• Latest News

    VR: Ανακοινώθηκαν οι αναβάτες! Ποιοι θα αγωνιστούν στον 3ο Εικονικό Αγώνα


    Ανακοινώθηκαν οι αναβάτες για τον Κυριακάτικο Virtual Race, τον 3ο Εικονικό Αγώνα για το 2020 και τον πρώτο με τη συμμετοχή όλων των κατηγοριών.

    Το Virtual Grand Prix γίνει στην Jerez και από τη μεγάλη κατηγορία θα έχουμε 11 συμμετοχές, που θα διαγωνιστούν σε 13 γύρους.

    Αντίθετα, οι διαγωνιζόμενοι από την κατηγορία της Moto2 και της Moto3 θα είναι 10 και ο δικός τους Αγώνας θα έχει διάρκεια 8 γύρων.

    Από τη μεγάλη κατηγορία μέρος θα λάβουν οι:
    Repsol Honda Team: Marc MarquezAlex Marquez
    Ducati Team: Danilo Petrucci
    Monster Energy Yamaha MotoGP: Maverick Viñales
    Team Suzuki Ecstar: Alex Rins
    Petronas Yamaha SRT: Fabio Quartararo
    Pramac Racing: Francesco Bagnaia
    Reale Avintia Racing: Tito Rabat
    Red Bull KTM Tech 3*: Miguel OliveiraIker Lecuona
    Aprilia Racing Team Gresini: Lorenzo Savadori

    Από τη Moto2 οι:
    Red Bull KTM Ajo: Jorge Martin
    Flexbox HP 40: Lorenzo Baldassarri
    Italtrans Racing Team: Enea Bastianini
    American Racing: Marcos Ramirez
    Beta Tools Speed Up: Jorge Navarro
    Liqui Moly Intact GP: Marcel Schrötter
    Aspar Team: Aron Canet
    Petronas Sprinta Racing: Jake Dixon
    NTS RW Racing GP: Bo Bendsneyder
    Sky Racing Team VR46: Luca Marini

    Και από τη Moto3 οι:
    Aspar Team Gaviota: Albert Arenas
    Leopard Racing: Dennis Foggia
    SIC58 Squadra Corse: Niccolo Antonelli
    Kömmerling Gresini Moto3: Gabriel Rodrigo
    Rivacold Snipers Team: Tony Arbolino
    Red Bull KTM Ajo: Raul Fernandez
    Estrella Galicia 0,0: Sergio Garcia
    Red Bull KTM Tech 3: Deniz Öncü
    Sterilgarda Max Racing Team: Alonso Lopez
    BOE Skull Rider Facile Energy: Ricardo Rossi


    Πηγή: mgp.gr/

    Jarvis: Έχουμε δυνατό δίδυμο! Ο Rossi; Θέλω να συνεχίσει και το 2021


    Για την Yamaha όλα έδειχναν ότι πήγαιναν πάρα πολύ καλά, με την M1 βελτιωμένη στα χειμερινά τεστ και τα συμβόλαια για το 2021-2022 να έχουν ξεκαθαριστεί.

    Το πεδίο ήταν ευνοϊκό για ένα δυνατό ξεκίνημα, ωστόσο η πανδημία του κοροναϊού έβαλε στοπ σε κάθε δραστηριότητα.

    Τώρα όλοι περιμένουμε για την επανέναρξη και το ίδιο κάνει και ο Lin Jarvis, ο ισχυρός άνδρας στο Αγωνιστικό Τμήμα των μπλε.

    Σε συνέντευξή του στην Ιταλική Gazzetta dello Sport, ο Jarvis μίλησε για την όλη κατάσταση και για τους οδηγούς της ομάδας.

    «Θέλουμε ν’ αγωνιστούμε και αυτός είναι ο στόχος. Κι όταν αγωνιζόμαστε θέλουμε τη νίκη και για να το πετύχουμε αυτό θέλουμε το καλύτερο σε softwarehardware, οδηγούς ή μηχανικούς».

