• Latest News

    Για να ευχαριστηθείς εσύ ενοχλείς τους γύρω σου;


    Στο βωμό της προσωπικής σου ικανοποίησης, μήπως θυσιάζεις την ηρεμία των υπολοίπων; Οι θορυβώδεις εξατμίσεις και ο δυνατός τους ήχος, επηρεάζουν αρνητικά την ποιότητα ζωής και οδηγούν σε σύγχυση.

    Έχουν περάσει πάνω από 20 χρόνια από την τελευταία μελέτη ηχορύπανσης που έγινε στην πρωτεύουσα. Με λίγα λόγια τα αποτελέσματα έλεγαν πως ένα παπί με φασαριόζα εξάτμιση που κινείται σε κεντρική λεωφόρο στις τρεις η ώρα τη ξημερώματα, ξυπνάει μέχρι και 50.000 ανθρώπους. Το νούμερο αυτό είναι εξωφρενικό. Πιο εξωφρενικό είναι πως δύο στις πέντε μοτοσικλέτες έχουν πειραγμένες εξατμίσεις και παράγουν απίστευτα υψηλά επίπεδα θορύβου.
                                                                                                                                                                          
    Θεωρητικά ο θόρυβος έπρεπε να ελέγχεται στο ΚΤΕΟ, όμως όπως και να έχει όλοι ξέρουμε πως συχνά το ντιλίβερι το ακούμε από χιλιόμετρα μακριά πριν φτάσει στην πόρτα μας. Και δεν είναι μόνο τα παπιά. Πόσες μοτοσικλέτες με βελτιωμένες εξατμίσεις δεν ακούγονται σαν αεροπλάνα σε απογείωση; Τα ντεσιμπέλ δεν είναι απλά πολλά, ξεπερνάνε κάθε όριο λογικής.
     
    Σε πρόσφατη μελέτη του βρετανικού συστήματος υγείας, η διαταραχή του ύπνου αλλά και η ηχορύπανση, βρέθηκαν στις πρώτες θέσεις στις αιτίες άγχους, στρες και προβλημάτων ψυχικής υγείας. Ο θόρυβος δεν είναι απλά ενοχλητικός, αλλά μειώνει την ποιότητα ζωής μας και κάνει το περιβάλλον μας ανυπόφορο. Δημιουργεί νεύρα, οικιακές συγκρούσεις και οδηγεί σε πολλαπλές πηγές σύγχυσης. Δεν είναι δηλαδή απλά κακοπέραση, είναι θέμα υγείας.
     
    Ήδη στην Αγγλία και στην Γαλλία τοποθετούνται κάμερες με μικρόφωνα που μετρούν τον ήχο και κόβουν πρόστιμο αναγνωρίζοντας τις πινακίδες. Αυτό βέβαια στην Ελλάδα δεν μπορεί να γίνει εύκολα αφού τα περισσότερα μηχανάκια που ηχορυπαίνουν κυκλοφορούν με παραμορφωμένες, παραποιημένες ή απλά χωρίς πινακίδες. Ενώ και στο εξωτερικό δεν είναι λίγα τα φαινόμενα βανδαλισμού των μέτρων αστυνόμευσης τέτοιου τύπου, κάτι που δείχνει τις αντίδραση των αναβατών στην τακτική Big Brother.

    Ο αντίλογος έχει ως επιχείρημα ότι μια εξάτμιση κάνει τη μοτοσικλέτα περισσότερο "ορατήΆ"από τους οδηγούς αυτοκινήτων που απρόσεκτα παραβιάζουν στοπ προτεραιότητες και μιλούν στο κινητό. Όμως οι πεζοί και όσοι ξεκουράζονται στο σπίτι τους τι φταίνε; Όλες οι υπόλοιπες εστίες ηχορύπανσης δεν σας απασχολούν; Και έχετε ρίξει όλες σας τις ευαισθησίες  στην μοτοσικλέτα; Είναι το αμέσως επόμενο επιχείρημα όσων αρέσκονται να ακούνε ντεσιμπέλ να ξεπηδάνε από το τελικό της εξάτμισης σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού.
     
