Μια custom μοτοσυκλέτα από μια χώρα στην οποία μπορεί να μην ανθεί η αντίστοιχη σκηνή, αλλά η αγάπη για το δίκυκλο και την «μοντίφα» περισσεύει. Δείτε περισσότερα…
Όπως ο ίδιος δήλωσε, η μοτοσυκλέτα ήταν λειτουργική, αλλά σε κακή κατάσταση και δεν τον ενδιέφερε ιδιαίτερα μια μετατροπή, αλλά μάλλον μια αναπαλαίωση. Μόλις όμως έμαθε το απαγορευτικό κόστος μιας τέτοιας ολοκληρωμένης δουλειάς με εργοστασιακά ανταλλακτικά, για την χώρα του, αποφάσισε να το κάνει όλο custom.
H σχεδίαση του ρεζερβουάρ και της ουράς είναι όλη του Aziz, ο οποίος συνεργάστηκε με τον Zeeshan Motorsports για την κατασκευή τους. Μάλιστα, στην σχεδίαση και την κατασκευή χρησιμοποιήθηκε πολύ ο λόγος της χρυσής τομής, για να εξασφαλιστούν τα αρμονικά οπτικά αποτελέσματα! Τα πάντα πάνω στην CB750 ανανεώθηκαν εμφανισιακά και λειτουργικά.
Ο Aziz επίσης ανακατασκεύασε πλήρως το τετρακύλινδρο μοτέρ του CB750, τοποθέτησε έναν αγωνιστικό συμπλέκτη Barnett και έφτιαξε μια νέα ανοξείδωτη εξάτμιση. Εντύπωση προκαλεί δε και ο μηχανισμός εκκίνησης που ο Aziz έφτιαξε: Χρησιμοποίησε έναν toggle διακόπτη αεροπορικού τύπου και ένα μπουτόν.
Το τελικό αποτέλεσμα, δείχνει πως μπορείς να πετύχεις κάτι εντυπωσιακό, χωρίς απαραίτητα να έχεις το «τρελό» budget, αλλά αγάπη και γνώση για αυτό που κάνεις. Με δεδομένη την σπανιότητα των μεγάλων μοτοσυκλετών στο Πακιστάν, ο Aziz δημιούργησε με τα ίδια του τα χέρια, ένα συλλεκτικό αριστούργημα!
Πηγή; mototriti
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου