• Latest News

    Φόρτωσε τη μοτοσυκλέτα και έφυγες!


    Οι καλοκαιρινές διακοπές πλησιάζουν και τι καλύτερο από το να φύγεις με τη μοτοσυκλέτα σου. Πως όμως θα μεταφέρουμε τις αποσκευές σου;

    Δεν χρειάζεσαι αυτοκίνητο, αν φορτώσεις σωστά τη μοτοσυκλέτα. Τo πλεονέκτημα της μοτοσικλέτας σε σχέση με ένα αυτοκίνητο είναι η ταχύτερη-πιο απολαυστική- οδήγηση που παρέχει σε αυτοκινητόδρομους και πολύ περισσότερο σε επαρχιακό δίκτυο. Έτσι αν φορτωθεί κατάλληλα μπορεί να μας συνοδεύσει παντού. Ο Βασιλιάς του φορτώματος και των εκδρομών είναι σίγουρα οι μοτοσυκλέτες On-Off. Παρ` όλα αυτά, ό,τι μοτοσυκλέτα και αν έχετε μπορείτε να πραγματοποιήσετε ένα ταξίδι, αφού όλες οι κατηγορίες πλέον  δέχονται αποσκευές. Ακόμα και στις supersport, που δεν έχουν κατασκευαστεί για τέτοιο σκοπό, μπορείτε να τοποθετήσετε πλαϊνά σαμάρια και tangbag και να κινηθείτε με ασφάλεια

    Ένα μεγάλο Top Case μπορεί να έχει χωρητικότητα μέχρι και 58λίτρα.

    Στο εμπόριο διατίθενται πλέον δεκάδες προτάσεις για το φόρτωμα της μοτοσικλέτας. Από top case και σαμάρια, μέχρι tank bag και δίχτυα, οι εταιρείες έχουν φροντίσει ώστε η μοτοσικλέτα, να μπορεί να φορτωθεί με όσο το δυνατόν λιγότερες συνέπειες στη συμπεριφορά της.

    Top Case:
    Το top case αποτελεί μία από τις πιο συνηθισμένες μεθόδους αύξησης των μεταφορικών δυνατοτήτων ενός δίτροχου και συναντάται όχι μόνο στα καλοκαιρινά ταξίδια, αλλά και στην καθημερινή μετακίνηση. Ένα από τα βασικότερα πλεονεκτήματά του είναι ότι μπορεί να κλειδώσει και δεν χρειάζεται να αφαιρεθεί όταν ο αναβάτης βρίσκεται μακριά από τη μοτοσικλέτα. Επιπλέον, το σκληρό υλικό του προστατεύει το εσωτερικό του από τα στοιχεία της φύσης. Η τοποθέτησή του απαιτεί την ύπαρξη σχάρας ή ανάλογων στηριγμάτων, διαδικασία που πραγματοποιείται από ειδικό.

    Σαμάρια:
    Τα σαμάρια είναι εξίσου διαδεδομένα στους κύκλους των μοτοσικλετιστών, χάρη στην εύκολη τοποθέτησή τους, αλλά και τις μεγάλες μεταφορικές τους δυνατότητες που μπορούν να φτάσουν και τα 35 λίτρα. Τοποθετούνται αμφότερα στο πλάι του πίσω μέρους της μοτοσικλέτας, με προσοχή όμως ώστε να μην επηρεάσουν αρνητικά την ισορροπία αυτής. Είναι κατασκευασμένα από μαλακά υλικά, πολλά εκ των οποίων προσφέρουν πλήρη ή μερική προστασία από τη βροχή.

    Πλαϊνές βαλίτσες:
    Σε αντίθεση με τα «μαλακά» σαμάρια, οι συγκεκριμένες βαλίτσες είναι κατασκευασμένες από σκληρό υλικό και τοποθετούνται σε ειδικές βάσεις που έχουν προηγουμένως προσαρμοστεί στη μοτοσικλέτα. Όπως και το top case, οι πλαϊνές βαλίτσες κλειδώνουν και προσφέρουν καλή προστασία από τη βροχή. Ωστόσο, εξαιτίας του υλικού τους, και της χωρητικότητας που μπορεί να φτάσει και τα 45 λίτρα, το βάρος τους είναι αυξημένο.

    Tank Bag:
    Αλλη μια ιδιαίτερα διαδεδομένη λύση είναι το tank bag, η μικρή βαλίτσα που τοποθετείται στο ρεζερβουάρ της μοτοσικλέτας. Η χωρητικότητα ενός tank bag δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλη, (5-25 λίτρα) οπότε προτιμάται συνήθως για μικρότερου όγκου πράγματα. Η προσαρμογή του στο ρεζερβουάρ γίνεται είτε μαγνητικά είτε με ιμάντες και δεν αλλάζει τόσο τη συμπεριφορά της μοτοσικλέτας όσο την άνεση του αναβάτη, οπότε καλό είναι να μην το παρακάνουμε στο μέγεθος. Ένα από τα θετικότερα στοιχεία του tank bag είναι ότι δίνει άμεση πρόσβαση στα μικροπράγματα του αναβάτη (χαρτιά, κέρματα για τα διόδια), ενώ το πάνω μέρος του μπορεί να φιλοξενήσει ένα χάρτη, τον οποίον μπορεί ο αναβάτης να συμβουλεύεται ακόμη και εν κινήσει.

    Σάκος πλάτης:
    Ο σάκος πλάτης δεν απαιτεί την παραμικρή προσαρμογή στη μοτοσικλέτα, αφού προορίζεται (προφανώς) για την πλάτη του αναβάτη ή του συνεπιβάτη. Πάντως, παρά το γεγονός ότι δεν πρόκειται να επηρεάσει τη συμπεριφορά της μοτοσικλέτας, χρειάζεται προσοχή και φειδώ στο φόρτωμα, αφού ένας σάκος πλάτης μπορεί να έχει χωρητικότητα έως 35 λίτρα, οπότε θα κουράσει γρήγορα αυτόν που τον κουβαλά. Για το λόγο αυτό, ο συγκεκριμένος τύπος σάκου φέρει αρκετές ρυθμίσεις αλλά και επιπλέον ιμάντες, ώστε να μπορεί να προσαρμοστεί κατάλληλα.

    Τα βαριά αντικείμενα πρέπει να τοποθετούνται πάντα στο κάτω μέρος.

    Όταν ξεκινήσουμε να φορτώνουμε, βάζουμε πρώτα τα βαριά αντικείμενα. Με αυτόν τον τρόπο διατηρούμε (όσο είναι εφικτό) χαμηλά το κέντρο βάρους της μοτοσικλέτας. Τα πιο ελαφριά αντικείμενα τοποθετούνται ψηλότερα για τον ίδιο λόγο. Σε αντίθετη περίπτωση, επηρεάζεται πάρα πολύ η συμπεριφορά της μοτοσικλέτας και καθίσταται επικίνδυνη, καθώς οι χειρισμοί επιτυγχάνονται με δυσκολία. Όσο μεγαλύτερο το βάρος τόσο χειρότερη η κατάσταση.