    Ο ΚΟΚ προβλέπει πολύ συγκεκριμένα όρια εκπομπών θορύβου όμως η εφαρμογή του νόμου είναι η αχίλλειος πτέρνα του συστήματος. Ο μόνος τρόπος που μπορεί να γίνει η αστυνόμευση είναι με μπλόκα και συντονισμένη εκστρατεία ενημέρωσης και καταστολής. Φαίνεται όμως πως την ηχορύπανση δεν την παίρνουμε ακόμη στα σοβαρά.

    Εσείς τι λέτε; Έχετε ξυπνήσει ποτέ από το θόρυβο μίας μηχανής; Σας έχει ενοχλήσει μία φασαριόζα εξάτμιση; Θεωρείτε πως υπάρχει λόγος να γίνει κάτι για την πάταξη του προβλήματος του θορύβου;


    Πηγή: mototriti

    Ανακλήσεις: Υπευθυνότητα ή προβληματικά μοντέλα;


    Οι εταιρείες μας προστατεύουν από τυχόν λάθη μέσω των ανακλήσεων ή όλα είναι θέμα μάρκετινγκ και γίνονται για τα μάτια του κόσμου;

    Οι ανακλήσεις από τη μια θωρακίζουν τη μοτοσυκλέτα μας σε περίπτωση που έχει κάποιο εγγενές πρόβλημα, και δείχνει την φροντίδα και την υπευθυνότητα των εταιρειών απέναντι στους καταναλωτές τους. Από την άλλη για κάποιους οι ανακλήσεις δείχνουν αδυναμία, αφού οι εταιρείες αναγκάζονται να παραδεχθούν ένα κατασκευαστικό ατόπημα.
     
    Οι κανόνες της Ευρωπαϊκής ένωσης θέσπισαν όρια και υποχρεώσεις των κατασκευαστών μοτοσυκλετών, έναντι των καταναλωτών. Σε αντίθετη περίπτωση, η κάθε μάρκα θα έβγαζε στην παραγωγή ότι ήθελε και όποιον πάρει ο χάρος.  Όμως οι εταιρείες στάθηκαν στο ύψος των περιστάσεων και έβαλαν στόχο να μην αφήσουν κανένα ψεγάδι στα οχήματα που κινούν οδηγό και συνεπιβάτη. Στην πορεία όμως τα πράγματα άλλαξαν λίγο εξαιτίας του μάρκετινγκ.

    Τα λάθη είναι ανθρώπινα, που σημαίνει ότι δεν πρέπει να θεωρούμε περίεργο εάν ανακαλυφθεί πως ένα μοντέλο αφού κυκλοφορήσει, π.χ. κάνει διακοπές στην τροφοδοσία από ελαττωματική τρόμπα βενζίνης. Αρχικά οι καταναλωτές τρέχουν στα συνεργεία και διαμαρτύρονται. Έπειτα τα συνεργεία όπως είναι λογικό, διοχετεύουν αυτά τα παράπονα στο εργοστάσιο παραγωγής και εκείνο από τη μεριά του θα ερευνήσει το περιστατικό με σκοπό να δώσει λύση. Αυτή είναι η διαδικασία των ανακλήσεων. Θα μπορούσε βέβαια μια εταιρεία να κάνει το κορόιδο και να μην παραδεχτεί κανένα σφάλμα, αφήνοντας τα συνεργεία να καλύψουν εκτός εγγύησης τυχόν προβλήματα. Γιατί λοιπόν να βγει και να πει δημόσια ότι διάλεξε λάθος εξάρτημα; Γιατί να δείξει αδυναμία; 
     
    Εδώ έρχεται να μπλεχτεί η έννοια του μάρκετινγκ. Η παραδοχή ενός λάθους με την άμεση διόρθωση του είναι η σωστή κίνηση και ακριβώς αυτό που περιμένουμε από τις εταιρείες να πράξουν. Με αυτό τον τρόπο μια εταιρεία δείχνει υπεύθυνη, δείχνει σοβαρή, αλλά ακόμη καλύτερα, δείχνει ότι αφού έχει λύσει δημόσια τα όσα προβλήματα προέκυψαν, τότε σίγουρα δεν υπάρχουν άλλα. Ειδικά αυτό το τελευταίο, ενδυναμώνει την εικόνα της.
     
    Θα έλεγε κανείς λοιπόν πως το μάρκετινγκ βολεύει τους καταναλωτές, αφού οι ανακλήσεις συμφέρουν τις εταιρείες ενώ εξυπηρετούν και εμάς. Τι γίνεται όμως όταν το πράγμα είναι σοβαρότερο; Πολλές ανακλήσεις γίνονται χωρίς να διαφημίζονται. Όλες οι μάρκες πλέουν μπαίνουν στη διαδικασία να ψάχνουν κάθε πιθανό παράπονο ώστε να προλάβουν μαζικές ανακλήσεις. Αν το πρόβλημα διαπιστωθεί νωρίς, μπορεί μια μάρκα με μία εσωτερική οδηγία στα συνεργεία της να προχωρήσει σε επισκευές χωρίς να το ξέρει ο πελάτης κάθε φορά που πηγαίνει για σέρβις.
     
    Αλλά υπάρχουν και μάρκες που επιλέγουν να μην κάνουν ανάκληση, θεωρώντας ότι μια τέτοια διαδικασία  θα δημιουργήσει δυσφορία στους πελάτες της σχετικά με την αξιοπιστία της και τα προϊόντα που προσφέρει. Αυτό όμως δεν σημαίνει απαραίτητα ότι τα μοντέλα τους δεν έχουν ψεγάδια. Μήπως τελικά οι εταιρείες που ανακοινώνουν ανακλήσεις είναι πιο αξιόπιστες επειδή παραδέχονται το λάθος τους;

    Εσείς τι λέτε; Η ανάκληση δείχνει αδυναμία ή είναι στάση υπευθυνότητα της εταιρείας απέναντι στον καταναλωτή; Οι εταιρείες κάνουν ανακλήσεις για να φτιάξουν το προφίλ τους ή νοιάζονται όντως για τον αγοραστή;


    Πηγή: mototriti

    Γυναίκες στη Ν. Ορλεάνη ζουν σαν «Old School» μηχανόβιοι - Χιλιάρα μηχανή και τακούνι.


     Φορούν ροζ ή μαύρα δερμάτινα, γόβες στιλέτο και λαμπερά κοσμήματα. Είναι η πρώτη φορά που γυναίκες μηχανόβιες κλέβουν την παράσταση και οδηγούν ίσως καλύτερα και από άντρες.

    Ονομάζονται Caramel Curves και εδρεύουν στη Νέα Ορλεάνη. Μέλημά τους δεν είναι μόνο να οδηγούν γρήγορες μηχανές και να κάνουν εντυπωσιακά κόλπα αλλά να δείχνουν και πανέμορφες.

    Ολα ξεκίνησαν πριν από επτά χρόνια χωρίς να έχουν τη σημερινή οργάνωση. Αρχικά με την παρέα λίγων γυναικών, οι οποίες κατάφεραν όμως να κεντρίσουν το ενδιαφέρον και των υπολοίπων.



    Πηγή: efimerida.gr

    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΩΝ ΜΗΧΑΝΟΒΙΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ!!! ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΝΑΣΤΑΤΩΣΕΙ ΤΟ ΣΙΔΝΕΪ...


     Μία διαφορετική συμμορία σαρώνει τους δρόμους του Σίδνει, σπάζοντας τα στερεότυπα. Πέτσινα, τσόπερ μηχανές και εντυπωσιακές αιθέριες υπάρξεις με κατακόκκινο κραγιόν, είναι τα χαρακτηριστικά τους.

    Η 27χρονη Νίνα Χόγκλαντ, η 31χρονη Ερικα Βαλέντι και η 29χρονη Μαρία Αντερσεν, είναι οι πρωταγωνίστριες αυτής της απίθανης συμμορίας που ονομάζεται Throttle Dolls.

