επιτρέπεται να αναπτύξουμε με το συγκεκριμένο ελαστικό. Πρέπει να διασφαλίζουμε πάντα ότι ο τύπος του ελαστικού θα πρέπει να αντιστοιχεί στη χρήση που κάνουμε.
Ωστόσο υπάρχει και μια μερίδα αναβατών που δεν αλλάζει ελαστικά τόσο συχνά εξαιτίας του κόστους που έχουν και η αιτιολόγηση τους έρχεται πίσω από τη φράση: Πηγαίνω πιο σιγά και πιο προσεκτικά, κάτι που φυσικά δεν ευσταθεί ως σοβαρή δικαιολογία. Aλλη μια ΅"δημοφιλής" λύση είναι η αντικατάσταση με μεταχειρισμένα και διαφορετικού τύπου και χρήσης, από αυτά που προτείνει ο κατασκευαστής, ελαστικά. Στο βωμό του κόστους επηρεάζεται ο χειρισμός της μοτοσικλέτας με αμφίβολα και επικίνδυνα αποτελέσματα.
Ούτε είμαστε και ούτε χρειάζεται να είμαστε ειδικοί στα ελαστικά. Αφού κάνουμε πρώτα μια σωστή έρευνα αγοράς, έπειτα πρέπει να απευθυνθούμε σε κάποιον εξειδικευμένο έμπορο για να μας καθοδηγήσει και να μας βοηθήσει να επιλέξουμε το σωστό για εμάς ελαστικό. Τα ελαστικά είναι η ασπίδα μας στην καθημερινή μάχη με τους ελληνικούς δρόμους.
Εσείς τι λέτε; Πόση βαρύτητα δίνετε στα ελαστικά σας; Αποτελούν για εσάς πρώτη προτεραιότητα και πόσο συχνά τα αλλάζετε;
Πηγή: mototriti.gr
Αυτή είναι η νέα MV Agusta Brutale 1000RR
Ίσως η ομορφότερη naked μοτοσυκλέτα στον κόσμο. Αυτή είναι η νέα MV Agusta Brutale 1000RR με ανανεώσεις στα σημεία από την εταιρεία. Εσείς τι θα κάνατε για να αποκτήσετε μια τέτοια μοτοσυκλέτα;
Η MV Agusta παρουσίασε, πριν λίγες ώρες, την νέα Brutale 1000RR για το 2021. Το μοντέλο λαμβάνει σημαντικές ανανεώσεις, έτσι ώστε να μπορεί να συμμορφωθεί με τις προδιαγραφές ρύπων Euro 5. Ας δούμε τις αλλαγές αναλυτικά.
Ο κινητήρας παραμένει ο γνωστός τετρακύλινδρος των 998 κ.εκ., με την χρρήση 16 ακτινικών βαλβίδων, ενώ η ισχύς του δεν αλλάζει παραμένοντας στους 208 ίππους στις 13.000 στροφές και τα 11,9 kgm ροπής στις 11.000 στροφές. Το μοτέρ εναρμονίζεται με τις προδιαγραφές Euro 5 και λαμβάνει πολλές αλλαγές στο εσωτερικό του, όπως επίστρωση DLC στα καπελότα των βαλβίδων, μπιέλες και βαλβίδες τιτανίου, νέος χρονισμός εκκεντροφόρων για μεγαλύτερη ισχύ στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, νέα γρανάζια πρωτεύουσας μετάδοσης και νέα σχεδίαση εξάτμισης.
Στο κομμάτι των ηλεκτρονικών, το μοντέλο εξοπλίζεται με νέα IMU και νέα μονάδα ελέγχου ABS από την Continental με cornering λειτουργία. Το μοντέλο έχει επαναρυθμισμένο σύστημα περιορισμού σούζας FLC, ενώ εξοπλίζεται με traction control, cruise control και Quickshifter, το οποίο φέρει νέο αισθητήρα. Την απεικόνιση των ενδείξεων αναλαμβάνει μία TFT οθόνη 5,5 ιντσών, που ενσωματώνει δυνατότητα συνδεσιμότητας με κινητό τηλέφωνο, μέσω της εφαρμογής MV Ride. Οι δυνατότητες της είναι εκτενείς καθώς μεταξύ άλλων, δίνει την δυνατότητα πλοήγησης και ρύθμισης της μοτοσυκλέτας από το κινητό τηλέφωνο, ακόμη και απεικόνισης πίεσης ελαστικών.
Οι αναρτήσεις εμπρός και πίσω της Ohlins λαμβάνουν νέες ρυθμίσεις, ενώ η μοτοσυκλέτα θα φέρει επίσης ηλεκτρονικό σταμπιλιζατέρ Ohlins, σφυρήλατες ζάντες και μαρσπιέ, αλλά και σύστημα φρένων Brembo με δαγκάνες Stylema. Περιμένουμε περισσότερα για την άφιξη του μοντέλου στην Ελλάδα και την τιμή του.
Πηγή: mototriti