• Latest News

    Επιστρέφει ο Lorenzo! Θα δοκιμάσει ν’ αγωνιστεί στην Μαλαισία


    Μετά την απουσία του και από το GP της Αυστραλίας, όπου και τον αντικατέστησε με μεγάλη επιτυχία ο Alvaro Bautista, ο Jorge Lorenzo επιστρέφει στην Μαλαισία.

    Ο Ισπανός, που χτύπησε το πόδι του στην Aragon και το χέρι του στην Ταϊλάνδη, θα προσπαθήσει να κλείσει την τελευταία του σεζόν με την Ducati με δυο καλά αποτελέσματα.

    Η αρχή θα γίνει στην πίστα της Μαλαισίας, σε μια από τις λίγες πίστες που ο Jorge δεν έχει καταφέρει να πάρει νίκη στο παρελθόν.

    Από την άλλη όμως, με εξαίρεση μόνο την εγκατάλειψή του το 2008, ο Lorenzo δεν είναι ποτέ εκτός τετράδας στη συγκεκριμένη πίστα, είτε σε κατατακτήριες, είτε σε Αγώνα.

    «Μόλις οχτώ μέρες πέρασαν από το χειρουργείο στο χέρι μου, αλλά νοιώθω καλύτερα», σχολιάζει ο Lorenzo.

    «Σίγουρα η εγχείριση είναι πολύ πρόσφατη και θα πρέπει να δούμε πάνω στη μοτοσυκλέτα πως θα αντιδράσει ο καρπός κι αν θα πονάω πολύ».

    «Την Πέμπτη θα με δουν οι γιατροί της πίστας. Ελπίζω να μπορέσω να αγωνιστώ, αν και δεν θα είμαι στο 100%».

    «Δεν προπονήθηκα τις τελευταίες ημέρες, ενώ και η Sepang είναι πολύ απαιτητική στο σώμα κι έτσι δεν είναι η ιδανική πίστα για να επιστρέφεις μετά από τραυματισμό».


    Πηγή: motograndprix.gr

    Ο Zarco παίζει Μπετόβεν! Περιμένοντας να επιβιβαστεί στην πτήση για Μαλαισία


    Την Κυριακή στον Αγώνα του Phillip Island, ο Johann Zarco είχε μια πτώση με πάνω από 300χλμ/ώρα, στην ευθεία της πίστας της Αυστραλίας.

    Χτύπησε από πίσω τον Marc Marquez, αλλά ευτυχώς τόσο ο Γάλλος όσο και ο Ισπανός, δεν τραυματίστηκαν.

    Λίγες ημέρες αργότερα, στο αεροδρόμιο της Μελβούρνης, ο Zarco περίμενε να επιβιβαστεί με προορισμό την Μαλαισία.

    Ο αναβάτης της Tech3 τρέφει μεγάλη αγάπη για το πιάνο και το έδειξε, καθώς περιμένοντας το αεροπλάνο, άρχισε να παίζει η Μπετόβεν!

    Η αγάπη του για το πιάνο είναι γνωστή και ίσως οι περισσότεροι να τη γνώριζαν, αυτό όμως που δεν είναι γνωστό είναι πως έμαθε πιάνο!

    «Δεν πήγα σε ωδείο, δεν έμαθα πιάνο με δάσκαλο. Έμαθα μόνος μου, ακούγοντας ξανά και ξανά. Έμαθα με το αυτί μου».

    Το παρακάτω video το τράβηξε ο Federico Capelli, ο υπεύθυνος Τύπου της Pramac Racing που βρισκόταν στο σημείο.



    Πηγή: motograndprix.gr

    Νέο Kymco Xciting S 400 Παρουσίαση και σύντομο test ride


    Kymco Xciting S 400 2018

    Τον πολυσυλλεκτικό χώρο εργασίας, συναντήσεων και εκδηλώσεων TZAFERI 16 στο Γκάζι, πίσω από το Νέο Μουσείο Μπενάκη ή για τους παλαιότερους πίσω από την παλιά Yamaha στην Λ. Πειραιώς, διάλεξε η Moto Trent για την παρουσίαση του νέου Kymco Xciting S 400 5ης γενιάς 13 χρόνια μετά από το πρώτο Xciting του 2003.

    Εκεί, μετά από την ενημέρωση για τη νέα φιλοσοφία Win My Heart της Kymco, παρακολουθήσαμε την ενημέρωση για τις δυνατότητες τα τεχνικά χαρακτηριστικά τις λειτουργίες και τις αλλαγές σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο.

    Ον νέος κινητήρας με απόδοση 26,5 kW (36,04 ps) / 7.500 rpm και Pοπή: 38,4 Nm / 6000 rpm έχει βελτιωμένη απόδοση ιδιαίτερα στις μεσαίες στροφές λειτουργία χάρη στην ροϊκή εξέλιξη της κεφαλής . Οι αναρτήσεις είναι εμπρός με συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 41 χιλ. και πίσω με δυο αμορτισέρ, τα εντυπωσιακά φρένα εμπρός αποτελούνται από 2 δίσκους μαργαρίτα διαμέτρου 280χιλ. με ακτινικά τοποθετημένες τετραέμβολες δαγκάνες που συνεργάζονται με το σύστημα ABS 9,1 της Bosch.
    Στον στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνονται όργανα με οθόνη TFT, LED φώτα εμπρός και πίσω με πρόσθετη λειτουργία DRL (Daytime Running Light), και ρυθμιζόμενη σε 5 θέσεις ζελατίνα.

    Σημαντικό κομμάτι της ενημέρωσης αφορούσε τις δυνατότητες της, στον στάνταρ εξοπλισμό, πλατφόρμας διασύνδεσης Noodoe που σε συνεργασία με Smartphone προβάλει δεδομένα πλοήγησης και όχι μόνο, στην κεντρική οθόνη TFT του πίνακα οργάνων.

    Στην συνέχεια οδηγήσαμε το νέο Xciting S400 ακολουθώντας τις οδηγίες της οθόνης του Noodoe στο καντράν με βάση την προτεινόμενη διαδρομή που περιλάμβανε κομμάτια μέσα στην κίνηση της Αθήνας και ένα κομμάτι της παραλιακής, για την επιστροφή επιλέξαμε την Λ. Συγγρού που θα μας έδεινε την δυνατότητα να διαπιστώσουμε, σε ένα βαθμό, τις δυνατότητες του νέου κινητήρα. Η δοκιμή στον δρόμο μπορεί να ήταν μικρή αλλά ήταν περιεκτική, από την πρώτη αυτή λοιπόν ανάγνωση των δυνατοτήτων του νέου Xciting S 400, αποκομίσαμε πολύ καλές εντυπώσεις, η οδική συμπεριφορά είναι πολύ καλή, τα φρένα δυνατά και με καλή αίσθηση η ευχρηστία μέσα στην κίνηση εξαιρετική και η απόδοση του κινητήρα εντυπωσιακή, είδαμε εύκολα τα 140 χιλιόμετρα σε ελαφρά ανηφορική διαδρομή, το μόνο που θα θέλαμε ήταν ένα σύστημα TCS για τις βροχερές ημέρες σε διαδρομές μέσα στην Αθήνα.
    Η δυνατότητες και γενικά η ποιότητα του Xciting S 400 πραγματικά μας εντυπωσίασαν και μας έκαναν να αναρωτηθούμε τι παραπάνω άραγε χρειάζεται κάποιος από ένα σκούτερ
    Το συμπέρασμα από την σύντομη αυτή επαφή με το νέο Xciting S 400 ήταν ότι το ήδη καλό Xciting έγινε καλύτερο και με την βοήθεια του Noodoe πιο εύχρηστο και ευχάριστο.