    Ακολούθησε τις οδηγίες του κατασκευαστή και μην ξεπερνάς το όριο κιλών της μοτοσυκλέτας.

    Κάθε κατασκευαστής αναφέρει το μέγιστο βάρος που επιτρέπεται να σηκώσει η μοτοσικλέτα. Καλό είναι για τη μέγιστη ασφάλειά μας να μην ξεπερνάμε το αναγραφόμενο όριο (σε κιλά).
    Φρόντισε να μην εξέχουν πολύ αριστερά-δεξιά μεγάλα αντικείμενα, όπως π.χ. ομπρέλες θαλάσσης. Είναι επικίνδυνο για όλους.
    Τοποθετούμε τις πλαϊνές υφασμάτινες βαλίτσες προσέχοντας να μην ακουμπάνε πάνω στην εξάτμιση. Αν και διαθέτουν ειδικό υλικό για υψηλές θερμοκρασίες, καλό είναι να μην έρχονται σε επαφή με τις εξατμίσεις
    Ογκώδη αντικείμενα, όπως π.χ. sleeping bag, που δεν χωράνε μέσα σε βαλίτσες, τα δένουμε με τα ειδικά χταπόδια ή ιμάντες σε τέτοιο σημείο που να μην είναι εκτεθειμένα στον αέρα, επηρεάζοντας την οδήγηση.
    Αν τοποθετήσετε σαμάρια ή πλαϊνές βαλίτσες, φροντίστε να μην υπάρχει μεγάλη απόκλιση στο μεταξύ τους βάρος, διαφορετικά η μοτοσικλέτα θα «τραβάει» από τη μία πλευρά και η συμπεριφορά της θα επηρεαστεί αρνητικά.
    Το επιπλέον βάρος που θα έχει η μοτοσυκλέτα απαιτεί και την ανάλογη ρύθμιση στην ανάρτηση, ώστε η συμπεριφορά της να επηρεαστεί όσο το δυνατόν λιγότερο.
    Τέλος, αφού φορτώσετε τη μοτοσικλέτα σας και πριν ξεκινήσετε το ταξίδι, κάντε μια βόλτα, ώστε να δείτε και να προλάβετε όποια προβλήματα μπορεί να παρουσιαστούν.


    Πηγή: mototriti

    KRider 400: Έρχεται η πρώτη μοτοσυκλέτα της Kymco


    Με το KRider 400, η Kymco μπαίνει δυναμικά στο χώρο της μοτοσυκλέτας και μάλιστα το κάνει με τη βοήθεια της Kawasaki


    Το KRider 400 μας είχε απασχολήσει από 2016, όταν είχε κάνει την εμφάνισή του σε σαλόνι μοτοσυκλέτας της Κίνας. Τώρα, επανέρχεται στο προσκήνιο με την Kymco να ανακοινώνει ότι το μοντέλο θα βγει στις αγορές. Τα ευχάριστα νέα μας έρχονται από τη διεθνή έκθεση μοτοσυκλέτας που έγινε στην Ταϊβάν πριν λίγο καιρό με τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας κ. Ke Jubin να δηλώνει ότι η παραγωγή θα ξεκινήσει μέσα στο 2019 και το μοντέλο θα είναι διαθέσιμο από τα μέσα της επόμενης χρονιάς.


    Το KRider 400 θα είναι βασισμένο στο Kawasaki ER-4n που κυκλοφορεί στις αγορές της Ασίας και αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που τα δυο εργοστάσια συνεργάζονται, αφού έχουν ενώσει τις δυνάμεις τους για την κατασκευή του scooter J300 της Kawasaki. Από πλευράς τεχνικών χαρακτηριστικών, η Kymco κάνει λόγο για δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα 399 κυβικών με απόδοση 43,4 ίππους στις 9.400 σ.α.λ. και 3,8 kgm ροπής στις 7.500 σ.α.λ.


    Στον τομέα των περιφερειακών βλέπουμε ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός και μονό αμορτισέρ πίσω χωρίς μοχλικό, ενώ στα φρένα έχουμε δυο δίσκους «μαργαρίτα» εμπρός με ακτινικές δαγκάνες και ABS, ενώ ίδιας σχεδίασης είναι και ο πίσω. Εμπρός πίσω φώτα και φλας είναι όλα LED και μια ψηφιακή οθόνη, η οποία δεν αποκλείεται να διαθέτει το σύστημα πολυμέσων Noodoe, παρέχει πληροφορίες στον αναβάτη.


    Προς το παρόν δεν έχουν γίνει γνωστά περισσότερα στοιχεία, ενώ δεν γνωρίζουμε αν το KRider 400 θα είναι διαθέσιμο στις αγορές της Ευρώπης.
     
     
    Πηγή: mototriti

    Ελλάδα: Η 9η ακριβότερη βενζίνη στον κόσμο


    Η Ελλάδα έχει μια από τις υψηλότερες τιμές βενζίνης παγκοσμίως. Δες εδώ πόσο θα πλήρωνες το λίτρο αν ζούσες κάπου αλλού.



    Ένα από τα αγαθά που οι Έλληνες πληρώνουν πολύ ακριβά είναι και η βενζίνη σύμφωνα με στοιχεία τoυ GlobalPetrolPrices.com και την έκθεση του Παγκόσμιου Παρατηρητηρίου Καυσίμων της 22ης Ιουλίου. Η χώρα μας συγκεκριμένα, είναι 9η στην κατάταξη μεταξύ 160 χωρών στην τιμή της αμόλυβδης βενζίνης και στο υγραέριο κίνησης, ενώ στο πετρέλαιο κίνησης βρίσκεται στην 15η θέση.

    Ο μέσος όρος τιμής ανά λίτρο για την αμόλυβδη είναι 0,99 ευρώ, με την τιμή του στη χώρα μας να έχει μέση τιμή στα 1,64 ευρώ. Στο diesel η μέση τιμή ανά λίτρο στη χώρα μας είναι στα 1,40 ευρώ με μέση παγκόσμια τιμή στα 0,90 ευρώ. Τέλος, στο υγραέριο κίνησης (LPG) έχουμε μέση τιμή παγκοσμίως ανά λίτρο τα 0,56 ευρώ με το κάθε ένα να πωλείται στη χώρα μας στα 0,78 ευρώ.



    Για την ιστορία πάντως, φθηνότερη είναι η βενζίνη στην Κούβα με 8 λεπτά / λίτρο και ακριβότερη στο Χονγκ Κονγκ, ενώ το diesel στο Ιράν κοστίζει μόλις 6 λεπτά / λίτρο με το Μονακό να έχει την ακριβότερη τιμή με 1,64 ευρώ/λίτρο. Στο LPG κάθε λίτρο στο Καζανκστάν κοστίζει 18 λεπτά / λίτρο και στην Σουηδία 0,99 ευρώ / λίτρο.