    «Είμαστε πολύ χαρούμενοι με την ομάδα μας για το 2021. Με τον Quartararo έχουμε τον ταχύτερο και τον καλύτερο νεαρό αναβάτη, ενώ ο Maverick έχει χρόνια εμπειρίας στο MotoGP».

    Όσο για τον Valentino Rossi; Όπως ξέρουμε από την πρώτη στιγμή, η «πόρτα» της Petronas είναι ανοιχτή για τον Ιταλό.

    «Θέλω να συνεχίσει ν’ αγωνίζεται. Δεν είναι ωραίος τρόπος αυτός, με λίγους Αγώνες και χωρίς θεατές, να ολοκληρώσεις την καριέρα σου».

    «Δεν θα ήταν σωστό για έναν Πρωταθλητή όπως αυτός».

    Υπάρχει και μια περίπτωση να δούμε δίδυμο Rossi-Lorenzo στην ομάδα της Petronas!

    «Θα είχε ενδιαφέρον ένα τέτοιο σενάριο κι επειδή δεν θα χρειαζόταν να τους κουμαντάρω εγώ», είπε γελώντας ο Jarvis.

    «Δεν νομίζω όμως ότι θα γίνει κάτι τέτοιο. Στόχος της Petronas είναι να βοηθά και να εξελίσσει νεαρούς αναβάτες και πραγματικά μ’ αρέσει ο Morbidelli».

    «Τον θέλουν αρκετοί κατασκευαστές αλλά ελπίζω ότι θα μείνει μαζί μας».


    Πηγή: mgp.gr/

    Honda: Ιδού το «νέο Transalp»!


    Η μέχρι τώρα νεότερη απεικόνιση, του πιο έντονα φημολογούμενου μοντέλου της Honda για το μέλλον είναι αυτή! Πως σας φαίνεται;

    Η ροή πληροφοριών και κυρίως φημών, γύρω από το νέο «μεσαίο Adventure» μοντέλο της Honda είναι ασταμάτητη. Με το μοντέλο να θεωρείται πλέον δεδομένο, σχεδιαστές πλέον καταθέτουν τις προτάσεις τους  και αυτή που βλέπετε εδώ, είναι του πασίγνωστου Oberdan Bezzi.
     
    O Bezzi επικαλέστηκε πολλά διαχρονικά και αγαπητά στοιχεία, για να δημιουργήσει την δική του άποψη για την νέα μοτοσυκλέτα. Αρχικά, επέλεξε να την σχεδιάσει ως ψηλή, «καθαρόαιμη» χωμάτινη μοτοσυκλέτα, με αναρτήσεις μεγάλων διαδρομών, ελαστικά με τακούνι και ακτινωτούς τροχούς. Η σιλουέτα της εικονικής μοτοσυκλέτας είναι ψηλή και λεπτή, με στοιχεία όπως το χαρακτηριστικό μούτρο, η μακριά σέλα και η πολύ ψηλά τοποθετημένη εξάτμιση, αλλά και η μεγάλη ποδιά, να τονίζουν τον off-road χαρακτήρα της θεωρητικής προσέγγισης του Bezzi.


    Πηγή: mototriti
     
    Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι ο Ιταλός σχεδιαστής, επέλεξε να τοποθετήσει τον αειθαλή κινητήρα της Honda Transalp, στο σχέδιο του. Φυσικά αυτό δεν αναμένεται να γίνει και στο μοντέλο, αν τελικά δρομολογηθεί, αφού είναι βέβαιο ότι ένας νέος κινητήρας θα χρησιμοποιηθεί. Εκτός αν η πάντα εφευρετική Honda, βρει τον τρόπο να χρησιμοποιήσει ξανά έναν από τους πιο θρυλικούς κινητήρες μοτοσυκλέτας, εναρμονίζοντας τον με τις Euro5 προδιαγραφές…
     
    Όπως και να έχει, οι φήμες συνεχίζονται και η Honda τηρεί μια χαρακτηριστική «σιγή ιχθύος» για το θέμα. Ακόμη πρέπει να περιμένουμε, για περισσότερες επίσημες πληροφορίες…

    Ένα...αγνώριστο KTM 1290 Superduke


    Μία από τις κορυφαίες μοτοσυκλέτες του κόσμου έγινε αγνώριστη, προκειμένου να πάρει μέρος σε έναν σημαντικό ευρωπαϊκό αγώνα… στα χέρια μιας γυναίκας! Απολαύστε.


     

    Το KTM 1290 Superduke R δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις, αφού είναι ένα από τα ισχυρότερα και καλύτερα naked μοντέλα του κόσμου, έχοντας παράλληλα και την δική του εμφανισιακή ταυτότητα. Όμως, η custom κουλτούρα των τελευταίων ετών δείχνει να ξεπερνά κάθε όριο, υπαρκτό ή «άγραφο» για τις μοτοσυκλέτες και τα αποτελέσματα συχνά εντυπωσιάζουν. Αυτή η μοτοσυκλέτα αποτελεί πνευματικό παιδί του Kay Blanke, που με την βοήθεια των Martin Struckmann και Detlef Studemann, διαλύθηκε στα εξ ων συνετέθη και συναρμολογήθηκε ξανά σε… άλλη ενσάρκωση.
     
    Ο κινητήρας των 1.301 κ. εκ. βάφτηκε σε ένα απειλητικό μαύρο χρώμα, το οποίο παράλληλα τον έβαλε στο οπτικό παρασκήνιο τρόπον τινά… Και αυτό γιατί ολόκληρη η μοτοσυκλέτα είναι ένα custom αριστούργημα. Το πλαίσιο είναι επιχρωμιωμένο, με μια ειδική διαδικασία που του επιτρέπει να αντέχει τα καμπτικά και στρεπτικά φορτία του πλαισίου χωρίς να καταστραφεί.  Παρόμοια χρωμίωση υπέστη και το ψαλίδι, ενώ η ουρά, το εμπρός μασκάκι και το ρεζερβουάρ καυσίμου είναι χειροποίητα από αλουμίνιο.
     
    Η καλωδίωση και ο προγραμματισμός του εγκεφάλου της μοτοσυκλέτας είναι νέα, με τον κινητήρα να φέρει νέα εισαγωγή και νέα εξάτμιση, με χειροποίητες σωληνώσεις και τελικά της Shark. Στις αναρτήσεις, χρησιμοποιούνται τόσο αμορτισέρ, όσο και πιρούνι από την Wilbers, ενώ τους ακτινωτούς τροχούς της Kineo ντύνουν τα ελαστικά Pirelli Diablo Rosso Corsa II και επιβραδύνουν δαγκάνες της Brembo.
     
    Με την μοτοσυκλέτα αυτή, η οποία ονομάστηκε «Caty M. Glam», κάνοντας και ένα έξυπνο λογοπαίγνιο με την ΚΤΜ, οδήγησε στον αγώνα Glemseck 101 η stuntwoman Mai-Lin Senf, κάνοντας το 0-100 σε μόλις 2 δευτερόλεπτα και κερδίζοντας τον πρώτο γύρο του αγώνα!








    Πηγή: mototriti

    Νέα Daytona U125 - G125


    Δύο νέα μοντέλα από την Daytona και την Zontes στα 125 κυβικά, που έρχονται στην αγορά μας – Δείτε όλα όσα θέλετε να ξέρετε για αυτά και πόσο κοστίζουν.

    (δελτίο τύπου Daytona)

    DAYTONA U125 & G125 By ZONTES
    Εισβολή στην κατηγορία των 125 Street Fighter και Scrambler
     
    Τα DAYTONA  X310, V310, T310, R310 και R250 έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον του κοινού στην κατηγορία τους. Σήμερα, η σειρά προϊόντων DAYTONA by Zontes έρχεται να «εισβάλλει» δυναμικά στη μικρή κατηγορία των 125cc με δύο νέα μοντέλα Euro5.

    Οι λεπτομέρειες και το φινίρισμά τους, διατηρούν τα εκπληκτικά υψηλά standards που πλέον έχει θέσει το εργοστάσιο και έχουν προκαλέσει διθυραμβικά σχόλια από ειδικούς και καταναλωτές.
     