    Το Xciting S 400 είναι διαθέσιμο σε τρία χρώματα Deep Sea Blue Matt, Dim Black Matt & Cloud Gray Matt, η τελική τιμή (με Τ.Τ.) είναι στα 6.690€ και υπάρχει δυνατότητα χρηματοδότησης.

    Περισσότερα για το Kymco Xciting S 400 μαζί με τεχνικές λεπτομέρειες αλλά και την ανάλυση για τις δυνατότητες του Noodoe στο τεύχος 94 του MOTOGP WORLD που θα κυκλοφορήσει στα περίπτερα στα μέσα Οκτωβρίου.

    Πηγή: motograndprix.gr

    Περίμενα ότι θα ήμουν πιο δυνατός Απογοητευμένος ο Valentino Rossi


    Δεν έμεινε ικανοποιημένος από την εμφάνισή του και την 6η του θέση στο σημερινό Αγώνα του Phillip Island ο Valentino Rossi.

    Την ίδια ώρα ο ομόσταυλός του ήταν αυτός που κατάφερε να σταματήσει το αρνητικό σερί των 25 Αγώνων χωρίς νίκη για την Yamaha.

    Κι ενώ ήταν χαρούμενος για τη νίκη της Yamaha, ο ίδιος επισήμανε ότι αντιμετώπιζε τα ίδια προβλήματα στην πίστα: την έλλειψη πρόσφυσης και το σπινάρισμα στον πίσω τροχό.

    «Είναι μια καλή ημέρα για την Yamaha σήμερα γιατί μετά από πολύ καιρό πήραμε τη νίκη, όμως πρέπει να συνεχίσουμε να δουλεύουμε».

    «Έχω μεγάλη εμπειρία σ’ αυτά τα προβλήματα και πρέπει να καταλάβουμε το γιατί και να βρούμε τον τρόπο να βελτιωθούμε».

    «Με το σκληρό ελαστικό ένοιωθα καλά από χτες. Πιο πολύ ανησυχούσα για το μπροστά. Όμως στο ζέσταμα είχα γλιστρήματα  στον πίσω τροχό».

    «Έτσι προσπάθησα να οδηγήσω ομαλά, αλλά δυστυχώς στους δυο τελευταίους γύρους είχα πολλά προβλήματα».

    Για τον Rossi, το πλεονέκτημα που έχει ο Vinales είναι το προσωπικό του στυλ.

    «Οι δυο μοτοσυκλέτες δεν είναι πολύ διαφορετικές. Έχουμε διαφορές γιατί το στυλ μας είναι διαφορετικό. Το πρόβλημά μας είναι ότι σπινάρουμε πολύ στην επιτάχυνση, ενώ ο Maverickέχει καλύτερη έξοδο».

    «Ακόμα κι αν σπινάρει είναι καλός στην επιτάχυνση και πολύ περισσότερο αυτό το Σ/Κ. Ήταν πολύ καλός και είχε λιγότερα προβλήματα».

    «Προσπαθήσαμε, αλλά ειλικρινά δεν το περίμενα. Πίστευα ότι θα ήμουν δυνατότερος στον Αγώνα».

    «Η εμφάνισή μας σήμερα για το Πρωτάθλημα δεν ήταν καλή γιατί έχασα βαθμούς από τον Doviκαι από τον Maverick, που δεν είναι μακριά».

    «Έτσι, αντί για τη μάχη για τη δεύτερη θέση νομίζω ότι θα γίνει μάχη για την τρίτη θέση».


    Πηγή: motograndprix.gr

    Ξαφνικά είδαμε το φως! Ιστορική νίκη για τον Vinales


    Από την τελευταία νίκη της Yamaha στο Assen το 2017, είχαν περάσει 25 Αγώνες χωρίς νίκη για το εργοστάσιο στη μεγάλη κατηγορία.

    Επρόκειτο για το μεγαλύτερο αρνητικό σερί στην ιστορία του κατασκευαστή, ένα σερί που σταμάτησε χάρη στον Maverick Vinales σήμερα.

    Ο ίδιος είχε κερδίσει για τελευταίο φορά στο Le Mans της Γαλλίας και είχε να γευτεί τη χαρά της νίκης εδώ και 28 Αγώνες!

    «Είναι το καλύτερο συναίσθημα! Ήμασταν στο σκοτάδι όλη τη χρονιά και ξαφνικά είδαμε το φως. Η σεζόν ήταν δύσκολη. Χρειαζόμασταν αυτή τη νίκη. Την χρειαζόταν και η Yamaha».

    Όταν τον ρώτησαν πότε ήταν η τελευταία φορά που είχε χαρεί τόσο, αποκρίθηκε:
    «Πάνω από ενάμιση χρόνο», προφανώς αναφερόμενος στο Le Mans και τη νίκη του εκεί.
    «Όχι, ειλικρινά στο σπίτι μου νοιώθω πολύ καλά. Αλλά στην αγωνιστική μου ζωή δεν ήμουν τόσο χαρούμενος από το Le Mans».

    Ο Vinales παραδέχτηκε ότι υπήρξαν στιγμές που - όπως είναι εύλογο - η αυτοπεποίθησή του κλονίστηκε από την έλλειψη των αποτελεσμάτων.

    «Άρχιζα να χάνω σε αυτοπεποίηθηση... στην Yamaha απέδειξα ότι μπορώ να νικήσω και ότι πρέπει να μου δώσουν μια μοτοσυκλέτα για το στυλ μου».

    «Ειδικά στα μέσα της στροφής, να μπορώ να στρίβω. Κι αν το έχουμε αυτό, τότε έχουμε πιθανότητες να παλέψουμε».

    «Θεωρώ ότι αν δουλέψουμε καλά το 2019 θα μπορούμε να είμαστε δυνατοί όπως το 2017. Πρέπει να συνεχίσουμε τη δουλειά. Τη νέα χρονιά θα έχω περισσότερη εμπειρία».
    «Επομένως θα είμαι και καλύτερος».

    Παρά τη νίκη του, ο Vinales δεν ξεγελιέται και ζητά ν’ αλλάξουν αρκετά ώστε να είναι ανταγωνιστική η Yamaha το 2019.