    ΘέσηTop 20 ακριβότερες χώρες στον
    κόσμο στην τιμή της αμόλυβδης
    Τιμή αμόλυβδης (ευρώ/λτ.)
    20Γερμανία1,46
    19Λίχτεσταϊν1,48
    18Ουαλίς και Φουτουνά1,48
    17Σουηδία1,5
    16Σαν Μαρίνο1,5
    15Γαλλία1,52
    14Φινλανδία1,53
    13Πορτογαλία1,53
    12Μαγιότ1,55
    11Δανία1,59
    10Ιταλία1,6
    9Ελλάδα1,64
    8Ισραήλ1,64
    7Κεντροαφρικανική Δημοκρατία1,68
    6Ολλανδία1,69
    5Μπαρμπάντος1,71
    4Ισλανδία1,72
    3Μονακό1,72
    2Νορβηγία1,76
    1Χονγκ Κονγκ1,99

    Πηγή; mototriti

    Lorenzo: Χάνει τους δυο επόμενους αγώνες


    Ο αναβάτης της Honda δεν θα αγωνιστεί σε Τσεχία και Αυστρία, καθώς δεν θα έχει αναρρώσει από τον τραυματισμό του. Διαβάστε περισσότερα.

    Μια πτώση κατά τη διάρκεια του αγώνα στο Assen της Ολλανδίας είχε σαν αποτέλεσμα να υποστεί κάταγμα στην πλάτη του εγκαταλείποντας τον αγώνα, ενώ δεν μπόρεσε να αγωνιστεί ούτε στην Γερμανία. Μετά από έναν μήνα ανάρρωσης περιμέναμε να είναι σε θέση να αγωνιστεί στον αγώνα του Brno. Όμως, η Honda ανακοίνωσε ότι δεν θα μπορέσει να αγωνιστεί στον συγκεκριμένο αγώνα, αλλά ούτε και σε αυτόν που ακολουθεί αμέσως μετά στο Red Bull Ring της Αυστρίας, οπότε ο στόχος είναι να επιστρέψει στον αγώνα του Silverstone στις 25 Αυγούστου.

    Ο δοκιμαστής της Honda, Stefan Bradl, θα αντικαταστήσει ξανά τον Ισπανό, ο οποίος αυτή τη στιγμή βρίσκεται 16ος στην κατάταξη των οδηγών έχοντας συγκεντρώσει μόλις 19 βαθμούς.


    Πηγή: mototriti

    Μοτοσυκλέτα με τον κινητήρα… ανάποδα


    Δες εδώ γιατί η Ιταλική Nembo αποφάσισε να βάλει τον κινητήρα ανάποδα σε μια από τις μοτοσυκλέτες της.

    Η Nembo 32 μοιάζει με μια συνηθισμένη Custom μοτοσυκλέτα μέχρι το μάτι σου να πέσει στον κινητήρα, ο οποίος είναι τοποθετημένος ανάποδα, δηλαδή με την κεφαλή κάτω. Η Ιταλική εταιρεία πειραματίζεται εδώ και μερικά χρόνια με τη συγκεκριμένη διάταξη και πριν λίγους μήνες ανακοίνωσε οτι η 32 ήταν έτοιμη για παραγωγή. Το μόνο που έλειπε ήταν το κεφάλαιο. Η Nembo προσπάθησε τον Ιανουάριο να μαζέψει τα απαραίτητα χρήματα μέσω πλατφόρμας crowdfunding, αλλά απέτυχε καθώς τα 3,6 εκατομμύρια που προσπάθησε να μαζέψει δεν ήταν εφικτός στόχος.

    Όμως δεν το έβαλε κάτω και τώρα παρουσίασε την 32 Iperleggera που στα Ιταλικά σημαίνει «υπερελαφριά». Η δίαιτα των σχεδόν 23 κιλών θεωρεί ότι είναι η συνταγή της επιτυχίας και επετεύχθη χάρη στην χρήση εξαρτημάτων από ανθρακονήματα. Ο κινητήρας των 1.995 κυβικών δεν έχει αλλαγές με την ιπποδύναμή του να ανακοινώνεται στους 200 ίππους. Το χαμηλότερο βάρος όμως θα προσφέρει καλύτερη επιτάχυνση και ίσως μεγαλύτερη τελική ταχύτητα, νούμερα που όμως δεν έχουν ανακοινωθεί. Σήμερα, η Nembo είναι και πάλι σε αναζήτηση χρηματοδότησης, αλλά μάλλον θα καταφύγει σε ιδιώτες και όχι σε κάποια crowdfunding πλατφόρμα. Αναμένουμε να δούμε την εξέλιξη αυτού του project.


    Πηγή: mototriti

    Νέο Africa Twin: Ήρθε η επιβεβαίωση


    Και επίσημα πλέον, το 2020 θα έχουμε νέα Africa Twin. Δες εδώ κυβικά και άλογα.

    Το πέπλο μυστηρίου γύρου από την CRF1100L Africa Twin έπεσε και πλέον είναι γεγονός ότι θα έχουμε νέο μοντέλο με την κωδική ονομασία SD09 το 2020. Ο κυβισμός της μοτοσυκλέτας θα αυξηθεί από τα 998 κυβικά εκατοστά στα 1.084, ενώ λόγω προδιαγραφών Euro5, o θόρυβος της μοτοσυκλέτας θα μειωθεί κατά 3 bB. Μικρή αύξηση θα έχουμε και στην ιπποδύναμη, αφού τα 94 άλογα, θα γίνουν 101 στις 7.500 σ.α.λ. με τη Honda να επιλέγει να μην μπει σε μια μάχη δύναμης που θα έφερνε το Africa Twin αντιμέτωπο με KTM Super Adventure (160hp), Ducati Multistrada 1260 (158 hp) και BMW R1250 GS (130 hp).



    Το μοντέλο θα είναι διαθέσιμο σε τέσσερις εκδόσεις: θα έχουμε την Α2 ως βασική, ενώ θα υπάρχει και η πιο χωμάτινη, Α4, αντίστοιχη της Adventure Sports. Αυτές οι δυο θα μπορούν να συνδυαστούν με το αυτόματο DCT κιβώτιο στις εκδόσεις D2 και D4 αντίστοιχα. Οι πληροφορίες θέλουν όλες τις εκδόσεις να έχουν ρεζερβουάρ 24 λίτρων, ενώ στο υπάρχον μοντέλο τα 24,2 λίτρα είναι προνόμιο αποκλειστικά της Adventure Sports. Επίσης έχουν διαρρεύσει στοιχεία σχετικά με το βάρος της μοτοσυκλέτας. Η Α2 θα ζυγίζει 238 κιλά και η Α4 240, ενώ η ζυγαριά για τις εκδόσεις με το DCT σταματά στα 248 και 250 για τα D2 και D4 αντίστοιχα. Για περισσότερα στοιχεία και ενδείξεις σχετικά με την εμφάνιση της νέας Africa Twin θα πρέπει να περιμένουμε λίγο ακόμα.


    Πηγή: mototriti

    Yamaha R6 20th Anniversary


    Μια τιμητική έκδοση έλαβε το Yamaha R6 για τα 20 χρόνια παρουσίας του στις αγορές, από την GK Dynamics. Απολαύστε…

    Το Yamaha R6 είναι μία από τις πιο πετυχημένες supersport μοτοσυκλέτες όλων των εποχών που προτιμάται σταθερά, από όσους αρέσκονται στην sport οδήγηση. Φέτος η R6 κλείνει τα 20 χρόνια της, και ο σχεδιαστικός οίκος GK Dynamics αποφάσισε να την τιμήσει με μία ειδική έκδοση που επιμελήθηκε.

     Η μοναδική αυτή R6 «20th Anniversary» είναι εμπνευσμένη από τα πρώτα χρώματα με τα οποία εμφανίστηκε η μοτοσυκλέτα, με το κόκκινο και το άσπρο να κυριαρχούν πάνω στις μαύρες λεπτομέρειες. Η μοτοσυκλέτα έχει παρουσιαστεί «ανεπίσημα», καθώς δεν πρόκειται για δουλειά της ίδιας της Yamaha αλλά του σχεδιαστικού οίκου GK Dynamics, ενώ προς το παρόν μόνο οι πρώτες φωτογραφίες της υπάρχουν από το Ιαπωνικό περιοδικό Young Machine. Η επικείμενη «επίσημη πρώτη» της θα γίνει το Σάββατο 8 Ιουνίου στην Ιαπωνία, στα πλαίσια μιας ειδικής εκδήλωσης για τους ιδιοκτήτες μοτοσυκλετών YZF-R, στο Sugo.


     Δεν έχει γίνει γνωστό ακόμα, αν η μοτοσυκλέτα θα λάβει αργότερα μορφή επίσημου μοντέλου από την Yamaha, κάτι που φυσικά θα είχε ενδιαφέρον για τους λάτρεις του R6, των supersport και φυσικά, τους νοσταλγούς της δεκαετίας του 1990. Ούτε εμάς βέβαια θα μας...χάλαγε! 


    Πηγή: mototriti

    Kramer GP2 R: Αυτή είναι η τιμή της!


    Η GP2 R το απόλυτο όπλο για πίστα της Kramer είναι διαθέσιμο προς πώληση. Δείτε πόσο κοστίζει.

    Για τους λάτρεις της πίστας η Γερμανική Kramer κατασκευάζει μοτοσυκλέτες με στόχο την απόλυτη οδηγική εμπειρία και την εύκολη συντήρηση. Στη γκάμα της τώρα έρχεται να προστεθεί η GP2 R που είναι εφοδιασμένη με δικύλινδρο κινητήρα 890 κυβικών της KTM που αποδίδει 130 ίππους και 10,2 kgm ροπής. Αν σε αυτά προσθέσετε το βάρος των μόλις 140 κιλών γεμάτη, γίνεται κατανοητό ότι έχουμε να κάνουμε με μια πολύ ικανή μοτοσυκλέτα.



    Το πλαίσιό της είναι ατσάλινο χωροδικτύωμα και συνδυάζεται με πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της WP. Εμπρός έχουμε δυο πλευστούς δίσκους 290 χιλιοστών με μονομπλόκ δαγκάνες της Brembo, ενώ οι τροχοί των 17 ιντσών είναι από μαγνήσιο. Το φαίρινγκ είναι από ανθρακονήματα και διαθέτει σύστημα τηλεμετρίας που μέσω αισθητήρων και GPS επιτρέπει στον αναβάτη να έχει πλήρη εικόνα της μοτοσυκλέτας.

    Για όσους ενδιαφέρονται, η τιμή της GP2 R είναι 30.000 ευρώ και οι παραγγελίες μπορούν να γίνουν μέσω email στο info@kraemer-motorcycles.com.


    Πηγή: mototriti

    Beta: Όλα τα νέα enduro του 2020


    Με 8 κινητήρες, νέο πλαίσιο, αισθητικές αλλαγές και βελτιωμένα περιφερειακά, τα νέα enduro της Beta ανεβάζουν τον πήχη της κατηγορίας. Ας τα γνωρίσουμε.

    Δεν μιλάμε για απλή ανανέωση αλλά για νέες μοτοσυκλέτες με τον υποψήφιο αγοραστή να μπορεί να διαλέξει ανάμεσα σε 8 συνολικά κινητήρες, τέσσερις δίχρονους και άλλους τόσους τετράχρονους. Εντελώς νέα είναι η εμφάνιση και για αυτό φροντίζουν το εμπρός φτερό, ο προβολέας, τα πλαϊνά πλαστικά, η σέλα, η ουρά, η ποδιά του κινητήρα και τα όργανα.

    Το πλαίσιο έχει επανασχεδιαστεί με νέα χαρακτηριστικά γεωμετρίας με στόχο την αυξημένη ακαμψία και τη βελτίωση της ευελιξίας μειώνοντας ταυτόχρονα το βάρος. Όλα τα τετράχρονα και το δίχρονο των 200 κυβικών έχουν μακρύτερο ψαλίδι και οι ρυθμίσεις του πιρουνιού είναι νέες. Καινούργιο είναι και το αμορτισέρ για βελτιωμένη συμπεριφορά. Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ στα τετράχρονα έχει αυξηθεί στα 9,1 λίτρα με τις αλλαγές να συνεχίζονται σε μαρσπιέ, σύστημα ψύξης και εξάτμιση.

    Στο κομμάτι των κινητήρων έχουμε τετράχρονους στα 350, 390, 430 και 480 κυβικά με βελτιωμένες χαρτογραφήσεις, ελαφρύτερο κάρτερ, νέα αντλία νερού, καθώς και επανασχεδιασμένο κύλινδρο, κεφαλή και σύστημα λίπανσης. Τα πλαϊνά καπάκια του κινητήρα είναι από μαγνήσιο για μικρότερο βάρος, ενώ το κιβώτιο ταχυτήτων έχει πιο κοντές σχέσεις και νέο αισθητήρα νεκράς. Στις δίχρονες εκδόσεις των 250 και 300 κυβικών συναντάμε επανασχεδιασμένη κεφαλή και νέο αντικραδασμικό άξονα, ενώ και το 125 έχει νέο κύλινδρο και αλλαγές στην εξαγωγή.

    Πηγή: mototriti

    H νέα Yamaha R1 & R1M του 2020! Στοιχεία και φωτογραφίες


    Η νέα γενιά των Yamaha Superbikes R1 & R1M του 2020 παρουσιάστηκε στη διάρκεια του Αγώνα SBK της Λαγκούνα Σέκα! Η R1 είναι αποτέλεσμα της εμπειρίας της εταιρίας και στα WorldSBK και στα MotoGP™ και οι YZF-R1M και YZF-R1 έχουν εμφάνιση εμπνευσμένη από την Yamaha M1 των MotoGP™, με την αεροδυναμική να είναι αισθητά αναβαθμισμένη, το πλαίσιο είναι αναβαθμισμένο, παρά το ότι οι αλλαγές στη γεωμετρία είναι ελάχιστες, ο κινητήρας επίσης είναι αναβαθμισμένος, με την ιπποδύναμη να παραμένει στους 200 ίππους, αλλά με εξελιγμένα ηλεκτρονικά, αναρτήσεις, είναι έτοιμη να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις του ανταγωνισμού.

