• Latest News

    Vins EV-01: Ηλεκτρική με carbon πλαίσιο



    Η Ιταλική Vins Motors κρατά το αγωνιστικών προδιαγραφών πλαίσιο και τα περιφερειακά της Duecinquanta, αλλά αντί για τον δίχρονο κινητήρα, την εφοδιάζει με ηλεκτρικό. Το αποτέλεσμα είναι η EV-01. Διαβάστε γιατί είναι ξεχωριστή.

    Πριν λίγους μήνες είχαμε δει την εντυπωσιακή δίχρονη supersport μοτοσυκλέτα των 250 κυβικών της Vins, η οποία εντυπωσίαζε με το χαμηλό της βάρος και τους 85 ίππους. Η Ιταλική εταιρεία αποφάσισε να κρατήσει την πολύ καλή βάση της Duecinquanta, αλλά στη θέση του δίχρονου κινητήρα τοποθέτησε ένα ηλεκτρικό σύνολο της Zero.



    Όπως συμβαίνει με άλλες μοτοσυκλέτες της Vins, έτσι και στην EV-01 το ανθρακόνημα έχει την τιμητική του, αφού από carbon είναι κατασκευασμένο το monocoque  πλαίσιο, αλλά και το ιδιαίτερο πιρούνι. Χάρη στην εκτεταμένη χρήση εξωτικών υλικών, το βάρος της μοτοσυκλέτας είναι μόλις 170 κιλά, νούμερο που σπάνια συναντάμε σε ηλεκτρική μοτοσυκλέτα.



    Αντίστοιχα εντυπωσιακά είναι τα νούμερα με τον ηλεκτροκινητήρα να αποδίδει 70 ίππους, 15,3 kgm ροπής και η τελική να φτάνει τα 200 χιλιόμετρα την ώρα. Η αυτονομία δεν έχει ανακοινωθεί, αλλά υπολογίζουμε να είναι γύρω στα 130 με 160 χιλιόμετρα έχοντας κατά νου το Zero DS. Σύμφωνα με τη Vins, μια πλήρης φόρτιση από κλασική οικιακή πρίζα παίρνει περίπου 10 ώρες, ενώ ο χρόνος φόρτισης μπορεί να πέσει στις 2,5 ώρες με τον έξτρα πιο γρήγορο φορτιστή.


    Πηγή: mototriti

    Kawasaki: Πολύπλοκο σύστημα για τρίτροχο


    Η Kawasaki μπαίνει στο παιχνίδι των τρίτροχων μοτοσυκλετών όπως δείχνουν σχέδια πατέντας που κατέθεσε. Διαβάστε περισσότερα για το ιδιαίτερα πολύπλοκο σύστημά της.

    Στα σχέδια της Ιαπωνικής εταιρείας φαίνεται ότι δεν χρησιμοποιούνται αμορτισέρ, αλλά οι εμπρός τροχοί ενώνονται με οριζόντιους συνδέσμους που επιτρέπουν στη μοτοσυκλέτα να παίρνει κλίση. Οι σύνδεσμοι έχουν φτιαχτεί έτσι ώστε να μπορούν να περιστρέφονται και να γέρνουν. Αν φανταστούμε ότι όλο το εμπρός σύστημα υποστηρίζεται από ένα τετράγωνο σκελετό, η διάταξη αυτή επιτρέπει στο τετράγωνο να περιστρέφεται και να αλλάζει προσανατολισμό. Πρακτικά κάθε μια από τις γωνίες παραμένουν σε ίδια απόσταση μεταξύ τους, αλλά ο προσανατολισμός τους σε σχέση με το πλαίσιο της μοτοσυκλέτας μπορεί να αλλάξει. Το αποτέλεσμα είναι οι δυο εμπρός τροχοί να γέρνουν παράλληλα μεταξύ τους.



    Η συγκεκριμένη διάταξη, μπορεί να δείχνει και να είναι πολύπλοκη, αλλά εξοικονομεί βάρος και είναι πιο αποδοτική σε σχέση με ένα ζευγάρι πιρουνιών. Τα σχέδια δείχνουν ότι οι εμπρός τροχοί έχουν μεγάλο εύρος κλίσης ενώ τον ρόλο της ανάρτησης αναλαμβάνει ένα μόνο αμορτισέρ τοποθετημένο πίσω από τους τροχούς. Το στρίψιμο θα γίνεται με ένα σύστημα αξόνων οι οποίοι θα συνδέουν το τιμόνι με τους τροχούς.



    Το συγκεκριμένο σύστημα δείχνει να δίνει μεγάλο μεταξόνιο και να κάνει πιο μακριά τη μοτοσυκλέτα, αλλά ταυτόχρονα προσφέρει πιο χαμηλή και σπορ θέση οδήγησης. Μόνο ο χρόνος θα δείξει αν θα υλοποιηθεί και αν θα έχει ανταπόκριση από το κοινό.


    Πηγή: mototriti

    Η μια και μοναδική μοτοσυκλέτα Ferrari του κόσμου


    O David Kay κατασκεύασε τη μια και μοναδική στον κόσμο μοτοσυκλέτα που φέρει το σήμα της Ferrari. Δείτε εδώ την ιστορία της και τον λόγο που κατασκευάστηκε.


    Πριν ο Key ξεκινήσει αυτή τη μοναδική κατασκευή ζήτησε και πήρε γραπτή άδεια από τον Piero Ferrari (γιό του Enzo Ferrari) προκειμένου να τοποθετήσει το σήμα της Ιταλικής εταιρείας στη μοτοσυκλέτα, η οποία θα ήταν φόρος τιμής στον Enzo. Το αυθεντικό γράμμα του Piero βρίσκεται μαζί με τα υπόλοιπα χαρτιά που συνοδεύουν αυτό το έργο τέχνης στην πορεία του όλα αυτά τα χρόνια.


    Ο David Kay έχει μεγάλη εμπειρία από κλασικές ιταλικές μοτοσυκλέτες και κυρίως MV Agusta και για τη συγκεκριμένη κατασκευή χρησιμοποίησε έναν τετρακύλινδρο κινητήρα 900 κυβικών, ενώ όλα τα κομμάτια του φαίρινγκ είναι από αλουμίνιο. Οι εξατμίσεις είναι κατασκευασμένες από τον Terry Hall και το ανεστραμμένο πιρούνι προέρχεται από τη Forcelle Italia. Τα φρένα του είναι της Brembo και σύμφωνα με τα στοιχεία του οίκου δημοπρασιών Bonhams στον οποίο βρέθηκε το 2008, το βάρος του είναι 172 κιλά και μπορεί να φτάσει τα 265 χιλιόμετρα την ώρα με τον κινητήρα να αποδίδει 105 ίππους στις 8.800 σ.α.λ.