    «Έχουμε πολύ καλό πλαίσιο, αλλά πρέπει να βελτιωθούμε στα ηλεκτρονικά και στον κινητήρα. Πραγματικά λατρεύω το πλαίσιο γιατί μπορώ και είμαι πολύ γρήγορος».

    «Πάντως η Yamaha προσπαθεί πολύ... φέτος δεν μπορούμε ν’ αλλάξουμε τον κινητήρα, αλλά αν δουλέψουμε έξυπνα για του χρόνου, τότε θα έχουμε μια πολύ δυνατή μοτοσυκλέτα».


    Πηγή; motograndprix.gr

    motoGP 2018: Αυστραλία (Αγώνας)



    Δείτε ολόκληρο τον αγώνα στο Steki-tv, κάνοντας κλικ  ΕΔΩ

    Motegi MotoGP: Αγώνας Έπεσε ο Dovi, ο Τίτλος στον Marquez!

    Στην πίστα του Motegi, όπως το 2014 και το 2016, έτσι και φέτος ο Marc Marquez κατάφερε να πανηγυρίσει τον Τίτλο του Παγκόσμιου Πρωταθλητή.

    Ξεκίνησε τον Αγώνα μένοντας από την αρχή κοντά στον Andrea Dovizioso, με τους δυο αυτούς αναβάτες να ξεχωρίζουν σε ρυθμό.

    Αυτό φάνηκε προς το τέλος, όταν οι δυο τους άρχιζαν να κάνουν χρόνους στο 1:45 και να ανεβάζουν το ρυθμό τους, έτοιμοι για την τελική μάχη στον τελευταίο γύρο του Αγώνα.

    Αυτή όμως δεν ήρθε ποτέ. Ο Marc και ο Dovi ήταν πολύ κοντά ο ένας με τον άλλο, έχοντας αφήσει αρκετά πίσω τους τον Cal Crutchlow.

    Ο Ιταλός πίεζε στον προτελευταίο γύρο του Αγώνα, όταν ήρθε ένα μικρό λάθος και αμέσως μετά η πτώση που τον έβγαλε εκτός μάχης.
    Επέστρεψε στην πίστα και τελικά τερμάτισε στην 18η θέση.

    Με την πτώση αυτή άνοιξε διάπλατα ο δρόμος για τον Τίτλο και ο Marc Marquez πανηγύρισε τον 7ο Τίτλο της καριέρας του στα 25 του χρόνια!

    Ο Dovi επέστρεψε απογοητευμένος στο γκαράζ της ομάδας του, καθώς έφτασε πολύ κοντά σε μια ακόμα νίκη, αλλά δεν τα κατάφερε.

    Η πτώση του Dovizioso έδωσε τη δεύτερη θέση στον Cal Crutchlow που πέτυχε το στόχο του και πήρε το βάθρο, ξεπερνώντας τους 1,000 βαθμούς στην καριέρα του στη μεγάλη κατηγορία.

    Το λάθος του Dovizioso χάρισε ένα ακόμα βάθρο στην Suzuki, με τον Alex Rins να ανεβαίνει στην τρίτη θέση, ενώ νωρίτερα στον Αγώνα είχε πέσει ο Iannone που ήταν αρκετά δυνατός.

    Σχεδόν 4,5’’ πίσω από την Suzuki και την τρίτη θέση τερμάτισε ο Valentino Rossi, που ήταν η καλύτερη Yamaha στο σημερινό Αγώνα.

    Εντυπωσίασε ο Alvaro Bautista, ο οποίος πήρε την πέμπτη θέση έχοντας αφήσει πίσω του τις Yamaha των Zarco και Vinales.

    Ο τελευταίος πάλι αντιμετώπισε προβλήματα στους πρώτους γύρους του Αγώνα και όταν ανέβασε την απόδοσή του, δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από την 7η θέση.

    Στη δεκάδα ο Dani Pedrosa, στον τελευταίο του Αγώνα στην πίστα της Honda, ενώ πίσω του τερμάτισαν οι Petrucci και Syahrin.


    Πηγή: motograndprix.gr

    Motegi MotoGP: ΚΑΤ Pole position για Dovi!


    Δυνατός συναγωνισμός και ωραίες μάχες με το χρονόμετρο για τους οδηγούς της μεγάλης κατηγορίας, σε καλές καιρικές συνθήκες στην πίστα του Motegi.

    Στο τέλος των κατατακτηρίων ήταν ο Andrea Dovizioso αυτός που - περιορίζοντας τα λάθη - κατάφερε να πάρει την pole position.

    Ήταν η δεύτερη της φετινής του πορείας στο Πρωτάθλημα και η δεύτερη στην πίστα του Motegi μετά το 2014.

    Ο Dovi επισήμανε το πόσο καλά δουλεύει με την ομάδα του και το πόσο καλή βάση έχει η μοτοσυκλέτα του και στο Motegi.

    Από εκεί και πέρα έκανε τις απαραίτητες αλλαγές και ήρθε το 1:44,590 που του χάρισε την πρώτη θέση.

    Πίσω του, με διαφορά μόλις 68χιλ ήταν ο Johann Zarco.

    Ο Γάλλος ήταν στην pole πέρυσι και αυτή κυνήγησε μ’ έναν πολύ γρήγορο τελευταίο γύρο. Ωστόσο ένα λάθος του σε κατέβασμα από 3η σε 2η ταχύτητα, τον έκανε να χάσει χρόνο στο τελευταίο κομμάτι της πίστας.

    Λάθος στο τέλος έκανε και ο Jack Miller (έπεσε). Ο Αυστραλός πάντως κατάφερε να επιστρέψει στην πρώτη σειρά της εκκίνησης μετά το Γύρο στο Misano.

    Πάντως ο Αυστραλός πίστευε ότι θα μπορούσε να πάρει και κάτι ακόμα καλύτερο.

    Τη δεύτερη σειρά ανοίγει ο Cal Crutchlow, με τον Βρετανό επίσης να «πληρώνει» ένα λάθος του στο ξεκίνημα του τελευταίου του γύρου.

    Έτσι δεν μπόρεσε να πιέσει για μια θέση στην πρώτη σειρά, ενώ μερικά λεπτά νωρίτερα ο Cal κρατούσε ακόμα και την πρώτη θέση.

    Στο πλάι του Crutchlow θα είναι ο Andrea Iannone και λίγο πιο δίπλα ο Marc Marquez.

    Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Marc Marquez δεν απέφυγε κι αυτός ένα λάθος στον τελευταίο του γύρο και περιορίστηκε στο τέλος της δεύτερης σειράς της εκκίνησης.

    Οι έξι αυτοί πρώτοι οδηγοί είχαν μεταξύ τους διαφορά μόλις στα τρία δέκατα!

    Στο στρατόπεδο της Yamaha, τόσο ο Vinales όσο και ο Rossi θα περίμεναν κάτι καλύτερο, σε μια πίστα που στις κατατακτήριες δοκιμές οι μπλε κυριαρχούν τα τελευταία χρόνια.

    Ο Maverick ήταν 7ος και 0,251’’ πιο αργός από τον Marquez στην 6η θέση, ενώ ο Valentino Rossi ήταν στην 9η θέση, με τον Rins να παίρνει θέση ανάμεσά τους.

    Στις τελευταίες τρεις θέσεις βρέθηκαν οι Alvaro Bautista, Dani Pedrosa και Takaaki Nakagami.


    Πηγή; motograndprix.gr

    Bajaj Dominar 400 (2018) – On board δοκιμή στην Ελλάδα


    Εχω ξαναγράψει στο MrBike.gr ότι τρέφω μεγάλο σεβασμό στις μοτοσυκλέτες που κατασκευάζονται στην Ινδία και με μεγάλη ικανοποίηση είδα ότι αυτή η άποψη επιβεβαιώθηκε και στην περίπτωση του Bajaj Dominar 400. Για το ποια είναι η Bajaj Auto έχουμε ήδη γράψει εδώ, και μπορείτε να διαβάσετε και τη δοκιμή του άλλου μοντέλου του εργοστασίου που κυκλοφορεί στην Ελλάδα, του Bajaj Pulsar 200 εδώ.

    Πώς είναι το ΚΤΜ; Καμία σχέση

    Όπως ξέρουμε ήδη, η Bajaj συνεργάζεται στενά με την KTM στην κατασκευή των μικρών μονοκύλινδρων μοτοσυκλετών της, η σχέση όμως είναι αμφίδρομη, καθώς και η Bajaj αξιοποιεί την εμπειρία που αποκομίζει για να φτιάξει τις δικές της μοτοσυκλέτες. Το κάνει όμως με τον δικό της τρόπο. Ουσιαστικά το μόνο κοινό σημείο που έχει το Bajaj Dominar 400 με το αντίστοιχο KTM 390 Duke (διαβάστε εδώ τη δοκιμή) είναι ο κινητήρας… που κι αυτός έχει διαφορές. Κατά τα άλλα, το design, το πλαίσιο, το ψαλίδι, οι τροχοί και οι αναρτήσεις (ολόκληρη η μοτοσυκλέτα δηλαδή) είναι εντελώς διαφορετικά. Κι όπως είπαμε κι ο κινητήρας είναι διαφορετικά ρυθμισμένος με λιγότερη και διαφορετική απόδοση στην ισχύ και φυσικά διαφορετική είναι και η εργονομία.
    Bajaj-Dominar-400-statics-8-kaiki

    Design

    OK, τα KTM σχεδιάζονται από την Kiska design, τα Bajaj όμως όχι. Σχεδιάζονται από την ίδια τη Bajaj στην Ινδία και γι’ αυτό ο σχεδιασμός της μοτοσυκλέτας έχει έναν αέρα… Bollywood. Εχει διακοσμητική διάθεση που τείνει ελαφρώς στην υπερβολή (δείτε το σχήμα του προβολέα και των τροχών, την εξάτμιση που ξεβγαίνει ελαφρώς, τις τεράστιες δοκούς του πλαισίου (και το ψαλίδι δεν πάει πίσω), για να μην πω το διπλό πισωφάναρο που φέρνει σε… Diavel. Η σύνθεση πάντως είναι ισορροπημένη και το Bajaj Dominar 400 έχει τον δικό του χαρακτήρα, δεν μοιάζει σε τίποτα, χωρίς να είναι όμως και εκκεντρικό. Ταυτόχρονα έχει μεγάλες και άνετες σέλες, χειρολαβές συνεπιβάτη και ψηλά τοποθετημένο τιμόνι, όλα προσανατολισμένα στη χρηστικότητα και τη φιλικότητα προς τον αναβάτη.
    Η οθόνη με τις ενδείξεις είναι αρκετά ικανοποιητική ως προς την αναγνωσιμότητα, δεν εντυπωσιάζει όμως με κάποιο χαρακτηριστικό της, ενώ δεν έχει πληροφορίες κατανάλωσης βενζίνης. Αντίθετα οι φωτιζόμενοι διακόπτες είναι ένδειξη αγάπης στη λεπτομέρεια.
    Bajaj-Dominar-400-detail-5-instrumentation
    Ευανάγνωστη οθόνη με σκούρο backlight αλλά χωρίς ένδειξη κατανάλωσης.

    Κινητήρας

    Ο κινητήρας είναι μονοκύλινδρος υγρόψυκτος με τετραβάλβιδη κεφαλή και δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους - προέρχεται όπως είπαμε από το KTM 390 Duke, όμως δεν αποδίδει 44 άλογα όπως το ΚΤΜ, αλλά 34,5hp στις 8.000rpm. Η απόδοση της ροπής είναι στα 35Nm στις 6.500rpm, αρκετά διαφορετική από του KTM που είναι σχεδόν ίδια στα 37Nm αλλά αποδίδεται κοντά χίλιες στροφές παραπάνω στις 7.250rpm. Βλέπουμε δηλαδή ότι η Bajaj θέλησε να φτιάξει μια πολύ φιλικότερη μοτοσυκλέτα, πολύ ευκολότερη και πολύ καλύτερη ελεγχόμενη, αλλά λέγοντας αυτά, αυτό δεν σημαίνει ότι το ΚΤΜ δεν έχει αυτές τις ιδιότητες, όμως κινούνται σε εντελώς διαφορετικό επίπεδο: πιο σπορτίβικο το KTM, πιο all round το Bajaj. Το ορατό αποτέλεσμα για τον αναβάτη είναι η πιο γραμμική απόδοση της ισχύος – για την ακρίβεια δεν δίνει την αίσθηση ότι το μοτέρ ξυπνάει στις 6.000rpm όπως το KTM, αλλά αντιθέτως έχει δυνατό τράβηγμα χαμηλά μέχρι τις 6.000rpm όμως από εκεί και πάνω μέχρι το κόκκινο των 9.000rpm λείπει ο ενθουσιασμός. Είπαμε το Bajaj Dominar 400έχει άλλο χαρακτήρα. Κι άλλη μια λεπτομέρεια που μου άρεσε πολύ: όταν αφήνεις τον συμπλέκτη για να ξεκινήσεις δεν χρειάζεται να ανοίξεις το γκάζι σχεδόν… καθόλου – ξεκινάει με τη ροπή του… σαν χιλιάρι (!) τη στιγμή που οποιαδήποτε άλλη μικρή μοτοσυκλέτα πρέπει να τη στροφάρεις στις 3.000rpm για να ξεκινήσει χωρίς να στολλάρει. Για την πόλη αυτό είναι ιδανικό, τόσο στα ξεκούραστα ξεκινήματα, όσο και στις εκκινήσεις στα φανάρια και τις επιτόπου μανούβρες.
    Bajaj-Dominar-400-detail-13-engine
    Η Bajaj πήρε τον κινητήρα της ΚΤΜ και τον ρύθμισε αρκετά διαφορετικά για να επιτύχει μια ομαλότερη απόδοση με έμφαση στις χαμηλομεσαίες στροφές. Το ινδικό εργοστάσιο ακολουθεί δική του τεχνολογία περιορισμού ρύπων που περιλαμβάνει τρία μπουζί στον μονοκύλινδρο κινητήρα.
    Η Bajaj ανακοινώνει ότι και στον κινητήρα του Dominar 400 έχει εφαρμόσει την τεχνολογία με τα τρία μπουζί (θυμίζω είναι μονοκύλινδρος ο κινητήρας) που είδαμε και στο μικρότερο Bajaj Puslar NS 200 και που προφανώς έχει τοποθετηθεί για τον έλεγχο των ρύπων.