    Οπως λένε, αυτό που τις ενώνει είναι η αγάπη τους για τις μηχανές, ενώ η ομάδα τους έχει τυπώσει και μπλούζες και μπουφάν με το μότο τους.







    Πηγή: stoxos.gr

    Διπλός Αγώνας στο Qatar, επιστρέφει το Portimao! Αλλαγές στο Ημερολόγιο Αγώνων 2021


     Το φετινό Πρωτάθλημα θα ξεκινήσει με δύο διπλούς Αγώνες στην ίδια πίστα, σε αυτή του Qatar, ενώ το Portimao - που ήταν ο τελευταίος Αγώνας του 2020 - επιστρέφει στο Ημερολόγιο ως το GP νο3 για το 2021!

    Αυτές οι αλλαγές στο Ημερολόγιο Αγώνων ανακοινώθηκαν πριν από μερικές ώρες και ύστερα από την επίσημη είδηση ότι τα GP σε Τέξας και Αργεντινή αναβάλλονται.

    Σύμφωνα με το ανανεωμένο Ημερολόγιο, το Πρωτάθλημα ξεκινάει στις 28 Μαρτίου και όχι μία εβδομάδα νωρίτερα όπως αναμενόταν, ενώ ο δεύτερος Αγώνας στην Losail θα γίνει το αμέσως επόμενο Σ/Κ. Και οι δυο θα είναι βραδινοί Αγώνες.

    Το GP στο Porimao θα λάβει χώρα στις18 Απριλίου, ενώ η Jerez - που υπό νορμάλ συνθήκες θα ήταν ο πρώτος Ευρωπαϊκός Αγώνας - μένει στην αρχική ημερομηνία της 2ας Μαΐου.

    Στο προηγούμενο Ημερολόγιο είχαμε έναν "To Be Decided" Αγώνα που θεωρητικά θα ήταν το Brno. Στο νέο Ημερολόγιο όμως αυτό δεν υπάρχει πια, κάτι που σημαίνει ότι το ιστορικό Brno δεν θα είναι κομμάτι των Αγώνων φέτος.

    Όσο για το Τέξας και την Αργεντινή, επισήμως αναβάλλονται έως το τελευταίο τρίμηνο του 2021, σύμφωνα με την ανακοίνωση της Dorna και της FIM.

    Το θετικό είναι ότι το ανανεωμένο Ημερολόγιο διατηρεί τα 19 Grand Prix του αρχικού, κάτι που σημαίνει ότι είμαστε μόνο ένα μείον σε σχέση με τα 20 που θα είχαμε υπό κανονικές συνθήκες.


    Πηγή: mgp.gr

    Triumph Speed Triple 1200 RS: Έρχεται η στιγμή


    Θέμα ημερών και επίσημα είναι η αποκάλυψη του νέου Triumph Speed Triple 1200 RS, που θα τοποθετηθεί στην κορυφή των naked-street μοτοσυκλετών της εταιρείας. Τι περιμένουμε;

    Πριν λίγες ώρες, η Triumph επιβεβαίωσε την άφιξη του νέου Speed Triple 1200 RS, με το κατάλληλο teaser video που κυκλοφόρησε στο Youtube. H εταιρεία ανανεώνει το ραντεβού της μαζί μας για τις 26 Ιανουαρίου το μεσημέρι, όταν και θα γίνει η επίσημη αποκάλυψη της μοτοσυκλέτας.
     
    Όπως πάντα, η ονομασία Speed Triple ταυτίζεται με τα «μεγάλα» street της Triumph και το νέο 1200 RS δεν θα είναι η εξαίρεση στον κανόνα. Το μοντέλο θα είναι ολοκαίνουργιο και οι αλλαγές αναμένονται σημαντικές. Η πρώτη φαίνεται ήδη από το βίντεο και τις Teaser εικόνες, καθώς το μοντέλο λαμβάνει το φωτιστικό σώμα που γνωρίσαμε από το Street Triple RS.

      

    Επιπλέον, ο κινητήρας των 1.200 κυβικών θα είναι ο μεγαλύτερος και πιθανότατα ο ισχυρότερος κινητήρας που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε Speed Triple. Αν και δεν ανακοινώνεται οτιδήποτε για την ισχύ του μοντέλου, κάποιες βρετανικές πηγές κάνουν λόγο για περίπου 175 ίππους, κάτι που θα τοποθετήσει το Speed Triple 1200 RS απέναντι από τις ισχυρότερες naked-street του σήμερα. Παράλληλα, έτσι το μοντέλο θα εναρμονιστεί και με τις αυστηρές προδιαγραφές Euro 5.
     
    Το Speed Triple 1200 RS  θα βρίσκεται στην κορυφή της γκάμας και για τον λόγο αυτό, το ανάλογο τεχνολογικό επίπεδο είναι αναμενόμενο. Στις δοκιμές του, το μοντέλο έχει θεαθεί με αναρτήσεις Ohlins, φρένα Brembo και ζάντες υψηλών επιδόσεων και δεν είναι καθόλου απίθανο, αυτά να φτάσουν και στο μοντέλο παραγωγής. Αντίστοιχα κορυφαίο αναμένεται και το επίπεδο των ηλεκτρονικών συστημάτων.
     
    Μένουν λιγότερο από 2 εβδομάδες για να δούμε το νέο μοντέλο και να μάθουμε τα πάντα για αυτό. Μείνετε συντονισμένοι…

    Πηγή: mototriti

    ΚΤΜ 125-390 Duke 2021: Παρουσιάστηκαν


     

    Αποκάλυψη για τα νέα KTM 125 Duke και 390 Duke για το 2021 – Δείτε τι αλλαγές λαμβάνουν τα μοντέλα.


    Πριν λίγο, η KTM αποκάλυψε τα νέα 125 Duke και 390 Duke για το 2021. Τα μοντέλα συμμορφώνονται με Euro 5 και δεν λαμβάνουν αλλαγές σε τεχνικό επίπεδο, αλλά αποκτούν νέους χρωματισμούς: Ασημί και μαύρο για το 125 και ασημί και λευκό για το 390.
     
    Το KTM 125 Duke 2021 διατηρεί τον κινητήρα των 125 κυβικών και των 15 ίππων, ο οποίος συμμορφώνεται πλέον και με Euro 5 προδιαγραφές. Χάρη στο ειδικά προγραμματισμένο σύστημα ψεκασμού η αυτονομία του μοντέλου ανέρχεται στα 300 χιλιόμετρα. Το σύστημα φρένων του μοντέλου προέρχεται από την Bybre και φέρει δύο δίσκους, 300 και 200 χιλιοστών αντίστοιχα, με αναρτήσεις από την WP.


     
    Το 390 εξακολουθεί φυσικά να φέρει τον γνωστό μονοκύλιδρο της KTM, με την απόδοση του να διατηρείται στους 44 ίππους και τους ρύπους να εναρμονίζονται με Euro 5. Το μοντέλο εξοπλίζεται και αυτό με σύστημα φρένων Bybre και αναρτήσεις WP, ενώ φέρει συμπλέκτη ολίσθησης και οθόνη ενδείξεων TFT με σύστημα συνδεσιμότητας KTM My Ride.


     
    Περισσότερες πληροφορίες για την διαθεσιμότητα και την τιμή των μοντέλων στην χώρα μας αναμένεται.

    Πηγή: mototriti

    MotoGP: Ματαιώνονται οι δοκιμές της Sepang


    To πρώτο χτύπημα στην σεζόν του 2021 από τον κορωνοϊό, είναι δυστυχώς γεγονός: Επισήμως ακυρώνονται οι πρώτες και ίσως οι σημαντικότερες δοκιμές του MotoGP.

