• Latest News

    Πως ξέρεις ότι πάλιωσε η μοτοσυκλέτα σου ;


     Μπορεί σήμερα να πει κανείς ότι έχει παλιώσει η μοτοσυκλέτα του; Και αν ναι, τι είναι αυτό που την κάνει να γερνάει και να γίνεται παλιά; Είναι η χρονολογία ή κάποιο διαφορετικό κριτήριο;

    Μέχρι πριν μια δεκαετία θα έλεγε κανείς ότι καινούργια είναι μια μοτοσυκλέτα μέχρι δύο –τριών ετών. Σήμερα όμως, δεδομένων των οικονομικών συνθηκών του αγοραστικού κοινού, ακόμα και μια μοτοσυκλέτα δέκα ετών θεωρείται αναλογικά φρέσκια. Αν όμως δεν είναι η ηλικία, τότε πως κρίνουμε αν μια μοτοσυκλέτα έχει παλιώσει; 

    Οι μεγάλες αλλαγές φέρνουν μικρότερο προσδόκιμο ζωής
    Τι είναι όμως αυτό που κάνει τις μοτοσυκλέτες να γερνάνε και να γίνονται παλιές; Κάποτε υπήρχε η θεωρία πως από τη στιγμή που τα περισσότερα μοντέλα πέρασαν σε ηλεκτρονικό ψεκασμό, τα καρμπυρατεράτα είναι για πέταμα. Και πως ακόμα όταν μπήκαν στην εξίσωση όλα αυτά τα πολύπλοκα, στην λειτουργία τους, ηλεκτρονικά συστήματα, οι μοτοσυκλέτες σταμάτησαν να είναι αθάνατες και πως μετά από κάποια χρόνια θα έρθουν σε αχρηστία. 

    Αλλάζουμε μοτοσυκλέτες πριν τις δούμε να γερνάνε
    Υπήρχαν απόψεις που έλεγαν πως οι κατασκευαστές φτιάχνουν τις μοτοσυκλέτες με ημερομηνία λήξης, καθώς και οι πιο κυνικοί που υποστήριζαν ότι όταν θαμπώσουν τα πλαστικά και όταν σε στείλει στο συνεργείο επανειλημμένως, τότε είναι η ώρα της για πέταμα. Φυσικά και είναι υπερβολικοί. Σίγουρα τα περισσότερα μέρη της μοτοσυκλέτας σχεδιάζονται με συγκεκριμένο προσδόκιμο ζωής. Για τους κινητήρες για παράδειγμα, ακούγονται νούμερα έως και πάνω από 200.000 χιλιόμετρα. Κανείς δεν μπορεί να ξέρει, καθώς στη σημερινή παγκόσμια καταναλωτική κοινωνία δεν κρατάει κανείς τις μοτοσυκλέτες τόσα χιλιόμετρα για να τις δει να γερνάνε και να πεθαίνουν.

    Δεν είναι η χρονολογία το μοναδικό κριτήριο παλαιότητας
    Αυτή η εικόνα φαίνεται να αλλάζει τα τελευταία χρόνια. Μια ματιά γύρω μας αρκεί για να καταλάβει κανείς, πως περιμένουμε πλέον πολύ περισσότερα από τις μοτοσυκλέτες μας και συνεχίζουμε να τα θεωρούμε καινούργια ακόμα και όταν διανύουν την δεύτερη δεκαετία της ζωής τους. Ίσως δεν παλιώνουν, αλλά κάτι έχει αλλάξει. Αν τα χρόνια δεν είναι το κριτήριο παλαιότητας, τότε μήπως είναι η τεχνολογία που κουβαλούν ή μήπως τα χιλιόμετρα που έχουν διανύσει; Κάποιοι θεωρούν σύγχρονη μια μοτοσυκλέτα επειδή έχει traction control. Και αυτό παρότι τα τελευταία χρόνια δεν άλλαξε μόνο η τεχνολογία, αλλά και η φιλοσοφία, η κατανάλωση, οι ρύποι και η αξιοπιστία.

    Όταν την φροντίζεις σωστά δεν παλιώνει ποτέ
    Υπάρχουν και εκείνοι που υποστηρίζουν ότι όσο μια μοτοσυκλέτα συντηρείται και λειτουργεί σωστά και δείχνει όπως όταν πρωτοαγοράστηκε, παραμένει καινούργια και άρα δεν τίθεται θέμα αλλαγής λόγω παλαιότητας. Σαφώς η συντήρηση είναι μεγάλο μέρος του πως κρίνουμε μια μοτοσυκλέτα αν είναι παλιά ή καινούργια, μπορεί όμως να ανταγωνιστεί σε κατανάλωση, ασφάλεια και ρύπους ένα μοντέρνο μοντέλο επειδή είναι καλά συντηρημένη; 

    Εσείς τι λέτε; Ποιο είναι το κριτήριο με το οποίο θεωρείτε ότι μια μοτοσυκλέτα πάλιωσε; Είναι η ηλικία, έτσι στεγνά ένας αριθμός; Η τεχνολογία, αν ακολουθεί τις σημερινές τάσεις ή αν ανήκει σε άλλη εποχή; Η συντήρηση, αν είναι άψογη ή πλημμελής; 

    Πηγή: mototriti

    Νέο KYMCO CV3


     

    Αποκαλύφθηκε επίσημα η τελική έκδοση του KYMCO CV3, του πρώτου τρίτροχου scooter της εταιρείας.



    Μπορεί η λήξη της παγκόσμιας «Time to Excite» πρεμιέρας πριν από λίγο να μας άφησε χωρίς την γεύση ενός τρίτροχου μοντέλου, όμως η 
    KYMCO δεν απογοήτευσε. Αυτό είναι το νέο CV3, το τρίτροχο που περιμέναμε και το πρώτο ανάλογο μοντέλο της εταιρείας.
      

    Το πολυαναμενόμενο μοντέλο παρουσιάστηκε για πρώτη φορά ως concept πριν 3 χρόνια, για να εμφανιστεί στην τελική του μορφή τώρα, αν και δεν γίνεται ακόμα ξεκάθαρο πότε και πως θα το δούμε στις αγορές.βείναι ο δικύλινδρος κινητήρας των
     550 κυβικών εκατοστών, με απόδοση 51,6 ίππων και 5,4 kgm ροπής στις 7.500 και 5.750 στροφές αντίστοιχα. Η μετάδοση στον πίσω τροχό γίνεται μέσω οδοντωτού ιμάντα, όπως στο AK550.
     

    Το εμπρός σύστημα ανάρτησης φέρει δύο τροχούς 13 ιντσών, 
    που εφαρμόζουν σε ανάρτηση που χρησιμοποιεί συνολικά 4 καλάμια πιρουνιού (2 για τον κάθε τροχό, θυμίζοντας Yamaha Niken). Η ανάρτηση επιτρέπει ξεχωριστή απόσβεση κραδασμών για τον κάθε τροχό, αλλά και την κλίση του scooter στις στροφές. Οι δύο τροχοί εμπρός φρενάρουν με την χρήση ενός δίσκου στον καθένα, με δαγκάνες 2 εμβόλων.Ο πίσω τροχός είναι 15 ιντσών. 
     

    Tο μοντέλο προβλέπει 
    χώρο αποθήκευσης κάτω από την σέλα, που μπορεί να φιλοξενήσει ένα κράνος full-face, ενώ οι σέλες αναβάτη και συνεπιβάτη εξοπλίζονται με μαξιλαράκια μέσης. Παράλληλα, ο φωτισμός του μοντέλου είναι πλήρως LED.
     
    Αναμένουμε και περισσότερα.


    Πηγή: mototriti

    Νέα Ducati Diavel 1260 Lamborghini


     Με άμεση σύνδεση σε μια από τις πλέον εμβληματικές μάρκες αυτοκίνησης παγκοσμίως, η Ducati παρουσιάζει την Diavel 1260 Lamborghini, μια έκδοση για λίγους παγκοσμίως.


    Στο 4ο μέρος των ψηφιακών παρουσιάσεων των νέων μοντέλων της, η Ducati αποκάλυψε την νέα Diavel 1260 Lamborghini, επιβεβαιώνοντας τις πληροφορίες που είχαμε εδώ και πολύ καιρό για το μοντέλο. Η Ducati τιμά τον κολοσσό της σπορ αυτοκίνησης με την νέα μοτοσυκλέτα, έλκοντας την έμπνευση για την Diavel 1260 Lamborghini από την Sian FKP 37, το πιο πολυτελές και το ισχυρότερο αυτοκίνητο στην ιστορία της Lamborghini που παρήχθη σε μόνο 63 κομμάτια για όλο τον κόσμο. Η Diavel 1260 Lamborghini θα παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό κομματιών και συγκεκριμένα, σε 630 μόνο μονάδες παγκόσμια.
     

    Βασικό σχεδιαστικό σημείο
     της Diavel 1260 Lamborghini είναι οι τροχοί, οι οποίοι είναι μοναδικής σχεδίασης για το μοντέλο και αποτελούν άμεση αναφορά στους τροχούς της Sian. Οι εισαγωγές αέρα και τα καλύμματα του ψυγείου είναι κατασκευασμένα από ανθρακόνημα και με στοχευμένη σχεδίαση «επιπλεόντων» τμημάτων επί της κύριας δομής. Τα χρώματα της Diavel 1260 Lamborghini είναι ακριβώς τα ίδια με αυτάτης Sian: Το χαρακτηριστικό «Gea Green» κυριαρχεί στο κοστούμι, ενώ το πλαίσιο, οι ζάντες και το πίσω μέρος της σέλας είναι βαμμένα στο «Electrum Gold» που θυμίζει ροζ χρυσό. Οι εμπρός δαγκάνες Brembo M50 είναι βαμμένες στο χαρακτηριστικό Ducati Red.


    Τα χαρακτηριστικά σχέδια των εξαγώνων και του «Y» της Lamborghini στολίζουν άλλα σημεία της μοτοσυκλέτας, όπως την 
    εξάτμιση και τις αισθητικές λεπτομέρειες της σέλας, ενώ το carbon δίνει και παίρνει σε τμήματα όπως το κάλυμμα του σιγαστήρα, το σπόιλερ και το κάλυμμα του ρεζερβουάρ, τα φτερά εμπρός και πίσω, το κάλυμμα του πίνακα οργάνων και το περίβλημα του εμπρός φωτιστικού σώματος. Για όσους αποκτήσουν την 1260 Lamborghini, η Ducati δίνει την επιλογή απόκτησης ενός ειδικού για την περίσταση κράνους, σχεδιασμένο από το Centro Stile της εταιρείας. O αριθμός 63 αναφέρεται στην χρονολογία ίδρυσης της Lamborghini (1963). Μηχανολογικά, η μοτοσυκλέτα βασίζεται πλήρως στην Diavel 1260.

    Πηγή: mototriti

    CB1100Χ: Ιδού το αντι-Tracer της Honda!


     

    Φήμες λένε ότι η Honda ετοιμάζει μια νέα sport touring μοτοσυκλέτα, η οποία θα κολυμπήσει στα «νερά» μοτοσυκλετών όπως η Yamaha Tracer 900!


    Είναι γνωστό, ότι η Honda ετοιμάζει και άλλες μοτοσυκλέτες που θα εξοπλιστούν με τον πασίγνωστο πλέoν, δικύλινδρο των 1.084 κυβικών, που εξοπλίζει το Honda Africa Twin. To ιαπωνικό περιοδικό AutoBy δημοσίευσε μια σειρά εικόνων, στις οποίες δείχνει την δική του άποψη για μια από τις νέες μοτοσυκλέτες που έρχονται: Το Honda CB1100X.
     
    Να σημειώσουμε εδώ ότι η μοτοσυκλέτα αυτή προφανώς και δεν έχει επιβεβαιωθεί επίσημα, αλλά αποτελεί γνώμη του περιοδικού με βάση τις πληροφορίες που υπάρχουν. Η μορφή της μοτοσυκλέτας ακολουθεί τις τάσεις που γνωρίσαμε στις σύγχρονες sport touring / street adventure μοτοσυκλέτες της σημερινής εποχής όπως το Yamaha Tracer 900 (πλέον Tracer 9) και το BMW F900XR.
     

    Δεν θα είναι απίθανο, η Honda να επιχειρήσει να ανταγωνιστεί αυτές τις δύο μοτοσυκλέτες, προσπαθώντας ίσως να δεσμεύσει μερίδιο της αγοράς από το Yamaha Tracer 900, που κυριαρχεί τα τελευταία έτη. Βέβαια, λόγω του διαφορετικού μοτέρ (και του χαρακτήρα του), 
    το αναμενόμενο μοντέλο θα διαφοροποιείται από το Tracer ή το F900XR, παρουσιάζοντας μια δική του sport touring ταυτότητα.
     
    Δεν αποκλείεται μάλιστα (ούτε και επιβεβαιώνεται φυσικά), ότι το μοντέλο ίσως φέρει μια πιο «πιεσμένη» έκδοση του κινητήρα, ώστε να προσφέρει ιπποδύναμη ανάλογη της κατηγορίας (το F900XR αποδίδει 105 ίππους, ενώ το Yamaha Tracer 9 έφτασε τους 119), φέροντας παράλληλα και το απαραίτητο τεχνολογικό υπόβαθρο για την κατηγορία. Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερα… Όπως οι ξένες πηγές λένε, πάμε γα το 2022, για να δούμε το μοντέλο να αποκαλύπτεται. 

    (Πηγή: BikeSocial, AutoBy)

    Νέο Kawasaki Z H2 SE 2021 (+3 videos)


    Με το σημαντικό ατού των ημιενεργητικών αναρτήσεων, η μοναδική υπερτροφοδοτούμενη naked μοτοσυκλέτα της αγοράς υποδέχεται το 2021.


    Ήταν βέβαιο, ότι μια τουλάχιστον νέα έκδοση του Kawasaki Z H2 θα εμφανιστεί για το 2021, μετά τα teasers της εταιρείας τον προηγούμενο καιρό. Αυτή είναι τελικά η Kawasaki H2 SE, που παρουσιάστηκε πριν λίγες ώρες.
     

    Η μεγάλη διαφοροποίηση του μοντέλου από την «βασική» του έκδοση είναι η ενσωμάτωση
     ημιενεργητικών, ηλεκτρονικά ελεγχόμενων αναρτήσεων Showa Skyhook, που ελέγχει το πιρούνι SFF-CA και το αμορτισέρ BFRC με μια ηλεκτρονική μονάδα. Πιρούνι και ανάρτηση μπορούν να αλλάξουν ρυθμίσεις σε 1 χιλιοστό του δευτερολέπτου, προσαρμοζόμενα αυτόματα στις συνθήκες του δρόμου και της οδήγησης για μέγιστη άνεση και απόδοση. Επιπλέον, το σύστημα ασκεί έλεγχο και στο μέγιστο βαθμό βυθίσματος κατά την διάρκεια φρεναρίσματος.

      

    Μιλώντας για πέδηση, το Kawasaki Z H2 SE αποκτά νέες δαγκάνες Stylema της Brembo εμπρός, για ακόμα καλύτερο φρενάρισμα. Στα ηλεκτρονικά, το Z H2 SE εξοπλίζεται με 4 riding modes, χαρτογραφήσεις ισχύος, Traction Control και Launch Control, σύστημα Cornering ABS (KIBS), quickshifter και το ενοποιημένο σύστημα ελέγχου KCMF (Kawasaki Cornering Management Function), που παρακολουθεί τα δεδομένα οδήγησης και ρυθμίζει συνολικά όλα τα συστήματα για μέγιστη απόδοση στους δρόμους με στροφές. Φυσικά υπάρχει αισθητήρας IMU που τροφοδοτεί τον εγκέφαλο με δεδομένα κινητικής κατάστασης.
     
    Το Z H2 SE φέρει οθόνη TFT για την απεικόνιση των ενδείξεων, που συνδέεται μέσω Bluetooth με το κινητό τηλέφωνο του αναβάτη, μέσα από την εφαρμογή Kawasaki Rideology, δίνοντας δυνατότητα χειρισμού τηλεφώνου, πλοήγησης, ρυθμίσεων στην μοτοσυκλέτα και αποθήκευσης δεδομένων οδήγησης. Νέο θα είναι και το χρώμα Metallic Diablo Black/Golden Blazed Green με το οποίο θα γίνει διαθέσιμο, ενώ στα υπόλοιπα μέρη του το Z H2 SE βασίζεται πλήρως στο Z H2. Περιμένουμε περισσότερες και πιο συγκεκριμένες πληροφορίες για την διαθεσιμότητα και στην χώρα μας.

      

     


    Πηγή: mototriti

    GTR 150: To πιο δυνατό παπί που σχεδίασε ποτέ η Honda


     

    H Honda παρουσιάζει το πιο δυνατό παπί που έχει κατασκευάσει ποτέ. Η είσοδος του GTR150 Supra στην ελληνική αγορά μοτοσυκλέτας σηματοδοτεί μία νέα γενιά Sport δικύκλων πόλης, ικανά να διεγείρουν τις αισθήσεις των αναβατών με τις επιδόσεις τους και το σπορ χαρακτήρα τους.


    Το GTR150 Supra προσφέρει ευελιξία χάρη στις συμπαγείς του διαστάσεις και ευκολία μετακίνησης για 2 άτομα τόσο στα στενά όρια της πόλης όσο και εκτός. Καταφέρνει να συνδυάζει την ευκολία και την άνεση οδήγησης ενός παπιού με τις επιδόσεις μίας μικρής μοτοσυκλέτας. Το GTR150 Supra μοιάζει με παπί, αλλά ταυτόχρονα διαθέτει εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων με συμπλέκτη, στοιχείο που παραπέμπει σε μοτοσυκλέτα με αποτέλεσμα να προσφέρει αντίστοιχη οδηγική απόλαυση. Ταυτόχρονα ανεβάζει τον πήχη με τη μοναδική αισθητική που προσφέρει χάρη στις ελκυστικές και ταυτόχρονα τολμηρές γραμμές οι οποίες προσδίδουν κύρος και μία μοντέρνα-σπορ εμφάνιση.


     
    Ο ισχυρός και αποδοτικός τετραβάλβιδος υγρόψυκτος κινητήρας DOHC 150cc, που προέρχεται από τη Super Sport CBR150R, είναι εφοδιασμένος με σύστημα ψεκασμού  καυσίμου PGM-FΙ  προσδίδοντας αντίστοιχες επιδόσεις σε όλο το φάσμα των στροφών. Αποδίδει 15.1 ίππους στις 9.000rpm, με μέγιστη ροπή 1,3 kgm στις 6.500rpm, νούμερα που του χαρίζουν κορυφαίες επιδόσεις στη σπορ κατηγορία των Super Cub. Η εκκίνηση του κινητήρα μπορεί να γίνει με ηλεκτρική μίζα και σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης υπάρχει και η επιλογή χειροκίνητης εκκίνησης με μανιβέλα. 
     
