• Latest News

    Yamaha Tenere 700: Στις σημαντικότερες μοτό του 2019



    Μπορεί η μεσαία μοτοσυκλέτα περιπέτειας της Yamaha να ξεχωρίσει ανάμεσα στις καλύτερες του 2019; Φυσικά και μπορεί. Δείτε τους λόγους.


    To 2019 προμηνύεται μια μεγάλη χρονιά για την μοτοσυκλέτα. Σε Intermot και EICMA, αλλά και στο σαλόνι του Παρισιού, οι κατασκευαστές έδειξαν «άγριες» διαθέσεις αποκαλύπτοντας ούτε λίγο, ούτε πολύ, πάνω από 70 νέα μοντέλα μοτοσυκλετών και scooters. Ποια όμως ξεχωρίζουν μέσα από όλα αυτά, ως τα καλύτερα μοντέλα του 2019;

    Τις επόμενες ημέρες, θα ασχοληθούμε αναλυτικά με τα  μοντέλα μοτοσυκλετών και scooters, τα οποία ξεχωρίζουν ως οι πλέον ισχυρότερες προτάσεις, για το 2019.

    Yamaha Tenere 700

    Πρόκειται για μία από τις πλέον αναμενόμενες, ολοκαίνουργιες μοτοσυκλέτες για το 2019. Η Yamaha ρίχνει ένα δυνατό χαρτί στην παρτίδα των Adventure μοτοσυκλετών μεσαίου κυβισμού, χρησιμοποιώντας ένα ισχυρό όνομα από την ιστορία της και χτίζοντας ένα νέο μοντέλο, με κινητήρα και τεχνογνωσία που ήδη έχουν αποδείξει την δυναμική τους. Το Tenere 700 παρουσιάστηκε στην φετινή EICMA, αφού όμως πρώτα γύρισε τον κόσμο σε μορφή προπαραγωγής, δοκιμάζοντας τις δυνατότητές του σε σκληρές διαδρομές εκτός δρόμου. Μπορεί η Tenere 700 να αναδειχθεί σε ένα από τα καλύτερα μοντέλα του 2019;



    Τεχνικά μιλώντας

    Η Tenere 700 είναι μια μοτοσυκλέτα που σχεδιάστηκε βασισμένη στην πρωτότυπη T7. Χτίστηκε πάνω σε ένα καινούργιο, ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, σχεδιασμένο για μικρό βάρος και μεγάλη αντοχή –βασικά προαπαιτούμενα για χρήση δρόμου. Ως πηγή ισχύος της Tenere 700 επιλέχθηκε ο πασίγνωστος δικύλινδρος CP2, που χρησιμοποιείται ήδη με τεράστια επιτυχία στα MT-07 και Tracer 700 και έχει συγκλονίσει αναβάτες και δημοσιογράφους, με την συμπεριφορά του.  Ο κινητήρας αποδίδει 75 ίππους και για την περίσταση του Tenere 700, έχει δεχθεί αλλαγές στην τελική μετάδοση και τον ψεκασμό.

    Οι ακτινωτοί τροχοί των 21 και 18 ιντσών, εμπρός και πίσω αντίστοιχα, συνεργάζονται με νέες, μεγάλης διαδρομής αναρτήσεις. Εμπρός, χρησιμοποιείται ένα πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι 43 χιλιοστών διαμέτρου, το οποίο προσφέρει διαδρομή 210 χιλιοστών. Πίσω, ένα αμορτισέρ με διαδρομή 200 χιλιοστών και ρυθμιζόμενο από απόσταση, ακόμη και εν κινήσει, αναλαμβάνει το δύσκολο έργο, συνεργαζόμενο με ένα ελαφρύ ψαλίδι αλουμινίου.

    Η εργονομία ήταν κάτι στο οποίο δόθηκε μεγάλη σημασία στην σχεδίαση του Tenere 700 και πολλά στοιχεία της μοτοσυκλέτας στοχεύουν στην παροχή ελέγχου και άνεσης στον αναβάτη. Το κωνικό τιμόνι, το στενό ρεζερβουάρ και η επίπεδη σέλα χαρίζουν μεγάλη ευελιξία επιλογής της κατάλληλης θέσης οδήγησης στον αναβάτη, ενώ το φέρινγκ έχει σχεδιαστεί για υψηλό βαθμό ανεμοκάλυψης. Το σύστημα ABS της Tenere 700 μπορεί να απενεργοποιηθεί, αφήνοντας τον απόλυτο έλεγχο του φρεναρίσματος στον αναβάτη.H Yamaha δηλώνει πως το νέο μοντέλο, θα έχει μια αυτονομία άνω των 350 χιλιομέτρων.



    Γιατί είναι στις καλύτερες μοτοσυκλέτες για το 2019;
    1. Η μεσαία adventure κατηγορία είναι η σημαντικότερη στην Ελλάδα: Οι μοτοσυκλέτες on-off, πέρα από το ότι διανύουν μια περίοδο μεγάλης επιτυχίας παγκοσμίως και στην χώρα μας, είναι παράλληλα οι μοτοσυκλέτες που είναι οι πιο κατάλληλες για την ελληνική πραγματικότητα. Παράλληλα, είναι έκδηλη η τάση των αναβατών, να προτιμούν πλέον μοτοσυκλέτες της κατηγορίας σε μικρότερο κυβισμό, που εξασφαλίζει τόσο μικρότερα έξοδα όσο και πιο διαχειρίσιμη οδηγική συμπεριφορά. Το Tenere 700 έχει λοιπόν όλα τα φόντα, να πρωταγωνιστήσει στην κατηγορία. Αρκεί μόνο να σκεφτούμε, πόση επιτυχία έχει σημειώσει η πρώτη μοτοσυκλέτα της CP2 πλατφόρμας στα 700 κυβικά, το ΜΤ-07.
    2. Έχει έναν από τους καλύτερους κινητήρες στην βιομηχανία: Ο CP2 των 689 κυβικών και των 75 ίππων είναι ένας κινητήρας-διαμάντι. Με κύριο χαρακτηριστικό του την πλούσια ροπή του, την άμεση απόκρισή του στο γκάζι και την ομαλή λειτουργία του, ο CP2 μπορεί να κινήσει με αξιώσεις την νέα Tenere 700 ενθουσιάζοντας τον αναβάτη της. Παράλληλα, με το μικρό βάρος και τις διαστάσεις του, αλλά και την μικρή του κατανάλωση, καθίσταται ιδανικός για ταξίδια και εξερευνήσεις εκτός δρόμου. Επίσης, μην ξεχνάμε κάτι πολύ σημαντικό: Οι 75 ίπποι είναι μια απόλυτα διαχειρίσιμη τιμή ισχύος, για μοτοσυκλέτα εκτός δρόμου και όχι υπερβολική. 
    3. Έχει δημιουργήσει έντονη αναμονή: Με το World Raid, η Yamaha προώθησε παγκόσμια το Tenere 700, δίνοντας την ευκαιρία σε πολλές αγορές στον πλανήτη, να το γνωρίσουν. Μέσα από τον χρόνο αναμονής που ανήλθε σχεδόν στα 2 χρόνια, η Yamaha έχτισε την επιθυμία στους αναβάτες, παρουσιάζοντας ένα σύνολο που εντυπωσίασε και είναι σίγουρο, πως η εταιρεία γνωρίζει το πώς θα διαθέσει το μοντέλο ξεχωριστά σε κάθε αγορά, προκειμένου να είναι επιτυχημένο.
    4. Είναι καθαρά χωμάτινη μοτοσυκλέτα. Πρόκειται για ένα μοντέλο που έχει δημιουργηθεί με ξεκάθαρη ταυτότητα και αποστολή. Αυτό σημαίνει, πως η ποιότητα του τελικού προϊόντος μόνο υψηλή μπορεί να είναι, μιας και δεν αναγκάζεται να κάνει συμβιβασμούς προς διάφορες κατευθύνσεις. Η Tenere 700 είναι μια μοτοσυκλέτα που προορίζεται ξεκάθαρα για οδήγηση κυρίως εκτός δρόμου και το εξοπλιστικό της επίπεδο υπογραμμίζει αυτό το χαρακτηριστικό. Επιπλέον, αποτελεί μια εναλλακτική πρόταση σε μια κατηγορία, που διαρκώς δείχνει να στρέφεται προς την άσφαλτο και την ταξιδιωτική χρήση μεγάλων αποστάσεων, δίνοντας επιλογές σε αναβάτες που δεν ψάχνουν μόνο αυτά. 



      Πηγή: mototriti

      Domenicali: Έρχονται 29 νέες Ducati


      Δηλώσεις για το μέλλον της ιταλικής εταιρείας, τα νέα μοντέλα της αλλά και το που θα χρησιμοποιηθεί ξανά ο V4, έκανε ο Claudio Domenicali.

      Μεγάλα είναι τα σχέδια που ο επικεφαλής της Ducati, Claudio Domenicali, έχει για τα επόμενα χρόνια. Ο Ιταλός επιχειρηματίας μίλησε για τα επόμενα μοντέλα της εταιρείας, ενώ δεν δίστασε να πει τν γνώμη του και για την πιθανότητα παρουσίασης ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας.

      Ο Domenicali είπε: «Θα παρουσιάσουμε 29 νέες μοτοσυκλέτες στα επόμενα 5 χρόνια. Θα συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε νέες εκδόσεις των υπαρχόντων προϊόντων μας αλλά θα μπούμε και σε κατηγορίες στις οποίες δεν είμαστε ήδη. Μέρος αυτής της κίνησης θα είναι να χρησιμοποιήσουμε τον V4 και σε άλλες πλατφόρμες.»

      Ο Domenicali αναφέρθηκε επίσης και στην πιθανότητα να χρειαστεί η Ducati, να παράξει ηλεκτρική μοτοσυκλέτα, χωρίς όμως να κρύβει τον σκεπτικισμό του για το τελικό αποτέλεσμα. «Οι ηλεκτρικές είναι συναρπαστικές αλλά η τεχνολογία είναι αυτή που είναι, δεν μπορείς να ξεγελάσεις την χημεία. Αυτή την στιγμή, αφαιρούμε 15 κιλά καύσιμο και τα αντικαθιστούμε με 150 κιλά μπαταρίας. Αν υπάρχει κανονισμός να φτιάξουμε ηλεκτρικές σε 5 χρόνια, θα το κάνουμε, αλλά θα είναι μια χειρότερη μοτοσυκλέτα από αυτές που φτιάχνουμε τώρα»

      Ο Ιταλός έκανε και μια ευχάριστη παρένθεση, μιλώντας για την Panigale V4R, στην οποία τόνισε το τεχνολογικό επίπεδο της μοτοσυκλέτας με ένα τολμηρό παράδειγμα: «Αν πάρεις μια Panigale V4R σε αγωνιστικό στήσιμο, έχεις καλύτερα πτερύγια, κάποια καλύτερα ηλεκτρονικά και καλύτερες αναρτήσεις από ότι στα MotoGP. Έχεις επίσης το Cornering ABS, που απαγορεύεται στο MotoGP. Πολλοί αγωνιζόμενοι χάνουν το μπροστινό και πέφτουν, με το δικό μας σύστημα δεν πρόκειται να πέσει ούτε ένας αναβάτης»


      Πηγή; mototriti

      Τέλος συνεργασίας Rossi-Cadalora


      Την λήξη της επαγγελματικής τους σχέσης ανακοίνωσαν ο Rossi και ο προπονητής του για την τελευταία 3ετία.

      Μόλις πριν λίγο δημοσιεύθηκε, πως ο Valentino Rossi και ο Luca Cadalora θα διακόψουν την επαγγελματική τους σχέση. Ο Cadalora, ο οποίος ήταν ο προσωπικός προπονητής του Rossi κατά την διάρκεια της περιόδου 2015-2018, δεν θα βρίσκεται στο πλάι του «Γιατρού» το 2019.

      Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, οι λόγοι απόσυρσης του Cadalora είναι οικογενειακοί και η απόφαση ανήκει στον 55χρονο προπονητή, χωρίς να συντρέχει λόγος απομάκρυνσης του.

      Ο Rossi προέβη σε δηλώσεις για το θέμα αυτό, λέγοντας συγκεκριμένα: «Ο Cadalora δυστυχώς αποφάσισε να μας πει αντίο. Μετά από 3 σεζόν αποφάσισε να μείνει σπίτι του γιατί η σεζόν είναι πολύ μεγάλη, λείπεις πολύ καιρό. Είναι πραγματικά κρίμα γιατί νιώθω πραγματικά καλά μαζί του, νομίζω το ίδιο νιώθει και αυτός, αλλά πήρε μια οικογενειακή απόφαση».

      «Είναι κάτι προσωπικό. Προσπαθήσαμε πολύ να τον κρατήσουμε, αλλά τελικά αποφάσισε να το κάνει έτσι. Η πολύ καλή μας σχέση παραμένει και νομίζω ότι σίγουρα θα συνεχιστεί» συμπλήρωσε ο Rossi.


      Πηγή; mototriti

      Dovi: Δεν ήμουν ο πιο γρήγορος! Απλά οι άλλοι ήταν πιο αργοί!



      Για τον Andrea Dovizioso η σημερινή του νίκη στην Valencia δεν ήταν αποτέλεσμα μόνο των αλλαγών που έκανε ο ίδιος και η ομάδα του στη μοτοσυκλέτα.

      Ο Dovi κατάφερε να κερδίσει στην Valencia και να χαρίσει στην Ducati την πρώτη της νίκη στην πίστα εδώ και μια δεκαετία, ενώ για τον ίδιο ήταν η πρώτη της καριέρας του εκεί!

      Με την επανέναρξη του Αγώνα που διακόπηκε αρχικά λόγω έντονης βροχόπτωσης, ο Doviκατάφερε να βγει νικητής στο σπριντ των 14 γύρων. Να πως εξήγησε τη νίκη του μετά:

      «Δεν ήμουν ο πιο γρήγορος στον Αγώνα, σε σχέση με την εικόνα στα ελεύθερα, απλά κάποιοι άλλοι ήταν πιο αργοί απ’ ότι στα ελεύθερα».

      «Πολλοί είναι γρήγοροι στα ελεύθερα αλλά όχι στον Αγώνα. Η νοοτροπία του οδηγού αλλάζει πολύ από τις δοκιμές στον Αγώνα».

      «Υπάρχουν πολλοί τρόποι να δουλέψεις όλο το Σ/Κ κι έτσι, ακόμα κι αν δεν είσαι ο πιο γρήγορος, δεν σημαίνει ότι δεν μπορείς να παλέψεις για το βάθρο».


      «Επιπλέον σε έναν τέτοιο Αγώνα τα πάντα μπορούν να συμβούν. Είχαμε πολλές πτώσεις.

      Ο Marcήταν δυνατός με το μεσαίο πίσω ελαστικό, αλλά νομίζω δεν ήταν καλό για το τόσο νερό που είχαμε. Όμως ήταν εκεί, επομένως όλα ήταν ανοιχτά».

      Στη συνέχεια μίλησε για την επανέναρξη του Αγώνα και τις αλλαγές που έκαναν στη μοτοσυκλέτα του.

      «Κάναμε κάποιες αλλαγές γιατί είχαμε δει ότι ο Valentino ήταν πολύ πιο γρήγορος στα φρένα, στην είσοδο των στροφών».

      «Ο λόγος που δεν μπορούσα στον πρώτο Αγώνα να είμαι τόσο δυνατός κι εγώ εκεί, ήταν το πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας. Κι έτσι αλλάξαμε εκεί κάτι».

      «Ο συνδυασμός του νέου ελαστικού που βάλαμε, με τις αλλαγές στο set-up δούλεψαν καλά κι έτσι είμαι πολύ χαρούμενος για τη δουλειά που κάναμε».

      «Σε κάθε δοκιμή η ταχύτητά μας ήταν καλή, όμως ποτέ δεν ήμασταν οι πιο γρήγοροι. Στο τέλος όμως, στις κατατακτήριες και στον Αγώνα ήμασταν εκεί και είμαι χαρούμενος που χάρισα τη νίκη στην ομάδα μου».

      Ο Dovi έφτασε τα εννέα βάθρα φέτος που είναι προσωπικό ρεκόρ για τον ίδιο, ξεπερνώντας τα οχτώ που είχε πέρυσι.

      Στο τέλος, είπε και για το λόγο που σήκωσε το χέρι λίγα δευτερόλεπτα αφότου είχε περάσει μπροστά από τον Rins στον πρώτο Αγώνα, ζητώντας τη διακοπή.

      «Μας είχαν ζητήσει από την Επιτροπή Ασφαλείας να τους λέμε για την κατάσταση της ασφάλτου, μιας και από την τηλεόραση δεν μπορείς να το καταλάβεις».

      «Για εμάς είναι πιο εύκολο να κατανοήσουμε πότε φτάνουμε στο όριο, πότε το ξεπερνάμε ή πότε όλα είναι καλά».

      «Τους έδωσα την πληροφόρηση και πήραν αμέσως την απόφαση».


      Πηγή; motograndprix.gr

      Rossi: Χωρίς τη διακοπή Θα είχα πάρει τη νίκη!



      Δεύτερο λάθος σε δεύτερο συνεχόμενο Αγώνα. Κάτι στο οποίο δεν μας έχει συνηθίσει ο Valentino Rossi.

      Ωστόσο αυτή ήταν η πραγματικότητα για τον Ιταλό άσο, ο οποίος έφυγε από την πίστα με μια πικρή γεύση στα χείλη.

      Ο λόγος; Πιστεύει ότι χωρίς τη διακοπή του Αγώνα θα είχε την ευκαιρία να πάρει τη νίκη!

      «Δυστυχώς δεν κατάφερα να πάρω μια νίκη φέτος, αλλά φτάσαμε κοντά τόσο στο στεγνό όσο και στο βρεγμένο».

      Αυτές οι εμφανίσεις του όμως, τόσο στην Sepang, όσο και στην Valencia, ελπίζει ότι θα αποτελέσουν τη βάση για ένα καλύτερο 2019.

      «Είναι κρίμα, πολύ κρίμα και λυπάμαι... χρειαζόμουν αυτό το βάθρο και για την Yamaha και για όλη την ομάδα. Από το Sachsenring και μετά δεν έχουμε καταφέρει να πάρουμε βάθρο».

      «Σίγουρα έκανα λάθος αλλά δεν καταλάβαμε τι ακριβώς έγινε από την τηλεμετρία που είδαμε.

      Δεν περίμενα να πέσω... κρατάω την ικανοποίηση ότι παλέψαμε για τη νίκη στους δυο τελευταίους Αγώνες. Είναι καταπληκτικό συναίσθημα».

      Στο φινάλε της φετινής σεζόν, ο Valentino κατάφερε να πάρει την τρίτη θέση στη βαθμολογία απέναντι στον ομόσταυλό του, τον Vinales.

      «Είμαι η καλύτερη Yamaha και νομίζω ότι μου άξιζε διότι πάλεψα ακόμα και στις δύσκολες στιγμές. Και δεν ήταν εύκολο, επειδή ξεκίνησα 16ος και ο Maverick 1ος».
      Και παρά το ότι ήταν 16ος έφτασε κοντά στην πρώτη του νίκη για το 2018.

      «Όταν έπεσε η κόκκινη σημαία ήμουν πολύ γρήγορος. Είχα το σωστό ελαστικό μπροστά και για εμάς ήταν αρνητικό που σταμάτησε ο Αγώνας».

      «Από την άλλη όμως, ήταν σωστό για το θέμα της ασφάλειας. Ήταν σωστό γιατί η πίστα είχε πολύ νερό και τα πράγματα άρχιζαν να γίνονται επικίνδυνα».

      «Αν δεν είχαμε τη διακοπή νομίζω ότι θα κέρδιζα τον Andrea, αλλά έκαναν σωστά και σταμάτησαν τον Αγώνα».

      Στο δεύτερο σκέλος ο Dovi είχε πάρει το πάνω χέρι:

      «Το πρόβλημά μου ήταν ότι δεν είχα άλλα καινούργια ελαστικά. Αντίθετα ο Andrea είχε ακόμα δυο καινούργια και δεν ξέρω που τα είχε κρύψει», έλεγε γελώντας.

      «Ήταν αυτό που στρατηγικά του έδωσε το πάνω χέρι».

      Στο τέλος της σεζόν γίνεται κι ένας σύντομος απολογισμός:

      «Το τελείωμα ήταν αρκετά καλό, αλλά για να παλέψουμε απέναντι στις Honda και στις Ducatiθέλουμε βοήθεια από την Ιαπωνία».

      «Από τεχνικής άποψης δεν είμαστε στο επίπεδο των καλύτερων. Ναι, ο Vinales κέρδισε, αλλά παίζουν ρόλο και οι συνθήκες. Σ’ εκείνον τον Αγώνα έπεσε ο Marquez».

      Εδώ και καιρό ακούμε και διαβάζουμε τις δηλώσεις του Vinales, ο οποίος ουσιαστικά ζητά από την Yamaha να ακούσει περισσότερο αυτόν. Ο Rossi λέει σχετικά με αυτό:

      «Είναι λογικό να υπάρχει αντιπαλότητα μέσα στο ίδιο box, αλλά μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι δεν υπάρχουν προτιμήσεις για την εξέλιξη της μοτοσυκλέτας».

      «Μιλάω με τον Maverick και κατά 90% έχουμε την ίδια γνώμη, λέμε τα ίδια πράγματα. Σας διαβεβαιώνω ότι θα ήμουν χαρούμενος αν η Yamaha έφερνε όλα όσα θέλει ο Vinales. Αρκεί να φέρει κάτι».

      Και συνεχίζει:
      «Δεν ξεκινήσαμε καλά τη σεζόν. Ελπίζαμε ότι θα είχαμε καινούργια εξαρτήματα μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα, αλλά δεν ήρθε κάτι».

      «Την ίδια ώρα η Ducati έκανε βήματα μπροστά. Αν είχαμε κάτι, τουλάχιστον θα παλεύαμε. Κάτι άρχισε να κινείται στους τελευταίους Αγώνες και είδατε τ’ αποτελέσματα».

      Παρά ταύτα, αυτή δεν ήταν η χειρότερή του σεζόν στην Yamaha.

      «Νομίζω ήταν το 2013. Τότε είχα κερδίσει έναν Αγώνα, αλλά ήμουν αρκετές φορές μακριά από τους τρεις πρώτους. Φέτος ήμουν πιο δυνατός».

      «Η καλύτερη στιγμή φέτος ήταν η pole στο Mugello και η χειρότερη όταν έπεσα στην Sepangενώ θα μπορούσα να είχα κερδίσει».


      Πηγή: motograndprix.gr

      Rossi: Γρήγορος στην Valencia; Συνήθως όχι, αλλά η Μ1 έχει βελτιωθεί!



      Ενδοοικογενειακή μάχη στην Valencia. Κάπως έτσι θα μπορούσε να περιγράψει κανείς τον Αγώνα αυτό το Σ/Κ για το δίδυμο της Yamaha.

      Τόσο ο Valentino Rossi, όσο και ο Maverick Vinales, θα μπουν στην πίστα την Κυριακή για να μάθουμε στο τέλος του Αγώνα ποιος θα πάρει την 3η θέση στη βαθμολογία.

      Η Valencia δεν είναι στις αγαπημένες πίστες του Vale, ωστόσο ο Ιταλός παραμένει αισιόδοξος μετά τις πρόσφατες πολύ καλές εμφανίσεις της M1.

      «Θα έχει ενδιαφέρον αυτό το Σ/Κ διότι είναι μια πίστα στην οποία συνήθως δεν είμαστε γρήγοροι, αλλά στους τελευταίους Αγώνες έχουμε βελτιωθεί».

      «Στην Μαλαισία ήμασταν πολύ γρήγοροι όλο το Σ/Κ και στον Αγώνα, αλλά δυστυχώς δεν μας βγήκε. Παραμένουν όμως τα θετικά».

      Με την άκρη του μυαλού στην επόμενη σεζόν, ο Rossi συνεχίζει λέγοντας:

      «Θα βάλουμε τα δυνατά μας για τον Αγώνα στην Valencia. Θέλουμε να τελειώσει η σεζόν μ’ ένα θετικό αποτέλεσμα».

      «Μετά υπάρχουν τα τεστ σε Valencia και Jerez.... έτσι οι επόμενες εβδομάδες θα είναι γεμάτες».


      Πηγή: motograndprix.gr

      Video: 18 σεζόν σε 2 λεπτά! «Ευχαριστούμε Dani Pedrosa»


      Σήμερα το απόγευμα, στις 17:00 ώρα Ελλάδας, το MotoGP θα τιμήσει τον Dani Pedrosa για την προσφορά του στο άθλημα.

      Λίγες ώρες πριν μπει στην πίστα για τελευταία φορά, για τον τελευταίο του Αγώνα, ο Dani θα ανακηρυχθεί Θρύλος του MotoGP σε μια ειδική τελετή.

      Στην πίστα που είναι ο πολυνίκης, ο Pedrosa θα προσπαθήσει να πετύχει αυτό που είχε καταφέρει και πέρυσι: να πάρει δηλαδή τη νίκη!

      Κι αν τα καταφέρει, τότε θα διευρύνει το ρεκόρ του, τον 16 συνεχόμενων ετών με τουλάχιστον μια νίκη στα GP.

      Πέρυσι, με τη νίκη του στην Valencia, ισοφάρισε τον Giacomo Agostini και είναι μόνο αυτοί οι 2 οδηγοί που έχουν καταφέρει να πάρουν τουλάχιστον μια νίκη για 12 συνεχόμενα χρόνια στη μεγάλη κατηγορία.

      Ο Ισπανός θα προσπαθήσει στον Αγώνα της Κυριακής να τα κάνει 13 τα χρόνια.

      Παρακάτω είναι ένα 2λεπτο video-αφιέρωμα στην πλούσια και μεγάλη καριέρα του DaniPedrosa.




      Πηγή: motograndprix.gr

      Kymco SuperNEX – Ηλεκτρικό πρωτότυπο στην EICMA 2018



      Η Kymco επενδύει πολύ σοβαρά στην ηλεκτροκίνηση. Πέρα από τα ηλεκτρικά scooter καθημερινής μετακίνησης που θα προσθέσει στη γκάμα της, η Kymco σκοπεύει να δημιουργήσει ένα ηλεκτρικό superbike, το Kymco SuperNEX που θα είναι ηλεκτροκίνητο, θα έχει πολύ δυνατές επιδόσεις και κάποια πολύ ενδιαφέροντα έξτρα χαρακτηριστικά.

      Kymco-Supernex-electric-suprebike-11
      Οι επιδόσεις που ανακοινώνει το εργοστάσιο είναι πραγματικά αντίστοιχες με ένα σύγχρονο 1000άρι superbike: 0 - 100km/hr σε 2,9’’, 0 - 200km/hr σε 7,5’’ και 0 - 250km/hr σε 10,9’’.

      Η Kymco όμως δεν ανακοίνωσε μόνο μια πολύ γρήγορη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα, αλλά προσέθεσε και δύο έξτρα χαρακτηριστικά που υπόσχονται να κάνουν την εμπειρία με το Kymco SuperNEX πολύ πιο «μοτοσυκλετιστική». Το ένα από αυτά τα χαρακτηριστικά είναι ότι του έβαλε 6τάχυτο κιβώτιο. Κανονικά ένας ηλεκτροκινητήρας δεν χρειάζεται κιβώτιο ταχυτήτων επειδή μπορεί και αποδίδει τη μέγιστη ροπή του από την αρχή της περιστροφής του. Η Kymco όμως πιστεύει ότι η μοτοσυκλετιστική εμπειρία δεν είναι απόλυτα σωστή χωρίς κιβώτιο ταχυτήτων και γι’ αυτό έχει σχεδιάσει ένα. Το άλλο χαρακτηριστικό είναι ότι του προσέθεσε… ήχο. Οι ηλεκτροκινητήρες ακούγονται πολύ διαφορετικά σε σχέση με τους βενζινοκινητήρες, για την ακρίβεια δεν ακούγονται, ενώ οι κινητήρες επιδόσεων παράγουν ένα δυνατό βουητό, που προστίθεται στον ήχο της αλυσίδας, των ελαστικών και τους αεροδυναμικούς θορύβους, αλλά δεν συγκρίνεται με ένα τετρακύλινδρο μοτέρ με ελεύθερη εξάτμιση και το ουρλιαχτό του ram air. Γι’ αυτό η Kymco έφτιαξε μια γεννήτρια που παράγει ήχο (Active Acoustic Motor) ο οποίος μπορεί να ρυθμιστεί από τον αναβάτη να είναι στο επίπεδο του αρέσει.

      Αλλα ενδιαφέροντα στοιχεία για το Kymco SuperNEX είναι ότι έχει traction control και wheelie control για έλεγχο της επιτάχυνσης, ενώ ταυτόχρονα το στήσιμό του αποτελείται από αλουμινένιο πλαίσιο και από ακριβά ευρωπαϊκά κομμάτια, όμως αναρτήσεις Öhlins, φρένα Brembo και τροχούς OZ με ελαστικά Metzeler Racetec.

      Δεν γνωρίζουμε ακόμη άλλα ενδιαφέροντα στοιχεία, όπως αυτονομία, τελική ταχύτητα (αυτονομία με τελική ταχύτητα και μέγιστη αυτονομία), χρόνο φόρτισης και φυσικά κόστος. Δεν γνωρίζουμε επίσης αν το Kymco SuperNEX θα κατασκευαστεί του χρόνου ή σε μια δεκαετία. Οπωσδήποτε το περιμένουμε με ανυπομονησία.
      Kymco-Supernex-electric-suprebike-10

      Copyright© Δημήτρης Μπαζίνας – 2018
      Copyright© MrBike – 2018

      Dani: Ο τελευταίος Αγώνας! «Όλη μου η προσοχή: στην οδήγηση»



      Η μεγάλη και πλούσια καριέρα του Dani Pedrosa φτάνει στο τέλος της κι αυτό θα γίνει μπροστά στους συμπατριώτες του, αυτό το Σ/Κ στην πίστα της Valencia.

      Ο Dani, αναβάτης της Honda από το 2001 στα GP, κέρδισε τρεις Παγκόσμιους Τίτλους στις μικρές κατηγορίες, προτού ανέβει στη μεγάλη το 2006.

      Έχοντας 31 νίκες σε όλη του την καριέρα, σημαίνει ότι ο Pedrosa είναι ο πιο επιτυχημένος αναβάτης στην ιστορία, χωρίς να έχει κατακτήσει Τίτλο.

      Πάντως για την προσφορά αλλά και για το ήθος που έδειξε όλα αυτά τα χρόνια, ο Dani θα τιμηθεί αύριο και το όνομά του θα προστεθεί σ’ αυτό των Θρύλων του MotoGP.

      «Είναι βέβαιο ότι στην Valencia θα είναι κάπως ιδιαίτερα τα πράγματα, καθώς είναι ο τελευταίος μου Αγώνας», σχολίασε ο Dani.

      «Επομένως είναι λογικό τα συναισθήματά μου να είναι λίγο διαφορετικά απ’ ότι συνήθως».

      «Θα έχουμε πολλή δουλειά, μιας και πολλοί από τους δικούς μου θα είναι εκεί και θα θέλουν να περάσουν χρόνο μαζί μου».

      «Όπως και να ‘χει, όταν ανεβαίνω στη μοτοσυκλέτα όλη μου η προσοχή είναι στην οδήγηση.

       Η Valencia είναι από τις αγαπημένες μου πίστες και φυσικά θα παλέψω για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα».

      Ο Αγώνας στην Valencia αποτελεί την τελευταία ευκαιρία του Dani να συνεχίσει ένα εκπληκτικό σερί που έχει, καθώς κερδίζει τουλάχιστον έναν Αγώνα τα τελευταία 16 χρόνια!

      Ο Ισπανός θα είναι ο νέος οδηγός εξέλιξης της KTM από τη νέα σεζόν, έχοντας υπογράψει με το συγκεκριμένο κατασκευαστή πριν από μερικές εβδομάδες.


      Πηγή: motograndprix.gr

      Pursang E-Street. ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ SCRAMBLER



      Η μόδα των ρετρό αγγίζει σιγά σιγά και της ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες, όπως φαίνεται από την E-Street.

      Η Pursang είναι μια Ισπανική εταιρεία με έδρα τη Βαρκελώνη το όνομα της οποίας προέρχεται από την ομώνυμη χωμάτινη μοτοσυκλέτα της Bultaco. Η E-Street είναι σχεδιασμένη με στόχο το χαμηλό βάρος και την ευκολία χειρισμών σε κάθε οδόστρωμα, ενώ ξεχωρίζει χάρη στη scrambler εμφάνιση. Είναι εφοδιασμένη με ένα brushless μοτέρ της  Ashwoods το οποίο αποδίδει 11kW, δηλαδή, περίπου 15 ίππους και μπορεί να οδηγηθεί με δίπλωμα Α1. Τραβάει ρεύμα από δυο αποσπώμενες μπαταρίες που αφαιρούνται σηκώνοντας τη σέλα και την ουρά της μοτοσυκλέτας. Βέβαια, δεν είναι απαραίτητο να αφαιρεθούν για να φορτιστούν, αφού μπορεί η μοτοσυκλέτα να συνδεθεί με κοινή πρίζα. Η αυτονομία του E-Street κυμαίνεται από τα 90 έως τα 120 χιλιόμετρα, ανάλογα με τη χρήση, ενώ στο μέλλον θα υπάρχουν διαθέσιμες μπαταρίες μεγαλύτερης χωρητικότητας.



      Το πλάισιό του είναι ατσάλινο και συνεργάζεται με αλουμινένιο ψαλίδι, ενώ έχουμε ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός και μονό αμορτισέρ πίσω. Οι δίσκοι των φρένων είναι τύπου «μαργαρίτα» και πατάει σε τροχούς 18 ιντσών με ακτίνες οι οποίοι φορούν ελαστικά της Pirelli. Φυσικά, όλα τα φώτα είναι LED για χαμηλή κατανάλωση. Η σέλα του απέχει 820 χιλιοστά από το έδαφος και δεν μπορεί να φιλοξενήσει δεύτερο άτομο, ενώ το φαρδύ τιμόνι δίνει καλό μοχλό σύμφωνα με την εταιρεία και κάνει παιχνιδάκι την κίνηση μέσα στην πόλη. Ο αναβάτης θα ενημερώνεται για τις λειτουργίες της μοτοσυκλέτας μέσα από μια μεγάλη TFT οθόνη.


      Πηγή: mototriti

      Ducati: Αυτό είναι το νέο ποδήλατό της!


      Ένα διαφορετικό άνοιγμα επιχειρεί η Ducati, παρουσιάζοντας ένα νέο, ηλεκτρικό mountain bike εν όψει της EICMA. Δείτε περισσότερα…

      Στην παγκόσμια πρεμιέρα της Ducati, η οποία θα γίνει την Κυριακή που μας έρχεται, πριν την EICMA, η εταιρεία θα μας παρουσιάσει και επίσημα το νέο mountain bike της. Το νέο όχημα έχει την ονομασία «MIG-RR» που έχει δημιουργηθεί σε συνεργασία με την Thor Ebikes.

      Πρόκειται για ένα enduro ποδήλατο με ηλεκτροκινητήρα, με τελευταίας τεχνολογίας χαρακτηριστικά που θα ικανοποιήσουν και τον πιο απαιτητικό ποδηλάτη. Οι τροχοί του είναι διαμέτρου 29 και 27,5 ιντσών, ενώ το μοντέλο φέρει αναρτήσεις εμπρός και πίσω από την FOX Factory Kashima. Ακόμα, το ποδήλατο έχει carbon τιμόνι από την Renthal, τροχούς της Mavic, δύο δισκόφρενα με 4πίστονες δαγκάνες της Shimano εμπρός και πίσω και σασμάν 11 ταχυτήτων και πάλι από την Shimano.

      Στα ηλεκτρικά του τμήματα, το ποδήλατο εξοπλίζεται με τον ηλεκτροκινητήρα Shimano Steps E8000, ο οποίος έχει ισχύ 250 Watt και μια ροπή 70N, που θα τροφοδοτείται με ενέργεια από μια μπαταρία χωρητικότητας 504 Wh.

      To ποδήλατο θα γίνει διαθέσιμο από την άνοιξη του 2019 στους αντιπροσώπους Ducati, όπως όποιος θέλει θα μπορεί να το αποκτήσει νωρίτερα μέσω της ιστοσελίδας της εταιρείας, και πιο συγκεκριμένα από τον Ιανουάριο του επόμενου έτους


      Πηγή: mototriti

      Yamaha: Valencia και Jerez Εκεί θα δοκιμαστεί ο νέος κινητήρας



      Ο μεγαλύτερος πονοκέφαλος της Yamaha, με δεδομένο ότι στο κομμάτι των ηλεκτρονικών φαίνεται ότι έχει γίνει πρόοδος, είναι ο κινητήρας.

      Δεν έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που ο Maverick Vinales έλεγε ότι το μεγαλύτερο - πλέον - πρόβλημα για την Yamaha είναι ο κινητήρας.

      Τη λάθος κατεύθυνση στο θέμα  του μοτέρ έχει επισημάνει εδώ και μήνες και ο Valentino Rossi, ο οποίος μαζί με τον Vinales περιμένουν πως και πως να δοκιμάσουν το νέο κινητήρα.

      Αυτό θα γίνει στα δυο τεστ που θα ακολουθήσουν μετά τον Αγώνα της Valencia. Το πλήρες πρόγραμμα των δοκιμών μπορείτε να το δείτε εδώ.

      Ο Lin Jarvis επιβεβαίωσε ότι το καινούργιο μοτέρ του 2019 θα δοκιμαστεί πρώτα στο τεστ της Valencia και στη συνέχεια σε αυτό της Jerez.

      «Φυσικά και θα δοκιμάσουμε το νέο μοτέρ εκεί. Είναι δυο σημαντικά τεστ αυτά, το ένα στη Valencia και το άλλο στη Jerez».

      «Σε κάθε ένα θα δοκιμάσουμε και διαφορετικά πράγματα, αλλά στη Valencia θα ξεκινήσουμε από τη βάση, από τον πυρήνα και μετά θα δούμε τι θα γίνει».

      «Δεν μπορώ όμως να πω τίποτα περισσότερο».


      Πηγή; motograndprix.gr

      Ural cT: Ηλεκτρική με καλάθι



      Οι Ρώσοι ταράζουν τα νερά παρουσιάζοντας την πρώτη σε παγκόσμιο επίπεδο ηλεκτρική μοτοσυκλέτα με καλάθι.

      Η cT είναι προϊόν συνεργασίας της Ural με τη Zero και την ICG και είναι εφοδιασμένη με έναν ηλεκτροκινητήρα Z-Force 75-7 της Zero, ο οποίος αποδίδει 60 ίππους και 11,2 κιλά ροπής. Σύμφωνα με τον Πρόεδρο της Ural, Ilya Khait: «Γνωρίζαμε ότι μια μοτοσυκλέτα με καλάθι ήταν ιδανική βάση για ηλεκτρική, γιατί προσφέρει κάτι που μια συμβατική μοτοσυκλέτα δεν μπορεί: άνεση για τον συνεπιβάτη, σταθερότητα, ασφάλεια, ενώ διαθέτει και περισσότερο χώρο για μπαταρίες. Με την πρώτη ματιά καταλαβαίνεις ότι είναι μια Ural, αλλά το ότι είναι ηλεκτρική προσφέρει μια εντελώς διαφορετική εμπειρία. Είναι πολύ εύκολη στον χειρισμό εξαιτίας του χαμηλού κέντρου βάρους και της ιδανικής κατανομής του βάρους, ενώ είναι πολύ σταθερή χάρη στους τρεις τροχούς. Επιταχύνει πολύ γρήγορα και είναι ένα πολύπλευρο όχημα που μπορείς να χρησιμοποιήσεις σαν αυτοκίνητο.

      Δοκιμάσαμε διάφορες παραλλαγές κινητήρα και συστήματος μετάδοσης. Μια από τις μεγαλύτερες δυσκολίες που αντιμετωπίσαμε ήταν το να βρούμε το ιδανικό σημείο για τις μπαταρίες, χωρίς να θυσιάσουμε την άνεση του συνεπιβάτη, τους αποθηκευτικούς χώρους και τη σταθερότητα. Η μοτοσυκλέτα δοκιμάστηκε σκληρά σε πραγματικές συνθήκες (βροχή, χιόνι, αυτοκινητόδρομο, ζέστη) και συλλέξαμε πολλά δεδομένα πριν αποφασίσουμε να επενδύσουμε σε αυτό το project».

      Η Ural δεν σκοπεύει να βάλει προς το παρόν σε παραγωγή τη cT, αλλά θα την παρουσιάζει σε διάφορες εκθέσεις και θα οργανώνει  test rides προκειμένου να δει την αντίδραση και τις εντυπώσεις του κόσμου. Αν αυτές είναι θετικές, τότε θα προχωρήσει στην παραγωγή.


      Πηγή; mototriti

      Κλοπή μοτοσυκλετών: Τελικά υπάρχει λύση;



      Η κλοπή μοτοσυκλετών αποτελεί την μάστιγα της εποχής μας. Είναι αποτελεσματικά τα μέτρα προστασίας που χρησιμοποιούμε ή είμαστε έρμαια στα χέρια των ληστών;

      Το φαινόμενο των κλοπών δικύκλων , δυστυχώς, έχει λάβει ανεξέλεγκτες διαστάσεις τα τελευταία χρόνια. Πλέον οι επιτήδειοι έχουν αποθρασυνθεί σε τεράστιο βαθμό, καθώς τα θύματα τους δεν είναι μόνο αφύλακτες, μη ασφαλισμένες μοτοσυκλέτες, αλλά και δίκυκλα που παραμένουν σε κλειστά γκαράζ και ασφαλίζονται με ποικίλα μέσα προστασίας!

      Ακόμα χειρότερη καθιστά την κατάσταση, η σχεδόν προκλητική υπολειτουργία του κρατικού μηχανισμού για την πάταξη του φαινομένου. Συνεπώς, η προστασία της μοτοσυκλέτας μας επαφίεται σχεδόν αποκλειστικά σε εμάς! Πόσο καλά όμως, την προστατεύουμε; Είναι απολύτως αποδεκτό, το γεγονός ότι δεν μπορούμε να έχουμε όλοι πρόσβαση σε κλειστό ή φυλασσόμενο χώρο στάθμευσης. Ωστόσο, υπάρχουν κάποια βασικά στοιχεία, τα οποία πρέπει να προσέξουμε.

