Ιδού το πιο τολμηρό Ducati Monster στην ιστορία του μοντέλου – εμφανισιακά και όχι μόνο!
Ξεκινώντας από το πλαίσιο, το χωροδικτύωμα αντικαθιστάται από μια αλουμινένια κατασκευή τύπου «Front Frame», εμπνευσμένη από την Panigale V4. Το πλαίσιο πακτώνεται πάνω στις κεφαλές του κινητήρα, χρησιμοποιώντας τον ως ενεργό στοιχείο, ενώ το βάρος του σε σχέση με το trellis πλαίσιο είναι μειωμένο κατά 60% (!), αγγίζοντας μόλις τα 3 κιλά! Ακόμα, και το υποπλαίσιο κατασκευάζεται πλέον από πολυμερές με fiberglass χάνοντας 1,9 κιλό, το ψαλίδι είναι ελαφρύτερο κατά 1,6 κιλά, αλλά και οι ζάντες κατά 1,7 κιλά. Συνολικά η μοτοσυκλέτα δηλώνεται στα 166 κιλά άνευ υγρών, κατά 18 κιλά ελαφρύτερη από το απερχόμενο μοντέλο.
Η σχεδίαση του μοντέλου είναι εντελώς νέα, με φουτουριστικές νότες από τον εμπρός LED προβολέα, αλλά και την άμεση αναφορά στην προηγούμενη γενιά χάρη στο σχήμα του ρεζερβουάρ. Νέα σχεδίαση έχει η ουρά, με τις εξατμίσεις να απολήγουν από την δεξιά πλευρά της μοτοσυκλέτας σε διπλό τελικό. Μεγάλη έμφαση δόθηκε στην μείωση των διαστάσεων του μοντέλου, ώστε ο αναβάτης να τοποθετεί ευκολότερα τα πόδια του στο έδαφος. Η σέλα έχει ύψος 820 χιλιοστών, ενώ μπορεί να μειωθεί στα 800 χιλιοστά με ειδικό κιτ. Παράλληλα, η γωνία του τιμονιού έχει αυξηθεί κατά 7 μοίρες, φτάνοντας τις 36, για ευκολότερες μανούβρες σε χαμηλές ταχύτητες και σε επιτόπιους χειρισμούς. Η θέση οδήγησης είναι πιο όρθια, με την σέλα πιο κοντά στο τιμόνι κατά 65 χιλιοστά, τα μαρσπιέ χαμηλότερα κατά 10 χιλιοστά και πιο πίσω κατά 35 χιλιοστά, ενώ το τιμόνι βρίσκεται πιο κοντά στον αναβάτη κατά 70 χιλιοστά.
Οι αναρτήσεις αποτελούνται από ένα πιρούνι USD 43 χιλιοστών με διαδρομή 130 χιλιοστών, ενώ το πίσω αμορτισέρ είναι ρυθμιζόμενο, προσφέρει διαδρομή 140 χιλιοστών και συνδέεται απευθείας στο ψαλίδι, χωρίς μοχλικό, κάνοντας χρήση ενός ελατηρίου διπλής σταθεράς. Την πέδηση αναλαμβάνουν τετραπίστονες δαγκάνες Brembo M4-32 εμπρός με δίσκους 320 χιλιοστών, ενώ πίσω χρησιμοποιείται δίσκος 245 χιλιοστών και συνεργάζεται με μονοπίστονη δαγκάνα Brembo. To υλικό στα τακάκια είναι νέο, ενώ η τρόμπα του εμπρός φρένου είναι πλέον ακτινική.
Ο κινητήρας είναι ο γνωστός Testastretta των 937 κυβικών, που για την περίσταση αποδίδει 111 ίππους και 9,7 kgm ροπής, στις 9.250 και 6.000 στροφές αντίστοιχα, περνώντας παράλληλα και τις προδιαγραφές Euro 5. Σε σχέση με το μοτέρ των 821 κυβικών, είναι κατά 2,4 κιλά ελαφρύτερος. Μεγάλη προσοχή δόθηκε στην πλούσια διαθέσιμη ροπή στις χαμηλές στροφές για αυξημένη ελαστικότητα, ενώ θα γίνει διαθέσιμη και έκδοση 35 kW για κατόχους διπλώματος A2.
Τα ηλεκτρονικά του Monster περιλαμβάνουν ρυθμιζόμενο Cornering ABS (σε 3 επίπεδα), Traction Control και Wheelie Control σε 8 επίπεδα, Launch Control και Riding Modes. Όλες οι ενδείξεις απεικονίζονται σε μια οθόνη TFT 4,3 ιντσών.
Η μοτοσυκλέτα θα γίνει διαθέσιμη και στην έκδοση Plus, η οποία θα φέρει εξτρά εξοπλισμό με κάλυμμα σέλας συνεπιβάτη και ζελατίνα, ενώ η Ducati δίνει την δυνατότητα στον ιδιοκτήτη της Monster να το τροποποιήσει με πακέτα αυτοκολλήτων και βαμμένων πλαστικών, αλλά και μια εκτενή σειρά αξεσουάρ.
Το μοντέλο θα γίνει διαθέσιμο σε 3 χρώματα: Ducati Red, Aviator Grey και Dark Stealth.
Πηγή: mototriti
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου