• Latest News

    Τουλάχιστον 10 τροχαία με εγκατάλειψη μόνο τον Ιανουάριο


    Σήμα SOS για την αλματώδη -όπως τη χαρακτηρίζει- αύξηση του αριθμού των τροχαίων με εγκατάλειψη στη χώρα μας στέλνει ο Πανελλαδικός Σύλλογος «SOS Τροχαία Εγκλήματα» και καλεί την πολιτεία να αλλάξει την ποινή που προβλέπεται, καθώς είναι σε βαθμό πλημμελήματος.
    Όπως επισημαίνει σε ανακοίνωσή του, μέσα στον Ιανουάριο του 2020 έχουν καταγραφεί τουλάχιστον 10 τροχαία με εγκατάλειψη, στα τέσσερα εκ των οποίων ο τραυματισμός οδήγησε σε θάνατο.
    Ο σύλλογος «SOS Τροχαία Εγκλήματα» διευκρινίζει πως τα στοιχεία τα έχει αντλήσει από το διαδίκτυο και ότι «προφανώς ο κατάλογος δεν είναι πλήρης», καθώς «τα συνολικά στοιχεία τα έχει η Τροχαία, αλλά επιλέγει – ή ακριβέστερα έχει εντολή, εδώ και χρόνια, να μη τα δημοσιοποιεί».
    Όπως σημειώνει και στις δέκα περιπτώσεις οι δράστες ήταν οδηγοί αυτοκινήτων ενώ τα θύματα ήταν: πεζοί 4, οδηγοί μηχανής 4, ποδηλάτης 1 και οδηγός αυτοκινήτου 1.
    «Στη χώρα μας η εγκατάλειψη θύματος τροχαίου εξακολουθεί πάντα να θεωρείται πλημμέλημα και οι οδηγοί που την διαπράττουν (ολοένα αυξανόμενοι) να επιβραβεύονται: να αφήνονται αμέσως ελεύθεροι, αν εντοπιστούν, και να μη τους στερούν την άδεια οδήγησης τους.
    Τυπικά όποιος τραυματίσει άνθρωπο σε τροχαίο έχει την υποχρέωση να παραμείνει στο σημείο, να βοηθήσει το θύμα και να ενημερώσει τις αρμόδιες αρχές (ΕΚΑΒ, Τροχαία). Αλλά αν δεν το πράξει και αφήσει το θύμα του αβοήθητο και δεν ειδοποιήσει κανένα «τιμωρείται» με φυλάκιση έξι μηνών (αναστολή ή εξαγορά) και τρίμηνη αφαίρεση της άδειας οδήγησης (μετά 8ετια –όταν η υπόθεση τελεσιδικήσει).
    Μια τροπολογία χρειάζεται για να καταργηθεί αυτό το περίφημο άρθρο 43 του Κ.Ο.Κ που θεσπίζει την ατιμωρησία και προάγει την αλητεία και τον φιλοτομαρισμό στο δίκτυο της κυκλοφορίας. (ΕΔΩ)
    Αλλά ποιος να τι κάνει και γιατί;
    Όταν στη χώρα εμφανίζονται και εκκρεμούν τέτοια μείζονος σημασίας ”εθνικά θέματα» όπως η σύγκρουση Μαρινάκη – Σαββίδη, ποιος να νοιαστεί για τη ζωή ενός πεζού στη Λάρισα ή για τον σοβαρό τραυματισμό ενός δικυκλιστή στο Ρίο ή ενός ντελιβερά στο Αγρίνιο;», τονίζει χαρακτηριστικά.
    Εννέα νεκροί και 519 τραυματίες στην Αττική
    Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε, στο μεταξύ, στη δημοσιότητα η Τροχαία, εννέα άτομα έχασαν τη ζωή τους και 519 τραυματίστηκαν (20 σοβαρά και 499 ελαφρά) σε 438 τροχαία συνολικά (8 δυστυχήματα και 430 ατυχήματα) που σημειώθηκαν τον Ιανουάριο 2020, στην περιοχή της Αττικής.
    Ειδικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία της Διεύθυνσης Τροχαίας Αττικής, τα κυριότερα αίτια των τροχαίων αυτών ήταν η οδήγηση χωρίς σύνεση και προσοχή, η παραβίαση ρυθμιστικών πινακίδων και η παραβίαση των κανόνων κυκλοφορίας από πεζούς, ενώ η μη χρήση προστατευτικού κράνους από τους οδηγούς και επιβάτες των δικύκλων επέτεινε, σε πολλές περιπτώσεις, τη σοβαρότητα του τραυματισμού τους.
    Παράλληλα, το ίδιο χρονικό διάστημα, στο πλαίσιο των στοχευμένων δράσεων που εφαρμόζει η Τροχαία για την τροχονομική αστυνόμευση και την αναβάθμιση του επιπέδου οδικής ασφάλειας στην περιοχή της Αττικής, βεβαιώθηκαν 27.293 παραβάσεις, από τις οποίες 590 σε βαθμό πλημμελήματος.
    Σύμφωνα με την Τροχαία, ενδεικτικά βεβαιώθηκαν:
    - 663 παραβάσεις για οδήγηση υπό την επίδραση οινοπνεύματος, από τις οποίες οι 66 ήταν σε βαθμό πλημμελήματος
    - 2.679 ορίου ταχύτητας
    - 290 για παραβίαση ερυθρού σηματοδότη
    - 510 για χρήση κινητού τηλεφώνου
    - 531 για μη χρήση ζώνης ασφαλείας
    - 542 για μη χρήση προστατευτικού κράνους