     
    Το GTR150 Supra διαθέτει ελαφρύ ατσάλινο πλαίσιο διπλής δοκού τύπου «διαμάντι» το οποίο συνδυάζει υψηλή στρεπτική ακαμψία, ευστάθεια στις υψηλές ταχύτητες και ευελιξία σε συνθήκες πόλης ακόμη και με 2 αναβάτες. Η γεωμετρία του πλαισίου είναι τέτοια που προσφέρει άριστη συγκέντρωση των μαζών και εξαιρετική κατανομή του βάρους στο εμπρός σύστημα (Mass Forward Proportion). Ταυτόχρονα προσφέρει όρθια θέση οδήγησης για εξαιρετική περιμετρική ορατότητα στην καθημερινή μετακίνηση στην πόλη αλλά και άνεση κατά τη διάρκεια οδήγησης μεγάλων αποστάσεων. Παράλληλα, οι τροχοί των 17 ιντσών και τα λάστιχα μεγάλου μεγέθους χαρίζουν αυτοπεποίθηση και αίσθημα ασφάλειας κάτω από όλες τις οδηγικές συνθήκες.


     Στην κορυφαία ασφάλεια που προσφέρει το GTR150 Supra, συνεισφέρει το δικάναλο ABS σε συνεργασία με τα υδραυλικά δισκόφρενα της Nissin διαμέτρου 255 mm στον εμπρός τροχό και 220 mm στον πίσω τροχό, τα οποία προσφέρουν γραμμική απόδοση και αντοχή ακόμη και μετά από επίπονη χρήση. Στον τομέα των αναρτήσεων το GTR150 Supra  εφοδιάζεται με τηλεσκοπικό πιρούνι μεγάλης διατομής 31 mm στον εμπρός τροχό, ενώ στο πίσω μέρος διαθέτει μονό αμορτισέρ με απευθείας έδραση στο ψαλίδι. Οι τροχοί του GTR150 Supra είναι 17 ιντσών και είναι εξοπλισμένοι με χυτές ζάντες αλουμινίου και ελαστικά tubeless διαστάσεων 90/80-17M/C 46P στον εμπρός τροχό και 120/70-17 M/C 58P στον πίσω τροχό, συμβάλλοντας στον σπορ χαρακτήρα του.
     
     

    Στο στάνταρ εξοπλισμό του GTR150 Supra περιλαμβάνεται επίσης πολυεδρικός προβολέας led δύο επιπέδων, ο οποίος προσδίδει αναγνωρίσιμη ιδιαιτερότητα και ταυτόχρονα χαμηλή κατανάλωση ρεύματος. Ο μοντέρνος πίνακας οργάνων συνδυάζει αναλογικό στροφόμετρο με ψηφιακές ενδείξεις ταχύμετρου, δείκτη στάθμης καυσίμου, ένδειξη σχέσης κιβωτίου ταχυτήτων και μερικού χιλιομετρητή.



    Το GTR150 είναι άμεσα διαθέσιμο μέσα από το δίκτυο των Επισήμων Εμπόρων Honda moto σε δύο εκδόσεις: Sporty με τιμή 3.590 ευρώ σε δύο χρωματικές αποχρώσεις και Exclusive με τιμή 3.690 ευρώ  σε μία χρωματική απόχρωση.


    Πηγή: mototriti

    Νέο BMW S 1000 R 2021


     

    Ντεμπούτο κάνει η ανανεωμένη BMW S 1000 R για το 2021, με ολοκαίνουργιο πλαίσιο, κινητήρα και αρκετές αλλαγές ακόμα.


    To νέο BMW S 1000 R 2021 είναι γεγονός. Όπως αναμενόταν εδώ και πολύ καιρό, η νέα ενσάρκωση του μοντέλου έφτασε, αφού τόσο το S 1000 RR όσο και το S 1000 XR ανανεώθηκαν ριζικά τα προηγούμενα έτη. Πλέον, το γυμνό μοντέλο είναι εντελώς νέο και είναι η ώρα να το δούμε αναλυτικά.


    Ο 
    ολοκαίνουργιος τετρακύλινδρος κινητήρας είναι βασισμένος σε αυτόν του S 1000 RR και, για την περίσταση, αποδίδει 165 ίππους και 11,6 kgm ροπής, στις 11.000 και 9.250 στροφές αντίστοιχα. Φυσικά, το μοτέρ είναι εναρμονισμένο με τις προδιαγραφές Euro 5 και φέρει νέο σύστημα εξάτμισης, ενώ η 4η, 5η και 6η σχέση του κιβωτίου είναι μακρύτερες για μείωση της κατανάλωσης και του θορύβου σε συνθήκες cruising. Η BMW δηλώνει ότι τουλάχιστον 8,1 kgm ροπής είναι διαθέσιμα από τις 3.000 στροφές, με τον αριθμό να ανεβαίνει στα 9,2 στο διάστημα 5.500-12.000 στροφών. Παράλληλα, ανανεωμένο είναι ο συμπλέκτης ολίσθησης-υποβοήθησης, ενώ στον προαιρετικό εξοπλισμό το μοντέλο μπορεί να εξοπλιστεί με σύστημα ελέγχου φρένου κινητήρα (MSR).
     

    Πλήρως νέο είναι το πλαίσιο της μοτοσυκλέτας
    , που δηλώνεται σημαντικά ελαφρύτερο και συνεργάζεται με επίσης νέο ψαλίδι, αμφότερα βασισμένα στην S 1000 RR. H πίσω ανάρτηση είναι τύπου Full Floater, όπως και στην περίπτωση του Superbike μοντέλου. Σύμφωνα με την BMW, το μοντέλο είναι το ελαφρύτερο της κατηγορίας χάνοντας 6,5 κιλά και πέφτοντας κάτω από το «ψυχολογικό όριο» των 200 κιλών (199 στεγνό). Παράλληλα, η σχεδίαση του πλαισίου βοηθά και στην βελτίωση της εργονομίας προς τον αναβάτη, ο οποίος μπορεί να έχει τα γόνατα του σε καλύτερη θέση.
     

    Νέα είναι η οθόνη TFT των 6,5 ιντσών
     που πλέον θα εξοπλίζει το μοντέλο, ενώ όλα τα φωτιστικά σώματα θα είναι LED. Στον προαιρετικό εξοπλισμό θα υπάρχουν και φώτα Headlight Pro, που προσαρμόζονται στο εσωτερικό της στροφής. Το μοντέλο αποκτά επίσης νέο αισθητήρα IMU 6 αξόνων, που συνεργάζεται με την σουίτα ηλεκτρονικών, η οποία περιλαμβάνει: ABS Pro με λειτουργία υπό κλίση, Traction Control, 3 χαρτογραφήσεις ισχύος, έλεγχο σούζας και σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανωφέρεια.

     
    Στον προαιρετικό εξοπλισμό, διατίθεται το πακέτο Riding Modes Pro, το οποίο περιλαμβάνει το σύστημα ελέγχου φρένου κινητήρα MSR, ρυθμιζόμενη παρεμβατικότητα ελέγχου σούζας, Launch Control, περιοριστή ταχύτητας στο pit lane και Hillstart Control Pro. Ακόμα, προαιρετικά διαθέσιμο θα είναι το σύστημα Quickshifter.
     
    Νέα είναι επίσης η βασική επιλογή χρωματισμού του μοντέλου, το οποίο θα γίνει διαθέσιμο σε 3 χρωματικούς συνδυασμούς.



    Πηγή: mototriti

    O Max Biaggi στα 408χλμ/ώρα με την Voxan Έσπασε 11 ρεκόρ με την ηλεκτρική Wattman


     

    Όλο αυτό με κάνει έναν ευτυχισμένο άνθρωπο”, δήλωσε χαρακτηριστικά ο 6 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής (4 250GP & 2 SBK) Max Biaggi μετά από ένα σωρό ρεκόρ που έσπασε σε τρεις ημέρες με τις ηλεκτρικές VOXAN.