    Δυστυχώς ο COVID και οι συνέπειες που φέρνει παγκοσμίως δεν δείχνουν κανένα σημάδι ύφεσης και η μεγαλύτερη διοργάνωση αγώνων μοτοσυκλέτας δέχθηκε το πρώτο πλήγμα. Όπως ανακοινώθηκε επίσημα, οι πρώτες δοκιμές των MotoGP που παραδοσιακά γίνονται στην Sepang της Μαλαισίας, ματαιώνονται.
     
    Οι δοκιμές θα γίνονταν σε δύο φάσεις (shakedown και επίσημες), που είχαν προγραμματιστεί για τις 14-16 και 19-21 Φεβρουαρίου αντίστοιχα. Ωστόσο, τα διαρκώς αυστηρότερα μέτρα για την μείωση της εξάπλωσης του Covid στην Μαλαισία (που κηρύχθηκε σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης) καθιστούν αδύνατη την διεξαγωγή των δοκιμών όπως είχαν προγραμματιστεί.
     
    Σύμφωνα με την Dorna, οι πρώτες δοκιμές της χρονιάς θα γίνουν στο Κατάρ, από τις 10 έως τις 12 Μαρτίου, εν αναμονή της έναρξης του πρωταθλήματος με τον πρώτο αγώνα στις 28 Μαρτίου στο Losail. Φυσικά με όλα αυτά που γίνονται, όλα τα σενάρια αλλαγών είναι πιθανά τόσο για τις δοκιμές, όσο και για το πρόγραμμα του 2021…


    Πηγή: mototriti

    Video: Οι ευχές του Rossi για το ‘21 Ως αναβάτης της Petronas πλέον!


     Το νέο κεφάλαιο στην αγωνιστική καριέρα του Valentino Rossi ξεκίνησε και επίσημα, με την είσοδό μας πια στο νέο έτος, το 2021.

    Ο Ιταλός σούπερ σταρ έστειλε τις ευχές του σε όλο τον κόσμο, ντυμένος πλέον με τα χρώματα της νέας του ομάδας, της Petronas Racing!

    «Καλή χρονιά σε όλους», τον ακούμε να λέει στο παρακάτω video και συνεχίζει:

    «Είμαι πολύ χαρούμενος που ήρθα στην ομάδα της Petronas Yamaha για το 2021».

    «Είδα τι έκαναν τα προηγούμενα 2 χρόνια και ανυπομονώ να δω τι θα καταφέρουμε μαζί. Δεν βλέπω την ώρα να μπω στην πίστα και να δουλέψω με την ομάδα μου».

    Για να γίνει αυτό το τελευταίο, θα χρειαστεί να περιμένουμε λίγες εβδομάδες ακόμα, μιας και το πρώτο χειμερινό τεστ για το 2021 θα γίνει τον Φλεβάρη.

    Από τις 19 έως τις 21 Φεβρουαρίου θα μπουν στην πίστα της Sepang οι αναβάτες της μεγάλης κατηγορίας, λίγες ημέρες μετά το τεστ των οδηγών εξέλιξης που θα γίνει στην ίδια πίστα.

    Το επόμενο – και τελευταίο τεστ για το χειμώνα – θα γίνει στο Qatar από τις 10 έως τις 12 Μαρτίου.

    Πατήστε ΕΔΩ για να δείτε το video!


    Πηγή: mgp.gr

    Honda: Ξανά φήμες για νέο V4 κινητήρα


     

    Πολλαπλές πηγές λένε ότι η Honda θα «αναστήσει» την V4 πλατφόρμα της, σε νέα μοτοσυκλέτα όχι supersport, αλλά sport touring. Δείτε τι μαθαίνουμε…


    Επιστρέφει σημαντικά ανανεωμένη και με νέο κινητήρα, η σειρά των Honda VFR; Τις τελευταίες ώρες, αυτό ισχυρίζονται ξένες αξιόπιστες πηγές, η μία μετά την άλλη. Σύμφωνα με τον κύκλο φημών, η Honda θα εμφανίσει έναν νέο V4 κινητήρα το 2023, με μεγάλες αλλαγές.
     
