• Latest News

    Αυτή είναι η γρηγορότερη Triumph Bobber του κόσμου


     

    Με κομπρέσορα και πάνω από 200 άλογα! Αυτή η Triumph Bobber διεκδικεί τον τίτλο της γρηγορότερης ανάλογης μοτοσυκλέτας του πλανήτη. Σκέφτεστε κάτι πιο ανατριχιαστικό από αυτό;


    Η σειρά των «κλασικών» μοτοσυκλετών της Triumph δεν έχει κερδίσει μόνο σκληροπυρηνικούς «ρετρό» μοτοσυκλετιστές, ανά τα χρόνια: Φαίνεται ότι ακόμα και οι φίλοι της ακραίας custom βελτίωσης, θα επέλεγαν μια από τις retro Triumph! Η μοτοσυκλέτα που βλέπετε μπροστά σας, είναι η Bobber των Thornton Hundred και του επικεφαλής τους, Jody Millhouse.
     
    Όπως χαρακτηριστικά δηλώνει ο Millhouse, η μετατροπή ξεκίνησε με στόχο ένα προσωπικό project για εκθέσεις και… «καμιά βόλτα», όμως κατέληξε σε μια εμμονή για την ταχύτητα: «Όταν ξεκίνησε ο Covid, αποφάσισα συνειδητά να κατασκευάσω το γρηγορότερο και πιο ισχυρό bobber του κόσμου. Ο στόχος της απόδοσης ήταν πάνω από 200 ίππους στο στρόφαλο, τελικά φτάσαμε αυτή την απόδοση στον τροχό.»
     
    Φυσικά οι αλλαγές στο Bobber είναι τεράστιες, για να επιτευχθεί αυτή η τεράστια ισχύς που είναι υπερδιπλάσια από την «εργοστασιακή». Η πιο κραυγαλέα μετατροπή είναι βέβαια ο κομπρέσορας C15 της Rotrex, ενώ ο κινητήρας έχει επίσης ψεκασμό νίτρου και μηχανουργικά κατεργασμένο κάρτερ. Όπως χαρακτηριστικά δηλώνει ο Millhouse, χωρίς την χρήση νίτρου η μοτοσυκλέτα αποδίδει 165 ίππους στον τροχό, αγγίζοντας τους 202 με τον ψεκασμό νίτρου! 

    Η μετατροπή περιλαμβάνει πολλά κορυφαία περιφερειακά, όπως αναρτήσεις Ohlins και φρένα Brembo, τροχούς της Excel και πολλά άλλα, ενώ όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο Millhouse, «είναι πλήρως χρησιμοποιήσιμο, παίρνει μπροστά κάθε φορά που πατάω το κουμπί  και είναι φτιαγμένο για να είναι αξιόπιστο». Ο Millhouse έχει υποσχεθεί, ότι θέλει να φτάσει την ισχύ μέχρι και τους 300 ίππους, ενώ δεν σκέφτεται... σε καμία περίπτωση μια ευρύτερη παραγωγή του μοντέλου, καθώς τα αστρονομικά του κόστη θα το καταστήσουν απαγορευτικό! 

    (Πηγή-φωτό: Motorcycle News, mototriti.gr)

    Ξεκίνησε το Yamaha R3 bLU cRU FIM European Cup 2021. Ο Γιάννης Περιστεράς η Ελληνική ελπίδα


     O θεσμός που η Yamaha θεωρεί το δικό της δρόμο προς την εργοστασιακή της ομάδα των WSBK, είναι το Yamaha R3 bLU cRU FIM European Cup 2021, το οποίο είναι το 3ο βήμα προς αυτήν την κατεύθυνση! Ο νικητής αυτού του θεσμού ανεβάινει στην εργοστασιακή ομάδα της Yamaha στην κατηγορία SSP300 του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος SBK, ο 1ος από εκεί ανεβαίνει στην εργοστασιακή ομάδα στην κατηγορία Supersport και από εκεί στην κορυφαία κατηγορία SBK. Όλα αυτά με τα έξοδα πληρωμένα από την Yamaha και φυσικά όταν με το καλό κάποιος οδηγός φτάσει στη μεγάλη κατηγορία μπορεί να διαπραγματευτεί το συμβόλαιό του και είναι σίγουρο ότι θα προσπαθήσουν και οι άλλες ομάδες να το προσεγγίσουν και γιατί όχι να του ζητήσουν να κάνει το μεγάλο άλμα στην Moto2 ή το MotoGP! 