    H Voxan είναι μια εταιρία με έδρα το Μονακό – όπου κατοικεί και ο Μπιάτζι – μέλος του ομίλου Venturi Group, που γιόρτασε τα 20 χρόνια του με ένα τριήμερο στο αεροδρόμιο Chateauroux της Γαλλίας, όπου το επιστέγασμα ήταν τα 408 χλμ/ώρα που είναι η υψηλότερη ταχύτητα που καταγράφηκε ποτέ από ηλεκτρική μοτοσυκλέτα. 

    H Venturi τη δεκαετία του '80 κατασκεύαζε εντυπωσιακά αυτοκίνητα στη δυτική Γαλλία, αλλά το 2000 με την αγορά της από τον Gildo Pastor μετακόμισε στο Μονακό και μεταμορφώθηκε σε μια πρωτοπόρο εταιρία στην ηλεκτροκίνηση, συμμετέχοντας και στην Formula E. To 2010 αγόρασε την εταιρία κατασκευής μοτοσυκλετών Voxan Motors και ο Πρόεδρος Gildo Pastor αμέσως έστρεψε την εταιρία στους ηλεκτρικούς κινητήρες. Το 2013 παρουσίασαν την Voxan Wattman και από πέρυσι ετοίμασαν την έκδοση που θα έσπαγε όλα τα ρεκόρ.

    Την Παρασκευή 30 Οκτωβρίου μια γυμνή έκδοση της Wattman, με τον Max Biaggi οδηγό, έγραψε 349.38 χλμ/ώρα ως μέσο όρο ταχύτητας σε απόσταση 1 μίλι το οποίο διατρέχει το όχημα προς τις δύο κατευθύνσεις του, βάση του κανονισμού για την αναγνώριση των ρεκόρ ταχύτητας. 

    Το Σάββατο 31 Οκτωβρίου με την Wattman με μισό φέρινγκ ο Ιταλός έγραψε 366.94 χλμ/ώρα, με το προηγούμενο ρεκόρ να είναι 329 χλμ/ώρα από τον Ιάπωνα Ryuji Tsuruta με την Mobitec EV-02A. 

    Η έκδοση με το φουλ φέρινγκ έγραψε στο GPS 408 χλμ/ώρα, αλλά δεν έκανε τις προσπάθειες μέσα στα όρια της FIM, οπότε αυτό το ρεκόρ δεν αναγνωρίστηκε και έτσι τώρα η εταιρία ψάχνει μεγαλύτερο μήκος διαδρόμου για να καταφέρει να έχει μέσο όρο των δύο διαδρομών πάνω από 400 χλμ/ώρα. 

    Mε μισό φέρινγκ ο Ιταλός έγραψε 366.94 χλμ/ώρα

    Mε μισό φέρινγκ ο Ιταλός έγραψε 366.94 χλμ/ώρα

    Ο 49χρονος Max Biaggi φανερά ευχαριστημένος δήλωσε: “Όταν ο Gildo Pastor με πλησίασε και μιλήσαμε για αυτό το πρότζεκτ ήμουν περίεργος, με πολύ μεγάλο κίνητρο και την ίδια στιγμή όχι πολύ σίγουρος. Λέγοντας αυτό, αμέσως μετά την πρώτη μας συνάντηση, συνειδητοποίησα ότι όπως ο Τζίλντο, όλη η ομάδα του είχαν φοβερή πίστη και αποφασιστικότητα. Μου είπαν φτάσαμε κοντά στα 600 χλμ/ώρα σε τέσσερις τροχούς και τώρα θέλουμε να φλερτάρουμε με τα 400 σε δύο τροχούς, τίποτε δεν θα μας σταματήσει. Αυτά τα ρεκόρ με κάνουν έναν ευτυχισμένο άνθρωπο! Είμαι υπερήφανος για την ομάδα και ευχαριστημένος που έφερα αυτούς τους τίτλους πίσω στο Μονακό”. 

    H γυμνή έκδοση της Wattman έγραψε 349.38 χλμ/ώρα

    H γυμνή έκδοση της Wattman έγραψε 349.38 χλμ/ώρα


    Πηγή: mgp.gr

    Scroll to Top