      Το ισχυρότερο μέσο προστασίας, μετά τον κλειστό χώρο, είναι η φυσική πρόσδεση της μοτοσυκλέτας, η οποία καλό είναι να γίνεται από το πλαίσιο ή όποιο άλλο τμήμα της μοτοσυκλέτας είναι πρακτικά αδύνατο να μείνει πίσω! Μεγάλο λάθος που κάνουν πολλοί αναβάτες, είναι να τσιγκουνευτούν χρήματα για τις απαραίτητες κλειδαριές. Είναι εξαιρετικά σημαντικό, ο εξοπλισμός αυτός να είναι όσο το δυνατόν καλύτερης ποιότητας. Κανένα προσωρινό οικονομικό όφελος δεν συγκρίνεται με το να ξυπνήσουμε ένα πρωί και να διαπιστώσουμε ότι η αγαπημένη μας έχει κάνει φτερά! Πόσο μάλλον, αν τα χρήματα που έχουμε δαπανήσει στην μοτοσυκλέτα μας είναι πολλά και δυσανάλογα, σε σχέση με αυτά του αντικλεπτικού εξοπλισμού.

      Πέρα από την προστασία του δικύκλου μας στο χώρο μας, πόσο καλά φροντίζουμε να την ασφαλίσουμε, όταν την χρησιμοποιούμε; Σε σύντομες στάσεις, οι περισσότεροι αναβάτες απλά κλειδώνουν το τιμόνι, άλλοι τοποθετούν και ένα disc lock, ενώ υπάρχουν και πολλοί που δεν κάνουν τίποτα από τα παραπάνω. Ωστόσο, πάμπολλα βίντεο αποδεικνύουν ότι, εάν οι εγκληματίες θέλουν, θα την κάνουν, εξαφανίζοντας δίκυκλα μέσα σε δευτερόλεπτα! Για άλλη μια φορά, λοιπόν, η πρόσδεση της μοτοσυκλέτας σε σταθερό σημείο είναι η απάντηση και , για άλλη μια φορά, το καλύτερο που έχουμε να κάνουμε. Πόσοι όμως, το κάνουμε;

      Ένα ακόμη πραγματικά αξιόλογο gadget, για την προστασία μας, είναι το GPS Tracker, που μπορεί να εντοπίσει το δίκυκλο σε περίπτωση κλοπής του, δίνοντάς μας έναν ισχυρό άσσο στο μανίκι και κάθε αναβάτης πρέπει να σκεφτεί σοβαρά το ενδεχόμενο απόκτησής του! Γενικότερα, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι τα αντικλεπτικά μέσα, λειτουργούν ως ανασταλτικά: αποθαρρύνουν, δηλαδή, τον επίδοξο κλέφτη. Αν ο κακοποιός είναι αποφασισμένος, το κακό πιθανότατα θα γίνει. Ωστόσο, όσα περισσότερα και καλύτερα αποτρεπτικά μέσα διαθέτουμε, τόσο το καλύτερο για εμάς. Παράδειγμα η κουκούλα: Εκτός του ότι προστατεύει από τα στοιχεία της φύσης, κρατά μακριά και τα αδιάκριτα βλέμματα!

      Πέρα από όλα αυτά όμως, μήπως πλέον πρέπει να αλλάξει η κατάσταση, όσον αφορά το νομικό επίπεδο; Και εξηγούμαστε: Ήδη έχουν φτιαχτεί αρκετές πατέντες στο εξωτερικό, οι οποίες είναι επιθετικές αντικλεπτικές συσκευές: Για παράδειγμα, προκαλούν ηλεκτροσόκ ή τραυματισμό στον κλέφτη. Καθότι έντονα αμφιλεγόμενες, οι συσκευές αυτές δεν χρησιμοποιούνται επίσημα ή νόμιμα, μήπως όμως αποτελούν ένα πραγματικά αποτρεπτικό μέσο, που θα κάνει ζημιά σε κάποιον που θέλει να κάνει ζημιά σε εμάς; Mήπως πρέπει επιτέλους να απελευθερωθεί η χρήση κάμερας κλειστού κυκλώματος από ιδιώτες και να ξεφύγουμε από τον πραγματικά αδιανόητο νόμο των προσωπικών δεδομένων;

      Εσείς τι λέτε; Πόσο καλά πιστεύετε ότι είστε προστατευμένοι; Ποια θεωρείτε ότι είναι η πιο αποτελεσματική μέθοδος διασφάλισης της μοτοσυκλέτας μας;


      Πηγή; mototriti

      Honda CRF450L Rally Concept


      H Honda παρουσίασε στην EICMA ένα πρωτότυπο CRF450L που έχει όλα τα απαραίτητα για να συμμετάσχει σε αγώνες Rally. Θα βρει άραγε το δρόμο προς την παραγωγή;

      Όπως δηλώνει και το όνομά του είναι βασισμένο στο CRF450L, δηλαδή στην πολιτική έκδοση του δημοφιλούς motocross CRF450 της Honda, αλλά έχει υποστεί μετατροπές με στόχο τους αγώνες Rally. Το μούτρο του παραπέμπει ξεκάθαρα στις μοτοσυκλέτες που τρέχουν στο Dakar και πίσω από τη μεγάλη ζελατίνα βρίσκεται ένα μικρό όργανο για τις βασικές ενδείξεις της μοτοσυκλέτας, μια μεγάλη οθόνη πλοήγησης και αναμονές για τα υπόλοιπα όργανα που χρησιμοποιούνται σε αγώνες Rally. Είναι εφοδιασμένο με ανθεκτικές χούφτες της Acerbis, μπαράκι τιμονιού της Renthal, εξάτμιση της Termignoni, εργαλειοθήκη στο πίσω μέρος και δυο ρεζερβουάρ καυσίμου.



      Η προστασία της μοτοσυκλέτας παίζει καθοριστικό ρόλο σε αυτού του είδους αγώνες οπότε η CRF450L Rally διαθέτει μεγάλη ποδιά κάτω από τον κινητήρα, αλλά και πλαστικά που τον καλύπτουν από το πλάι, ενώ προστατευμένο είναι και το εμπρός δισκόφρενο. Η μοτοσυκλέτα έχει όλα τα απαραίτητα προκειμένου να κυκλοφορεί στον δρόμο, δηλαδή καθρέπτες, φώτα και LED φλας. Περιμένουμε με μεγάλο ενδιαφέρον να δούμε αν τελικά το συγκεκριμένο concept θα μετουσιωθεί σε μοντέλο παραγωγής. Πάντως, αν γίνει κάτι τέτοιο μάλλον θα συμβεί από το 2020 και μετά, όταν θα ξεκινήσουν να ισχύουν και οι νέες προδιαγραφές ρύπων και θορύβου.


      Πηγή: mototriti

      Η πρώτη ιπτάμενη μοτοσυκλέτα είναι γεγονός


      Σχεδόν ένας χρόνος πέρασε από τότε που είχαμε δει μια πρωτότυπη μοτοσυκλέτα που πετούσε χάρη σε τέσσερις έλικες. Πλέον είναι διαθέσιμη προς πώληση. Δείτε εδώ την τιμή της.


      Οι πρώτες μονάδες της Hoverbike S3 χρησιμοποιούνται ήδη από την αστυνομία του Dubai, αλλά είναι διαθέσιμες και για πολιτική χρήση. Είναι κατασκευασμένη κυρίως από ανθρακονήματα και ζυγίζει σχεδόν 115 κιλά, ενώ φτάνει τα 100 χιλιόμετρα την ώρα και μπορεί να μείνει στον αέρα για 30 λεπτά με μια φόρτιση. Το μέγιστο ύψος που μπορεί να φτάσει είναι τα 5 μέτρα. Τα καλά νέα είναι ότι δεν χρειάζεται δίπλωμα πιλότου για να οδηγηθεί, αλλά κοστίζει 150.000 δολάρια, δηλαδή περίπου 133.000 ευρώ.



      Σε σχέση με το πρωτότυπο που είχαμε δει πέρυσι, υπάρχει σημαντική βελτίωση στην έκδοση παραγωγής αφού εκείνο μπορούσε να αναπτύξει ταχύτητα περίπου 70 χιλιομέτρων την ώρα, ενώ είχε αυτονομία γύρω στα 20 λεπτά. Στο μέλλον, η Hoverbike αναμένεται να εξελιχθεί ακόμα περισσότερο και να μπορεί να πετάει ψηλότερα καταναλώνοντας λιγότερη ενέργεια χάρη σε ένα νέο σύστημα προώθησης.


      Πηγή; mototriti

      Benelli Leoncino 800. Το λιονταράκι μεγάλωσε



      H Benelli αποδεικνύεται πολύ δραστήρια στην έκθεση του Μιλάνου, παρουσιάζοντας ένα ενδιαφέρον scrambler μοντέλο. Δείτε περισσότερα για το concept Leoncino 800…

      Η Ιταλική εταιρία φαίνεται να έχει αναγεννηθεί  μετά από την εξαγορά της από την τεράστια κινεζική βιομηχανική ομάδα Qianjang! Μετά την κυκλοφορία του πολύ επιτυχημένου Leoncino 502 το 2018, η ιστορική μάρκα εκμεταλλεύεται το Διεθνές Σαλόνι στο Μιλάνο για να παρουσιάσει την πολύ ισχυρότερη έκδοση του roadster trail, που ονομάζεται Leoncino 800.

      Αισθητικά, ο πρωτότυπος σχεδιασμός του ρεζερβουάρ, καθώς και η γενική αρκετά στρογγυλή γραμμή, επικυρώνουν τις μηχανικές και αισθητικές επιλογές. Ο δικύλινδρος κινητήρας είναι ίδιος με αυτόν του 752S. Το μεγάλης διαμέτρου ανεστραμμένο πιρούνι της  Marzocchi, όπως και τα εξαιρετικά φώτα ημέρας ενισχύουν τη σοβαρή εμφάνιση του μοντέλου. Το τεράστιο ψυγείου τραβάει τα βλέμματα, ενώ ιδιαίτερο ενδιαφέρον προκαλεί και ο ήχος της όμορφης εξάτμισης που ακούγεται στο προωθητικό βίντεο.  Το πλαίσιο είναι ατσάλινο χωροδικτύωμα και οι 17-ιντσών excel ακτινωτές ζάντες ενισχύουν την Scrambler φύση του μοντέλου, δίνοντας τη δυνατότητα στον αναβάτη να διασκεδάσει εντός και εκτός ασφάλτου.

      Το Benelli Leoncino800 μπορεί αυτή τη στιγμή να παρουσιάζεται ως concept, όμως αν έρθει στην παραγωγή με μια πολύ ελκυστική τιμή, θα μπορούσε να είναι ένα από τα καλοπουλημένα μοντέλα της εταιρίας.


      Πηγή: mototriti

      Honda: Αναβαθμίσεις στο CBR1000RR


      Τι αλλάζει στην supersport μοτοσυκλέτα της εταιρείας, για το 2019; 

      Δύο και κάτι χρόνια, μετά την πρώτη της εμφάνιση, η CBR1000RR της Honda λαμβάνει την πρώτη της σημαντική αναβάθμιση κάτω από τα πλαστικά. Πρόκειται για αλλαγές μηχανολογικού επιπέδου, που σκοπό έχουν να βελτιώσουν την λειτουργία της μοτοσυκλέτας σε όλα τα περιβάλλοντα.

      Αρχικά, το traction control σύστημα HSTC ρυθμίστηκε για πιο ομαλή λειτουργία και καλύτερη ανταπόκριση στο γκάζι, ενώ ανεξαρτητοποιείται πλέον από το σύστημα ελέγχου σούζας και μπορεί να ρυθμιστεί ξεχωριστά από αυτό. Το τελευταίο, θα έχει 3 επίπεδα ρύθμισης και έχει καλιμπραριστεί ανάλογα, για να εξομαλύνει την προσγείωση του εμπρός τροχού.

      Επιπλέον, ο ηλεκτροκινητήρας που ανοιγοκλείνει τις πεταλούδες του γκαζιού, είναι πλέον ταχύτερος –η εταιρεία δηλώνει 45% γρηγορότερο κλείσιμο των πεταλουδών, κατά το κλείσιμο του δεξιού γκριπ από τέρμα ανοιχτό-, ενώ ο αλγόριθμος ελέγχου της ισχύος είναι επίσης ανασχεδιασμένος. Ο τελευταίος δίνει έμφαση στην πιο άμεση απόδοση ισχύος στον χάρτη 1 –τον πιο δυνατό, δηλαδή-, για καλύτερη συμπεριφορά και μεγαλύτερη δύναμη σε συνθήκες πίστας.

      Ανασχεδιάζεται επιπλέον, ο προγραμματισμός του ABS, ένα σημείο στο οποίο το μοντέλο δέχθηκε δριμεία κριτική, και πλέον η επεμβατικότητά του μειώνεται. Τέλος, νέα χρώματα θα χαρακτηρίζουν την μοτοσυκλέτα για το 2019, ενώ το ειδικό χρώμα της SP έκδοσης δέχθηκε «φρεσκάρισμα» με πιο ζωντανές βαφές.  


      Πηγή: mototriti

      MV Agusta Superveloce 800 - ΡΕΤΡΟ SUPERBIKE ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ



      Ένα ξεχωριστό concept παρουσίασε η MV Agusta στην EICMA που συνδυάζει το ρετρό με το supersport.

      Σύμφωνα με την Ιταλική φίρμα η Superveloce 800 δεν είναι απλά μια σχεδιαστική άσκηση, αλλά μια μοτοσυκλέτα που θα μπει σε παραγωγή το δεύτερο μισό του 2019. Το πλαίσιο, ο κινητήρας και το σύστημα πέδησης έρχονται αυτούσια από την F3 800 και κρύβονται επιμελώς κάτω από ένα φαίρινγκ κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, ενώ η σχεδίαση του στρογγυλού κίτρινου προβολέα και η ίδιου χρώματος ζελατίνα έχει βασιστεί σε μοτοσυκλέτες της δεκαετίας του `70.



      Το «μαγείρεμα» του παλιού με το καινούργιο συνεχίζεται, καθώς το Superveloce 800 έχει μια όμορφη λωρίδα από δέρμα στο ρεζερβουάρ, που παραπέμπει στις παλιές αγωνιστικές μοτοσυκλέτες της MV Agusta. Στο σήμερα όμως σε επαναφέρει η TFT οθόνη των οργάνων. Η θέση οδήγησης προέρχεται από την F3 800, αλλά τα μαρσπιέ του αναβάτη είναι ρυθμιζόμενα, ώστε να μπορεί κάθε ιδιοκτήτης να φέρει τη μοτοσυκλέτα στα μέτρα του. Όμορφη λεπτομέρεια είναι τα 3 τελικά της εξάτμισης, από τα οποία τα 2 βρίσκονται στη δεξιά μεριά της μοτοσυκλέτας, αφήνοντας ένα μόνο του αριστερά.     


      Πηγή: mototriti
      Scroll to Top