    Αυτό είναι το όνειρο των 23 οδηγών που χθες στην πίστα του Μιζάνο είχαν την πρώτη τους συνάντηση (με μια απουσία λόγω κοροναϊού). Εκπροσωπώντας 13 χώρες οι ηλικίας 12-19 χρόνων οδηγοί παρέλαβαν τις δερμάτινες φόρμες τους, τα ρούχα με τα χρώματα του bLU cRU και μετά από κλήρωση την μοτοσυκλέτα τους, που είναι μια Yamaha R3, εξοπλισμένη με σλικ της Pirelli σε διαστάσεις 110/70-17 μπροστά και 140/60-17 πίσω, ενώ υπάρχουν βέβαια διαθέσιμα και τα ενδιαμέσα και τα βρόχινα ελαστικά της Ιταλικής εταιρίας. 

    Ανάμεσά τους ο 16χρονος εδώ και 3 ημέρες, Γιάννης Περιστεράς που συμμετέχει με την ομάδα Roc 'N' DeA και την πολύτιμη βοήθεια του γνωστού οδηγού του Παγκοσμίου Alex De Angelis που μαζί με τον πατέρα του Νίκο Περιστερά, επιμελήθηκαν τις προσωπικές ρυθμίσεις της θέσης οδήγησης και των αναρτήσεων, στα πλαίσια των αλλαγών που επιτρέπει ο αυστηρός τεχνικός κανονισμός του θεσμού. 

    Η πρώτη αυτή συνάντηση των οδηγών του Yamaha R3 bLU cRU FIM European Cup 2021 έκλεισε με την ομαδική φωτογράφιση στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού της πίστας που σήμερα θα φιλοξενήσει τις Επίσημες Δοκιμές και στις 11 & 12 Ιουνίου τον πρώτο από τους 6 Αγώνες της χρονιάς. 

    O Έλληνας οδηγός είχε την ευκαιρία το Σάββατο πριν από τη συνάντηση στο Μιζάνο, να είναι ο μόνος οδηγός από τους 23 που προσκλήθηκε στο Ράντσο του Valentino Rossi, για να παρακολουθήσει από κοντά την προετοιμασία των οδηγών της Ακαδημίας VR|46 και να φωτογραφηθεί με τον Θρύλο του MotoGP που του ευχήθηκε καλή επιτυχία. Το πιο σημαντικό μάλιστα είναι ότι προσκλήθηκε στο μέλλον να προπονηθεί στο Ράντσο με τους οδηγούς της Ακαδημίας!

    Την προσπάθεια υποστηρίζουν οι: Yamaha ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ, Kenon caffe Le Greche, MouratisGP, Andeli Moto Touring, Visit Greece, Γαλακτοποιήματα Πάτσης, TECNO MOTO Performance, Akrapovic, DNA Filters, SHOEI, KARASSULIS International Transport, SP Spiliotis, Georgopoulos Racing, Extreme Track Days, Rider Repair Graphics, Extra Products Tassoulis, Papastavrou Shops, RISE, REPSOL Petrolmak S.A., AM Παπαγεωργίου, Tsokos Racing, DXL Graphics, Peristeras Tyres, Pirelli – INTRAMOTO.

    Jonh 41 Peristeras - Valentino Rossi
    Jonh 41 Peristeras - Valentino Rossi
    Πηγή: mgp.gr

    Η μοτοσυκλέτα αλλάζει. Τι δεν θα είναι ποτέ ξανά το ίδιο;


    Τι αλλάζει μια για πάντα στα οχήματα που αγαπάμε; Με την εξέλιξη τα τελευταία χρόνια να είναι ραγδαία και τις τάσεις που έχουν διαμορφωθεί, πολλά στοιχεία της μοτοσυκλέτας δεν θα είναι ποτέ ξανά τα ίδια.