    Bajaj Dominar 400 – on board δοκιμή

    Εργονομία

    Όπως είπαμε και πιο πάνω η εργονομία του Bajaj Dominar 400 είναι πολύ διαφορετική από του KTM 390 Duke. Το ύψος της σέλας είναι στα 830mm όμως οι αναρτήσεις είναι πολύ πιο ενδοτικές και βυθίζονται όταν καθίσεις επάνω, επομένως τα πόδια πατούν στο έδαφος με ευκολία (είμαι 1,76μ). Το τιμόνι είναι τοποθετημένο σε ψηλούς καβαλάρηδες, άρα δεν χρειάζεται να σκύψεις ουσιαστικά καθόλου για το πιάσεις. Ο χώρος για τα πόδια είναι κι αυτός γενναιόδωρος, ενώ η σέλα είναι φαρδιά και με μπόλικο αφρώδες υλικό. Το ίδιο ισχύει και για τη σέλα του συνεπιβάτη (αντιστοίχως το ΚΤΜ έχει σπορ σέλες με λεπτό αφρώδες και μυτερό σχήμα). Προστασία από τον αέρα δεν υπάρχει, αλλά στα κυβικά αυτά, δεν υπάρχει και μεγάλη ανάγκη. Η μοτοσυκλέτα έχει λεπτή σιλουέτα (τα καγκελάκια του κινητήρα δεν ξεβγαίνουν και πολύ) με μέγιστο πλάτος στους καθρέφτες τα 840mm, ένα λογικό πλάτος δηλαδή για ελιγμούς.
    Bajaj-Dominar-400-detail-9-seats
    Για μικρομεσαία μοτοσυκλέτα έχει μεγάλες και άνετες σέλας με μπόλικο αφρώδες υλικό, οι οποίες πράγματι δεν κουράζουν τον αναβάτη μέχρι τουλάχιστον να χρειαστεί να ανεφοδιαστεί με καύσιμα.

    Στο δρόμο

    Το Bajaj Dominar 400 με τους 34 ίππους δεν είναι σπορτίβικη μοτοσυκλέτα, όμως με τη ροπή που έχει ξεκινά ζωηρά από το φανάρι και ανεβάζει γραμμικά ταχύτητα με τη βοήθεια και του πολύ καλού εξατάχυτου κιβωτίου. Το Bajaj Dominar 400μπορεί και ταξιδεύει με 120km/h με 6.000rpm περίπου αρκετά άνετα και μπορεί με ευκολία να επιταχύνει για προσπεράσματα στον αυτοκινητόδρομο καθώς έχει αποθέματα για να φτάσει μια τελική ταχύτητα της τάξεως των 151km/h πραγματικά με την ένδειξη του ταχυμέτρου να φτάνει και να ξεπερνάει τα 160km/h. Το ετεροθαλές αδερφάκι του Bajaj, το KTM 390 Duke με τα δέκα άλογα παραπάνω έχει μεγαλύτερη τελική ταχύτητα (160km/h πραγματικά) και μια πολύ μεγαλύτερη ευκολία να τα φτάσει, όμως αυτή ακριβώς είναι η διαφορά του χαρακτήρα των δύο μοτοσυκλετών και μ’ αυτόν τον τρόπο βλέπουμε κι εμείς τον διαφορετικό στόχο που είχαν οι δύο ομάδες εξέλιξης όταν σχεδίαζαν τις μοτοσυκλέτες.
    Bajaj-Dominar-400-action-3
    Υπό το ίδιο πρίσμα, το πάτημα της μοτοσυκλέτας είναι κι αυτό διαφορετικού επιπέδου. Η σύγκριση εδώ του Bajaj με το KTM είναι εντελώς άδικη επειδή η KTM όσον αφορά το στήσιμο των μοτοσυκλετών της και ιδίως των μικρών, παίζει σε εντελώς άλλη κατηγορία από τον οποιονδήποτε. Το απλό τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός έχει αξιοπρεπή διάμετρο καλαμιών 43mm, όμως κατά τα άλλα είναι μαλακό και ενδοτικό. Είναι επαρκές για τις περισσότερες των περιπτώσεων και κρατά τη σταθερότητα του εμπρός μέρους ακόμη και στην τελική του ταχύτητα, εφόσον ο αναβάτης όμως πιέσει τη μοτοσυκλέτα (ή αν βρεθεί σε κακοστρωμένο δρόμο ή πέσει σε καθισμένα φρεάτια) θα έρθει στα όριά του. Παρόμοια συμπεριφορά έχει και το αμορτισέρ το οποίο επιπροσθέτως δεν έχει μοχλικό πράγμα που προκαλεί απότομες αντιδράσεις στις ανωμαλίες του δρόμου. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα μια ανομοιογενή συμπεριφορά του εμπρός μέρους σε σχέση με το πίσω κι επιβάλλει ήπιο τέμπο στις στροφές. Εφόσον ο αναβάτης δεν έχει σπορτίβικες απαιτήσεις, θα ανταμειφθεί από τον ήπιο χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας και την ομαλή και γραμμική επιτάχυνση στις εξόδους των στροφών. Με δεδομένο ότι κανείς δεν πάει για χρόνους όταν οδηγεί στο δρόμο, μπορείς ακόμη και να διασκεδάσεις οδηγώντας το Bajaj Dominar 400, το σίγουρο όμως είναι ότι θα κάνεις την οποιαδήποτε διαδρομή με ασφάλεια.
    Bajaj-Dominar-400-action-4
    Το μαλακό πιρούνι κατά πάσα πιθανότητα περιορίζει τη λειτουργία του καλού σε γενικές γραμμές φρένου με τον δίσκο των 320mm και την απλή διέμβολη δαγκάνα. Η αίσθηση του φρένου είναι ασαφής ως προς την ακρίβεια στο δάγκωμα της δαγκάνας, όμως αυτό δεν πρόκειται να εξελιχτεί ποτέ σε αίσθημα ανασφάλειας επειδή το ABS καραδοκεί στο παρασκήνιο για να επέμβει όταν χρειαστεί. Εχοντας διαπιστώσει και καταγράψει όλα αυτά, πρέπει να αναφερθεί ότι τα ινδικής κατασκευής ελαστικά MRF είναι μέτριας ποιότητας και δεν αποκλείεται να αδικούν τις πραγματικές δυνατότητες της μοτοσυκλέτας, που αν αποκτήσει ένα ζευγάρι ποιοτικά ευρωπαϊκά λάστιχα κατά πάσα πιθανότητα θα έχει πολύ βελτιωμένο πάτημα.
    Bajaj-Dominar-400-detail1-front-brake
    Ο δίσκος στα 320mm είναι μεγάλος σε διάμετρο και συνεργάζεται με διέμβολη δαγκάνα της Bybre, της ινδικής θυγατρικής της Brembo. Μια κάποια ασάφεια στη λειτουργία δεν εξελίσσεται ποτέ σε κάτι ανησυχητικό λόγω του ABS που καραδοκεί.

    Πρακτικότητα

    Μια all round πολυχρηστική μοτοσυκλέτα την οποία μπορείς να αγοράσεις με σημαντικά λιγότερα χρήματα από ένα premium 300άρι scooter οφείλει να προσφέρει πρακτικότητα. Σ΄ αυτόν τον τομέα το Bajaj Dominar 400 έχει να επιδείξει μια αρκετά καλή θέση συνεπιβάτη και λογική κατανάλωση στα 4,9lt/100km επομένως το χωρητικότητας 13 λίτρων ρεζερβουάρ αρκεί για πάνω από 260km. Σίγουρα οι ιδιοκτήτες θα καταφέρουν καλύτερη κατανάλωση με ηπιότερη χρήση, αλλά ταυτόχρονα θα τη δουν να ανεβαίνει αρκετά πάνω από τα 5 λίτρα ανά 100km σε σκληρότερη χρήση του γκαζιού. Οι καθρέφτες παραμένουν καθαροί και στις υψηλές στροφές και ο κραδασμός που γίνεται αισθητός είναι ελάχιστος και δεν είναι ενοχλητικός.
    Bajaj-Dominar-400-detail-2b-tank-logo
    Με ρεζερβουάρ 13 λίτρων και κατανάλωση λίγο χαμηλότερη από τα πέντε λίτρα ανά 100km, το Bajaj Dοminar 400 έχει αρκετά μεγάλη αυτονομία, που ξεπερνά τα 260km.

    Γιατί Bajaj?

    Τo Bajaj Dominar 400 είναι συνολικά μια καλή και τίμια μοτοσυκλέτα. Κοστίζει λίγα λιγότερα από τέσσερα χιλιάρικα (Μάιος 2018), επομένως είναι εύκολα προσιτή στα περισσότερα πορτοφόλια και πολύ πιο φτηνή σε σχέση με το KTM 390 Duke με το οποίο το συνέκρινα συνεχώς σε όλο το κομμάτι που διαβάσατε και που είναι κάπου 30% ακριβότερο. Κι ενώ θα περίμενε κανείς ακριβώς γι’ αυτό το λόγο οι μοτοσυκλέτες της Bajaj να έχουν μια ενθουσιώδη υποδοχή από το ελληνικό κοινό (το βασανισμένο από την οικονομική ύφεση ελληνικό μοτοσυκλετιστικό κοινό που διψάει για μικρή μοτοσυκλέτα), αυτό δεν συμβαίνει στην πράξη. Επομένως τι είναι αυτό που μας κρατάει να το αγοράσουμε, είτε το 400 είτε τα μικρότερα 200άρια; Τεκμηριωμένη απάντηση δεν υπάρχει, παρά μόνο μια εκτίμηση μπορώ να κάνω (χωρίς να αναφερθώ στο αίτιο-ομπρέλα της «κρίσης»). Και το μόνο που μπορώ να σκεφτώ ότι είναι ότι το brand «Bajaj» είναι άγνωστο στην χώρα μας και δεν εμπνέει εμπιστοσύνη ή ακόμα χειρότερα δεν αποπνέει το κύρος που έχουν αναγνωρισμένες μάρκες στη χώρα μας, παρά το γεγονός ότι διανέμεται από το δίκτυο της ΚΤΜ. Ψυχολογία δηλαδή, που ασφαλώς όταν μιλάμε για μοτοσυκλέτα, που πρέπει να κεντρίζει λίγο και τη φαντασία μας, παίζει πολύ σπουδαίου ρόλο.
    Bajaj-Dominar-400-statics-4
    Η Bajaj προτείνει αυτή τη μικρομεσαία μονοκύλινδρη μοτοσυκλέτα των 375cc και των 34,5 ίππων σε τιμή  που θα νομίζεις ότι δεν έχεις ακούσει καλά! Οποιος είναι καλά πληροφορημένος για την ταυτότητα της Bajaj δεν θα αφήσει την πληροφορία αυτή να τον προσπεράσει... 
    Εγώ προσωπικά όπως είπα και στην αρχή του κομματιού έχω σεβασμό και εμπιστοσύνη στα προϊόντα της Bajaj έχοντας παρακολουθήσει τουλάχιστον δημοσιογραφικά (δεν είχα ποτέ μου Bajaj) την πορεία της. Την αξία των προϊόντων της Bajajσε ευρωπαϊκό έδαφος θα πρέπει από εδώ και πέρα να την αποδείξει ο χρόνος. Αλλά είναι κωμικό το γεγονός ότι δεν μπορεί να πείσει τον αγοραστή ένα αρκετά καλό προϊόν με τη χαμηλότερη τιμή αγοράς (και που πωλείται υπό την αιγίδα μιας από της μεγαλύτερης εταιρίας μοτοσυκλετών στην Ευρώπη), τη στιγμή που ο Έλληνας αγοραστής έχει «συγχωρέσει» άλλες μοτοσυκλέτες κι άλλες μάρκες που δεν στερήθηκαν προβλημάτων αξιοπιστίας και αντιπροσώπευσης (και στο πολύ πρόσφατο παρελθόν). Δεν θέλω με αυτά να σας πείσω ντε και καλά να πάρετε Bajaj, όμως θα σας πω ότι αξίζει τον κόπο να το βρείτε στα καταστήματα της KTM ή στα test ride, να το δείτε από κοντά και να το οδηγήσετε μόνοι σας. Τότε θα με θυμηθείτε...