    Η πληροφορία ξεκίνησε να διαδίδεται από την Ισπανία, φτάνοντας κατόπιν στην Αγγλία και την Ιταλία και επικεντρώνονται στο ίδιο σημείο: Ότι η Honda ετοιμάζει την διάδοχη κατάσταση της σειράς VFR. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, ο υπάρχων κινητήρας των 800 κυβικών δεν θα είναι δυνατόν να περάσει τις προδιαγραφές Euro 5 χωρίς απώλειες ισχύος, ωθώντας την Honda να ετοιμάσει έναν νέο, πιθανότατα με μεγαλύτερο κυβισμό που ίσως φτάσει ακόμα και το λίτρο. Ο νέος κινητήρας θα εξοπλίσει παράλληλα και ένα νέο VFR μοντέλο, του οποίου η μορφή είναι επίσης θέμα συζήτησης!
     
    Θα επιλέξει η Honda να αποκαλύψει ένα νέο VFR1000F, στην μορφή του sport touring VFR800F που εδώ και κάποια χρόνια δεν διατίθεται στην αγορά μας; Θα ανανεώσει άραγε το αρκετά επιτυχημένο Crossrunner με τον νέο κινητήρα, ρίχνοντας το στον στίβο των mega adventure και απέναντι από μοντέλα όπως η Multistrada V4 και το BMW S1000XR;  Θα κάνει… και τα δύο; Όπως όλα δείχνουν, θα αργήσουμε να μάθουμε έστω και με μικρή βεβαιότητα…


    Πηγή: mototriti

    Magni Italia 01/01: Παντρεύοντας παρελθόν με παρόν


     Μια κυριολεκτικά και μεταφορικά μοναδική μοτοσυκλέτα, από μια όχι και τόσο γνωστή μάρκα, που τιμά την αγωνιστική ιστορία της MV Agusta και του «μάγου» Arturo Magni . Απολαύστε.

    τεράστια αγωνιστική επιτυχία της MV Agusta στα παγκόσμια πρωταθλήματα είναι πολύ γνωστή, αλλά ο άνθρωπος  πίσω από την αγωνιστική διεύθυνση της κατά την «χρυσή» εποχή όχι και τόσο. Ο Arturo Magni διετέλεσε διευθυντής αγωνιστικής ανάπτυξης για την MV Agusta σε μια συνεργασία που κράτησε πάνω από 20 χρόνια μέχρι το 1976, με την MV Agusta να κατακτά 38 τίτλους οδηγών και 37 πρωταθλήματα κατασκευαστών. Όταν η εταιρεία αποσύρθηκε από τους αγώνες το 1976, ο Arturo Magni δημιούργησε την δική του εταιρεία μοτοσυκλετών, από την οποία προέρχεται και το δημιούργημα που βλέπετε στις φωτογραφίες.
     
    Πρόκειται φυσικά για μια boutique μοτοσυκλέτα, ένα μοναδικό κομμάτι που τιμά την αγωνιστική ιστορία της MV Agusta και του Magni κάνοντας ίσως το καλύτερο πάντρεμα παρελθόντος και μέλλοντος που έχουμε δει. Είναι ολοφάνερο, ότι ο κινητήρας του μοντέλου είναι μοντέρνος και συγκεκριμένα, είναι αυτός της MV Agusta F3 των 800 κυβικών. Τα φρένα προέρχονται από την Brembo και η ανάρτηση από την ORAM, ενώ οι ακτινωτοί τροχοί είναι της JoNich και τα ελαστικά από την Ariete Sandro Mentasti, όλοι Ιταλοί κατασκευαστές.


     
    Η 60s-70s αισθητική της μοτοσυκλέτας είναι ολοφάνερη και έντονη, με το χαρακτηριστικό εμπρόσθιο φαίρινγκ και τον κυκλικό προβολέα, το μακρύ ρεζερβουάρ και την σέλα τραβηγμένη προς τα πίσω και φυσικά, το σχήμα του πλαισίου και την αισθητική συμβολή τροχών και αναρτήσεων. Το αποτέλεσμα είναι τουλάχιστον εντυπωσιακό!


     

    Πηγή: mototriti

    Scroll to Top