    Στην πρώτη του δημοπρασία, το 2008, δεν πουλήθηκε με την τιμή του να είναι στις 180.000 λίρες Αγγλίας. 4 χρόνια αργότερα βρέθηκε ξανά σε δημοπρασία και πουλήθηκε τελικά για 85.500 λίρες. Σύμφωνα με πληροφορίες, μεταξύ των δυο δημοπρασιών, η μοτοσυκλέτα ήταν προς πώληση στο eBay. Η τιμή της ήταν 250.000 λίρες, οπότε δεν είχε καταφέρει να βρει νέο ιδιοκτήτη.


    Πηγή: mototriti

    5 τρόποι για να προστατέψετε την μοτοσυκλέτα από το κρύο και την υγρασία


    Κατά τη διάρκεια του χειμώνα, που κινούμαστε λιγότερο ή καθόλου με την μοτοσυκλέτα μας, πρέπει να την κρατήσουμε σε καλή κατάσταση αν δεν θέλουμε να “τρέχουμε και να μην φτάνουμε” την άνοιξη
    Η χειμερινή συντήρηση των μοτοσυκλετών και των σκούτερ κατά τους μήνες βαρυχειμωνιάς είναι πολύ σημαντική. Γι αυτό πρέπει αν ακολουθήσετε αυτές τις πέντε βασικές συμβουλές η “αγαπημένη” σας θα είναι έτοιμη ανά πάσα στιγμή να σας πάει βόλτα

    Μπαταρία

    Τους ψυχρούς μήνες η μπαταρία υποφέρει. Δεν χρειάζεται να την σκεπάσετε με κουβερλί επειδή κρυώνει, αλλά αν έχετε την μοτοσυκλετά σας ή το scooter για μεγάλο διάστημα ακινητοποιημένη θα αποφορτιστεί. Αυτό θα συμβεί ακόμη και αν είστε τυχερός και έχετε κλειστό γκαράζ. Αυτό που πρέπει να κάνετε είναι να την αποσυνδέσετε και να την κρατήσετε “ζωντανή” με έναν συντηρητή που εμποδίζει την αποφόρτισή της. Υπάρχουν διάφορα μοντέλα στην αγορά σε πολύ προσιτές τιμές.

    Ρεζερβουάρ

    Μην ξεχάσετε να “φουλάρετε” με βενζίνη. Ένα σχεδόν άδειο ρεζερβουάρ επιτρέπει στις ανααθυμιάσεις να οξειδώσουν τα εσωτερικά τοιχώματα. Αν η μοτοσυκλέτα σας, τα έχει τα χρονάκια της και έχει διακόπτη ρεζέρβας, θυμηθείτε να την κλείσετε, αφού αδειάσει η ποσότητα βενζίνης που έχει μέσα.

    Οξείδωση

    Είναι πολύ σημαντικό να την προστατεύσετε από κρύο και υγρασία. Η κοουκούλα είναι μια λύση αλλά καλό θα ήταν με ένα μαλακό πανί εμποτισμένο με λάδι να περάσετε όλα τα μεταλλικά μέρη της μοτοσυκλέτας, του scooter, του παπιού και ότι έχει ο καθένας. Το λεπτό φίλμ που θα δημιουργηθεί προστατεύει από την οξείδωση

    Ελαστικά

    Για να μην υποστούν φθορά τα ελαστικά σας κατά την περίοδο ακινητοποίησης της “καλής” σας είναι καλό να τα φουσκώνετε λίγο περισσότερο από το προβλεπόμενο. Με αυτό τον τρόπο γλυτώνετε την αλλοίωση του σκελετούς σε πιθανή απώλεια αέρα.

    Καθαρισμός

    Ένας καλός καθαρισμός εκτός από όμορφη την κάνει και πιο υγιή, Ακόμα κι αν την έχετε μέσα σε κλειστό γκαράζ και κουκουλωμένη. Αυτό θα εμποδίσει τη σκόνη και τη βρωμιά να "κολλήσουν" καθιστώντας την διαδικασία καθαρισμού ειδικά σε περιοχές με μειωμένη πρόσβαση δύσκολη. Οπότε πλένουμε, στεγνώνουμε και σκεπάζουμε για να μην μας πάθει τίποτα.

    Πηγή: 2wo.gr

    6 πρωτότυπα που θα θέλαμε να βγουν στην παραγωγή Ευχηθείτε να τα φέρει ο Άγιος Βασίλης


    Τα concept εμφανίζονται εδώ και πολλές δεκαετίες στις διεθνείς εκθέσεις και τραβούν το ενδιαφέρον του κόσμου, μερικές φορές περισσότερο από τα μοντέλα παραγωγής
    Τολμηρό design, προχωρημένες τεχνολογικά λύσεις, “εξωτικά” υλικά κατασκευής. Τις περισσότερες φορές δεν βγαίνουν ποτέ στην παραγωγή, αλλά ορισμένα από τα χαρακτηριστικά τους περνάνε στις “γήινες” μοτοσυκλέτες που γεμίζουν τις προθήκες των καταστημάτων 

    Husqvarna Vitpilen 701 Aero concept

    husqvarna vitpilen 701aero
    Το πλάνο της Husqvarna γίνεται όλο και πιο σαφές. Σκοπός των ιθυνόντων της εταιρείας είναι η δημιουργία «ιδιαίτερων» μοτοσυκλέτων που απευθύνονται σε μια να γενιά μοτοσυκλετιστών που αποζητούν να μετακινούνται καθημερινά με κατασκευές που ξεχωρίζουν σχεδιαστικά και διαθέτουν κορυφαίες επιδόσεις και τελευταίας τεχνολογίας εξοπλισμό.
    Το δημιούργημα είναι βασισμένο στο Vitpilen 701 που έχουμε οδηγήσει πριν λίγες ημέρες. Το styling του Aero περιλαμβάνει μισό φέρινγ και μίνιμαλ καλύμματα στον κινητήρα. Αποτέλεσμα μια ακόμη φουτουριστικής σχεδίασης μοτοσυκλέτας στα χρώματα της Husqvarna.

    Royal Enfield KX concept

    royal enfield kx concept
    Πρόκειται για το πρωτότυπο KX, που αναβιώνει την μοτοσυκλέτας της δεκαετίας του ’30. Την μεγαλύτερη σε κυβισμό μοτοσυκλέτας παραγωγής που έχει βγάλει ποτέ η Royal Enfield.
    Το concept ΚΧ είναι σχεδόν απίθανο να βγει στην παραγωγή, τουλάχιστον σε αυτή τη μορφή που το βλέπουμε. Το ΚΧ είναι bobber. Hard tail, με ψαλίδι τύπου cage, όπως οι αυθεντικές μοτοσυκλέτες του είδους, αλλά μονόμπραστσο και εκπληκτικής αισθητικής. Είναι επίσης μονόσελο, με τον πίσω τροχό να εξέχει απροκάλυπτα. Από την πλευρά που λείπει το ψαλίδι, η «ακριβή» εμφάνιση συμπληρώνεται με δύο ασύμμετρα τοποθετημένα τελικά. Μπροστά το πανέμορφο πιρούνι ενσωματώνει και τον στρογγυλό, δημιουργώντας ένα φοβερό αισθητικό αποτέλεσμα.
    Το μακρόστενο ρεζερβουάρ σε πράσινο χρώμα με το χρυσό logo της εταιρείας, εφάπτεται με το δερμάτινο μονόσελο. Κάτω από αυτό βρίσκεται το αμορτισέρ που είναι τοποθετημένο όπως και στα Bobber της Triumph.

    Honda CB4 Interceptor

    Honda Interceptor prototype 4
    H Honda το 2017 στην EICMA τράβηξε τα φώτα της δημοσιότητας. Το Το CB1000R αποτέλεσε την βάση για να “χτιστεί” ένα ακόμη απίστευτο concept bike της Honda.
    To Ιnterceptor ακολουθεί την αισθητική future Retro με το σχήμα “σφαίρα” που όσο σύγχρονο είναι άλλο τόσο μας θυμίζει πολύ παλιές αγωνιστικές μοτοσικλέτες.
    Η “τρύπα” στο φέρινγκ είχε μια έλικα μίας μίνι ανεμογεννήτριας που θα χρησιμοποιεί τον αέρα για να τροφοδοτεί...την οθόνη αφής στο ρεζερβουάρ η οποία θα συνδέεται με smartphone και θα παρέχει πληροφίες στον αναβάτη.

    Kymco CV2

    Kymco CV2 6
    Το CV2 παρουσιάστηκε στο Μιλάνο το 2017 και απέδειξε πως το AK550 ήταν μόνο η αρχή. Κορυφαία ποιότητα κατασκευής και φινίρισμα.
    Έμφαση δόθηκε στον τομέα της άνεσης και αυτό γίνεται άμεσα αντιληπτό αν προσέξει κανείς τη σέλα του CV2. Εκτός από μεγάλη με παχύ αφρώδες, διαθέτει και μια πτυσσόμενη και ρυθμιζόμενα πλάτη για τον αναβάτη, αλλά και ψηλή και επίσης ρυθμιζόμενη ζελατίνα.
    Το εντυπωσιακότερο όλων είναι η σέλα του συνεπιβάτη η οποία μπορεί να αφαιρεθεί και στην θέση της να κουμπώσει ένα πολυτελές top case, το οποίο πάει «ασορτί» με τις πλαϊνές βαλίτσες που τοποθετούνται πάνω στις προεγκατεστημένες βάσεις τους. Μπορεί όμως να τοποθετηθεί και πίσω από την σέλα του συνεπιβάτη. Το πρώτο scooter με τόσες πολλές δυνατότητες φόρτωσης, αν σκεφθεί κανείς πως σίγουρα θα υπάρχει χώρος κάτω από την σέλα, όπως και στο ΑΚ αλλά και βοηθητικά ντουλαπάκια στο εσωτερικό της ποδιάς μπροστά από τα πόδια του αναβάτη.

    Triumph Tiger Tramontana

    triumph tiger tramontana
    Δύο αδέλφια ένα Triumph Tiger 800XCx και το ταξίδι στην «κόλαση». Ένα από τα πιο συναρπαστικά project bike της βρετανικής εταιρείας. Και το όνομα αυτού Tramontana. Το Tiger 800XCx εξελίχθηκε για να συμμετέχει στο Panafrica Rally του 2017.

    Honda Africa Twin Enduro Sports

    honda africa twin enduro sports
    Κοιτώντας το αδυνατείς να πιστέψεις πως πρόκειται για μια Africa Twin. Μοιάζει με δημιούργημα κορυφαίου custom builder όμως είναι γνήσιο τέκνο του τμήματος R&D της Honda που συνδύασε στοιχεία από την Africa και τα μοντέλα motocross της εταιρείας.

    Πηγή: 2wo.gr

    Abu Dhabi: Κέρδισε ο Valentino Rossi Στην κατηγορία PRO-AM, 3ος Γενικής


    Ο Αγώνας αντοχής Gulf 12 hours στην Abu Dhabi Yas Marina circuit  έληξε, αυτό το Σ/Κ, με δυναμικό τρόπο για την Kessel Racing.

    Η Ferrari 488 GT3 του Valentino Rossi, με δεύτερο οδηγό τον ετεροθαλή αδερφό του Luca Marini και τρίτο τον αδελφικό του φίλο, Alessio Salucci, πήρε την 1η θέση στην κατηγορία PROAM και την 3η θέση στη Γενική κατάταξη.

    Από την άλλη, όπως μπορείτε να δείτε στην παρακάτω φωτό, το πλήρωμα του Loris Capirossi με το 65 πήρε την 7η θέση στη γενική κατάταξη και τη 2η στην κατηγορία AM.

    Ο Valentino Rossi δήλωσε: "Είμαι πολύ χαρούμενος με αυτό το αποτέλεσμα. Είμαστε πρώτοι στην κατηγορία μας, αλλά το να έρθουμε 3οι στη Γενική είναι μεγάλοι ικανοποίηση. Αμέσως ένιωσα καλά με το αυτοκίνητο και την ομάδα, αλλά πάνω από όλα ήταν μεγάλη διασκέδαση. Ο Λούκα ήταν πολύ δυνατός και η δυναμική του στον αγώνα με εντυπωσίασε. Επίσης ο Ούτσιο είχε εξαιρετική απόδοση και με το αποτέλεσμα αυτό πραγματοποίησε ένα από τα μεγάλα του όνειρα". 