    Οι αναλογικές ενδείξεις είδος προς εξαφάνιση

    Ας ξεκινήσουμε με όσα ήδη έχουμε ξεκινήσει να τα βλέπουμε όλο και  λιγότερο. Το πρώτο πράγμα που παρατηρούμε ότι τείνει να μπει στο χρονοντούλαπο, είναι οι πίνακες οργάνων με βελόνες. Το τέλος των αναλογικών οργάνων δείχνει, δεδομένου ότι ζούμε στην ψηφιακή εποχή και η ανάγκη για πληροφόρηση μέσω των συνεχώς εξελισσόμενων ηλεκτρονικών παραμέτρων, γίνεται όλο και μεγαλύτερη. Την κατάσταση καθυστερούν κάποια ρετρό μοντέλα που επιμένουν αναλογικά, αναγκάζονται όμως να εισάγουν συνδυασμό με αναλογικές και ψηφιακές ενδείξεις. Κι αν νομίζετε πως είναι μόνο ο πίνακας της μόνο κάποιων ακριβών μοντέλων, απλά ρίξτε μια ματιά στις πιο μικρές κατηγορίες. Το νέο GSX-R 250 διαθέτει μια πολύχρωμη μεγάλη οθόνη στη θέση του, όπως και μικρό ΜΤ -125 αλλά και το άρτι αφιχθέν G 310 GS. Μιλάμε για κανονικές μοτοσυκλέτες σε κανονικές τιμές.

    Τα Led έχουν μπει για τα καλά στη ζωή μας

    Αυτό που φαίνεται επίσης να εξαφανίζεται είναι οι συμβατικές λάμπες, οι οποίες έχουν αντικατασταθεί με τύπου LED και σε ορισμένες περιπτώσεις συνδυάζονται με φώτα ημέρας. Εκτός από το αισθητικό του πράγματος, αναβαθμίζουν και τον παρεχόμενο φωτισμό επιτρέποντας στον αναβάτη να έχει καλύτερη ορατότητα σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού αλλά να είναι και ο ίδιος πιο άμεσα αντιληπτός από τους άλλους οδηγούς. Χρησιμοποιούνται όλο και πιο συχνά ακόμα και περισσότερο προσιτά μοντέλα. 

    Keyless σύστημα και Bluetooth επικοινωνία σε όλο και περισσότερα μοντέλα

    Περιττό μοιάζει να είναι πλέον και το κλειδί της μοτοσυκλέτας. Μια ειδική έξυπνη συσκευή επιτρέπει στον αναβάτη να εκκινήσει τον κινητήρα, ακόμα και αν έχει τα κλειδιά στην τσέπη. Στο ΧΜΑΧ 300 και το GSX-R 125 είναι μερικά παραδείγματα μικρών κατηγοριών με αυτή τη δυνατότητα. Η αλληλεπίδραση με τη μοτοσυκλέτα έχει δώσει νέες δυνατότητες στον οδηγό. Μέσω της διασύνδεσης με το smartphone, υπάρχει η δυνατότητα αλλαγής διαφόρων παραμέτρων και η πλοήγηση σε ένα σωρό υπηρεσίες, όπως διαχείριση κλήσεων και μουσικής,  που διευκολύνουν τη ζωή του αναβάτη Αν και μοιάζει ακριβό προνόμιο, όλο και περισσότερες μοτοσυκλέτες εξοπλίζονται με αυτό το χαρακτηριστικό, όπως το νέο Duke 390. 

    Οι καθρέπτες παραμένουν σταθερο χαρακτηριστικό κρατώντας τα προσχήματα

    Αυτό που φαίνεται να επιμένει και να παραμένει σταθερό στη θέση του είναι οι καθρέπτες. Φθηνοί και λειτουργικοί, αποτελούν μία τεχνολογία που παρότι είναι ξεπερασμένη, σε σύγκριση με τις κάμερες και τα ραντάρ, θα συνεχίσει για αρκετά χρόνια, αν και το μέλλον είναι και πάλι προδιαγεγραμμένο. Ήδη σε μερικές χώρες επιτρέπεται η χρήση καμερών στη θέση των καθρεφτών.

    Εσείς τι γνώμη έχετε; Τι άλλο βλέπετε να αλλάζει ριζικά; Ποιό χαρακτηριστικό νομίζετε έχει αρχίσει να εξαφανίζεται και τι παίρνει σιγά σιγά τη θέση του;


    Πηγή: mototriti

    Scroll to Top