• Latest News

    motoGP: Δειτε ολους τους αγωνες live



    Οί ώρες που διεξάγονται οι αγώνες αλλάζουν ανάλογα με την χώρα. Η πιο συνηθισμένη ώρα ειναι 15:00 το μεσημέρι (όσον αφορά τους αγώνες στην Ευρώπη).
    Μπορείτε να συμβουλεύεστε τις ώρες από το http://www.motograndprix.gr/ ή το http://www.motogp.com/en

    Εμείς θα προσπαθήσουμε να μεταδώσουμε μέσα από αξιόλογες πηγές για να παρακολουθήσετε όλους τους αγώνες άνετα και ευχάριστα, όσο βέβαια είναι αυτό εφικτό (το streaming δεν εξαρτάται από εμάς, αλλά από την σύνδεση, την ταχύτητα, κλπ.). . .

    ΠΡΟΣΟΧΗ: Η αναμετάδοση ξεκινάει αρκετές φορές πριν την αναγραφόμενη ώρα. Τις περισσότερες φορές όμως παίζει συνεχώς οπότε μπορείτε να παρακολουθήσετε και τους αγώνες του moto3 και moto2
    Σε περίπτωση που δεν παίζει, ίσως χρειαστεί να κάνετε ανανέωση στην ιστοσελίδα ή επιλέξτε κάποιο άλλο site.

    - για όσους ενδιαφέρονται, στα ίδια links από νωρίς ξεκινάει και το moto3 moto2
     ***Οι σύνδεσμοι που θα μπορείτε να βλέπετε τους αγώνες θα ανεβαίνουν λίγες ώρες πριν την έναρξη

    18ος Αγώνας - Μαλαισία (12/11/23)

    Δείτε τα Προκριματικά και τον Αγώνα  online  ΕΔΩ 
       ή στα παρακάτω sites:

    Live Stream


    ***_______________________________***



    . . . _________________ . . .

    AC Racing και Βασίλης Παντελεάκης Ο Έλληνας οδηγός στην Πρωταθλήτρια ομάδα!



    Με δυναμικό τρόπο ξεκινά το 2019 για τον Βασίλη Παντελεάκη, τον Έλληνα οδηγό Αγώνων και Πρωταθλητή στην κατηγορία MiniGP Ελλάδας.

    Φέτος, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά θα αγωνίζεται στην κορυφαία κατηγορία Mini GP50 του Ιταλικού Πρωταθλήματος CIV Junior.

    Αυτή τη φορά όμως θα κάνει ένα σημαντικό βήμα στην καριέρα του και συγχρόνως, ανοίγεται μπροστά του μια καινούργια, μεγάλη πρόκληση.

    Η Πρωταθλήτρια ομάδα της κατηγορίας Mini GP50, η AC Racing, τον παρακολουθούσε όλη την περσινή σεζόν και φρόντισε από φέτος να τον εντάξει στο δυναμικό της.

    Μέσα σε ένα άρτια επαγγελματικό περιβάλλον, ο Βασίλης θα έχει ό,τι χρειάζεται για να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις αυτής της κορυφαίας κατηγορίας.

    Η AC Racing έκανε την παρουσίασή της στις 03 Μαρτίου, στα πρότυπα των επαγγελματικών ομάδων που συμμετέχουν σε Παγκόσμια Πρωταθλήματα όπως το MotoGP ή τα SBK.

    Ο Βασίλης έδωσε, φυσικά, το παρών, έχοντας μια πρώτης τάξης ευκαιρία να γνωρίσει ακόμα καλύτερα τη νέα του ομάδα.

    Ο νεαρός Έλληνας αναβάτης προτιμά να κρατά χαμηλούς τόνους, δείχνοντας ωστόσο ότι γνωρίζει πολύ καλά σε ποια ομάδα βρίσκεται και τι περιμένουν από αυτόν.

    «Είναι η πρώτη φορά στην καριέρα μου που συμμετέχω σε μια τόσο οργανωμένη παρουσίαση ομάδας και δεν κρύβω ότι ενθουσιάστηκα».

    «Όλοι είναι πολύ φιλικοί και με έκαναν να νοιώσω αμέσως άνετα, κάτι που φυσικά με έκανε ακόμα πιο χαρούμενο».

    «Ξέρω ότι βρίσκομαι στην πιο δυνατή ομάδα της κατηγορίας και θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό για να δικαιώσω τους ανθρώπους της ομάδας για την εμπιστοσύνη τους στο πρόσωπό μου».
    Όλοι οι οδηγοί της ομάδας (σε 3 διαφορετικές κατηγορίες) μαζί.
    Όλοι οι οδηγοί της ομάδας (σε 3 διαφορετικές κατηγορίες) μαζί.
    Το επόμενο – σημαντικό – ραντεβού του Βασίλη Παντελεάκη είναι στις 23 και 24 Μαρτίου, στην πίστα της Μόντενα, όπου και θα γίνει το πρώτο επίσημο τεστ της χρονιάς.
    Ο Βασίλης Παντελεάκης με τους γονείς του.
    Ο Βασίλης Παντελεάκης με τους γονείς του.

    Πηγή: motograndprix.gr

    «Βόμβα» Domenicali για scooter από την Ducati!



    Τι αποκάλυψε ο επικεφαλής της Ducati για την έλευση ενός νέου mega scooter από την Μπολόνια; Διαβάστε εδώ!

    Ο Claudio Domenicali είναι ένας άνθρωπος που μπορεί να ανάψει «φωτιές» σε απόχρωση κόκκινη όπως τα Ducati, όταν προβαίνει σε δηλώσεις. Ο «ισχυρός άνδρας» της Ducati δηλώνει κατά παντός επιστητού και αυτή την φορά, μιλώντας σε μέσα ενημέρωσης του εξωτερκού, επιβεβαίωσε θα λέγαμε την έλευση, ενός ακόμα V4 μοντέλου, αλλά και maxi scooter!

    Ναι, καλά διαβάσατε.  Ο Claudio Domenicali δέχθηκε ερώτηση από δημοσιογράφο, σχετικά με την πιθανότητα παρουσίασης νέου Mega Scooter από την Ducati και όπως αναφέρουν οι ξένοι συνάδελφοί μας, «δεν μπόρεσε να συγκρατήσει το χαμόγελό του»! Πιο συγκεκριμένα, ο Domenicali ερωτήθηκε «πως και μια ιταλική εταιρεία, από την χώρα που γέννησε τα scooters και έχει την μεγαλύτερη αγορά scooters στον κόσμο, δεν έχει παρουσιάσει ένα scooter ακόμα». Η απάντηση που έδωσε ήταν η εξής: «Είναι ένα άκρως απόρρητο σχέδιο!»



    Τι σας λέει εσάς, αυτή η φράση; Εμάς, μας λέει μια φορά ότι στην Ducati σκέφτονται ήδη, την πιθανότητα για νέο scooter, και φυσικά στην κατηγορία των Mega μοντέλων. Και αυτό είναι λογικό: Μπορεί η μετάβαση σε ένα τέτοιο μοντέλο να δυσαρεστήσει κάποιους φανατικούς Ducatisti, όμως είναι μια κίνηση λογική από άποψης εμπορικότητας. Ας μην ξεχάσουμε, ότι πολλοί αντιμετώπισαν την Panigale V4 με σκεπτικισμό, όμως 1 χρόνο μετά την παρουσίασή της, η νέα μοτοσυκλέτα τυχγάνει παγκόσμιου σεβασμού.

    Ο Domenicali ερωτήθηκε στην ίδια συνέντευξη, σχετικά με νέο V4 Streetfighter από την Ducati. Οι φήμες για αυτό το μοντέλο έχουν ξεκινήσει, από την αινιγματική δήλωση συμμετοχής της εταιρείας στο Pikes Peak. Όταν λοιπόν ο Domenicali δέχθηκε την αντίστοιχη ερώτηση, μαζί με την υπογράμμιση του δημοσιογράφου ότι «οι αναβάτες ζητούν ένα V4 Streetfighter», απάντησε: «Τότε, θα έρθει όσο πιο σύντομα γίνεται»! Ετοιμαστείτε για… αποκαλύψεις!

    Αλήθεια, πως θα μπορούσε να είναι ένα mega scooter από την Ducati; Θα χρησιμοποιούσε κάποιον «λογικό» για την κατηγορία κινητήρα, όπως π.χ. έναν μονοκύλινδρο ή δικύλινδρο μεσαίου κυβισμού; Ή μήπως θα βλέπαμε μια ακόμα χρήση για τον γνωστό Testastretta, σε ένα mega scooter που θα διαστρέβλωνε την λογική και τα όρια της κατηγορίας στοχεύοντας στην κορυφή; Μένει μόνο να δούμε αν ο κύριος Claudio, «τηρήσει» τα όσα είπε.


    Πηγή: mototriti

    MV Agusta 800RR: Βραβεύτηκε και στην Ινδία



    Ένα ακόμη βραβείο για τον σχεδιασμό της απέσπασε η Dragster 800RR της MV Agusta, στην πιο ραγδαία αναπτυσσόμενη αγορά του κόσμου. Δείτε περισσότερα…

    Η αγορά μοτοσυκλέτας της Ινδίας μεταμορφώνεται τα τελευταία χρόνια και premium μάρκες, όπως η MV Agusta κάνουν αισθητή την παρουσία τους πλέον. Μια τιμητική διάκριση για –τι άλλο- τον σχεδιασμό της, κέρδισε η Dragster RR στην χώρα.

    Πιο συγκεκριμένα, πρόκειται για τον τίτλο «Design of the year 2019» των βραβείων Bike India Awards, τα οποία επιβραβεύουν τις μοτοσυκλέτες που παρουσιάζονται στην αγορά τους, την προηγούμενη χρονιά.

    Για την επιτυχία προέβη σε δηλώσεις ο Timur Sardarov, επικεφαλής της MV Agusta Ινδίας, λέγοντας:
    «Η αναγνώριση αυτή από μια τόσο σημαντική κριτική φωνή, μας τιμά. Η Ινδία είναι μια αγορά με αυξανόμενη σημαντικότητα στον τομέα της premium μοτοσυκλέτας. Το βραβείο είναι επίσης μια αναγνώριση του ιταλικού στυλ, του πάθους και του αγωνιστικού DNA. H Brutale είναι ήδη ένα κόσμημα για την Ινδία και περιμένουμε με αυτή τη βράβευση, να ενδυναμώσουμε κι άλλο την φήμη μας στην Ινδία και διεθνώς»


    Πηγή: mototriti

    Rossi: Το πιο «σφιχτό» πρωτάθλημα ever!


    Πρόβλεψη για την δυσκολότερη αγωνιστική σεζόν όλων των εποχών για τα Moto GP, κάνει ο ζωντανός θρύλος του αθλήματος, Rossi. Δείτε τι λέει…

    Η 18η σεζόν MotoGP πιθανότατα να είναι και η πιο δύσκολη για όλους, στην ιστορία του αθλήματος. Τάδε έφη Valentino Rossi, ο οποίος προέβη σε δηλώσεις ενόψει της έναρξης των αγώνων, στο Κατάρ.  Ο Ιταλός θρύλος αναφέρει ότι «πάνω από 7 αναβάτες, 4 διαφορετικές μοτοσυκλέτες» είναι σε θέση να διεκδικήσουν τον τίτλο.

    Ο «Γιατρός» δηλώνει συγκεκριμένα: «Στα χαρτά, δεν νομίζω ότι έχει υπάρξει ξανά τόσο ισορροπημένο πρωτάθλημα. 7 ή 8 αναβάτες και πιθανόν 3 ή 4 διαφορετικές μοτοσυκλέτες μπορούν να παλέψουν για τον τίτλο»

    «Όλοι οι εργοστασιακοί αναβάτες είμαστε πραγματικά δυνατοί. Οι δύο Ducati πάνε πολύ καλά, στην Honda είναι λίγο πίσω, αλλά σίγουρα θα φτάσουν εκεί που πρέπει. Εμείς στην Yamaha είμαστε αρκετά καλά, και επίσης στην Suzuki, ειδικά ο Rins. Μετά δεν πρέπει να ξεχνάμε τον Quartararo, τον Bagnaia, τον Crutchlow, τον Morbidelli, που ήταν πολύ δυνατοί στις δοκιμές. Ήδη ειμαστε 10!»

    Με την άποψη του Rossi συμφωνεί και ο Andrea Dovizioso, ο οποίος δήλωσε αντίστοιχα: «Έχω δει πολλούς ανταγωνιστικούς αναβάτες. Όλες οι 4 κορυφαίες μοτοσυκλέτες είναι δυνατές και πολύ κοντά μεταξύ τους, με διαφορετικά χαρακτηριστικά. Μπορεί να δούμε πολλούς διαφορετικούς αναβάτες να μάχονται για την νίκη, μια πολύ πιο ανταγωνιστική σεζόν σε σχέση με τις πρόσφατες.»


    Πηγή: mototriti

    Quadro E-Qooder: Ηλεκτρικό τετράτροχο


    Εμφανίστηκε και στην έκθεση της Γενεύης, ως μια «άλλη» πρόταση αυτοκίνησης.

    Η Quadro πραγματοποίησε τα σχέδιά της και παρουσίασε στο σαλόνι της Γενεύης, το E-Qooder. Πρόκειται για την ηλεκτροκίνητη υλοποίηση του γνωστού τετράτροχου Qooder, το οποίο απευθύνεται σοβαρά και σε οδηγούς αυτοκινήτου.



    Το E-Qooder φέρει ηλεκτρικά συστήματα, τα οποία έχουν αναπτυχθεί σε συνεργασία με την Zero Motorcycles από την Αμερική. Καρδιά του μοντέλου, ο Brushless ηλεκτροκινητήρας που έχει κορυφαία ισχύ 61 ίππων και δυνατότητα συνεχόμενης απόδοσης 28,6 ίππων. Η ροπή του ηλεκτροκινητήρα ανέρχεται στα 11,0 kgm και με αυτά τα χαρακτηριστικά, η Quadro κάνει λόγο για επιδόσεις, συγκρίσιμες με αυτές των scooters 650 κυβικών.



    Οι μπαταρίες του μοντέλου έχουν χωρητικότητα 10,8 kWh, ενώ θα γίνει διαθέσιμη και μια έκδοση με 7,4 kWh. Η εταιρεία υπόσχεται μια πλήρη επαναφόρτιση που θα γίνεται σε λιγότερο από 6 ώρες και αυτονομία της τάξης των 150 χιλιομέτρων. Ο αναβάτης θα έχει στην διάθεσή του 2 τρόπους λειτουργίας του μοτέρ: Eco (οικονομική) και Sport για πιο δυναμική οδήγηση, ενώ θα μπορεί να προσθέσει μια ακόμη, προσωπική ρύθμιση, μέσα από το smartphone του.

    Μέσα από το κινητό του τηλέφωνο, ο αναβάτης θα έχει επίσης πρόσβαση σε πληροφορίες πλοήγησης και ενημέρωσης για τα σημεία στα οποία υπάρχει σταθμός επαναφόρτισης. Φυσικά, το όχημα κατά τα άλλα εξοπλίζεται με το σύστημα ελέγχου κλίσης HTS της Quadro, με υδραυλικά ελεγχόμενες αναρτήσεις και ύπαρξη διαφορικού πίσω (Dual Rear Traction). To μοντέλο αναμένεται να γίνει διαθέσιμο στην Ευρώπη προς το τέλος του έτους, ενώ πληροφορίες για την τιμολόγησή του αναμένονται.


    Πηγή: mototriti

    Harley-Davidson Electra Glide Standard. ΙΔΟΥ Η ΤΙΜΗ ΤΗΣ


    Και επίσημα στην χώρα μας έρχεται η Harley-Davidson Electra Glide Standard. Δείτε εδώ πόσο θα κοστίζει και όλα όσα θέλετε να ξέρετε.

    Λίγες ώρες μετά την παρουσίαση μας, στο νέο μοντέλο της Harley-Davidson, Electra Glide Standard, η ίδια η εταιρεία μας απέστειλε το κατάλληλο δελτίο με τις πληροφορίες για την μοτοσυκλέτα, αλλά και μας ενημέρωσε για την τιμή της στην χώρα μας.

    Η Electra Glide Standard λοιπόν, θα μπορεί να γίνει δική σας στην ειδική τιμή των 27.990 ευρώ.



    Διαβάστε παρακάτω και το πλήρες περιεχόμενο του δελτίου τύπου της Harley-Davidson για την νέα τουριστική μοτοσυκλέτα.

    «Εφοδιασμένη με το μυώδη κινητήρα Milwaukee-Eight 107, η νέα Electra Glide Standard είναι η νέα προσθήκη στη γκάμα μοτοσυκλετών της Harley-Davidson. Ένας αυθεντικός εκπρόσωπος της ταξιδιωτικής εμπειρίας Harley-Davidson, εμπνευσμένη από την ασύγκριτη παράδοση του ονόματος Electra Glide, παρέχει τη θεμελιώδη ταξιδιωτική εμπειρία της Grand American Touring, σχολής της Harley-Davidson. Η Electra Glide Standard αναμένεται στην ελληνική αγορά μέσα στο 2019.

    Για να προσφέρει τη μοναδική εμπειρία των λιτών touring μοτοσυκλετών χωρίς συμβιβασμούς στην οδήγηση, η Electra Glide Standard διαθέτει στον βασικό της εξοπλισμό, όλες τις νέες τεχνολογίες ελέγχου και ασφάλειας που περιλαμβάνονται στη σειρά Touring της  Harley-Davidson, όπως είναι το ηλεκτρονικό cruise control, τα ρυθμιζόμενα με το χέρι πίσω αμορτισέρ τεχνολογίας emulsion, το πιρούνι των 49 χιλ με διπλή κεκλιμένη βαλβίδα, τα συνδεδεμένα φρένα Reflex της Brembo και το σύστημα ABS. Η απουσία του συστήματος infotainment τονίζει τη λιτή σχεδίαση της μοτοσυκλέτας και επιτρέπει στον αναβάτη, να επικεντρώνει την προσοχή του στο δρόμο.



    Στην Electra Glide Standard, ο κινητήρας Milwaukee Eight παρέχει την απόδοση και τα πλεονεκτήματα που περιμένουν οι αναβάτες από όλο τον κόσμο. Καλύπτει απόλυτα τις προσδοκίες τους, με γρήγορη απόκριση στο γκάζι και άφθονη ισχύ για εύκολες προσπεράσεις, καθώς και τον θρυλικό big twin ήχο της Harley-Davidson.»


    Πηγή: mototriti

    Γιατί εξαφανίστηκε η μανιβέλα;


    Ένας απλός και αξιόπιστος τρόπος εκκίνησης, που όμως σήμερα βρίσκεται σε όλο και λιγότερα δίκυκλα. Για ποιο λόγο συμβαίνει αυτό; Εσείς θέλετε μανιβέλα στο δίκυκλό σας;

    Η γνωστή σε όλους μας μανιβέλα, έχει διαχρονικά συνδεθεί με την εκκίνηση μιας μοτοσυκλέτας. Τόσο ισχυρή είναι μάλιστα η σύνδεση σε πολλές περιπτώσεις, που  θεωρείται αδιανόητο για κάποια συγκεκριμένα μοντέλα και δίκυκλα, να μην εκκινούν αποκλειστικά και μόνο με την μανιβέλα! Εδώ και πολλά χρόνια όμως, ο μηχανικός ποδομοχλός εκκίνησης  εξοστρακίζεται δραστικά από τα καινούργια μοντέλα. Γιατί συμβαίνει αυτό; Και επίσης, γιατί αγαπάμε τόσο την μανιβέλα ακόμη; Ας δούμε…

    Γιατί πολλοί αναβάτες θέλουν ακόμη τη μανιβέλα; 
    Παλαιότερα, φυσικά, δεν υπήρχε άλλος τρόπος εκκίνησης μιας μοτοσυκλέτας πέρα από την μανιβέλα. Αυτό δεν αφορούσε μόνο τα μικρά δίκυκλα, αλλά και τις μεγάλες μοτοσυκλέτες των 4 κυλίνδρων και των πολλών κυβικών, τα τρομερά δικύλινδρα thumpers, πρακτικά τα πάντα. Οι πρώτες ηλεκτρικές μίζες για μοτοσυκλέτα εμφανίστηκαν στις αρχές της δεκαετίας του 1970. Αν και η διευκόλυνση που προσέφεραν ήταν σημαντική, πολλοί αναβάτες απλά δεν θέλουν να αλλάξουν με τίποτα, την ύπαρξη μιας μανιβέλας: Θεωρούν, ότι καθώς είναι αποκλειστικά μηχανικό μέσο, η μανιβέλα έχει σημαντική αξιοπιστία και μπορεί να εξασφαλίσει εκκίνηση «οπουδήποτε και οπωσδήποτε». Μάλιστα, ειδικά στα μικρότερα δίκυκλα καθημερινής χρήσης (ή τους «εργάτες», όπως πολλοί τα λένε), στα οποία τα ηλεκτρικά συστήματα δεν ήταν πάντα τα καλύτερα δυνατά, η μανιβέλα εξασφάλιζε την σιγουριά της εκκίνησης και την αποφυγή της ακινητοποίησης οχήματος και αναβάτη, σε μια πολύ «απασχολημένη» ημέρα. Όμως οι μανιβέλες έχουν και τα όριά τους και αυτό, έγινε πολύ νωρίς αισθητό.

    Ποτέ η χρήση της μανιβέλας δεν ήταν «παιχνιδάκι»
    Με την εξέλιξη των κινητήρων, η μανιβέλα φανέρωσε εύκολα τα όριά της. Εδώ δεν μιλάμε για μικρούς, μονοκύλινδρους κινητήρες που  παίρνουν μπροστά «για πλάκα» με μισή μανιβελιά. Μιλάμε για τετρακύλινδρους, δικύλινδρους σε V ή ακόμα χειρότερα, κτηνώδεις «μονοκύλινδρους» που είχαν πολύ μεγάλη συμπίεση. Τέτοιοι κινητήρες απαιτούσαν μεγάλη δύναμη και σωστή τεχνική από τον αναβάτη, ενώ ποιος δεν θυμάται τις γνωστές «ανάποδες» που έχουν σπάσει, στην κυριολεξία, πόδια; Για τους σκληροπυρηνικούς και πουρίστες, η «τελετουργία» της εκκίνησης με μανιβέλα ήταν μέρος της απόλαυσης. Για τους περισσότερους αναβάτες, όμως, δεν ήταν ούτε αστείο, ούτε απολαυστικό. Η ασύγκριτη ευκολία της εκκίνησης με ένα κουμπί μόνο, που προσέφερε η μίζα, οδήγησε σε μια καθολική επικράτηση του συστήματος. Οι μανιβέλες παραμένουν ακόμη σε κάποια μικρότερα μοντέλα, όμως είναι φανερό ότι σύντομα θα εκλείψουν εντελώς.



    Γιατί όμως να μην έχω μανιβέλα; 
    Είναι ένα ερώτημα που, όπως πολλά άλλα, δεν απαντάται «κατά μονάς»: Οι εταιρείες παρακολουθούν μαζικά, τις τάσεις της αγοράς και ανταποκρίνονται ανάλογα. Είναι απλό: Ελάχιστοι επιθυμούν να εκκινούν το όχημά τους με μανιβέλα πλέον. Ακόμα, τα ηλεκτρικά συστήματα των δικύκλων έγιναν πολύ πιο αξιόπιστα, στο πέρασμα των ετών και η πιθανότητα βλάβης στην μίζα ή «θανάτου» της μπαταρίας έχει μειωθεί κατά πολύ. Η μαζική διάδοση των ηλεκτρικών συστημάτων, έφεραν επίσης μείωση του κόστους τους –παλιότερα, ήταν πανάκριβο να αποκτήσεις μια μοτοσυκλέτα με μίζα, σήμερα είναι κοινή λογική. Όλοι αυτοί οι λόγοι, καθιστούν την μανιβέλα μια ιστορική λεπτομέρεια, την οποία σταδιακά θα αποχαιρετίσουμε!


    Πηγή: mototriti

    Τελευταίες στιγμές χαλάρωσης Τι ντύθηκαν Rossi-Francesca;


    Η αγάπη του Valentino Rossi για το ποδόσφαιρο και ειδικότερα για την Ιταλική ομάδα, την Ίντερ, είναι γνωστή.

    Ο Ιταλός θρύλος του MotoGP φρόντισε, όμως, να μας το θυμίσει λίγες ημέρες πριν την έναρξη της νέας σεζόν του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος.

    Ο Vale, μαζί με την αγαπημένη του Francesca Sofia Novello, εκμεταλλεύτηκαν τις τελευταίες στιγμές χαλάρωσης, πριν την έναρξη της σεζόν και αποφάσισαν να ντυθούν σαν Icardi και Wanda.

    Πρόκειται για τον Αργεντινό σούπερ-σταρ επιθετικό της Ίντερ και τη γυναίκα-μάνατζέρ του, που έχουν αναστατώσει τους φίλους της Ιταλικής ομάδας.

    Κυρίως η Wanda Nara, που – όπως γράφουν οι Ιταλοί – κάνει ό,τι θέλει το σύζυγό της, με αποτέλεσμα να υπάρχει ρήξη στις σχέσεις παίκτη και ομάδας.

    Αφορμή στάθηκε η αφαίρεση του περιβραχιόνιου του αρχηγού από τον Icardi, κάτι για το οποίο διαμαρτυρήθηκε έντονα ο Αργεντινός.

    Τη φωτογραφία των Vale-Francesca δημοσίευσε στο Instagram η κοπέλα του Vale.


    Πηγή: motograndprix.gr

    Tο Super Cub VF185 της SYM. Ήρθε στην Ελλάδα


    SYM VF185 - O Αρχηγός είναι εδώ!
     
    To δυνατότερο “Εργοστασιακό” supercub ήρθε!
    Η SYM υπερήφανη παρουσιάζει το πρώτο Euro4 super cub στην Ευρώπη.
    Το δυνατότερο “παπί”, μετά από 1 χρόνο κυκλοφορίας στην παγκόσμια αγορά, έρχεται στη χώρα μας, με τις αυστηρές προδιαγραφές εκπομπών ρύπων και ασφαλείας Euro4, χωρίς αυτές να επηρεάζουν τις επιδόσεις του VF185, οι οποίες το κατατάσσουν αρχηγό της κατηγορίας.

    Κορυφαίο από κάθε άποψη, το VF έρχεται για να αναγεννήσει την αγορά των παπιών επιδόσεων στη χώρα μας, ορίζοντας τη νέα τάξη πραγμάτων. Μία αγορά που δήλωνε απούσα τα τελευταία χρόνια λόγω του σκοπέλους των αυστηρών προδιαγραφών που επιβάλλει η Ευρωπαϊκή Ένωση και τον ενδοιασμό των εργοστασίων, να επενδύσουν στη συμμόρφωση των οχημάτων τους στις προδιαγραφές αυτές, λόγω της περιορισμένης αγοράς.
      
    Κινητήρας Κορυφαίων Επιδόσεων
      
    Σε ένα super cub, ο πιο σημαντικός παράγοντας, είναι οι υψηλές επιδόσεις. Και αυτό ακριβώς προσφέρει το νέο παπί της SYM. Ξεπερνά τον άμεσο ανταγωνισμό των 150 κυβικών εκατοστών που υπάρχει διεθνώς στα υπέρ-παπιά. 

    Παρουσιάζοντας το μεγαλύτερο και δυνατότερο παπί, τo VF185 είναι εξοπλισμένο με κινητήρα:

    · Κάθετα τοποθετημένο, 183cc
    · Διαστάσεων κυλίνδρου 63.5mm x 57.8mm
    · 4-βάλβιδο
    · Υγρόψυκτο
    · Με μέγιστη ροπή 16.4 Nm στις 7000 rpm
    · Ιπποδύναμη που αγγίζει τα 18PS στις 8500 rpm, να αποδίδεται πραγματικά στον δρόμο, με μετρήσεις που έκανε έγκυρο περιοδικό ειδικού τύπου.
    Η τροφοδοσία του γίνεται μέσω συστήματος ηλεκτρονικού ψεκασμού (EFI).
    Το σασμάν είναι 6 ταχυτήτων ( 1-Ν-2-3-4-5-6) με συμπλέκτη.
    Η κατανάλωση σύμφωνα με τις προδιαγραφές Euro4 είναι μόλις 2.2 l / 100 km.
    H αυτονομία του με οικονομική οδήγηση,  σε συνδυασμό με το μεγάλο δοχείο καυσίμου 6 λίτρων, μπορεί να φτάσει τα 270χλμ!

    Sport Εμφάνιση
    Μπορεί το VF185 να επιτυγχάνει υψηλές επιδόσεις μικρής μοτοσικλέτας, όμως η εμφάνιση, οι διαστάσεις του και το στήσιμό του, παραπέμπουν ξεκάθαρα σε ένα παπί sport εμφάνισης.
    Με μεταξόνιο 1299mm και μόλις 130kg (γεμάτο), το VF185 προσφέρει κορυφαία ευελιξία και ακρίβεια στις αστικές μετακινήσεις. Αισθητικά, το υπερ-παπί της SYM χαρακτηρίζεται από δυναμικές γραμμές.

    Αιχμηρή η σχεδίαση της ποδιάς φέρει επάνω στο εμπρός τμήμα της 2 ενιαία LED DRL φώτα, που συγκλίνουν στο κάτω τμήμα της σαν φρύδια. Στο εσωτερικό της ποδιάς επικρατούν οι έντονες γωνίες αφήνοντας αρκετό χώρο για τα πόδια.

    Η sport εμφάνιση συνεχίζει και στο πίσω τμήμα του VF185, που ανασηκώνεται επιθετικά, καταλήγοντας σε μία αεροδυναμική αεροτομή, που διαδραματίζει και ρόλο χειρολαβών συνεπιβάτη.

    Το πίσω κομψό, εξαγωνικό φωτιστικό σώμα είναι τύπου LED, που χάρη στα 24 LED φώτα, συνεισφέρει στην ασφάλεια του οχήματος.


    Τα φώτα αλλαγής κατεύθυνσης/φλας είναι και αυτά τύπου LED. Η σέλα, 2 επιπέδων, με αντιολισθητική επένδυση και χαρακτηριστική κόκκινη ραφή, προσφέρει άνεση και εργονομία σε αναβάτη και συνεπιβάτη, συμβάλλοντας στην ασφάλεια κατά την οδήγηση.

    Κάτω από τη σέλα, υπάρχουν έξυπνες θήκες για τα έγραφα και τα εργαλεία του οχήματος. Ο μεγάλος και πολυγωνικός πίνακας οργάνων, διαθέτει αναλογικό στροφόμετρο και μία ψηφιακή οθόνη με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για τον αναβάτη. 

    Επιπλέον, ο κεντρικός μαγνητικός πολυδιακόπτης αυξάνει τα επίπεδα ασφάλειας από πιθανή κλοπή. 

    Μοναδική Ασφάλεια και Στιβαρότητα 
    Η στιβαρότητα και η πολύ καλή αίσθηση που προσφέρει κατά την πέδηση το VF185, παραπέμπουν σε επιδόσεις μεγαλύτερης μοτοσυκλέτας, κερδίζοντας αμέσως τον οδηγό.

    Οι δίσκοι τύπου μαργαρίτα, διαμέτρου 250mm εμπρός και 200mm πίσω, σε συνδυασμό με το ABS, παρέχουν τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια και αποτελεσματικότητα. 

    Το σύστημα αναρτήσεων περιλαμβάνει, τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 30mm με διαδρομή 80mm και πίσω ανάρτηση monoshock διαδρομής 30mm, αποσβένοντας υποδειγματικά τους κραδασμούς του οδοστρώματος.

    Τα TUBELESS ελαστικά και οι τροχοί διαστάσεων 90/80-17 εμπρός και 120/70-17 πίσω, μεγιστοποιούν την ασφάλεια και την άνεση. 

    Το πλαίσιο, σωληνωτό δικτύωμα με ενισχύσεις, σε συνδυασμό με το ενισχυμένο ψαλίδι, προσφέρουν πρόσθετη ακαμψία και εξαιρετική ακρίβεια στην οδήγηση. 

    Εκδόσεις Το VF185 κυκλοφορεί σε 4 χρωματισμούς. Κυριαρχεί το μαύρο στοιχείο, με την εικόνα του να συμπληρώνεται από τη διαφοροποίηση στα σημεία α) της μάσκας του φαναριού, β) του εμπρός τμήματος της ποδιάς που προβάλει σε σχήμα “V” πάνω από τα LED DRL φώτα και γ) της αεροτομής. 

    •  - MAT BLACK – RED
    •  - MAT BLACK – GOLD
    •  - BLACK – MAT BLUE
    •  - BLACK – WHITE PEARL
      
    Οι προδιαγραφές του VF, δεν είναι έκπληξη. Ήταν ο στόχος της SYM, να κυριαρχήσει και στην αγορά του παπιού. Η έκπληξη που προαναγγέλλει την επικράτηση στην αγορά, είναι η εκπληκτική τιμή των 2.695€

    Το super παπί, διατίθεται στην τιμή ενός απλού παπιού και η έως τώρα ανταπόκριση και υποδοχή του κοινού είναι συναρπαστική, αλλά για όσους γνωρίζουν…όχι αναπάντεχη.
     
    VF185 Τεχνικά Χαρακτηριστικά
    ΤΥΠΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΥΓΡΟΨΥΚΤΟΣ, 4Τ, 4V, ΜΟΝΟΚΥΛΙΝΔΡΟΣ
    ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ63.5mm x 57.8mm
    ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ183cc
    ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ11.1:1
    ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ18 PS / 8500 rpm
    ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ16.4 Nm / 7000 rpm
    ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑE.F.I
    ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ2.2 l/100km (Euro4)
    ΚΙΒΩΤΙΟ6 ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ( 1-Ν-2-3-4-5-6)
    ΕΚΚΙΝΗΣΗΜΙΖΑ
    ΜΗΚΟΣ x ΠΛΑΤΟΣ x ΥΨΟΣ1960mm x 720mm x 1115mm
    ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΡΟΧΩΝ1299 mm
    ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ790 mm
    ΧΩΡΗΤΙΚ. ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ6.2 L
    ΒΑΡΟΣ (ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ)129 kg
    ΤΥΠΟΣ ΠΛΑΙΣΙΟΥΔΙΠΛΟ ΑΤΣΑΛΙΝΟ ΣΩΛΗΝΩΤΟ
    ΖΑΝΤΕΣΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ
    ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΤΡΟΧΟΣ90/80 -17 M/C (TUBELESS)
    ΟΠΙΣΘΙOΣ ΤΡΟΧΟΣ120/70 -17 M/C (TUBELESS)
    ΕΜΠΡΟΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ (ΔΙΑΔΡΟΜΗ /ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ)ΤΗΛΕΣΚΟΠΙΚΟ ΠΙΡΟΥΝΙ (80mm/ 30mm)
    ΟΠΙΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ (ΔΙΑΔΡΟΜΗ)MONOSHOCK (30mm)
    ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΦΡΕΝΟΔΙΣΚΟΣ 250 mm + ABS
    ΟΠΙΣΘΙO ΦΡΕΝΟΔΙΣΚΟΣ 200 mm
    ΦΩΤΑ ΕΜΠΡΟΣΘΙΑ (ΠΟΡΕΙΑΣ/ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΕΩΣ)12 V 35W (HS1) x1
    ΦΩΤΑ ΘΕΣΗΣLED x2
    ΦΩΤΑ ΟΠΙΣΘΙΑ (ΠΟΡΕΙΑΣ/ΠΕΔΗΣΗΣ)LED (18/24)
    ΦΩΤΑ ΑΛΛΑΓΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣLED







    Πηγή: motograndprix.gr

    Yamaha Tracer900 GT ’19


    H Tracer900 GT ’19 κυκλοφορεί και πρωταγωνιστεί και στην Ελλάδα!

    Άμεσα διαθέσιμη στο νέο premium χρώμα Nimbus Grey, μπορεί να γίνει δική σας στην τιμή των €12.990 με ΦΠΑ.

    Δύο χρώματα ακόμη - Midnight Black, Phantom Blue – όπως και περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να βρείτε στο Επίσημο Δίκτυο Συνεργατών Yamaha :

    Η κορυφαία Tracer 900GT ’19 διαθέτει βελτιωμένη σπορ εμφάνιση, υψηλά επίπεδα άνεσης και μια γκάμα αποκλειστικών χαρακτηριστικών που προσφέρουν ενισχυμένες δυνατότητες σε μεγάλες αποστάσεις! Με πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση, ενισχυμένες αποσκευές, όργανα TFT με πλήρη απόδοση χρωμάτων, σύστημα γρήγορης αλλαγής ταχυτήτων, και σύστημα ελέγχου πορείας, η Tracer 900GT είναι η κορυφαία 3κύλινδρη σπορ ταξιδιωτική μοτοσυκλέτα της Yamaha.

    Με μια ματιά
    •  - Ελαφρύς, compact τρικύλινδρος κινητήρας 847 κ.εκ.
    •  - Λεπτός και ελαφρύς σκελετός από χυτό αλουμίνιο CF
    •  - Προσεγμένη, υψηλής ποιότητας σχεδίαση πλαισίου
    •  - Σύστημα γρήγορης αλλαγής ταχυτήτων Quick Shifter για άμεσο ανέβασμα ταχυτήτων
    •  - Μέγιστη άνεση, σύστημα Cruise Control και θερμαινόμενα γκριπ
    •  - Όργανα με πλήρως έγχρωμη οθόνη TFT (Thin Film Transistor)
    •  - Πλαϊνές βαλίτσες σε ασορτί χρώμα ως βασικός εξοπλισμός
    •  - Ευκολία, εργονομία και καλή προστασία από τον άνεμο
    •  - Υψηλά επίπεδα άνεσης για τον οδηγό/συνεπιβάτη
    •  - Συμπλέκτης A&S, D-MODE, TCS, ABS
    •  - Ρεζερβουάρ καυσίμου μεγάλης χωρητικότητας - αυτονομίας 18 λίτρων
    •  - Κεντρικός ορθοστάτης στον βασικό εξοπλισμό

    Με την εφαρμογή της Υamaha “MY GARAGE” μπορείτε να προσθέστε προαιρετικό εξοπλισμό και να τη δείτε να ζωντανεύει μπροστά στα μάτια σας όπως τη φαντάζεστε, σε περιβάλλον 3D 360°! https://www.yamaha-motor.eu/gr/el/products/motorcycles/sport-touring/tracer-900-gt-2019/
    Tracer900 GT - Nimbus Grey
    Tracer900 GT - Nimbus Grey
    Tracer900 GT - Phantom Blue
    Tracer900 GT - Phantom Blue
    Tracer900 GT - Midnight Black
    Tracer900 GT - Midnight Black

    Πηγή: motograndprix.gr

    Η νέα Kawasaki Versys 1000. Έφτασε στην Ελλάδα


    Τα ταξίδια σου γίνονται πιο συναρπαστικά. 
    Η πολυτάλαντη adventure tourer της Kawasaki, καίρια αναβαθμισμένη για το 2019, με ανανεωμένη εμφάνιση και πλουσιότερο εξοπλισμό, είναι πλέον διαθέσιμη για το ελληνικό κοινό σε 2 εκδόσεις: Standard και SE.