    Πηγή: motograndprix.gr

    Νέα Peugeot Metropolis: Εξέλιξη δίχως όρια


    Το τελευταίο και πιο εξελιγμένο τρίτροχο scooter της Peugeot, το Metropolis, έρχεται σύντομα και στην αγορά μας με πολλά νέα χαρακτηριστικά που επιδιώκουν να συναρπάσουν. Δείτε περισσότερα.

    Η Peugeot, μία από τις λίγες εταιρείες στον κόσμο με πάνω από 100 χρόνια ενασχόλησης με τα δίκυκλα και την αυτοκίνηση γενικότερα, παρουσίασε εν όψει του 2020 τα νέα μοντέλα Metropolis. Το τρίτροχο scooter φέρνει σημαντική εξέλιξη, τεχνολογία αυτοκινήτου, και μέσω του νέου Metropolis RS Concept, τεχνολογία συνδεσιμότητας που εμφανίζεται για πρώτη φορά σε scooter. Διαβάστε παρακάτω περισσότερα, πολύ αναλυτικά, μέσα από το επίσημο δελτίο τύπου της Peugeot.
     
    Νέα τρίτροχα scooters Peugeot Metropolis, η αιχμή του δόρατος της Peugeot Motocycles

    Η PEUGEOT MOTOCYCLES ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΕΞΕΛΙΣΣΕΤΑΙ
    Είναι η αιχμή του δόρατος για το εργοστάσιο και το μοναδικό 100% γαλλικής κατασκευής 3-τροχο σκούτερ, το οποίο δημιουργήθηκε στο Mandeure, στις ιστορικές κεντρικές εγκαταστάσεις της εταιρείας. Το Peugeot Metropolis, προσφέρει μια μοναδική εμπειρία οδήγησης από το 2013 που κυκλοφόρησε το πρώτο Opus. Με τη φιλοδοξία να διατηρήσει την ηγετική της θέση σε ότι αφορά την ασφάλεια και τις αποτελεσματικές τεχνολογίες, η Peugeot Motocycles αποκαλύπτει με υπερηφάνεια ένα πρωτότυπο μοντέλο με τρεις τροχούς και εξαιρετικά χαρακτηριστικά.



    ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΡΕΜΙΕΡΑ: PEUGEOT METROPOLIS RS CONCEPT
    Ο κληρονόμος του υπάρχοντος Peugeot Metropolis σε ότι αφορά την απόδοση και την ασφάλεια είναι το Peugeot Metropolis RS Concept, το οποίο σηματοδοτεί την άφιξη μιας νέας γενιάς Peugeot Metropolis, με ένα συνδεδεμένο και εξαιρετικό τεχνολογικό εξοπλισμό και σαφή επιρροή από τα αυτοκίνητα Peugeot.
    Ακολουθώντας τα βήματα του πρωτότυπου μοντέλου e-Metropolis, που παρουσιάστηκε στην παρέλαση για τα 120 χρόνια ιστορίας του εργοστασίου που πραγματοποιήθηκε στο Παρίσι το 2018, το Peugeot Metropolis RS Concept προσφέρει κορυφαία χαρακτηριστικά, σύμφωνα με τη φιλοδοξία να γίνει το νέο σημείο αναφοράς για τις μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις. Θα ικανοποιήσει απόλυτα τους ολοένα και πιο απαιτητικούς ενδιαφερόμενους που αναζητούν το ιδανικό όχημα για τις αστικές και ημιαστικές μετακινήσεις τους.

    ΤΟ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΟ ΑΣΤΙΚΟ ΛΙΟΝΤΑΡΙ
    Το Peugeot Metropolis RS Concept είναι το τρίτο όχημα που συνδέεται μέσω της τεχνολογίας i-Connect, η οποία δεν έχει προηγούμενο στον κόσμο των 2 τροχών. Αυτό το αποκλειστικό σύστημα της Peugeot έχει ίδια χαρακτηριστικά με το i-Cockpit που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Peugeot 308.
    Το i-Connect βασίζεται στον συνδυασμό 3 μοναδικών λύσεων, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευση της Peugeot Motocycles στην καινοτομία:
    • Η Head-up λειτουργία είναι εφικτή λόγω της εργονομικά σχεδιασμένης θέσης της έγχρωμης οθόνης οργάνων TFT.
    • Το τρίγωνο «αναβάτη - σκούτερ – πίνακα οργάνων» βελτιστοποιήθηκε μεταξύ άλλων, χάρη στο καμπυλωτό τιμόνι που επιτρέπει μείωση των κινήσεων. Η εργονομία ενισχύει την ταχύτητα και την ευελιξία, προσφέροντας μια πιο χαλαρή θέση οδήγησης.
    • Μια εφαρμογή κινητής τηλεφωνίας συνδέεται στο σκούτερ με ενσωματωμένο GPS και επιτρέπει στον αναβάτη να σχεδιάζει τα ταξίδια του και να διευκολύνει την καθημερινή του μετακίνηση. Η συνδεσιμότητα προσφέρει επίσης τη δυνατότητα λήψης των ακόλουθων, όταν το σκούτερ είναι σε στάση: κλήσεις, SMS, καθώς και άλλες ειδοποιήσεις σε πραγματικό χρόνο από το smartphone του αναβάτη, οι οποίες εμφανίζονται στην οθόνη TFT του Peugeot Metropolis RS Concept.
     
    ΙΣΧΥΣ, ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΣΤΥΛ ΚΑΙ ΓΑΛΛΙΚΗ ΚΟΜΨΟΤΗΤΑ.
    Σε ότι αφορά τον σχεδιασμό, το Peugeot Metropolis RS Concept διαθέτει νέες, κοφτερές, μυώδεις γραμμές με ένα απόλυτα συγκεκριμένο στυλ, που συνδέεται με το DNA της οικογένειας Peugeot, ακόμη και στη μικρότερη λεπτομέρεια.
    Αυτό το σκούτερ διαθέτει την χαρακτηριστική πλευστή γρίλια του εργοστασίου, κάτω από την οποία υπάρχουν αεραγωγοί με πιο μοντέρνα και σπορ εμφάνιση. Στον πίνακα οργάνων, οι ενδείξεις και το ανεστραμμένο στροφόμετρο των δύο αναλογικών οργάνων για την ταχύτητα και τις στροφές του κινητήρα, αντανακλούν εκείνες του Peugeot 308. Τα οπίσθια φώτα LED «3 claws» είναι πολύ ελκυστικά και συναρπάζουν.
    Η κρυστάλλινη διαύγεια και η τρισδιάστατη επίδραση αυτών των φώτων, τα καθιστά κοσμήματα της τεχνολογίας. Αυτά τα χαρακτηριστικά φώτα, για την ημέρα και τη νύχτα, είναι εμπνευσμένα από το πρωτότυπο αυτοκίνητο Peugeot Instinct και υπάρχουν επίσης, στα πιο πρόσφατα μοντέλα της Peugeot Automobiles
    Τα μπροστινά φώτα LED ενισχύονται από μαύρες και χρωμιωμένες μάσκες που συνέβαλαν στη δημιουργία ενός πιο αιχμηρού στυλ. Οι αεραγωγοί και το ελεύθερο τιμόνι προσθέτουν μια σπορ πινελιά. Αυτός ο πλήρης χαρακτηριστικός φωτισμός LED αγγίζει την τελειότητα, χάρη στα φώτα ημέρας (DRL) που βρίσκονται σε κάθε πλευρά των προβολέων, θυμίζοντας τα «δόντια του λιονταριού» που παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά στο νέο 508. Το Peugeot Metropolis RS Concept είναι διακοσμημένο με ένα λεπτό μπλε και μαύρο διαβαθμισμένο διακοσμητικό που σχεδιάστηκε και δημιουργήθηκε από τους σχεδιαστές του εργοστασίου.
    Αυτό παρέχει μια εντελώς νέα εμφάνιση στο σκούτερ, δίνοντας βάθος και δύναμη στις γραμμές του Peugeot Metropolis RS Concept. Είναι μία τελική αισθητική λεπτομέρεια, με την οποία η Peugeot Motocycles μπορεί να υπερηφανεύεται για τη γαλλική τεχνογνωσία της περισσότερο από ποτέ, με μια σχεδίαση που φέρει περήφανα τη γαλλική σημαία, η οποία έχει τοποθετηθεί σε τέσσερα διαφορετικά σημεία, στις δύο πλευρές του σκούτερ, καθώς και στους μπροστινούς τροχούς και το λογότυπο.

    Αυτό το 3-τροχο σκούτερ αποτελεί ένα φιλόδοξο συνδυασμό της τεχνολογίας, του σχεδιασμού και της τεχνογνωσίας της Peugeot και απεικονίζει απόλυτα τον ισχυρισμό της μάρκας: «Αναμορφώστε την πόλη σας». Χάρη σε μια απλοποιημένη εμπειρία οδήγησης με συνδεσιμότητα και πολλαπλά χαρακτηριστικά ασφαλείας, το Peugeot Metropolis RS Concept συνδυάζει τα καλύτερα του κόσμου των δύο τροχών και του αυτοκινήτου. Η Peugeot Motocycles σκοπεύει να προσφέρει μια απλουστευμένη και κατά συνέπεια πιο συναρπαστική οδήγηση στην πόλη.


    PEUGEOT METROPOLIS ULTIMATE

    Μια νέα φρέσκια άφιξη στην τρέχουσα γκάμα Peugeot Metropolis. Οι εκδόσεις Ultimate Sport και Business είναι το αποκορύφωμα της 6-ετούς εμπειρίας από την πρώτη παρουσίαση του 3-τροχου σκούτερ της Peugeot.
    Το Peugeot Metropolis Ultimate προσφέρει το καλύτερο σε ότι αφορά το φινίρισμα και το στυλ. Συγκεντρώνει την εστίασή του στις αποτελεσματικές τεχνολογίες, στα δυναμικά του γνωρίσματα και στον εύκολο και αποδοτικό χειρισμό, χάρη στον κινητήρα PowerMotion® 400 κ.εκ., που επιτρέπει την οδήγηση του σκούτερ με δίπλωμα αυτοκινήτου.
    Το Peugeot Metropolis Ultimate Sport έχει εκπληκτική σπορ εμφάνιση και διατίθεται σε νέες διχρωμίες με βάση το μαύρο και το λευκό και με νέα υφή: ματ μαύρο, γυαλιστερό μαύρο και μεταλλικό λευκό. Το μεταλλικό μαύρο μπροστινό μέρος, τα νέα διακοσμητικά, οι τροχοί 13 ιντσών, ο χαμηλός ανεμοθώρακας και το εμβληματικό στυλ του Peugeot Metropolis, μετατρέπουν την έκδοση Ultimate Sport σε έναν εξαιρετικό σύμμαχο για τις καθημερινές μετακινήσεις.

    PEUGEOT METROPOLIS ULTIMATE BUSINESS
    Η έκδοση Ultimate Business, κομψή και πολυτελής, σας επιτρέπει να οδηγείτε άνετα και με στυλ από τη μία επαγγελματική συνάντηση στην επόμενη, αντιμετωπίζοντας αποτελεσματικά την συμφόρηση των μεγάλων αστικών κέντρων. Διαθέτει δερμάτινη σέλα με πλάτη συνεπιβάτη στο καφέ χρώμα της σοκολάτας, χρωματική επιλογή λευκού περλέ χρώματος, μαύρο χρώμα στους τροχούς και στο κάτω μέρος και έναν υψηλής διαφάνειας ανεμοθώρακα που παρέχει μέγιστη προστασία. Οι δύο εκδόσεις Sport and Business είναι εξοπλισμένες με τα ίδια χαρακτηριστικά που είχαν μεγάλη επιτυχία στο Peugeot Metropolis.
    Ο κινητήρας 400 κ.εκ. PowerMotion® LFE (Low Treble Efficiency), καλύπτει τις προδιαγραφές Euro4, αποσβένει αποτελεσματικά τους κραδασμούς, μειώνει τις εκπομπές θορύβου και την κατανάλωση και προσφέρει εντυπωσιακή ισχύ. Η μέγιστη ασφάλεια, εξασφαλίζεται με την αυτόματη ενεργοποίηση των προειδοποιητικών λυχνιών, το φρένο στάθμευσης και το σύστημα ABS. Τα φώτα ημέρας παρέχουν πολύ καλή ορατότητα, ανεξάρτητα από τις καιρικές συνθήκες.
    Η πρακτικότητα ενισχύεται με την hands-free ανάφλεξη που προσφέρει το έξυπνο κλειδί (Smart Key), τον αποθηκευτικό χώρο με καπάκι που μπορεί να χωρέσει ένα full face ή ένα ανοιγόμενο και ένα jet κράνος, αλλά και από τον ανεμοθώρακα που μπορεί να ρυθμιστεί με το χέρι σε λιγότερο από 2 δευτερόλεπτα.
    Στη μεγάλη άνεση συμβάλλει και το σύστημα αποτροπής της κλίσης για το κλείδωμα του οχήματος, το οποίο επιτρέπει την στάση χωρίς να είναι απαραίτητο να πατήσουν τα πόδια του αναβάτη στο έδαφος. Το ηλεκτρονικό φρένο στάθμευσης είναι τοποθετημένο στο τιμόνι και επιτρέπει το κλείδωμα των τροχών με ένα μόνο πάτημα.