    Πηγή: efsyn.gr

    Bimota Tesi H2 – Διέρρευσαν τα πρώτα τεχνικά χαρακτηριστικά


    Η Bimota Tesi H2 παρουσιάστηκε στην EICMA τον Νοέμβριο του 2019 και προκάλεσε απανωτές εκπλήξεις!
    Επιστροφή της Bimota στο προσκήνιο, μετά από την “τονωτική” συνεργασία με την Kawasaki, η οποία και απέκτησε το 49,9% της εταιρείας, και παταγώδες πρώτο δείγμα αυτής της σύμπραξής, με ένα μοντέλο που αποτελεί τον ορισμό του “εξωτικού”.
    Η Tesi Η2 φέρει μια εξελιγμένη μορφή του εναλλακτικού μπροστινού της Tesi 1D του 1990, όπου ουσιαστικά ένα ψαλίδι αναρτά τον στηριζόμενο σε hub κέντρο, μπροστινό τροχό. Σαν να μην έφτανε αυτό, η μοτοσυκλέτα εξοπλίζεται με τον τετρακύλινδρο και τροφοδοτούμενο  μέσω υπερσυμπιεστή κινητήρα του Kawasaki H2.
    Προσθέστε σε όλα αυτά αρκετό carbon, billet αλουμίνιο μορφοποιημένο σε CNC και κορυφαία περιφερειακά, όπως οι ημιενεργητικές αναρτήσεις της Ohlins, και κάπως έτσι “αιτιολογείται” η τιμή της μοτοσυκλέτας που θα ξεπερνά –βάση των μέχρι τώρα πληροφοριών- τα 50.000 ευρώ.
    Μέχρι στιγμής πάντως, δεν υπήρχαν διαθέσιμα ούτε καν τα βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά της μοτοσυκλέτας, η οποία όπως έχουμε αναφέρει, βρίσκεται στο στάδιο των τελικών δοκιμών, και αναμένεται να διατεθεί στην αγορά, το καλοκαίρι.
    Το βρετανικό bike social, αναφέρει ότι… “έριξε μια ματιά” σε κάποια επίσημα έγγραφα και κάπως έτσι, έχουμε τις πρώτες πληροφορίες για την μοτοσυκλέτα.
    Η απόδοση, φθάνει στους 228 ίππους, όσους δηλαδή αποδίδει επισήμως και το H2 της Kawasaki και μάλιστα οι στροφές οπού κορυφώνεται η ισχύς συμπίπτει και στα δύο μοτέρ, στις 11.500 σ.α.λ.
    Μεγάλη διαφορά πάντως υπάρχει στο βάρος, με την μοτοσυκλέτα της Bimota να εμφανίζεται κατά 24 κιλά ελαφρύτερη, στα 214 κιλά, έναντι των 238 του Kawasaki.
    Διαστασιακά, παρά την εντελώς διαφορετική δομική προσέγγιση, οι δύο μοτοσυκλέτες δεν απέχουν πολύ, με την Tesi H2 να έχει κατά 10 χλστ. πιο “κοντό” μεταξόνιο (1445 χλστ. έναντι 1455 χλστ.) αλλά σε ότι αφορά στο πλάτος και στο συνολικό μήκος, οι τιμές είναι οι ίδιες.
    Για πολλούς, ενδέχεται αυτή η απόδοση να είναι απογοητευτική, πόσο μάλλον όταν η Bimota θα κοστίζει 50.000+ ευρώ αλλά στην προκειμένη περίπτωση είναι άλλα πράγματα τα οποία ανεβάζουν την τιμή και όχι η διαδικασία του να μετρά κανείς τα άλογα…
    Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ

    Νέος τιμοκατάλογος Suzuki – Συμπεριλαμβάνονται οι τιμές των νέων V-Strom 1050!



    Toν νέο της τιμοκατάλογο με άμεση ισχύ εξέδωσε η Suzuki Moto Greece, στον οποίον δεν εντοπίζονται αλλαγές, πέραν της προσθήκης των τιμών για τις δύο εκδόσεις του V-Strom 1050.
    Με βάση τον νέο τιμοκατάλογο λοιπόν, το V-Strom 1050 θα διατίθεται στην ελληνική αγορά στα 12.795 ευρώ, τιμή χαμηλότερη από αυτή της έκδοσης που αντικαθιστά (στα 13.295 ευρώ), ενώ το V-Strom XT(ouring) θα διατίθεται στα 14.595 ευρώ, δηλαδή με μια αύξηση 800 ευρώ σε σχέση με την παλιότερη έκδοση (στα 13.795 ευρώ).

    Υπενθυμίζουμε ωστόσο ότι η νέα έκδοση XT του V-Strom, φέρει τη νέα σουίτα ηλεκτρονικών SIRS που περιλαμβάνει Cornering ABS 2 επιπέδων, συνδυασμένα φρένα που αλλάζουν απόδοση ανάλογα το φορτίο και την κλίση, hill hold control και cruise control, καθώς και πολλές άλλες αλλαγές.

    Ο νέος τιμοκατάλογος της Suzuki, διαμορφώνεται ως εξής:


    Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ

    Πηγή: https://www.bikeit.gr/
    Scroll to Top