    Διαθέτοντας τον ξεχωριστό για την κατηγορία, εξαιρετικά ελαστικό τετρακύλινδρο σε σειρά κινητήρα 1.043cc, με νέες ηλεκτρονικές πεταλούδες γκαζιού και εντυπωσιακό ήχο εισαγωγής, το νέο Versys 1000 του 2019 προσφέρει αυξημένη άνεση, ασφάλεια και οδηγική απόλαυση, με την προσθήκη Cruise ControlΜονάδας Μέτρησης Αδράνειας (IMU)Cornering Managementνέου προηγμένου συστήματος πέδησης με KIBS και ακτινικές δαγκάνες εμπρός φρένου καθώς και νέων προβολέων LED.
    Versys 1000
        
    Το standard πακέτο εξοπλισμού του νέου Versys 1000 περιλαμβάνει:
    • - Ηλεκτρονικές πεταλούδες γκαζιού (Ride-by-Wire)
    • - Επιλογές απόδοσης ισχύος (Power Modes)
    • - Electronic Cruise Control
    • - Μονάδα Μέτρησης Αδράνειας (IMU)
    • - Kawasaki Traction Control
    • - Kawasaki Cornering Management
    • - Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System (KIBS)
    • - ABS
    • - Ακτινικές monobloc δαγκάνες εμπρός φρένου
    • - Συμπλέκτη Assist & Slipper
    • - Πλήρη LED φωτισμό
    • - Νέο πίνακα οργάνων με LCD οθόνη
    • - Πρίζα 40W
    Versys 1000 SE
       
    Πηγαίνοντας τον εξοπλισμό του Versys 1000 σε άλλα επίπεδα, μια νέα, πιο πλούσια έκδοση SEθα συνοδεύει το standard μοντέλο για το 2019. Η έκδοση SE περιλαμβάνει επιπλέον:

    • - Ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αναρτήσεις Kawasaki (KECS)
    • - Up and down Quickshifter Kawasaki
    • - LED Cornering Lights
    • - Πίνακα οργάνων με έγχρωμη TFT οθόνη
    • - Συνδεσιμότητα με Smartphone
    • - Αυτό-επισκευαζόμενη Βαφή Υψηλής Αντοχής
    • - Θερμαινόμενα Grips
    • - Χούφτες
    • - Υψηλό ανεμοθώρακα

    Ο αναβάτης έχει τη δυνατότητα να ενισχύσει περαιτέρω τα επίπεδα άνεσης και ασφάλειας της μοτοσυκλέτας του, επιλέγοντας ανάμεσα σε 3 πακέτα προαιρετικών αξεσουάρTourerTourer+ και Grand Tourer.

    To Standard Versys 1000 είναι διαθέσιμο στα 14.590€ σε δύο χρωματισμούς:
    • Λευκό / Μαύρο  και  Πορτοκαλί / Μαύρο

    To Versys 1000 SE είναι διαθέσιμο στα 17.990€ σε δύο χρωματισμούς:
    • Πράσινο / Γκρι  και  Μαύρο Ματ / Λευκό Ματ


    Πηγή: motograndprix.gr

    MotoGP Qatar 1ος Αγώνας Ξεκινούν οι μάχες, με έπαθλο τον Τίτλο!


    Ο πρώτος Αγώνας για το 2019 απέχει λιγότερο από μια εβδομάδα, με το ερώτημα στο μυαλό όλων να είναι: ποιος θα βγει νικητής στο Qatar;

    Ένα ερώτημα που είναι πολύ δύσκολο να απαντηθεί, ειδικά φέτος που το Πρωτάθλημα δείχνει ακόμα πιο αμφίρροπο, τουλάχιστον στην αρχή του.

    Όλοι οι αναβάτες και οι ομάδες έκαναν το καλύτερο δυνατόν στις δοκιμές του Qatar, προσπαθώντας να στήσουν τις μοτοσυκλέτες τους για τον επερχόμενο Αγώνα.

    Ξεκάθαρο φαβορί δεν υπάρχει, αν και οι πρόσφατες δοκιμές μπορούν να ρίξουν – λίγο – φως στα επίπεδα ανταγωνιστικότητας των εργοστασίων.

    Φυσικά η πραγματικότητα θα φανεί το βράδυ της Κυριακής, όταν και θα ξέρουμε τον οδηγό που θα ξεκινήσει νικηφόρα το φετινό Μαραθώνιο, τη φετινή μάχη, με έπαθλο τον Τίτλο του Παγκόσμιου Πρωταθλητή!

    Ξεκινώντας με τον περσινό Πρωταθλητή, η περίπτωση του Marc Marquez είναι από μόνη της ιδιαίτερα περίπλοκη.

    Χωρίς να είναι ακόμα 100%, μετά το χειρουργείο στον ώμο του τον Δεκέμβριο, ο Ισπανός θα δώσει μάχες σε μια πίστα που παραδοσιακά δυσκολεύει τις Honda.

    Ωστόσο είναι αδύνατον να μην τον συμπεριλάβει κανείς στα φαβορί, μιας και ήδη από πέρυσι είχε δείξει πόσο πολύ έχει βελτιωθεί η RC213V στην Losail.

    Επιπλέον, η κατάσταση του ώμου του είναι πολύ καλύτερα απ’ ότι περίμενε και ο ίδιος, αλλά μέχρι να ριχτεί στη μάχη δεν θα ξέρει αν θα αντέξει τη μάχη και τη διάρκεια ενός Αγώνα.

    Η Ducati από την πλευρά της θέλει να πάρει μια δεύτερη συνεχόμενη νίκη στην πίστα, μετά την επικράτηση του Andrea Dovizioso πέρυσι.

    Όμως είναι ο Danilo Petrucci αυτός που κλέβει την παράσταση, έχοντας εξαιρετικό ρυθμό στις δοκιμές του Qatar και μεγάλη σταθερότητα στο 1:55.

    Ο Dovi ακολουθούσε σε χρόνους τον Petrux, όμως σταμάτησε πρόωρα τη δική του προσομοίωση, έχοντας αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα με την GP19.

    Ερωτηματικό αποτελεί και η περίπτωση του Jorge Lorenzo, που λατρεύει τη Losail αλλά είναι και αυτός τραυματίας.

    Στο στρατόπεδο της Yamaha επικρατεί συγκρατημένη αισιοδοξία, μετά την πολύ καλή παρουσία της Μ1 στο τεστ του Qatar, ειδικά στα χέρια του Maverick Vinales.

    Στον ένα γύρο ο Ισπανός ξεχώρισε, αλλά δεν έμεινε πίσω ούτε σε ρυθμό, δείχνοντας ότι έκανε άνετα χρόνους στο 1:55, αν και δεν ολοκλήρωσε μια κανονική προσομοίωση Αγώνα.

    Ο Valentino Rossi δεν ήταν απολύτως ικανοποιημένος με τη μοτοσυκλέτα, ενώ και σε ρυθμό φαίνεται ότι χάνει μερικά δέκατα για να σταθεί κοντά στους πρώτους.

    Όμως, όπως πρόσφατα τόνιζε και ο Massimo Meregalli της Yamaha, οι μπλε δεν ανησυχούν και ξέρουν ότι την Κυριακή, στον Αγώνα, ο Vale θα είναι εκεί.

    Και δεν είναι μόνο οι εργοστασιακοί, αλλά κι ένας rookie που σκορπίζει χαμόγελα στο γκαράζ της Yamaha. Ο λόγος για τον Fabio Quartararo.

    Ο Γάλλος, που θα έχει τελικά κι αυτός εργοστασιακή Μ1 από φέτος, δεν είχε μόνο το 2ο καλύτερο χρόνο στο τεστ, αλλά κι έναν πολύ δυνατό ρυθμό Αγώνα.

    Έκανε μια προσομοίωση, κατά τη διάρκεια της οποίας περισσότεροι από τους μισούς γύρους του ήταν στο 1:55, φλερτάροντας – υπό προϋποθέσεις – ακόμα και μ’ ένα βάθρο!

    Η απάντηση στο ερώτημα που τέθηκε παραπάνω, θα ήταν ελλιπής αν δεν αναφέραμε τον AlexRins και την Suzuki.

    Ο Ισπανός ήταν στους πρωταγωνιστές τόσο στο τεστ της Sepang, όσο και σ’ αυτό του Qatar, δείχνοντας έτοιμος ν’ αρχίζει να κερδίζει στην κατηγορία.

    Ο Rins δεν έκανε κάποια προσομοίωση, κρατώντας κλειστά τα χαρτιά του ενόψει της έναρξης του Πρωταθλήματος, όμως έδειξε ότι «έχει» τους χρόνους στο 1:55.

    Συν τοις άλλοις, η GSX-RR κατάφερε κι έκανε ακόμα ένα βήμα μπροστά, όσο δύσκολο κι αν είναι το ζητούμενο να βελτιώσεις μια ήδη καλή μοτοσυκλέτα.

    Αυτό φαίνεται κι από τ’ αποτελέσματα του Joan Mir, ο οποίος τα πήγε πάρα πολύ καλά – δεδομένου ότι είναι νεοφερμένος – έχοντας ρυθμό Αγώνα στο χαμηλό 1:56.

    Αν ο νικητής του Αγώνα είναι ένας δύσκολος γρίφος για να λυθεί, ακόμα πιο δύσκολο είναι να μαντέψει κανείς τους οδηγούς που θ’ ανέβουν στο βάθρο.

    Οι μνηστήρες είναι πολλοί κι αυτό από μόνο του μας δίνει μια πρόγευση για το πόσο συναρπαστική θα είναι η καινούργια σεζόν του MotoGP!


    Πηγή: motograndprix.gr

    Yamaha R5 Zanutto: Για τους νοσταλγούς


    Μια μοτοσυκλέτα που σε γυρίζει 50 χρόνια πίσω, σε άλλες εποχές στυλ και χαρακτήρα. Πως σας φαίνεται αυτή η τροποποιημένη R5;

     

    Για τον builder και μηχανικό αεροσκαφών Eric Zanutto και την σύζυγό του Melanie, η μοτοσυκλέτα είναι το αγχολυτικό τους. Πρόκειται για ένα ανδρόγυνο που ταίριαξε… γάντι σε αυτό το κομμάτι, καθώς και τους δύο ενδιαφέρει η μοτοσυκλέτα, τόσο οδηγικά όσο και κατασκευαστικά σε επίπεδο customizing και αναπαλαίωσης. Το τελευταίο τους project είναι αυτή η Yamaha R5, που είναι κατασκευασμένη το 1971.

     


    Οι Zanutto αγόρασαν την μοτοσυκλέτα σε σχετικά κακή κατάσταση, με πολλή σκουριά σε όλα της τα μέρη και πολλά λανθασμένα ανταλλακτικά τοποθετημένα πάνω της. Το πρώτο βήμα ήταν η πλήρης αποσυναρμολόγησή της, την οποία ακολούθησε μια εξαιρετικά δύσκολη αποκατάσταση των σκουριασμένων μερών: Μιλάμε για τρίψιμο στο χέρι, επί ώρες, με πολλούς διαφορετικούς βαθμούς γυαλόχαρτων και τριβείων, προκειμένου να φτάσουν στο τελικό αποτέλεσμα.

     


    Ο κινητήρας προέρχεται από μια RD350: λύθηκε στα εξ ων συνετέθη και υπέστη ολικό rebuild, ενώ τα φρένα –που παρέμειναν ταμπούρα εμπρός και πίσω- ανακατασκευάστηκαν επίσης. Ριζικά νέοι είναι οι ακτινωτοί τροχοί που ντύθηκαν με ελαστικά της Bridgestone.

     


    Ο Zanutto τοποθέτησε επίσης μια νέα ανάφλεξη τύπου CDI από την Power Dynamo, νέα γκαζιέρα και εξατμίσεις και ένα ζευγάρι καρμπυρατέρ Mikuni από μια RD350 του 1984. Στις αναρτήσεις, το πιρούνι γυαλίστηκε στην εντέλεια και δύο νέα αμορτισέρ, με προοδευτικά ελατήρια, τοποθετήθηκαν πίσω. Στα χρώματα, οι Zanuttos επέλεξαν το κλασικό πλέον, κίτρινο-μαύρο θέμα της Yamaha Racing και του Kenny Roberts. Πως σας φαίνεται;



    Πηγή: mototriti
    Scroll to Top