    Τα νέα Peugeot Metropolis αναμένονται στην Ελληνική αγορά την άνοιξη του 2020 σε τιμές που θα ανακοινωθούν σύντομα.

    Kawasaki W800 2020: Ώρα ολοκλήρωσης


    Το νέο W800 της Kawasaki ολοκληρώνει την ρετρό σειρά της εταιρείας, για το 2020 – Δείτε όλα όσα θέλετε να ξέρετε για το μοντέλο.

    Tα μοντέλα W800 που παρουσιάστηκαν πρόσφατα από την Kawasaki συμπληρώνονται το 2020, με τη νεότερη W που έρχεται για να ολοκληρώσει μια γκάμα τριών μοντέλων. Προσθέτοντας νέα λάμψη και αντανακλώντας την επιτυχία των W800 Street και W800 Café, η νέα W800 αντλεί έμπνευση από την αυθεντική W1 που κυκλοφόρησε το 1966 και είχε τεράστιο αντίκτυπο στους μοτοσυκλετιστές εκείνης της εποχής. Φέρνει στο προσκήνιο την έντονη προσωπικότητα της μοτοσυκλέτας, την οποία εμπλουτίζει με τεχνολογία και προδιαγραφές, που καλύπτουν απόλυτα τις απαιτήσεις και τους νομικούς περιορισμούς της σύγχρονης εποχής. Έχοντας στον πυρήνα της, τις γνωστές γραμμές του αερόψυκτου κινητήρα 773 κ.εκ. που αποδίδει 47 ίππους, η W800 και οι δύο αδελφές της, μπορεί να έχουν την εμφάνιση των προηγούμενων μοντέλων W, αλλά η συντριπτική πλειοψηφία των εξαρτημάτων που διαθέτουν, είναι νέα ή ανανεωμένη.
     

    Ξεκινώντας από το σασί, το πλαίσιο είναι μια νέα κατασκευή με σωλήνες μεγαλύτερης διαμέτρου που προσφέρουν σιγουριά και σταθερότητα. Η προσθήκη του κεντρικού σταντ στον βασικό εξοπλισμό ενισχύει ακόμη περισσότερο την ευκολία στην καθημερινή χρήση. Το προσεκτικά σχεδιασμένο πλαίσιο περιλαμβάνει πιρούνι με αυξημένη διάμετρο καλαμιών στα 41 χιλ. και φαρδύτερους τροχούς, που συμβάλλουν στην εξαιρετική συμπεριφορά των μοντέλων W800, με τη νέα W800 να έχει το πλεονέκτημα του μπροστινού τροχού 19 ιντσών που ενισχύει την κλασική της εμφάνιση. Με τα επιχρωμιωμένα φτερά και το επίσης επιχρωμιωμένο τιμόνι, το οπτικό εφέ που δημιουργείται είναι εκπληκτικό.


    Από αισθητικής άποψης, η W800 διαθέτει σέλα σε στυλ «tuck and roll», μοναδικής σχεδίασης γραφικά στα όργανα, καθώς και βαφή και γραφικά που θυμίζουν τις μοτοσυκλέτες του παρελθόντος, προσθέτοντας παράλληλα μια σύγχρονη πινελιά. Η νέα W800 δημιουργήθηκε για να προσελκύσει και να συναρπάσει τους φίλους της κλασικής γοητείας. Για αυτό το λόγο περιλαμβάνει ένα μεγάλο αριθμό επιχρωμιωμένων και γυαλισμένων εξαρτημάτων που συνδυάζονται αρμονικά, με τις κλασικές γραμμές που προσφέρουν οι διπλοί σωλήνες της εξάτμισης και τα δύο τελικά, τα οποία σχεδιάστηκαν για να 
    προσφέρουν βαθύ χαρακτηριστικό ήχο, σε συνδυασμό με εξαιρετική εμφάνιση.


    Τεχνικά, η W800 φέρει κορυφαία χαρακτηριστικά που σχεδιάστηκαν προσεκτικά στο εσωτερικό της μοτοσυκλέτας και τονίζουν το χρόνο και τη σκέψη που αφιέρωσαν οι μηχανικοί της KHI στη δημιουργία της μοτοσυκλέτας. Τα νέα δισκόφρενα εμπρός και πίσω, καθώς και το 
    σύστημα ABS είναι τόσο αποτελεσματικά όσο και απαραίτητα για την τήρηση της νομοθεσίας, ενώ το συνολικό πακέτο επικεντρώνεται στην κάλυψη των προδιαγραφών Euro5 που θα τεθούν σύντομα σε εφαρμογή. Στο εσωτερικό του κινητήρα υπάρχει μια σειρά από έξυπνες προσθήκες. Περιλαμβάνονται ο συμπλέκτης ολίσθησης που αποτρέπει τις αναπηδήσεις του πίσω τροχού στα κατεβάσματα ταχυτήτων, οι δύο κλασικού στυλ και σύγχρονης τεχνολογίας κύλινδροι, η ψηφιακή ανάφλεξη και η ηλεκτρική μίζα.

    Ως ένας αυθεντικός θρύλος, η σειρά W έχει μια πολύ σημαντική θέση στην ιστορία της Kawasaki. Με τόσο ισχυρή κληρονομιά και συνέπεια, είναι φανερό ότι για το 2020, η Kawasaki παρουσιάζει μια σειρά μοντέλων που θα προσελκύσουν ένα ευρύτατο σύνολο αναβατών, προσφέροντας επιλογές σε στυλ και γνήσια αξεσουάρ, για να μπορεί ο κάθε ιδιοκτήτης να προσθέσει την δική του προσωπική πινελιά. Για το 2020, η W800 τιμά τα περισσότερα από 50 χρόνια κληρονομιάς W και φέρνει αυτή την εμβληματική μοτοσυκλέτα στη νέα εποχή, δίνοντας έμφαση στις αυθεντικές αξίες και το κλασικό στυλ.


    Πηγή: mototriti

    Ένα από τα (πολύ) πρώτα Honda CB750 στο σφυρί!


    Αυτή η Honda CB750 είναι από την πρώτη παρτίδα του θρυλικού μοντέλου και έχει κάτι που οι επόμενες δεν είχαν! Τι την κάνει τόσο μοναδική και τι πιστεύετε ότι θα «πιάσει» στη δημοπρασία;

    Όταν η Honda το 1969, πήρε το τεράστιο ρίσκο να κατασκευάσει την CB750, ήταν κάθε άλλο παρά βέβαιη για την επιτυχία της στην αρχή. Για αυτό τον λόγο, σκέφτηκε να εξοικονομήσει κάποια έξοδα στην αρχή της παραγωγής της μοτοσυκλέτας –μειώνοντας βέβαια τον ρυθμό κατασκευής- χρησιμοποιώντας μια πατροπαράδοτη μέθοδο χύτευσης: αυτή των καλουπιών άμμου, για τα κάρτερ του κινητήρα. Κάπως έτσι, η πρώτη παρτίδα CB750 με τα χυτευτά στην άμμο κάρτερ είναι πολύ σπάνια… αλλά ένα από τα κομμάτια της θα βγει σε δημοπρασία σύντομα.



    Πρόκειται για την κόκκινη CB750 που βλέπετε, η οποία θα τεθεί «στο σφυρί» μέσα από την επερχόμενη δημοπρασία της Mecum, που θα γίνει από 21 με 26 Ιανουαρίου. Είναι το κομμάτι υπ αριθμόν 1.484, που έχει φτιαχτεί στις αρχές του 1969 και ανήκει στην συλλογή του Northwest 100. Το μοντέλο έχει αναπαλαιωθεί πλήρως στις αρχές της δεκαετίας του 1990, ενώ από τότε έχει διανύσει μόλις 640 χιλιόμετρα… Ο τωρινός ιδιοκτήτης της, την κατέχει τα τελευταία 21 έτη, πριν αποφασίσει να την αποχωριστεί.

    Με την κατάσταση της να είναι πραγματικά άριστη παρά τα 50 της χρόνια, η CB750 αναμένεται να αποτελέσει αστέρι στην δημοπρασία… Πόσα χρήματα θα δίνατε εσείς για κάτι τέτοιο;


    Πηγή: mototriti

    Rins-Mir: Δημοπρασία υπέρ των παιδιών με λευχαιμία



    Κράνη και μπότες θα διαθέσουν προς πώληση οι δύο αναβάτες της Ecstar Suzuki, υποστηρίζοντας τον αγώνα των παιδιών που πάσχουν από λευχαιμία. Δείτε περισσότερα.

    Οι δύο αναβάτες της Ecstar Suzuki, Alex Rins και Joan Mir, θα προβούν σε μια φιλανθρωπική κίνηση, με στόχο την συγκέντρωση πόρων υπέρ των παιδιών που ασθενούν από λευχαιμία. Πρόκειται για μια δράση που παίρνει την σκυτάλη από προηγούμενες ενέργειες των δύο αναβατών, σε συνεργασία με το ίδρυμα Unoentrecienmil, στις οποίες είχαν δημοπρατήσει κάποια ιδιαίτερα, αποκλειστικά αντικείμενα.
     
    Αυτή την φορά, ο Alex Rins δημοπρατεί ένα ειδικό κράνος με την επιγραφή «Fight Strong» πάνω του, αλλά και ένα ζευγάρι μπότες διακοσμημένο με τα χρυσά κορδόνια που το ίδρυμα Unoentrecienmil πουλά για συγκέντρωση πόρων στην αγώνα κατά της αρρώστιας. Ακόμα, ο Joan Mir θα δημοπρατήσει τις μπότες που φορούσε στον αγώνα της Valencia, ενώ σύντομα στα αντικείμενα που θα δημοπρατηθούν, θα προστεθεί ένα κράνος με την υπογραφή και των δύο αθλητών.

    Η δημοπρασία θα μείνει ανοικτή μέχρι και τις 22 Δεκεμβρίου και είναι μέρος παγκόσμιας δράσης της Suzuki για την καταπολέμηση της λευχαιμίας των παιδιών. Δείτε περισσότερα για την δράση κάνοντας ένα κλικ εδώ και –γιατί όχι- πάρτε και εσείς μέρος!




    Πηγή: mototrtiti

    Προσωρινό ημερολόγιο του MotoGP 2020


    Δείτε το προσωρινό ημερολόγιο των αγώνων του motogp

    Νέο Husqvarna FC 450 Rockstar Edition



    Παρουσιάστηκε η ειδική έκδοση της FC450 της Husqvarna, εμπνευσμένη από τα αγωνιστικά χρώματα της μοτοσυκλέτας του AMA Supercross. Δείτε περισσότερα…

    Η Husqvarna παρουσιάζει και επίσημα την FC450 Rockstar Edition, η οποία είναι μια ειδική έκδοση της γνωστής αγωνιστικής motocross. Το μοντέλο τιμά την μακροχρόνια συνεργασία της εταιρείας με το πασίγνωστο Rockstar Energy Drink, σε μια μοτοσυκλέτα στολισμένη με τα αγωνιστικά γραφικά, που κοσμούν και τις μοτοσυκλέτες των Jason Anderson, Zach Osborne και Dean Wilson.

     

    Η FC450 Rockstar Edition παίρνει την ισχύ της από έναν ιδιαίτερα μικρών διαστάσεων και βάρους μονοκύλινδρο κινητήρα, ο οποίος σύμφωνα με την Husqvarna, είναι ένας από τους ισχυρότερους της κατηγορίας και εκκινεί με μίζα. Το πλαίσιο είναι κατασκευασμένο από ατσάλι χρωμίου-μολυβδαινίου και συνδυάζεται με ένα υποπλαίσιο 2 τμημάτων, από carbon-συνθετικό υλικό.