    Οι δύο νέες μοτοσυκλέτες εξοπλίζονται από ένα νέο, υψηλής τεχνολογίας, κινητήρα 125κ.εκ.. Υγρόψυκτο, 4 βάλβιδο, με 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων, διπλή χαρτογράφηση ECO/SPORT, ιπποδύναμη που αγγίζει τους 15 ίππους και μέγιστη ροπή τα 16 Nm με τη σχέση συμπίεσης να είναι 12.5:1  
    • Ο κινητήρας είναι εξοπλισμένος με συμπλέκτη ολίσθησης για ελαφριά αίσθηση της μανέτας και καλύτερο έλεγχο της μοτοσυκλέτας κατά τη πέδηση
    • Τροφοδοσία EFI από τη BOSCH
    • Και οι δύο εκδόσεις, διαθέτουν κοινό σύστημα πέδησης με δύο μεγάλα δισκόφρενα πίσω/εμπρός και σύστημα ABS της BOSCH
    • Κοινό είναι και το σύστημα αναρτήσεων με το ανεστραμμένο πιρούνι και τη monoshock ανάρτηση πίσω
    • Το ψαλίδι από χυτό αλουμίνιο είναι ασύμμετρο, υιοθετώντας ένα σχήμα «τόξου» στη δεξιά πλευρά προσφέροντας χώρο στο κοντό τελικό της εξάτμισης
    U 125
    Στην κατηγορία των Street Fighters, η DAYTONA κάνει είσοδο με τη U125. Η σχεδίασή της με το ανυψωμένο πίσω τμήμα της παραπέμπει σε μεγάλο βαθμό στη μεγαλύτερη αδερφή της, τη γυμνή R310, προσθέτοντας σε αυτό μία πιο εντυπωσιακή αισθητική. Με κάθετη διάταξη φωτισμού μπροστά, το βλέμμα της δίνει μία πολύ επιθετική όψη, χαρίζοντάς της προσωπικότητα και εμφάνιση «KING KONG».
    Διαθέτει πλήρη εξοπλισμό υψηλής τεχνολογίας:
    • Keyless σύστημα ελέγχου
    • Full LED φωτισμό
    • Μοντέρνους εύχρηστους διακόπτες με διακριτικό κρυφό φωτισμό
    • Ηλεκτρικό άνοιγμα καλύμματος ρεζερβουάρ
    • Ηλεκτρικό άνοιγμα σέλας
    • Ηλεκτρικό ξεκλείδωμα τιμονιού
    • Θύρα φόρτισης USB



    G 125
    Μοντέρνα και με εμπνευσμένη vintage σχεδίαση, η G125 είναι γεμάτη καμπύλες, με βασικό στοιχείο τη μεγάλη δεξαμενή καυσίμου των 20 λίτρων. Η κατασκευή της εντυπωσιακή, καθώς τα retro χαρακτηριστικά όπως οι στρόγγυλοι καθρέπτες τοποθετημένοι στη θέση των αντίβαρων τιμονιού και το στρογγυλό φανάρι μπροστά, παντρεύονται με την τεχνολογία. Σύγχρονη εικόνα προσδίδουν το ανεστραμμένο πιρούνι, τα οπίσθια φωτιστικά που έρχονται σαν σε συνέχεια των χειρολαβών του συνεπιβάτη, το χαρακτηριστικό ψαλίδι αλουμινίου, η θύρα USB, ο full LED φωτισμός και η μεγάλη ψηφιακή LCD οθόνη. Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στις πλαϊνές προστατευτικές μπάρες καθώς και στη σχεδίαση του τελικού της εξάτμισης που τοποθετείται ακριβώς μετά την έξοδο του κινητήρα.
     
    Αρχική διάθεση:              Ιούνιος 2020
    Τιμή U125            :               2.695 ευρώ
    Τιμή G125            :               2.595 ευρώ


    Πηγή: motottriti
    Scroll to Top