    Copyright© Δημήτρης Μπαζίνας – 2018
    Φωτογραφίες: Χρήστος Κραγιωργάκης
    Copyright© MrBike – 2018

    Τεχνικά ΧαρακτηριστικάBajaj Dominar 400 (2018)
    ΚινητήραςBajaj τετράχρονος, μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος, με τρία μπουζί, τέσσερις βαλβίδες και δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους 
    Διάμετρος  x Διαδρομή (mm)89 x 60
    Χωρητικότητα (cc)375
    Σχέση συμπίεσης12,9:1
    Μέγιστη ισχύς 34,5hp / 8.000rpm
    Μέγιστη ροπή35Nm / 6.500rpm
    ΤροφοδοσίαΗλ. Ψεκασμός
    ΕκκίνησηΜίζα
    ΛίπανσηΣυμβατικό κάρτερ
    Κιβώτιο6 σχέσεων
    I-
    II -
    III -
    IV -
    -
    VI -
    Πρωτεύουσα μετάδοση-
    Τελική μετάδοση-
    ΠλαίσιοΑτσάλινο σωληνωτό
    Μπροστινή ανάρτησηΤηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 43mm 
    Πίσω ανάρτησηMonoshock χωρίς μοχλικό, ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου
    Μπροστινό φρένοΔίσκος Bybre διαμέτρου 320mm, με δαγκάνα 2 εμβόλων συμβατικής στήριξης, ABS με supermoto mode
    Πίσω φρένοΔίσκος Bybre διαμέτρου 230mm
    Μπροστινό ελαστικό110/70-17 MRF
    Πίσω ελαστικό150/60-17 MRF
    Μήκος (mm)2,156
    Πλάτος (mm)813
    Υψος (mm)1,112
    Υψος σέλας (mm)830
    Μεταξόνιο (mm)1,453
    Ιχνος (mm)-
    Γωνία Caster-
    Βάρος (kg)182 με καύσιμο
    Ρεζερβουάρ (lt)13
    Μετρήσεις MrBike 
    Τελική ταχύτητα (km/h)151km/h (ένδειξη ταχυμέτρου 160km/h)
    Κατανάλωση (lt/100km)4,9 (μέσος όρος)


    Πηγή: mrbike.gr

    Χάνει και το Motegi ο Lorenzo Δοκίμασε αλλά δεν μπορεί να συνεχίσει!


    Ο Jorge Lorenzo έφτασε στο Motegi με διάθεση ν’ αγωνιστεί στην αγαπημένη του πίστα, όμως τελικά δεν θα τα καταφέρει.

    Μπήκε στην πίστα στα πρώτα λεπτά των ΕΔ1 και έκανε έναν δοκιμαστικό γύρο, όταν κατάλαβε αμέσως ότι δεν θα μπορούσε να συνεχίσει.

    Ο Lorenzo τραυματίστηκε στο δεξί του πόδι μετά το highside που είχε στην Aragon, μια πτώση για την οποία κατηγόρησε ως υπαίτιο τον Marc Marquez.

    Όμως δεν ήταν αυτός ο τραυματισμός που στοίχισε στον Lorenzo στο Motegi. Στην Ταϊλάνδη, ο Ισπανός είχε ένα δεύτερο highside.

    Αυτή τη φορά ήταν εξαιτίας κάποιου προβλήματος με τη μοτοσυκλέτα του. Στην πτώση του αυτή χτύπησε τον αριστερό του καρπό.

    Οι πόνοι στο χέρι του ήταν ο λόγος που ο Lorenzo αναγκάζεται να αποσυρθεί για δεύτερο συνεχόμενο Αγώνα, κάτι πολύ σπάνιο για τον οδηγό της Ducati.

    Σε όλη του την καριέρα στη μεγάλη κατηγορία, από το 2008 και μετά, μόλις άλλη μια φορά δεν έχει καταφέρει να αγωνιστεί σε δυο συνεχόμενους Αγώνες, το 2011 στους δυο τελευταίους Αγώνες.


    Πηγή: motograndprix.gr

    Motegi MotoGP: ΕΔ2 18 έγραψαν χρόνο, 1ος ο Pedrosa


    Μετά τη βροχή που έπεσε στο διάλειμμα, η πίστα είχε αρκετή υγρασία στα πρώτα λεπτά των ΕΔ2 της μεγάλης κατηγορίας.

    Έτσι ήταν λογικό να είναι όλοι με τα βρόχινα ελαστικά της Michelin, τα οποία έδωσαν τη θέση τους στα σλικ μόνο στα τελευταία δέκα λεπτά.

    Τότε ήταν που κρίθηκαν τα τελικά αποτελέσματα, με μόνο 18 αναβάτες να γράφουν χρόνο από τους 25 συνολικά, καθώς ορισμένοι προτίμησαν να μην ρισκάρουν.

    Σ’ αυτούς ήταν και οι δυο πρωταγωνιστές της κατηγορίας και φέτος, ο Andrea Dovizioso και ο Marc Marquez.

    Στους χρόνους, ο πολυνίκης της πίστας Dani Pedrosa έκανε 1:48,136 και ήταν περίπου 1,5’’ πιο αργός από τον πρωινό του επίδοση.

    Ο Redding πήρε τη δεύτερη θέση πίσω του, χάνοντας πάρα πολύ στο τελευταίο κομμάτι της πίστας σε σχέση με τον Ισπανό.

    Jack Miller ήταν ο πρώτος που βγήκε στην πίστα με τα σλικ και ανέβηκε γρήγορα στην κορυφή, για να υποχωρήσει τελικά στην 4η θέση, πίσω από τον Petrucci.

    Ο τελευταίος βγήκε στην πίστα μόνο για 2 γύρους, φορώντας ένα καινούργιο μαλακό ελαστικό πίσω.

    Ήταν γρήγορος και οριακά έχασε την ευκαιρία να διεκδικήσει την πρώτη θέση, καθώς πέρασε τη γραμμή τερματισμού την ώρα που κυμάτιζε η καρώ σημαία.

    Ο Zarco έκανε 16 γύρους και έμεινε τελικά στην 5η θέση, μπροστά από τον Hafizh Syahrin και τον Bradley Smith.

    Ο Xavi Simeon σημείωσε τον 8ο καλύτερο χρόνο πάνω στην Ducati του, ενώ οι Luthi και Guintoliέκλεισαν τη δεκάδα.

    Να σημειώσουμε ότι το δίδυμο της Movistar Yamaha ήταν οι μόνοι που έμειναν στην πίστα μέχρι το τέλος με τα βρόχινα ελαστικά.


    Πηγή; motograndprix.gr

    Intermot 2018 – Yamaha Tracer 700 GT (2019)


    H Yamaha εξακολουθεί να επενδύει στην οικογένεια ΜΤ. Για το 2019 έδειξε στην Intermot της Κολωνίας το Yamaha Tracer 700GT, την πιο sport touring έκδοση του δικύλινδρου με το μικρό φέρινγκ.

    Yamaha μεγαλώνει ακόμη περισσότερη τη γκάμα των Tracer προσθέτοντας το Yamaha Tracer 700GT, μια πιο τουριστική έκδοση του γνωστού μας δικύλινδρου μοντέλου. Το νέο GT διαθέτει υψηλότερη ζελατίνα σε σχέση με το απλό Yamaha Tracer 700 (διαβάστε εδώ τη δοκιμή του), εργονομική σέλα και βαλίτσες χωρητικότητας 20 λίτρων στο χρώμα της μοτοσυκλέτας. Το ρεζερβουάρ έχει διατηρήσει τη χωρητικότητα 17 λίτρων για να προσφέρει μεγάλη αυτονομία.
    Διαβάστε περισσότερα για το Yamaha Tracer 700GT και τις αλλαγές στην υπόλοιπη γκάμα Tracer στο επίσημο δελτίο τύπου:
    "Μοτοσυκλέτες Sport Touring της Yamaha: Νέα μέρη, νέες εμπειρίες, νέες αναμνήσεις. 
    Πού θα σας οδηγήσουν οι δρόμοι της ζωής;
     

    Η μεγάλη γκάμα των μοντέλων Tracer 700, Tracer 900 και FJR1300 του 2019 της Yamaha προσφέρει σε κάθε αναβάτη μοτοσυκλέτας Sport Touring την ευκαιρία να ανακαλύψει τους δρόμους της ζωής, όπου νέες εμπειρίες και ταξιδιωτικές αναμνήσεις σάς περιμένουν. 
    Για το 2019, εκτός από την επιτυχημένη Tracer 700, η Yamaha θα παρουσιάσει τη νέα Tracer 700GT, η οποία παρέχεται με ψηλό ανεμοθώρακα Touring, εργονομική σέλα και ασορτί πλαϊνές βαλίτσες 20 λίτρων που προσφέρουν καλύτερη προστασία από τον άνεμο, σε συνδυασμό με αυξημένη ταξιδιωτική άνεση και βελτιωμένη λειτουργικότητα. Με τις υψηλότερων προτύπων προδιαγραφές της, η Tracer 700GT βασίζεται στα δυνατά σημεία της σπορ και ευέλικτης Tracer 700. 
    Αυτή η νέα προσθήκη στην επιτυχημένη σειρά Tracer της Yamaha προσφέρει βελτιωμένες δυνατότητες για ταξίδια και είναι ένα από τα πιο ευέλικτα μοντέλα στην κατηγορία της. Διατίθεται στις επιλογές χρωμάτων Phantom Blue, Tech Black και Nimbus Grey που περιλαμβάνει ένα κόκκινο δευτερεύον χρώμα.
    Yamaha-Tracer-700GT-2019-details-panniers
    Κύρια χαρακτηριστικά της Tracer 700GT
    - Ευέλικτη, συναρπαστική και οικονομικά προσιτή
    - Η πιο προσιτή και οικονομική Sport Tourer
    - Ο ρυθμιζόμενος ψηλός ανεμοθώρακας προσφέρει αυξημένη προστασία από τον άνεμο και τις καιρικές συνθήκες
    - Κομψή και άνετη σέλα με καλή επένδυση
    - Ασορτί πλαϊνές βαλίτσες ταξιδίου 20 λίτρων
    - Συναρπαστικές σπορ επιδόσεις με ευέλικτο χειρισμό
    - Ρεζερβουάρ καυσίμου 17 λίτρων για μεγάλη αυτονομία
    - Εξαιρετική αναλογία ισχύος/βάρους
    - Δικύλινδρος κινητήρας 689 κ.εκ. crossplane με άφθονη ροπή
    - Μικρό και ελαφρύ πλαίσιο
    Yamaha-Tracer-700GT-2019-statics-5
    Tracer 900
    Η Tracer 900 είναι μια εκπληκτική μοτοσυκλέτα με σπορ καρδιά και ταξιδιάρα ψυχή που προσφέρει εντυπωσιακές επιδόσεις σε συνδυασμό με πολλαπλές δυνατότητες. Για το 2019, αυτό το κορυφαίο σε πωλήσεις μοντέλο διατίθεται στον νέο χρωματικό συνδυασμό Nimbus Grey που έχει ένα κόκκινο δευτερεύον χρώμα για χρωματική αντίθεση. Η απόχρωση Tech Black συνεχίζει ως η δεύτερη επιλογή χρώματος.  
    Tracer 900GT
    Με στόχο τους αναβάτες που αναζητούν μια κορυφαία Sport Tourer, ο ειδικός εξοπλισμός της Tracer 900GTυψηλών προδιαγραφών περιλαμβάνει πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση και χρυσαφί πιρούνι, καθώς και σκληρές βαλίτσες αποσκευών, όργανα με πλήρως έγχρωμη οθόνη TFT και εξελιγμένα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου. Η 2019 Tracer 900GT διατίθεται στον νέο χρωματικό συνδυασμό Nimbus Grey που έχει ένα κόκκινο δευτερεύον χρώμα για χρωματική αντίθεση, αλλά και στις αποχρώσεις Midnight Black και Phantom Blue.
    Tracer 700
    Με τον αναγνωρισμένο δικύλινδρο κινητήρα 689 κ.εκ. με διάταξη εν σειρά της Yamaha που παρέχει ισχυρή, γραμμική ροπή για εκπληκτική οδηγική απόλαυση, η ευέλικτη Tracer 700 ανοίγει τον κόσμο των μοτοσυκλετών Sport Touring σε όλους. Η Tracer 700 διατίθεται στον νέο χρωματικό συνδυασμό Nimbus Grey που έχει ένα κόκκινο δευτερεύον χρώμα για χρωματική αντίθεση, αλλά και στις αποχρώσεις Midnight Black και Phantom Blue.
    FJR1300A/AE/AS
    Με την αποδεδειγμένη δυνατότητα κάλυψης μεγάλων αποστάσεων, τα μοντέλα FJR1300A/AE/ASαπευθύνονται σε έμπειρους αναβάτες που εκτιμούν τις υψηλές επιδόσεις και την άνεση, καθώς και τον βελτιστοποιημένο μηχανολογικό σχεδιασμό. Τα μοντέλα FJR1300 διατίθενται με ηλεκτρονική ανάρτηση (μοντέλο AE) και με σύστημα αλλαγής ταχυτήτων χωρίς μανέτα συμπλέκτη (μοντέλο AS), αλλά επίσης συνεχίζουν να διατίθενται στις αποχρώσεις Tech Graphite και Phantom Blue για το 2019.
    Γνήσιες επιλογές και είδη ένδυσης της Yamaha
    Κάθε πελάτης Sport Touring μπορεί να δημιουργήσει τη δική του εξατομικευμένη μοτοσυκλέτα Yamaha με διάφορα λειτουργικά, στυλιστικά και υψηλών επιδόσεων αξεσουάρ από τη σειρά Genuine Options.Μέσω της δωρεάν εφαρμογής MyGarage, όλοι μπορούν πλέον να δημιουργήσουν τη μοτοσυκλέτα Yamaha των ονείρων τους online σε 3D και μετά να στείλουν το αποθηκευμένο αρχείο στον αντιπρόσωπο της Yamaha, ο οποίος θα την κάνει πραγματικότητα. Υπάρχει επίσης μια μεγάλη συλλογή casual ειδών ένδυσης και εξοπλισμού για αναβάτες που διατίθεται από το δίκτυο αντιπροσώπων της Yamaha και είναι κατάλληλη για ενήλικες και παιδιά. Επισκεφτείτε τη διεύθυνση www.yamaha-motor.eu για περισσότερες πληροφορίες".
    Copyright© Δημήτρης Μπαζίνας – 2018
    Copyright© MrBike – 2018
    Πηγή:  MrBike
    Scroll to Top