     

    Στις αναρτήσεις, χρησιμοποιούνται κλασικά πιρούνι και αμορτισέρ από την WP, με το πρώτο να είναι το μοντέλο
     «XACT» των 48 χιλιοστών, ενώ υπάρχει μηχανισμός «Holeshot» για εκρηκτικές εκκινήσεις στο χώμα. Οι τιμονόπλακες είναι κατασκευασμένες σε CNC και έχουν ρυθμιζόμενο offset από 20 μέχρι 22 μοίρες. Η σέλα είναι καλυμμένη με ειδικό αντιολισθητικό υλικό, τα γκριπ της ODI είναι πιο μαλακά, ενώ το τιμόνι και τα προστατευτικά ρεζερβουάρ είναι της ProTaper. Τέλος, τα στεφάνια των τροχών προέρχονται από την DID και την σειρά DirtStar και συνδυάζονται με CNC κέντρα.

    Το μοντέλο θα γίνει διαθέσιμο παγκοσμίως από τον Ιανουάριο του 2020.


    Πηγή: motottriti

    Πίσω φρένο στο χέρι: Βελτίωση ή...βλασφημία;


    Μήπως τελικά, είναι καλύτερο το πίσω φρένο στο χέρι, ακόμα και στις μοτοσυκλέτες; Με τα αυτόματα κιβώτια προ των πυλών, θα θέλατε να δείτε μια τέτοια αλλαγή;

    Στην μοτοσυκλέτα, έχουμε συνηθίσει εδώ και δεκαετίες να χειριζόμαστε το πίσω φρένο με το πεντάλ του δεξιού μας ποδιού, μια διάταξη την οποία αποδέχθηκαν και μοιράστηκαν όλοι οι κατασκευαστές. Στον αντίποδα και στα scooters, τα φρένα βρίσκονται πάντα στις δύο μανέτες, από την στιγμή που η CVT μετάδοση διαδόθηκε και έτσι, δύο έντονα διακριτές «σχολές» δημιουργήθηκαν. Όμως εν έτει σχεδόν 2020, μπορούμε να αποκλείσουμε την διασταύρωση τους; Και ποια από τις δύο επιλογές είναι, αλήθεια, καλύτερη;

    Όποιος έχει εμπειρία και από τα δύο είδη οχήματος, θα απαντήσει εύκολα ότι με το πίσω φρένο στο χέρι (άρα, σε μανέτα) το φρενάρισμα είναι καλύτερο. Και αυτό είναι απολύτως λογικό: Με το χέρι, έχεις πολύ καλύτερο έλεγχο αλλά και αίσθηση του τι κάνεις και η πέδηση γίνεται πιο αποτελεσματική. Στην μοτοσυκλέτα, όλα αυτά τα χρόνια, η ύπαρξη του συμπλέκτη, που απαιτεί επίσης λεπτούς και ακριβείς χειρισμούς, έχει εμποδίσει την «άνοδο» του πίσω φρένου σε χειροκίνητο μοχλό. Μήπως όμως αυτό ήρθε η ώρα να αλλάξει, αφού είναι καλύτερο;

    Αρκετοί αγωνιζόμενοι μάλιστα, χρησιμοποιούν έλεγχο φρένου στο αριστερό χέρι, είτε με εξτρά μανέτα είτε με χειριστήριο αντίχειρα. Κάτι δεν ξέρουν λοιπόν, αυτοί; Σίγουρα, αλλά ας μην ξεχνάμε τις διαφορετικές ανάγκες ενός αγωνιζόμενου που κάνει συνεχώς μικροχειρισμούς και κυνηγά το τελευταίο δευτερόλεπτο, με αυτές ενός καθημερινού αναβάτη που απλά επιδιώκει ασφαλές σταμάτημα.

    Κάτι που θα μπορούσε να φέρει αυτή την αλλαγή στην μοτοσυκλέτα, είναι μια πιθανή διάδοση των αυτόματων κιβωτίων, που θα εξοστρακίσει την μανέτα του συμπλέκτη αφήνοντας χώρο για αντλία φρένου. Όμως, στα λίγα παραδείγματα αυτόματων μοτοσυκλετών, αυτό δεν έγινε: Το πίσω φρένο παρέμεινε σε πεντάλ, ενώ η αριστερή χειρολαβή έμεινε… ορφανή. Βλέπετε, συνήθειες και στάνταρ δεκαετιών είναι πολύ δύσκολο να αλλάξουν.

    Αυτό που αλλάζει ακόμα πιο δύσκολα, ωστόσο, είναι… ο μέσος αναβάτης, ο οποίος συνδέει πολλές φορές τις αλλαγές με «αμαύρωση της αυθεντικότητας» στην μοτοσυκλέτα και «αλλοίωση της ταυτότητας» της! Μπορεί σε κάποιους να ακούγεται αστείο, μια μεγάλη μερίδα αναβατών όμως θεωρεί ότι η… πραγματική μοτοσυκλέτα, έχει το πίσω φρένο στο πόδι και μόνο! Για να μην περάσουμε στην άλλη όχθη, αναφερόμενοι σε αναβάτες που χαρακτηρίζουν το φρένο στην μανέτα υποτιμητικά, ως χαρακτηριστικό των scooters… όλοι ξέρουμε ότι αυτά συμβαίνουν!

    Εσείς τι πιστεύετε; Είναι καλύτερα το πίσω φρένο στο χέρι ή στο πόδι; Θα θέλατε να αλλάξουν τα πράγματα στο άμεσο ή κοντινό μέλλον;


    Πηγή: mototriti

    Rossi: Lewis θα το διασκεδάσουμε! Hamilton: Θα είναι σούπερ! Είσαι έτοιμος;


    Η ημέρα που ο Valentino Rossi και ο Lewis Hamilton θα δώσουν «ραντεβού» στην πίστα της Valencia, πλησιάζει.

    Αυτή την Δευτέρα, ο Ιταλός σούπερ σταρ του MotoGP θα οδηγήσει την Mercedes και ο Άγγλος 6 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής της F1 την Yamaha M1.

    Ήδη, όμως, εδώ και μερικές ώρες έχουμε ανταλλαγή φιλοφρονήσεων μέσω social media, ανάμεσα στους δυο αθλητές-ινδάλματα.

    Πρώτος ο Vale έγραψε: «Νομίζω ότι ο Lewis κι εγώ θα το διασκεδάσουμε».

    Δεν άργησε να έρθει και η απάντηση του Lewis Hamilton:

    «Είμαι σούπερ ενθουσιασμένος που θα κάνουμε την ανταλλαγή με τον θρύλο Valentino Rossi σύντομα… Είσαι έτοιμος Vale


    Πηγή: motograndprix.gr
    Scroll to Top