Αποστολή περιοδικό MOTOGP WORLD: Δημήτρης Διατσίδης
Ο κινητήρας των 765cc που θα εξοπλίζει τις μοτοσυκλέτες της Moto2 την επόμενη χρονιά προε΄ρχεται από την Street Triple RS, μια εκρηκτική μοτοσυκλέτα, η πιο δυναμική από τη σειρά της Triumph. H κορυφαία αυτή Street Triple θέλει να είναι και στο δρόμο και στην πίστα μια διασκεδαστική μοτοσυκλέτα και πραγματικά τα καταφέρνει εξαιρετικά, τουλάχιστον στη χρήση πίστας για track day, όπως είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε στην περίφημη Βρετανική πίστα του Σίλβερστόουν.
Ενώ η απλή τρικύλινδρη Street αποδίδει 113 ίππους, η R 118, η RS φθάνει τους 123PS @11,700rpm. Η μπροστινή δαγκάνα είναι η Brembo M50 monobloc, το πιρούνι το πλήρως ρυθμιζόμενο Showa ‘big-piston’, το πίσω αμορτισέρ το Öhlins STX40, έχει επιπρόσθετη χαρτογράφηση με το όνομα ‘Track’, χρονόμετρο στο καντράν, quickshifter και “πατάει” σε Pirelli Diablo Supercorsa SP.
Όλες αυτές οι λεπτομέρειες είναι που κάνουν τη διαφορά και μέσα στην πίστα η Street Triple RS είναι ευέλικτη, με ακρίβεια στην είσοδο της στροφής, μετά από ένα φρενάρισμα με άψογη αίσθηση, ενώ στην έξοδο η ροπή του τρικύλινδρου επιτρέπει μια πολύ καλή επιτάχυνση. Μάλιστα με μια θέση οδήγησης που είναι άνετη και δεν κουράζει καθόλου τον οδηγό, ενώ με το σκύψιμο και τη δυνατότητα να πάρεις μια επιθετική στάση στην στροφή, μπορεί να γίνει αποτελεσματικότατη.
Πραγματικά πιστεύουμε ότι είναι μια μοτοσυκλέτα που μπορεί να βοηθήσει κάποιον να πάει γρήγορα στην πίστα, χωρίς κούραση και άγχος. Και βέβαια να κινηθεί και στην καθημερινότητά του έχοντας μια εξαιρετικών επιδόσεων σύντροφο!
Πηγή: motograndprix.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου