• Latest News

    Honda Super Cub: Νέες περιορισμένες εκδόσεις


    Δεν καταλαγιάζει με τίποτα η παπιο-τρέλα, καθώς δύο ακόμα limited χαρακτήρα εκδόσεις του απόλυτου θρύλου των δικύκλων θα παραχθούν Δείτε περισσότερα.

    Συνήλθατε από την επιστροφή του Super Cub στην χώρα μας; Αν ναι, ετοιμαστείτε για την νέα είδηση: Η Honda ετοιμάζει κι άλλες εκδόσεις του. Ωστόσο, όπως αναφέρεται στα ξένα μέσα, θα κυκλοφορήσουν προς το παρόν, αποκλειστικά στην Ιαπωνία, ενώ θα είναι και περιορισμένης παραγωγής.

    Πιο συγκεκριμένα, μιλάμε για τα Super Cub 50 και 110 –όχι για έκδοση 125 κυβικών- που θα διατεθούν στην αγορά της Ιαπωνίας σύντομα, σε δύο συγκεκριμένα χρώματα: Μπλε σιέλ και έντονο μπεζ. Παράλληλα, ο κινητήρας, το ψαλίδι, τα κέντρα των τροχών, η σέλα και το πλαϊνό καπάκι, αλλά και οι καθρέπτες, θα είναι σε μαύρο χρώμα.

    Ακόμα, τα γνωστά πλέον «ειδικά» λογότυπα της Honda θα στολίσουν το νέο μοντέλο, το οποίο θα έχει ισχύ 3,7 και 8 ίππων, στις εκδόσεις των 50 και 110 κυβικών αντίστοιχα. Αξίζει να αναφέρουμε, ότι στην περίπτωση αυτών των μοντέλων, δεν χρησιμοποιείται νέου τύπου ψηφιακό όργανο, αλλά ένα ζευγάρι δεικτών που θυμίζουν το πρώτο Cub του 1958, αλλά και αναλογικός χιλιομετρητής!


    Πηγή: mototriti

    Νέα Zero SR/F – Επίσημη παρουσίαση


    Εμφανίστηκε η νέα ηλεκτροκίνητη naked μοτοσυκλέτα της αμερικανικής Zero, ενώ αποκαλύφθηκαν και τα τεχνικά στοιχεία της.


    Μετά από κάποια teasers και σκόρπιες πληροφορίες, ήρθε η ώρα της επίσημης παρουσίασης, για την νέα Zero SR/F, μια ακόμη ηλεκτροκίνητη μοτοσυκλέτα που δηλώνει το «παρών» στον σύγχρονο κόσμο. Το μοντέλο φέρει ακόμη πιο εξελιγμένες τεχνολογικές λύσεις από την Zero, χρησιμοποιώντας ένα ιδιαίτερο σύστημα φόρτισης που μειώνει κατά πολύ τον απαιτούμενο χρόνο. Αλλά ας την δούμε αναλυτικά.


    Πηγή ισχύος της Zero είναι ένας ηλεκτροκινητήρας ισχύος 110 ίππων και 19 kgm ροπής, ο οποίος τροφοδοτείται από μπαταρία χωρητικότητας 12,6 kWh. Σύμφωνα με όσα δηλώνει η Zero, η μοτοσυκλέτα έχει αυτονομία 175 χιλιομέτρων σε μικτή χρήση, ενώ μέσα στην πόλη η αυτονομία αυτή φτάνει μέχρι και τα 260 χιλιόμετρα! Αλλά ερχόμαστε στο πιο εντυπωσιακό σημείο της μοτοσυκλέτας: Το Power Tank, που αυξάνει την αυτονομία στα 200 μίλια ή 320 χιλιόμετρα, το οποίο θα γίνει διαθέσιμο αργότερα μέσα στην χρονιά.



    Εντυπωσιάζουν οι χρόνοι επαναφόρτισης που η Zero δηλώνει για την SR/F, οι οποίοι όπως δηλώνεται, φτάνουν την μία ώρα για φόρτιση μέχρι το 95% χωρητικότητας της μπαταρίας, ενώ για μια πλήρη φόρτιση απαιτούνται μόλις 90 λεπτά. Η επαναφόρτιση της μοτοσυκλέτας γίνεται με φορτιστή επιπέδου 2.


    Δομικά, η SR/F χτίζεται επί ενός πλαισίου-χωροδικτυώματος, με το κέλυφος των μπαταριών να λειτουργούν ως ενεργό στοιχείο, φέροντας δυνάμεις μαζί με το πλαίσιο. Τις αναρτήσεις παρέχει η Showa, εμπρός και πίσω, ενώ τα φρένα προέρχονται από την ανερχόμενη J.Juan. To ψαλίδι μάλιστα, εδράζεται ομοκεντρικά με τον άξονα του ηλεκτροκινητήρα, κάτι που επιτρέπει στον ιμάντα μετάδοσης να έχει απόλυτα σταθερή τάση.


    Ακόμη ένα σημείο τεχνολογικής αιχμής στην Zero SR/F θα είναι το σύστημα διασύνδεσης της μοτοσυκλέτας με κινητό τηλέφωνο, μέσα από το οποίο ο αναβάτης θα μπορεί να έχει πρόσβαση σε στοιχεία όπως τοποθεσία μοτοσυκλέτας, κατάσταση φόρτισης και χρήσης/ανάκτησης ενέργειας, στοιχεία οδήγησης όπως ταχύτητα, γωνία κλίσης και επιτάχυνση, αλλά και πολλά ακόμη, με δυνατότητα αποθήκευσής τους και διαμοιρασμού τους online.


    Η μοτοσυκλέτα ανακοινώθηκε ότι θα ξεκινά από τα 18.995 δολάρια στην βασική της έκδοση, το premium πακέτον ανεβάζι την τιμή αυτή στις 20.995 δολάρια, ενώ αν κανείς θέλει να αποκτήσει την έκδοση με την μεγαλύτερη αυτονομία και το Power Tank, θα χρειαστεί να καταβάλλει 23.295 δολάρια. Αν και δεν ανακοινώνονται σχέδια για διάθεση της μοτοσυκλέτας στην χώρα μας, στην εκδήλωση παρουσίασης της αποκαλύφθηκε ότι η SR/F θα φτάσει στην Ευρώπη, σε τιμές που θα ξεκινούν από τις 21.000 ευρώ.


    Πηγή: mototriti

    Honda: Κάνει ξανά διαθέσιμα ανταλλακτικά του CB750F!


    Λόγω της τεράστιας ζήτησης επανέρχονται, σύμφωνα με πηγές, στην διαθεσιμότητα, γνήσια ανταλλακτικά της θρυλικής τετρακύλινδρης! Δείτε περισσότερα…

    Πρόκειται για μια είδηση που μας έρχεται κατευθείαν από την Ιαπωνία και αφορά μια από τις πιο αγαπητές μοτοσυκλέτες της Honda, την CB750F. Λόγω της τεράστιας ζήτησης, η εταιρεία αποφάσισε κάτι, που είχε κάνει και πριν δύο χρόνια για τα NSR250 και CB750: Θα κάνει ξανά διαθέσιμα, γνήσια ανταλλακτικά.

    Σε μια σκηνή που κυριαρχείται από το custom, τις αναπαλαιωμένες μοτοσυκλέτες σε όλο τον κόσμο αλλά και την δυσκολία ανεύρεσης ανταλλακτικών για τα παλιότερα μοντέλα, η Honda φαίνεται ότι δίνει μια λύση στους «σκληροπυρηνικούς» φίλους της. Για να απλοποιήσει τη διαδικασία αλλά και να ικανοποιήσει όσους περισσότερους γίνεται, η Ηonda θέσπισε μια σειρά κανόνων για την δράση: Το ανταλλακτικό πρέπει να είναι «απαραίτητο για την λειτουργία» και να «έχει μεγάλη ζήτηση», αλλά να «μην μπορεί να αντικατασταθεί» από aftermarket κωδικό.

    Σύμφωνα με όσα δημοσιεύει το περιοδικό Young-Machine, μετά τον Απρίλιο, θα γίνουν διαθέσιμοι 18 διαφορετικοί κωδικοί ανταλλακτικών, στους οποίους περιλαμβάνονται ενδεικτικά: Οι εσωτερικές καδένες του κινητήρα, ντίζες γκαζιού και τσοκ, πλευρικά καλύμματα του κινητήρα, πίσω κέλυφος φαναριού, διάφορες βίδες και παξιμάδια και άλλα.

    Γιατί ωστόσο μια τέτοια κίνηση είναι τόσο σημαντική; Υπάρχει και ένας ακόμα λόγος, πέρα από όσους αναφέραμε: Η διατήρηση της αξίας του μοντέλου, αφού όσο περισσότερα γνήσια ανταλλακτικά φέρει μια τέτοια μοτοσυκλέτα, τόσο πιο ψηλά φτάνει η ταμπέλα της τιμής της…


    Πηγή: mototriti

    Qatar - MotoGP test (24/2/19) - Βίντεο


    Δεύτερη ημέρα των δοκιμών στο Qatar και ο Alex Rins ήταν ο κυρίαρχος, μιας και ήταν ο γρηγορότερος στην πίστα, ενώ ο Valentino Rossi ήταν στην 19η θέση.

    Δείτε όμως παρακάτω το σχετικό βίντεο.

    Harley-Davidson Bucherer Blue Edition: Η πιο ακριβή μοτοσικλέτα στην Ιστορία


    To να φτιάχνεις κάστομ μοτοσικλέτες με βάση μια Harley-Davidson δεν είναι δα και σπάνιο φαινόμενο. Αλλά το να την κάνεις έτσι ώστε να κοστίζει κοντά στα €1,5 εκατ. δεν είναι κάτι που το συναντάς κάθε μέρα.


    Βέβαια, για να πούμε και του στραβού το δίκιο, δεν είναι η ίδια η μοτοσικλέτα που εκτοξεύει σε ύψος δυσθεώρητο την τιμή, αλλά τα διαμάντια που τη διακοσμούν.
    Χρησιμοποιώντας τη Softail Slim S ως βάση, η κατασκευαστής μοτοσικλετών Bündnerbike από την Ελβετία συνεργάστηκε με τη φίρμα Bucherer για να δημιουργήσουν αυτό που οι δύο αποκαλούν την «Harley-Davidson Bucherer Blue Edition».
    Οι δύο εταιρείες χρειάστηκαν περίπου 2.500 ώρες για να τη δημιουργήσουν ή λίγο περισσότερο από τρεις μήνες. Ο περισσότερος από τον παραπάνω χρόνο δαπανήθηκε για να τοποθετήσουν τουλάχιστον 360 διαμάντια πάνω της. Αλλά δεν είναι μόνο όλα αυτά τα πετράδια της Bucherer κολλημένα στη μοτοσικλέτα που ανεβάζουν την τιμή και την πολυπλοκότητα στην κατασκευή. Ακόμη και οι βίδες που συγκρατούν την όλη κατασκευή έχουν επιχρυσωθεί. Κοιτάξτε από πιο κοντά και θα δείτε ακόμη και δύο χρηματοκιβώτια (;!) ενσωματωμένα στο ρεζερβουάρ.


    Η τιμή της που καθορίστηκε σε σχεδόν 1,8 εκατομμύρια ελβετικά φράγκα, ή περίπου 1,5 εκατ. ευρώ, την καθιστά την πιο ακριβή μοτοσικλέτα που κατασκευάστηκε ποτέ. Τον τίτλο της πιο ακριβής μοτοσικλέτας κατείχε νωρίτερα το 2018 μια Vincent Black Lightning του 1951, καθώς έσπασε όλα τα ρεκόρ με την πώληση έναντι €776.000 σε δημοπρασία του οίκου Bonhams στο Las Vegas. Αλλά η Vincent τουλάχιστον μπορεί να οδηγήσει στο δρόμο, πράγμα απίθανο γι’ αυτή τη στολισμένη σαν λατέρνα Softail. Διότι ακόμα κι αν ο κροίσος ιδιοκτήτης την έβγαζε βόλτα, δεν αποκλειόταν οι κραδασμοί ή κάποιος κακόβουλος να την απομείωναν από κάμποσα πετράδια.


    Δεν είναι ξεκάθαρο τι σχεδιάζουν να κάνουν Bündnerbike και Bucherer με τη μοτοσικλέτα, πέρα από το να αντλήσουν κάποια οφέλη από τη διαφημιστική εκστρατεία που λανσαρίστηκε όταν παρουσιάστηκε την προηγούμενη εβδομάδα. Τώρα αν αναρωτιέστε γιατί επελέγη το μπλε χρώμα, να σας πούμε ότι αυτό δεν ήταν επιλογή της κατασκευάστριας Bündnerbike, αλλά της Bucherer για να διαφημίσει τα ρολόγια της σειράς Blue Edition.



    Πηγή: drive.gr

    Το πρώτο κράνος με κλιματισμό


    Όλοι οι μοτοσικλετιστές ξέρουμε τι σημαίνει να οδηγείς με κράνος μέσα στον καύσωνα. Και δεν είναι λίγες οι φορές που ζηλεύουμε τους οδηγούς των αυτοκινήτων με κλιματισμό στην καμπίνα.
    Τώρα όμως υπάρχει και κράνος με σύστημα κλιματισμού. Και δεν πρόκειται για πρωτότυπο. Πωλείται κανονικά και δεν είναι απλησίαστο σε τιμή.
    Το σωτήριο κράνος είναι το νέο ACH-1 της Feher, που έχει μια μικρή κλιματιστική μονάδα ενσωματωμένη στο πίσω μέρος του. Διατίθεται με καλώδιο λήψης ρεύματος από την μπαταρία της μοτοσικλέτας και χρησιμοποιεί τεχνολογία παρόμοια με αυτήν των ψυχόμενων καθισμάτων σε πανάκριβα αυτοκίνητα όπως Rolls-Royce και Lexus.
    Αντίθετα από τα κοινά air condition των αυτοκινήτων που στέλνουν ένα ψυχρό ρεύμα αέρα στο πρόσωπο, το Feher διοχετεύει τον ψυχρό αέρα μέσα στην εσωτερική επένδυση του κράνους που είναι φτιαγμένη από το ειδικό υλικό Tubular Spacer Fabric της Feher για να τον κυκλοφορεί σε όλο το κράνος. Έτσι το κεφάλι κρατιέται δροσερό χωρίς να το καταλαβαίνεις – και χωρίς κίνδυνο ψύξης.

    Το σύστημα μπορεί να ρίξει τη θερμοκρασία μέσα στο κράνος κατά 5,5 έως 8,5 βαθμούς Κελσίου. Και όταν το κεφάλι είναι δροσερό, ολόκληρο το σώμα νιώθει άνετα. Η Feher δεν συνιστά να φοριέται το κράνος σε συνθήκες κατακλυσμού, όμως εγγυάται πως είναι ασφαλές στην κακοκαιρία.
    Όσοι έχουν προσπαθήσει να σηκώσουν κλιματιστικό, εύλογα θα ανησυχήσουν για το πρόσθετο βάρος στο κράνος. Όμως, το Feher έχει σχεδιαστεί ειδικά για να ενσωματώνει τον κλιματισμό, είναι φτιαγμένο από fiberglass ενισχυμένο με Kevlar και δεν ζυγίζει πάνω από 1,450 kg – ένα μέσο βάρος για full-face κράνος, κι ελαφρύτερο από κάποια «σπαστά».
    Το ACH-1 πληροί ή και υπερκαλύπτει τις προδιαγραφές ασφαλείας DOT και ECE 22.05, και μπορεί να αγοραστεί on-line από τον ιστότοπο της Feher. Η τιμή τιμοκαταλόγου είναι στα $599 (€514), αλλά γίνεται έκπτωση γνωριμίας $50 (€43). Διατίθεται σε διάφορα στιλπνά ή ματ χρώματα και παραδίδεται με αντιθαμβωτική και αντιχαρακτική ζελατίνα, τα ηλεκτρικά καλώδια λήψης ρεύματος, υφασμάτινη θήκη και ειδικό σακίδιο πλάτης για τη μεταφορά του.



    Πηγή: Feher μέσω RideApart

    MotoGP: Νέος αγώνας, σε δημόσιο δρόμο!


    Μια νέα συμφωνία της Dorna με την Ινδονησία αναμένεται να φέρει τα Moto GP κυριολεκτικά στους δρόμους! Διαβάστε περισσότερα…

    Ένα τεράστιο βήμα για το MotoGP, για τους αγώνες μοτοσυκλέτας, μια νέα άποψη που απευθύνεται σε πολύ ευρύτερο κοινό και αναμένεται να συζητηθεί εκτενώς. Σύμφωνα με πηγές του εξωτερικού, η ίδια η Dorna, συμφώνησε με την Ινδονησία για μια νέα αγωνιστική πίστα, η οποία όμως θα είναι ταυτόχρονα και δρόμος για ευρεία χρήση!

    Ας το δούμε πιο λεπτομερώς. Η διοργανώτρια των MotoGP, Dorna, υπέγραψε συμφωνία με την εταιρεία ανάπτυξης τουρισμού της Ινδονησίας, για έναν νέο αγώνα στην χώρα, που θα γίνει πρώτη φορά το 2021 και θα έχει αρχικά, βάθος τριετίας. Δηλαδή, στο αρχικό σχέδιο, περιλαμβάνονται 3 αγώνες, το 2021, 2022 και 2023 αντίστοιχα.

    Οι αγώνες θα είναι πράγματι σε δημόσιο δρόμο, αλλά όχι σε κάποιο τμήμα που υπάρχει ήδη: Θα κατασκευαστεί νέα «πίστα» στο νησί Lombok, στην περιοχή Mandalika της Ινδονησίας, το οποίο θα χρησιμοποιείται ως αυτοκινητόδρομος, όταν δεν θα γίνονται αγώνες. Ο δρόμος αυτός θα έχει μήκος αγωνιστικής διαδρομής 4,32 χιλιόμετρα και θα έχει 18 στροφές, ενώ το σχέδιο έχει ήδη κατατεθεί και εγκριθεί από τον Franco Uncini, υπεύθυνο ασφαλείας της FIM.

    Την κατασκευή της νέας «πίστας» θα αναλάβει Γαλλική εταιρεία, ενώ σύμφωνα με τον Abdulbar M. Mansoer, πρόεδρο της εταιρείας ανάπτυξης τουρισμού της Ινδονησίας, θα είναι «αρκετά απλή διαδικασία, καθώς θα φτιαχτούν μόνο οι δρόμοι και τα Paddocks».

    Αν το γεγονός πραγματοποιηθεί όντως, θα είναι η πρώτη εμφάνιση αγώνων Moto GP σε δημόσιους δρόμους, στην ιστορία της διοργάνωσης και θα φέρει τους αγώνες σε επαφή με μια από τα μεγαλύτερες αγορές μοτοσυκλέτας, παγκόσμια. Τι λέτε εσείς για αυτή την εξέλιξη; Αναπολείτε τις παλιές εποχές, του τύπου «οι πραγματικοί, σκληροί αγώνες μοτοσυκλέτας γίνονται στους δρόμους» ή πιστεύετε ότι είναι ένα βήμα πίσω, στους τομείς της ασφάλειας και της προώθησης του αντίστοιχου Image για την μοτοσυκλέτα; Πείτε μας την γνώμη σας…


    Πηγή: mototriti

    Honda CB1000R Tribute. Φόρος τιμής στο CB750


    Ένα νέο ειδικό μοντέλο που θυμίζει και τιμά το αρχικό CB650, που παρουσιάστηκε πριν 50 χρόνια. Δείτε περισσότερα…

    Το αρχικό Honda CB750, που παρουσιάστηκε το 1968, έφερε την επανάσταση στις μοτοσυκλέτες μεγάλου κυβισμού: όντας ταχύτατη, πανίσχυρη αλλά και σχετικά προσιτή για την εποχή, η CB750 ήταν το πρώτο τετρακύλινδρο superbike από την Ιαπωνία, που καθιέρωσε την βιομηχανία της χώρας στο παγκόσμιο στερέωμα. Μισό αιώνα μετά, η Honda ανακοίνωσε ένα επετειακό μοντέλο που θα τιμήσει αυτή την σημαντική επιτυχία.

    Πρόκειται για μία ειδικά μεταποιημένη CB1000R, που θα έχει την ονομασία CB1000R Tribute. Αναμένεται να παρουσιαστεί στις αρχές Μαρτίου, ενώ ακόμα δεν έχουν ανακοινωθεί πολλές πληροφορίες, παρά τα… πολύ βασικά.

    Σύμφωνα λοιπόν με όσα γνωστοποιούνται προς το παρόν, η μοτοσυκλέτα θα βασίζεται στην CB1000R χωρίς αλλαγές σε τεχνικό επίπεδο. Νέος θα είναι ωστόσο ο χρωματισμός,  ο οποίος θα είναι ένα σπέσιαλ μπλε χρώμα με «νιφάδες» χρυσού, που θα θυμίζει σαφώς την αντίστοιχη απόχρωση του CB750 του 1969.

    Μια ακόμα μεγάλη αλλαγή, είναι η χρήση τροχών με ακτίνες, για ένα ακόμη πιο πιστό look στο τιμώμενο μοντέλο. Παράλληλα, η εξάτμιση είναι διαφορετική και καταλήγει σε διπλό τελικό, το οποίο με την σειρά του θυμίζει επίσης τις 4πλές εξατμίσεις του CB750. Η βάση της πινακίδας έχει αντικατασταθεί από μια σαφώς μικρότερη, ενώ στα μεταλλικά καπάκια των σωμάτων ψεκασμού στο πλάι της μοτοσυκλέτας, θα τοποθετηθούν ειδικά επετειακά εμβλήματα.

    Για περισσότερες πληροφορίες, μάλλον θα πρέπει να περιμένουμε λίγο ακόμα.  Πως σας φαίνεται;


    Πηγή: mototriti

    Marquez: Χωρίς ρίσκο Δεν μπορείς να κάνεις τη διαφορά!



    Ο τολμών νικά και αυτός που παίρνει ρίσκα… ανταμείβεται!

    Αυτό είναι που πιστεύει ακράδαντα ο Marc Marquez και δεν χάνει την ευκαιρία να το επαναλαμβάνει με την πρώτη ευκαιρία που του δίνεται.

    Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής το έκανε σε πρόσφατες δηλώσεις του στο Γαλλικό Canal+ λέγοντας:
    «Έχω ένα πολύ επιθετικό στυλ οδήγησης. Μ’ αρέσει να ρισκάρω και μ’ αρέσει να είμαι στο όριο. Για να κάνεις τη διαφορά, πρέπει να πάρεις ρίσκα».

    Ο Marc είναι γνωστό ότι οδηγεί στο όριο σχεδόν σε κάθε επίσημο session, ωστόσο είναι λίγες οι φορές που έχει πτώση την ημέρα του Αγώνα.
    Έτσι, παρά το γεγονός ότι πέρυσι είχε τις περισσότερες πτώσεις από κάθε άλλον όλη τη χρονιά, εν τούτοις ήταν από τους οδηγούς με τις λιγότερες πτώσεις σε Αγώνα.


    Πηγή: motograndprix.gr

    Οι πρώτες επίσημες φωτο Των Morbidelli και Quartararo


    Σε λιγότερο από 3 εβδομάδες ξεκινά η νέα σεζόν του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος.

    Μια σεζόν κατά τη διάρκεια της οποίας η Petronas Yamaha θα κάνει το ντεμπούτο της στη μεγάλη κατηγορία.

    Η παρουσίαση της ομάδας έχει γίνει, ωστόσο χτες μας έστειλαν τις επίσημες φωτογραφίες των δυο αναβατών της.

    Τόσο ο Franco Morbidelli, όσο και ο Fabio Quartararo, θα ντυθούν και πάλι στα χρώματα της ομάδας τους αυτό το Σάββατο, στο τεστ που θα ξεκινήσει στο Qatar.

    Αυτό θα είναι και το τελευταίο τεστ πριν την έναρξη της σεζόν, στην ίδια ακριβώς πίστα στις 8 Μαρτίου.


    Πηγή: motograndprix.gr

    Triumph Speed Triple T3 Performance


    Πλήρης μεταμόρφωση του μεγάλου τρικύλινδρου γυμνού της Triumph, από έναν Βρετανό customizer που το πηγαίνει σε άλλο επίπεδο! Δείτε περισσότερα…

    Ο Βρετανός μεταποιητής μοτοσυκλετών, Tony Scott, παρουσίασε τις δύο νέες εργασίες του πάνω στο Triumph Speed Triple, ανακοινώνοντας παράλληλα και την διαθεσιμότητά τους στο κοινό. Πρόκειται για δύο νέες μοτοσυκλέτες με τα προσωνύμια Naked και Indianapolis, σε στυλ café racer και flat tracker αντίστοιχα.

    Τα μοντέλα έχουν δεχθεί ιδιαίτερα προσεγμένες μετατροπές και προσθήκες. Ξεκινώντας π.χ. από το «Naked»  μοντέλο, ξεχωρίζει η προσθήκη τμηματικού fairing από ανθρακονήματα, αναρτήσεων από τις Ohlins και Maxton εμπρός και πίσω αντίστοιχα αλλά και carbon τροχών της Dymag. Η εξάτμιση, η σέλα και η ουρά, αλλά και το εμπρός στρογγυλό φανάρι είναι νέα, ενώ στο build χρησιμοποιούνται και σωληνάκια φρένων υψηλής πίεσης, της βρετανικής HEL.



    Το flat track μοντέλο, που έχει την ονομασία «Indianapolis», φέρει διαφορετικά χρώματα και εμφάνιση. Την θέση του εμπρός κυκλικού φαναριού έχει πάρει ένα Number Plate, ένα φαρδύ τιμόνι έχει αντικαταστήσει τα κλιπ-όν, ενώ το φέρινγκ και η ουρά έχουν διαφορετική σχεδίαση. Οι τροχοί είναι ακτινωτοί, της Kineo, ενώ διαφορετική είναι και η εξάτμιση.



    Ο Scott διευκρινίζει ότι οι δύο αυτές μοτοσυκλέτες αποτελούν την «ενδεικτική μορφή» της Τ3 Performance, καθώς ο εκάστοτε πελάτης μπορεί να επέμβει σημαντικά στο build: Μπορεί να επιλέξει από κάτι απλό, όπως τα χρώματα της τελικής μοτοσυκλέτας, μέχρι και να αλλάξει οτιδήποτε θέλει χάριν μοναδικότητας! Φυσικά τα τελικά μοντέλα μόνο φθηνά δεν είναι, καθώς ο Scott χρεώνει τουλάχιστον 9.999 λίρες, για κάθε ένα!


    Πηγή: mototriti

    SBK: Το καλεντάρι σε video! Ξεκινάει η φετινή σεζόν!


    Το Πρωτάθλημα των SBK-Motul, όπως κάθε χρόνο, ξεκινά λίγο νωρίτερα από το αντίστοιχο του MotoGP.

    Έτσι και φέτος, μετά την προετοιμασία και τα επίσημα (και ανεπίσημα) τεστ, οδηγοί και ομάδες είναι έτοιμες για το ξεκίνημα της σεζόν.

    Αυτό θα γίνει, όπως πάντα τα τελευταία χρόνια, στο Phillip Island από τις 22 ως τις 24 του μήνα.

    Μέχρι τότε, ας θυμηθούμε όλο το καλεντάρι των SBK-Motul, μέσα από το παρακάτω video:



    Energica Eva by Debolex


    Μια απόλυτα μοντέρνα μοτοσυκλέτα σε κλασικές και αγαπημένες, σπορ γραμμές που την μεταμορφώνουν σε ένα σαφώς πιο «εύπεπτο» σύνολο. Πως σας φαίνεται.

     

    Η Energica είναι αυτή τη στιγμή ο αδιαφιλονίκητος πρωταγωνιστής, όσον αφορά τις ηλεκτρικές σπορ μοτοσυκλέτες. Δεν είναι τυχαίο που είναι η «μονομάρκα», στην νέα κατηγορία αγώνων MotoE. Στο πνεύμα της εποχής φυσικά, οι μοτοσυκλέτες της είναι και μοντέρνα σχεδιασμένες, όμως η ιδέα της ηλεκτροκίνησης (και ειδικά στις σπορ μοτοσυκλέτες) δεν βρίσκει αποδοχή. Τι μπορείς να κάνεις για αυτό; Απλά, να δώσεις στον κόσμο αυτό που θέλει.Που στην παρούσα φάση, αυτό είναι «το κλασικό».

     

    Ο οίκος customizing Debolex δέχθηκε μια «πρόκληση» από τον Gareth Maxwell Roberts, σκηνοθέτη του ντοκιμαντέρ «Oil in the blood» να μεταποιήσει μια Energica Eva φέρνοντας την πιο κοντά στην εμφάνιση των κλασικών αγωνιστικών της δεκαετίας του 70. Έτσι, ο Calum Price-Tydd της Debolex απέκτησε την μοτοσυκλέτα και ξεκίνησε να εργάζεται πάνω της, σε ένα πολύ «σφιχτό» πρόγραμμα.

     

    Δουλεύοντας σε μια τέτοια μοτοσυκλέτα για πρώτη φορά, ο Calum δεν ήξερε τι να περιμένει και ανησυχούσε για…τα χειρότερα. Όταν όμως έλυσε τα πλαστικά της Eva, διαπίστωσε ότι η απλότητα των ηλεκτρικών μηχανημάτων του επέτρεπε να μην ασχοληθεί σχεδόν καθόλου με αυτά! Μόλις 2 κομμάτια επανατοποθετήθηκαν σε άλλες θέσεις: Η αντλία του υγρού ψύξης και η μονάδα του ABS.

     

    Κατόπιν, ο Calum και η ομάδα του ασχολήθηκαν με την σχεδίαση και την κατασκευή του φέρινγκ: Στόχος του ήταν η μοτοσυκλέτα να γίνει πιο κομψή, να «λεπτύνει» οπτικά αλλά και να διατηρήσει την λειτουργικότητά της και την αποτελεσματική ψύξη των ηλεκτρικών τμημάτων. Το αποτέλεσμα τους δικαίωσε απόλυτα.

     

    Ο Calum αναβάθμισε επίσης τους τροχούς τοποθετώντας νέες ζάντες της Dymag, την πίσω ανάρτηση, τα εμπρός φρένα που δέχθηκαν εξαρτήματα Brembo, ενώ τοποθέτησε πολλά εξαρτήματα της Rizoma, όπως τα κλιπ ον, τα μαρσπιέ και τα δοχεία των υγρών φρένων. Το αποτέλεσμα συνδυάζει το παρελθόν με το μέλλον, σε μια μοτοσυκλέτα που ξεχειλίζει ταυτότητα. Και, επιτρέψτε μας τον σχολιασμό: Τι χρωματάρα, είναι αυτή;



    Πηγή: mototriti

    BMW: Πατέντες για υβριδικό κινητήρα


    Απλοϊκά αλλά αποκαλυπτικά σχέδια, φαίνεται να κατοχύρωσε η BMW για νέο σύνολο κινητήρα-μοτέρ. Δείτε περισσότερα…

    Πίσω στο 2017, η BMW είχε αποφασίσει να δημοσιεύσει σχέδια για υβριδική μοτοσυκλέτα, αλλά τελικά αποδείχθηκε ότι αυτά ήταν ένα… πρωταπριλιάτικο αστείο. Φαίνεται όμως ότι, τελικά, οι Βαυαροί δεν μας… δούλευαν εντελώς, αλλά είχαν ήδη καταθέσει τις πατέντες τους, προκαλώντας και λίγο ντόρο στην πορεία.

    Τώρα, Αμερικανοί δημοσιογράφοι φαίνεται να εξασφάλισαν, τα σχέδια που απεικονίζουν έναν νέο κινητήρα Boxer, που συνδυάζεται με ηλεκτρικό μοτέρ. Οι μηχανικοί της BMW, όπως διαπιστώνετε και από τις εικόνες, δεν ασχολήθηκαν ιδιαίτερα με την λεπτομέρεια των σχεδίων και χρησιμοποίησαν απλά… γεωμετρικά σχήματα, για να απεικονίσουν αυτό που θέλουν. Έτσι, στην πρώτη εικόνα, βλέπουμε έναν Boxer από το πλάι: Ο κύλινδρος αντιστοιχεί στον αριθμό 17, το ηλεκτρικό μοτέρ στον αριθμό 11 και η μονάδα διαμοιρασμού ισχύος, με τον αριθμό 19. Ο άξονας εξόδου ισχύος είναι το 15, ενώ με το 13 μαρκάρεται ο συμπλέκτης, ο οποίος βρίσκεται στο εμπρός μέρος του υδρόψυκτου Boxer.



    Με μια τέτοια μονάδα ισχύος, η BMW που την φέρει μπορεί να λειτουργεί με πολλαπλούς τρόπους, που θα μπορούν να επαληθευθούν μόνο στην πράξη. Ο ηλεκτροκινητήρας θα μπορεί να λειτουργεί υποβοηθητικά, ως μίζα για τον Boxer ή ως γεννήτρια, αλλά και παίρνοντας πρωτεύοντα ρόλο αν χρειαστεί, κινώντας μόνος του την μοτοσυκλέτα.



    Αν και το σχέδιο είναι κατατοπιστικό, όσον αφορά την βασική ιδέα, προφανώς δεν αποκαλύπτει ούτε λεπτομέρειες, ούτε όμως και πρόθεση για χρήση σε μοτοσυκλέτα παραγωγής (ακόμα). Φαίνεται ότι η BMW αποφάσισε απλά να διαφυλάξει την δημιουργία της, προς το παρόν, εξετάζοντας το ενδεχόμενο για μελλοντική εφαρμογή της. Ίδωμεν.


    Πηγή: mototriti

    40 χρόνια – 23 σεζόν! Ένα video αφιερωμένο στον Rossi


    Τα 40α του γενέθλια γιόρτασε πριν από λίγες ημέρες ο Valentino Rossi, ο οποίος ετοιμάζεται για το επόμενο τεστ του MotoGP, στην πίστα του Qatar.

    Στην αγωνιστική του καριέρα, ο Ιταλός άσος έχει προσφέρει πάμπολλες στιγμές χαράς και συγκίνησης στους εκατομμύρια οπαδούς του ανά τον κόσμο.

    Το επίσημο site του Πρωταθλήματος, προσπάθησε να «μαζέψει» σ’ ένα μικρό video τις καλύτερες στιγμές αυτών των 23 χρόνων μέσα στις πίστες!

    40 χρόνια – 23 σεζόν!



    Πηγή: motograndprix.gr και moto--Στέκι

    Rossi: Οι χαμένοι Τίτλοι Μου δίνουν κίνητρο στα 40!


    Μπορεί να έκλεισε τα 40, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως θα σταματήσει να παλεύει για τον Τίτλο. Είναι γνωστό πως ο Valentino θέλει διακαώς το 10ο Πρωτάθλημα, όμως τι είναι αυτό που ακόμα και σήμερα κρατάει την ελπίδα ζωντανή μέσα του;

    «Ο 10ο Τίτλος είναι ακόμα ένα όνειρο, στο οποίο πιστεύω πολύ. Αλλά ταυτόχρονα είναι μια μεγάλη λύπη γιατί το αξίζω.»

    «’Εχασα δύο Τίτλους (το 2006 και το 2015) στο τελευταίο Αγώνα και επίσης ήμουν δεύτερος κάποιες χρονιές (2000, 2014 και 2016) οπότε στην καριέρα μου αξίζουν οι 10 Τίτλοι. Αυτός είναι ο λόγος που συνεχίζω ακόμα.»

    «Στην Βαλένθια το 2006, εάν παρέμενα ήρεμος και δεν έπεφτα, θα είχα κερδίσει. Μετά υπήρξαν κάποια πράγματα που δεν ξέρω εάν ήταν λάθη ή όχι.»
    «Όπως το γεγονός πως πήγα στην Ducati ή ότι υπέγραψα με την Yamaha και δεν έμεινα στην Honda.»

    «Μετά έγινε το συμβάν στο τέλος του 2015, όπου δυστυχώς έχασα το Πρωτάθλημα (από τον Lorenzo στην Βαλένθια). Αλλά το μεγάλο λάθος μου ήταν το 2006 γιατί μπορούσα να είχα κερδίσει.»

    Παρότι τα χρόνια περνάνε, οι δυσκολίες συνεχίζονται και οι ελπίδες για ακόμη ένα Πρωτάθλημα λιγοστεύουν, ο Valentino αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο να συνεχίζει να αγωνίζεται και μετά το 2020.

    «Πραγματικά, δεν ξέρω. Μπορεί να είναι το τελευταίο μου συμβόλαιο, ίσως όχι. Μιλάμε για κάτι το οποίο θα τελειώσει πριν καν αρχίσει καλά καλά.»

    «Έχω πολύ πάθος μέσα μου και έχω ακόμα δύο χρόνια, Όμως έχω αρχίσει να σκέφτομαι ότι ίσως είναι τα τελευταία μου. Δεν έχω αποφασίσει ακόμα.»

    Το κίνητρο του, εκτός από τον 10ο Τίτλο, όλα αυτά τα χρόνια είναι πως θέλει να αποδείξει σε κάποιους πως κάνουν λάθος για το ότι ήρθε το τέλος στην καριέρα του.

    «Την πρώτη φορά που είπαν κάτι τέτοιο ήταν το 2007. Είχα κερδίσει 5 Πρωταθλήματα. Κάποιοι έλεγαν πως ήμουν στην έκλειψη της καριέρας μου

    «Αλλά κέρδισα ακόμα 2 Τίτλους και πάνω από όλα, μετά από 10 χρόνια είμαι εδώ!»
    «Με κάνει να γελάω. Όταν δεν είμαι δυνατός στα τεστ ή τερματίζω 4ος μου λένε ότι πρέπει να σταματήσω. Αυτό είναι υπερβολικό.»

    Ο Valentino Rossi αποτελεί έμπνευση για αρκετούς συναθλητές του. Το γεγονός πως αγωνίζεται στο υψηλότερο επίπεδο αγώνων μοτοσυκλετών σε αυτή την ηλικία είναι κάτι αξιέπαινο.

    Πριν μερικές μέρες ο Marc Marquez ρωτήθηκε ένα πιστεύει πως και ο ίδιος θα έκανε κάτι τέτοιο, δηλαδή να αγωνίζεται μέχρι τα 40 όπως ο Rossi και απάντησε:
    «Φυσικά και θα ήθελα να αγωνίζομαι μέχρι τα 40 και να έχω ακόμα την θέληση και το κίνητρο να οδηγώ τη μοτοσυκλέτα μου.»

    «Αλλά είναι άλλο πράγμα να οδηγείς στα 40 σου και να είσαι φαβορί για τον Τίτλο. Αυτό είναι τρομερό, θα ήθελα και εγώ να φτάσω στα 40 και να έχω αυτό το κίνητρο.»
    «Όμως κάθε οδηγός έχει διαφορετικό πάθος. Αλλά σίγουρα ο Valentino έχει ανοίξει ένα μονοπάτι που αρκετοί θα ήθελαν να ακολουθήσουν


    Πηγή: motograndprix.gr

    Οδηγούμε: Sym VF185


    Οδηγήσαμε το ισχυρότερο παπί στην Ελλάδα και ας μεταφέρουμε τις πρώτες εντυπώσεις μας. Πως είναι στο δρόμο; Μπορεί να κερδίσει τις καρδιές των αναβατών; Οι απαντήσεις, εδώ!

    Βάζω τα κλειδιά στη μίζα και περιτριγυρίζω το VF όπως οι πεινασμένοι ιθαγενείς το υποψήφιο θύμα τους. Μου φαίνεται απίστευτο πως χωρούν 185 κυβικά κάτω από μια τόσο μικρή περιβολή. Μα αν το καλοσκεφτείς αυτό είναι το ωραίο, ότι πρόκειται για  ένα παπί με αναβολικά στα σωθικά του. Η θέση οδήγησης σπάει σχετικά γρήγορα τα όρια της οικειότητας μαζί σου και σε προδιαθέτει για συμμετοχικό παιχνίδι. Αυτό δεν αφαιρεί το στοιχειό της άνεσης από τα χαρακτηριστικά του. Υπάρχει αρκετός χώρος για να βολέψεις τα πόδια σου, με τα γόνατα να έχουν ξεκούραστες γωνίες. Από τα πρώτα μέτρα σε συνοδεύει μια συνολική αίσθηση στιβαρότητας, ένα δεμένο σύνολο που δείχνει ικανό να ανταποκριθεί σε δύσκολες απαιτήσεις. Το VF διαβάζει κάθε σπιθαμή του οδοστρώματος, φιλτράρει αποτελεσματικά τις κακοτεχνίες και ακόμα και στις μεγαλύτερες λακκούβες, δεν κοπανάει ούτε τρίζει στο ελάχιστο. Μερίδιο ευθύνης σε αυτό, έχουν και τα φαρδιά ελαστικά. Οι αναρτήσεις συμπεριφέρονται υποδειγματικά, με το πίσω μονό αμορτισέρ να θυμίζει περισσότερο μοτοσικλέτα, παρά παπί.



    Το VF δεν τρομάζει και σε κάθε ευκαιρία θα υπενθυμίσει στον οδηγό του την σπορ πλευρά του. Τα φρένα δίνουν επιπλέον εμπιστοσύνη, με το ABS να σε προστατεύει από το χαρακτηριστικό τσαλάκωμα του τιμονιού σε φρενάρισμα πανικού, που εμφανίζουν τα παπιά. Έχουν καλό αρχικό δάγκωμα και αρκετή δύναμη, με το πίσω φρένο να δείχνει μια μικρή πτώση απόδοσης στις συνεχόμενες επιβραδύνσεις. Ας περάσουμε και στο καυτό θέμα, αυτό του κινητήρα. Η δύναμη είναι απλωμένη σε όλο το φάσμα, ώστε να διευκολύνει στις καθημερινές μετακινήσεις. Τραβάει από χαμηλά ευχάριστα και χωρίς κομπιάσματα και αν αλλάζεις σχέσεις γύρω στις 5.500 με 6.000 σ.α.λ, αποκτάς σχετικά εύκολα ροή και χιλιόμετρα. Στο τέρμα γκάζι ο μονοκύλινδρος των 18 ίππων δείχνει τα δόντια του. Από τις 6.000  μέχρι τον κόφτη στις 9.500 σ.α.λ επιταχύνει δυνατά.



    Με την 4η ψηλά το VF 100αρίζει. Δεν έχει καμία σχέση με οτιδήποτε κυκλοφορεί στην αγορά αυτή την στιγμή. Κανένα παπί δεν μπορεί να κάτσει δίπλα του, ενώ με σύμμαχο το χαμηλό βάρος θα στεναχωρήσει και κατόχους scooter έως και 250 κυβικών. Ο μαλακός συμπλέκτης δεν θα κουράσει το αριστερό χέρι, ούτε μετά από αλλεπάλληλες αλλαγές στο απαιτητικό αστικό εργασιακό περιβάλλον. Το σασμάν χαρακτηρίζεται από σαφήνεια και οι σχέσεις του γεμίζουν εύκολα και γρήγορα χάρη στην κοντή κλιμάκωση του 6-τάχυτου(!) κιβωτίου. Ναι καλά διαβάσατε. Το παπί Γολιάθ εξοπλίζεται με 6άρι σασμάν. Τι ζούμε;! Η ώρα που είχα στη διάθεση μου δεν ήταν αρκετή, ώστε να έχω μια  ολοκληρωμένη άποψη. Εντούτοις, μπόρεσα με σαφήνεια να αποκομίσω μερικά χρήσιμα συμπεράσματα. Το VF είναι ένα σύγχρονο παπί που διατηρεί την ευκολία μετακίνησης που χαρακτηρίζει την κατηγορία και σε αυτό προσθέτει έναν ισχυρό κινητήρα, τον δυνατότερο μέχρι σήμερα, παράλληλα με μια σπορ συμπεριφορά που παραπέμπει σε μικρή μοτοσικλέτα. Εν αναμονή της πλήρους δοκιμής και μετά από την πρώτη επαφή, το σίγουρο είναι ότι το VF ήρθε για να μείνει..!




    Πηγή: mototriti

    H BMW K75 του Andres Palop


    Τι μοτοσυκλέτα γουστάρει ένας παλαίμαχος τερματοφύλακας; Ο Keeper της Σεβίλλης συναντήθηκε με έναν customizer και το αποτέλεσμα συναρπάζει. Δείτε…


    Ο Andres Palop, πέρα από επιτυχημένος τερματοφύλακας στις ομάδες της Valencia και της Σεβίλλης, είναι και ένας ενθουσιώδης αναβάτης μοτοσυκλέτας με άποψη για το όχημά του. Όταν λοιπόν αποφάσισε ότι θα ήθελε ένα όχημα που να ταιριάζει απόλυτα στις απαιτήσεις του, ήρθε σε επαφή με τον οίκο Bolt Motor και τον επικεφαλής του Andrian Campos.

     

    Αυτά που ζήτησε ο Palop ήταν λίγα και συγκεκριμένα: Λιτή εμφάνιση, «σκοτεινός» χαρακτήρας και λεπτομέρειες σε κόκκινο. Φαίνεται ότι ήταν αρκετά για τον Campos, ο οποίος αποφάσισε να χρησιμοποιήσει μια BMW K75 ως βάση για το build.

     

    Η μοτοσυκλέτα έφτασε σε πολύ καλή κατάσταση στον Campos, ο οποίος δεν ασχολήθηκε με επισκευές, αλλά έβαψε το πλαίσιο, τους τροχούς και τον κινητήρα. Από εκεί και πέρα, κάθε κομμάτι της μοτοσυκλέτας… αντικαταστάθηκε με νέα ή χειροποίητα κομμάτια! Η εμπρός ανάρτηση και ο τροχός ήρθαν από ένα Ducati Monster, ενώ τα φρένα είναι νέα, από την Brembo. Το τιμόνι είναι της Renthal και τα όργανα, οι διακόπτες, αλλά και όλα τα ηλεκτρικά της μοτοσυκλέτας προέρχονται από την  Motogadget.

     

    Το ρεζερβουάρ καυσίμου προέρχεται από μία Κ100 και υπέστη αρκετές τροποποιήσεις, ενώ στο χέρι είναι φτιαγμένη η νέα σέλα από αδιάβροχο suede. Στο υποπλαίσιο, τα πλαϊνά καλύμματα αναγράφουν το όνομα του μοντέλου σε κοκκινο χρώμα και είναι διάτρητα, ενώ εντυπωσιάζει το κάλυμμα του πίσω τροχού, που είναι ανθρακονημάτινο και… μασίφ! Πως σας φαίνεται η μοτοσυκλέτα;



    Πηγή: mototriti
    Scroll to Top