    Τα κύρια στοιχεία της YZF-R1 είναι: 
    Νέο φέρινγκ σε στυλ M1
    Καλύτερη αεροδυναμική απόδοση κατά 5%
    Αναβαθμισμένη ανάρτηση ΚΥΒ 
    Νέο σύστημα ABS 2 ελέγχου φρένων (BC) και μέσα στη στροφή
    Νέο σύστημα φρένου κινητήρα (EBM) 3 σταδίων

    Σύστημα εκκίνησης (LCS)
    Νέο APSG "ride-by-wire" γκάζι
    Γραμμική απόδοση ροπής
    IMU 6 αξόνων με αισθητήρες Gyro/G 
    Σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (TCS) / ολίσθησης (SCS) με αισθητήρες πλευρικής κλίσης
    Σύστημα ελέγχου σούζας (LIF) 
    Σύστημα γρήγορης αλλαγής ταχυτήτων (QSS)
    Πλαίσιο αλουμινίου Deltabox 
    Υποπλαίσιο μαγνησίου
    Τροχοί μαγνησίου 
    Ρεζερβουάρ 17 λίτρων από αλουμίνιο
    Δύο χρώματα: μπλε και μαύρο
    Επιπλέον στοιχεία YZF-R1Μ
    Εξελιγμένο πιρούνι Öhlins ERS NPX (ηλεκτρονική ανάρτηση)
    Ελαφρύ κάλυμμα πίσω μέρους από ανθρακονήματα
    Νέο φέρινγκ από ανθρακονήματα σε στυλ M1
    Αποκλειστική σφραγίδα αριθμού παραγωγής
    Ενημερωμένες ρυθμίσεις εφαρμογών Y-TRAC και YRC
    Μπροστινό φτερό από ανθρακονήματα
    Μονάδα ελέγχου επικοινωνίας (CCU) με δυνατότητα ασύρματης επαναχαρτογράφησης
    Αποκλειστική είσοδος στις εκδηλώσεις YRE στην Ευρώπη

     
    Το μόνο στοιχείο που δεν μας άρεσε είναι ότι το βάρος με πλήρη υγρά είναι στα 204 κιλά +4 κιλά από το προηγούμενο μοντέλο. Κατά τα άλλα περιμένουμε με ανυπομονησία να δούμε στην πράξητι σημαίνει όλη αυτή η αναβάθμιση, μιας ήδη εξαιρετικής μοτοσυκλέτας!


    Πηγή: motograndprix.gr

    MV Agusta: 20 εκατομμύρια σε λίγες μέρες!


    Σημαντικά έσοδα σημείωσε η MV Agusta χρησιμοποιώντας ένα business plan που αν μη τι άλλο, λειτούργησε άψογα.

    Η MV Agusta βρίσκεται σε μια πολύ καλή χρονική περίοδο για αυτή, καθώς για άλλη μια φορά μετά από οικονομικά προβλήματα, δείχνει να παίρνει την πάνω βόλτα, δυναμικά! Συγκεκριμένα, στα διεθνή μέσα ανακοινώνεται ότι η εταιρεία έχει πετύχει τζίρο 21,3 εκατομμύρια μέσα σε λίγες ημέρες, ένα ποσό διόλου ευκαταφρόνητο σε κάθε περίπτωση.

    Πως όμως η MV Agusta κατάφερε να έχει ένα τέτοιο έσοδο μέσα σε λίγα 24ωρα; Σύμφωνα με τις ίδιες διεθνείς πηγές, η εταιρεία ξεπούλησε όλα τα κομμάτια των περιορισμένης παραγωγής, Brutale 1000 Serie Oro και Superveloce 800. Μιλάμε για 300+300 κομμάτια, με τιμή απόκτησης 43.000 ευρώ για την Brutale και 28.000 ευρώ για την Superveloce…  Κάντε και μόνοι σας τα μαθηματικά.

    Ο Timur Sardarov, ο Ρώσος επιχειρηματίας και επικεφαλής της MV Agusta δεν θα μπορούσε παρά να είναι πολύ ικανοποιημένος, δηλώνοντας για την περίσταση: «Είμαστε ευχαριστημένοι με την επιτυχία των δύο μοτοσυκλετών. Αποδεικνύει ότι είμαστε στο σωστό μονοπάτι για να συνεχίσουμε την ένδοξη παράδοση της MV Agusta στην συνεχή καινοτομία, τις επιδόσεις που κόβουν την ανάσα και το κορυφαίο design. 600 παθιασμένοι αναβάτες από όλο τον κόσμο έδειξαν την εκτίμησή τους για την μάρκα μας και τις μοναδικές μας μοτοσυκλέτες. Θα κάνουμε ότι περνάει από το χέρι μας για να τους κάνουμε περήφανους που κατέχουν ένα αποκλειστικό κομμάτι τέχνης στη μοτοσυκλέτα».

    Η MV Agusta έχει ήδη ανακοινώσει, ότι τόσο η Brutale 1000 όσο και η Superveloce, θα είναι διαθέσιμες και σε πιο προσιτές εκδόσεις μαζικής κυκλοφορίας, σύντομα. Για να δούμε…

    Πηγή: mototriti

    Θα διασχίσει την Αμερική με μοτοσυκλέτα 100 ετών!


    Διαβάστε για το εγχείρημα του Αμερικανού Mark Hunnibell, που θέλει να διασχίσει τις Ηνωμένες Πολιτείες οδηγώντας μια Henderson ηλικίας 100 χρονών!

    Το 1919,  ο C.K. Shepherd, Βρετανός σμηναγός της RAF, διέσχισε την Αμερική με μια μοτοσυκλέτα Henderson, εκδίδοντας σε βιβλίο τις περιπέτειες του το 1922 –με τίτλο «Across America by Motor-Cycle». Για όσους δεν γνωρίζουν, την εποχή εκείνη οι Henderson ήταν οι πολυτελέστερες και γρηγορότερες Αμερικάνικες μοτοσυκλέτες, οι μόνες τετρακύλινδρες, φτιαγμένες για να διασχίζουν μεγάλες αποστάσεις.

    Φυσικά μετά από 100 χρόνια, η μοτοσυκλέτα έχει αλλάξει ριζικά, όχι όμως και το πάθος του ανθρώπου για κατορθώματα. Ο Mark L. Hunnibell θέλει να επαναλάβει το εγχείρημα του Shepherd, μάλιστα με… την ίδια μοτοσυκλέτα!

    O Hunnibell έχει αναπαλαιώσει πλήρως την Henderson του, η οποία είναι χρονολογίας 1919 και ο ίδιος την κληρονόμησε από τον πατέρα του. Ο Hunnibell δουλεύει πάνω στην μοτοσυκλέτα αυτή εδώ και 40 χρόνια, από το 1979. Τώρα, η μοτοσυκλέτα αποτελεί μια από τις ελάχιστες της εποχής, που έχουν αναπαλαιωθεί σε τέτοιο βαθμό, ενώ για το εγχείρημα, ο Hunnibell έκανε εκτενή έρευνα προκειμένου να επαναλάβει την αυθεντική διαδρομή του 1919. Φυσικά μετα από… έναν αιώνα, είναι αδύνατον να κάνει κανείς ακριβώς την ίδια διαδρομή, αλλά ο Hunnibell έχει κάνει ότι καλύτερο γίνεται.

    Μάλιστα, μετά την ολοκλήρωση του ταξιδιού, και ο Hunnibell θα περιγράψει τα δρώμενα σε βιβλίο, ακριβώς όπως έκανε και ο Shepherd! Του ευχόμαστε καλή επιτυχία.

    Πηγή: mototriti

    Suzuki Katana: Αυτή είναι η τιμή της


    Δημοσιεύθηκε η τιμή της νέας Suzuki Katana – Πόσο λέτε ότι κοστίζει;

    Ήταν στην έκθεση της Intermot πέρσι, όταν η Suzuki επανέφερε και επίσημα το θρυλικό Katana όνομα, σε μια ολοκαίνουργια ενσάρκωση. Η νέα Katana προκάλεσε ρίγη συγκίνησης και ενθουσιασμού στους αναβάτες ανά τον κόσμο, ωστόσο η τιμή της δεν είχε ανακοινωθεί εδώ και μήνες και όλοι περιμέναμε την στιγμή. Να λοιπόν που ήρθε.

    Η νέα Suzuki Katana λοιπόν θα κοστίζει 13.695 ευρώ.

    Στην τιμή αυτή, για τις ταξινομήσεις 2019, συμπεριλαμβάνεται και πρόγραμμα εγγύησης και οδικής βοήθειας 4 ετών.

    Η μοτοσυκλέτα βασίζεται στο GSX-S1000 (όπως άλλωστε, και η αυθεντική Katana βασιζόταν στο GSX1100E της εποχής). Πολλές λεπτομέρειες τονίζουν την ταυτότητα που το μοντέλο θέλει να επιδείξει, μεταξύ αυτών και το λογότυπο στο ρεζερβουάρ, το οποίο χρησιμοποιεί ακριβώς την ίδια γραμματοσειρά με το αρχικό μοντέλο.

    Το νέο Katana έχει τον τετρακύλινδρο κινητήρα του GSX-S1000, ο οποίος αποδίδει 148 ίππους, ενώ θα εξοπλίζεται με traction control 3 επιπέδων και συμπλέκτη ολίσθησης. Τα φρένα προέρχονται από την Brembo, ενώ οι αναρτήσεις είναι της Kayaba και πλήρως ρυθμιζόμενες. Το νέο ρεζερβουάρ του μοντέλου, ειδικά σχεδιασμένο για αυτό, θα έχει χωρητικότητα 12 λίτρων. Η Suzuki δηλώνει επίσης τιμή βάρους για την νέα μοτοσυκλέτα, το οποίο θα ανέρχεται στα 215 κιλά.

    Πηγή: mototriti

    Φοβερός ο Βασίλης Παντελεάκης στο CIV 3oς ταχύτερος γύρος του Αγώνα!


    4οςΑγώνας Ιταλικό Πρωτάθλημα CIVJunior 14/07/2019

    Άγγιξε το όνειρο ο Βασίλης Παντελεάκης! 
    Πρωταγωνιστής σε καταπληκτικές μάχες με το μπροστινό γκρουπ και παραλίγο βάθρο για τον Έλληνα αναβάτη! 

    Τον καλύτερό του αγώνα στην κορυφαία κατηγορία MiniGPτου Ιταλικού πρωταθλήματος, έκανε ο Βασίλης Παντελεάκης το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, στην πίστα Magioneτης γειτονικής μας χώρας. 
    Τις καλύτερες εντυπώσεις άφησε ο Έλληνας αναβάτης στον προτελευταίο γύρο της σεζόν, δίνοντας πολύ σκληρές μάχες με τους συναθλητές του στο μπροστινό γκρουπ, αποδεικνύοντας ότι έχει ανέβει επίπεδο και είναι σε θέση να παλέψει με τον ανταγωνισμό για βάθρα και νίκες.
    Οι εκκινήσεις συνεχίζουν και είναι ένα από τα μεγάλα ατού του Βασίλη, ο οποίος στον πρώτο αγώνα κατάφερε από 7οςπου ξεκίνησε, να ανέβει στην 5ηθέση. Τότε, όμως, ήρθε μια επαφή – από τις πολλές που γίνονται στις σκληρές μάχες του Ιταλικού πρωταθλήματος – για να τον ρίξει στην 11ηθέση.

    Αυτό ήταν και το κομβικό σημείο του πρώτου αγώνα για τον Έλληνα πιλότο, αφού έχασε επαφή με το μπροστινό γκρουπ που πάλεψε για τη νίκη. Ο Βασίλης τα έδωσε όλα στη μάχη για την 6ηθέση, στην οποία ενεπλάκησαν 4 οδηγοί, τερματίζοντας τελικά 7οςμε διαφορά ενός μόλις χιλιοστού από τον 6ο!
    Από τη μικρή αυτή διαφορά, γίνεται εύκολα αντιληπτό το επίπεδο του πρώτου αγώνα και το πόσο δυνατές ήταν οι μάχες στους δέκα γύρους που διήρκεσε. Κι όμως, δεν ήταν τίποτα μπροστά στο θέαμα που πρόσφεραν οι 21 οδηγοί της κατηγορίας στο δεύτερο αγώνα!
    Εφτά αναβάτες έδωσαν τη μάχη για τη νίκη μέχρι και λίγο πριν το τέλος στο δεύτερο σκέλος. Ανάμεσά τους και ο εκπληκτικός Βασίλης Παντελεάκης, ο οποίος ήταν και πάλι ασυναγώνιστος στην εκκίνηση, ανεβαίνοντας στην 3η θέση ήδη από την πρώτη στροφή.

    Με φοβερή ευχέρεια στα φρένα, ο Έλληνας οδηγός έμεινε σταθερά στις μάχες του γκρουπ για την 1ηθέση, όταν κυμάτισε η κόκκινη σημαία και ο αγώνας διακόπηκε προσωρινά. Όταν ξεκίνησε και πάλι, ο Βασίλης ήταν για μια ακόμη φορά ανάμεσα στους πρώτους, αλλά εκ νέου υπήρξε διακοπή με μια δεύτερη κόκκινη σημαία.
    Δεν αποσυντονίστηκε και παρέμεινε συγκεντρωμένος και στην τρίτη έναρξη. Με άφθαστο πείσμα και δυναμικές προσπεράσεις, απέδειξε ότι δεν έχει τίποτα να φοβηθεί από τα μεγάλα ονόματα της κατηγορίας, που ορισμένα εξ αυτών δοκιμάζονται για να γίνουν μέλη της Ακαδημίας του Valentino Rossi!
    Μόνο στο τέλος ο νικητής του 2ουαγώνα έκανε διαφορά ενός δευτερολέπτου από τον δεύτερο, ενώ πίσω του έγιναν επικές μάχες με τον Βασίλη να τερματίζει τελικά 7ος, σε ένα γκρουπ που οι έξι πίσω από τον πρώτο είχαν μεταξύ τους διαφορά στα 9 δέκατα!

    Επιπλέον ο Βασίλης– παρ’ όλες τις μάχες που έδωσε και χωρίς ποτέ μέσα στον αγώνα να έχει «καθαρή» πίστα μπροστά του –  έκανε τον τρίτο ταχύτερο γύρο με διαφορά μόλις δυο δέκατα από τον καλύτερο χρόνο του αγώνα! Μάλιστα ήταν ταχύτερος ένα δέκατο από τον ταχύτερο γύρο του νικητή!
    Η συνολική παρουσία του Βασίλη Παντελεάκη, η ωριμότητα που επέδειξε και ο τρόπος που αντιμετώπισε τους πολύ πιο έμπειρους και μεγαλύτερους σε ηλικία αντιπάλους του, ενθουσίασε την ομάδα του. 
    Είναι χαρακτηριστικά, άλλωστε, τα λόγια του ιδιοκτήτη της ομάδας, του Alex Cassinari, ο οποίος μετά τον αγώνα έλεγε: «Είμαι πολύ χαρούμενος με την εικόνα του Βασίλη και στους δυο αγώνες. Για μένα, το γεγονός ότι μπορεί και στέκεται σαν ίσος απέναντι στους κορυφαίους οδηγούς της κατηγορίας, χωρίς να έχει στη διάθεσή του την υποστήριξη και τις υποδομές που έχουν αυτοί, λέει πάρα πολλά για τη δυναμική του Βασίλη. Του αξίζουν συγχαρητήρια!»

    Βασίλης Παντελεάκης #3
    «Ένοιωσα δυνατός και ανταγωνιστικός από την πρώτη στιγμή στην Magione, παρά το ότι δεν την είχα οδηγήσει παρά μόνο μια φορά στο παρελθόν. Στον πρώτο αγώνα πιστεύω ότι στάθηκα άτυχος. Με έβγαλαν εκτός πίστας για λίγο στην αρχή και οι πρώτοι, που δεν είχαν γρηγορότερο ρυθμό από εμένα, ξέφυγαν μπροστά. Στο δεύτερο αγώνα δεν είχα καθόλου άγχος. Ξεκίνησα με εμπιστοσύνη στις δυνάμεις μου, δεν είχα άγχος και όλα μου βγήκαν πιο εύκολα. Το διασκέδασα πολύ στιςμάχες με τους υπόλοιπους στο μπροστά γκρουπ. Η χαρά μου ήταν ακόμα μεγαλύτερη, όταν αντίκρισα την ομάδα και τους γονείς μου στο parcfermeνα πανηγυρίζουν! Θέλω για μια ακόμη φορά να ευχαριστήσω όλους τους Έλληνες που στέκονται στο πλευρό μου, την οικογένειά μου φυσικά, αλλά και τους χορηγούς μου για την υποστήριξή τους».


    Πηγή: motograndprix.gr

    Μοτοσικλέτα, μια φλόγα που αργοσβήνει


    Η νομοθεσία που διέπει την κυκλοφορία και κατοχή μιας μοτοσικλέτας αποτελεί τροχοπέδη στην είσοδο νέων αναβατών στο μαγικό χώρο του δικύκλου. Και όμως η πολιτεία κάνει ότι μπορεί ώστε να μην αλλάξει τίποτα!

    Θα μπορούσε κάποιος να ισχυριστεί ότι αποτελεί μέρος κάποιου άλυτου γρίφου, ο τρόπος με τον οποίο μεταχειρίζεται η πολιτεία την μοτοσικλέτα. Τα παραδείγματα είναι πολλά και μια απλή παρατήρηση στην νομοθεσία που τη διέπει , συγκριτικά πάντα με άλλα ιδιωτικά μέσα μεταφοράς,  δείχνει ότι υπάρχουν δύο μέτρα και δύο σταθμά.
     
    Σύμφωνα με τον ισχύοντα νόμο, με τη συμπλήρωση του 18ου έτους,  μπορείς πλέον να δώσεις εξετάσεις για την απόκτηση άδεια οδήγησης αυτοκινήτου ή μοτοσικλέτας. Ένα θέμα που έχουμε τονίσει είναι, ότι ενώ στο αυτοκίνητο δεν υπάρχει κάποιος περιορισμός σε κυβισμό και ιπποδύναμη, στη μοτοσικλέτα σύμφωνα με τις διατάξεις , σου επιτρέπεται να οδηγείς μέχρι 125 κυβικά εκατοστά. Θα πει κανείς ότι όλα γίνονται με γνώμονα την ασφάλεια και εν μέρει έχει δίκιο, όμως με ποια ακριβώς διαδικασία υπολογίζεται το επίπεδο επικινδυνότητας ανάμεσα σε μοτοσικλέτα και αυτοκίνητο;

    Ένας 18-χρονος μπορεί δυνητικά να αγοράσει αυτοκίνητο από την επομένη κιόλας μέρα ακόμα και αν έχει 300 ίππους, ενώ θα πρέπει να αρκεστεί σε ένα 125άρι μηχανάκι αν επιλέξει να αγοράσει μοτοσικλέτα. Μήπως όταν βρίσκεσαι σε αυτοκίνητο θεωρείσαι πιο ώριμος , την ώρα που στην μοτοσικλέτα είσαι λιγότερος σκεπτόμενος και περισσότερο επικίνδυνος;

    Ας το προχωρήσουμε όμως λίγο παρακάτω. Όπως λέει ο θυμόσοφος λαός, είναι να μην γίνει η αρχή. Αφορμή για το συγκεκριμένο σχόλιο είναι τα ηλεκτρικά πατίνια τα οποία ξεφυτρώνουν σαν μανιτάρια το τελευταίο διάστημα, σε πλατείες, δρόμους, μέχρι και σε κεντρικές λεωφόρους, είτε από εταιρίες που τα ενοικιάζουν έναντι αντιτίμου σε όσους θέλουν να διευκολυνθούν, είτε από ιδιώτες για ιδία χρήση που θέλουν να αποτάξουν από πάνω τους τον βραχνά τους κόστους των καυσίμων.
     
    Όχι  φυσικά δεν έχουμε κάτι προσωπικό με τα συμπαθέστατα αυτά μεταφορικά μέσα απλά η απουσία νομοθετικού πλαισίου τα καθιστά άκρως επικίνδυνα. Όμως και σε αυτή την περίπτωση  η πολιτεία αδιαφορεί κάνοντας τα στραβά μάτια. Μπορεί δηλαδή οποιοσδήποτε θελήσει, χωρίς καν να έχει πρότερη εμπειρία όχι μόνο σε μοτοσικλέτα ή πατίνι αλλά ίσως και σε ποδήλατο, να βρεθεί να οδηγεί , ελλείψει ποδηλατόδρομων, ανάμεσα σε μοτοσικλέτες και αυτοκίνητα στο δρόμο. Η τελική του ταχύτητα είναι 25 χλμ./ώρα, ενώ τα πιο δυνατά μπορούν να φτάσουν μέχρι τα 50 χλμ./ώρα. Και δεν απαιτείται δίπλωμα οδήγησης. Υπενθυμίζουμε ότι για 50άρι μηχανάκι θα χρειαστεί κάποιος άδεια από την τροχαία. Όλα αυτά, την ώρα που στην Ευρώπη υπάρχουν χώρες που σου επιτρέπουν να οδηγείς μοτοσικλέτα 125 κυβικών, αρκεί να έχεις δίπλωμα αυτοκινήτου.

    Έτσι, ο αριθμός των μοτοσικλετιστών συρρικνώνεται χρόνο με το χρόνο, και ο ηλικιακός μέσος όρος των αναβατών γερνάει. Το νομοθετικό πλαίσιο πρέπει να βελτιωθεί ώστε να δοθούν κίνητρα σε νέους αναβάτες και να σταματήσει ο κόσμος να απομακρύνεται από το χώρο της μοτοσικλέτας.
     
    Εσείς τι λέτε; Τι φταίει και τι πρέπει να αλλάξει; Γιατί δεν μπαίνουν οι νέοι στο χώρο της μοτοσικλέτας;


    Πηγή: mototriti

    Ducati: Teaser για το Streetfighter V4


    Ένα μυστηριώδες teaser video μας προετοιμάζει για την παρουσίαση του νέου Ducati Streetfighter V4… 



    Ένα νέο Ducati Streetfighter V4 θεωρείται πλέον… σιγουράκι και αυτή την φορά και η ίδια η Ducati, ρίχνει λάδι στην φωτιά που άναψε η ίδια. Πιο συγκεκριμένα, ένα σύντομο βίντεο, που μπορείτε να δείτε παραπάνω, παρουσιάζει μια πρώτη επαφή  με μια καινούργια μοτοσυκλέτα, «κλείνοντας» με μια ημερομηνία: 13 Ιουνίου.

    Την ημέρα εκείνη, θα γίνουν τα δοκιμαστικά ελαστικών μοτοσυκλετών στην περίφημη ανάβαση του Pikes Peak, στην οποία εδώ και καιρό γνωρίζουμε ότι η Ducati θα πάρει μέρος με μια νέα «κρυφή» μέχρι τώρα μοτοσυκλέτα.

    Φυσικά όλες οι πληροφορίες συγκλίνουν, στο ότι έχουμε επιτέλους να κάνουμε με την επίσημη αποκάλυψη του νέου Streetfighter V4. Το μοντέλο αναμένεται εδώ και πολύ καιρό, ενώ και ο ίδιος ο Claudio Domenicali, ο επικεφαλής της Ducati, έχει επιβεβαιώσει την έλευσή του. Στις 13 Ιουνίου λοιπόν, περιμένουμε την μεγάλη στιγμή. 

    Και με βάση αυτά που ξέρουμε μέχρι τώρα, το Ducati Streetfighter V4 (αν τελικά κρατήσει αυτό το όνομα), θα είναι ουσιαστικά μια «γυμνή» Panigale V4, με τον κινητήρα των 1.103 κ.εκ. σίγουρα επαναρυθμισμένο σε άλλη χαρτογράφηση ισχύος-ροπής και πιθανώς με ελαφρώς διαφορετικό εξοπλισμό. Όπως και να έχει όμως, μιλάμε για ένα μοντέλο που σίγουρα θα συγκινήσει και θα ανοίξει κύκλο μεγάλων υποσχέσεων στο θέμα «επιδόσεις». Περιμένουμε με αγωνία.




    Πηγή: mototriti

    Συνεργασία Energica-Dell Orto για μικρά ηλεκτρικά


    Οι δύο εταιρείες ανακοίνωσαν συνεργασία με σκοπό την ανάπτυξη μικρών ηλεκτροκινητήρων για τις μοτοσυκλέτες του μέλλοντος. Διαβάστε περισσότερα.

    Η Energica είναι η γνωστή Ιταλική εταιρεία, που ασχολείται με τις ηλεκτροκίνητες μοτοσυκλέτες εδώ και χρόνια, ενώ φέτος είναι και ο ενιαίος κατασκευαστής μοτοσυκλετών για τους αγώνες της MotoE. Η Dell Orto, με την σειρά της, αποτελεί εδώ και δεκαετίες, εταιρεία-κολοσσό στα εξαρτήματα τροφοδοσίας κινητήρων παράγοντας καρμπυρατέρ και συστήματα ψεκασμού. Όπως αναφέρουν τα ιταλικά μέσα, οι δύο μάρκες υπέγραψαν σύμφωνο συνεργασίας με στόχο την ανάπτυξη ηλεκτροκινητήρων για τις μοτοσυκλέτες που έρχονται.

    Πιο συγκεκριμένα, με την ηλεκτροκίνηση να μοιάζει πιο πιθανή από ποτέ πλέον, οι δύο εταιρείες θα αναπτύξουν και θα παράγουν, ηλεκτρικά μοτέρ μικρής και μεσαίας ισχύος. Τουτέστιν, μιλάμε για μοτέρ από 8-11 Kw (10-15 ίπποι) ως «μικρά» και ισχύος έως 30kW (41 ίπποι), ως «μεσαία» .

    Οι λόγοι μιας τέτοιας απόφασης είναι προφανής: Παρά τον αγώνα τεχνολογικής εξέλιξης, η μεγαλύτερη ζήτηση σε ηλεκτροκίνητα δίκυκλα αναμένεται να συμβεί στις μικρές και μεσαίες κατηγορίες. Αντίστοιχα, οι εταιρείες πρέπει να είναι έτοιμες να την αντιμετωπίσουν και να μην πέσουν στην «παγίδα» της τεχνολογικής υπεροχής, μένοντας τελικά χωρίς προσιτά ηλεκτροκίνητα δίκυκλα.

    Για την είδηση τοποθετήθηκε ο Davide Dell Orto, επικεφαλής της Dell Orto: «Μέσα από αυτή την πρόκληση η Dell Orto συνεχίζει να καινοτομεί, όχι μόνο στον τομέα των κινητήρων εσωτερικής καύσης, αλλά και στο πεδίο της βιώσιμης αστικής κινητικότητας, που σκεφτόμαστε ότι θα είναι ένας από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους τομείς της ηλεκτροκίνησης στο μέλλον». Παρόμοια σχολίασε η Livia Cervolini, επικεφαλής της Energica: «Χάρη στην διεθνώς αναγνωρισμένη τεχνογνωσία μας, η Energica στοχεύει στην ανάπτυξη αυτού του τομέα προς έναν τομέα μεγάλου όγκου και υψηλής ανάπτυξης παγκοσμίως. Οι ομάδες μας δουλεύουν ήδη σε νέες λύσεις για την ικανοποίηση νέων αναγκών της αγοράς»


    Πηγή: mototriti
    Scroll to Top