• Latest News

    Sepang Test: Ημέρα 3 Κινητικότητα στην πίστα


    Μετά το μεσημεριανό διάλειμμα – κι ενώ τις δυο προηγούμενες ώρες δεν υπήρξε δράση στην πίστα – οι οδηγοί αρχίζουν σιγά-σιγά να επιστρέφουν στην πίστα της Sepang.

    Είναι η 3η και τελευταία ημέρα των δοκιμών, με τις τέσσερεις Ducati να παραμένουν στις πρώτες θέσεις.

    Ο Danilo Petrucci, ο οποίος είχε μια πτώση στην 5 νωρίτερα, παραμένει ο πιο γρήγορος μέσα στην πίστα, χάρη στο εκπληκτικό 1:58,239.


    Κανείς ποτέ άλλοτε, για την ώρα τουλάχιστον, δεν έχει καταφέρει να κάνει έναν τέτοιο χρόνο στην πίστα της Sepang!

    Στην Ducati θεωρούν ότι ο ανταγωνισμός θα προσπαθήσει να σπάσει το 1-2-3-4 που κάνουν οι κόκκινες μοτοσυκλέτες στις πρώτες θέσεις.

    Μέχρι πρότινος, η θερμοκρασία στην άσφαλτο είχε ξεπεράσει σε διάφορα σημεία της ακόμα και τους 60ο C.

    Οπότε τα πράγματα δεν είναι ιδανικά για να κατέβουν οι χρόνοι. Σίγουρα κάποιοι θα πιέσουν για να κυνηγήσουν έναν καλό χρόνο στο τέλος, όπως έγινε χτες.

    Μένουν 2 ώρες για το τέλος των δοκιμών.

    Στις φωτό που παραθέτουμε, βλέπουμε καλύτερα και τον μυστηριώδη διακόπτη στο τιμόνι της Ducati, που έκανε την εμφάνισή του σ’ αυτό το τεστ.


    Να σημειώσουμε επιπλέον, ότι η Michelin θα έχει τα ίδια ελαστικά (σκελετό) με πέρυσι στο φετινό Πρωτάθλημα, αλλά με ελαφρώς διαφορετική τεχνολογία.

    Θα υπάρχει μια μείξη τεχνολογίας (στις γόμες) που είχε χρησιμοποιηθεί σε κάποια Grand Prix πέρυσι. Οι οδηγοί έχουν τα καινούργια αυτά ελαστικά στη διάθεσή τους στο τεστ της Sepang.

    Ο Petrux πάντως, έκανε τον καλό του χρόνο με το κανονικό, στάνταρ, ελαστικό.

    Εδώ, να υπενθυμίσουμε ότι στην Sepang κάνουν την εμφάνισή τους τα νέα αεροδυναμικά βοηθήματα των εργοστασίων στο φέρινγκ.


    Δεν έχουν παρουσιάσει όλοι τις λύσεις τους, καθώς Honda και Aprilia θα περιμένουν – όπως φαίνεται – το τεστ στο Qatar για να το κάνουν.

    Τέλος, στις παρακάτω φωτογραφίες βλέπουμε το μοντέλο μέτρησης των φέρινγκ των μοτοσυκλετών του MotoGP, που έχει στην κατοχή του ο Danny Aldridge (Τεχνικός Διευθυντής).


    Για να πάρουν την ομολογκασιόν οι μοτοσυκλέτες των κατασκευαστών, θα πρέπει – πολύ απλά – να χωράνε τα αεροδυναμικά βοηθήματά τους στη συγκεκριμένη κατασκευή.

    Να επισημάνουμε επίσης, ότι οι δοκιμές έλαβαν πρόωρο τέλος για τον Marc Marquez​, ο οποίος περίπου 4 ώρες πριν το τέλος αποχώρησε.

    Kατεβάστε το συνοδευτικό αρχείο




    Πηγή: motograndprix.gr
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    Item Reviewed: Sepang Test: Ημέρα 3 Κινητικότητα στην πίστα Rating: 5 Reviewed By: moto-Steki
    Scroll to Top